Ho, ho, ho...even een kleine opmerking voor het uit de hand loopt, we hebben ook de optie aangeboden om het een dag eerder op te komen halen, dus donderdag 01 februari. Er is tot en met vandaag niets afgesproken met betrekking tot een datum/tijd, wat ons betreft was vrijdag akkoord, alleen hing dit nog af van Antec. Zij hebben dus vandaag aangegeven dat ze een andere datum/tijdstip prefereren boven hetgeen door Wouter (newby) is voorgesteld. Overigens is alles in goed onderling overleg met Wouter gegaan en hij kan jullie dit bevestigen.Op maandag 29 januari 2001 14:42 schreef obsidian het volgende:
Hee jongens... geen ruzie maken. In elk geval niet met elkaar.
Maar even voor de rest. Ik vind deze actie van ned-cool/antec dus puur belachelijk!
We bestellen bij ned-cool en moeten het verschuiven omdat antec een levering krijgt? Ben ik nou de enige die dit een beetje krom vind???
Wat ons betreft kan het vrijdag nog steeds, echter niet bij Antec, door het te verschuiven dachten wij op deze wijze mensen de mogelijkheid te bieden de SX1030EC te bestellen in plaats van de SX830EC, het blijkt echter dat je door je welwillendheid het niet altijd goed doet voor sommigen...
Overigens moeten we ons wel realiseren dat Antec de kasten voor vrijdag op de lijst heeft staan als ontvangstzending. Eventueel kan altijd nog de Nederlandse douane met de inklaring roet in het eten gooien (zoals we al eens eerder hebben meegemaakt waardoor er een behoorlijke vertraging is ontstaan met betrekking tot de leveringen).
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
Verwijderd
Ik kan me voorstellen dat degenen die kast 1 besteld hebben, maar liever kast 2 zouden willen hebben, nog wel 1 weekje zouden willen wachten. Anders is het natuurlijk voor degenen die de kast besteld hebben die ze ook daadwerkelijk krijgen. Ik ben het met Obsidian eens dat wij niks,maar dan ook niks met Antec te maken hebben. Wij doen een bestelling bij Ned-Cool. Dat wij onze kasten nu toevallig kunnen ophalen bij Antec is een heel ander verhaal. Waarom dat uberhaupt gebeurd is mij een raadsel. We zouden ze toch ook bij Ned-Cool kunnen halen? Voorts zijn er bestellingen gedaan zoals Artic Silver, Alpha fan enz enz. Ik neem aan dat die spullen gewoon bij Ned-Cool vandaan komen en niet van Antec. M.a.w. Ned-Cool gaat zelf ook naar Antec om daar wat goederen af te geven
Bovendien hebben Obsidian en ondergetekende de nieuwe Antec voedingen en onze huidige kasten reeds verkocht aan derden. Als wij dus een week langer moeten wachten op onze nieuwe kasten, moeten deze personen ook langer wachten op hun spullen. Sorry hoor, maar ik vind dit een hele rare aktie van Antec. Als het zo geregeld kan worden dat de bestelling "aangepast" kan worden en in 2en opgehaald kan worden dan ben ik daar voor. Mijn voorkeur is in ieder geval dat ik DEZE week mijn Antec kast in huis heb.
Greetz,
Pech dat Antec vrijdag niet kan leveren (en wel donderdag)
Pech dat newby niet op donderdag kan halen.
Jammer dan.. die kasten lopen niet weg
~~ meesterprutser ~~
Nedcool is een 100% webbased online store, wij beschikken dus niet over een fysieke winkel.
Om enigszins de "overdracht" op een zo net mogelijke manier te laten plaatsvinden hebben wij verzocht aan Antec of het mogelijk was de kasten daar aan Wouter (newby) uit te reiken, tesamen met de overige bestelde artikelen. Er was dus nog geen datum vastgesteld, Wouter heeft alleen vrijdag de 2e februari voorgesteld. Wat ons betreft is dit geen probleem (nog steeds niet) alleen komt het Antec niet goed uit. Dat wil dus niet zeggen dat de vrijdag geen doorgang zou kunnen vinden, dat kan nog steeds, echter dan op een andere lokatie...
Door het af te laten halen bij Antec probeerden wij op deze wijze jullie tegemoet te komen, normaliter kan er bij ons dus niets afgehaald worden (dit scheelde jullie verzendkosten).
