HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 10

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.333 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:33
Coole oplossing, maar zoals je al zei bij note 2. Als ie compleet leeg is, gewoon de normale adapter gebruiken (dat ging bij mij goed toen hij niet meer aan wilde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
sorted.bits schreef op maandag 01 mei 2006 @ 22:25:
Coole oplossing, maar zoals je al zei bij note 2. Als ie compleet leeg is, gewoon de normale adapter gebruiken (dat ging bij mij goed toen hij niet meer aan wilde).
juust
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 18:39:
Drie vragen:

1 Kan iemand mij vertellen hoe ik een playlist maak op mijn MDA?
2 Is er een manier om muziekbestanden te verkleinen?
3 Hoe werkt het met films, en deze films verkleinen?
1. zie OP bij Betaplayer
2. eeeh... MP3... of wou je nog kleiner? codec voor ACC op de betaplayer staat daar
3. zie 1. daar staat ook een divx encoder.

4. Je bent lui!

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chubby-
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 08:03
Mijn Vario ligt op mijn werk naast mijn monitor in de cradle.
Nu let ik er eens op en ik zie dat linksonderin het woordje "Agenda" zo nu en dan verandert in "Melding".

Ik heb het nog nooit eerder gezien, weet niet hoeveel tijd er tussen zit, weet ook niet of ie het doet als ie niet in de cradle zit en ben ook nog niet in staat geweest er een keer op te klikken

Iemand enig idee wat het is?
Zal wel niks ergs zijn maar ben nieuwsgierig wat het is :)

Ik heb de Qtek 2.18 NL rom op een vario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien op tikken, om te kijken wat 'ie te melden heeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:09

mulder

ik spuug op het trottoir

chubby- schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:32:
Mijn Vario ligt op mijn werk naast mijn monitor in de cradle.
Nu let ik er eens op en ik zie dat linksonderin het woordje "Agenda" zo nu en dan verandert in "Melding".

Ik heb het nog nooit eerder gezien, weet niet hoeveel tijd er tussen zit, weet ook niet of ie het doet als ie niet in de cradle zit en ben ook nog niet in staat geweest er een keer op te klikken

Iemand enig idee wat het is?
Zal wel niks ergs zijn maar ben nieuwsgierig wat het is :)

Ik heb de Qtek 2.18 NL rom op een vario
ActiveSync maakt contact met outlook (zowel op je pda als op je pc)

oogjes open, snaveltjes dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travelwood
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08-2024
Volgens mij is het je "ActiveSynch" die ff langskomt....

Try my footsteps for size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandervermaak
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-09 07:03
Ik had nog een kopie van Gilbert Goodmate PDA van mijn vorige PDA. Het betreft hier een 1.04-versie. Het probleem is echter als ik Gilbert Goodmate wil bijwerken naar 1.05 en vervolgens hoger, dan wordt er tijdens de update belangrijke bestanden gewist. Met andere woorden; na het updaten werkt het spel niet meer. Is hier een oplossing voor?

[update]Het probleem komt in mijn geval voor op een MDA Vario[/update]
Djarune schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 16:02:
[...]

- Welke versie staat er bij jou dan op? 1.04, 1.06 of 1.07 ?
- Als het 1.06 is hoe krijg je hem erop geinstalleerd?
- Kan je het spel opslaan?

[ Voor 7% gewijzigd door sandervermaak op 02-05-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Mijn MDA heeft met mijn hulp mijn mini SD kaart gemold. Althans mijn MDA zegt dat er geen kaart is en via Active Sync heb ik 4,21 mb weer kunnen vinden (van 508 mb die er opstond), dat de dat weg is is niet zo'n probleem, met 1 kopieer actie terug gezet. Maar hoe krijg ik mijn sd kaart weer werkend?

In de startpost staat een linkje naar een progje die dat kan, maar die zoekt de sd kaart als schijfletter. Ook WMstorage zegt dat er geen sd kaart is en ik heb geen cardreader of iets dergelijks.

Bestaat er een progje voor op de Vario die de SD kaart kan formateren? (waarbij Total commanden ook geen sd kaart ziet)

[ Voor 5% gewijzigd door [Roland] op 02-05-2006 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:18
Roland73 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 19:37:
Mijn MDA heeft met mijn hulp mijn mini SD kaart gemold. Althans mijn MDA zegt dat er geen kaart is en via Active Sync heb ik 4,21 mb weer kunnen vinden (van 508 mb die er opstond), dat de dat weg is is niet zo'n probleem, met 1 kopieer actie terug gezet. Maar hoe krijg ik mijn sd kaart weer werkend?

In de startpost staat een linkje naar een progje die dat kan, maar die zoekt de sd kaart als schijfletter. Ook WMstorage zegt dat er geen sd kaart is en ik heb geen cardreader of iets dergelijks.

Bestaat er een progje voor op de Vario die de SD kaart kan formateren? (waarbij Total commanden ook geen sd kaart ziet)
Het makkelijkste is o je sd kaart even in een cardreader te stoppen en daarin te formateren. Deze zit hem vaak wel waar je vario het af laat weten. In de SP staat ook nog wat software voor recovery volgens mij en wat tips, kijk daar dus eerst even.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tyfus! Sorry, maar dat moest er even uit!

Sluit net mn MDA aan op de PC, sync start en hij herstart spontaan met de USB kabel erin. Today screen komt bijna op en de MDA geeft een rare pliep en herstart weer. Kabel verwijderd en de MDA start tot het scherm met de versies en gaat dan op zwart.

Reset werkt niet en de MDA wil niet meer aan.

Als ik de batterij verwijder en enkele minuten wacht komt de MDA weer tot het scherm met de versies en gaat dan weer uit. Ik ga zo nog proberen om te kijken wat er gebeurt als ik meteen na het herstarten een hard reset uitvoer.

Beroerde is dat de MDA een q-tek logo geeft bij het opstarten, mogelijk dat ze er over gaan zeuren als ik 'm inlever voor garantie.

Hoelang duurt een reparatie normaal? Weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Kun je hem nog wel in de bootloader starten (camera toets ingedrukt houden terwijl je hem opstart)?

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
DeOS schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 19:56:
[...]

