Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 70 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.062 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexxwelll
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-05 14:00
OxiMoron schreef op maandag 10 april 2006 @ 00:26:
[...]

En we moeten dan maar gaan raden wat het probleem is? :P
neej, stukje verder lezen mag wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
remcio schreef op maandag 10 april 2006 @ 00:38:
ff heel kort vrragje wat moest je ook al weer invoeren als je uit guild wou iets met /g quit ofz het werkt ff niet
Je was er al bijna, het is /gquit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-05 20:27
"Customers will be able to pay their subscription fees by major credit card, PayPal, and pre-paid game cards. "

Is die paypal functie al beschikbaar? Ik heb namelijk geen CC, geen zin om meteen een 60 day card ergens te gaan halen, en heb nog wel 20 euro op paypal om een maand ding te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
w00t, Sulfuron en Golemagg gepwnd met 33-34 man. :)
Ook nog even bezoekje gebracht aan Ony, kwamen niet verder dan 38% helaas.

Wat is trouwens jullie mening over Druids en Staff of Dominance?
Enige pluspuntje wat zn alternatief heeft (voor mijn guild tenminste, doen geen BWL/AQ :P ), is de Staff of Rampant Growth, maar die heeft veel minder stats, waardoor je die zou enchanten met spirit/intellect, terwijl de SoD een +healing enchant zou krijgen, waardoor het enige wat de SoRG nog overhoudt de 11mana/5secs is (en nog steeds minder stats).
Aan de ene kant zeg ik, ik wil 'm hebben als Druid, aan de andere kant is ie eigenlijk iets beter voor Mages/Locks, maar die kunnen ook weer gaan voor Mageblade + goede offhand. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Miles Teg schreef op maandag 10 april 2006 @ 01:59:

Enige pluspuntje wat zn alternatief heeft (voor mijn guild tenminste, doen geen BWL/AQ :P ), is de Staff of Rampant Growth, maar die heeft veel minder stats, waardoor je die zou enchanten met spirit/intellect, terwijl de SoD een +healing enchant zou krijgen, waardoor het enige wat de SoRG nog overhoudt de 11mana/5secs is (en nog steeds minder stats).
Aan de ene kant zeg ik, ik wil 'm hebben als Druid, aan de andere kant is ie eigenlijk iets beter voor Mages/Locks, maar die kunnen ook weer gaan voor Mageblade + goede offhand. :+
Ik ben zelf druid, en bij ons stond het altijd vrij om als druid op SoD te rollen. Er zijn betere healings staffs ingame, maar niet direct haalbaar voor iedereen. Wat er het dichts bij in de buurt komt is Will of Arlokk (http://www.thottbot.com/?i=51764) en Jin'do's Hexxer (http://www.thottbot.com/?i=51752) in combinatie met een goede offhand zoals Lei of the Lifegiver (http://www.thottbot.com/?i=40571). Overigens zijn zowel de staff als mace relatief zeldzame Zul Gurub drops. Mocht je iets verder komen in BWL kan uitkijken naar Shadow Wing Focus Staff (http://www.thottbot.com/?i=40806). Onehand is de beste drop die je momenteel als healende druid kan vinden Lok'amir il Romathis (http://www.thottbot.com/?i=51948), maar die dropt van Nefarian, en ook niet al te vaak. Bovendien zal je stinkend je best moeten doen dat ding te bemachtigen voor een pallie/shaman.

Uiteraard is Ahn Qiraj dé plek voor items - en dan bedoel ik voor een healer staff wel de Blessed Qiraji Augur Staff (http://www.thottbot.com/?i=52896). Nevertheless kost deze erg veel moeite en tijd om te krijgen. Puur qua +healing bonus ben je het best uit met Jin'do's Hexxer icm Lei of the Lifegiver. Statwise (intellect) kan je beter voor SoD of Shadow Wing gaan, als je voor spirit gaan in verband met mana regen kan je beter Will of Arlokk proberen te bemachtigen (en er een spirit enchant op gooien natuurlijk ;) ).

Wat betreft mages - damagewise gezien zijn die sowieso beter af met een Azuresong/offhand.

[ Voor 9% gewijzigd door rodie83 op 10-04-2006 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:15
Mexxwelll schreef op maandag 10 april 2006 @ 00:39:
[...]

neej, stukje verder lezen mag wel ;)
Hoe maak je je eigen interfaces?? Ik heb wel interesse om er zelf in te bouwen. :P
Ergens een guide ofzo??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Rakkerzero schreef op maandag 10 april 2006 @ 02:14:
[...]

Hoe maak je je eigen interfaces?? Ik heb wel interesse om er zelf in te bouwen. :P
Ergens een guide ofzo??
Door het gebruik van mods. Mods kan je downloaden van bijvoorbeeld http://ui.worldofwar.net/. Je download een mod altijd in .zip/.rar formaat, het mapje wat er inzit moet je plaatsen in je wowfolder/interface/addons.

Voor bijna alles wat je wil is er wel een mod te bedenken, van mods die je standaard bars vervangen en die je party screen aanpassen tot aan mods die ingame elke map van elke instance kan laten zien.

Mijn tip is om gewoon uit te proberen en te configureren - als het je niet bevalt delete je die mapjes gewoon weer en weg zijn je mods. Veelgebruikte mods zijn de volgende:

CTmod (www.ctmod.net)
Nurfed UI (http://www.nurfedui.net/)
Discord Mod (http://www.discordmods.com/cgi-bin/page.pl) - overigens meer voor gevanceerde gebruikers
Gypsy Mod (http://gypsymod.the-mad.net/)

Maar goed, nogmaals, probeer het gewoon even lekker uit. Er zijn oneindig veel combinaties mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Miles Teg schreef op maandag 10 april 2006 @ 01:59:

Ik zou zeggen aurastone hammer/hexxer mace + AV off hand en anders Finkel's Lava Dredger als je 2h wil. Je hebt hier ook minder concurrentie op dus is DKP wise goedkoper. Verder Mage blade + goede offhand haalt het vaak voor Mages/warlocks niet bij SoD, vooral voor mages niet, aangezien warlocks nog een redelijke offhand zelf kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Vincentio schreef op maandag 10 april 2006 @ 03:02:
[...]

Ik zou zeggen aurastone hammer/hexxer mace + AV off hand en anders Finkel's Lava Dredger als je 2h wil. Je hebt hier ook minder concurrentie op dus is DKP wise goedkoper. Verder Mage blade + goede offhand haalt het vaak voor Mages/warlocks niet bij SoD, vooral voor mages niet, aangezien warlocks nog een redelijke offhand zelf kunnen maken.
Mage Blade + offhand is way beter voor mages dan SoD. Damagewijs kan je meer met Azure en offhand (daar SoD en Azuresong dezelfde + damage en +crit hebben), om het nog niet te hebben over eventuele extra +hit of +crit bonussen op offhand (zie Jin'do's Bag of Whammies bijvoorbeeld). Geloof me, high end mages geven lang niet zoveel om +int als druids/priests dat doen.

