Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
ik heb een vraag met welke rom draait mijn vario het beste
ik heb al verschillende roms geprobeerd
als ik een andere rom er op zet kan ik mijn gprs verbinding niet verbreken is hier een optie voor
en skype werkt dat al een beetje
Dit was ik ook al drie weken van plan, nog steeds niet gedaanVerwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:09:
Hier een ervaring die waarschijnlijk interessant is voor muziekliefhebbers.
Zoals de meeste weten zitten de bijgeleverde oordopjes van de headset niet lekker en slecht. Ik gebruikte eerst zon verloop plugje (2,5mm -> 3,5 mm) waar......
De headset
met oordopjes
close-up
Ik zal ook een poging wagen a.s. weekend.
Verwijderd
je zou ook alleen de oordopjes kunnen vervangen in beterde dan ben je je nek ding ook niet kwijtNO2 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:51:
[...]
Dit was ik ook al drie weken van plan, nog steeds niet gedaan![]()
Ik zal ook een poging wagen a.s. weekend.
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:57:
[...]
Bij mij werkte het in eerste instantie ook niet (precies dezelfde instellingen en mijn nummers zijn op precies dezelfde manier opgeslagen). Tot ik het programmatje na een aantal dagen nog maar eens een keer opende, en eigenlijk gelijk weer afsloot (zonder iets te wijzigen). Sindsdien werkt het prima, ook na een soft reset. Raar hoor...

Dit zijn mijn instellingen. Bizar detail is dat als ik alle 'where to search' aanvink, afsluit met ok en de MDA reset ik daarna weer deze instellingen krijg. Zou het daar mee te maken hebben? (een soort van read only dat wat ik ook instel het niet aangepast wordt...?). Ik weet het anders ook niet meer...
Verwijderd
thnx! straks thuis meteen proberen!DeOS schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:48:
[...]
Installeer eens de orange instellingen van de cab file op Smarter Phones.
Verwijderd
ja klopt, daar was ik ook eerst over aant nadenken, maar dan heb je uiteraard maar 1 paar oordopjes en ik was sowieso niet van plan om 50 euro oordopjes door te knippen en solderen als experimentVerwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:18:
[...]
je zou ook alleen de oordopjes kunnen vervangen in beterde dan ben je je nek ding ook niet kwijt
Verwijderd
weet jij toevalling waarom ik wel naar radio 538 kan luisteren maar niet naar piraten bvb www.radiooranje.nl daar kun je ook met windows mediaplayer luistern maar dan opent windows media hem nietVerwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:34:
[...]
ja klopt, daar was ik ook eerst over aant nadenken, maar dan heb je uiteraard maar 1 paar oordopjes en ik was sowieso niet van plan om 50 euro oordopjes door te knippen en solderen als experiment, nu kun je zeg gewoon switchen, en ipv dat nek ding heb ik er zon 'bekje' op gezet van een andere headset zoals je kunt zien op de foto, zodat alles nog ergens aan vast te zetten is.
Verwijderd
iemand hier nog antwoorden voorVerwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:47:
hoi hoi
ik heb een vraag met welke rom draait mijn vario het beste
ik heb al verschillende roms geprobeerd
als ik een andere rom er op zet kan ik mijn gprs verbinding niet verbreken is hier een optie voor
en skype werkt dat al een beetje
Verwijderd
ja dat doe ik en werkt inderdaad erg goed maar dan staan ze op m'n dvice als ongelezen... en dat is natuurlijk niet handigCLB schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:36:
[...]
Wat bedoel je precies?
Als je je smsjes backupped met Jeyo Mobile Companion kun je ze in 1x overzetten!
No problemos met alles markeren of selecteren en dergelijke! Mooi en handig programma!
snappie? Of zie ik zelf juist iets over het hoofd?
Hmm weird!Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 18:20:
[...]
ja dat doe ik en werkt inderdaad erg goed maar dan staan ze op m'n dvice als ongelezen... en dat is natuurlijk niet handig
snappie? Of zie ik zelf juist iets over het hoofd?
Als ik m'n smsjes weer terugzet op m'n PDA, dan staan ze gewoon bij inbox / outbox!
En de status van alle berichten is gewoon gelezen! Welke versie van Jeyo gebruik jij? ik 1.1
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
ik gebruik jeyo mobile extender 2.0.. daar zal het verschil zijn extender en companion..CLB schreef op maandag 15 mei 2006 @ 18:40:
[...]
Hmm weird!
Als ik m'n smsjes weer terugzet op m'n PDA, dan staan ze gewoon bij inbox / outbox!
En de status van alle berichten is gewoon gelezen! Welke versie van Jeyo gebruik jij? ik 1.1
Verwijderd
Zou idd best eens kunnen!Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 19:00:
[...]
ik gebruik jeyo mobile extender 2.0.. daar zal het verschil zijn extender en companion..
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 20:52 . Reden: Volgens mij is dat in strijd met de regels. ]
Het geluid door de interne 'speakers' (aan de zijkanten van de telefoon) valt helemaal niet tegen met navigeren. De TomTom stemmen zijn prima te verstaan. Ook al heb je je radio 'normaal' staan.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 19:44:
Wie kan mij helpen: Ik ben op zoek naar een goede autohouder. Nu weet ik dat Brodit goede/mooie houders heeft. Maar ik weet ook dat het geluid bij handsfree of navigatie tegen valt. Weet iemand een oplossing? Kan het geluid over de speakers gaan?
Maar over de geluidboxen van de auto is natuurlijk beter...
Martino's | Google is your friend...
Alles werkt best wel relax.
Ik krijg alleen mijn gespreken niet op het normale 'speakertje'. Het geluid gaat nu hard over de luidsprekers van de telefoon.