Het makkelijkste is o je sd kaart even in een cardreader te stoppen en daarin te formateren. Deze zit hem vaak wel waar je vario het af laat weten. In de SP staat ook nog wat software voor recovery volgens mij en wat tips, kijk daar dus eerst even.
Dit had ik al gedaan, wat wel geholpen heeft is de sd kaart er 10 opnieuw indoen, kaartje niet corrupt dus, gewoon slecht contact.
Uit de starpost

Linkje naar http://www.smartphoneshop.nl/product/12393 als oplossing om een gewone headphone aan te kunnen sluiten, kost 19 euro.
Bij de mediamarkt is een 2,5 inch naar 3,5 inch verloop te koop voor 4 euro 15, werkt perfect.
Met een goede koptelefoon valt de geluidskwaliteit van de vario mij 100 procent mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eggy schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 20:32:
Kun je hem nog wel in de bootloader starten (camera toets ingedrukt houden terwijl je hem opstart)?
Zelfde probleem. De MDA gaat dan enkele seconden later uit.

Als ik de USB kabel aansluit gaat 'ie zelfs niet meer laden. Man, man, man... hier wordt ik niet blij van.

Het lijkt erg hierop, hopen dat het idd een compleet lege accu is:

http://www.htcwizardweb.net/node/141

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 21:01:
[...]

Zelfde probleem. De MDA gaat dan enkele seconden later uit.

Als ik de USB kabel aansluit gaat 'ie zelfs niet meer laden. Man, man, man... hier wordt ik niet blij van.

Het lijkt erg hierop, hopen dat het idd een compleet lege accu is:

http://www.htcwizardweb.net/node/141
Is je batterij niet erg leeg? Oplossing: via de normale oplader opladen ipv een PC-USB kabel. Wel even een uurtje volhouden, hij zal niet direct reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:52
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 19:33:
Playlist in de windows media player...
Ik ben het ook nog niet tegengekomen voor Windows Media Player, iemand een idee? Maar met TCMP werkt het makkelijk, dus waarom niet die gebruiken? :)

[ Voor 14% gewijzigd door Razer op 02-05-2006 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 21:23:
[...]
Is je batterij niet erg leeg? Oplossing: via de normale oplader opladen ipv een PC-USB kabel. Wel even een uurtje volhouden, hij zal niet direct reageren.
Laad lampje gaat ook niet aan, maar ik laat 'm wel een paar uur er aan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:30:
Heb nu tijdelijk een Telfort (prepaid) SIM in m'n Qtek 9100 zitten. Maar om de een of ander reden kan ik geen SMS'jes versturen. Ik heb al de operator instellingen van Telfort uit de TS gebruikt. Weet iemand waar het aan zou kunnen liggen, dat ik niet kan SMS'en?
't Is weer een beetje drukker in dit topic. Dus quote ik mezelf maar voor de laatste keer.

Weet iemand het antwoord op mijn probleem, of waar het aan zou kunnen liggen?

Anders verkoop ik 'm maar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 21:35

neevedr

Dat was ik niet!

Och heden Fedask, een beetje eigen initiatief mag ook wel. De helpdesk van Telfort is niet ver te zoeken en anders op de website www.telfort.nl staat heel veel informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Iemand enig idee TomTom maps werkend krijg vanaf me SD kaart? Elke keer als ik ze in root zet van de SD kaart en daarna naar wissel kaarten ga zie ik ze er niet tussen staan. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Benelux staat er al op en die werkt ook, maar de New York map die naar de SD gecopyd heb wil maar niet werken.

[ Voor 21% gewijzigd door Razer op 02-05-2006 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:59
Ik heb sinds vandaag ook me vario gekregen. Alleen hoe verander ik me geluid van me wekker ? Ik heb al in application data/sounds gezet maar dat werkte niet. In OP stond het ook niet. En van telkens 2 seconde een geluidje word ik echt niet wakker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Ik heb sinds vandaag ook een vario en vraag me af welke GPS ontvanger het best kan kopen, in de start post staat de Adapt AD-300 Bluetooth GPS Ontvanger.

Die heb ik voor 80 euro gezien, maar je hebt ook nieuwe versies daarvan, de A500 en A700. De laaste twee hebben langere standby tijd en heeft volgens de info beter ontvangst en de A700 heeft een sirfstar III chipset. Heb ik hier wat aan met mijn vario? Of is een AD-300 meer dan voldoende?

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Ik heb momenteel de volgende rom erop staan:
ROM: 2.17.7.2 WWE
ROM Date: 2/10/06
Radio: 02.07.10
Protocol: 413.1.03
ExtRom: 2.17.7.102

Ik had eerst de 2.18 rom erop staan, maar toen knalde telkens mijn GSM verbinding eruit, en zat mijn telefoon lekker te zoeken naar een signaal van T-Mobile; wat ie dus niet kreeg. Flightmode even aan en weer uit, PIN invoeren en het werkt weer. Gezien de 2.18 blijkbaar niet zo stabiel was, heb ik de 2.17 er maar op gezet; maar ik heb dezelfde problemen nog. Welliswaar een stuk minder, maar af en toe verliest ie het signaal.

Ik had 'm wel opgecloked naar 240Mhz, en nu naar 204Mhz.. ga dadelijk Omap maar eens uitzetten, en kijken wat ie dan doet.

Maar hebben meerder mensen hier problemen mee?

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

_AzN_GhOsT schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 23:23:
Die heb ik voor 80 euro gezien, maar je hebt ook nieuwe versies daarvan, de A500 en A700. De laaste twee hebben langere standby tijd en heeft volgens de info beter ontvangst en de A700 heeft een sirfstar III chipset. Heb ik hier wat aan met mijn vario? Of is een AD-300 meer dan voldoende?
Hangt er vanaf wat je wilt. Ik heb de AD-700 en ben dik tevreden over zijn ontvangst en snelheid. De 300 is ook goed, maar ik weet niet hoe het zit met de snelheid van dat ding. Het enige dat ik steeds hoor is dat SirfIII zoveel sneller is met het krijgen van een fix en het opnieuw verkrijgen van het signaal na bv een tunnel oid. Ik kan alleen maar uit ervaring met de 700 spreken als ik zeg dat dat idd dik in orde is. Als ik uit een tunnel kom heb ik binnen 5-7 seconden weer een fix en als ik TT opstart (terwijl ik rijdt) komt ie ook binnen enkele seconden met een fix. Doorgaans een satje of 9-12 op volle sterkte. Dat natuurlijk alleen als ie goed ligt (dashboard tegen het raam). Als je 'm ergens wegstopt is het iets minder maar je hebt in principe maar 3 sats nodig voor een goede 3D fix. De rest is luxe.