Als er nog vragen en/of opmerkingen zijn zullen wij proberen deze hier op het forum op te helderen.
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
En ik geef A3-D gelijk, het ligt niet aan ned-cool.
Kunnen we dus, door opsplitsing of andere locatie alsnog vrijdag aanhouden:?
Ik heb dus alles al betaald, en kan nu dus alles in ontvangst nemen. Vrijdag-avond zou ik naar Den Bosch kunnen rijden, of liever zaterdag-morgen of middag.
Ik heb liever dat Obsidian de A15 uitrijdt naar Tiel, en daar bij de MacDonalds aan de snelweg de spullen afleverd, maar goed...
Bel me als het nodig is!
Vanavond ben ik te bereiken op duderuud@zonnet.bl
Opsplitsing is niet aan de orde, we gaan er maar gewoon van uit dat de gehele bestelling zo blijft zoals hij is en zorgen er dus voor dat a.s. vrijdag de overdracht plaatsvindt.
Wouter, misschien kun je ons even je telefoonnummer mailen zodat we even telefonisch kontakt over e.e.a. kunnen hebben. We kunnen dan misschien gelijk een aantal dingen rechtzetten die voor een aantal personen niet helemaal duidelijk zijn geweest.
Verwijderd
maar ik wil toch wel heel graag 2 nog steeds.. waartom ben ik ook altijd te laat
hehe, nee da's jammer.. maar da's m'n eigen schuld. als er toevallig nog een verdwaalde 2 of 3 in de hoek staat : ik hoe me aanbevolen
Helaas val je dan waarschijnlijk buiten deze actie, of newby moet nog kunnen regelen dat jij meedoet met een 2e lichting
~~ meesterprutser ~~
Ik vind trouwens de oplossing van een andere lokatie prima... Even afwachten wat de rest daarvan vind!
Verwijderd
Ik wil mij hier geheel bij aansluiten.Op maandag 29 januari 2001 20:08 schreef obsidian het volgende:
Ok. Bij deze wil ik graag even rechtzetten dat ik het zelf verkeerd heb begrepen. Ik maak hieruit op dat het niet ligt aan ned-cool en zelfs ook niet aan antec. Daarom mijn excuses!
Verwijderd
thanxs voor de verduidelijking enter.nu (dacht ik ..) nu ik het zo ff teruglees klopt dat volgens mij wel.. maar met een beetje mazzel zou het kunnen zijn dat antec net die vrijdsag geleverd heeft voordat jullie levering wordt opgehaald .. toch (newby) ?? anders moet ik dus wachten tot maart / april enzo, en die 9% oid mislopen
bedankt iig voor het initiatief, ook al vis ik achter het net (zoals het er nu uit ziet)
greetz..
L@P
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
Obsidian, mail of bel me ff als je de precieze dag/tijd weet voor de aflevering!
thx already.
Is al goed, no hard feelings!
Zo zie je maar dat een misverstand zo de wereld is ingeholpen terwijl de waarheid ergens in het midden ligt. Zoals het er nu voor staat is alles bij het "oude" en wordt alles gewoon vrijdag uitgeleverd.
Verwijderd
Oh sorry... dat wist ik niet. Nou, dan mag je hem zelfs aanraken. Maar niet erop kwijlen he? Dat vind ik smerig!Op dinsdag 30 januari 2001 09:58 schreef McBoldy het volgende:
Kijk dat soort opmerking maak IK zelfs niet. Das teveel tegen het zere been >:)>:)>:)
Ze krijgen weer een nieuwe lading... dus probeer het zou ik zeggen.
Op dinsdag 30 januari 2001 11:46 schreef newby het volgende:
Inderdaad. En L@P, je mag wel even bij mij langs komen, kun je 5 kasten tegelijk zien:)
En dat was het weer voor mij. Kheb weer studietijd nodig...:(
Oeps.... Sorry, verkeerd gelezen. Ik dacht dat het over vrijdag ging!Op dinsdag 30 januari 2001 13:07 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Je haalt zaterdag de kasten op? ik d8 vrijdag
Nou 13.00 kan ook wel
Geen idee, ik weet niet hoe lang ik erover doe om terug te komen in DB. Enne... die bosche bol, die neem jij mee voor mij?Op dinsdag 30 januari 2001 13:12 schreef McBoldy het volgende:
Obsidian, hoelaat kan ik die kast van mij iqm een Bosche Bolop komen halen in Den Bosch?
mail me maar even. Geef ik je mijn tel. nummer wel.