[ Voor 4% gewijzigd door rodie83 op 10-04-2006 05:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 21:49
nog een keertje voor Mexxwelll,

welke unitbars heb jij/welke mod?

ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vincentio schreef op maandag 10 april 2006 @ 03:02:
[...]

Dat die Finkel's Lava Dredger goedkoper is, daar kan ik goed inkomen. Voor mij is +healing toch wel een must als je toch die keuze hebt, daarbij heeft SoD (en iedere andere optie) meer stats, of in ieder geval wel die +healing.

Rodie: _/-\o_

Duidelijk; Met wat mazzel dropt er nog een mooie warlock item (1 warlock heeft meer dkp dan ik) deze week, en daarna die SoD. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:35
Gisteren voor het eerst met onze guild Garr neergelegd :D

Na een paar weken problemen met Magmadar is dit nu de tweede nieuwe baas in twee weken, dus we maken echt vooruitgang :D Gisteren hadden we de eerste 3 bazen in 2 uur neer (met maar erg weinig doden), dus dat gaat de goede kant uit. Helaas heb ik zelf niks mogen looten, maar ik ben inmiddels wel de nr. 1 mage in de guild qua dkp.

Nu maar even de tactics lezen van de volgende bazen, want zo snel had ik het niet verwacht.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Heel het weekend plezier gehad met een groupje van 3 medewarriors ;)
Cath en Herod hele weekend gecleared met 4 warriors, 2 LvL37, 1LvL40 en 1LvL60.
(Ja i know het is easy met een lvl60 maar dan kun je juist zo leuk spelen met je warrior ipv zo voorzichtig allemaal doen)
6 tot 8 man pullen, sweeping strikes, whirlwinds, cleaves, alles kwam voorbij :P

En aan het einde van het weekend ziet iedereen hetzelfde eruit, WW Axe, Herod's Shoulder, Raging Berserker Helm, Scarlet gear ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Gisteren in een 5 man party Sunken Temple gespeeld, samen met een 52 shammie een 50 priest een 52 warrior en nog een 51 shammie (ben zelf 51 warlock). Stond toch mooi op de tweede plaats van de damagemeter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
Anoniem: 10456 schreef op maandag 10 april 2006 @ 09:16:
Gisteren in een 5 man party Sunken Temple gespeeld, samen met een 52 shammie een 50 priest een 52 warrior en nog een 51 shammie (ben zelf 51 warlock). Stond toch mooi op de tweede plaats van de damagemeter :D
DoT Ftw >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
RaseriaN schreef op maandag 10 april 2006 @ 09:05:
(Ja i know het is easy met een lvl60 maar dan kun je juist zo leuk spelen met je warrior ipv zo voorzichtig allemaal doen)
6 tot 8 man pullen, sweeping strikes, whirlwinds, cleaves, alles kwam voorbij :P

En aan het einde van het weekend ziet iedereen hetzelfde eruit, WW Axe, Herod's Shoulder, Raging Berserker Helm, Scarlet gear ;)
hehe geweldig, dus je hebt nu wat lookalikes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20
Woot.. het heeft even geduurd, maar we hebben eindelijk Ragnaros neer gisteravond met onze guild Odins Fury op Runetotem :)

record vorige pogingen: 31%

gisteren
poging 1: 24%
poging 1.01: 100% (iemand pullde Rag tijdens het ressen o.O)
poging 2: 16%
poging 3: 8%
poging 4: 1% (nooooo...)
poging 5: DEAD :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-05 21:19
Krijgen jullie wel eens posts als dit op jullie forum? http://exomna.nl/forum/thread.php?threadid=1800&sid=

Niet dat onze posts zo volwassen zijn, maar dit zorgt voor een beetje leven in de brouwerij : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

RaseriaN schreef op maandag 10 april 2006 @ 09:05:

En 20 levels later in end-game gear zie je er weer hetzelfde uit ;p (Drake Talon Pauldrons, Helm of Endless Rage).
SilentNL schreef op maandag 10 april 2006 @ 07:48:
nog een keertje voor Mexxwelll,

welke unitbars heb jij/welke mod?

ty
Zo te zien gebruikt hij Discord Action Bars (DAB). Heel erg customizable UI gebeuren, maar is wel wat moeilijker in te stellen dan de standaardjes zoals CTmod, Nurfed etc. En het zuipt geheugen wat ik me heb laten vertellen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 10-04-2006 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op maandag 10 april 2006 @ 10:00:
Krijgen jullie wel eens posts als dit op jullie forum? http://exomna.nl/forum/thread.php?threadid=1800&sid=

Niet dat onze posts zo volwassen zijn, maar dit zorgt voor een beetje leven in de brouwerij : D
Complete KoS meldingen hebben we al gehad op ons forum en nog meer van die figuren ;)
Altijd leuk zon topic en altijd leuk om elkaar daarna te zien in BRM...alleen... >:)
Anoniem: 114195 schreef op maandag 10 april 2006 @ 10:01:
En 20 levels later in end-game gear zie je er weer hetzelfde uit ;p (Drake Talon Pauldrons, Helm of Endless Rage).
Echt, elke helm van de warrior is zowat dat standaard Green Iron Helm modelletje alleen dan een andere kleur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

RaseriaN schreef op maandag 10 april 2006 @ 10:12:

Echt, elke helm van de warrior is zowat dat standaard Green Iron Helm modelletje alleen dan een andere kleur ;)
ach hoe meer de warrior eruitziet als een clown hoe meer dmg hij doet :P

dus eerst wegrennen en dan pas lachen om zijn looks ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Voor mij genoeg reden om mn helm uit te zetten.. die stomme hoorntjes staan echt fubar.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op maandag 10 april 2006 @ 10:22:
[...]

ach hoe meer de warrior eruitziet als een clown hoe meer dmg hij doet :P

dus eerst wegrennen en dan pas lachen om zijn looks ^^
Wacht maar tot ik mijn paarse vlingervleugeltjes krijg en mijn Cylon helm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r

Hehe, heerlijk als mensen gaan zeuren dat ze geganked worden. Meteen mensen er boven op me Reroll :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 13:40

m0nk

16-09-2003 15.15

ja, soms wel, echt lache! :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-05 20:54
Iemand, paar posts eerder, zei het ook al, dat heel veel gear op elkaar lijkt alleen een ander kleurtje heeft. Maar waarom is dat? Hebben de designers zo weinig fantasie dat ze niets origineels meer kunnen bedenken? Dat vind ik ook van bepaalde wapens, ze zijn epic, maar zo zien ze er niet uit. Of ze lijken teveel op elkaar >> WW axe/Executioners Cleaver. Maar wat is de reden daarvan? Zelfs ik zou nog wel wat mooiers/beters kunnen bedenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hom3r schreef op maandag 10 april 2006 @ 10:39:
[...]

