HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 10

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.330 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, maar hoe krijg ik het stof het best van de protector af. Het lijkt er op te plakken en met water krijg k het er niet goed af.
Dat met dat pasje heb ik ook al geprobeerd, maar ik krijg steeds op de zelfde plekken luchtbellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 19:36:
[...]

Heb ik opgelost door eerst een null process te verwijderen (via check notifications) en toen clear en alles liep weer perfect. Geen problemen meer mee gehad.
de oplossing _/-\o_
Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 18:06:
[...]
Gewoon altijd met het scherm naar binnen dragen, kan er niks gebeuren, beschermhoesje of niet.
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 21:15:
[...]

Sindsdien draag ik men pda altijd met het scherm naar men been gericht
De hoek van een tafel en andere puntige voorwerpen op broekzak-hoogte zijn het grootste gevaar voor je pda
Het is bij mij al een gewoonte geworden om men pda altijd zo veilig mogelijk op te bergen
Ik ben extreem voorzichtig met mijn vario, maar gister na één van de vele metaalcontroles op vliegvelden heeft mijn Vario een "kras" op zijn protector opgelopen :| (Tmobile ding) Ik hoop dat het scherm onbeschadigd is gebleven... De protector heeft nu een wondje, mooi midden op het scherm

Die moet ik dus verwijderen met tape? en dan maar een Brando erop plakken... in een dampige badkamer met een bankpasje...

wish me luck!

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A2DP toevoegen aan je Windows Mobile 5 device

http://www.htcclub.net/nl/toonnieuwsartikel.php?ID=144

iets voor hier?

er loopt idd al een A2DP topic > http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1112242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:04
Slechts reeds een keer of 4 genoemd in dit deel van het topic....

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laatste 2 dagen ineens geen contact meer met mijn T-mobile PDA.
PDA dood, geen mogelijkheid om op te laden. batterij er in-er uit geen resultaat.
kon niet opladen met de lader of via de USB uitgang. diverse keren geprobeerd de laatste 2 dagen.
Vanochtend nog eens geprobeerd en nu laadt hij wel. Batterij was totaal leeg.

Heeft iemand anders dit ook eens gehad en enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:50:
PDA dood, geen mogelijkheid om op te laden. batterij er in-er uit geen resultaat.
kon niet opladen met de lader of via de USB uitgang. diverse keren geprobeerd de laatste 2 dagen.

Zijn meer mensen die last hebben van een lege batterij

DIE MOET JE DUS NIET LEEG LATEN LOPEN

als hij aangeeft dat je em aan de muur moet hangen omdat er nog maar 20% is dan moet je dat ook doen, want als de batterij helemaal leegloopt dan kan ie niet meer opladen... (najah met een beetje prutsen [warm maken oid] lukt het meestal nog wel)

als je een extra accu hebt en je wisselt ze om als hij begint te piepen, dan raak je de gegevens NIET kwijt met de Vario!

[ Voor 1% gewijzigd door dlawit op 26-04-2006 16:39 . Reden: Moest ff OP checke ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistercash
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Heeft er iemand suggesties van programma's die op basis van een categorie in uw agenda uw geluid kan uitzetten of terug opzetten?

En eventueel op basis van een profiel uw bleutooth aanzetten zodat hij door tomtom kan gevonden worden.

Heb zelf pocketzenphone gevonden maar blijkbaar verandert hij niet als ik in agenda een categorie school heb naar stil als ik in de settings van pocketzenphone school heb getypt dat hij moet schakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dlawit schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:18:
[...]

als hij aangeeft dat je em aan de muur moet hangen omdat er nog maar 20% is dan moet je dat ook doen, want als de batterij helemaal leegloopt dan kan ie niet meer opladen... (najah met een beetje prutsen [warm maken oid] lukt het meestal nog wel)

als je een extra accu hebt en je wisselt ze om als hij begint te piepen, dan raak je de gegevens NIET kwijt met de Vario!
/^\
|| Wat een gelul ! Ik heb 'm nu al vanaf november 2005 en al een x aantal x helemaal leeg laten lopen, gewoon stekkertje erin, en ploep ! 't Opladen lampje begint gewoon weer netjes te branden, tegelijkertijd kan ik 'm ook weer gewoon aanzetten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu binnekort op vakantie ga. Kan ik dan gewoon mijn mda vario (originele rom) gewoon helemaal uitzetten?(dus echt, niet alleen het scherm uit en op vliegtuigmodus) Dit vraag ik omdat ik meestal geen stroom heb als ik op vakantie ga en mijn telefoon gewoon eens in de 2 a 3 dagen aanzet om te kijken of ik nog smsjes heb gekeregen of dat er nog iemant heeft gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:13

Sick Nick

Drop the top!

Tuurlijk, gewoon de aan/uitknop 5 seconde ingedrukt houden. Dan gaat ie helemaal uit, geeft ie ook aan in een popup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sick Nick schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:57:
Tuurlijk, gewoon de aan/uitknop 5 seconde ingedrukt houden. Dan gaat ie helemaal uit, geeft ie ook aan in een popup :)
Oke en dan blijft alles gewoon bewaard? Want dat is mijn vraag eigenlijk. Dus als ik hem dan na 3 dagen weer aanzet dan staat alles er nog gewoon op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:07:
[...]
Oke en dan blijft alles gewoon bewaard? Want dat is mijn vraag eigenlijk. Dus als ik hem dan na 3 dagen weer aanzet dan staat alles er nog gewoon op?
Ja, devices met WM5 verliezen hun gegevens niet. Niet als je je device uitzet en ook niet als deze stroomloos is geweest (lege batterij).

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ja, Dat is het mooie van WM5. Daarbij wordt alles in het ROM gezet.
Je kunt de gegevens alleen maar wissen als je dit zelf wilt.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dlawit schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:18:
[...]

Normaal gezien kan het geen kwaad
Want als je gsm uitvalt is er nog genoeg energie om hem op te laden (+- 5%)
Wat je niet moet doen is je gsm blijven proberen aan te zetten
Er is trouwens een heel interessant verslag over geschreven op pocketinfo.nl

zie: http://forum.pocketinfo.n...light=levensduur+batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:07:
[...]

De onderstaande info kan je ook terugvinden op de eerste pagina van dit topic (daar zijn ook de illustraties beschikbaar)
Maar ik heb het even voor je gekopieert
Zo krijg je netjes uitgelegd wat er met het gegeugen van WM5 devices gebeurt

Kan ik mijn data kwijtraken wanneer mijn batterij op is?
--------------------------------------------------------------------------------

In tegenstelling to bij Windows Mobile 2003 zal dit niet gebeuren.

Windows Mobile 2003 maakt anders gebruik van het ROM en RAM geheugen dan WM5. In WM2003 wordt het ROM geheugen namelijk exclusief voor het OS gebruikt. Dit geheugen is afgesloten voor de user. Het RAM geheugen wordt daarentegen zowel gebruikt voor het draaien van programma's als het opslaan van user data. Dit is nogal onhandig aangezien het RAM geheugen gewist wordt wanneer de batterij leeg is.

Windows Mobile 5.0 gaat echter veel effectiever met het geheugen om en gebruikt het zogeheten persistent storage. Hier is het ROM geheugen (dat wel altijd bewaard blijft) puur en alleen gereserveerd voor het opslaan van user data en het RAM geheugen voor het draaien van programma's. Dit is ongeveer vergelijkbaar met een PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:02:
[...]

Normaal gezien kan het geen kwaad
Want als je gsm uitvalt is er nog genoeg energie om hem op te laden (+- 5%)
Wat je niet moet doen is je gsm blijven proberen aan te zetten
Er is trouwens een heel interessant verslag over geschreven op pocketinfo.nl

zie: http://forum.pocketinfo.n...light=levensduur+batterij
bedankt!
Wat een helder artikel! Voor mijn gevoel was het toch altijd goed om de accu wat leger te laten lopen voordat ik overga op herladen.. maar dat hoeft dus niet meer...

vraag waar ik mee zit is deze:
Is het ook mogelijk om het belvolume (m'n beltoon dus) per tijd (1-2 sec oid) harder te laten worden???? De enige optie die er standaard op m'n vario zit is luider per ring.. Echter heb ik nu een mp3 als beltoon en die is 30 seconden dus tegen de tijd dat die harder moet gaan is m'n voicemeel al aan...
Hopelijk weet iemand er iets op?!?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:18:
[...]

bedankt!
Wat een helder artikel! Voor mijn gevoel was het toch altijd goed om de accu wat leger te laten lopen voordat ik overga op herladen.. maar dat hoeft dus niet meer...

Is het ook mogelijk om het belvolume (m'n beltoon dus) per tijd (1-2 sec oid) harder te laten worden???? De enige optie die er standaard op m'n vario zit is luider per ring.. Echter heb ik nu een mp3 als beltoon en die is 30 seconden dus tegen de tijd dat die harder moet gaan is m'n voicemeel al aan...
Ik denk dat PocketZenPhone hier een optie voor heeft
Wat je natuurlijk ook kan doen is via een mp3 edit programma een tweede song aanmaken maar die dan qua volume oploopt
ik maak men ringtones meestal zelf
Als je gesprokenringtones wilt maken meot je deze site eens proberen
http://www.naturalvoices.att.com/demos/

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:18:
[...]

Helaas die mogelijkheid is er standaard niet! Een goede oplossing om dit te omzeilen is om je mp3 file in een wave editor (zit bijvoorbeeld bij Nero7) te openen en dan een lange "fade in" in te voegen. zodat je mp3 dus langzaamaan steeds harder wordt.

edit:
PocketZenPhone heeft volgens mij alleen de standaard mogelijkheid die windows ook biedt: het harder worden per volledige cycle: dus per keer dat het nummer wordt afgespeeld.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbel post

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:38:
[...]

Helaas die mogelijkheid is er standaard niet! Een goede oplossing om dit te omzeilen is om je mp3 file in een wave editor (zit bijvoorbeeld bij Nero7) te openen en dan een lange "fade in" in te voegen. zodat je mp3 dus langzaamaan steeds harder wordt.

edit:
PocketZenPhone heeft volgens mij alleen de standaard mogelijkheid die windows ook biedt: het harder worden per volledige cycle: dus per keer dat het nummer wordt afgespeeld.
Bedankt voor de reacties. Ik had goede hoop dat er een reg edit zou zijn waarmee dit gedaan kon worden.. helaas. Ik ga pzp nog wel eens bekijken en anders is dat faden inderdaad een goede!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:37:
[...]
Als je gesprokenringtones wilt maken meot je deze site eens proberen
http://www.naturalvoices.att.com/demos/
http://demo.acapela-group.com vind ik zelf iets beter kwa uitspraak. Misschien ook iets om te proberen.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Nog even over TomTom.
Ik ben erachter waarom TomTom het niet meer doet op mijn phone.
Sinds ik gebruik heb gemaakt van de orginele TomTom GPS-module (die overigens prima werkte) is mijn TomTomNavigator.exe op mijn geheugenkaart beschadigd.

Deze staat in de volgende map: "Mobiel apparaat\Mijn op WM gebaseerd apparaat\Programmabestanden\Navigator"

Zou iemand dit bestand naar mij willen toe mailen? symbian60series (at) hotmail (dot) com
Bedankt alvast! _/-\o_

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Dan installeer je toch gewoon je CAB file van Tomtom nog een keer?

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Laatst online: 03-09 22:29

antipode

-=Got is in the details=-

Kent iemand dit probleem?
Sinds gisteren werkt GPRS niet meer op mijn Vario met originele ROM, nadat iemand mij een mms'je probeerde te sturen. Ik heb reeds een hard reset uitgevoerd, maar telkens blijft de melding komen bij het connecten "Geen modem op het bovenstaande nummer. Tik op instellingen....etc". Ook heb ik de T-mobile_CAB met alle instellingen al eens geïnstalleerd, ook zonder succes.
Please help :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_LeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 12:50
Binnenkort ga ik een paar weken naar het buitenland, maar nu wil ik zorgen dat de vario helemaal geen contact probeerd te zoeken met GPRS, hoe kan ik daarvoor zorgen? Want volgensmij leverd het anders een pittige rekening op :)

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistercash
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
mistercash schreef op woensdag 26 april 2006 @ 17:46:
Heeft er iemand suggesties van programma's die op basis van een categorie in uw agenda uw geluid kan uitzetten of terug opzetten?

En eventueel op basis van een profiel uw bleutooth aanzetten zodat hij door tomtom kan gevonden worden.

Heb zelf pocketzenphone gevonden maar blijkbaar verandert hij niet als ik in agenda een categorie school heb naar stil als ik in de settings van pocketzenphone school heb getypt dat hij moet schakelen
Heb zelf het antwoord op mijn vraag gevonden.
Link: http://www.modaco.com/PPCProfiles-Pro-f151.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:58

Dentheman

Zie signature

Tha_LeX schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:01:
Binnenkort ga ik een paar weken naar het buitenland, maar nu wil ik zorgen dat de vario helemaal geen contact probeerd te zoeken met GPRS, hoe kan ik daarvoor zorgen? Want volgensmij leverd het anders een pittige rekening op :)
staat in de startpost

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:51:
[...]

Bedankt voor de reacties. Ik had goede hoop dat er een reg edit zou zijn waarmee dit gedaan kon worden.. helaas. Ik ga pzp nog wel eens bekijken en anders is dat faden inderdaad een goede!
Was toevallig met deze instellingen bezig en kwam toen dé oplossing tegen. Ga naar Instellingen/persoonlijk/telefoon. Daar is een lijstje met mogelijkheden van geen geluid via trillen naar trillen én bellen tegelijk tot belvolume verhogen. In totaal 7 mogelijkheden waar iedereen wel mee uit de brand geholpen zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:45:
[...]

Was toevallig met deze instellingen bezig en kwam toen dé oplossing tegen. Ga naar Instellingen/persoonlijk/telefoon. Daar is een lijstje met mogelijkheden van geen geluid via trillen naar trillen én bellen tegelijk tot belvolume verhogen. In totaal 7 mogelijkheden waar iedereen wel mee uit de brand geholpen zal zijn.
Daar zit m nu juist het probleem! Als je daar "Belvolume verhogen" kiest, gaat het volume omhoog per volledige "cycle" van het gekozen nummer, als je dus voor de standaard 'Oldphone' of 'Windows standaard' kiest werkt het goed. Als je echter een eigen mp3 bestand gebruikt (van zeg 3 minuten), dan gaat hij pas na die 3 minuten het nummer nog een keer spelen en dan harder. Hij gaat dus niet harder in het nummer zelf. Dat zul je moeten bereiken door in een wave editor een 'fade in' in te voegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Osdorp-Dude schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 09:55:
Waar kan ik de Midlet Manager vinden in de nieuwste QTEK NL rom?

Gisteravond even opera geinstalleerd omdat sommige sites niet goed werden weergegeven in IE, maar kan de hele midlet manager niet terugvinden. Volgens de help staat ie gewoon onder Programma's, maar kan niets vinden?
Niemand?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Bedankt voor de hulp met mijn TomTom probleem.
Nu werkt het weer.

Wat was het probleem: De "TomTom Navigator.exe" bleek niet goed te werken. Ook niet nadat ik de TomTom update 5.21 had uitgevoerd.

Op internet heb ik een werkende TomTom Navigator.exe gevonden. Dit scheelt mij weer een hard reset! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de uitleg over het uitzetten van de telefoon ik kan hem dus gewoon helemaal uitezetten in de vakantie cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-09 15:52
Ik heb een SMS probleem.
Hij stuurt een SMS meerdere keren naar een ontvanger.

Ik heb de "sluit" optie aan het begin van het topic al gedaan en dit hielp niet.
Hij stuurde ook al meerdere berichten voordat ik dat Spb Pocket plus had geinstalleerd..

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem ???
Ik heb meerdere topics doorgelezen, en niets kunnen vinden.
En zou het dan aan het begin van het topic ook geplaatst kunnen worden ?
Want volgens mij hebben meerdere mensen hier last van, en het kost gewoon onnodig veel geld.