Hoe kan ik dit veranderen? (bij de opties kan ik dit niet instellen)
Ik heb net een qtek 9100 gekocht, maar krijg hem niet goed aan de praat met mijn nokia bluetooth carkit (CARK112).
Ze zien elkaar, pairen lukt, maar meer ook niet...
Heeft iemand hier oplosssingen voor / ervaringen mee?
Ik heb een Brodit in combinatie met een BT carkit van Nokia. Dat was handig omdat er al een Nokia carkit (bedraad voor mijn 6310i) ingebouwd was en ik dus alleen de interface box in moest bouwen. Externe microfoon en externe speaker: werkt perfect. TomTom is ook prima te verstaan uit het ingebouwde speakertje, zelfs als ik 160 rijdt en de muziek redelijk hard staat.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 19:44:
Wie kan mij helpen: Ik ben op zoek naar een goede autohouder. Nu weet ik dat Brodit goede/mooie houders heeft.
Is op zich een wat duurdere combinatie, maar ik weet in ieder geval dat ik goed te verstaan ben en dat ik de gebelde goed kan horen. En de radio gaat vanzelf op mute. Wie het ervoor over heeft: perfecte combinatie.
@paloquin: geen idee wat je probleem is. Bij mij werkte het in 1x. Verbindt ie ook niet als je het knopje indrukt? Je hoort dat een pieptoon (2x) en dan heeft ie verbinding met de Qtek.
Het enige probleem dat ik laatst een keer had was toen ik net mijn BT GPS muis aan had gesloten. Op een of andere manier maakte ie niet meer automatisch verbinding met de carkit. Maar dat bleek een incident.
[ Voor 20% gewijzigd door mphilipp op 15-05-2006 23:12 ]
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Nu gebruik ik meestal toch mijn nokia 6230 op nokia carkit, maar zou het handig vinden als dit in de toekomst ook zou gaan werken.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
En na een harde reset en opnieuw installeren van het programma nog steeds niet werkend.hemiparo schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:28:
[...]
[afbeelding]
Dit zijn mijn instellingen. Bizar detail is dat als ik alle 'where to search' aanvink, afsluit met ok en de MDA reset ik daarna weer deze instellingen krijg. Zou het daar mee te maken hebben? (een soort van read only dat wat ik ook instel het niet aangepast wordt...?). Ik weet het anders ook niet meer...
Zou niet meer weten waar ik het moet zoeken. Kan het nog te maken hebben dat het een NL Rom is? Of dat ik ergens nog de landcode moet instellen? Of...?
(beetje frustrerend dat andere T-Mobile mensen het wel werken krijgen en ik niet
Verwijderd
Misschien een domme vraag, maar met welke "OK" sluit je het programma af? het kruisje rechtsboven of de softkey linksonder? Het moet in ieder geval met "OK"linksonder anders worden de instellingen volgens mij niet opgeslagen.hemiparo schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 09:20:
[...]
En na een harde reset en opnieuw installeren van het programma nog steeds niet werkend.
Zou niet meer weten waar ik het moet zoeken. Kan het nog te maken hebben dat het een NL Rom is? Of dat ik ergens nog de landcode moet instellen? Of...?
(beetje frustrerend dat andere T-Mobile mensen het wel werken krijgen en ik niet)
Welke ROM draai je?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 09:51 ]
Verwijderd
Dus ik bedoel een programma op je vario met een soort van simpele playlist,
waar als ik op mijn vario een nummer aanklikt het via wifi op mijn pc wordt afgespeeld?
Een soort van streaming upnp device?
Snappen jullie wt ik bedoel ik wil gewoon door het huis lopen met mijn vario mp3 klikken en ik hoor het door mijn pc speakers?
bvd mensen
Is dit van jou nieuwer dan? Kan ik deze van de T-Mobile site afhalen (of even de startpost inkijken voor waar ze te vinden zijn?)Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:53:
Ik heb een 2.18.7.6 NLD ROM, misschien dat daar dan het probleem in zit? Weet het anders ook niet.
Volgens mij bedoel je dit: http://www.smashcasi.com/remoteamp/ikweetniks schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:36:
Ok hoe kan ik via wifi mp3 afspelen op de computer?
Dus ik bedoel een programma op je vario met een soort van simpele playlist,
waar als ik op mijn vario een nummer aanklikt het via wifi op mijn pc wordt afgespeeld?
Een soort van streaming upnp device?
Snappen jullie wt ik bedoel ik wil gewoon door het huis lopen met mijn vario mp3 klikken en ik hoor het door mijn pc speakers?
bvd mensen
ik gebruik het zelf ook (via bluetooth, dat wel) en vind het super werken.
Verwijderd
De officiële T-Mobile versie van de 2.18 ROM komt binnenkort (waarschijnlijk 1 juni) op deze T-Mobile site.
De fabrikanten van losse toestellen (iMate en Qtek) hebben wel al een officiele release van deze laatse ROM. Het updaten van een T-Mobile MDA Vario met een andere ROM kan via een omweg wel, maar is volgens de moderators op dit forum illegaal en je garantie zal vervallen. Als je er niet veel haast mee hebt zou ik dus wachten tot de officiele update op de T-Mobile site verschijnt. Voor een overzicht van de bestaande ROMs verwijs ik naar de startpost van Eggy.
Verwijderd
Volgens de site van TomTom zijn deze functies (nog) niet compatibel, misschien straks met een nieuwe firmwareupdate wel...MeNTaL_TO schreef op maandag 15 mei 2006 @ 23:59:
Heeft iemand deze mda via een tomtom go aan de praat gekregen? Ik kan wel de draadloze internet verbinding gebruiken, maar de telefoonfuncties werken niet (ook sms niet).