Hehe, heerlijk als mensen gaan zeuren dat ze geganked worden. Meteen mensen er boven op me Reroll :P
Oh heerlijk, ik heb dit weekend even ST gedaan op mn lvl 50 rogue en ik moest een half uurtje wachten tot een guildie klaar was met BRD (hij had ST nodig voor de Green Shard quest voor AQ, die we allemaal voor de gein aan het doen zijn, goeie resistgear namelijk).

Dus even lekker Darkshire onveilig gemaakt. Binnensluipen, lvl 30 gnome Ambushen, Vanish en weer pleitte. Na 10 minuten heel Darkshire vol met lowbies die liepen te gillen, geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Anoniem: 114195 schreef op maandag 10 april 2006 @ 11:00:
[...]

Oh heerlijk, ik heb dit weekend even ST gedaan op mn lvl 50 en ik moest een half uurtje wachten tot een guildie klaar was met BRD (hij had ST nodig voor de Green Shard quest voor AQ, die we allemaal voor de gein aan het doen zijn, goeie resistgear namelijk).

Dus even lekker Darkshire onveilig gemaakt. Binnensluipen, lvl 30 gnome Ambushen, Vanish en weer pleitte. Na 10 minuten heel Darkshire vol met lowbies die liepen te gillen, geweldig :)
oftewel een Kodak moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Gisteren maar begonnen aan de tier0.5 set. Puur voor de looks aangezien ik tier1 waarschijnlijk eerder bij elkaar heb.

Heb nu de eerste 3 stuks al :) Wel vrij prijzige questchain. Moest eerst me bracers kopen (60g) Daarna ook nog tijdens de quest nog ongeveer 200g uitgegeven.

Maar het gaat best lekker, niet al te moeilijk en leuk om te doen.. het houd je bezig :D
En het goud is met een avondje wel weer terugverdiend.

Ook nog een Ancient bone bow gescoord... en die ziet er echt gaaf uit dus ben er bij mee/verliefd op :P

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Na MC op vrijdag in 3:50 (20:00 tot 24:00 om 23:30 Rag :D) te hebben gecleared, mochten we zaterdag avond aantreden in BWL.

Na wat tryouts kunnen we redelijk snel die eggs kapot maken, maar bij de laatste 5 eggs, krijgt Razor en iedereen ineens massive aggro, iemand enig idee hoe we dit moeten oplossen?
Verder (proberen) we een macro te gebruiken om als Razor die dragons te sleepen, doen jullie BWL guilds dat ook zo?

edit:
Dit weekend wel een Azuresong Mageblade verloren van een Mage die al die Fang of bladiebla had uit ZG, volgende keer is die Mageblade van mij...

[ Voor 23% gewijzigd door Tranzity op 10-04-2006 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Ff een vraagje over dkp.
Wij gebruiken een dkp systeem en geven op dit moment dkp voor molten core, onyxia en outdoor bosses.
Nu gingen we van het weekeind silithius bosses summonen en rolde we met dkp om te voorkomen dat 1 of andere noob er met fat loot vandoor ging maar eigenlijk kosten die items nooit dkp en voor die bosses krijg je nooit dkp. Dus nou vroeg ik me af wat andere guilds doen met die bosses wel of geen dkp?

ps ik stond nr 1 met dkp van de warrrior dus heb mn earthen guard binnen mijn hele weekeind was weer goed.
Tranzity schreef op maandag 10 april 2006 @ 11:18:
Na MC op vrijdag in 3:50 (20:00 tot 24:00 om 23:30 Rag :D) te hebben gecleared, mochten we zaterdag avond aantreden in BWL.

Na wat tryouts kunnen we redelijk snel die eggs kapot maken, maar bij de laatste 5 eggs, krijgt Razor en iedereen ineens massive aggro, iemand enig idee hoe we dit moeten oplossen?
Verder (proberen) we een macro te gebruiken om als Razor die dragons te sleepen, doen jullie BWL guilds dat ook zo?
was gaaf he mc in 1 avond helemaal gecleared ;)
dat razorgore teveel agro kreeg was volgens mij omdat de tanks dood gingen aan het eind we hielden het kiten gewoon niet vol. Nu hoorde ik wel dat we niet van platform naar platform moeten kiten maar gewoon op 1 platform heen en weer alhoewel me dat ook tricky lijkt dus ik ben ook wel benieuwd naar tips.
Sommige kiten ook alleen de dragons hoorde ik en kilde de rest.

wij doen nu dus legionairs en dragonskins kiten (als de dragons niet gesleept zijn) door de warriors en de rest kilt de mages en de paladins controlen razorgore.

[ Voor 64% gewijzigd door MantaMania op 10-04-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik snap niet dat er ineens DKP wordt gegeven voor die Silithus Lords, vorige 2 keren werd er nl. geen DKP voor gegeven, en ik zal er niet aan moeten denken dat iemand met m'n loot ervandoor gaat als ik al die mats en moeilijkheid heb geregeld om zo'n ding te summonen.

Grats btw met je Earth Guard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Tranzity schreef op maandag 10 april 2006 @ 11:25:
Ik snap niet dat er ineens DKP wordt gegeven voor die Silithus Lords, vorige 2 keren werd er nl. geen DKP voor gegeven, en ik zal er niet aan moeten denken dat iemand met m'n loot ervandoor gaat als ik al die mats en moeilijkheid heb geregeld om zo'n ding te summonen.

Grats btw met je Earth Guard :D
werd ook nooit gedaan eigenlijk maar omdat nu ook items ineens dkp kosten (al was het maar 10 dkp ;) ) en we met dkp rolde, maar ik twijfel dus ook of we dat wel moeten doen. En uiteraard had funq (de summoner) wel eerste keus maar die had hem al gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 13:29

whaahaha heb ook maar ff geryplied...

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:45

On_E

Housemusic

MantaMania schreef op maandag 10 april 2006 @ 11:23:

was gaaf he mc in 1 avond helemaal gecleared ;)
dat razorgore teveel agro kreeg was volgens mij omdat de tanks dood gingen aan het eind we hielden het kiten gewoon niet vol. Nu hoorde ik wel dat we niet van platform naar platform moeten kiten maar gewoon op 1 platform heen en weer alhoewel me dat ook tricky lijkt dus ik ben ook wel benieuwd naar tips.
Sommige kiten ook alleen de dragons hoorde ik en kilde de rest.

wij doen nu dus legionairs en dragonskins kiten (als de dragons niet gesleept zijn) door de warriors en de rest kilt de mages en de paladins controlen razorgore.
Wij laten 1 warrior per platform Dragonkin kiten, en de rest killed legionnaires+mages.