[ Voor 8% gewijzigd door Wierdo_NL op 27-04-2006 13:30 ]

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar icon packs die je in combinatie met SPB Pocket Plus kunt gebruiken. De icons moeten dan beschikken over een apart zwart alpha channel zoals op onderstaand plaatje te zien is. Ik ben vooral geinteresseerd in mooie (3D) icons voor Opera, TomTom, MSN Messenger, Media Player, Check Notifications, Total Commander, TCPMP. Ik heb al behoorlijk lang gezocht maar vindt alleen icons met een andere kleur achtergrond of zonder alpha blending :(

Afbeeldingslocatie: http://www.spbsoftwarehouse.com/products/pocketplus/images/image010.jpg
Martino-s schreef op donderdag 27 april 2006 @ 12:09:
Op internet heb ik een werkende TomTom Navigator.exe gevonden. Dit scheelt mij weer een hard reset! :)
Vind ik maar een vaag verhaal? Je had toch gewoon TomTom kunnen verwijderen en daarna opnieuw installeren? Een hard-reset is dan imho niet nodig :?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2006 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wierdo_NL schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:29:
Ik heb een SMS probleem.
Hij stuurt een SMS meerdere keren naar een ontvanger.

Ik heb de "sluit" optie aan het begin van het topic al gedaan en dit hielp niet.
Hij stuurde ook al meerdere berichten voordat ik dat Spb Pocket plus had geinstalleerd..

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem ???
Ik heb meerdere topics doorgelezen, en niets kunnen vinden.
En zou het dan aan het begin van het topic ook geplaatst kunnen worden ?
Want volgens mij hebben meerdere mensen hier last van, en het kost gewoon onnodig veel geld.
Het probleem ligt bij SPB Pocket Plus.

Ga naar de options van "Close Button"

UIt het lijstje klike je "close button" aan en klik daaronder dan op Feature options.

Onderaan zie je 3 tabbladen.

Klik op "exceptions"

Klik op "add" en brwose in je WINDOWS map naar eht bestand tmail.exe

Selecteer dat bestand, klik op ok.

Het bestandje staat nu in de exceptions list... en je probleem is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Kan ook nog zijn dat ie nog meer 'Close' button programma's heeft draaien zoals Magic Button.
Als SPB PocketPlus een exception heeft voor tmail.exe, dan gaat de procedure aanvraag naar de volgende hook; als je dan Magic Button ook nog geinstalleerd hebt dan sluit deze het programma echt.

Dus je zou in elk 'Close' Button programma een exception aan moeten maken. Dat is de enige reden die ik kan bedenken dat je ook al dubbele smsjes verstuurde voordat je SPB geinstalleerd had.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:43

KSH

Is het iemand al gelukt om je hotmail te koppelen aan mail2web.com? Krijg elke keer een failure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-09 15:52
Krypt schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:19:
Kan ook nog zijn dat ie nog meer 'Close' button programma's heeft draaien zoals Magic Button.
Als SPB PocketPlus een exception heeft voor tmail.exe, dan gaat de procedure aanvraag naar de volgende hook; als je dan Magic Button ook nog geinstalleerd hebt dan sluit deze het programma echt.

Dus je zou in elk 'Close' Button programma een exception aan moeten maken. Dat is de enige reden die ik kan bedenken dat je ook al dubbele smsjes verstuurde voordat je SPB geinstalleerd had.
OK, dus eigenlijk is het echte probleem dat het SMS programma gesloten wordt, terwijl hij eigenlijk nog niet klaar is. Ik heb nu magic button ge-deinstalleerd, dus ik ben benieuwd of het nu nogsteeds is.
We zullen het zien. Thnx iig.

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krypt schreef op donderdag 27 april 2006 @ 07:56:
[...]

http://demo.acapela-group.com vind ik zelf iets beter kwa uitspraak. Misschien ook iets om te proberen.
De uitspraken zijn idd nog beter dan die van AT&T (U.S. Crystal heeft de beste stem)
Bedankt voor de tip _/-\o_ vooral Heater klinkt goed, Laura heeft een te computerachtige stem

Edit: Zalig , er zit zelfs een Belgische stem bij :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2006 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit zelf ook met een probleem
Touchscreen staat niet meer gelijk met het scherm
Ik moet dagelijks mijn scherm terug uitlijnen
Ik gebruik mijn heuptasje niet meer , want volgens mij zijn de magnetische buttons van het tasje de oorzaak van dit probleem
Probeer dit eens en vertel wat er bij jullie gebeurt
Open een nieuwe notitie draai het scherm en teken een lijn tegen de zijkant bovenaan het scherm
Verbuigt de lijn ook op het scherm?
Bij mij verbuigt de lijn ter hoogte van de luidspreker. bij jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:03:
Open een nieuwe notitie draai het scherm en teken een lijn tegen de zijkant bovenaan het scherm
Verbuigt de lijn ook op het scherm?
Bij mij verbuigt de lijn ter hoogte van de luidspreker. bij jullie ook?
Zonder het toetsenbord open te schuiven:
De lijn buigt inderdaad heel iets af.
De lijn heb ik dus langs de linker-zijkant getrokken.
De bovenste 6 mm loopt 1 pixel naar binnen.
De onderste 12 mm doet dit ook.
Er ontstaat dus een soort boogje (

Met opengeschoven toetsenbord:
Als ik nu een lijn trek (langs de bovenkant van de telefoon, dus bij de LED & Luidspreker) dan is de lijn vloeiend, op drie puntjes na die 1 pixel naar onder springt.

[ Voor 20% gewijzigd door Martino-s op 27-04-2006 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al enige tijd probeer ik zoveel mogelijk via Orange World te draaien.
Zoals in de startpost staat vermeld heb ik ook de Proxy ingesteld
Afbeeldingslocatie: http://img168.imageshack.us/img168/1577/or4ae.jpg
Nu kun je inderdaad alle webpagina’s via Orange World zonder mogelijke extra kosten bezoeken. Maar Pocket MSN-messenger blijft weigeren. Toen op het (verouderde) forum van Orange GPRS gekeken http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/863079 en naar tips gezocht. Daar worden andere messenger programma’s aanbevolen zoals http://www.agilemobile.com/downloads.html , http://mob.e-messenger.net/mobile/ en http://mobile.msn.com/ maar daarmee kom ik niet verder. Maak ik echter verbinding via Internet Access i.p.v. Orange World, dan gaat het wel goed. Is iemand met een Orange abonnement dit wel al gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu tijdelijk een Telfort (prepaid) SIM in m'n Qtek 9100 zitten. Maar om de een of ander reden kan ik geen SMS'jes versturen. Ik heb al de operator instellingen van Telfort uit de TS gebruikt. Weet iemand waar het aan zou kunnen liggen, dat ik niet kan SMS'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martino-s schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:25:
[...]

Zonder het toetsenbord open te schuiven:
De lijn buigt inderdaad heel iets af.
De lijn heb ik dus langs de linker-zijkant getrokken.
De bovenste 6 mm loopt 1 pixel naar binnen.
De onderste 12 mm doet dit ook.
Er ontstaat dus een soort boogje (

Met opengeschoven toetsenbord:
Als ik nu een lijn trek (langs de bovenkant van de telefoon, dus bij de LED & Luidspreker) dan is de lijn vloeiend, op drie puntjes na die 1 pixel naar onder springt.
Dat is inderdaad wat ik bedoel

Volgens mij is het magnetische veld van de luidsprekers de oorzaak
Alleen is het de laatste tijd bij mij zo dat de laatste rechtse 10pixels verspringen zodat ik de scrollbar en de ok button niet meer kan gebruiken enkel scherm uitlijnen of reset verhelpt dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 21:35

neevedr

Dat was ik niet!

Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:30:
Heb nu tijdelijk een Telfort (prepaid) SIM in m'n Qtek 9100 zitten. Maar om de een of ander reden kan ik geen SMS'jes versturen. Ik heb al de operator instellingen van Telfort uit de TS gebruikt. Weet iemand waar het aan zou kunnen liggen, dat ik niet kan SMS'en?
Vraag
Ik kan geen sms-berichten versturen. Hoe los ik dit op?
Antwoord

Als u geen sms-berichten kunt versturen dan kunt u het volgende doen:

1. Wanneer u eerder wel berichten kon versturen dan is er mogelijk een (plaatselijke) storing. Probeert u het later nog eens.

