HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 10

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 15.320 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nocturno
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 19:45
bedankt das wat ik zocht! , alleen zal ik mijn vario dan moeten flashen vermoed ik.. och ging er toch wel eens van komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nocturno schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:49:
bedankt das wat ik zocht! , alleen zal ik mijn vario dan moeten flashen vermoed ik.. och ging er toch wel eens van komen ;)
Er is nog een andere plug-in die misschien wel werkt op andere (oudere) ROM's:

Afbeeldingslocatie: http://img70.imageshack.us/img70/5171/operator4up.jpg

Stap 1. Download dit bestand en pak het uit op je PC.

Stap 2. Kopieer het bestand "O2OPR.dll" naar de \windows map op je Device.

Stap 3. Importeer het registerbestand naar het register op je Device of voer handmatig de volgende registerwijzigingen in:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Today\Items\"O2 Operator"]
DLL=o2opr.dll
Enabled=1
Flags=0
Options=0
Order=0
Type=4
Selectability=2

DLL is String waarde, rest zijn decimale DWORD-waardes.

Stap 4. Zet je apparaat uit en weer aan met de knop bovenop.

Stap 5. Als de plug-in dan nog niet zichtbaar is, activeer je deze via Start > Instellingen > Vandaag > Items > O2 Operator

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2006 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

clonedonkey schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:22:
Niemand een andwoord op mijn vraag ? Lijkt me dat 99% van de mensen er wel eens mee te maken geeft gehad...
Of je kijkt even op : https://www.t-mobile.nl/p...ails_flex_abonnement.aspx
Van dat bedrag betaal je alles; niet alleen de kosten voor bellen in binnen- en buitenland, maar ook voor sms’en, mms’en en mobiel internet

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:39
Sinds ik de de laatste qtek rom (nl) op mijn mda heb kan ik niewt meer in de Extended_Rom komen.
Is daar nog een optie voor?? Verander maandag van provider en wil het kpn bestandje een keer draaien.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je het magic button active sync probleem kunt oplossen? ( Dat activesync niet meer de hele tijd opstart ) In de startpost staat de manier hieronder, maar als ik spatie indruk en op next druk, dan gaat hij niet verder, ik moet op die balk echt wat intypen ( dus alleen een spatie werkt niet ) Ik heb een Qtek 9100 met de nieuwste rom..

1) Start allereerst ActiveSync.

2) Ga naar "Menu > Add Server Source".

-Voer hier in het Server Address veld een spatie in en druk op "Next".
-Voer ook op deze pagina in elk veld een spatie in en druk weer op "Next".
-Je bent nu beland op een scherm waar je kunt selecteren welke data je wilt synchroniseren. Vink alle vakjes uit en druk op "Finish".

3) Ga nu naar "Menu > Schedule".

-Voer hier in beide selectie velden, zowel achter Peak times als achter Off-peak times, "Manually" in en druk op "OK".

4) Sluit ActiveSync af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik070 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:11:
[...]

AVRCP werkt na de hack, maar dat is dan ook weer afhankelijk van de software. Met Windows Mediaplayer en PocketMusic werkt AVRCP prima (met een kleine vertraging).
Da's alvast goed nieuws. Ik gebruik trouwens TCPMP als player, werkt dat ook? Maar belangrijker: reageert de telefoonfunctie ook op AVRCP?!! Sommige koptelefoons hebben namelijk ook een mic, zoals de Logitech HS200:

Afbeeldingslocatie: http://www.telecomwereld.nl/pic/news/703/hs200a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Heeft iemand een Infrarood tv programmatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

mimic schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 18:25:
Om je pda dus als afstandsbediening te gebruiken?

Ga dan is op zoek naar TV Remote Controller!
(mja werkt toch maar 2 of 3 meter dus ja...)

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 19-05-2006 18:31 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Niet online

mimic

O ja joh?

CLB schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 18:30:
[...]

Yep :) Leuk als iedereen weer buiten zit met TV tijdens het WK >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 11:16
Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 17:59:
[...]

Da's alvast goed nieuws. Ik gebruik trouwens TCPMP als player, werkt dat ook? Maar belangrijker: reageert de telefoonfunctie ook op AVRCP?!! Sommige koptelefoons hebben namelijk ook een mic, zoals de Logitech HS200:

[afbeelding]
Telefoonfuncties zijn ook gewoon werkzaam (voicedailing, opnemen/ophangen en gesprek wisselen).