Meestal gaat er een kiter dood als er zo'n 3-6 eggs over zijn, en halen we dus telkens net phase 2 niet...

edit : wij doen het volgens dit filmpje : http://video.google.com/v...38656&q=razorgore&pl=true

[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 10-04-2006 11:45 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:20
cls schreef op maandag 10 april 2006 @ 01:04:
"Customers will be able to pay their subscription fees by major credit card, PayPal, and pre-paid game cards. "

Is die paypal functie al beschikbaar? Ik heb namelijk geen CC, geen zin om meteen een 60 day card ergens te gaan halen, en heb nog wel 20 euro op paypal om een maand ding te halen.
Je kan tegenwoordig ook Direct Debit (automatische incasso) doen voor 1, 3 of 6 maanden tegelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

wouz gister nef voor eerste keer gekillt >:) damn wat was dat vet. phase1 ging perfect met maar 1 dode omdat hij vergeten was ze onyxia scale cloack aan te doen :P . Me speakers gingen wel kapot op 1 % HAHA wat kan mijn guild schreeuwen >:) loot was warlock en druid chest , een waist voor hunters , en een dps cloth hoedje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168820

Bosmonster schreef op maandag 10 april 2006 @ 09:47:
Woot.. het heeft even geduurd, maar we hebben eindelijk Ragnaros neer gisteravond met onze guild Odins Fury op Runetotem :)

record vorige pogingen: 31%

gisteren
poging 1: 24%
poging 1.01: 100% (iemand pullde Rag tijdens het ressen o.O)
poging 2: 16%
poging 3: 8%
poging 4: 1% (nooooo...)
poging 5: DEAD :D
Ben je Horde of Aliance?

En grats met de kill^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

On_E schreef op maandag 10 april 2006 @ 11:36:
[...]

Wij laten 1 warrior per platform Dragonkin kiten, en de rest killed legionnaires+mages.

Meestal gaat er een kiter dood als er zo'n 3-6 eggs over zijn, en halen we dus telkens net phase 2 niet...

edit : wij doen het volgens dit filmpje : http://video.google.com/v...38656&q=razorgore&pl=true
gaat dat killen van die legionnaires en mages een beetje goed want wij hebben ook nog geprobeerd alles te killen maar dat wel teveel maar oke toen deden we ook die dragonkins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
superbassie schreef op maandag 10 april 2006 @ 10:50:
Iemand, paar posts eerder, zei het ook al, dat heel veel gear op elkaar lijkt alleen een ander kleurtje heeft. Maar waarom is dat? Hebben de designers zo weinig fantasie dat ze niets origineels meer kunnen bedenken? Dat vind ik ook van bepaalde wapens, ze zijn epic, maar zo zien ze er niet uit. Of ze lijken teveel op elkaar >> WW axe/Executioners Cleaver. Maar wat is de reden daarvan? Zelfs ik zou nog wel wat mooiers/beters kunnen bedenken...
Voor veel items gebruikt blizz nog altijd een zogenaamde 'placeholder' graphic.
Dit wil zeggen dat deze items op lange of korte termijn wel een andere graphic zullen
krijgen (in patch 1.8 werden diverse epics uit MC voorzien van een nieuwe graphic).

Jammer genoeg zijn de meeste graphics blijkbaar op de lange baan geschoven
voor een update.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:04:
[...]
gaat dat killen van die legionnaires en mages een beetje goed want wij hebben ook nog geprobeerd alles te killen maar dat wel teveel maar oke toen deden we ook die dragonkins.
Killen gaat alleen goed als je genoeg DPS in huis hebt en dat dus ook kan focussen in elke hoek.
Bij ons was dit de makkelijkste techniek met aan elke kant een warrior die de dragonkins kite over de trappen/verhogingen en een warrior als controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

MantaMania schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:04:
[...]

Dat killen gaat verrassend goed ja, al heeft 1 corner het soms wat zwaarder dan een ander, omdat er misschien een spawn doorheen glipt.

Het gaat bij ons telkens mis bij het kiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
On_E schreef op maandag 10 april 2006 @ 11:36:
[...]

Wij gebruiken voor kiten hunters en warlocks (hunters kunnen met aspect of the cheetah goed voor blijven) en warlocks fearen ze. Druids sleepen 1 dragonkin ieder. Minstens 1 warrior per hoek die de adds daar tankt en die dan snel gesloopt worden.

Razorgore kan trouwens ook dragonkins slopen. Die andere spells zorgen voor massive aggro op Razorgore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:10:
[...]

Killen gaat alleen goed als je genoeg DPS in huis hebt en dat dus ook kan focussen in elke hoek.
Bij ons was dit de makkelijkste techniek met aan elke kant een warrior die de dragonkins kite over de trappen/verhogingen en een warrior als controller.
hmmm dan gaan we dat maar eens proberen want die irritante legionairs doen die slow hits en dan ben je er als kiter gewoon kompleet aan, die dragonkins moet wel lukken denk ik.
Opzich heb ik het idee dat we aardig wat dps in huis hebben dus dat zou dan moeten lukken ben al erg benieuwd naar de volgende avond. En bij 5 eggs begreep ik altijdd dat je gewoon full op fear, frost nova enzo moest gaan en ze zo lekker laten rond rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 14:33

chromeeh

the Gnome

*GRUMBLE* ook niet leuk als je in Duskwood loopt en er een lvl 35 Elite (The gift of ...) voor je neus spawned :/
(Loopt op het pas tussen Darkshire en Raven Hill)

Maar goed vanochtend m'n eerste 48 tickets van de Darkmoon Fair gekregen.
Vanavond nog maar ff kleine beetje minen en engineeren en ze dan inruilen voor een DarkMoon Storage Box of ik spaar nog ff door...
Heb de hele week nog :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:14
Wij laten druids de eerste dragonkin sleepen, warlocks de tweede chainfearen, rest wordt door warriors gekite en wanneer het kan door Razor gesleeped. Verder killen we alle mages en de meeste legionnaires. Veel meer komt er niet bij kijken :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

Iemand wel is in full tier2 set naar strat of scholo geweest in een pug met "minder geared' mensen?
Dit deed ik gisteren, ik warrior full tier2, pala full tier1, rogue blue, priest blue, hunter blue.
Eerste boss kregen we niet down na 3 pogingen in strat undead side. steeds werd de controle over mij genomen en was het zo dat de anderen mij nietkonden raken, steeds block block block parry block block block dodge block block enz. met als gevolg dat iedereen dood was en ik de instance uit kon rennen.
De 4de keer lukte wel, toen maar 4 tier2 items (shoulders, helm, legs, chest) afgedaan en toen lukte het wel (al was het nog moeilijk om mij dmg te doen:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

chromeeh schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:29:
*GRUMBLE* ook niet leuk als je in Duskwood loopt en er een lvl 35 Elite (The gift of ...) voor je neus spawned :/
(Loopt op het pas tussen Darkshire en Raven Hill)