2. Controleer via het menu van uw telefoon de sms-instellingen. De sms-instellingen vindt u in het menu van de meeste telefoons onder het kopje berichten.

* Het nummer van de sms-centrale moet zijn: +31626000230

Bij de meeste telefoons zal er ook een berichten-type geselecteerd moeten worden. Deze moet meestal op tekst staan, bij Ericsson op standaard. Raadpleeg voor meer informatie de handleiding van de telefoon.

3. Wanneer de instellingen al goed in de telefoon staan, vervang dan het juiste nummer van de sms-centrale (dus: +31626000230) door een ander nummer (bijv. 020-1234567) en sla dit nummer op. Vervang daarna dit verkeerde nummer weer met het juiste nummer (dus: +31626000230) en bewaar deze. Op deze manier is het nummer gereset.

4. In het buitenland ondersteunen de telecom-aanbieders SFR (Frankrijk) en Mobistar (Belgie) sms voor prepay niet! Kies in deze landen handmatig een andere aanbieder. Kijk in de handleiding van uw telefoon voor instructies.

5. Controleer of uw sms-box leeg is. U kunt maximaal 20 sms-berichten op de simkaart bewaren. Indien u de sms-berichten in het geheugen van uw toestel bewaart, kunt u meer sms-berichten bewaren.

6. Indien het nu nog niet mogelijk is om te sms'en neemt u dan contact op met de Klantenservice van . Om u beter van dienst te zijn, willen wij u vragen vooraf de functie 'afleverrapport' aan te zetten ( u vindt deze functie onder de berichteninstellingen) en de sms nogmaals te versturen. De klantenservice wil graag van u weten welke informatie het afleverrapport geeft.

[ Voor 1% gewijzigd door neevedr op 27-04-2006 22:08 . Reden: UTFS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:50:

Dit heb ik ook gehad. Op een avond legde ik mijn vario op de kast (bijna geheel vol) en de volgende ochtend was ie zo dood als een pier. Opladen lukte pas na een paar dagen, na vruchteloze pogingen zoals de batterij opwarmen etc etc. 8)7

Het enige dat ik kan bedenken is, dat een programma het ding de hele nacht actief heeft doen zijn. Ik had de avond ervoor over het eigen netwerk gestruind (kijken hoe dat gaat). B)

Eigenlijk zijn er zowiezo enkele raadsels aan de software. Ik snap nog steeds niet waarom ik geen mail mag versturen (ik mag geen recipient selecteren, op de selectiebalk staat geen cursor te knipperen en ik krijg dat ook niet voor elkaar). (ik geef maar even een schopje aan een topic dat een echte frustratie wordt. :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:34:
[...]
.......
Eigenlijk zijn er zowiezo enkele raadsels aan de software. Ik snap nog steeds niet waarom ik geen mail mag versturen (ik mag geen recipient selecteren, op de selectiebalk staat geen cursor te knipperen en ik krijg dat ook niet voor elkaar). (ik geef maar even een schopje aan een topic dat een echte frustratie wordt. :/)
Kan je wat duidelijker zijn.
- Wat is bijvoorbeeld je softwareversie?
- En hoe heb je je e-mail ingesteld? POP3 of Exchange of iets anders?

En wat bedoel je met "enkele raadsels aan de software"? Bedoel je alleen de bovenstaande fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martino-s schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:47:
[...]

Kan je wat duidelijker zijn.
- Wat is bijvoorbeeld je softwareversie?
- En hoe heb je je e-mail ingesteld? POP3 of Exchange of iets anders?

En wat bedoel je met "enkele raadsels aan de software"? Bedoel je alleen de bovenstaande fout?
De raadsels: ik start internet explorer, en als ik een adres intiep (bv google) knalt explorer er gewoon uit. Dit probleem herstelde zich na een soft-reset (niet meer gehad nadien). Soms wil de vario niet meer aan (blijft zwart als ik 'm uit standby probeer te halen). Ook weer pas na een soft-reset werkt ie weer. En soms blijft de vario gewoon hangen. Er is wel een beeld op het scherm, maar de interface geeft geen sjoege meer. Opnieuw: de soft-reset ...

Mijn softwareversie is t-mobile 1.6.2.2 (NL) en ik heb email ingesteld via Pop mail. Als ik "nieuw" aanklik (of het mail is of sms) dan blijft de regel waarop je een geadresseerde wil invullen inactief. Geen knipperende cursor. Eens in de zoveel soft-resets doet hij het ineens wel overigens. Dus er is een driver / proces / service die problemen heeft op te starten lijkt me... maar ja, ik ben ook maar een leek met WM2005 }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg deze topic reeks al wat weken en heb eergisteren de vario gehaald.
Maar ik heb toch een aantal dingen waar ik niet uit kom:

- Met magic button kan ik de dialer en pocket msn niet afsluiten, als ik zeg close al komen ze omstebeurd te voorschijn en kan ik niks anders doen.

- Het scherm blijft soms gedraaid staan terwijl het toetsenbord is ingeklapt, ik moet deze dan handmatig weer terug zetten en ook handmatig weer landscape als ik het toetsenbord wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Ik kan het niet vinden.... alleen de always-on registry aanpassing, maar niet hoe je kunt zorgen dat er nooit verbonden wordt.

Je kunt misschien gewoon de AP naam weghalen, maar das ook weer ranzig? Iemand een betere suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

ToMaSZ schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 07:43:
[...]

Ik kan het niet vinden.... alleen de always-on registry aanpassing, maar niet hoe je kunt zorgen dat er nooit verbonden wordt.

Je kunt misschien gewoon de AP naam weghalen, maar das ook weer ranzig? Iemand een betere suggestie?
Ok dan...als je echt niet wilt zoeken (of er even over nadenken)...

Maak een nep entry aan als verbinding en stel die in als je naar het buitenland gaat. Ik heb er ook een gemaakt die 'denkt' dat ik een modem op com1 heb zitten. Hij 'belt' dan (met dat modem dat er niet is) naar een bogus nummer en logt zelfs nog in ook met username piet, password snot en that's it. Vario happy en jij happy. Steeds als je naar het buitenland gaat, stel je in dat die verbinding moet worden gebruikt voor internet en alles is 'tickety-boo'. ;)

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
mphilipp schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 07:55:
[...]

Ok dan...als je echt niet wilt zoeken (of er even over nadenken)...

Maak een nep entry aan als verbinding en stel die in als je naar het buitenland gaat. Ik heb er ook een gemaakt die 'denkt' dat ik een modem op com1 heb zitten. Hij 'belt' dan (met dat modem dat er niet is) naar een bogus nummer en logt zelfs nog in ook met username piet, password snot en that's it. Vario happy en jij happy. Steeds als je naar het buitenland gaat, stel je in dat die verbinding moet worden gebruikt voor internet en alles is 'tickety-boo'. ;)
Ik heb gezocht, het staat er niet in. De oplossing met een nep-entry is natuurlijk onkruidbestrijding met een kernbom. Je kunt dan beter even de accesspoint-naam weghalen, kan ie ook niet meer verbinden. Mider vervuilend en een stuk minder omslachtig. :X

edit: makkelijker nog... stel je ip vast in op 0.0.0.0

Er zou eigenlijk gewoon een optie moeten zijn om data-verbindingen via het gsm-netwerk te blokkeren als er sprake is van roaming... moet niet moeilijk realiseerbaar zijn lijkt mij.

[ Voor 9% gewijzigd door ToMaSZ op 28-04-2006 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilife
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-01 13:50
Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 23:16:
- Met magic button kan ik de dialer en pocket msn niet afsluiten, als ik zeg close al komen ze omstebeurd te voorschijn en kan ik niks anders doen.
Dit probleem heb ik ook ondervonden, een collega van mij ook. Het lijkt dus gewoon aan Magic Button te liggen. Mijn oplossing: SPB Pocket Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Laatst online: 03-09 22:29

antipode

-=Got is in the details=-

antipode schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:41:
Kent iemand dit probleem?
Sinds gisteren werkt GPRS niet meer op mijn Vario met originele ROM, nadat iemand mij een mms'je probeerde te sturen. Ik heb reeds een hard reset uitgevoerd, maar telkens blijft de melding komen bij het connecten "Geen modem op het bovenstaande nummer. Tik op instellingen....etc". Ook heb ik de T-mobile_CAB met alle instellingen al eens herïnstalleerd, ook zonder succes.
Please help :-(
Ideas anyone? Heeft niemand ooit vergelijkbare problemen/meldingen gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 23:16:
Pocket Msn gebruik ik niet maar de dialer is een programma dat je met de Magic Button optie "Don't show when active" onzichtbaar kan maken. (in de topbar even lang op het actieve dialer icoon drukken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
De optie om de phone applicatie te sluiten ontbreekt naar mijn weten gewoon in het algemeen. Het enige verschil is dat Pocket Plus hier automatisch rekening mee houdt. Met de Keep Alive functie heb ik er echter geen last van.