You decide... Ik heb voor de 700 gekozen omdat voor dat beetje meer ik een moderner apparaat heb.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Razer schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 22:59:
Benelux staat er al op en die werkt ook, maar de New York map die naar de SD gecopyd heb wil maar niet werken.
Ik heb ook de kaart van New York erop staan, ik kon die in het menu veranderen via kaart wisselen (of zoiets, weet het niet meer precies) en dat werkte perfect

offtopic:
als je (als tourist) naar NYC gaat heb je bijna geen gps nodig omdat de grote meerderheid van de straten een nummer heeft en dat is echt ontzettend makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilife
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-01 13:50
_AzN_GhOsT schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 23:23:
Ik heb sinds vandaag ook een vario en vraag me af welke GPS ontvanger het best kan kopen, in de start post staat de Adapt AD-300 Bluetooth GPS Ontvanger.

Ik heb de holux gpslim met SiRF-Star-III chipset gekocht bij nav4all.com voor slechts 69,50 inclusief btw, verzendkosten en een auto/usb lader. Ik ben er echt tevreden over: snelle fix, sterk ontvangst klein van formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:57

netblade

Sunrise

Ik ben dit apparaat een beetje zat aan het worden.
Ik heb deze nu 2 maanden, hij is nu zo traag als dikke stront, smsjes backupen kan met geen enkel programma.

Heeft iemand misschien een oplossing om mijn smsjes te backupen zonder dat ik 100 programma's moet installeren?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 21:40:
[...]
Laad lampje gaat ook niet aan, maar ik laat 'm wel een paar uur er aan hangen.
Hele nacht geladen en nog niks... Ik hoop echt dat het gewoon een verrotte accu is, vanmiddag maar even naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netblade schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:11:
Ik ben dit apparaat een beetje zat aan het worden.
Ik heb deze nu 2 maanden, hij is nu zo traag als dikke stront, smsjes backupen kan met geen enkel programma.

Heeft iemand misschien een oplossing om mijn smsjes te backupen zonder dat ik 100 programma's moet installeren?
Beide al in dit topic aan de orde gekomen:

SMS backup m.b.v. Outlook op de PC:
Jeyo Mobile Extender for Outlook

SMS backup op website:
Personal Mobile Vault

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:32:
[...]

Hele nacht geladen en nog niks... Ik hoop echt dat het gewoon een verrotte accu is, vanmiddag maar even naar de winkel.
Maakt de accu nog wel contact met het apparraat.?
Sommige gevallen is dat het geval dat een contactpunt niet goed contact maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

ilife schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:45:
[...]
Ik heb de holux gpslim met SiRF-Star-III chipset gekocht bij nav4all.com voor slechts 69,50 inclusief btw, verzendkosten en een auto/usb lader. Ik ben er echt tevreden over: snelle fix, sterk ontvangst klein van formaat.
Goeie deal, man. Is dat de GR236? Ik meen dat die ook nog geschikt is voor een seriele verbinding, klopt dat? Want dat is handig voor PC of laptop waar je geen BT hebt. Bovendien staat deze overal voor >€100 op de lijst. Jammer dat ik net mijn AD-700 gekocht heb.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
trigger808 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:01:
[...]

Ik heb ook de kaart van New York erop staan, ik kon die in het menu veranderen via kaart wisselen (of zoiets, weet het niet meer precies) en dat werkte perfect

offtopic:
als je (als tourist) naar NYC gaat heb je bijna geen gps nodig omdat de grote meerderheid van de straten een nummer heeft en dat is echt ontzettend makkelijk
Hoe heb je de kaart van New York op de SD geinstalleerd? Ik kan hem dus niet wisselen bij kaarten wisselen. Ik heb de map genaamd New_York-MAP gewoon in de root van de SD kaart gezet. Maar TomTom ziet hem dus blijkbaar niet.

offtopic:
Ik ga als toerist naar NY :) Leek me gewoon handig voor als ik een keer de weg niet vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trigger808 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:01:
[...]

offtopic:
Er zitten verder geen submappen meer in die map??
Want dan vind tom hem ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

[...]

Oeeh, klinkt goed, ff bestellen dan!! _/-\o_ _/-\o_

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:32:
[...]

Ok you guys... hope you can help me!

Ik heb net in de winkel getest met een andere accu en dan werkt ie weer perfect... Fieuw... Maarja dat was een accu uit de telefoon van die medewerker en die mocht ik niet meenemen.

Kan ik mijn accu op de een of andere manier tot leven wekken? Met een externe lader of labvoeding 3 volt erop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdroos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02 20:05
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:31:

Ik heb net in de winkel getest met een andere accu en dan werkt ie weer perfect... Fieuw... Maarja dat was een accu uit de telefoon van die medewerker en die mocht ik niet meenemen.

Kan ik mijn accu op de een of andere manier tot leven wekken? Met een externe lader of labvoeding 3 volt erop zetten?
Ik heb wel eens gehoord dat het helpt om hem een nacht in de vriezer te doen. Boterhamzakje er omheen en zorgen dat er geen lucht meer in zit!

Suc6 :)

VDROOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
vdroos schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:00:
[...]

Ik heb wel eens gehoord dat het helpt om hem een nacht in de vriezer te doen. Boterhamzakje er omheen en zorgen dat er geen lucht meer in zit!