Maar goed vanochtend m'n eerste 48 tickets van de Darkmoon Fair gekregen.
Vanavond nog maar ff kleine beetje minen en engineeren en ze dan inruilen voor een DarkMoon Storage Box of ik spaar nog ff door...
Heb de hele week nog :D
Stitches :) zeker een verassing als je em voor het eerst ziet, geloof dat ie vroeger niet eens elite was, maar wel net zo hard sloeg :)

naja, ik kijk uit naar volgende maandag, migration naar Outland. Zowat alle major bladefist guilds gaan mee, en ook sommige major horde guilds, dus dat is sowieso wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Anoniem: 169853 schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:39:
Iemand wel is in full tier2 set naar strat of scholo geweest in een pug met "minder geared' mensen?
Dit deed ik gisteren, ik warrior full tier2, pala full tier1, rogue blue, priest blue, hunter blue.
Eerste boss kregen we niet down na 3 pogingen in strat undead side. steeds werd de controle over mij genomen en was het zo dat de anderen mij nietkonden raken, steeds block block block parry block block block dodge block block enz. met als gevolg dat iedereen dood was en ik de instance uit kon rennen.
De 4de keer lukte wel, toen maar 4 tier2 items (shoulders, helm, legs, chest) afgedaan en toen lukte het wel (al was het nog moeilijk om mij dmg te doen:P)
Ze hadden ook weg kunnen rennen... de curse gaat wel over :P

Of stunnen.. mja zal ook wel niet makkelijk geweest zijn... wel grappige actie...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Zo, afgelopen week besloten om de Arcanite Reaper van m'n shammy maar in de bank te leggen, samen met haar enhancement-gear om er zodoende een elementalsletje van te maken. En ik moet zeggen, het begint al redelijk leuk te worden (~2K Chain Lightning <3).

Dit weekend heb ik flink mazzel gehad in ZG, ik kreeg zowel het hart van Hakkar als de Cloak of Consumption :) Verder natuurlijk de Crimson Pimp Hat op :P Ook zijn de eerste 3 delen van Five Thunders al binnen (nee, ik ga de eerstkomende tijd niet MC in met m'n shammy). Hopelijk voor het eind van deze maand de hele Five Thunders set.

Gisteravond nog even een half uurtje lopen duellen tegen een mage uit m'n guild, maar dat was in nagenoeg alle gevallen in mijn voordeel beslist :P Het is zo leuk om te zien dat ze op je Grounding Totem gaan wanden :) In die 2~3 seconden zet ik lekker m'n ZHC aan en klik ik snel op NS + CL. Shock erachteraan en de mage rookt :)

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172947

Op welke server spelen de meeste GoT'ers?

Ik speel al WoW sinds de open beta en heb toen het uitkwam een Amerikaanse versie over laten komen. Nu anderhalf jaar later bevalt het nog steeds prima, alleen begint het tijdsverschil me een beetje op te breken. Raids beginnen namelijk om middernacht en ik loop tegenwoordig 40 uur per week stage. Chronisch slaaptekort is toch niet al te zeer aan te raden voor een succesvolle stage :o.

Nou heb ik vorige week mijn Europese account maar weer eens geactiveerd. Mijn main (lvl 18 UD mage) daar bevond zich echter op een 'dode' server. Ik ga dus re-rollen en dan is het wel zo gezellig om dat met wat GoT'ers te doen :).

Ik las al iets over Xavius maar ik zie ook veel mensen op Trollbane. Aanraders? Uiteraard ga ik voor een Horde karakter :p, waarschijnlijk een Druid of Hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170950

Gisteren in mc, sulfron en golemag plat gegooidm gelukkig hadden we nog wat alts met water in if staan dus uiteindelijk ook alle runes uit.
Eerste trie ever op majorhomo met de nieuwe coop en meteen die majorhomo dood :P

Verry impressive, toen ook maar meteen een try op raggie gedaan aangezien we er toch waren.

Eerste try op Raggie hebben we hem op 56% gekregen, toen kregen we de eerste spawn sons en waren we snel dood :D

Vanavond ff onyxia pakken en dan maar ff druk gaan craften voor fire ress gear voor de rogues, die slacken nu nog als de beste en waren ook best snel dood bij rag.

Mijn vermoeden is dat als we die sons onder de knie krijgen dat rag snel plat zal gaan.

Volgende try ff een hele zwik fire ress pots maken en dan maar hopen dat hij snel plat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:31
Gisteren met mn priest 'alt' in MC eye of devinity geloot. Daarna wou ik die quest eens proberen in EPL, en gelijk gehaald de eerste keer :) Zonder hulp van anderen of rare buffs (had alleen mn eigen buffs en Arcane Intellect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 172947 schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:53:

Ik speel al WoW sinds de open beta en heb toen het uitkwam een Amerikaanse versie over laten komen. Nu anderhalf jaar later bevalt het nog steeds prima, alleen begint het tijdsverschil me een beetje op te breken. Raids beginnen namelijk om middernacht en ik loop tegenwoordig 40 uur per week stage. Chronisch slaaptekort is toch niet al te zeer aan te raden voor een succesvolle stage :o.

Nou heb ik vorige week mijn Europese account maar weer eens geactiveerd. Mijn main (lvl 18 UD mage) daar bevond zich echter op een 'dode' server. Ik ga dus re-rollen en dan is het wel zo gezellig om dat met wat GoT'ers te doen :).

Ik las al iets over Xavius maar ik zie ook veel mensen op Trollbane. Aanraders? Uiteraard ga ik voor een Horde karakter :p, waarschijnlijk een Druid of Hunter.
Je hebt het goed, Trollbane en Xavius hebben veel GoT-ers. Als je een server zoekt waar veel topguilds raiden, moet je op Trollbane zijn.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:04:gaat dat killen van die legionnaires en mages een beetje goed want wij hebben ook nog geprobeerd alles te killen maar dat wel teveel maar oke toen deden we ook die dragonkins.
Wij hebben een warrior (de MT) die kite. Hij begint met de orb en doet zo de eerste Razorgore channel zodat hij daarna alvast hate heeft bij alle aanwezige mobs. Daarna neemt een paladin de orb over en begint de MT te kiten. Hij gaat daarbij de hele kamer rond, en vormt zo een hele trein van mobs achter zich. De andere warriors zorgen dat demo shout e.d. op de mobs blijft.

Paladins zijn main healers in de eerste fase (low aggro heals). Priests en warlocks fearen de dragonkin als er toch healing aggro is. Druids sleepen dragonkin, en Razorgore ook zodra hij een egg kapot heeft.

De rogues en mages slachten de mages af, dat zijn de enige mobs die we killen. Priest doen mind control en slachten zo ook fijn mee. Hunters... doen hun ding? Geen idee wat ze doen op Razorgore eigenlijk, zal het eens na moeten vragen :o.

Klinkt misschien als een aparte strategy maar sinds we deze gebruiken (pas 2 weken) kunnen we Razor veel makkelijker one-shotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wouter schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:56:
Je hebt het goed, Trollbane en Xavius hebben veel GoT-ers. Als je een server zoekt waar veel topguilds raiden, moet je op Trollbane zijn.
Ik vraag me af of dat te combineren valt, in twee high end raiding guilds zitten. Hoewel de meeste guilds raiden van 6 tot max 12, dus dan zou ik van 6-12 hier kunnen raiden en dan van 12-4 in de USA :D. Moet zeggen dat raiden toch wel erg fijn is, en dat ik dat uiteindelijk ook hier wel zou willen. Maar het levelen van een nieuw karakter duurt even (9 dagen /played is mijn record) en dan moet je ook nog gear krijgen, voor je uberhaupt in een beetje guild terecht kan. Tegen die tijd is Xavius vast ook meer 'volwassen'.