Nu gebruik ik meestal toch mijn nokia 6230 op nokia carkit, maar zou het handig vinden als dit in de toekomst ook zou gaan werken.
Maar ik heb dus een M3000 van Orange en die is SIM locked. Is dit makkelijk eraf te halen? Zo ja, hoe?
Ik kan hier niets zinnigs over vinden in dit topic (en vorige delen)?
Ik lees net ff de policy door

[ Voor 17% gewijzigd door BezurK op 16-05-2006 14:30 ]
Rookworst zonder R is ook worst.
Vind je het raar dat hier niets over te vinden is?BezurK schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:03:
Ik kan hier niets zinnigs over vinden in dit topic (en vorige delen)?

Ga eens met Eggy praten o.i.d.
[ Voor 100% gewijzigd door ArieR op 16-05-2006 14:45 . Reden: Zie ^^ ]
Juist ja dis precies wat ik zocht bedankt voor de tip ga mar es even testenZänker schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:18:
[...]
Volgens mij bedoel je dit: http://www.smashcasi.com/remoteamp/
Zijn er nor meer programmas als deze? Maar dan freeware?
[ Voor 3% gewijzigd door ikweetniks op 16-05-2006 16:49 ]
Verwijderd
thanks heb het meteen geprobeerd en werkt perfect via wifiZänker schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:18:
[...]
-Ik wil er tomtom5 op gaan draaien met kaarten van europa. Is deze pda wel snel genoeg aangezien hij maar een 200mhz processor heeft ?
-Is een gps ontvanger zoals de volgende goed voor deze ?: http://www.tomtom.nl/prod...ontext=1&Language=5&Tab=2
-kan je ook tmc-file inforamtie opvragen ? Of moet dat met zo'n tomtom abonnement ? Zo ja is deze mda daar wel geschikt voor ?
Ja. ik heb 'm ook draaien, zoals zo velen. Ik heb 'm wel overclocked naar 240Mhz.clonedonkey schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:15:
-Ik wil er tomtom5 op gaan draaien met kaarten van europa. Is deze pda wel snel genoeg aangezien hij maar een 200mhz processor heeft ?
Kan, maar dit is een dure. Ik heb een Adapt 700 en die was maar €100. Er is ook nog ergens een Holux voor €69 te koop. Zoek ff in dit topic.-Is een gps ontvanger zoals de volgende goed voor deze ?: http://www.tomtom.nl/prod...ontext=1&Language=5&Tab=2
Bij TT kan dat alleen met een Abo via GPRS, dus de MDA is daar geschikt voor. Ik weet niet wat een abo kost, maar Navigon kan het met een GPS/TMC ontvanger gratis. Ontvanger is wel weer duurder. Die combi dingen kosten +/- €200 (misschien inmiddels goedkoper). TT kan iig niet overweg met een TMS ontvanger.-kan je ook tmc-file inforamtie opvragen ? Of moet dat met zo'n tomtom abonnement ? Zo ja is deze mda daar wel geschikt voor ?
[ Voor 5% gewijzigd door mphilipp op 16-05-2006 17:35 ]
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Verwijderd
Als ik het apparaat vergrendel en hij gaat of ik doe 'm uit.. (lees standby) dan is de blokkering er half af als ik em weer wakker maak... Dit wil zeggen dat het slotje nog wel dicht zit op het scherm maar dat ik wel in het menu kan en dat de softtoetsen het gewoon doen... Echter doet smartskey het niet.. Zeer vreemd allemaal.
ohja ik gebruik vario met orginele rom en spd pocket plus, spd backup, total commander, smartskey, smsdeliveryfix, en wat reg edits maar eerder nooit problemen gehad. Laatste wat ik geinstaller heb is smsfix.. Nieuwe hard reset helpt trouwens ook niet..
Hopelijk kent iemand dit probleem
Overklokken is nog niet eens nodig voor Tomtommphilipp schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:35:
[...]
Ja. ik heb 'm ook draaien, zoals zo velen. Ik heb 'm wel overclocked naar 240Mhz.
[...]
Kan, maar dit is een dure. Ik heb een Adapt 700 en die was maar €100. Er is ook nog ergens een Holux voor €69 te koop. Zoek ff in dit topic.
[...]
Bij TT kan dat alleen met een Abo via GPRS, dus de MDA is daar geschikt voor. Ik weet niet wat een abo kost, maar Navigon kan het met een GPS/TMC ontvanger gratis. Ontvanger is wel weer duurder. Die combi dingen kosten +/- €200 (misschien inmiddels goedkoper). TT kan iig niet overweg met een TMS ontvanger.
Die Holux van € 69,50 is hier te koop.
[ Voor 4% gewijzigd door Rudi Vader op 16-05-2006 18:06 ]
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
en hoeveel mb gebeugen zou je erbij moeten nemen ? Ik wil er tomtom 5 opzetten met de volledige benelux kaarten en nog wat kaarten zoals frankrijk,duitsland,italie,spanje als het nodig is.
[ Voor 39% gewijzigd door clonedonkey op 16-05-2006 18:44 ]
Verwijderd
Onlangs hoopte ik nog dat dergelijke snoertjes kant-en-klaar te verkrijgen zijn. Niet dat ik vies ben van enig doe-het-zelfwerk maar ik houd ook wel van een beetje nette afwerking.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:09:
Hier een ervaring die waarschijnlijk interessant is voor muziekliefhebbers.