Suc6 :)
hmz
Ze hebben mij altijd geleerd dat je een accu of batterij lichtjes kan verwarmen om zo het chemische proces wat eenvoudiger op gang te helpen... beetje over je broek wrijven of de batterij tussen je oksel knijpen :+

dan weer eens aan de muurlader hangen...
je mag er ook een ijsblokje van maken wat mij betreft, maar ik zou zeggen probeer dat eens

anders een nieuwe accu bestellen op PDAShop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Razer schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:02:
Hoe heb je de kaart van New York op de SD geinstalleerd? Ik kan hem dus niet wisselen bij kaarten wisselen. Ik heb de map genaamd New_York-MAP gewoon in de root van de SD kaart gezet. Maar TomTom ziet hem dus blijkbaar niet.

offtopic:
Ik ga als toerist naar NY :) Leek me gewoon handig voor als ik een keer de weg niet vind :P
hoe ik het geïnstalleerd heb weet ik niet meer (zoek ik als ik straks thuis ben wel even op). Bij mij staat de ook map "New_York-Map" ook in de root, in deze map staat 13 bestanden 10x.dat 1x.inc 1x.mid 1x.pna(misschien dat je er iets aan hebt).

offtopic:
Ik ik heb gps 1x gebruikt, in de taxi van het vliegveld naar het hotel (zat in de vrijdagmiddag spits en dat duurde nogal lang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:31:
[...]

Een stukje terug in dit topic beschrijft iemand een methode door een USB kabel te strippen, en twee blanke draadjes aan de juiste connectoren te koppelen. Even zoeken. Ik sta niet in voor de werking, en ook ben ik er niet verantwoordelijk voor als je jouw batterij opblaast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
blackraid3r schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 23:15:
Ik heb sinds vandaag ook me vario gekregen. Alleen hoe verander ik me geluid van me wekker ? Ik heb al in application data/sounds gezet maar dat werkte niet. In OP stond het ook niet. En van telkens 2 seconde een geluidje word ik echt niet wakker :P
Het is me nog steeds niet gelukt. Kheb een wav file in me /windows/ map gezet en hij staat nu wel in me lijst maar als ik erop druk gaat ie naar de volgende in de lijst :S

Iemand oplossing kwil namelijk graag een fatsoenlijke wekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Martino-s schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 23:39:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem als jij.
Met die genoemde Registry Tweak krijg ik echt die GPS instellingen niet te zien. :'(
Ik heb dezelfde ROM-versie als jij.

Wie is het wel gelukt? En hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
ilife schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 21:11:
[...]

Ik heb het inmiddels gevonden:
Kies als uitgaande com poort, COM6 na het pairen van je device.

Zorg dat GPS zichtbaar wordt bij Verbindings Instellingen:

Go to: HKEY_LOCAL_MASCHINE\ControlPanel\GPS Settings
Delete the DWORD marked "hide"
Add a DWORD called "Group" and give it the value of "2" (dec)
The GPS panel will now show up in your connection settings.

Ga naar Verbindings Instellingen GPS kies daar programmapoort COM6 en laat de rest default.

Start TomTom en kies daar voor een andere draadloze ontvanger en kies COM6.
Ja, nu is het wel gelukt!
Bij "Instellingen > Verbindingen" heb ik nu wel het icoontje met de naam GPS staan.

Hoe het kom weet ik niet, want nadat ik hier een bericht hebt getyped, dat het niet werkte, heb ik niets meer gedaan. (misschien dat het door een keer aan/uit zetten is gekomen)
De hier boven genoemde registerinstellingen werken in ieder geval goed...

De instellingen vallen me alleen tegen. Ik had gehoopt dat ik de status van de GPS af zou kunnen lezen, en precies zou kunnen zien hoeveel satelieten ik had en welke coördinaten hier bij hoorden. Maar het zijn alleen maar (overbodige) instellingen... Helaas :|

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Laatst online: 14:47

Nicap

Tsssk....

Is er voor de PPC ook een tv-gids applicatie?
Dus dat ie via wifi alle gegevens haalt en je makkelijk kan checken wat erop komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Nicap schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 22:54:
Is er voor de PPC ook een tv-gids applicatie?
Dus dat ie via wifi alle gegevens haalt en je makkelijk kan checken wat erop komt?
O.a. deze. Zoek eerst zelf eens met google op 'tv gids pocket pc' of 'tv gids ppc'. We verwachten wel dat je zelf al een beetje moeite doet om je eigen vraag te beantwoorden.
Dit vind ik dan ook weer een beetje kansloos. Als je reageert, zeg dan ook wat nuttigs. Je zinloze antwoord neemt zelfs meer ruimte in dan de oorspronkelijke vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Waar kan ik bij de wifi verbindingen een IP adres toekennen? Ik werk op mijn werk namelijk niet met DHCP. Ik zie wel waar ik een netwerksleutel moet invoeren, ik zie waar ik mijn IP adres kan verneiuwen, maar ik zie niet dat ik dit ook handmatig kan invoeren.

Onder instellingen wifi --> geavenceerd staat Ip 0.0.0.0 en er onder IP vernieuwen, maar dan gaat ie zelf zoeken en scannen.

[ Voor 20% gewijzigd door sjolmers op 04-05-2006 09:05 ]

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Laatst online: 14:47

Nicap

Tsssk....

DeOS schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 07:37:
[...]

O.a. deze. Zoek eerst zelf eens met google op 'tv gids pocket pc' of 'tv gids ppc'. We verwachten wel dat je zelf al een beetje moeite doet om je eigen vraag te beantwoorden.

[...]

Dit vind ik dan ook weer een beetje kansloos. Als je reageert, zeg dan ook wat nuttigs. Je zinloze antwoord neemt zelfs meer ruimte in dan de oorspronkelijke vraag.
Er wordt blijkbaar ook al verwacht dat je elke keer erbij gaat zetten dat je gezocht hebt.
Natuurlijk heb ik wel gezocht, maar o.a. het programma wat jij geeft werkt al lang niet meer. Staat zelfs op dezelfde pagina :-)

Maar de volgende keer zeg ik er wel bij dat ik heb gezocht.

Ik bedoelde zoiets als dit: http://www.handmark.com/products/detail.php?id=538

Ik probeer het wel dan.
EDIT:

de trial werkt niet op m'n Vario :'(

[ Voor 13% gewijzigd door Nicap op 04-05-2006 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopdRob
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-03 08:32
[...]

Ik krijg me bij nav4all niet geregistreerd, heb het al 3x geprobeerd maar ik krijg geen bevestiging, het is wel goedkoop want normaal vragen ze iets van 130 euro voor die holux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeeeee! Accu met handje geladen. 30 minuten op 4,7 volt. Daarna volgeladen met de USB kabel.

Nu mijn vraag: ik begrijp dat dit een firmware probleempje is maar draai de laatste Q-tek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
niet zo zeer firmware als software volgens mij

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
sjolmers schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 09:03:
Waar kan ik bij de wifi verbindingen een IP adres toekennen? Ik werk op mijn werk namelijk niet met DHCP. Ik zie wel waar ik een netwerksleutel moet invoeren, ik zie waar ik mijn IP adres kan verneiuwen, maar ik zie niet dat ik dit ook handmatig kan invoeren.

Onder instellingen wifi --> geavenceerd staat Ip 0.0.0.0 en er onder IP vernieuwen, maar dan gaat ie zelf zoeken en scannen.
Start-->Settings-->Connections-->Network Cards-->Network Adapters-->SDIO LAN Wireless Adapter

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

TopdRob schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 09:28:
[...]

Ik krijg me bij nav4all niet geregistreerd, heb het al 3x geprobeerd maar ik krijg geen bevestiging, het is wel goedkoop want normaal vragen ze iets van 130 euro voor die holux
Dat probleem had ik gister niet. Ik heb gelijk een registratie bevestiging en bestel bevestiging gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandervermaak
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-09 07:03
sandervermaak schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 15:51:
Ik had nog een kopie van Gilbert Goodmate PDA van mijn vorige PDA. Het betreft hier een 1.04-versie. Het probleem is echter als ik Gilbert Goodmate wil bijwerken naar 1.05 en vervolgens hoger, dan wordt er tijdens de update belangrijke bestanden gewist. Met andere woorden; na het updaten werkt het spel niet meer. Is hier een oplossing voor?
Heeft niemand hier een oplossing van mijn probleem? Tevens is mij al eerder opgevallen dat de forum van Z-Logics Development enige tijd onbereikbaar is. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimshw1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-05-2023
Hoi,

Ik heb ook een vraagje. Ik heb een trial versie van memmaid geinstalleerd en daar bij memory tweaks de fontcachesize op 16384 gezet. Als ik echter bij de Registry tweaker van XDA developers kijk bij het tabblad Tweaks2 staat de increase Font Cache niet geenabled en de waarde op 0.

Welke van de 2 klopt nu niet? OF zijn het twee verschillende fenomenen?

Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Nicap schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 09:03:
[...]
Er wordt blijkbaar ook al verwacht dat je elke keer erbij gaat zetten dat je gezocht hebt.
Natuurlijk heb ik wel gezocht, maar o.a. het programma wat jij geeft werkt al lang niet meer. Staat zelfs op dezelfde pagina :-)

Maar de volgende keer zeg ik er wel bij dat ik heb gezocht.

Ik bedoelde zoiets als dit: http://www.handmark.com/products/detail.php?id=538
Inderdaag wel handig dat je dat er volgende keer bij zet daar wordt je vraag wat beperkter/duidelijker van :Y) . Maar als je de pagina toch had gelezen (wat ik niet had gedaan). Dan had je ook kunnen lezen dat sommige mensen een alternatief aanboden. Het alternatief dat ook op de eerste pagina van google staat bij het zoeken naar "tv gids pocket pc". Namelijk deze. Iets minder fancy dan die je zelf linkte......maar does the job volgens mij.

Hier nog een pagina met rss feeds van verschillende zenders...bijvoorbeeld in combinatie met News Interceptor 3 of pRSSreader.

[ Voor 20% gewijzigd door DeOS op 04-05-2006 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blackraid3r schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:52:
[...]
Het is me nog steeds niet gelukt. Kheb een wav file in me /windows/ map gezet en hij staat nu wel in me lijst maar als ik erop druk gaat ie naar de volgende in de lijst :S
Iemand oplossing kwil namelijk graag een fatsoenlijke wekker :)
Jawel, met ActiveSync een nieuw wav-bestand charge.wav op de PDA gezet in de Windows map.
Kan vervolgens bij instellingen van klok- en alarmsignalen gewoon de nieuwe wav-file selecteren.
Was een standaard wav-file: 176kbps, 8bits, mono, 22kHz, PCM. Maar dat maakt niet veel uit volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Is er een tooltje (voor de HTC Wizard) om alle GPS coördinaten weg te schrijven naar een bestand?
En dan met bijvoorbeeld een interval van 10 seconden.

Als dit bestand met coördinaten naar de computer gekopieerd wordt, kan er vast wel een kaart gevonden worden waarop zichtbaar is welke route er gereden is.

Is hier software voor?

P.S. zijn er trouwens tooltjes die gebruik maken van de GPS? (behalve TomTom dan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Martino-s schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 07:57:
Is er een tooltje (voor de HTC Wizard) om alle GPS coördinaten weg te schrijven naar een bestand?

Als dit bestand met coördinaten naar de computer gekopieerd wordt, kan er vast wel een kaart gevonden worden waarop zichtbaar is welke route er gereden is.

Is hier software voor?

P.S. zijn er trouwens tooltjes die gebruik maken van de GPS? (behalve TomTom dan?)
Use the search, Luke...
GPSDash bv. Is allemaal erg makkelijk te vinden in deze topic. Gewoon effe zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik heb een vraag. Ik heb al veel gelezen maar om alles te lezen van de 10 delen is een beetje veel. Nu is het zo dat ik zodra ik mijn abbo kan gaan velengen ik graag dit toestel er bij wil hebben. Nu heb ik telfort en als ik die verleng op dit moment zou ik bij Telfort 200 2jaar €130,- bij moeten betalen. En dan heb ik gewoon de Qtek. Maar als ik de MDA Vario neem bij een 1jaar T-mobile flex 30 abbo dan kost hij mij maar €35,- Dat zijn natuurlijk de prijzen op dit moment maar geloof nooit dat die veel veranderen en dan nog is voor mij het punt eigenlijk. Ik heb liever 1 jaar want de technologie gaat zo snel en ik wil altijd wel up to date blijven. Met andere woorden vind ik het wel leuk om altijd als eerste weer een nieuw mobieltje te hebben ;)

Mijn vraag aan jullie is dus wat moet ik doen!? Heeft de MDA Vario nadelen waardoor jullie zeggen je kan beter de orginelen nemen dus de Qtek of maakt het niet zoveel uit en als je je niet stoort aan dat roze t-zones logo dan is hij verder hetzelfde. Ook heel belangrijk is dan stel ik ga na een jaar terug naar telfort of een andere provider omdat dan daar me toestel het goedkoopst is dan zit ik met een mooi toestel waar ik niks meer aan heb. Want hij is gesimlockt! En daar baal ik best wel van want ga ik danw eer weg heb ik niks meer aan het toestel vind dat een beetje jammer. Dus graag jullie hulp bij deze keuze.