Edit: double posten FTL. Stage is saai op het moment, stomme afstudeerverslagen...

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 172947 op 10-04-2006 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 168820 schreef op maandag 10 april 2006 @ 11:56:
[...]

Ben je Horde of Aliance?

En grats met de kill^^
Thanks, Odins Fury is een horde guild (met behoorlijk wat NL).

Nu nog ff oefenen en de rest wat sneller dan kunnen we het geheel op 1 avond krijgen (beginnen altijd om 20:00, moeten voor middernacht klaar zijn).

Als dat allemaal goed gaat kunnen we eens een poging wagen bij BWL en daar kijk ik wel naar uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
omg :D hulde _O_
daar heeft iemand zich flink mee liggen vermaken :P
Anoniem: 172947 schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:53:

Onze guild Cuore Scuro zit op Xavius, Horde side uiteraard :)

doe maar /join got voor een invite ;)

[ Voor 13% gewijzigd door addictive op 10-04-2006 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:11:
[...]

Thanks, Odins Fury is een horde guild (met behoorlijk wat NL).

Nu nog ff oefenen en de rest wat sneller dan kunnen we het geheel op 1 avond krijgen (beginnen altijd om 20:00, moeten voor middernacht klaar zijn).

Als dat allemaal goed gaat kunnen we eens een poging wagen bij BWL en daar kijk ik wel naar uit :)
Ah de horde^^ Ik zit aan de alliance side.
Eindelijk iemand op Runetotem, zit ie nog aan de andere kant.... /cry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-05 21:19
Anoniem: 168820 schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:37:
[...]

Ah de horde^^ Ik zit aan de alliance side.
Eindelijk iemand op Runetotem, zit ie nog aan de andere kant.... /cry
Ach... weet je tenminste wie je op je kos lijstje moet zetten : P

Ik wil sikklebel / lucifera nog een keer tegenkomen (zonder een hele raid erbij) en dan kijken wie er wint ; ) Ik weet (of denk te weten) dat ik meer spelldmg heb. Ik vermoed alleen beide mages richting de 4k hp lopen tegenover mijn 3.1k hp : /

[ Voor 30% gewijzigd door ImdaMned op 10-04-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:49:
[...]

Normal Server^^

Is er al iets bekend over een nieuwe class set? zit nu in tier2 en ben benieuwd or er nu al plannen zijn voor een tier3 of een tweede tier2.

imho is er te weinig waar door iedereen een kloon word...

Ik ga nu met mijn drood opzoek naar de een leuke cloth outfit neig naar de kant van priests. Een guildie heeft dit ook, hierdoor meer mana en + healing en regen. Hij outhealed iedere druid in deze gear.

Klinkt dit stom of.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil sikklebel / lucifera nog een keer tegenkomen (zonder een hele raid erbij) en dan kijken wie er wint ; ) Ik weet (of denk te weten) dat ik meer spelldmg heb. Ik vermoed alleen beide mages richting de 4k hp lopen tegenover mijn 3.1k hp : /
Haha mijn mage is gisteren level 60 geworden. Zo grappig om rond te lopen met 2.1k hp and +30 spell damage. Als ik een rode tag zie kan ik beter omdraaien, Horde hoeft maar te niezen en ik val om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

addictive schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:13:
Onze guild Cuore Scuro zit op Xavius, Horde side uiteraard :)

doe maar /join got voor een invite ;)
Hartstikke gezellig daar ;) Heb jullie nog bezig gehouden met wat gezanik gister!
Trouwens, Thalan zie ik in jullie lijst bij de warriors? ik dacht die kerel al lang niet meer speelde ;)

Ennuh update die member list toch eens wat vaker :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 15:59
[...]

http://ctprofiles.net/82097

+488 frostdmg en rank 11frostbolt zorgen voor 1k+ hits
met 3420 HP

Alleen suck ik in PvP :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502

mij vriend wil wow spelen ik heb hem de 10 days key gegeven. als hij naar de site ga en een acc creation. dan moet je de key invullen. heeft tie gedaan en dan moet tie nog betalen. iemand ff helpen pls ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

[...]

Hoeveel +dmg heb je nu dan. Luci zit volgens mij al over de 400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 168502 schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:08:
mij vriend wil wow spelen ik heb hem de 10 days key gegeven. als hij naar de site ga en een acc creation. dan moet je de key invullen. heeft tie gedaan en dan moet tie nog betalen. iemand ff helpen pls ?
Uit de start post:
Om een account aan te maken moet je -altijd- een creditcard of gamecard nummer invoeren!

Do I need to enter credit card information to register an account?

When registering an account to play the game you will have to choose one of the available payment methods. If none of the alternative payment methods apply, you would be required to use the credit card option.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502

Jaa, maar er staat dat de 10 days free zijn. en hij heeft geen gc of cc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Anoniem: 168502 schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:08:
Hij hoeft niet direct te betalen. Ze hebben deze gegevens nodig om het account op te zetten en om eventueel te belasten op het moment dat hij een volledige versie koopt. Dus met andere woorden, een credit card is handig in dit geval.

Ben helaas niet zo goed thuis hierheen, dus verder als dit kan ik je niet helpen, maar anderen waarschijnlijk weer wel.

Groeten.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Nieuwe Huhuran tries: >.<

13%, 5%, 1%, 8%, 1%...

We komen er wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 168502 schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:15:
Jaa, maar er staat dat de 10 days free zijn. en hij heeft geen gc of cc
Dat had je ook toen je je WoW kocht dat je een maand gratis had.
Je moet alleen wel je account aanmaken dmv. een creditcard of wat voor plastic betaalmiddel dan ook.
Zo is het nu eenmaal en daar is niks aan te doen, hoe graag je het ook veranderd wilt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 15:22

DinX

Motormuis

Palmer ftw. Bij ons in de guild heb je nu ok al imitators :p
Best humor tjidens raids :+
M1lamb3r schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:07:
[...]

http://ctprofiles.net/82097

+488 frostdmg en rank 11frostbolt zorgen voor 1k+ hits
met 3420 HP

Alleen suck ik in PvP :P
Een bekende nick, die heb ik al veel in IF zien staan, Sikklebell :p

[ Voor 36% gewijzigd door DinX op 10-04-2006 14:24 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168820 schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:57:
[...]

Normal Server^^

Is er al iets bekend over een nieuwe class set? zit nu in tier2 en ben benieuwd or er nu al plannen zijn voor een tier3 of een tweede tier2.

imho is er te weinig waar door iedereen een kloon word...

Ik ga nu met mijn drood opzoek naar de een leuke cloth outfit neig naar de kant van priests. Een guildie heeft dit ook, hierdoor meer mana en + healing en regen. Hij outhealed iedere druid in deze gear.