Zijn er ook gebuikers van andere Bluetooth stereo headsets? Wil namelijk weten of de geluidonderbrekingen nou Jabra 620s of Vario gerelateerd zijn.
Het lijkt erop dat 1 van de 2 niet helemaal lekker werkt met de andere signalen die in de lucht zitten (denk vooral merkbaar in stedelijke gebieden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 15:42
Voor de mensen met een xbox (niet de 360) waarop xbmc draait....er is een pda interface om xbmc aan te sturen :). Denk hierbij aan playlists, algemene besturen, volume, screenshot van het huidige beeld, enz. Werkt perfect op m'n vario met wifi :Y) .

Je kunt deze hier downloaden.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
Ook weer zo een TOP programma.
Hulde voor het posten hier. :>
DeOS schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 19:09:
Voor de mensen met een xbox (niet de 360) waarop xbmc draait....er is een pda interface om xbmc aan te sturen :). Denk hierbij aan playlists, algemene besturen, volume, screenshot van het huidige beeld, enz. Werkt perfect op m'n vario met wifi :Y) .

Je kunt deze hier downloaden.
Volgens mij doet de pc versie het niet krijg een error kan de toepassing niet juist initialiseren.?
Enig idee?

[ Voor 11% gewijzigd door ikweetniks op 19-05-2006 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
Oh jah ? hoe dan want bij mij werkt tie niet of ik doe iets verkeerd.?
Weet je zeker dat die programma het doet met de mda vario?
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
Is het bij jou wel gelukt mimic?
mimic schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 18:31:
[...]

Yep :) Leuk als iedereen weer buiten zit met TV tijdens het WK >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik070 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 18:37:
[...]

Telefoonfuncties zijn ook gewoon werkzaam (voicedailing, opnemen/ophangen en gesprek wisselen).
Helemaal top! :9
Erik070 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 18:37:
Zijn er ook gebuikers van andere Bluetooth stereo headsets? Wil namelijk weten of de geluidonderbrekingen nou Jabra 620s of Vario gerelateerd zijn.
Het lijkt erop dat 1 van de 2 niet helemaal lekker werkt met de andere signalen die in de lucht zitten (denk vooral merkbaar in stedelijke gebieden).
Ik zou ook eens kijken in het A2DP-topic waarin verschillende headsets worden besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

[...]

volgens mij is dit al duizend keer gevraagd en zoeken kan geen kwaad, dit werkt niet op de mda vario want er zit geen IR op die geschikt is om hem als afstandsbediening te laten functioneren

offtopic:
:7 @ hieronder

[ Voor 81% gewijzigd door Nanax op 19-05-2006 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
mimic schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 18:25:
Dear g*d.. een beeeeeetje zoeken kan toch geen kwaad? Ben ik de enige die zich er enigzins aan begint te ergeren dat de vragen al wel 100x zijn gesteld en de meeste mensen te lam zijn om te zoeken/niet kunnen zoeken? Vervuilt IMO het topic enorm.
[edit]
* Bebob_NL kijkt een post naar boven en voelt zich niet meer alleen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Bebob_NL op 19-05-2006 20:20 ]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
Ik heb sinds vandaag de AKU 2.2 rom van XDA-developers erop staan.
Radio: 02.13.11
Bootloader: 2.21
Media Player: 10 build 14928
Free Storage: 43.48M
Free Program: 24.57M

The ROM version is reported as 2.17.11.1 - this is the version on devices distributed by Cingular and Microsoft to partners, testers, execs, etc.

I've kept the customizations as they were created by Cingular for this build, with the following short list of additions:

A2DP
Multi-select contacts
Wireless Today screen plugin
Transparent carrier logo (used when displaying phone pad)
Disable prompting for unsigned cab file installs

Aku 2.2 allows for placing the clock on the title bar in place of the battery meter. The requisite registry entry is in place and this is the default behavior.

Bevalt prima en lekker snel, mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel

[ Voor 6% gewijzigd door Jerome! op 19-05-2006 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben mensen hier nog wat ervaringen met Funambol? Funambol is een gratis SyncML platform, dus je kan een client downloaden voor je Windows Mobile phone, en een server voor je pc (multi-platform). PIM-data synchronizeren werkt uitstekend hiermee! (Via Wi-Fi / BT / GPRS)

En WM5torage gebruik ik om bestanden te kopiëren naar je geheugenkaart dmv een standaard USB Mass Storage device.

Deze 2 gratis programma's hebben ervoor gezorgd dat ik de combo ActiveSync/Outlook volledig buiten de deur heb kunnen zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2006 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 15:42
Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 22:24:
Hebben mensen hier nog wat ervaringen met Funambol? Funambol is een gratis SyncML platform, dus je kan een client downloaden voor je Windows Mobile phone, en een server voor je pc (multi-platform). PIM-data synchronizeren werkt uitstekend hiermee! (Via Wi-Fi / BT / GPRS)

En WM5torage gebruik ik om bestanden te kopiëren naar je geheugenkaart dmv een standaard USB Mass Storage device.