MVG,
JPstyle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:09

mulder

ik spuug op het trottoir

Qtek == MDA Vario

oogjes open, snaveltjes dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat weet ik natuurlijk. Maar de MDA is Branded & SIM locked. Hij is dan wel goedkoper maar mijn vraag is dus ook moet ik gewoon die nemen of juist beter de Qtek vanwege dat die lekker Unbranded & Unlocked is?

MVG,
JPstyle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travelwood
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:13:
[...]

Dat weet ik natuurlijk. Maar de MDA is Branded & SIM locked. Hij is dan wel goedkoper maar mijn vraag is dus ook moet ik gewoon die nemen of juist beter de Qtek vanwege dat die lekker Unbranded & Unlocked is?

MVG,
JPstyle
Qua toestel maakt het geen Fu** uit. Mijn ervaring is met T-Mobile dat de bereikbaarheid gewoon een stukje minder is. :X
Dus je vraag zou niet moeten zijn welk toestel maar welk abbo wil ik..... O-)

Try my footsteps for size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martino-s schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 07:57:

Is hier software voor?

Ik gebruik navigator II en Oziexploler met mijn gps verder weken bijna alle gps programma's wel met de mda. Ik heb ook wel eens gps dash gebruikt werkt ook en verder heb ik winpolit ook getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Travelwood schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:21:
[...]

Qua toestel maakt het geen Fu** uit. Mijn ervaring is met T-Mobile dat de bereikbaarheid gewoon een stukje minder is. :X
Dus je vraag zou niet moeten zijn welk toestel maar welk abbo wil ik..... O-)
Nou dat ben ik wel met je eens. Met ervaring met T-mobile is bar slecht maar jah het scheelt wel een heel jaar en €100,- Maar goed heb ook niks meer aan het toestel als ik na dat jaar weer naar telfort ga. hmm...
Me keuze was al wel een beetje gemaakt maar denk nu toch al wat meer aan de Qtek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:44:
[...]

Nou dat ben ik wel met je eens. Met ervaring met T-mobile is bar slecht maar jah het scheelt wel een heel jaar en €100,- Maar goed heb ook niks meer aan het toestel als ik na dat jaar weer naar telfort ga. hmm...
Me keuze was al wel een beetje gemaakt maar denk nu toch al wat meer aan de Qtek
Redenen voor t-Mobile:

1) Ik heb met t-mobile veel beter bereik als met Orange in Limburg, maar dat is natuurlijk afhankelijk van waar je je bevindt;

2) SIM lock geldt toch maximaal voor de duur van het abonnement dus na dat jaar moet t-mobile de SIMlock er vanaf halen. (en anders kan dat ook zelf);

3) Roze menu's zijn eenvoudig uit te zetten door het kiezen van een ander theme;

4) Firmware van de verschillende aanbieders is uitwisselbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 11:02:
[...]

Redenen voor t-Mobile:

1) Ik heb met t-mobile veel beter bereik als met Orange in Limburg, maar dat is natuurlijk afhankelijk van waar je je bevindt;

2) SIM lock geldt toch maximaal voor de duur van het abonnement dus na dat jaar moet t-mobile de SIMlock er vanaf halen. (en anders kan dat ook zelf);

3) Roze menu's zijn eenvoudig uit te zetten door het kiezen van een ander theme;

4) Firmware van de verschillende aanbieders is uitwisselbaar.
Nou ik was net nog eens aan het kijken maar het verschil is te groot om te zeggen ik blijf bij telfort. Ik woon nog net in Brabant maar zit vaak net over de grens in belgië en daar heb ik gewoon problemen gehad met T-mobile maar goed het is idd zo dat de simlock moeten ze er gewoon afhalen na de contract's periode en ik zou wel stom zijn want het scheelt me zo ontzettend veel als ik T-mobile neem. Ik ga dus gewoon voor T-mobile mits tegen de tijd ik mijn contract kan verlengen de prijzen totaal anders liggen.

MVG,
JPstyle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Ik ben al ruim 5 jaar klant bij T-Mobile en ben er altijd heel tevreden over geweest... en ben het nog!
Alleen het bereik van de HTC Wizard is wat minder dan mijn vorige Nokia 6600.

Maar het komt nooit voor dat ik geen bereik heb met T-Mobile. 8)
Komt misschien doordat ik in de randstad woont...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 11:10:
[...]
Ik ga dus gewoon voor T-mobile mits tegen de tijd ik mijn contract kan verlengen de prijzen totaal anders liggen.

MVG,
JPstyle
Als je de Vario veel wil gebruiken voor het mobiel internetten (waar ie optimaal voor is) dan zou ik voor T-mobie gaan, dan ben je met PIT voor € 9,50 in de maand klaar, zonder zorgen!
Van provider wisselen zorgt hier echter wel voor een nadeeltje denk ik...
je kan niet VOOR je nieuwe periode gebruik maken van PIT :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Telfort heeft nu ook een actie voor 9,50 pm:
http://www.telfort.nl/productinfo/abonnement/