Klinkt dit stom of.....
Niet echt. Bij 70% van de raid encounters sta je als healer redelijk buiten gevaar. Het enige nadeel van cloth is weinig damage reductie vs melee, en er staan als healer zo veel voordelen tegenover :) Healadins in Devout en ander divers cloth spul is heel normaal bij guilds, ik merk het bij onze Shamans iets minder maar dat komt door 5 set bonus van Earthfury die zo geil is voor raiden. Wel nemen ze nog wel eens Druid gear of Priest gear als die 2 classes het niet willen. Zo dropte afgelopen week Gloves of the Messiah van Huhuran. Prachtige priest gloves maar niet echt een upgrade tov Prophecy of zelfs Transcendence, dus een Shaman nam ze wel.

Hoe beschouwen jullie zulke minimale upgrades of sidegrades trouwens? Wij zijn als warriors niet zo moeilijk, ik heb al 3 setjes gear dus er kan altijd wel wat bij. Zo wil ik Pauldrons of the Unrelenting, Gauntlets of Steadfast Determination en Royal Qiraji Belt terwijl ik al Pauldrons en Gauntlets of Wrath heb en ook nog Waistband of Wrath wil voor m'n 8/8 Wrath bonus. Dodge/parry build voor Broodlord, max HP/armour voor Fankriss en Sartura etc.

Om nog maar te zwijgen over Nature Resist gear. Robes of the Triumvirate dropte en gelijk gezeur van team Squishy. Nature res gear is maar 5 DKP om het te "promoten" (op een maximum van 200 pts) en toch raakten we het nauwelijks kwijt. En dan zeuren dat ze niet kunnen healen tijdens Huhuran omdat de poison dot ze silenced. Goh, die kun je resisten hoor!

Nou zal het me doorgaans worst wezen wat de priests met hun loot doen want in mijn vaarwater kwamen ze tot nu toe niet. Maar ja, Bindings of Command die wil ik wel en das klote met 5 priests op 150+ DKP. Sommige priests hebben zelfs al twee keer die Bindings mogen looten door hun punten...

Nja ik wacht even de volgende reset af, gaat het weer zo die kant op dan brand ik maar weer eens los op Guildforum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 13:53

BioHazard

*\o/*

Gvd, wil ik na school lekker ff spelen voordat ik moet werken! Ja right, Authenticating en meer doet hij weer niet, Wow-europe.com weer niet bereikbaar, Great allemaal! :'( :(
Edit: Dunemaul btw (8>

[ Voor 9% gewijzigd door BioHazard op 10-04-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

btw, iemand zei hier pas dat er in de laatste patch een quest of wat dan ook zou komen om ook quel'serrar te kunnen upgraden, iemand die hier iets van weet? niets over kunnen vinden.
is wel gaar in de guild, alle 6 de def build warriors hebben quel'serrar, best saai. enja, 3 ervan zitten nog te wachten op een 2de binding of the windseeker, dus schiet niet echt op voordat we een nieuw wapen hebben :( ziet er altijd saai uit, alle 6 hetzelfde wapen en ook nog eens 5 daearvan full tier2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Anoniem: 169853 schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:54:
btw, iemand zei hier pas dat er in de laatste patch een quest of wat dan ook zou komen om ook quel'serrar te kunnen upgraden, iemand die hier iets van weet? niets over kunnen vinden.
is wel gaar in de guild, alle 6 de def build warriors hebben quel'serrar, best saai. enja, 3 ervan zitten nog te wachten op een 2de binding of the windseeker, dus schiet niet echt op voordat we een nieuw wapen hebben :( ziet er altijd saai uit, alle 6 hetzelfde wapen en ook nog eens 5 daearvan full tier2.
:O

luxe probleem

dan tank je met een wat minder wapen, ga je skullforce reaver ofzo dual wielden :P of neem je voor de variatie een bloodlord of ga je 2h tanken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195 schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:39:
Nou zal het me doorgaans worst wezen wat de priests met hun loot doen want in mijn vaarwater kwamen ze tot nu toe niet. Maar ja, Bindings of Command die wil ik wel en das klote met 5 priests op 150+ DKP. Sommige priests hebben zelfs al twee keer die Bindings mogen looten door hun punten...

Nja ik wacht even de volgende reset af, gaat het weer zo die kant op dan brand ik maar weer eens los op Guildforum :)
Hm bij ons in de guild is de top 7 qua DKP ook allemaal een healing class, waarvan de top 4 nu 200+ dkp hebben. Bij cross class loot hebben de non-healers dan ook redelijk pech.

Als Healadin ga ik trouwens toch het liefste voor plate gear. Niet alleen wel zo veilig om met 9k armor rond te lopen, maar de stats worden ook steeds beter. De 5 piece set bonus van Judgement (+47 damage/healing) is bijvoorbeeld ten zeerste de moeite waard. Als je dat combineert met wat losse delen met veel +healing is het goed mogelijk volledig in plate rond te lopen met bijna +700 healing en ook nog ~65 mana/5 sec. Op dit moment nog een utopie (Druid met teveel dkp gaat voor Lok'amir, Priest voor Rejuvenating Gem, etc), maar er moet iets te wensen overblijven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 14:33

chromeeh

the Gnome

BioHazard schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:46:
Gvd, wil ik na school lekker ff spelen voordat ik moet werken! Ja right, Authenticating en meer doet hij weer niet, Wow-europe.com weer niet bereikbaar, Great allemaal! :'( :(
Edit: Dunemaul btw (8>
Hmmmm hopen dat het over 3 uurtjes weer allemaal werkt...
Dan ben ik namelijk weer speel ready :)

Weer quest grinden in Duskwood, wel redelijke quest lines...
Alleen soms wel beetje irritant als je die kerel in het hutje achter de begraafsplaats moet bezoeken als die elite daar rond loopt :/

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat doen er nu dus ook een paar, dual wield of met slechter wapen. enja, sommige zijn ook overgestapt naar dmg dealen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 15:59
DinX schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:21:
[...]

Een bekende nick, die heb ik al veel in IF zien staan, Sikklebell :p
kan kloppen overdag gebruik ik WoW als een vereidelde chatbox tijdens huiswerk ed :P

(btw ik heb zelfs nog met jou de eerste dagen van WoW geleveld, that is jou druid (DinX) en mijn druid (Acaila) :P)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-05 20:54
Kapoen schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:07:
[...]

Voor veel items gebruikt blizz nog altijd een zogenaamde 'placeholder' graphic.
Dit wil zeggen dat deze items op lange of korte termijn wel een andere graphic zullen
krijgen (in patch 1.8 werden diverse epics uit MC voorzien van een nieuwe graphic).

Jammer genoeg zijn de meeste graphics blijkbaar op de lange baan geschoven
voor een update.
Ah, ok thnx :)
Ze mogen dan btw weleens wat opschieten :P

Zonet meest domme AV ooit meegemaakt. Wij zijn bij eindbaas maar verliezen Stormpike GY en daardoor kwamen alle allies weer achter ons aan en zodoende konden we respawnen in begin gy en konden we weer opnieuw beginnen :(

Ohja, wel een voordeeltje > heb nu nog maar 20k rep nodig ipv 21k :D

[ Voor 6% gewijzigd door superbassie op 10-04-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

Gister in MC eindelijk weer een Heavy Dark Iron ring.. stond 4e op DKP lijst, dus verwachte helemaal niets.
Alleen ging het van: Have, Pass, Pass... Mace, You want this?... whoot!
(Gelukkig hebben onze DPS warriors nog een beetje verstand ;))

Ook eindelijk mn epic mount.. vrijdag even in DM een warlock met zn epic mount geholpen..
Dropt Foror's Compendium of Dragon Slaying... aay!
Heb zelf Bloodlord Defender al, dus zou zonde zijn om die te 'upgraden'.
Verkocht voor 1100G in /trade binnen 5 min.
Was een guild run, dus we hebben het geld eerlijk verdeeld over alle party members.
Daarna had ik genoeg om een mooi tijgertje aan te schaffen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 15:22

DinX

Motormuis

M1lamb3r schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:31:
[...]

kan kloppen overdag gebruik ik WoW als een vereidelde chatbox tijdens huiswerk ed :P

(btw ik heb zelfs nog met jou de eerste dagen van WoW geleveld, that is jou druid (DinX) en mijn druid (Acaila) :P)
Haha, klopt. Die druid is nu lvl 40 en heet Bearol. al maanden niet meer gespeeld. Tussen de 40 druid en 60 priest zit nog een 52 shaman :p
Heb m'n priest en druid van naam kunnen wisselen met de transfer :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147917

RaseriaN schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:03:
[...]

Hartstikke gezellig daar ;) Heb jullie nog bezig gehouden met wat gezanik gister!
Trouwens, Thalan zie ik in jullie lijst bij de warriors? ik dacht die kerel al lang niet meer speelde ;)

Ennuh update die member list toch eens wat vaker :Y)
hehe, dit is een mooie toevalligheid.
De dag nadat ik mijn warrior genaamd Thalan had aangemaakt zag ik ineens dat er een naamgenoot hier op GoT zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik ga al een tijdje mee, maar ik vraag me echt af of een Epic mount nou wel de cash waard is. Als ik hard wil lopen compenseer ik dat een heel eind met Mithril Spurs en Carrot on a Stick :) En voor de looks 720g uitgeven...

Tuurlijk vraag ik het alleen maar omdat ik het geld sinds gisteren bij elkaar heb... kan niet meer lachen van de kwartjes :) Lightforge gauntlets dropte gisteren en er was geen pally in de groep... 180g op de AH is veruit een record voor deze nieuwe lvl 60 ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Ik heb op WoW-Eu ook al gepost dat ik best medelijden met die gozers heb die het gedaan hebben want de hoeveelheid campage en griefing die ze kunnen verwachten is echt unholy volgens mij.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

Riding enchant, Spurs and Carrot.. Zittend op je epic mount.. een must voor AB/AV. >:)
Heb niet iets wat ik nog wil kopen van AH etc.. dus waarom ook niet.
En hij is gewoon liev O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dr. Strangelove schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:02:
Ik ga al een tijdje mee, maar ik vraag me echt af of een Epic mount nou wel de cash waard is. Als ik hard wil lopen compenseer ik dat een heel eind met Mithril Spurs en Carrot on a Stick :) En voor de looks 720g uitgeven...

Tuurlijk vraag ik het alleen maar omdat ik het geld sinds gisteren bij elkaar heb... kan niet meer lachen van de kwartjes :) Lightforge gauntlets dropte gisteren en er was geen pally in de groep... 180g op de AH is veruit een record voor deze nieuwe lvl 60 ;)
als je het geld hebt, epic mount is het dik waard

desnoods een cheapass van av

200% tov 160% + 9% van alle adds is veel

kijk maar eens naar het verschil tussen 140% (shaman/duird travel form) en 160% (normale mount)

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 10-04-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je rijdt naar een instance. De rest heeft epic mounts en op een gegeven moment loop je zielig alleen door de woestenij. Opeens doemt er in de verte een Horde groepje op die ook naar die instance gaan. Hmm, een Alliance op een sloom paardje moederziel alleen! Das een lekkere snack!

Om nog maar te zwijgen over de ontsnappingsmogelijkheden en achtervolgingsopties. Nee, een epic mount is echt wel een vereiste voor mij hoor. 2x een epic gekocht (voor mn Shaman en voor mn Warrior) en ik heb ook nog es die epic raptor uit Zul'Gurub. En Raptors zijn toch echt de tofste mounts beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646 schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:06:
Riding enchant, Spurs and Carrot.. Zittend op je epic mount.. een must voor AB/AV. >:)
Heb niet iets wat ik nog wil kopen van AH etc.. dus waarom ook niet.
En hij is gewoon liev O+
Hoe veel + speed geeft dit bij elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Anoniem: 168820 schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:10:
[...]

Hoe veel + speed geeft dit bij elkaar?
110% volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

die spurs en carrot compenseert bijna niks tov een epic mount. En als je veel battle grounds speelt zou ik er zeker 1 kopen. Ik speel nooit battlegrounds bijna alleen pve dus ik heb ook geen epic mount maar das dus omdat ik geen idee heb wat ik ermee zou moeten dat stukje van thorium point naar mc /bwl kan ik wel gewoon met een normaal paardje afleggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100

De Carrot on a Stick (en ik geloof Mithril Spurs ook) werken ook op de epic mount. Dus eigenlijk compenseer je niets. Verder is het wel een zooi geld, maar ik moet zeggen dat ik erg blij ben met m'n epic mount en ook een beetje trots eigenlijk O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Epic mount= 200%
Carrot+spurs+glove enchant=+19%

Dus totaal 219%

----------------------------------------------------------------
Normale mount: 160%
Carrot+spurs+glove enchant=+19%

Dit wordt 179%

----------------------------------------------------------------

Verschil is dus 40% kwa snelheid, dit is best aanzienlijk imo.

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 170950 op 10-04-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 170950 schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:23:
Snelste wat je momenteel kan worden is 219%

Epic mount= 200%
Carrot+spurs+glove enchant = +19%
Al is een epic mount nog zo snel, mijn discombobulator ray achterhaalt hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:24:
[...]

Al is een epic mount nog zo snel, mijn discombobulator ray achterhaalt hem wel.
Nou ja, sorry, ik was ff vergeten dat je daar ook op kon mounten.
Hoesnel gaat zo'n ray tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 170950 schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:30:
[...]

Nou ja, sorry, ik was ff vergeten dat je daar ook op kon mounten.
Hoesnel gaat zo'n ray tegenwoordig?
Bedoelde meer dat die ray ervoor zorgt dat je van je mount af gaat. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
En elke keer je trinkets wisselen voor die domme carrot en je gear etc is natuurlijk niet extreem vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bosmonster schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:32:
En elke keer je trinkets wisselen voor die domme carrot en je gear etc is natuurlijk niet extreem vervelend...
Itemrack en 100 andere mods die dit automatisch voor je doen ;)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.