Wat Pocket MSN betreft... Deze zou wel gewoon moeten kunnen sluiten. Probeer anders eerst een sign out te kiezen. Met de eerste i-mate ROM had ik ook nog wel eens het probleem dat Pocket MSN af en toe begon te flippen wanneer (alsmaar aan & uit) wanneer ik hem direct afsloot :p

[ Voor 10% gewijzigd door Eggy op 28-04-2006 11:16 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Wegens lack aan interest in htc-guide wiki site van mij stop ik ermee, en ook omdat niemand me wil helpen met aanvullen. Bovendien heb ik zelf al handen vol aan mijn eigen site projecten.

De site http://www.smarter-phones.com/ neemt toch al meeste plaats over.
Bedankt voor de aandacht, jammer dat er geen wiki site komt.

Even opmerking over gebruik van forum - deze topic heeft aantal irritante punten;
- ik hou niet van kilometerlange startpost... dat is zoeken naar antwoord en veel te veel scrollen... Dit is tegelijk ook dikke minpunt - hoe geweldig en met moeite het samengesteld mag zijn, dat respecteer ik graag - maar het is gewoon vervelend, zoeken kost tijd en het navigeert onprettig.
- nuttige oplossingen zitten hier en daar verstopt - ik haat dat ook omdat je dan pagina's door moet bladeren naar oplossingen en dat kost tijd. Ik hoop dat Eggy ze van tijd tot tijd eruit haal en in zijn site neerzet.
- 100x zelfde probleemvragen, steeds herhalen. Dat is waarom aparte site - zoals wiki of aparte forum - beter is omdat informatie beter gerangschikt is en sneller op te zoeken is. Hier kom je dus niet snel wijzer van uit. Mensen moeten dan eerst daar even kijken voor informatie.
En weet je ook waarom ze steeds bekende vragen stellen? Omdat ze geen zin hebben om 40 (of 200+ pagina's door andere 9 delen!) pagina's door te bladeren. Dus vragen ze daarom nog een keer. Dat is ook minpunt om alles onder elkaar te zetten. Het is dan letterlijk oerwoud geworden waar je goede planten moeilijk kan vinden. Welke zoekwoorden moet ik nou nemen? Dat is zo lastig.
- slowchat risico. Heen en weer praten, niet direct goed antwoord, korte stukken, oneliners... Daar word je niet sneller wijs van.

Ik vind goed dat Eggy de aparte forum opzet - maar ik hoop wel dat hij regelmatig nuttige tips in deze topic en andere voorgaande topics eruit haal en in zijn forum stopt.
Verder wil ik graag dat elke startpost van elke topic alle informatie bevat. Komt er dus ergens verderop in topic een goede oplossing, dan moet het in startpost toegevoegd worden. Anders krijg je bekende forum nadeel: zoeken naar oplossingen over meerdere pagina's.
Op dit moment doet Eggy het nog goed op zijn forum. Goed werk, en graag zo houden.

Het gaat mij namelijk vooral om dat nuttige informatie binnen handbereik is - dus binnen paar muisklikjes. 20 pagina's doorploeteren, eindeloos scrollen, hopeloos zoeken, daar ga ik niet op wachten. Een site is pas goed als het netjes ingedeeld en alle informatie snel bereikbaar is.
Wie wil dat niet graag? :) Nou, doe het dan goed! >:)
10 delen is leuk om te vermelden, maar het blijft enorme oerwoud waar je echt moet zoeken naar bruikare info. Omdat niet iedereen tijd voor heeft, wordt deze delen daarom in de steek gelaten (ze worden amper doorgelezen) en velen bevestigen hun hoop op nieuwe delen, door weer opnieuw te vragen. Dat is jammer.

[ Voor 4% gewijzigd door MrDummy op 28-04-2006 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
Ik hou niet van kilometers lange posts met een te hoge tekstdichtheid...
ilife schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 08:47:
[...]

Dit probleem heb ik ook ondervonden, een collega van mij ook. Het lijkt dus gewoon aan Magic Button te liggen. Mijn oplossing: SPB Pocket Plus.
1) je kan je phone app niet afsluiten, (je wil toch bereikbaar blijven?)
2) je drukt na het bellen je phone app weg? die is wat traagjes dus je drukt nog een keer...
dan sluit ie je pda functie en blijft hij hangen in de dialer...

Dat is het irritante aan magicbutton, maar je kan er aan wennen! (dialer sluiten met dat rode telefoonhoorntje en even w88)

en je moet de "message" functie op keep alive zetten zodat je die niet echt afsluit, dan verstuur je geen dubbele smsjes en het is altijd handig dat je snel naar je mail/sms kan komen (vind ik)!

[ Voor 4% gewijzigd door dlawit op 28-04-2006 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
MrDummy schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 10:00:
Wegens lack aan interest in htc-guide wiki site van mij stop ik ermee, en ook omdat niemand me wil helpen met aanvullen. Bovendien heb ik zelf al handen vol aan mijn eigen site projecten.

De site http://www.smarter-phones.com/ neemt toch al meeste plaats over.
Bedankt voor de aandacht, jammer dat er geen wiki site komt.
Mijn site heeft wel een soort van Knowledge Base welke in principe ook wel een beetje gebruikt kan worden voor de wat meer opervlakkige informatie.
Even opmerking over gebruik van forum - deze topic heeft aantal irritante punten;
- ik hou niet van kilometerlange startpost... dat is zoeken naar antwoord en veel te veel scrollen... Dit is tegelijk ook dikke minpunt - hoe geweldig en met moeite het samengesteld mag zijn, dat respecteer ik graag - maar het is gewoon vervelend, zoeken kost tijd en het navigeert onprettig.
Wat kun je eraan doen? Zowel korte als lange startposts kennen hun assortiment aan problemen, hoe je het ook went of keert.
- nuttige oplossingen zitten hier en daar verstopt - ik haat dat ook omdat je dan pagina's door moet bladeren naar oplossingen en dat kost tijd. Ik hoop dat Eggy ze van tijd tot tijd eruit haal en in zijn site neerzet.
Tja, dat probeer ik natuurlijk maar ook ik kan niet alles in mijn eentje bijhouden... Ik heb nu ook nog eens examens en daarnaast bestaan er nog meer forums dan S-P waar ik moderator oid ben.
- 100x zelfde probleemvragen, steeds herhalen. Dat is waarom aparte site - zoals wiki of aparte forum - beter is omdat informatie beter gerangschikt is en sneller op te zoeken is. Hier kom je dus niet snel wijzer van uit. Mensen moeten dan eerst daar even kijken voor informatie.
En weet je ook waarom ze steeds bekende vragen stellen? Omdat ze geen zin hebben om 40 (of 200+ pagina's door andere 9 delen!) pagina's door te bladeren. Dus vragen ze daarom nog een keer. Dat is ook minpunt om alles onder elkaar te zetten. Het is dan letterlijk oerwoud geworden waar je goede planten moeilijk kan vinden. Welke zoekwoorden moet ik nou nemen? Dat is zo lastig.
- slowchat risico. Heen en weer praten, niet direct goed antwoord, korte stukken, oneliners... Daar word je niet sneller wijs van.
Ze kunnen er toch zelf voor kiezen waar ze hun berichten willen plaatsen. Een toegewijd forum of andere vorm van website is wel leuk maar zonder actieve leden schiet je er ook niet veel mee op. Je kunt mensen niet dwingen om deel te nemen aan een initiatief. Net zo min als dat je kunt verwachten dat mensen uitstekende topicstarts en/of websites bijhouden. Je kunt ze hier nu eenmaal niet op aanspreken...

Ook ik had bijvoorbeeld geen enkele vorm van verplichting om deze topicstarts te maken. Ik heb toch ook alle informatie zelf moeten verzamelen? Dan kan ik dat net zo goed van anderen ook verwachten en met deze instelling nergens aan beginnen. Moeten die mensen die zelf al heel veel moeite gedaan hebben om informatie op te zoeken dan nog eens extra moeite gaan doen om alles overzichtelijk in uitstekende vorm voor anderen te plaatsen die dezelfde moeite niet willen doen? Niet dat ik op deze wijze te denken ga, even voor alle duidelijkheid. Je hebt nu zelf bovendien ook kunnen ondervinden dat een wikipedia achtige site niet per definitie een oplossing is aangezien niet iedereen zich zal inzetten voor zo'n site. Zo heb ik ook van jouw kant geen inzet gezien ten behoeve van de overzichtelijkheid van www.smarter-phones.com, om maar even een voorbeeld te noemen.

Natuurlijk is een topicstart niet altijd even overzichtelijk. Vergeet echter niet dat dit slechts een klein topic is op een forumpje. GoT zal hoe dan ook niet richten op de HTC Wizard alleen en daarbij komen nu eenmaal wat beperkingen kijken. Moeten we dan maar gewoon geen topics toestaan die over telefoons gaan omdat ze anders te lang kunnen worden?

Ik snap dan ook niet zozeer wat het doel is van je bericht. Het voegt niets toe aan dit topic en de 'niet-zoekende' gebruikers zullen het al zeker niet lezen en er dus ook niks van opsteken. Zoals je hebt kunnen ondervinden met je eigen site is het nu eenmaal niet zo makkelijk om mensen actief te krijgen. Er gaat tenminste heel wat werk van je eigen kant aan vooraf. Elke site heeft zo zijn beperkingen... gaan klagen hierover heeft al helemaal geen zin. Laat zelf eerst maar eens zien hoe het wel moet dan zullen we allemaal denk ik wel blij zijn :)

Mijn eigen forum kan ook prima gebruikt worden voor bepaalde vragen maar we zitten nu eenmaal hier. Ik kan moeilijk alle tutorials in de topicstart vervangen met alleen links naar mijn eigen forum of welk andere forum/website dan ook. Bovendien is de strekking van het PPC platform sowieso al vrij breed. Zo eenvoudig is het niet om al deze informatie overzichtelijk te plaatsen aangezien bepaalde dingen elkaar onder andere overlappen. Hiernaast is er gewoon zoveel informatie te vinden over van alles en nog wat, dat ook ik dit bewust gedeeltelijk achterwege heb moeten laten.
dlawit schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 10:20:
[...]

Ik hou niet van kilometers lange posts met een te hoge tekstdichtheid...
Sorry ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Eggy op 28-04-2006 12:03 . Reden: reply op dlawit ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 11:18:
Ik heb een raar probleem met m'n vario... m'n scherm word redelijk door elkaar gehusseld..
[afbeelding]
[afbeelding]

Nu heb ik een backup gemaakt en vervolgens m'n telefoon een harde reset gegeven. Echter wil dit niet helpen! hij geeft dan nogsteeds van dit soort schermen! Als ik m'n telefoon dan even uitzet, en weer aan (geen reset) dat doet hij het weer even. Soms 10 seconde soms een half uurtje soms houd hij het zelfs bijna een dag uit!

Inmiddels heb ik de telefoon een paar keer hard gereset, maar nu krijg ik niet eens verbinding meer met het netwerk..

Snap er helemaal niets meer van!
dat probleem heb ik dus precies zo, zoals ik al eerder postte. ik heb er ook nog geen oplossing voor gevonden, ik heb een vario met imate rom, denk dat ik maar weer t-mobile erop zet en dan terug ga naar de winkel.. wat wel redelijk helpt is je scherm op cleartype zetten als je dat nog niet hebt, dat scheelde bij mij behoorlijk. Mocht je al een oplossing hebben, hoor ik t graag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Eggy schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:56:
Mijn site heeft wel een soort van Knowledge Base welke in principe ook wel een beetje gebruikt kan worden voor de wat meer opervlakkige informatie.
[...]
Je hebt nu zelf bovendien ook kunnen ondervinden dat een wikipedia achtige site niet per definitie een oplossing is aangezien niet iedereen zich zal inzetten voor zo'n site. Zo heb ik ook van jouw kant geen inzet gezien ten behoeve van de overzichtelijkheid van www.smarter-phones.com, om maar even een voorbeeld te noemen.
Ik mis net de automatische verwerking in de wiki script :)
Een FAQ site maken die min of meer automatisch groepen maakt zou geweldig zijn.
Maar het blijft inderdaad veel werk als je in je eentje gaat doen. Wiki moet alles met hand ingevuld worden en al die codes... nee dank je.
Bovendien is de strekking van het PPC platform sowieso al vrij breed. Zo eenvoudig is het niet om al deze informatie overzichtelijk te plaatsen aangezien bepaalde dingen elkaar onder andere overlappen. Hiernaast is er gewoon zoveel informatie te vinden over van alles en nog wat, dat ook ik dit bewust gedeeltelijk achterwege heb moeten laten.
WM5 is breed ja. Veel hardware, veel software. Problemen varieren enorm veel. Microsoft bedenkt wel tekens een nieuwe foutmelding erbij. ActiveSync ellende is er nog steeds.
Je komt nooit klaar mee. Het blijft iedereen bezig houden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't werkt allemaal niet :'( iemand nog een ander idee waar het aan kan liggen?
Nadat ik de Qtek 2.nogwat ROM erop had staan, deed Vodafone het gewoon prima. Maar sinds ik er een Telfort SIM in heb zitten, kan ik niet meer SMS'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:16
Ik had een keer van die topic een linkje gelukt naar een benechmark tooltje, maar die ben ik kwijt geraakt.

Heeft iemand die nog voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

My-life schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:31:
Ik had een keer van die topic een linkje gelukt naar een benechmark tooltje, maar die ben ik kwijt geraakt.
Zoek even naar het woord benchmark.
Er zijn (slechts) 10 topics, dus als je ff de zoekopdracht in elk topic uitvoerd, ben je met 10 keer klaar.
Wellicht heb je het dan binnen 5 minuten gevonden! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt op geen mogelijke manier de ClearType registry hack, zowel uit/aan als softreset na de hack en/of ClearType aan/uit voor de hack. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Dat heb ik gedaan Martino-s maar ik kan hem toch niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Nu online
My-life schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:31:

JE weet toch die topic. "benchmark pocket pc" inkloppen in google. Komt o.a. SPB benchmark uit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

ToMaSZ schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 08:36:
[...]
Ik heb gezocht, het staat er niet in.
Welles...ik en anderen hebben dit antwoord al vaker gegeven. Staat niet in de OP. Maar goed...je vroeg een antwoord, nu heb je er een, en is het niet goed. Vraag dan niets...
De oplossing met een nep-entry is natuurlijk onkruidbestrijding met een kernbom. Je kunt dan beter even de accesspoint-naam weghalen, kan ie ook niet meer verbinden. Mider vervuilend en een stuk minder omslachtig. :X
Tsja...als je het beter weet... Mijn oplossing heb ik er standaard in staan omdat ik wel eens in het buitenland kom. Ik hoeft niet steeds mijn werkende verbinding (die ik in NL dus wél wil gebruiken) aan te passen, maar alleen een andere default verbinding te kiezen. Is imho gemakkelijker. Als je slimme antwoorden wilt geven, moet je wél goed leren lezen natuurlijk.

Maar goed...ik zal voortaan niet meer proberen iemand te helpen die niet kan zoeken... :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilife
birdibird schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 11:15:
Ik vind het toetsenbord heerlijk typen, dus dat lijkt me nogal persoonlijk. Maar als je even kan wachten tot mei/juni, kan je idd beter voor de opvolger met umts en verbeterde camera gaan!

Ik heb trouwens sinds een paar dagen de Holux GPSlím 236, die ik voor 69,50 bij www.nav4all.com heb gekocht. Wat een goed dingetje zeg! Zeer snel een fix (zelfs binnen in huis 3 satelieten) en werkt heel fijn met TomTom 5.21! :)

Bestaat er een progje die je gps signaal logt, zodat je na een dag lopen/fietsen enz op een kaart kan zien waar je geweest bent?
Kun je mij misschien vertellen hoe je dat aan de praat hebt gekregen? Ik kan het niet vinden op internet. Alvast bedankt. Ik denk dat er meer mensen zullen zijn die de gpslim zullen bestellen dus wellicht is het ook interessant voor anderen...?

Ik heb het inmiddels gevonden:

Kies als uitgaande com poort, COM6 na het pairen van je device.

Zorg dat GPS zichtbaar wordt bij Verbindings Instellingen:

Go to: HKEY_LOCAL_MASCHINE\ControlPanel\GPS Settings
Delete the DWORD marked "hide"
Add a DWORD called "Group" and give it the value of "2" (dec)
The GPS panel will now show up in your connection settings.

Ga naar Verbindings Instellingen GPS kies daar programmapoort COM6 en laat de rest default.

Start TomTom en kies daar voor een andere draadloze ontvanger en kies COM6.

[ Voor 24% gewijzigd door ilife op 28-04-2006 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
DeOS schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 20:45:
[...]

JE weet toch die topic. "benchmark pocket pc" inkloppen in google. Komt o.a. SPB benchmark uit .
Dank je wel maar die bedoel ik niet.
Ik wil graag weer dezelfde als die ik had.

Dat was met grijze balletjes en die gingen alle kanten op. Daarna komt er een tunnel waar je 'doorheen vliegt' zeg maar.

Weet iemand welke ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Ik heb sinds gisteren een probleem met m'n MDA Vario :(

Er komt geen geluid meer uit de speakertjes van m'n telefoon. Via de 2.5mm jack komt overigens nog wel gewoon geluid.

Ik heb al een hard-reset uitgevoerd, maar nog steeds geen geluid :'(

Hebben meer mensen dit probleem gehad of een oplossing voor gevonden?

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Elroy schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 11:15:
Ik heb sinds gisteren een probleem met m'n MDA Vario :(

Er komt geen geluid meer uit de speakertjes van m'n telefoon. Via de 2.5mm jack komt overigens nog wel gewoon geluid.

Ik heb al een hard-reset uitgevoerd, maar nog steeds geen geluid :'(

Hebben meer mensen dit probleem gehad of een oplossing voor gevonden?
Het probleem is inderdaad vaker op dit forum besproken.
De telefoon denkt waarschijnlijk dat de 2,5 mm jack er nog inzit.
Door de jack er een paar keer hard in en uit te trekken, moet de telefoon 'voelen' dat de headset er niet meer inzit. Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

ilife schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 21:11:
[...]

Ik heb de T-Mobile ROM en bij mij staat er geen DWORD "hide".
Wel staat er een sleutel met de naam "Redirect" moet ik deze verwijderen?
En moet ik de DWORD toevoegen met de naam "Group" of "Groep"?

[ Voor 9% gewijzigd door Martino-s op 29-04-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond deze link, http://www.htcwizardweb.net/node/323
die uitlegt hoe je op je QTek9100/Vario e.d. een GameBoy Advance kunt simuleren. Lijkt me leuk. :9
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ga er dit weekend waarschijnlijk wel mee aan de slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 17:41
Tha_LeX schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:01:
Ik ben het eens met mphilipp eens:
Eerst even goed zoeken, dan had je mijn post van de 25e, dus in de vorige tab (!) gevonden:
birdibird schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:29:
Hierbij een truuk om te voorkomen dat je wizard gprs start, ZONDER in de registry te hoeven duiken:

instellingen / verbindingen / verbindingen / geavanceerd / netwerken selecteren
kies bij "programma's die autom. verb. maken met het Internet" voor Mijn Werk-netwerk ipv Mijn ISP.
(Ik ga er dan van uit dat je Mijn Werk-netwerk niet geconfigureerd hebt)

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
ilife schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 21:11:
[...]

Kun je mij misschien vertellen hoe je dat aan de praat hebt gekregen? Ik kan het niet vinden op internet. Alvast bedankt. Ik denk dat er meer mensen zullen zijn die de gpslim zullen bestellen dus wellicht is het ook interessant voor anderen...?

Ik heb het inmiddels gevonden:

Kies als uitgaande com poort, COM6 na het pairen van je device.

Ga naar Verbindings Instellingen GPS kies daar programmapoort COM6 en laat de rest default.

Start TomTom en kies daar voor een andere draadloze ontvanger en kies COM6.
Je kan nog makkelijker het instellen zonder in de registry te gaan:

Kies namelijk COM7 (!) als uitgaande poort en COM6 als binnenkomende.
Dan doet ie het in 1 keer.

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Martino-s schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 11:41:
[...]

Het probleem is inderdaad vaker op dit forum besproken.
De telefoon denkt waarschijnlijk dat de 2,5 mm jack er nog inzit.
Door de jack er een paar keer hard in en uit te trekken, moet de telefoon 'voelen' dat de headset er niet meer inzit. Veel succes!
Dankje.

Na zeker 50 keer de 2.5mm plug hard erin en eruit gehaald te hebben, ging het beeld opeens op standbij. En na het drukken op de powerknop, deed hij het weer :)
Iig bedankt, was namelijk al van plan om hem voor reparatie weg te brengen.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:38

Vuvuzela

My spire is forming

Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:51:
[...]
Volgens mij is het magnetische veld van de luidsprekers de oorzaak
Alleen is het de laatste tijd bij mij zo dat de laatste rechtse 10pixels verspringen zodat ik de scrollbar en de ok button niet meer kan gebruiken enkel scherm uitlijnen of reset verhelpt dit probleem
Een week of 3 deed m'n touchscreen t totaal niet meer. Na reparatie heeft hij het 5 dagen perfect gedaan en toen kreeg ik af en toe dezelfde problemen als jij nu hebt. Vooral t niet op "OK" kunnen drukken is goed klote. Zijn er meer mensen met dit probleem? of misschien zelfs een oplossing?
Heb geen zin om m'n foon een week na reparatie weer een dikke week kwijt te zijn :/
Maar wil wel een toestel die het altijd moment goed doet.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilife
Martino-s schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 11:59:
[...]

Ik heb de T-Mobile ROM en bij mij staat er geen DWORD "hide".
Wel staat er een sleutel met de naam "Redirect" moet ik deze verwijderen?
En moet ik de DWORD toevoegen met de naam "Group" of "Groep"?
Die redirect kun je weg gooien, op eigen risico natuurlijk... ;) En dan een nieuw DWORD met de naam Group, waarde 2. Zoals hier boven staat, het kiezen van COM7 is ook een optie. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
Het lukt mij niet om die GPS instellingen te krijgen. Ik heb zelfs al in het register naast "Group" ook "Groep" aangemaakt, niente.

Ik heb de Qtek Rom 2.18 NL. Zijn er anderen met deze rom die het wel is gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

birdibird schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 21:12:
Het lukt mij niet om die GPS instellingen te krijgen. Ik heb zelfs al in het register naast "Group" ook "Groep" aangemaakt, niente.

Ik heb hetzelfde probleem als jij.
Met die genoemde Registry Tweak krijg ik echt die GPS instellingen niet te zien. :'(
Ik heb dezelfde ROM-versie als jij.

Wie is het wel gelukt? En hoe heb je dit voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er voor Windows Mobile een cleartype tuner net als voor de pc? De standaard cleartype op de Wizard vind ik veel te wazig. Op de pc heb ik er, na wat tuning, veel profijt van en ik hoop op mijn zakcomputer hetzelfde te bereiken. :) Zoniet, dan zijn registertweaks ook welkom natuurlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2006 04:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• railrunner146
  • Laatst online: 18-05-2007
Voor de overklokkers vond ik deze
http://www.immiersoft.com/
Zelf durf ik dit niet aan want dit gaat erg ver

railrunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:13

Sick Nick

Drop the top!

Dat prog is voor xscale cpu's, en die zit niet in de vario. Wil je overklokken moet je omapclock gebruiken, en dat kan geen kwaad. Ze lopen makkelijk flink hoger dan standaard, gaat alles lekker soepel en de standbytijd is niet eens zoveel korter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MCK schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 17:59:
[...]

Een week of 3 deed m'n touchscreen t totaal niet meer. Na reparatie heeft hij het 5 dagen perfect gedaan en toen kreeg ik af en toe dezelfde problemen als jij nu hebt. Vooral t niet op "OK" kunnen drukken is goed klote. Zijn er meer mensen met dit probleem? of misschien zelfs een oplossing?
Heb geen zin om m'n foon een week na reparatie weer een dikke week kwijt te zijn :/
Maar wil wel een toestel die het altijd moment goed doet.
Helpt een reset?
Ik heb men vorige pda(Qtek S100) binnen gedaan om het gebarsten scherm te laten herstellen (10weken wachten +250euro)
Na reparatie deed men scherm het ook niet meer . er zat waarschijnlijk een stukje plastic tussen het scherm en het frame waardoor er konstant op het touchscreen werd gedrukt.
Ik was men pda terug voor 3 weken kwijt ;(
En danzijn de problemen pas echt begonnen (gsm netwerkprobleem)
Maar dat..., dat is een ander verhaal maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik na 1jaar miserie,frustraties en veel geduld men geld(700euro) heb teruggekregen en een Qtek 9100 heb aangeschaft _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martino-s schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 23:39:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem als jij.
Met die genoemde Registry Tweak krijg ik echt die GPS instellingen niet te zien. :'(
Ik heb dezelfde ROM-versie als jij.

Wie is het wel gelukt? En hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Volgens mij is dat niet meer nodig
Ik heb in de regsettings het woord group aangemaakt en ik krijg het ook niet te zien
Ik heb in de bluetooth settings een uitgaande poort op COM6 gezet beveiligde verbinding uit
bij tomtom heb ik een "ander bluetooth gps" gekozen COM6
Met tomtom5.0 is com6 niet beschikbaar bij mij
maar met een update van(af) 5.10 is deze wel beschikbaar , althans bij mij toch
Ik heb momenteel 5.21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilife
birdibird schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 21:12:

Ik heb de T-Mobile Rom en daar werk het door een DWORD (iets anders werkt dus niet!) met waarde 2 toe te voegen. Ik weet dus niet hoe dat zit bij de Qtek, je zou bij GPRS settings in je registry kunnen kijken. Bij mij staat daar ook een DWORD met de naam Group en de waarde 2.

[ Voor 7% gewijzigd door ilife op 30-04-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:43

KSH

Is het iemand al gelukt om een hotmail adres toe te voegen bij mail2web.com? Ik krijg namelijk elke keer een failure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijdje de volgende foutmelding als ik een e-mail of sms verstuur met mijn mda vario.

" kan een of meer geadresseerdn niet herkennenof het adres is ongeldig. wilt u het bericht toch verzenden"

Als ik dan op ja druk verstuurt hij het bericht gewoon en hij komt ook gewoon aan maar het is wel irritant. Het is de laatste ROM van de nederlandse t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:30:
Subtiel schopje. >:)

Niemand een idee?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet via bluetooth plaatjes en mp3tjes naar andere telefoons versturen (nokia's enz.) naar andere mda's gaat het wel goed hoe kan dat moet ik soms nog een ander progje installeren ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kunnen we ook zien hoelang uitgaande gesprekken?
om te kijken of beetje binnen de bundel blijf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 12:35:
kunnen we ook zien hoelang uitgaande gesprekken?
om te kijken of beetje binnen de bundel blijf...
Start->Settings->Tabblad System->Device Information->Tabblad Call Duration. Kan je in ieder geval zien hoeveel je in totaal hebt gebeld, zowel incomming als outgoing.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 07:38:
[...]

Subtiel schopje. >:)

Niemand een idee?
Welk nummer heb jij staan bij "Phone"-"services"-"voicemail and textmessages"?
Bij mij staat er +31626000230.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kafmees schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:58:
[...]

Welk nummer heb jij staan bij "Phone"-"services"-"voicemail and textmessages"?
Bij mij staat er +31626000230.
Ik dacht ook dat dat het was, maar dat bleek het niet te zijn :'(

Ik heb geen flauw idee waar het aan kan liggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drie vragen:

-Kan iemand mij vertellen hoe ik een playlist maak op mijn MDA?
-Is er een manier om muziekbestanden te verkleinen?
-Hoe werkt het met films, en deze films verkleinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 18:39:
Drie vragen:

-Kan iemand mij vertellen hoe ik een playlist maak op mijn MDA?
-Is er een manier om muziekbestanden te verkleinen?
-Hoe werkt het met films, en deze films verkleinen?
1 antwoord: lees eerst even de startpost voordat je vragen gaat stellen.

Kijk daar even bij Pocket Music Player Bundle (ondersteund playlists) en bij The Core Pocket Media Player (0.70).

[ Voor 39% gewijzigd door DeOS op 01-05-2006 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playlist in de windows media player...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

ilife schreef op zondag 30 april 2006 @ 17:37:
[...]

Ik heb de T-Mobile Rom en daar werk het door een DWORD (iets anders werkt dus niet!) met waarde 2 toe te voegen. Ik weet dus niet hoe dat zit bij de Qtek, je zou bij GPRS settings in je registry kunnen kijken. Bij mij staat daar ook een DWORD met de naam Group en de waarde 2.
Snap ik het nu niet meer? :?
Ik dacht dat de Registry Tweak ervoor zorgde dat ik bij "Start > Instellingen > Verbindingen" een extra knop kreeg met de naam "GPS instellingen" of iets dergelijks?

Of heb ik het nu helemaal mis?
(want extra instellingen in TomTom heb ik niet nodig, want mijn Adapt 300 spreekt gewoon netjes de com6 en com7 aan die erbij zijn gekomen na de TomTom 5.21 update)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Afgelopen zaterdag was de batterij van mn Vario compleet leeggeraakt. Hij kon niet meer opstarten. Zelfs het opladen was niet mogelijk, want de pocket pc moet eerst opgestart zijn alvorens hij de batterij kan opladen, te belachelijk voor woorden mijn inziens en een major design flaw. Na veel zoeken heb ik echter wel de oplossing gevonden om het geheel weer aan het werk te krijgen en het leek me wel nuttig deze te delen met U allen (misschien iets voor de OP, Eggy?)
Oplossing voor het weer tot leven wekken van een compleet ontladen batterij:

0. Lees het complete stappenplan alvorens te beginnen.
1. Koop een losse USB kabel.
2. Knip het einde wat niet in je PC/laptop past eraf.
3. Strip de draden netjes af, alleen rood (+5V) en zwart (Ground) zijn nodig, de rest kan je afknippen (niet vergeten te isoleren als je het netjes wil doen).
4. Sluit de rode draad aan op het + pootje van de batterij en de zwarte graad op het - pootje (op de batterij staat aangegeven wat + en wat - is).
5. Controleer of je NERGENS kortsluiting maakt!
5b. Controleer nog een keer ;).
6. Stop de USB connector in je PC en laat het zo een kwartiertje - twintig minuten liggen.
7. Koppel de batterij af van je net gefabriceerde kabel en stop deze terug in je Vario.
8. Stop je normale datakabel weer in je Vario en je PC, en zie: het oplaadledje begint weer te branden.
9. Zet de Vario op de normale manier aan.
10. Laat de Vario een paar uurtjes bijkomen van zijn bijna-dood-ervaring alvorens deze weer intensief te gebruiken.

Note 1:
Het bevestigen van het kabeltje op de batterij was wat lastig (solderen vond ik wat te ver gaan). Uiteindelijk heb ik de rode en zwarte draad tussen de connectors geklemt in de Vario zelf, waar normaal de batterij contact mee maakt. Dit is geen enkel probleem en werkt perfect.

Note 2:
Sommigen beweren dat je de batterij ook weer in leven kan krijgen door de losse adapter te gebruiken. Deze kan namelijke een groter vermogen leveren. Dit heb ik niet kunnen testen omdat ik deze niet bij de hand had.

Note 3:
Mbv een multimeter zag ik dat de batterij nog maar een spanning had van 3.15V, veel te laag daar deze standaard namelijk iets van 4.5V is. Het schijnt dat het opladen nauwelijks/niet meer lukt als de spanning onder de 2.7V duikt.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.