Weet alleen niet of deze nog geldig is (staat tot 1 mei, maar staat nu nog op het internet).
Is alleen geldig bij nieuwe abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo peeps,
welke nieuwe rom geeft nou de meeste voordelen ten opzichte van de originele t-mobile rom die ik nu heb??
ik las op de startpagina dat de ''nieuwste'' qtek wel goed te doen was, maar zijn er niet ondertussen al weer nieuwere nog betere versie's uit ofzo?en eigenlijk wil ik ook wel gewoon graag een nenderlandse versie...
alvast bedankt!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn Vario speeltje besteld (ohhh yeah!) maar heb nog nergens gelezen (en misschien is het wel een domme vraag B) ) of het mogelijk is andere webistes te bezoeken dan .html. Kan ik ook .php en dergelijke websites bezoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 12:25:
Ik heb net mijn Vario speeltje besteld (ohhh yeah!) maar heb nog nergens gelezen (en misschien is het wel een domme vraag B) ) of het mogelijk is andere webistes te bezoeken dan .html. Kan ik ook .php en dergelijke websites bezoeken?
ja ook php sites enzo kun je bezoeken. Internet Explorer geeft sommige sites echter niet (of niet bruikbaar) weer. Ik heb goede ervaring met Opera Mobile, die past automatisch websites aan, zodat ze zo zo goed mogelijk getoond worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Deze maandag heb ik een Vario ontvangen van T-Mobile. Helaas zit er midden op het scherm een pixel vast, hij is constant rood van kleur. Erg irritant als ik een filmpje speel of probeer te pielen met Pocket Artist. Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen, of kan ik 'm laten vervangen wegens dit defect?

Bedankt..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2006 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 19:53

Matjan

:D

Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 19:12:
Hoi,

Deze maandag heb ik een Vario ontvangen van T-Mobile. Helaas zit er midden op het scherm een pixel vast, hij is constant rood van kleur. Erg irritant als ik een filmpje speel of probeer te pielen met Pocket Artist. Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen, of kan ik 'm laten vervangen wegens dit defect?

Bedankt..
Heb je de Vario in de winkel gekocht? Meestal kan je nog gebruik maken van de omruilgarantie...
Anders ff contact opnemen met de klantenservice, dan kan je'm opsturen.

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had 'm ivm een contractverlening direct bij T-Mobile besteld, telefonisch..

Er zit niets anders op dan maar even te bellen. Vind het vreemd dat ze die dingen niet controleren op opvallende dode pixels midden in een scherm :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 19:53

Matjan

:D

Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 19:30:
Ik had 'm ivm een contractverlening direct bij T-Mobile besteld, telefonisch..

Er zit niets anders op dan maar even te bellen. Vind het vreemd dat ze die dingen niet controleren op opvallende dode pixels midden in een scherm :|
Probeer het bij een T-Mobile winkel!!! Zij zijn er om service te verlenen...
Niet geschoten is altijd mis!! :)

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vanmiddag een MDA Vario maar me internet doet het niet meer. Ik probeer de instellingen opnieuw te doen maar hij geeft steeds aan dat er al een verbindingsinstellingen zijn met die naam. Weet iemand hoe ik me instellingen weer goed kan krijgen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 21:52:
Ik heb sinds vanmiddag een MDA Vario maar me internet doet het niet meer. Ik probeer de instellingen opnieuw te doen maar hij geeft steeds aan dat er al een verbindingsinstellingen zijn met die naam. Weet iemand hoe ik me instellingen weer goed kan krijgen? :'(
Rekening betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 21:52:
Doe eens gek en geef de nieuwe instellingen een andere naam, of beter verwijder de oude instellingen. :| :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat werkt ook niet en het lukt me niet de oude te verwijderen. Ik heb dit toestel vanmiddag gekregen (eerste smartphone :9 ) maar ik kom er nog niet uit met die instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 19:12:
Hoi,

Bedankt..
Je kunt eventueel deze applicatie uitproberen voordat je jezelf keert naar T-Mobile:

http://www.pdagold.com/software/detail.asp?s=852

Voor dode sub-pixels schijnt het nog wel eens te werken wanneer je hem een tijd laat draaien.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Bestaat er ook zoiets als een MicroSD naar MiniSD adapter? Ik zie de Micro --> SD, ik zie de Mni --> SD, maar micro --> mini kan ik nergens vinden.
Lijkt me wel dat dit qua formaat zou moeten passen.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Eggy schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 01:25:
[...]

Je kunt eventueel deze applicatie uitproberen voordat je jezelf keert naar T-Mobile:

http://www.pdagold.com/software/detail.asp?s=852

Voor dode sub-pixels schijnt het nog wel eens te werken wanneer je hem een tijd laat draaien.
Ik ben het ook even aan het runnen. 1 pixel wil maar niet naar zwart. Dat is soms best wel irritant. Wit pakt ie wel. Hopelijk doet ie het zo weer dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:24

Nanax

Ik ben sjaak niet

zeg dan niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StalieN
  • Laatst online: 03-09-2024
ik heb de laatste dagen een probleem: ik kom niet meer op pocket messenger.. ik heb een t-mobile pocket internet totaal abbo en betaal m'n rekeningen netjes
verder kom ik wel op internet; kan pagina's etc. bezoeken... heeft iemand hier ook last van / iemand een oplossing?

de foutmelding is: aanmelden is mislukt omdat de service niet reageert.. probeer het later opnieuw
en dat terwijl ik van achter mijn pc wel gewoon op msn zit

soft reset / apparaat uitschakelen wil niet helpen

www.stevelock.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:02

CodeIT

Code IT

Ik heb sinds zeer kort een zeer wazig probleem. Ik heb hier gezocht maar ik kon het niet vinden.
Wanneer ik mijn Vario (laatste Qtek firmware) aanzet, laat hij gelijk "Text Messages" (inbox van SMS) zien. Als ik deze afsluit, komt hij gelijk weer terug (always on top ofzoiets). Ik heb geen software geinstalleerd voordat ik dit kreeg. Het gebeurde ineens.
Het rare is ook dat het probleem zich alleen voordat nadat hij op standby is geweest. Als ik koud start, werkt alles wel naar behoren.
Iemand een vergelijkbaar probleem/oplossing/idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StalieN schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 17:04:
ik heb de laatste dagen een probleem: ik kom niet meer op pocket messenger.. ik heb een t-mobile pocket internet totaal abbo en betaal m'n rekeningen netjes
verder kom ik wel op internet; kan pagina's etc. bezoeken... heeft iemand hier ook last van / iemand een oplossing?

de foutmelding is: aanmelden is mislukt omdat de service niet reageert.. probeer het later opnieuw

Controleer eens of de datum/tijd/landinstellingen kloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StalieN
  • Laatst online: 03-09-2024
hmm hij stond idd op parijs +1 GMT, dus dat heb ik veranderd naar Amsterdam, maar het helpt niet... iemand nog een ander idee?

www.stevelock.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
StalieN schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 23:35:
hmm hij stond idd op parijs +1 GMT, dus dat heb ik veranderd naar Amsterdam, maar het helpt niet... iemand nog een ander idee?
Agile Messenger proberen? Niet echt een oplossing maar wel een manier om toch te kunnen MSN'en met je Vario :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op Xda-developers een heel duidelijke uitleg gepost, over hoe je met drie bestandjes van micro$oft je Wizard vanaf je desktop kunt besturen.

http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=49831

Weet niet of ie al voorbij was gekomen, maar ik vind het erg handig! (ook makkelijk voor screenshots!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft het hier al eens gestaan, maar kan iemand mij vertellen hoe ik ervoor zorg dat een afspraak die ik pas over 4 dagen heb nu niet al op mijn scherm komt te staan, maar pas een dag van tevoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Laatst online: 14-09 16:00

nlboy

Alles kitz?

Ik heb eindelijk mijn Vario binnen.
Meteen de domste vraag: Hoe krijg ik het batterijklepje open? Ik de handleiding staat schuiven, maar ik krijg het niet voor elkaar. :?

-laat maar, al gevonden- |:(

[ Voor 9% gewijzigd door nlboy op 07-05-2006 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• railrunner146
  • Laatst online: 18-05-2007
nlboy schreef op zondag 07 mei 2006 @ 15:28:
Ik heb eindelijk mijn Vario binnen.
Meteen de domste vraag: Hoe krijg ik het batterijklepje open? Ik de handleiding staat schuiven, maar ik krijg het niet voor elkaar. :?
schuifje onder de vario

railrunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Dank je ik heb 'm gevonden! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Zat ik ook al te zoeken in het begin :P Handleiding was niet erg duidelijk hierin imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• railrunner146
  • Laatst online: 18-05-2007
Ik ben al erg lang aan het emmeren met blue tooth en dit wil niet lukken ...
Het probleem is dat ik met mijn Sitecom CN-500 bluetooth stick alleen comport 4 kan
kiezen en op de wizard alleen 6 of 7
Ik heb het al vaak geprobeerd maar het lukt nog steeds niet.
Wie helpt want ik wordt hier een beedtje moedeloos van :(

railrunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 12:22:
hallo peeps,
welke nieuwe rom geeft nou de meeste voordelen ten opzichte van de originele t-mobile rom die ik nu heb??
ik las op de startpagina dat de ''nieuwste'' qtek wel goed te doen was, maar zijn er niet ondertussen al weer nieuwere nog betere versie's uit ofzo?en eigenlijk wil ik ook wel gewoon graag een nenderlandse versie...
alvast bedankt!
iemand een suggestie mischien???welke het beste is?en niet te veel afwijkt van wat ik nu heb...thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StalieN schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 17:04:

het kan natuurlijk goed zijn dat de msn mobile ''server'' ff uit de lucht is...ik heb het ook een aantal keren gehad...
ff wachten, lees enkele uurtjes en hij doet het weer!
succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

blackraid3r schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 12:52:
[...]

Ik ben het ook even aan het runnen. 1 pixel wil maar niet naar zwart. Dat is soms best wel irritant. Wit pakt ie wel. Hopelijk doet ie het zo weer dan
Ik heb hier ook precies hetzelfde. Bij wit doet ie het, bij zwart zie ik een geel puntje. Ook precies in het midden.

Zou het misschien de ROM kunnen zijn? (of heb ik dat verkeerd) :?

[ Voor 12% gewijzigd door nlboy op 07-05-2006 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
nlboy schreef op zondag 07 mei 2006 @ 21:20:
[...]
Ik heb hier ook precies hetzelfde. Bij wit doet ie het, bij zwart zie ik een geel puntje. Ook precies in het midden.

Zou het misschien de ROM kunnen zijn? (of heb ik dat verkeerd) :?
Dat lijkt me uitgesloten. Echt typisch een hardware matig defect.
[EDIT]
Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 18:21:
[...]

iemand een suggestie mischien???welke het beste is?en niet te veel afwijkt van wat ik nu heb...thnx!
Ik heb nu zelf RUU_Prodigy_2170702_21707102_20710_QTEK_WWE_Ship.exe draaien, echt een goeie ROM, stabiel, standby tijd duidelijk verbeterd, engels (voor mij een pré omdat ik alles in't engels heb draaien). Alles ziet er precies hetzelfde uit (op de COMM manager na). Als je nog de originele T-mobile ROM hebt draaien dan is deze upgrade zeker aan te bevelen.

[ Voor 45% gewijzigd door Bebob_NL op 07-05-2006 22:22 ]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:31

Dentheman

Zie signature

als ik een foto wil maken krijg ik de volgende melding zodra ik op het knopje druk: 'Kan niet vastleggen. Instellen camera-apparaat mislukt 36001:102:0'
ik draai RUU_Prodigy_2180706_21807106_20710_QTEK_Generic_DUT_Ship_2 als rom.

Bij filmpjes heb ik trouwens nergens last van

hmm, het gebeurde als ik de camera had opgestart met de hardware toets, nu ik camera via programma's heb geopend heeft 'ie geen problemen meer, ook niet als ik het nu weer met de hardwarwe toets probeer :)

[ Voor 30% gewijzigd door Dentheman op 07-05-2006 22:40 ]

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chubby-
  • Laatst online: 25-08 08:03
Ik heb twee vraagjes waar ik het antwoord niet meer op kan vinden.
Het is frustrerend want ik weet dat ze al een keer voorbij zijn gekomen :(

1:
Er staat bij mij na het wissen van een sms-je: Tekstbericht: 1 Ongelezen.
Maar er is helemaal geen sms-je en e-mail meer.
Ik had in één van de topics gelezen dat het kwam als je een sms-je te snel weggooide.

2:
Als ik een mp3-tje luister wil ik het scherm eigenlijk wel uit hebben.
Op de suspend button drukken kan niet want dan stopt de muziek er ook mee.
Oplossing had ook iets te maken met het beeldscherm uitschakelen toekennen aan een hardware knop.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.