Zoals de meeste weten zitten de bijgeleverde oordopjes van de headset niet lekker en slecht. (...) Maar hier is de oplossing![]()
het kost je 80 cent, je headset, 1 half uur, en wat soldeer tin.
ik heb bij de plaatselijke electronica winkel een 3,5 mm female plug gekocht, de oordoppen van de headset afgeknipt en de draadjes gestript en op de plug gesoldeerd. Het resultaat: een headset waar alle 3,5 mm oordopjes op kunnen (dus ook mn sony mdr ex71 in-ear troep) en je hebt nog steeds je mic, volume control, en talk button! het werkt bij mij voorzover ik heb kunnen testen prima!
afbeeldingen:
De headset
met oordopjes
close-up
De Adapt en de Holux hebben de Sirf III schipset, die ontvanger die jij aangaf ook dacht ik. Ja, dan zijn ze zo'n beetje hetzelfde. Er zijn natuurlijk altijd duurdere te vinden. Of die beter zijn, kun je moeilijk beoordelen. De Adapt is in ieder geval er zuinig met stroom, en doet 2x zo lang met een acculading dan de Holux. Dat kan belangrijk zijn voor iemand. Ik meen ook nog dat de Holux ook via USB te bereiken is, zodat je 'm ook aan je laptop kunt hangen als die geen BT heeft. Kan ook handy zijn.clonedonkey schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:15:
Als ik het goed begrijp heeft die gps ontvanger de zelfde chip als de tomtom. is hij dan niet zo goed als het zelfde ? Want scheeld dan wel erg veel. !
Ik heb vooralsnog alleen de 512Mb geheugenkaart, maar ga wel een keer een 1 of 2Gb kaartje kopen. Dan kan ik meer kaarten erop zetten. Maar of dat echt nodig is weet ik niet. Ik heb nu Benelux Plus (+hoofdwegen van Europa dus) en dan kom je al een heel end. SD kaartjes zijn niet zo duur meer, dus kijk wat je nodig hebt.
Ik heb vorige week een hoop MP3's beltonen in de map application data/sounds geplaatst en nu herkent mijn SPV M3000 ze niet meer..
Ik weet zeker dat ie in het weekend wel gedaan heeft. Wat ik me wel kan herinneren is dat ik volgens mijn Pocket Divx player eraf gegooid heb... heeft dit er wat mee te maken? Moet ik iets in het register aanpassen?
Verwijderd
Benelux Plus = 169 MBclonedonkey schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:15:
en hoeveel mb gebeugen zou je erbij moeten nemen ? Ik wil er tomtom 5 opzetten met de volledige benelux kaarten en nog wat kaarten zoals frankrijk,duitsland,italie,spanje als het nodig is.
Duitsland/Oostenrijk/Tjechië/Polen Plus = 405 MB
Frankrijk Plus = 350 MB
Italië Plus = 317 MB
Spanje/Portugal Plus = 243 MB
Canarische Eilanden = 3 MB
Groot Brittanië = 105 MB
dkawa schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:04:
Ff een vraagje, ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen wat er aan de hand is.
Ik heb vorige week een hoop MP3's beltonen in de map application data/sounds geplaatst en nu herkent mijn SPV M3000 ze niet meer..
Ik weet zeker dat ie in het weekend wel gedaan heeft. Wat ik me wel kan herinneren is dat ik volgens mijn Pocket Divx player eraf gegooid heb... heeft dit er wat mee te maken? Moet ik iets in het register aanpassen?
Whiej ik was lekker eerder
Waarschijnlijk was Pocket Divx player gekoppeld aan je mp3'tjes om deze af te spelen!
Ik weet niet waar je ze nu mee af wilt spelen? Gewoon Windows Media Player denk ik, maar dan moet je er even voor zorgen dat je mp3'tjes weer worden geassocieerd met WMP, das alles
[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 16-05-2006 22:43 ]
En hoe doe ik dat??CLB schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 22:43:
[...]
Waarschijnlijk was Pocket Divx player gekoppeld aan je mp3'tjes om deze af te spelen!
Ik weet niet waar je ze nu mee af wilt spelen? Gewoon Windows Media Player denk ik, maar dan moet je er even voor zorgen dat je mp3'tjes weer worden geassocieerd met WMP, das alles
Hmm zo 1 2 3 geen idee, m'n huidige SPV M500 is kapot
en ik krijg vandeweek 'n nieuwe M3000 (of M600) dus kan 't niet even zo voor je nakijken.
Ik neem aan dat je dan Windows Media Player moet opstarten en daar ergens bij de
instellingen kunt kiezen welke soort bestanden je wilt laten afspelen met Windows Media Player
(kijk als vervanger een naar The Core Pocket Media Player --> speelt alles van muziek tot films)
[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 16-05-2006 22:52 ]
Wat gek zeg.. kan iemand mij vertellen wat de oorzaak was waarom mn SPV M3000 mn MP3's niet meer kon lezen?? Was het omdat ik Pocket Divx player gedelete had? Wordt er dan niets in het register gewijzigd??
Ik zou het 'technische' hiervan heel graag willen weten..
bedankt alvast..
Zoals ik al zei heeft dat er gewoon mee te maken: associatie mp3 bestandendkawa schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 23:11:
Raar hoor, ik heb net TCPMP geinstalleerd en nu ziet ie mn MP3's weer als ringtone...
Wat gek zeg.. kan iemand mij vertellen wat de oorzaak was waarom mn SPV M3000 mn MP3's niet meer kon lezen?? Was het omdat ik Pocket Divx player gedelete had? Wordt er dan niets in het register gewijzigd??
Ik zou het 'technische' hiervan heel graag willen weten..
bedankt alvast..
Er wordt niks in de registry veranderd hoor wees maar niet bang
(Heb jij hiervoor misschien ook 'n SPV M500 gehad of niet..?)
Bestaat er ook zo een programma voor video inplaats van mp3? Dus gewoon hetzelfde principe,Zänker schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:18:
[...]
playlist met allemaal videos klik ik een aan dan begint tie te spelen op de pc.
Maar dat remoteamp ga em gewoon kopen want ik loop nu al relax door mijn huis klik op een nummer en ik hoor het door alle speakers door het huis.Perfect gewoon dit is nog beter dan dat philips streamium geval van 80 euro mp3 van je pc naar stereo streamen.
video door heel je huis...ikweetniks schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 23:44:
[...]
Bestaat er ook zo een programma voor video inplaats van mp3? Dus gewoon hetzelfde principe,
Maar dat remoteamp ga em gewoon kopen want ik loop nu al relax door mijn huis klik op een nummer en ik hoor het door alle speakers door het huis.Perfect gewoon dit is nog beter dan dat philips streamium geval van 80 euro mp3 van je pc naar stereo streamen.![]()
![]()
Verwijderd
Het beste vind ik nog wel de combinatie met Visual Studio en .NET
Heb er .NET 2 op gekwakt, en heb met Visual Studio 2003 even een testprogje gemaakt... het werkt direct, en kan er zelfs stap voor stap doorheen debuggen terwijl hij op de Qtek draait... te gek, ik ga hier echt veel mee proggen!
Maak dan meteen maar even een progje waarmee je de flitslamp aan en/of uit kan zetten en deze actie aan een hardwareknop binden. Dan kan iedereen die daar belang bij heeft de Qtec ook als zaklamp gebruikenVerwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 01:23:
Ik heb vandaag de Qtek gekocht... wat een te gek ding, ik sta er helemaal van versteld
Het beste vind ik nog wel de combinatie met Visual Studio en .NET
Heb er .NET 2 op gekwakt, en heb met Visual Studio 2003 even een testprogje gemaakt... het werkt direct, en kan er zelfs stap voor stap doorheen debuggen terwijl hij op de Qtek draait... te gek, ik ga hier echt veel mee proggen!
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Deze: http://www.handango.com/P...r&productId=92135&R=92135 heb ik ook eens geprobeerd, maar snel weer verwijderd, want media player is te waardeloos. Misschien wel iets voor jou voor video.ikweetniks schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 23:44:
[...]
Bestaat er ook zo een programma voor video inplaats van mp3? Dus gewoon hetzelfde principe,
Maar dat remoteamp ga em gewoon kopen want ik loop nu al relax door mijn huis klik op een nummer en ik hoor het door alle speakers door het huis.Perfect gewoon dit is nog beter dan dat philips streamium geval van 80 euro mp3 van je pc naar stereo streamen.![]()
![]()
Of misschien werkt deze wel: http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=9789 die heb ik zelf overigens niet getest.
schijnt dat Winamp ook heel veel videobestanden kan lezen... en er zelfs een playlist van kan maken...ikweetniks schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 23:44:
[...]
![]()
maar goed
In theorie kan je dus via WiFi je zelfgemaakte home media-centre (aangesloten op je stereo en televisie) aansturen die je ergens (op zolder) hebt staan?
Dat is natuurlijk wel een superleuke combinatie zo besturend met je vario... of andere MDA/PDA
Iphone 5, ASUS Transformer Prime
[ Voor 71% gewijzigd door Eggy op 17-05-2006 16:48 ]
Jij bedoelt een playlist maken op de pc met winamp en die op je vario inladen ?dlawit schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:08:
[...]
schijnt dat Winamp ook heel veel videobestanden kan lezen... en er zelfs een playlist van kan maken...
maar goed
In theorie kan je dus via WiFi je zelfgemaakte home media-centre (aangesloten op je stereo en televisie) aansturen die je ergens (op zolder) hebt staan?
Dat is natuurlijk wel een superleuke combinatie zo besturend met je vario... of andere MDA/PDA
Nog een klein kickje, vind het een raar probleem.sorted.bits schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:47:
Oh ja, nog een vaag probleem.
Wanneer ik een nummer bel wat in gesprek is, hangt de telefoon niet meer automatisch op. Hij blijft gewoon denken dat hij aan het bellen is, want er staat 'dialing' in beeld. Je hoort dus ook gewoon de hele tijd de ingesprektoon.
Komt dat omdat het een engels-talige ROM is ofzo ?
Verwijderd
Ik heb de software SPB Pocket Plus (2,5) op mijn qtec geinstalleerd staan. Deze wil ik er echter af hebben, en dat wil niet.
Na de deïnstallatie vraagt deze om een softreset, welke het krijgt. Na de softreset staat het er weer gewoon bij?
Weet iemand wat ik hieraan kan doen, zonder een hardreset te hoeven uitvoeren? Alvast bedankt.
@ clb: Ik heb het inderdaad geprobeerd tijdens verbinding met AS. Echter heb ik nu geprobeerd 3.* er op te proberen te installeren. Hij gaf aan dat hij 2.5 wilde verwijderen, en dat lukte na 2 keer niet. Ik zei dat hij verder moest gaan met installatie.
Nu, heb ik (volgens mij) 3.0 draaien, maar zitten er streepjes boven mijn startbalk? Ik heb geen flauw idee hoe dit er komt.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 18:28 . Reden: Update ]
Heb er een gekregen van een vriend, maar dat ding gaat niet aan

Gaat om een [T-Mobile MDA Vario]
btw
[ Voor 9% gewijzigd door neggix op 17-05-2006 17:37 ]
Mario Kart FC 1590-4774-1019
@ Neggix: O gewoon even eentje gekregen van 'n vriend... lekker dubieus!
Het zou kunnen zijn dat je batterij lam is. Maar ik zou 'm eerst even 'n uurtje aan
de oplader/ computer hangen voordat je er naar gaat kijken. Als die helemaal leeg is..
Had ik ook al in de gaten jah was nog nie echt waker.
De streepjes boven je startbalk zijn aan batterij-indicatieVerwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 19:04:
Reactie geëdit hierboven.
Je kunt deze aan of uitzetten in het SPB Pocket Plus menu'tje
en je kunt hier ook bepalen of ze breed of smal zijn! Dus don't worry
Thx
-Kan je TomTom ook in landscape mode draaien ?
-bij die gps module van 69euro wat zit daar bij qua laadmogelijkheden en eventuele aansluitingen voor de pc ? En hoelang gaat een aculading ongeveer mee ?
-hoe werkt de hands-free functie precies en ook i.s.m. tomtom ?
-wat voor houder hebben jullie eentje dat je mda horizontaal of verticaal staat, en vind je het makkelijk ?
Verwijderd
Oh god. Haha, daar had ik helemaal niet aan gedacht, maar inderdaad, ik heb het even nagelopen, uitgevinkt, en hoeplakee, weg is ie. Hartstikke bedankt.CLB schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 19:08:
[...]
De streepjes boven je startbalk zijn aan batterij-indicatie![]()
heb je m'n mail ontvangen[/quote]Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:29:
Had ik ook al in de gaten jah was nog nie echt waker.
Ja nog bedankt
[ Voor 78% gewijzigd door ikweetniks op 17-05-2006 21:51 ]
1. ja dat kan (Start > Instellingen > Systeem > Scherm)clonedonkey schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 19:26:
Heb nog even wat vraagjes namelijk :
1 -Kan je TomTom ook in landscape mode draaien ?
2 -bij die gps module van 69euro wat zit daar bij qua laadmogelijkheden en eventuele aansluitingen voor de pc ? En hoelang gaat een aculading ongeveer mee ?
3 -hoe werkt de hands-free functie precies en ook i.s.m. tomtom ?
4 -wat voor houder hebben jullie eentje dat je mda horizontaal of verticaal staat, en vind je het makkelijk ?
2. geen idee (zal vast wel op de website staan)
3. Handsfree werkt goed. Na het opnemen kan je kiezen voor 'luidspreker'. Als je aan het navigeren bent, dempt TomTom automatisch zijn volume. Na het bellen activeert TomTom zijn geluid weer.
4. Een staande houder. Het schijnt (ook voor TomTom) precies even makkelijk te zijn. Ieder heeft zijn eigen voorkeur. Maar ik vind een liggende houder er niet uit zien. En als je met een horizontale houder je telefoon op wilt laden, ziet het er niet uit; ze stekker links of rechts in de phone.
Geluid is heerlijk (zeker vergeleken met de standaard dopjes), maar liep vanmiddag toch wel tegen een raar probleem aan.
De verbinding (daar lijkt het tenminste op) is niet echt stabiel en valt af en toe weg.
Dit gebeurt niet als ik gewoon de telefoon neerleg en een paar meter verderop muziek gaat luisteren en rondlopen, het gebeurt als ik de telefoon bij me draag.
Zeker als ik heb in me broekzak heb valt het geluid elke 5 a 10 seconden weg, soms kan het een tijdje duren voordat het weer terug komt (lees meer dan 10 seconden). In me jas zak had ik hetzelfde probleem alleen kwam het minder vaak voor. (Draag trouwens geen kooi van Faraday als jas of broek
Kan het zijn dat de Vario niet echt goed audio verzend met de patch (heb zowel A2DP_patch en A2DP_cert bestand geinstalleerd op de Vario (rom Qtek 2.18.7.6)).
Soms lijkt het zelfs alsof de muziek even vertraagt en vervolgens sneller gaat (herkende dit fenomeen nog van walkman met bijna lege baterijen).
Hebben meer mensen hier last van? Weet misschien iemand wat hier mis gaat?
Werkt niet.... Ik ga morgen wel ff bij Tmobile winkel langsCLB schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 17:50:
@ Neron: Verwijder je 'm wel als die aan ActiveSync hangt?
@ Neggix: O gewoon even eentje gekregen van 'n vriend... lekker dubieus!
Het zou kunnen zijn dat je batterij lam is. Maar ik zou 'm eerst even 'n uurtje aan
de oplader/ computer hangen voordat je er naar gaat kijken. Als die helemaal leeg is..
Mario Kart FC 1590-4774-1019
clonedonkey schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 19:26:
Heb nog even wat vraagjes namelijk :
-Kan je TomTom ook in landscape mode draaien ?
Ik zou het in TomTom zelf doen; Wijzig voorkeuren --> Scherm DraaienMartino-s schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:40:
[...]
1. ja dat kan (Start > Instellingen > Systeem > Scherm)
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
...en dat dan 3x (scherm draaien, scherm draaien, scherm draaien)DeOS schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 08:01:
[...]
[...]
Ik zou het in TomTom zelf doen; Wijzig voorkeuren --> Scherm Draaien
adr opleidingen en meer adr opleidingen
In Winamp kan je gewoon filmpjes in een playlist zetten.....ikweetniks schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:43:
[...]
Jij bedoelt een playlist maken op de pc met winamp en die op je vario inladen ?
je geeft aan dat je met MP3 de zooi wel werkend krijgt, dan zou dat met menig filmbestand en winamp ook moeten kunnen...
Als je filmpjes van je PC op je vario wil kijken via je WiFi zou ik gewoon Orb gebruiken...die leest ook wel playlists geloof ik...
Iphone 5, ASUS Transformer Prime
Ja ik heb er ook last van. Ik heb ook een jabra bt620s maar met de gelekte test rom van qtec waar nog a2dp op stond. Bij mij gaat het volgens mij nog een stukje verder. Namelijk dat het alleen op sommige plekken voorkomt. een voorbeeld is bij mij het bus station in hoofddorp (spaarne ziekenhuis). daar lijkt het altijd te haperen. Als ik vervolgens in de bus stap heb ik er vrijwel nooit last van. Ik snap er ook niks van. Nou heb ik wel eens gelezen dat een line of sight beter is voor bt. maar dit gaat wel ver.Erik070 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 22:31:
Heb sinds vandaag de Jabra 620s Bluetooth Stereo headset.
Geluid is heerlijk (zeker vergeleken met de standaard dopjes), maar liep vanmiddag toch wel tegen een raar probleem aan.
De verbinding (daar lijkt het tenminste op) is niet echt stabiel en valt af en toe weg.
Dit gebeurt niet als ik gewoon de telefoon neerleg en een paar meter verderop muziek gaat luisteren en rondlopen, het gebeurt als ik de telefoon bij me draag.
Zeker als ik heb in me broekzak heb valt het geluid elke 5 a 10 seconden weg, soms kan het een tijdje duren voordat het weer terug komt (lees meer dan 10 seconden). In me jas zak had ik hetzelfde probleem alleen kwam het minder vaak voor. (Draag trouwens geen kooi van Faraday als jas of broek)
Kan het zijn dat de Vario niet echt goed audio verzend met de patch (heb zowel A2DP_patch en A2DP_cert bestand geinstalleerd op de Vario (rom Qtek 2.18.7.6)).
Soms lijkt het zelfs alsof de muziek even vertraagt en vervolgens sneller gaat (herkende dit fenomeen nog van walkman met bijna lege baterijen).
Hebben meer mensen hier last van? Weet misschien iemand wat hier mis gaat?
Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana
Niet echt best. Net even gaan testen en als ik mijn hand in me broekzak hou over de vario heen dan valt het geluid nog vaker wegSonOfSam schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 09:28:
[...]
Ja ik heb er ook last van. Ik heb ook een jabra bt620s maar met de gelekte test rom van qtec waar nog a2dp op stond. Bij mij gaat het volgens mij nog een stukje verder. Namelijk dat het alleen op sommige plekken voorkomt. een voorbeeld is bij mij het bus station in hoofddorp (spaarne ziekenhuis). daar lijkt het altijd te haperen. Als ik vervolgens in de bus stap heb ik er vrijwel nooit last van. Ik snap er ook niks van. Nou heb ik wel eens gelezen dat een line of sight beter is voor bt. maar dit gaat wel ver.
Ik probeer het nog even uit, maar ben bang dat me Vario nog niet helemaal geschikt is voor stereo Bleutooth.
Misschien een domme opmerking, maar bij mijn oude headsetje (nog gewoon mono) scheelde het behoorlijk als ik mijn telefoon in mijn rechterbroekzak had zitten en mijn oortje links, of als ze allebei links zaten. Het is maar een ingevingErik070 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:41:
[...]
Niet echt best. Net even gaan testen en als ik mijn hand in me broekzak hou over de vario heen dan valt het geluid nog vaker weg.
Ik probeer het nog even uit, maar ben bang dat me Vario nog niet helemaal geschikt is voor stereo Bleutooth.
Verwijderd
Sinds wanneer maakt Unilever koptelefoons?Mijn I-Tach Blueband A2DP koptelefoon werkt echt prima icm mijn Vario.
Ik ga me ook maar eens verdiepen in stereo bluetooth headsetjes, want het draadloze muziek luisteren spreekt me wel aan. Is dat gepriegel met snoertjes tenminste eindelijk verleden tijd!
*edit*
Behalve A2DP ondersteunen bepaalde headsets ook AVRCP, om te kunnen switchen tussen muziek en telefoon, maar ook bijv skippen naar volgende nummer. Werkt dat na de A2DP 'hack' ook op de Wizard?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 12:31 ]
iemand anders ook tekenen daarvan?
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Verwijderd
Jep hier ookHeatWave schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:47:
Ik heb dit ding nou al een tijd, en misschien is het paranoide omdat ik al wat eerder probleempjes had met mijn Qtek toestellen, maar het lijkt alsof het openschuiven steeds "makkelijker" gaat. Slijtage dus.
iemand anders ook tekenen daarvan?

Ik haat het ding, maar ik heb hem toch maar in het heuptasje. Ik probeer toch erg voorzichtig te zijn met mijn VarioVerwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 13:14:
[...]
Jep hier ookIk heb de telefoon altijd in mijn broekzak en hij schuift inmiddels zelfs wel eens vanzelf open
Ik denk dat je er met dit soort systemen toch weinig aan kunt doen behalve een case kopen. Ik weet niet hoe jij hem draagd? In principe moet het niet kunnen maar ik ben er al wel achter dat dit toestel bij opbergen in je zak idd slijt.
Maar ik gebruik hem wel vaak, en ik hoop dus niet dat hij over een paar weken echt lam is..
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
AVRCP werkt na de hack, maar dat is dan ook weer afhankelijk van de software. Met Windows Mediaplayer en PocketMusic werkt AVRCP prima (met een kleine vertraging).Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:11:
[...]
Sinds wanneer maakt Unilever koptelefoons?
Ik ga me ook maar eens verdiepen in stereo bluetooth headsetjes, want het draadloze muziek luisteren spreekt me wel aan. Is dat gepriegel met snoertjes tenminste eindelijk verleden tijd!
*edit*
Behalve A2DP ondersteunen bepaalde headsets ook AVRCP, om te kunnen switchen tussen muziek en telefoon, maar ook bijv skippen naar volgende nummer. Werkt dat na de A2DP 'hack' ook op de Wizard?
Ik kan eindelijk gewoon in mijn luie stoel blijven hangen om WinAmp te bedienen.
Ik heb echter het probleem dat de Databsae van geen kant klopt. Ondanks het feit dat mijn ID3 tags tot in puntjes verzorgt zijn, komt het grootste deel van mijn verzameling bij unknown artists terecht.Het werk iets beter als je voor folder view kiest, maar in die mode, die erg traag werkt, lukt het vaak niet om albums of losse nummers aan de actieve playlist toe te voegen. Iemand anders dezelfde ervaringen? De site van RemoteAmp en/of Googelen levert niets op.
Zodat ik het als een afstandbediening kan gebruiken filmpie klikken op de vario en hij begint met afspelen op de tv net zoals je dat nu doet met mp3, mp3 klikken en hij begint met afspelen op de pc doorgelust naar de stereo.
dlawit schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 09:23:
[...]
In Winamp kan je gewoon filmpjes in een playlist zetten.....
je geeft aan dat je met MP3 de zooi wel werkend krijgt, dan zou dat met menig filmbestand en winamp ook moeten kunnen...
Als je filmpjes van je PC op je vario wil kijken via je WiFi zou ik gewoon Orb gebruiken...die leest ook wel playlists geloof ik...
Verwijderd
Inderdaad gaaf progje, maar of ik er straks veel gebruik van zal maken....pimshw1 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:20:
De eerder vermeldde applicatie RemoteAmp is inderdaad een mooie aanvulling op het PDA gebruik.
Ik kan eindelijk gewoon in mijn luie stoel blijven hangen om WinAmp te bedienen.
Ik heb echter het probleem dat de Databsae van geen kant klopt. Ondanks het feit dat mijn ID3 tags tot in puntjes verzorgt zijn, komt het grootste deel van mijn verzameling bij unknown artists terecht.Het werk iets beter als je voor folder view kiest, maar in die mode, die erg traag werkt, lukt het vaak niet om albums of losse nummers aan de actieve playlist toe te voegen. Iemand anders dezelfde ervaringen? De site van RemoteAmp en/of Googelen levert niets op.
Echt zo'n gadget om je visite mee te imponeren, maar verder.....
Verwijderd
Ja dat bedacht ik me vanmiddag ook, zo'n functie zou echt ideaal zijn. Iemand die zo'n programmaatje kan tikken?Cobra_Lup schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:18:
[...]
Maak dan meteen maar even een progje waarmee je de flitslamp aan en/of uit kan zetten en deze actie aan een hardwareknop binden. Dan kan iedereen die daar belang bij heeft de Qtec ook als zaklamp gebruiken
CLB schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 19:08:
[...]
De streepjes boven je startbalk zijn aan batterij-indicatie![]()
Laat ik nou gedacht hebben dat dat een bugje (vormfoutje zeg maar..) was. Het stoorde me, maar nét niet genoeg om me d'r echt in te verdiepen. Maar dankzij je subtiele hintje heb ik 't balkje zelfs iets groter gemaakt, en ben happy met de niet-mooie-maar-wel-véél-praktischere batterijstatus
Ik wil bij mijn bluetooth instellingen dus een nieuwe uitgaande poort instellen voor mijn GPS systeem voor in de auto naar COM7 zetten ivm tomtom (Ik kan het apparaat wel vinden de BT-7000 bij nieuw partnerverband... en niet bij het 3e tabblad. Nu zie ik alleen dat ik alleen binnenkomende poort (COM7) instellen kan bij het tabblad COM-poorten. Ik heb denk ik die andere mogelijkheid verwijderd. Er stonden altijd 2. Hoe kun je dit weer herstellen? Ik krijg namelijk nu in tomtom te zien dat het GPS systeem niet gevonden is. Het gaat hier om de MDA vario van T-mobile met de gewone rom. Iemand zal toch wel eens tegen dit probleem zijn aan moeten gelopen? Ik heb geen idee hoe ik het werkend krijgen kan.
Groeten,
htg
whatever it takes
Achja beetje subtiele hints hier op GoT zijn toch nooit wegschooierd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 22:07:
[...]
![]()
Laat ik nou gedacht hebben dat dat een bugje (vormfoutje zeg maar..) was. Het stoorde me, maar nét niet genoeg om me d'r echt in te verdiepen. Maar dankzij je subtiele hintje heb ik 't balkje zelfs iets groter gemaakt, en ben happy met de niet-mooie-maar-wel-véél-praktischere batterijstatus
@ HTG: Je hebt die vraag al op 3 andere plekken gesteld.. beetje naughty

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 19-05-2006 09:32 ]
Kan iemand mij helpen?
whatever it takes
bij "normale"telefoons zie je vaak de huidige provider in beeld staan,das in mijn geval dus wel handig.
Noc
Verwijderd
Het volgende werkt volgens mij alleen bij de nieuwe 2.** ROM's: geschreven door Ammar van Xda-developers:Nocturno schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:27:
misschien al beantwoord, maar kun je de huidige provider in je today screen krijgen? ik woon aan de grens, en had vorige maand een dikke rekening toen bleek dat ie naar een belgische provider was geschakeld,ondanks dat ik op handmatig sta!
bij "normale"telefoons zie je vaak de huidige provider in beeld staan,das in mijn geval dus wel handig.
Noc

Download hier
Wij zijn hier geen T-Mobile helpdesk...clonedonkey schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:22:
Niemand een andwoord op mijn vraag ? Lijkt me dat 99% van de mensen er wel eens mee te maken geeft gehad...
Waarschijnlijk zijn er gewoon weinig mensen in dit topic die gebruik maken van een Flex abbo.
Maar als je T-Mobile had gebeld, had je al lang antwoord op je vraag gehad!
T-Mobile Klantenservice: 0800 7111
[ Voor 1% gewijzigd door Eggy op 19-05-2006 12:35 ]
Dit topic is gesloten.