Deze 2 gratis programma's hebben ervoor gezorgd dat ik de combo ActiveSync/Outlook volledig buiten de deur heb kunnen zetten.
Tnx :) had er ng niet van gehoord. Was al naar zoiets op zoek, ga het zeker uitproberen!!

KLIK (voor de luie mensen)

[ Voor 6% gewijzigd door DeOS op 19-05-2006 22:46 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de hotmail account bij "e-mail" te verwijderen? Deze gebruik ik niet, maar wel steeds start het programma in die account, wat ik buitengewoon vervelend vind.

Ik kan hem niet 'normaal' verwijderen zoals ik mijn door mezelf toegevoegde accounts kan verwijderen. Is dit dmv een mooie tweak wel te regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 12:56
Ik heb sinds vandaag ook de mda vario en heb hierbij de adapt ad700 gps reciever gekocht. Nu heb ik tomtom 5.2.1 erop gezet en dit werkt prima. alleen bij het testen bleek dat hij soms bij straten heeft dan sta ik voor een stoplicht recht voor de bocht en dan zegt hij dat ik over 25meter rechts moet. Is dit normaal of moet ik iets wijzigen ? Ik alles nog gewoon 100% standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:01

KSH

Ik heb net de betaversie van opera op mijn vario gezet. Ik zie nu in bv de adresbalk allerlei rare tekens/symbolen ipv letters. Ook als ik wat wil tikken, veranderen mijn letters in symbolen.

Wie kan mij helpen?

(Heb MDA Vario met nieuwste NL QtekRom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Laatst online: 12-09 20:35
KSH schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 01:23:
Ik heb net de betaversie van opera op mijn vario gezet. Ik zie nu in bv de adresbalk allerlei rare tekens/symbolen ipv letters. Ook als ik wat wil tikken, veranderen mijn letters in symbolen.

Wie kan mij helpen?

same here.. (zelfde rom)

Volgens mij zijn de lettertypes in windings, verder geeft hij de internet paginas wel gewoon goed weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KSH schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 01:23:

Wie kan mij helpen?

Dan moet je even een standaard lettertype uit de windows map op je PC, arial.ttf, kopiëren naar de windows map op je Vario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan Oasis GPS niet pairen aan Qtek 9100 NL

Hoewel ik alles heb afgezocht en geprobeeerd blijft het pairen niet goed mogelijk. Ik heb een Oasis GPS een Qtek 9100 NL met de nieuwste ROM update.

Ik heb alle instructies opgevolgd, maar de GPS blijft met het blauwe lampje 1 keer per drie seconden knipperen, volgens de handleiding een teken dat er geen contact is. Als ik zoek naar een nieuwe connectie zie ik de GPS en kan hem ook koppelen. Ik kan ook een seriële poort koppelen. TomTom ziet hem niet.

Ook gebrobeerd te koppelen als de GPS een fix heeft, maakt niets uit. Zowel de GPS als de QTEK kan ik wel pairen aan een laptop. Op de GPS knippert de blauwe led dan wel 1 keer per seconde.

Zijn er mensen die deze GPS al werkend hebben met de nieuwe rom update? Dezelfde apparatuur heb ik werkend gehad voordat de rom update is geinstalleerd. Tussentijds is het toestel ter reparatie geweest ivm met een afgebroken mini USB aansluiting, Qtek heeft de rom geinstalleerd.

Ik begin langzaam wanhopig te worden.

Cees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Laatst online: 11:51
Is het mogelijk om te zien wat je dataverbruik is geweest? Kan me herinneren dan m'n Nokia zo'n optie in het menu had en dat je dan kon zien dat je zoveel Kb had gebruikt. Kan bij m'n MDA nergens die optie vinden, iemand een idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schooierd
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Niek_ schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 10:32:
Is het mogelijk om te zien wat je dataverbruik is geweest? Kan me herinneren dan m'n Nokia zo'n optie in het menu had en dat je dan kon zien dat je zoveel Kb had gebruikt. Kan bij m'n MDA nergens die optie vinden, iemand een idee? :)
Heb je niet toevallig een (aparte) CD-ROM bij de MDA gehad waar SPB GPRS-monitor op staat?
Na installatie op je MDA houdt 'ie je GPRS dataverbruik bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 12:56
Niemand een idee over mijn vraag ? En/of dit normaal is want dan vindt ik het ook gewoon oke maar wil er zeker van zijn dat ik niet iets fout doe want dat zou zonde zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Deel 11 alweer:

Eggy in "HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA V..." _O_

[ Voor 70% gewijzigd door Eggy op 20-05-2006 13:20 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment