Hier stond achterhaalde informatie…
Ik mag toch aannemen dat als ik iets koop ik het mag updaten naar de laatste versie?
Inmiddels mail gestuurd naar consumer sales van Parallels, ben benieuwd.
Anoniem: 37526
superjohn schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:07:
Deze week mijn nieuwe Macbook binnen en daar bij ook Parallels aangeschaft (dus met doosje en CD-rom). Dit was nodig zodat alles op dezelfde factuur staat en door mijn baas betaald kan wordenMaar als ik installeer is het build 19xx uit november 2006. Geen probleem, build 3120 gedownload en geinstalleerd, krijg ik een melding dat mijn licentie niet geldig is voor build 3120
![]()
Ik mag toch aannemen dat als ik iets koop ik het mag updaten naar de laatste versie?
Inmiddels mail gestuurd naar consumer sales van Parallels, ben benieuwd.
?NOTE! The activation keys for local versions of Parallels Desktop for Mac do not work with our current RC3 build of Parallels Desktop for Mac. This regards to UK, German, French, Italian, Spanish, Czech, Polish and Japanese versions. If you?re using any of those local Parallels products and want to try and evaluate our great features such as Coherence, USB 2.0 support, Transporter, and other, please order the 30-day trial activation key below.
Hmm, ik heb antwoord gehad en het blijkt dat als het nog een beta versie is dan moet je een 30 dagen key aanvragen. Pas als de beta versie echt wordt gereleased, dan verschijnt hij bij de automatische updates en kun je het downloaden. Da's leuk, maar wel omslachtig, stel dat die beta 4 maanden duurt, dan moet je dus 4x een tijdelijke key aanvragen

burne schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:15:
[...]
Kuch. Pruttel.
Product Version Availability
MATLAB® is available on the following platforms:
[…]
Matlab is nu ook beschikbaar voor Intel Mac, zij het voorlopig als beta. Als je student bent (even je collegekaart scannen) kun je gratis een testlicentie krijgen tot het juni van dit jaar. Toch draai ik Matlab onder Parallels, omdat bepaalde toolboxen die ik gebruik helaas nog niet voor Intel Mac beschikbaar zijn.
Werkt hier prima.
Anoniem: 149371
Anoniem: 165792

Checkdolby schreef op maandag 19 februari 2007 @ 20:51:
Werkt Voipbuster bij jullie onder Parallels?
Voipbuster nog niet geprobeerd, maar Skype gaat uitstekend. Mic support werkt out of the box.Kaspers schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:59:
Mm volgens mij is er geen mic support...
Waarom gebruik je de mac client van skype niet oscar ?
[ Voor 6% gewijzigd door Kaspers op 21-02-2007 16:41 ]
1) Installeer Windows XP onder een Parallels VM.
2) Run deze VM non-fullscreen, non-coherence, op 1 van je meerdere desktops dmv VirtueDesktops.
3) Vanuit eender welke van je desktops, zet je Mac in sleep mode.
4) Ontwaak uit sleep mode, switch naar Parallels en doe wat in Windows. Alles is LAGGY. Resize het venster. Yihaa! Het is weer lekker snel
-> enkel in de laatste 2 RC's (builds 3130 en 3150 oid?)
Of:
1a) zie 1
2a) Run deze VM full screen, op 1 van je meerdere desktops dmv VirtueDesktops.
3a) zie 3
4a) Ontwaak uit sleep mode, switch naar de desktop waarop Parallels in fullscreen staat. Je Mac begint nu belachelijk veel CPU te gebruiken. Zoveel, dat je een harde reset moet doen.
-> Dit probleem heb ik al altijd gehad met Parallels. Echter in de vorige stable (build 1970) trad dit probleem enkel op na vele keren (30+ op z'n minst) sleep mode (uptime van 10-20 dagen), en was het CPU gebruik "slechts" 60-70%. Nu is dat 95-99% en kan ik dus niets meer gedaan krijgen.
Tja, mijn MacBook is een beetje schizofreenKaspers schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:40:
Waarom gebruik je de mac client van skype niet oscar ?
Maar goed, na vijven en in het weekend komt het beest los, dan zijn het vooral Aperture, Photoshop en Illustrator die het uiterste vergen van mijn MacBook. Eigenlijk gebruik ik Skype dan niet. Alleen zo nu en dan een MSN client zoals aMSN.
Je hebt denk ik een UK retail versie, die hebben andere serienummers dan de versie die je bij Parallels kunt downloaden.superjohn schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 14:21:
[...]
Hmm, ik heb antwoord gehad en het blijkt dat als het nog een beta versie is dan moet je een 30 dagen key aanvragen. Pas als de beta versie echt wordt gereleased, dan verschijnt hij bij de automatische updates en kun je het downloaden. Da's leuk, maar wel omslachtig, stel dat die beta 4 maanden duurt, dan moet je dus 4x een tijdelijke key aanvragen
Een pc is net een brommer. je kan hem wel opvoeren maar het blijft nog steeds een brommer
Anoniem: 50624
Ik hoop dat de update snel beschikbaar is voor retail versies.
Anoniem: 37526
[ Voor 17% gewijzigd door Frietsaus op 28-02-2007 15:39 ]
Anoniem: 44189
Om de minuut hoor ik een soort klikje en daarna een zoem.
Heel irritant als er geen ander geluid in de kamer is.
Hoe kan ik dit oplossen?

DirectX wordt zo te zien nog niet ondersteunt helaas, zou best een spelletje willen spelen onder Parallels
http://www.parallels.com/...top/ga/features/bootcamp/
Dit zou echter wel een oplossing kunnen zijn om af en toe een spelletje te spelen: Parllels ondersteunt de bootcamp partitie, hoef je dus niet 2 partities aan te maken. Kun je Visio e.d. vanuit Parallels draaien en een 3D game vanuit bootcamp
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 01-03-2007 17:50 ]
Toont een foutmelding bij mij. Iets van een bepaald update-bestand dat niet aanwezig is op de server. Hopelijk wordt dit vlug opgelost ...Frietsaus schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 17:15:
Het ziet er naar uit dat de retail update beschikbaar is via de update functie in Parallels.
Edit: heb de update binnen en geinstalleerd, hij draait prima en het programma is ook geactiveerd.
[ Voor 22% gewijzigd door Frietsaus op 01-03-2007 19:11 ]
Anoniem: 128143
En hoe werkt parallels precies icm bootcamp ? Ik heb nu vista en kan ik ervoor zorgen dat ik die ook kan booten ipv macosx ? Zoja hoe doe ik dit precies zonder Vista opnieuw te installeren ? Of moet het andersom ? Vista via bootcamp installeren en die partitie laden in parallels ?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 128143 op 01-03-2007 19:30 ]
Dat had ik ook sinds een oudere beta toen coherence voor het eerst geintroduceerd werd. Bij mij hielp destijds een herinstallatie van XP Pro. Sindsdien werkt het prima.superjohn schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:14:
Hmm, net de update gedownload, maar als ik een aantal applicaties heb openstaan in XP en klik op de coherence button, dan gebeurt er niks
P.S. Ik hoefde geen key aan te vragen voor de final. Waarom geen idee, maar de key die ik kreeg toen ik het programma kocht vele betas terug (nog voor de introductieprijs) die werkt hier gewoon.
He who controls the Spice, controls the Universe.
[ Voor 42% gewijzigd door Frietsaus op 02-03-2007 12:18 ]
Anoniem: 87302
En de bestanden die ik heb geprobeerd waren nog van lage resolutie. Ik denk dus dat je High Def spul wel kunt vergeten onder Parallels.
Iemand die daar iets meer over kan zeggen?ik draai op dit moment een OSX systeem met daarop Parallels Desktop waarin een virtuele versie van WinXP loopt. Kan iemand mij vertellen waarom Firefox binnen WinXP (dus binnen Parallels) een stuk sneller loopt qua videoperformance (bv. scrollen) dan de OSX versie (beide v2.0.0.2) en is er een manier om dit te meten? Dan kan ik het tenminste onderbouwen met km/h, frames/second, cijfers dus.
Het staat in de planning dat dit in Firefox 3 wordt opgelost.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Probeer deze eens: http://www.beatnikpad.com/archives/2007/02/24/firefox-2002Compunologist schreef op zondag 11 maart 2007 @ 12:24:
Ik ga mezelf gewoon even quoten uit het grote [Firefox] Wat vinden we ervan? topic
[...]
Iemand die daar iets meer over kan zeggen?
Dat is de nieuwste FF build, geoptimaliseerd voor de mac, en met mooie aqua buttons ed
[ Voor 4% gewijzigd door Xandrios op 11-03-2007 12:46 ]
Yep, is inderdaad stuk sneller maar toch keer ik iedere keer weer terug naar FF vanwege de tweakability/extensions.Anoniem: 50624 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 12:35:
Ik weet dat FF niet native voor Mac OS X geschreven is, heb je Camino al eens geprobeerd? Deze is in Cacao geschreven en dus native op Mac OS X.
Informatief Johnny, thanx. Ik heb net Gran Paradiso Alpha 1 en de laatste Minefield maar 's getest en die zijn inderdaad een stuk sneller. (Nou moet ik alleen nog een manier zien te verzinnen om font smoothing/anti-aliasing weer uit te zetten, non-anti-aliased ziet er in mijn ogen een stuk frisser/scherper uit, smaken verschillen I knowJohnny schreef op zondag 11 maart 2007 @ 12:36:
Omdat Firefox nog QuickDraw gebruikt in plaats van Quartz om beelden op het scherm te tekenen en daardoor geen gebruik kan maken van hardware-acceleratie zoals veel andere programma's onder Mac OS X dat kunnen. Onder Windows gebruikt Fiorefox GDI.
Het staat in de planning dat dit in Firefox 3 wordt opgelost.
Heb ik geprobeerd maar ik merkte weinig verschil helaas, de aqua buttons vind ik ook mooiXandrios schreef op zondag 11 maart 2007 @ 12:46:
[...]
Probeer deze eens: http://www.beatnikpad.com/archives/2007/02/24/firefox-2002
Dat is de nieuwste FF build, geoptimaliseerd voor de mac, en met mooie aqua buttons edLoopt qua performance erg lekker op mijn MacBook
Ik gebruik paralells build 3188.
Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?
Heeft zeer waarschijnlijk niets met Parallels te maken, das gewoon typische Windows-brakheidwibblemoo schreef op zondag 15 april 2007 @ 12:00:
Kan iemand mij helpen met het volgende? Ik krijg office 2003 niet geinstalleerd op windows XP(sp2). Ik krijg de fout dat er een .dll niet geregistreerd kan worden. Het gaat om MSRCLR40.DLL.
Ik gebruik paralells build 3188.
Als je een slipstream install hebt gebruikt: Probeer ook eens met een normale.
Anoniem: 135177
Als je even rondsnuffeld op het forum van parallels zal je al snel verschillende threads vinden met vragen over het draaien van Ubuntu 7.04 onder parallels.Hexley schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 00:39:
Iemand een idee hoe je Ubuntu 7.04 aan de praat krijgt?
Quote van het parallels forum:
Er staat verderop in de thread een workaround (onderaan de pagina). Veel succes.The problem is essentially that if I boot a Linux virtual machine in Parallels (build 3188) running the newer flavors of kernel version 2.6.20, the virtualized optical drive does not work. I wanted to blame this on Parallels, but the fact is that the optical drive works just fine with early versions of the 2.6.20 kernel and 2.6.19 and lower. So, it must have been a kernel change that caused the problem.
Anoniem: 133926
Is dit echt waar, of kan ik Parallels gewoon installeren zonder dat hij iets formateert?
Dat slaat dus nergens op.Anoniem: 50624 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 16:20:
Nee, dat kan niet. Windows heeft een eigen partitie nodig, dat is dus C:\. Dat is gewoon de partitie die tijdens de installatie van Parallels aangemaakt wordt.
Zie bovenstaande post van Kaspers voor een correcte uitleg.
Anoniem: 87350
Ik heb gisteren Parallels geïnstalleerd op mijn iMac 20 en Vista erop gezet. Alles draait tot nu toe goed behalve 2 puntjes.
1: Hij moppert nogal over de videodriver, is daar een andere driver voor nodig zodat Vista niet zo loopt te mopperen?
2: Ik heb op mijn PC gedeelde schijven staan. Als ik bij Vista kijk ziet hij de schijven niet. Is daar een oplossing voor of weet iemand hoe ik dit werkend krijg? Ik zou graag die schijven zo willen benaderen.
Of het nog van toepassing is weet ik niet maar ik werk draadloos. (AE)
wat betreft het tweede: je netwerkinstellingen goed nakijken, het zou gewoon moeten werken.
[ Voor 45% gewijzigd door StanTheMan op 25-04-2007 15:35 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Inderdaad, een Ati. Zijn dit denk je de juiste drivers?StanTheMan schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:34:
als je een ati hebt: gewoon de laatste catalyst drivers...
wat betreft het tweede: je netwerkinstellingen goed nakijken, het zou gewoon moeten werken.
Ik heb die netwerk instellingen al 30x nagelopen, maar ik kom er niet uit. Ik zoek wel verder anders pech.
Kun/Moet je onder vista niet ook de parallels tools installeren? (Actions -> Install Parallels tools).
Heb je Parallels Tools geïnstalleerd?Anoniem: 87350 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:03:
1: Hij moppert nogal over de videodriver, is daar een andere driver voor nodig zodat Vista niet zo loopt te mopperen?
Je kunt dat eventueel handmatig doen.
Dat is te vinden onder menu "Actions".
Daarmee zou je videodriver probleem opgelost moeten zijn.
Ja, ik het de tools geïnstalleerd. Toch protesteerde hij geregeld. Het gaat nu wat beter dus ik wacht het nog even af. Bedankt iig voor het meedenken. Als het echt dramatisch gaat worden meld ik me weer. .sonderpa schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:08:
[...]
Heb je Parallels Tools geïnstalleerd?
Je kunt dat eventueel handmatig doen.
Dat is te vinden onder menu "Actions".
Daarmee zou je videodriver probleem opgelost moeten zijn.
Iemand een idee?Falcon schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:38:
Is het mogelijk om een Parallel image/bestand om te zetten naar VMware (fusion)?
Op het moment dat parallels geinstalleerd is, wil internet sharing in osx het niet meer doen: als ik op 'start' druk, verandert de knop mooi in 'stop' alsof hij z'n netwerk deelt, maar als ik naar het tabje 'firewall' ga en dan weer terug naar 'internet', staat de knop weer mooi op 'start'. oftewel: sharing staat weer uit.

gisteren had ik parallels helemaal uninstalled en toen werkte internet sharing wel weer zoals het hoorde. daarna maar weer geinstalleerd en toen werkte het niet meer.
...
ok, nu word ik helemaal gek
Misschien dat Paralles dus "gewoon" iets vreemds doet met de network adapters, wat op te lossen is met een reboot...
hopelijk kan parallels hier snel een oplossing op vinden.... ik zal ze wel even mailen.
Ook voor die tijd haatte ik reboots albagagedrager schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 08:45:
een reboot? sinds ik op apple werk -haat- ik reboots.
Even opgezocht:hopelijk kan parallels hier snel een oplossing op vinden.... ik zal ze wel even mailen.
Host-only networking or Shared Networking doesn't work after upgrading Parallels Desktop for Mac. The option is grayed out. How can it be fixed?
Try to restart your Mac. After the restart, it should work fine. If it doesn’t, just reinstall Parallels Desktop for Mac.
Anoniem: 176825
Ik heb een vista partitie via boot camp, maar ik krijg deze niet 'geimporteerd' in parallels.
Iemand die me kan helpen?

Hier stond achterhaalde informatie…
Anoniem: 205470
Ik meteen al mijn tools erop gezet, en nu bootcamp. ik wil die partitie benaderen vanuit parallels (laatste versie), maar .. dan roept ie "Parallels Desktop cannot find necessary drivers to configure your bootcamp partition" (+ nog blah over help.)
Maar.. ik doe _exact_ wat in de help staat. Ik weet zeker, ik mis iets. Wat mis ik? Iemand enig idee? Ik heb de vm-config al een keer of wat opnieuw gedaan, maar veel variatie is er niet te maken..
edit, for the masses:
Ah .. hm.. je moet, met je blitse geslipstreamde sp2 cd in c:\windows\driver cache\i386\ het bestand driver.cab copieren naar sp2.cab. Daarna kan je hem starten.
[ Voor 16% gewijzigd door pjottum op 17-05-2007 21:01 ]
ping 127.212.23.124
Het gaat om de programma's Autodesk AutoCAD en Inventor, dit zijn een 2D en 3D ontwerpprogramma.
Mijn vraag is nu zal ik dan Boot Camp of Parallels gebruiken? En wat is trouwens 'near native'?
Anoniem: 147672
Gedvr dat verklaart waarom ik mijn ethernet niet kon laten delen met een windows bak!!!!Dannr schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 08:57:
[...]
Ook voor die tijd haatte ik reboots al![]()
[...]
Even opgezocht:
[...]
Kut parallels
Ik wil dus Parallels instaleren en gebruik maken van mijn Bootcamp partitie (win xp home sp2). Ik heb wel wat gegoogled en het enige wat ik daar vond waren problemen over dit onderwerp (bootcamp xp werd corrupt)
Any ideas hoe ik dit het best aan kan pakken?
Thanks
Het lijkt me dat je gewoon parallels installeert, en aangezien dat in OSX draait gebeurd er niks met je bootcamp partitie. Dan start je parallels op en gebruik je de "bootcamp import" functie o.i.d.Bigg Balls schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:30:
Ik kan het niet zo goed vinden hier, en in de gebruiksaanwijzing van parallels staat het wat onduidelijk maar hoe installeer ik Parallels als ik Bootcamp al geinstalleerd heb?
Ik wil dus Parallels instaleren en gebruik maken van mijn Bootcamp partitie (win xp home sp2). Ik heb wel wat gegoogled en het enige wat ik daar vond waren problemen over dit onderwerp (bootcamp xp werd corrupt)
Any ideas hoe ik dit het best aan kan pakken?
Thanks
Zelf heb ik een bootcamp setup gemaakt omdat dat niets kostte. Uiteindelijk toch maar Parallels aangeschaft en het is een uitkomst! Gewoon direct al je programma's door elkaar gebruiken. Inventor draait heerlijk totdat je geheugen op is (is ook zo als je native draait). Bij ongeveer 100 onderdelen (hangt natuurlijk van de geometrie van je onderdelen af) loopt je geheugen vol en begint het swappen (bij zo'n 380 mb, meer wilde ik niet van mac os afsnoepen). Op dat moment is het geen lolletje meer om mee te werken. Native gebruik je een gig voor windows en draait er verder niets. Zelf heb ik een MacBook met 2 gig geheugen en de helft is daarvan voor Parallels als ik aan het modelleren ben. Dit werkt prima.FerdiV schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 09:08:
Zo ik heb dan eindelijk een Mac maar wil windows erop hebben aangezien ik programma's nodig heb voor school die alleen op windows draaien.
Het gaat om de programma's Autodesk AutoCAD en Inventor, dit zijn een 2D en 3D ontwerpprogramma.
Mijn vraag is nu zal ik dan Boot Camp of Parallels gebruiken? En wat is trouwens 'near native'?
Renderen gaat dubbel zo snel als je native draait omdat beide cores dan apart worden aangestuurd en gebruikt.
Bottom line: koop zoveel geheugen als je kunt betalen en een Parallels licensie.
while (! ( succeed = try ()));
Lijkt me sterk dat je 3/4GB nodig hebt om het relaxed te draaien..
XP Home edition. Ik zat te twijfelen om een vista licentie aan te schaffen, ben blij dat ik dat niet gedaan heb.Anoniem: 12609 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:01:
Draai je XP of Vista?
Vista is niet vooruit te branden met 2 GB RAM en C2Duo
ping 127.212.23.124
Anoniem: 12609
Vista draait wel een heel stuk moeilijker dan XP.Bigg Balls schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:59:
[...]
XP Home edition. Ik zat te twijfelen om een vista licentie aan te schaffen, ben blij dat ik dat niet gedaan heb.
XP loopt zeer soepel maar Vista is een ander verhaal, ligt denk ik aan dat je niet volledig van de videokaart gebruik kan maken.
Ik heb in totaal maar 1 GB maar ik gebruik autocad niet zo als jij. Ik heb maar enkele onderdelen meestal. Lukt het ook met 1 GB en dan met Windows XP Pro?hans_lenze schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:40:
[...]
Zelf heb ik een bootcamp setup gemaakt omdat dat niets kostte. Uiteindelijk toch maar Parallels aangeschaft en het is een uitkomst! Gewoon direct al je programma's door elkaar gebruiken. Inventor draait heerlijk totdat je geheugen op is (is ook zo als je native draait). Bij ongeveer 100 onderdelen (hangt natuurlijk van de geometrie van je onderdelen af) loopt je geheugen vol en begint het swappen (bij zo'n 380 mb, meer wilde ik niet van mac os afsnoepen). Op dat moment is het geen lolletje meer om mee te werken. Native gebruik je een gig voor windows en draait er verder niets. Zelf heb ik een MacBook met 2 gig geheugen en de helft is daarvan voor Parallels als ik aan het modelleren ben. Dit werkt prima.
Renderen gaat dubbel zo snel als je native draait omdat beide cores dan apart worden aangestuurd en gebruikt.
Bottom line: koop zoveel geheugen als je kunt betalen en een Parallels licensie.
EDIT: Als ik toch mt Boot Camp ga werken dan moet ik met een usb muis en toetsenbord installeren, kan ik na de installatie in windows dan weer wel de bluetooth gaan gebruiken?
[ Voor 6% gewijzigd door FerdiV op 24-05-2007 19:47 ]
Maar 1GB aan RAM in je macbook gaat natuurlijk met boot camp sneller werken dan gedeeld via parallels he..
als ik mn shared folders wil instellen dan moet ik toch mn VM stoppen? Maar als ik em stop dan sluit ie ook automatisch parallels af
Of kan ik het ook ergens anders instellen?
edit: nevermind, zat nog in de vm snelkoppeling
[ Voor 11% gewijzigd door amahusu op 30-05-2007 21:02 ]
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
werkt bluetooth in paralells? Is mij nog niet gelukt. Vertel, zou het graag willen hebbenKaspers schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 20:08:
Ja bluetooth gaat wel werken hoor..
Maar 1GB aan RAM in je macbook gaat natuurlijk met boot camp sneller werken dan gedeeld via parallels he..
Serieus gast ga eens lezen, ik reply-de op de post boven me, en zoals je had kunnen lezen:gomaster schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:13:
werkt bluetooth in paralells? Is mij nog niet gelukt. Vertel, zou het graag willen hebben
En het lijkt me logisch dat je je bluetooth usb & tobo prima werken onder parallels via Mac OS, beetje zielige reply imo, vind je zelf ook niet ?FerdiV schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 19:46:
EDIT: Als ik toch mt Boot Camp ga werken dan moet ik met een usb muis en toetsenbord installeren, kan ik na de installatie in windows dan weer wel de bluetooth gaan gebruiken?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Anoniem: 215679
ja dit klopt, ik heb bluetooth ook werkend gehad met bootcamp..., maar zo ineens deed 'ie het niet meer net zoals mijn iSight..amahusu schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:43:
als ik me niet vergis staan er op de driverscd die bootcamp aanmaakt wel bluetooth drivers voor xp
misschien iemand ideën hiervoor?
Binnen enkele weken komt hij uit. Met als belangrijkste upgrade: Ondersteuning voor DirectX en OpenGL
preorder $39
upgrade na 6 juni $49
[ Voor 84% gewijzigd door alienfruit op 01-06-2007 05:46 ]
En als je Parallels na 1 mei hebt aangeschaft is de upgrade gratis. Verder zit in versie 3.0 ook betere ondersteuning voor bestandsuitwisseling.Chak schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 23:15:
Ik krijg net mail van Parallels
preorder $39
upgrade na 6 juni $49
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Fusion heeft 3D en snapshot.alienfruit schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 05:43:
Leuk VMWare kan het al jaren... Ik heb liever VMWare Fusion dat gewoon stabiel werkt en niet heel je OSX partitie verneukt dan een brak en buggy versie van Parallels. Maar goed, ik heb ook helemaal geen interesse in het 3d gebeuren. Moet zeggen dat de Snapshots wel interessant is... misschien komt Fusion dan toch met VMWare Workstation 6 achtige snapshots
in snelheid wint op dit moment Parallels
Van 3D moet je niet veel verwachten.
Leve OS X.
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.