Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 70 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.304 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
On_E schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:24:
[...]

Al is een epic mount nog zo snel, mijn discombobulator ray achterhaalt hem wel.
lol, so true :D

leper gnome's ftw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Bosmonster schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:32:
En elke keer je trinkets wisselen voor die domme carrot en je gear etc is natuurlijk niet extreem vervelend...
ik moet zeggen dat ik negen van de tien keer vergeet aan tetrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:33
VHware schreef op maandag 10 april 2006 @ 11:39:
[...]

Je kan tegenwoordig ook Direct Debit (automatische incasso) doen voor 1, 3 of 6 maanden tegelijk :)
Ja maar ik heb dus toch liever paypal (aangezien ik toch niks doe met het geld dat daar op sta) is er uberhaupt al wel een paypal optie mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Dr. Strangelove schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:02:
Ik ga al een tijdje mee, maar ik vraag me echt af of een Epic mount nou wel de cash waard is. Als ik hard wil lopen compenseer ik dat een heel eind met Mithril Spurs en Carrot on a Stick :) En voor de looks 720g uitgeven...

Tuurlijk vraag ik het alleen maar omdat ik het geld sinds gisteren bij elkaar heb... kan niet meer lachen van de kwartjes :) Lightforge gauntlets dropte gisteren en er was geen pally in de groep... 180g op de AH is veruit een record voor deze nieuwe lvl 60 ;)
het zal zeker wel een must have zijn als je een tijd al 60 ben. Probleem bij mij is alleen is dat ik er gewoon het geld niet voor kan krijgen....heb nu 180g. Kan voor 720g AV wolf kopen, maar ik heb ook TuF van +/- 120g (dacht ik) en Don Julio Band (aardig wat g) nodig. Kom voorlopig dus echt neit aan het geld.. tenzij ik eindelijk eens wat vind wat voor veel verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

rodie83 schreef op maandag 10 april 2006 @ 02:21:
[...]

Door het gebruik van mods. Mods kan je downloaden van bijvoorbeeld http://ui.worldofwar.net/. Je download een mod altijd in .zip/.rar formaat, het mapje wat er inzit moet je plaatsen in je wowfolder/interface/addons.

Voor bijna alles wat je wil is er wel een mod te bedenken, van mods die je standaard bars vervangen en die je party screen aanpassen tot aan mods die ingame elke map van elke instance kan laten zien.

Mijn tip is om gewoon uit te proberen en te configureren - als het je niet bevalt delete je die mapjes gewoon weer en weg zijn je mods. Veelgebruikte mods zijn de volgende:

CTmod (www.ctmod.net)
Nurfed UI (http://www.nurfedui.net/)
Discord Mod (http://www.discordmods.com/cgi-bin/page.pl) - overigens meer voor gevanceerde gebruikers
Gypsy Mod (http://gypsymod.the-mad.net/)

Maar goed, nogmaals, probeer het gewoon even lekker uit. Er zijn oneindig veel combinaties mogelijk :)
Eigen UI bouwen doe je vooral met flexbar :p.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hom3r schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:46:
[...]

ik moet zeggen dat ik negen van de tien keer vergeet aan tetrekken.
Mountequip addon ftw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is zo'n PVP mount eigenlijk sneller dan zo'n Epic mount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee alleen goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 1 tm 0 knoppen zitten helemaal vol met skills ..
wat is een goeie mod voor nog een paar van die balkjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 17:11
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 17:52:
Mijn 1 tm 0 knoppen zitten helemaal vol met skills ..
wat is een goeie mod voor nog een paar van die balkjes?
dat zit standaard in je UI, kijk maar bij interface options...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja .. maar dan moet je met je muis klikken ..
valt er niet in stellen dat de 2e balk alt + 1 is ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

nvm verkeerde topic :)

[ Voor 86% gewijzigd door M55 op 10-04-2006 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 18:31:
Ja .. maar dan moet je met je muis klikken ..
valt er niet in stellen dat de 2e balk alt + 1 is ofzo?
Zit standaard in je UI, kijk maar bij je Key Bindings :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:20
Ik heb een hoop gehoord, maar omdat ik op een PvE server zit en zelden BG doe hou ik de cash lekker in de pocket :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ff een vraag ivm guest pass. Vriend van mij heeft mn guest pass gekregen, alleen nou met ie kiezen wat voor card hij gebruikt om te betalen! Kan hij hier gewoon wat aanklikken aangezien hij straks net als mij pre - paid gaat betalen? Of kan dit niet?

En nee ik heb verder nog niks gelezen daarover kan het zo snel ook niet vinden, die jongen w8 al 2 maand op zn wow omdat het nergens verkrijgbaar is! Zal zelf ff gaan zoeken ook nu maar hoop dat als ik hier zo check de oplossing er is!

Heel erg veel dank alvast :)

HEB HET AL :p! Tog bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 18:49:
[...]

Zit standaard in je UI, kijk maar bij je Key Bindings :P
Oke ik zal het wat duidelijker uitleggen ;)

Mijn balk onderaan zit vol (dat is balk 1)
en als ik dan op shift + 2 druk gaat hij naar balk 2 ...

Maar dan zie ik balk 1 niet meer ...

kan ik niet instellen dat ik 2 balken tegelijk zie? (en dat de 2ebalk te bedienen valt met toetsen)
want balk 1 gebruikt de toetsen 1 2 3 4 5 6 78 9 0 enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwel, bij je key bindings :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals, let ook op het eerdere antwoord: je kunt in de standaard Interface 5 Actionbars aanzetten, en dan heb je dus 5x 12 knoppen direct beschikbaar.

kijk onder Interface options en zet alle actionbars aan die je daar ziet staan.

Vervolgens kun je vanuit de key Bindings aan ieder van deze 60 knoppen een toetsencombi verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 17:37
Ik speel op een RP server, en gebruik best veel de addon "Lore", hierin kun je je eigen talen etc inzitten en spreken. Nou heb ik hier even een programmatje voor gemaakt, omdat het iets makkelijker is om zo eigen talen toe te voegen. Ik hoop dat ik hier nog ieamdn gelukkig mee kan maken. Download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:33
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:05:
Hoi ff een vraag ivm guest pass. Vriend van mij heeft mn guest pass gekregen, alleen nou met ie kiezen wat voor card hij gebruikt om te betalen! Kan hij hier gewoon wat aanklikken aangezien hij straks net als mij pre - paid gaat betalen? Of kan dit niet?

En nee ik heb verder nog niks gelezen daarover kan het zo snel ook niet vinden, die jongen w8 al 2 maand op zn wow omdat het nergens verkrijgbaar is! Zal zelf ff gaan zoeken ook nu maar hoop dat als ik hier zo check de oplossing er is!

Als je het ook meteen even verteld? Ik wil het namelijk ook weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
M1lamb3r schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:07:
[...]

http://ctprofiles.net/82097

+488 frostdmg en rank 11frostbolt zorgen voor 1k+ hits
met 3420 HP

Alleen suck ik in PvP :P
Oei, word krap, 457 spelldmg en 40 frost dmg, ook rank 11 frost bolt

nog 4.5k AV rep en ik kan een 20 frost dmg offhand (don't ask) vervangen door een 34 spelldmg offhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
ImdaMned schreef op maandag 10 april 2006 @ 23:44:
[...]

nog 4.5k AV rep en ik kan een 20 frost dmg offhand (don't ask) vervangen door een 34 spelldmg offhand.
vandaag weer 20erbij, gloves enchant, dus 11 boven je :P

moet nog 2x ZG en 1x Shoulders enchant though (giev libram -_-)

[ Voor 15% gewijzigd door Puc van S. op 10-04-2006 23:56 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:58:
[...]

Doe mij toch maar Discord, vind ik toch ff wat makkelijker. Zeker als je de weg in de menu's een beetje weet kun je er een heleboel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Flapmo schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:58:
[...]

bah, flexbar, vreet ranzig veel resources joh. Nee, liever wat minder functionaliteit en een stuk betere peformance met bijv discord action bars (hoewel de dever(s) daarvan wel eens een lesje interface design mogen volgen, god wat is de interface van het customisation menu van die addon ranzig zeg :P)

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
M1lamb3r schreef op maandag 10 april 2006 @ 23:53:
[...]

vandaag weer 20erbij, gloves enchant, dus 11 boven je :P

moet nog 2x ZG en 1x Shoulders enchant though (giev libram -_-)
Argh, fuuk !

Need netherwind headpiece, kan ik er de focus enchant opgooien die al 4 maandan klaarligt ofzo > <

ga ik van 20 op hoofdje naar 51.

NEED TO COMPETE !!1!1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Tonio schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 06:41:
[...]

bah, flexbar, vreet ranzig veel resources joh. Nee, liever wat minder functionaliteit en een stuk betere peformance met bijv discord action bars (hoewel de dever(s) daarvan wel eens een lesje interface design mogen volgen, god wat is de interface van het customisation menu van die addon ranzig zeg :P)
valt wel mee qua resourcers, ligt eraan hoeveel je ervan gebruikt
hoe moeilijker je het maakt hoe meer resources ja, maar het mooie van flexbar is gewoon dat het zo fokking veel kan

discord kan ik niet aan wennen, en die ui >_< doe mij dan maar oldschool commandline :P

netherwind dropte van het weekend weer bij ons van ony
ik moet em ook nog steeds op me alt :P

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 11-04-2006 08:06 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Afgelopen weekend Ragnaros bijna om gekregen....2% is echt naar. De pogingen na de eerste waren minder... Vrijdag zijn we denk ik wel zo ver, iedereen is in een keer wizard oil, rumm tun, en blasted lands dingen aan t farmen =). De DPS kon overigens nog beter, de 2de try gingen naar 34% pre-sons zonder de onyxia buff (1ste try 38% met buff).
Volgende week maar eens een keer naar BWL gaan.

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 11:47
Gisteren avond voor de eerste keer Chromaggus geprobeert, en we kregen redelijk makkelijke breaths (Corrosive Acid en Incinnerate), 5 tries en hij was dood :P

Loot: Nemesis Spaulders, Pauldrons of Transcendence, Girdle of the Fallen Crusader en Empowered Leggings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:05:

Hey, ik heb het spel gisteren binnengekregen hoor, gewoon besteld via BOL. Dus het is weer te koop. Ik moest ook lang wachten... Kon alleen niet zo lang doorgaan, want ik moest vandaag gewoon weer werken :( Maar het was wel vet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ik hoop niet dat ik hier naar de bekende weg vraag, anders mijn excuses daarvoor.

Ik ben gisteren bij een vriend van me op bezoek geweest om te kijken of dit spelgenre uberhaupt wat voor me is, en ik moet zeggen dat het redelijk te doen is. Hij heeft het spel RF Online aangeschaft.

Is het enigszins te vergelijken met WoW kwa gameplay? Ik heb namelijk wel eens een documantaire gezien over gamen er er kwam toen een klein Duitsertje in beeld die WoW aan het spelen was en het leek me behoorlijk gecompliceerder als dat ik gisteren bij die vriend zag.

Ik zit namelijk erg in dubio of ik in eerste instantie uberhaupt aan dit genre moet beginnen, en zo ja met welk spel.
Ik zie hier meerdere topics voorbijkomen van MMORPGs als FF, WoW en RF.

Iemand ervaring met deze spellen? Voor alle duidelijkheid, ik ben inmiddels 35 jaar jong en ben van de rpg-categorie Zelda, MapleStory en dat soort meuk. Ik wil dus niet een al te ingewikkeld spel kopen waar ik op 36 verschillende knoppen mloet rammen en op 18 schermpjes tegelijk moet kijken.

Tevens kan ik op dit moment niet beschikken over mijn games PC. Ik wil echter wel beginnen met spelen. Ik heb nu de beschikking over een snelle PC, echter met onboard sound en GPU.

Nu is het voor bijvoorbeeld RF Online zo dat je eerst die gratis maand moet activeren om uberhaupt in het spel te komen.
Er vind vooraf geen systemcheck of benchmark plaats om vast te stellen of je de game uberhaupt kunt spelen met jouw specs.
Het zou natuurlijk zonde zijn als ik dan mijn acct activeer en daarna blijkt dat het spel helemaal niet werkt of niet speelbaar is.

Vind er bij WoW wél zo'n check plaats?
En anders, is WoW een beetje te spelen met een onboard GPU en geluidschip?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Onboard GPU is denk ik het struikelpunt, afhankelijk v/d kwaliteit.

Maar in perspectief: Ik speel het op beide PC's in mijn signature, op beide prima speelbaar.

WoW houdt van RAM geheugen, zorg dat je daar genoeg van hebt en je kunt 100% goed spelen.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaDKiLL schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 08:50:
Bla bla bla

Nu is het voor bijvoorbeeld RF Online zo dat je eerst die gratis maand moet activeren om uberhaupt in het spel te komen.
Er vind vooraf geen systemcheck of benchmark plaats om vast te stellen of je de game uberhaupt kunt spelen met jouw specs.
Het zou natuurlijk zonde zijn als ik dan mijn acct activeer en daarna blijkt dat het spel helemaal niet werkt of niet speelbaar is.

Vind er bij WoW wél zo'n check plaats?
En anders, is WoW een beetje te spelen met een onboard GPU en geluidschip?
Je begint het spel met weinig opties en krijgt er steeds meer. Per levels krijg je er meer of een update van zon optie. Ik kom zelf uit de FF/ Zelda generatie en heb hier totaal geen moeite mee gehad.

Ik speel het spel ook op een amd2800 onboard vid & sound +256 ram. Alles loopt soepel met de laagst instellingen, ik zou het beter kunnen zetten maar het speelt op deze pc gewoon lekker en ziet er niet lelijk uit.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Maar een soort van test is hier niet aan de orde?
Of kan ik iets van de engine/game proeven (lees mijn systeem testen of het uberhaupt gaat werken) alvorens ik mijn maand activeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:21:
[...]

Als je het ook meteen even verteld? Ik wil het namelijk ook weten :P
Het schijnt dat er creditkaart nummers op WoW forums staan, want je hebt verplicht zonnummer nodig! Lekker slim van blizz om zo een guestpass weg te geven. Maar ok ik wens je geluk met het ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:00:
[...]

Je begint het spel met weinig opties en krijgt er steeds meer. Per levels krijg je er meer of een update van zon optie. Ik kom zelf uit de FF/ Zelda generatie en heb hier totaal geen moeite mee gehad.

Ik speel het spel ook op een amd2800 onboard vid & sound +256 ram. Alles loopt soepel met de laagst instellingen, ik zou het beter kunnen zetten maar het speelt op deze pc gewoon lekker en ziet er niet lelijk uit.
^^ ik kom ook uit het FF/Zelda tijdperk /cry ach dat waren nog eens tijden ;)

Ontopic: Ik draai alles vol alleen in Av zet ik hem iets terug anders trekt hij het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:53
Hier iemand van 25, ik was eerst ook bang dat het spel te ingewikkeld zou zijn voor mij, ook omdat ik (bijna) geen andere spellen speel. Gelukkig valt dit erg mee. Wow heeft een ontzettende goede leercurve, waardoor je alles wel begrijpt. Ik heb wel eens ingelogd op mijn broetje's account (lvl 60 warlock) en dan begrijp ik niet hoe hij ermee kan spelen, maar hij heeft hetzelfde met mijn mage. Je gaat vanzelf begrijpen hoe alles werkt en anders kun je altijd nog hier vragen :D Verder is wowwiki ook een aanrader, daar staan goede beschrijvingen.

Over de prestaties van je computer; geheugen is idd het belangrijkste, als dit 1 GB of meer is zal het geen probleem zijn volgens mij.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Masch schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:08:
[...]
Hier iemand van 25, ik was eerst ook bang dat het spel te ingewikkeld zou zijn voor mij, ook omdat ik (bijna) geen andere spellen speel. Gelukkig valt dit erg mee. Wow heeft een ontzettende goede leercurve, waardoor je alles wel begrijpt. Ik heb wel eens ingelogd op mijn broetje's account (lvl 60 warlock) en dan begrijp ik niet hoe hij ermee kan spelen, maar hij heeft hetzelfde met mijn mage. Je gaat vanzelf begrijpen hoe alles werkt en anders kun je altijd nog hier vragen :D Verder is wowwiki ook een aanrader, daar staan goede beschrijvingen.

Over de prestaties van je computer; geheugen is idd het belangrijkste, als dit 1 GB of meer is zal het geen probleem zijn volgens mij.
Hier ook 25, het enigste waar ik een beetje moeite mee had was die msn taal die iedereen lult. Met Gief en dat soort onzin. Maar goed daar heb ik dan weer een jonger broertje voor die wel die afkortingen kent O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:30
engelse guild gaan daar is dat niet

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinp schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:25:
engelse guild gaan daar is dat niet
Same here!
Ik ben tegen guilds die alleen maar members uit eigen land hebben, maar dit is een mening. Ik zit nu in een guild met mensen uit mistens 4 landen dat vind ik juist het leuke aan dit soort spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:34:
[...]

Same here!
Ik ben tegen guilds die alleen maar members uit eigen land hebben, maar dit is een mening. Ik zit nu in een guild met mensen uit mistens 4 landen dat vind ik juist het leuke aan dit soort spellen.
Wij hebben echt een sloot verschillende mensen, nederlanders, belgen, duitsers, engelsen, fransen, noren, zweden, denen, polen, slowaken (;)), bulgaren en nog meer gespuis van ver weg ;)

Je lacht je scheel op Ventrilo als hun praten en sommige dingen in het engels zeggen :D
Nederlands is wel fijn af en toe dus dan trek je je maar terug in het Dutch Channel op Ventrilo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Hallo,

Ik heb eigenlijk een simpele vraag.
Binnen een maandje wil ik mijn Radeon 9700 pro vervangen voor iets beters voor rond de 200 euro.

Op het moment kijk ik naar de X1600 pro en een 6600GT kaart.
Kunnen jullie als mede WoW freaks mij vertellen of jullie positieve of negatieve ervanringen hebben met deze kaarten. het gaat specifiek om wow. verder speel ik geen games meer (daarom ook een mid range kaart en niet high end)

Als er andere kaarten zijn binnen deze prijsklasse (X800 non pro ofzo) laat me dan even weten.
Het moet trouwens wel AGP zijn.

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
[...]

Same here!
Hetzelfde hier. Veel Nederlanders, Engelsen, Letten, Zweden, Denen en mensen uit Bulgarije in onze guild. Zelfs een stel uit de Verenigde Arabische Emiraten of zoiets :D

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren eindelijk mijn SoulHarvester gekregen :D

bijna lvl 52 nu :) het gaat de goede kant op!

Nu nog een leuke enchant erop en dit wapen kan wel eventjes mee, ik wilde eigenlijk demonslaying voor de leuke glow maar mijn enchanter raadde me +int aan.

Demonslaying is ook niet echt nuttig op mijn level denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:45:

Nu nog een leuke enchant erop en dit wapen kan wel eventjes mee, ik wilde eigenlijk demonslaying voor de leuke glow maar mijn enchanter raadde me +int aan.

Ik ben voor die robe gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 12:52
Ik heb een 6600GT en kan het aardig spelen met alles op low. Ik zou eerder gaan voor een 7600GT (of als je ietsje extra investeert een 7900GT).

(ik heb trouwens de shard genomen, vond ik een uniek warlock item in tegenstelling tot andere matige items die zo weer vervangen zouden zijn)

[ Voor 72% gewijzigd door Bosmonster op 11-04-2006 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

pt0x schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:43:
Hallo,

Ik heb eigenlijk een simpele vraag.
Binnen een maandje wil ik mijn Radeon 9700 pro vervangen voor iets beters voor rond de 200 euro.

Op het moment kijk ik naar de X1600 pro en een 6600GT kaart.
Kunnen jullie als mede WoW freaks mij vertellen of jullie positieve of negatieve ervanringen hebben met deze kaarten. het gaat specifiek om wow. verder speel ik geen games meer (daarom ook een mid range kaart en niet high end)

Als er andere kaarten zijn binnen deze prijsklasse (X800 non pro ofzo) laat me dan even weten.
Het moet trouwens wel AGP zijn.

thanks!
Hallo pt0x! Beetje naar je zin in La Onda? ;)

Even zonder gekheid, heb zelf een 6600GT en hij doet het erg goed in WoW!
Kan goed BG'en en raiden zonder haperingen of fpsdrops (rond de 40-60 maar wel redelijk hoge instellingen).

Volgens mij is de X1600 wel weer een stapje meer als een 6600GT en als ik jou was zou ik toch maar zo hoog mogelijk inspringen met je vidkaart.
Wie weet word de expansion wel uberzwaar en daar zit je dan met een oude kaart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die chest uit Uldaman met +40 armor erop en de stats schelen verder niet zo heel veel dus ben maar voor het wapen gegaan :D ik vind die zeis echt evil })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Laatst online: 18:22

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Bosmonster schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:47:
Ik heb een 6600GT en kan het aardig spelen met alles op low.
Alles op low met een Gforce 6600GT? Ik heb een ATI Radeon 9800 Pro 128MB en alle sliders op high staan op een resolutie van 1280x1024@100Hz (CRT) 24-bit kleuren, dit draait uitstekend. Een resolutie van 1600X1200 gaat ook nog, als ik maar geen grote instance binnen ga.. Wat zijn de specs van jouw systeem als ik vragen mag? Ik denk namelijk dat de bottelneck elders zit.

[ Voor 12% gewijzigd door _Dune_ op 11-04-2006 09:54 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

gisteren eindelijk ST Rogue quest gedaan (op lvl 56 :x)

paar keer goep uit elkaar gevallen steeds voordat we bij morphaz kwamen
gisteren om 18:00 uur ff snel 1 andere rogue die ook die quest had en 2 druids gevonden die wel even wilden helpen met een stealthrun, was nog lekker op tijd voor 19:00 voor BLW :P
en nu helm of fire vervangen voor Ebon Mask, welke wel snel weer vervangen wordt voor cap uit DM of sc cap, maarja, Ebon Mask heeft betere looks dan Helm of fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:49:
Ik heb die chest uit Uldaman met +40 armor erop en de stats schelen verder niet zo heel veel dus ben maar voor het wapen gegaan :D ik vind die zeis echt evil })
Ik kijk meestal niet hoe het er uit ziet, Stats dat wil ik ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
_Dune_ schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:50:
[...]

Alles op low met een Gforce 6600GT? I heb een ATI Radeon 9800 Pro en alle sliders op high staan op een resolutie van 1280x1024@100Hz (CRT) 24-bit kleuren. Wat zijn de specs van jouw systeem als ik vragen mag? Ik denk namelijk dat de bottelneck elders zit.
De bottleneck zit in 40 man raids ;)

Daar wil ik ook alles soepel hebben lopen. Zie verder overigens niet zo heel veel verschil met hogere settings.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 11-04-2006 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:49:
welke chest is dat dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:51:
gisteren eindelijk ST Rogue quest gedaan (op lvl 56 :x)

paar keer goep uit elkaar gevallen steeds voordat we bij morphaz kwamen
gisteren om 18:00 uur ff snel 1 andere rogue die ook die quest had en 2 druids gevonden die wel even wilden helpen met een stealthrun, was nog lekker op tijd voor 19:00 voor BLW :P
en nu helm of fire vervangen voor Ebon Mask, welke wel snel weer vervangen wordt voor cap uit DM of sc cap, maarja, Ebon Mask heeft betere looks dan Helm of fire
Ebon Mask is eigenlijk het beste mask pre-endgame to be honest :)
DM Cap is leuk voor de FR maar gimped je stats eigenlijk teveel voor de FR die je terugkrijgt.
Uit ervaring zeg ik, ga voor de Ebon Mask tot je Nightslayer of Bloodfang kan halen want het is een geweldig stukje leather ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Laatst online: 18:22

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Bosmonster schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:51:
[...]

Daar wil ik ook alles soepel hebben lopen. Zie verder overigens niet zo heel veel verschil met hogere settings.
Aha, ja een 40 personen raid heb ik nog geen ervaring mee.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:11

chromeeh

the Gnome

[...]

Same here!
In de guild waar ik in zit (Warriors of Nordrasil) zitten Denen, Engelsen, Nederlanders (ikke O-)), Roemenen, uhm... vast nog wel meer :D
Maar dat maakt het ook leuk :)

Hehehehe DarkMoon Faire is echt humor _/-\o_
Vooral die 'Tonks' zjin echt lachen, ook al gaat het helemaal nergens over :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hom3r schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:52:
[...]

welke chest is dat dan ?
Gromlok's tribal vestments, enige cloth chestpiece die ik kan bedenken uit uldaman.

naja, ik heb toen gekozen voor abyss shard, ik was toen al lvl 60 met een beter wapen en een betere chest, dus enige mooie optie was abyss shard, blij dat ik die keuze gemaakt heb ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Ik las op een ander forum dat er bepaalde invites zijn waarmee je niet WoW-spelers kunt laten proeven aan het spel.

Geldy dit nog of was dit slechts een bepaalde periode beschikbaar?
Dit zou namelijk een goede manier zijn het spel te testen op mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hom3r schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:52:
[...]

welke chest is dat dan ?
Grimlok's Tribal Vestments met +40 armor dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:57:
[...]

Gromlok's tribal vestments, enige cloth chestpiece die ik kan bedenken uit uldaman.

naja, ik heb toen gekozen voor abyss shard, ik was toen al lvl 60 met een beter wapen en een betere chest, dus enige mooie optie was abyss shard, blij dat ik die keuze gemaakt heb ;p
Ah eindelijk nog iemand die de shard heeft gekozen :) Heb hem altijd bij me (niet equiped) en gebruik hem nog regelmatig als ik geen zin heb mana/shard te gebruiken :P Duurt wel ff, maar heb meestal geen haast.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 11-04-2006 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

RaseriaN schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:53:
[...]

DM Cap is leuk voor de FR maar gimped je stats eigenlijk teveel voor de FR die je terugkrijgt.
Uit ervaring zeg ik, ga voor de Ebon Mask tot je Nightslayer of Bloodfang kan halen want het is een geweldig stukje leather ;)
klopt ebon is ietsje beter dan SC maar SC geeft setbonus wat hem dus weer net de moeite waard kan maken afhankelijk van de rest van SC die je draagt

rogue is nu lvl 56 heb devilsaur gloves, nog 18% exp en dan kan abyssal leather leggings of striking aan, tevens heb ik sc belt, croc boots uit mara, first sergeant cuffs etc

speel niet super actief erop tis een 'alt' op een andere realm dan me main, maar leuke gear moet lukken :)

wil nu asap proberen 60 te worden zodat ik ubrs kan doen voor dalrend set

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 3 man Dm west gedaan.
Heel lang geleden dat ik zoveel lol gehad heb, wat een uitdaging zeg.
Helaas niet compleet, we kregen die stink hond niet dood, waardoor de we prince ook niet konden doen (vieze ogen bij die hond maken het leven van een caster niet vrolijk)

Doggie op 23%, met mij een pala en een warlock.

Nog wel een libram of focus gevonden en leuke leather shoulders met weer +10 fire ress erop (omg 218fr alweer unbuffed)

Nog ff epixs doorsparen dan moet heel dm wel te 3 mannen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Fel Domination :) binnen 0.5 seconden staat die grote VW naast me met 50% minder manacost.

En shards ach, die heb ik altijd wel bij me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hmm.. misschien voor een priest leuk met die spirit, maar +40 armor is voor iedere cloth-drager nutteloos.

Gooi er dan +100 hp of mana op..

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 11-04-2006 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:03:
Ik heb Fel Domination :) binnen 0.5 seconden staat die grote VW naast me met 50% minder manacost.

En shards ach, die heb ik altijd wel bij me ;)
Abyss shard kun je combineren met fel domination ;) Heb je hem direct, zonder mana en zonder shard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaDKiLL schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:58:
Ik las op een ander forum dat er bepaalde invites zijn waarmee je niet WoW-spelers kunt laten proeven aan het spel.

Geldy dit nog of was dit slechts een bepaalde periode beschikbaar?
Dit zou namelijk een goede manier zijn het spel te testen op mijn systeem.
Als iemand een versie van WoW aanschaft zit er in de doos ook een 10 days guest pass. Dit is dus inderdaad een serie nummer die 10 dagen geldig is en daarna vervalt. Als je wil kan ik je vanavond wel mijn guest pass geven, maar je moet dan zelf de installatie cd's zien te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar zonder zeis ;) En die heeft leuke stats, intellect genoeg dus mana is niet zo'n probleem zeker niet met LifeTap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:53:
[...]

Ik vind de ghost shroud die in brd dropt eigelijk wel beter als die ebon mask.
Vandaar dat mijn rogue ook die boots heeft genomen van de rogue quest, imo is betere stealth nog altijd iets nuttiger voor een rogue en als je dan toch die ghost shroud al hebt ;) heb je die head van die rogue quest ook niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:05:
Maar zonder zeis ;) En die heeft leuke stats, intellect genoeg dus mana is niet zo'n probleem zeker niet met LifeTap
Kweet niet precies waar je reactie op was, maar als Warlock moet je wel weten:

Spirit is nutteloos
Armor is nutteloos

Als je dan een chestpiece hebt met +20 spi en +40 armor kit erop... tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:45:

demonslaying is zowieso niet echt nuttig hoe vaak kom jij ze tegen?
Daarbij kan je +int en demonslaying niet vergelijk, tuurlijk is +int beter maar die is ook 10x duurder.
Als je geld teveel hebt kan je best die int nemen maar ik zou wachten tot ik een heel vet wapen heb op 60 en hem dan daarop gooien.
Bosmonster schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:09:
[...]

Spirit is nutteloos
Armor is nutteloos

armor is natuuurlijk nooit nutteloos en is aanzienlijk goedkoper als 100 mana. Maar oke ik geef je gelijk dat mana beter is alleen tis zo makkelijk te zeggen zonder dat er naar de kosten word gekeken.
Daarbij is spi ook niet nutteloos ook als warlock wil je regenen neem ik aan tuurlijk zijn er betere stats maar tis niet nutteloos.

[ Voor 30% gewijzigd door MantaMania op 11-04-2006 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:08:
Ik vind de ghost shroud die in brd dropt eigelijk wel beter als die ebon mask.
Vandaar dat mijn rogue ook die boots heeft genomen van de rogue quest, imo is betere stealth nog altijd iets nuttiger voor een rogue en als je dan toch die ebon mask al hebt ;) heb je die head van die rogue quest ook niet nodig.
Enige wat Ghostshroud meer heeft is stamina, in de rest blijft hij toch achter hangen op Ebon Mask.
Ghosthroud heeft 31AP en ~0.8% Crit en 180HP
Ebon Mask heeft 34AP en 1% Crit en 110HP

-Edit-
En natuurlijk als boots de Pads of the Dread Wolf

Het is maar waar je de focus op legt, ik zeg... DAMAAAGEEEEEEEE! :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door RaseriaN op 11-04-2006 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Als iemand een versie van WoW aanschaft zit er in de doos ook een 10 days guest pass. Dit is dus inderdaad een serie nummer die 10 dagen geldig is en daarna vervalt. Als je wil kan ik je vanavond wel mijn guest pass geven, maar je moet dan zelf de installatie cd's zien te regelen.
IC, dus als iemand je invite moet je wél de install CDs/DVDs hebben?
In dat geval kan ik de game vast aanschaffen en bekijken of hij werkt. Mocht dit het geval zijn dan kan ik mijn maand activeren en anders wachten met het activeren tot ik mijn gamesbak terug heb.

Nogmaals, ik ben absoluut niet uit op iets illegaals of goedkoop aan een trialkey te kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:09:
[...]

Spirit is nutteloos
Armor is nutteloos

Mijn lock doet het anders prima hoor, gister weer tweede op damagelijst moest alleen een mage voor me dulden. Ik zit bijna nooit zonder mana en nuke er vrolijk op los :) Daarnaast kan ik ook uitstekend solo questen iets wat op mijn level wel zo handig is.

Dus laat je tja maar achterwege :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

RaseriaN schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:13:
[...]

Enige wat Ghostshroud meer heeft is stamina, in de rest blijft hij toch achter hangen op Ebon Mask.
Ghosthroud heeft 31AP en ~0.8% Crit en 180HP
Ebon Mask heeft 34AP en 1% Crit en 110HP

-Edit-
En natuurlijk als boots de Pads of the Dread Wolf

Het is maar waar je de focus op legt, ik zeg... DAMAAAGEEEEEEEE! :Y)
buiten dat, ghostshroud haal je in BRD :r enige waarvoor ik naar brd ga is om dark iron te minen, de vault en om me atunement te halen

de rest wat ik daar kan halen is mooi meegenomen tijdens de atuenment run, voor de rest mijd ik die plaats als de pest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:11

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:16:
[...]
Mijn lock doet het anders prima hoor, gister weer tweede op damagelijst moest alleen een mage voor me dulden. Ik zit bijna nooit zonder mana en nuke er vrolijk op los :) Daarnaast kan ik ook uitstekend solo questen iets wat op mijn level wel zo handig is.

Mee eensch :)
Ik speel PVE en dan is Armor + Spirit echt wel handig...
Samen met m'n pet kan ik perfect questen 8)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mine dark iron gewoon in burning stepps, en de enige reden dat mijn rogue die ghostroud heeft is omdat hij op lvl 51 mee kon met een guildrun voor de mc preq, en toen dropte hij dus dus was ik best lucky.

Dit in het achterhoofd dat ik die dus al had en mijn roggue quest nog moest doen deed me beslissen om voor de boots te gaan ipv de ebon mask, want zo'n giga upgrade was het niet toen.

Die boots daar en tegen waren/zijn best goed, en die +0.2 % crit en minimale +ap hebben me niet over kunnen halen om die ghostroud maar te trashen toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:51:
[...]

Die heb ik ook wel de silence versie maar toch geen verschil.. ik heb alles op zen hoogst staan maar dan ook echt alles! (kheb ook nog van die vage UI mods)

Dus ik weet niet wat je er mischien onder hebt lopen maar, ik heb altijd skype, msn, firefox en itunes standaard aanstaan en dan schakel ik ook nog om de 15 min 10X heen en weer van wow naar windows en weer terug... (zelfs tijdens dikke raid's)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:20:
[...]

de rest wat ik daar kan halen is mooi meegenomen tijdens de atuenment run, voor de rest mijd ik die plaats als de pest
Maar echt! Wat een rotinstance is dat. Voor m'n Ony prequest moet ik er een paar keer in, maar verder dan die zeven dwergen ga ik niet.

Gisteravond trouwens twee maal geprobeerd die 45 minuten Strat UD quest the doen. Party was één Holy Priest, Resto / Enhancement Shaman, twee Warriors (één prot, één arms) en een Frostmage. Eerste try was voornamelijk testen welke mobs we konden skippen etc, tweede try kwamen we op ongeveer één uur en tien minuten, inclusief een wipe.

Iemand nog tips? :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Snappie88 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:30:
[...]

Maar echt! Wat een rotinstance is dat. Voor m'n Ony prequest moet ik er een paar keer in, maar verder dan die zeven dwergen ga ik niet.

Gisteravond trouwens twee maal geprobeerd die 45 minuten Strat UD quest the doen. Party was één Holy Priest, Resto / Enhancement Shaman, twee Warriors (één prot, één arms) en een Frostmage. Eerste try was voornamelijk testen welke mobs we konden skippen etc, tweede try kwamen we op ongeveer één uur en tien minuten, inclusief een wipe.

Niet wipen :D

Ik heb het zelf ook nog nooit gehaald.. Probeer zoveel mogelijk dmg mee te nemen, zodat de mobs erg snel down gaan. Ik denk dat dat de sleutel is.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Join een mc/bwl raid guild ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:27:
Ik mine dark iron gewoon in burning stepps, en de enige reden dat mijn rogue die ghostroud heeft is omdat hij op lvl 51 mee kon met een guildrun voor de mc preq, en toen dropte hij dus dus was ik best lucky.

Dit in het achterhoofd dat ik die dus al had en mijn roggue quest nog moest doen deed me beslissen om voor de boots te gaan ipv de ebon mask, want zo'n giga upgrade was het niet toen.

Die boots daar en tegen waren/zijn best goed, en die +0.2 % crit en minimale +ap hebben me niet over kunnen halen om die ghostroud maar te trashen toen.
het is inderdaad een kwestie van welke heb je het eerst
ebon is gewoon super easy te halen

stealth detection geef ik niet zoveel om eerlijk gezegd, ben sword combat dus ook geen mod, heb een pure pve spec dus ik open pas als de mob al gepulled is

verder als ik al ghost had gehad had ik ook een andere genomen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Das een goed teken, dan kan het nog beter als je betere items hebt ;)

Dacht dat de spi-locks altijd een fabeltje waren, maar ze bestaan blijkbaar echt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
waarom die armor waarom geen stam of +mana ?

http://thottbot.com/?i=52067

Heb toch liever die extra spell dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat betere stealth eigelijk alleen lekker werkt in pvp.
Tis een mega groot voordeel om een ud rogue te pakken gewoon omdat jij hem wel ziet en hij jou niet.

icm catseye goggles is dat echt aso imba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:53

On_E

Housemusic

[...]

Spirit mana regen gaat pas in als je 5 seconden niets cast, spirit is gewoon compleet nutteloos voor locks.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:36:
Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat betere stealth eigelijk alleen lekker werkt in pvp.
Tis een mega groot voordeel om een ud rogue te pakken gewoon omdat jij hem wel ziet en hij jou niet.

icm catseye goggles is dat echt aso imba
Voor pvp ga ik Bloodvine lens halen

ungimped cats eye ftw :)
heb al 300 engi, maat van heeft pattern al, enige wat ik nodig heb is lvl 60 en nog wat mats ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:30:

Ja, geen prot war maar een fury/arms war of een rogue. Baron tanken kan iedere gek met een schild nog en prot wars hebben de damage potentieel van een fury/arms war of rogue niet.

Zet mij in een groep met Penn, onze Sulfuras fury war, en een goeie resto Shaman en met Windfury blazen we die hele instance weg :) Frostmage en Priest zijn dan icing op de cake. Lijkt me op zich wel leuk om te proberen en te frapsen.

BRD vind ik nog best te doen. Ik kan wel begrijpen dat BRD voor jullie LBRS voor Horde is... ik heb echt een hekel aan LBRS. Pas nog een paar Emp runs gedaan voor mijn HoJ, en de Shamans willen allemaal die relic van Magmus :)
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:34:
[...]

het is inderdaad een kwestie van welke heb je het eerst
ebon is gewoon super easy te halen

stealth detection geef ik niet zoveel om eerlijk gezegd, ben sword combat dus ook geen mod, heb een pure pve spec dus ik open pas als de mob al gepulled is

verder als ik al ghost had gehad had ik ook een andere genomen denk ik
Ik ben voor de cape gegaan. Voor Stealth op Boots ga ik wel voor Darkmantle (plus die Whisperwalk hebben echt kutstats...) en als helm kan ik toch wel Bloodfang wegjatten bij een van onze Onyxia runs. Met die cape en die passive skill met minder fall damage van rogues kan ik zo van enorme hoge cliffs jumpen zonder stealth te breken, lijkt mij effectiever in outdoor pvp waar ik mijn rogue ook voor heb.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
On_E schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:40:
[...]

Spirit mana regen gaat pas in als je 5 seconden niets cast, spirit is gewoon compleet nutteloos voor locks.
Precies ik heb bijna geen spirrit alleen maar stam en Int en veel + spelldmg gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hom3r schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:35:
[...]

waarom die armor waarom geen stam of +mana ?

http://thottbot.com/?i=52067

Heb toch liever die extra spell dmg
Ik ben geen enchanter en op het moment dat ik dat ding krijg had ik deze leathers nog in mijn backpack zitten (gekregen van een friend) dus er maar ff op gegooid. En op de zeis zit ook extra damage natuurlijk. Daarnaast vind ik die robe erg lelijk op mijn orc :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 11:01:
[...]

Ik ben geen enchanter en op het moment dat ik dat ding krijg had ik deze leathers nog in mijn backpack zitten (gekregen van een friend) dus er maar ff op gegooid. En op de zeis zit ook extra damage natuurlijk. Daarnaast vind ik die robe erg lelijk op mijn orc :Y)
Elke robe is lelijk op een dikke Orc. Wacht maar tot je onze Orc lock ziet met Robes of the Battleguard (felgeel), Mantle of the Blackwing Cabal en Mish'undare. We noemen hem al plagend Herr Tonttu omdat ie wel wat weg heeft van een Nazi officier zo ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Persoonlijk boeit het me geen ruk hoe ik eruit zie, als ik maar zoveel mogelijk +dmg/+sta heb :P (+int komt vanzelf wel, zit op alle cloth bijna wel wat).

Ow ja, ik heb ook een 'dikke' orc :)

Orc warlocks ftw!

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 11-04-2006 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 11:04:
[...]

Elke robe is lelijk op een dikke Orc. Wacht maar tot je onze Orc lock ziet met Robes of the Battleguard (felgeel), Mantle of the Blackwing Cabal en Mish'undare. We noemen hem al plagend Herr Tonttu omdat ie wel wat weg heeft van een Nazi officier zo ;p
LoL :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orc warlocks zien er imho niet uit ;p
enige wat ze meehebben is die stun resist racial, maar verder :P

vind het ongeveer hetzelfde als met gnome locks, vind die er ook niet uitzien, vind gnomes niet echt een race waarvan je denkt, nou dat zullen me toch goede warlocks worden. Had ik persoonlijk zelf meer aan dwarves gedacht ;p

Als ik horde was geweest, was ik denk ik toch UD lock geworden, zien er gewoon veel beter uit dan orcs in cloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Same here!
Ja in mijn guild zitten mensen uit de VS, Canada, en.. um.. dat was ie. We hadden ook nog een Cubaan die in Canada woonde (een Cubanadian :o), maar die is vertrokken richting 'groener gras'. Ok, niet zo heel veel dus, maar heeft als voordeel dat je iedereen goed kan verstaan! De rest kan mij misschien niet verstaan als enige Nederlander maar dat neem ik wel op de koop toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orc Warlock > all qua warlock looks :)

En RaseriaN, natuurlijk kan je het in 45 minuten met tier 2 chars. De vraag is of het ook zo makkelijk is in blues :) Wat betreft die warrior heb je wel gelijk though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:53

On_E

Housemusic

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 11:15:
orc warlocks zien er imho niet uit ;p
enige wat ze meehebben is die stun resist racial, maar verder :P

vind het ongeveer hetzelfde als met gnome locks, vind die er ook niet uitzien, vind gnomes niet echt een race waarvan je denkt, nou dat zullen me toch goede warlocks worden. Had ik persoonlijk zelf meer aan dwarves gedacht ;p

Als ik horde was geweest, was ik denk ik toch UD lock geworden, zien er gewoon veel beter uit dan orcs in cloth
5% pet damage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
gaapppp 12389791324 in een dozijn...

iedere undead warlock, mage, priest ziet er hetzelfde uit.

Geef mij maar Orc Warlock, dat zijn de enige clothdragende orcs, dus orc met robe = warlock :)

[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 11-04-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
ImdaMned schreef op maandag 10 april 2006 @ 23:44:
[...]

gege, ik heb atm +406 op frost en ook rank 11.
HP tikt tegen de 3800 aan oid (wel buffed), en ik wil best wel een keer ergens afspreken om eea uit te testen (al zuig ik net zo hard in PVP als Sikkle :) ) al is duellen wel wat anders dan echte PVP..

add me maar is op MSN, kunnen we maybe een keer wat afspreken :) (check prof voor addy).

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Nou ik heb dus even gekeken wat de specs zijn van de bak waar ik op dit moment de beschikking over heb en het blijkt dat er een Radeon X300 SE inzit.
Deze heeft 128 MB aan boord.

Hiermee moet het lukken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat gaat niet lukken. 512 is het minimum, en eigenlijk heeft WoW pas genoeg aan 1024 Mb.

-edit-
Scheef gelezen, thx @ de mensen hieronder :P Met die videokaart zal het idd geen probleem zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 12:01 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.