Dan zal ik vrijdag maar rustig aan doen, zodat jullie zaterdagochtend vanaf 10 uur alweer kunnen ophalen. Moet je wel LATEN WETEN. Dat doe je door te mailen.
Ik hoop dat jullie zo genoeg weten?
Ik heb Obsidian gemeelt of 'ie ff zijn nummer door wil geven, dan kan ik hem bellen voor de aflevering.
Ik wil vrijdag-avond wel met hem afspreken, anders zaterdag ochtend/middag
Ok, perfect!!!Op dinsdag 30 januari 2001 17:38 schreef newby het volgende:
Oke, dat lukt dan vast wel. Ik mail trouwens nog een routebeschrijving voor het in delft afhalen...
Lekkere wereldreis...Op dinsdag 30 januari 2001 17:44 schreef newby het volgende:
Ohjah, ik rijd dan via denhaag over alkmaar naar bolsward of over rotterdam/utrecht/zwolle/heerenveen
Verwijderd
Dacht dat jij alleen maar een fiets had?Op dinsdag 30 januari 2001 17:42 schreef newby het volgende:
Is er nog iemand die graag wil dat ik zijn kast meeneem naar fiesland als ik toch naar mijn ouders ga? Het is wel wat moeite, maar ik wil dat best doen.
Hmm...
Newby zijn post van 18.08 uur niet gelezen
misschien kunnen we ergens in Zwolle afspreken? Zou voor Jacco en mij perfect zijn!!
Of ergens in Bolsward/Heerenveen?
~~ meesterprutser ~~
Verwijderd
... wowsens (voor de inspector gadget kenners..;))
nee maar ik wens jullie allemaal heel veel plezier met jullie geweldige aankoop, enne.. 't is de indeale case voor een ultieme mod.. dusse... ik hou ook het andere forum in de gaten !! (maak een paar pics voor me please.. ook inside enzo
"gooi die deur open en maak me gek "
goeie reis ! enne, 3h45 met goeie muziek en een reisgenoot is best om te doen hoor...
(ligt beetje aan de klasse auto, maar ok..)
greetzzz ...
Verwijderd
als ik nu mee kan doen met jullie actie (die procenten korting staat me wel aan
would be GREAT ...
ik meel ook wel ff ned-cool om te vragen of ze in zijn voor zo'n constructie, ik zal noig niks vastleggen, maar laat ff weten wat je er van vindt.. THANX...
Verwijderd
/me krijgt misschien ook een antec sx1030 (b)ec
Verwijderd
die gasten reageren gewoon tot 1 uur 's-nachts op m'n meel .. hehe .. da's koeldat is jammer,
ik dank u voor de snelle reply's
mvg,
laurens parren
----- Original Message -----
From: Nedcool
To: Laurens P.
Sent: Wednesday, January 31, 2001 12:49 AM
Subject: Re: antec - tweakers actie
Geachte mijnheer Parren,
Op dit moment loopt er maar één aktie (via Wouter Mollema a.k.a. newby). Binnen deze aktie hebben we e.e.a. met korting aangeboden vanwege het feit dat iemand anders de vorige aktie heeft afgeblazen wegen voldoende animo (min of meer uit een stukje goodwill van onze kant).
Wij blijven echter bij ons standpunt omdat we naast uw verzoek, meerdere verzoeken hebben gekregen om "naast" deze aktie toch enigszins van de aktie mee te kunnen profiteren. Zoals ik u al meldde is deze aktie echter éénmalig geweest en hebben wij de korting gebaseerd op deze ene aktie. Kasten die niet met deze aktie zijn meebesteld (wat tevens niet meer mogelijk was omdat de voorraad er compleet doorheen is) vallen dus buiten deze korting.
Dat de voorraad beperkt was is bekend gemaakt en wanneer wij (hopelijk vrijdag) de kasten weer op voorraad hebben worden deze weer gewoon tegen de reguliere prijs verkocht.
Met vriendelijke groet,
Arie van Wiggen.
sales@ned-cool.nl
---------------------------------
Nedcool Computer Cooling Supplies
The Netherlands (Europe)
http://www.ned-cool.nl
From: Laurens P.
To: Nedcool
Sent: Wednesday, January 31, 2001 12:43 AM
de aktie die u zich volgens mij herinnert is een andere die uiteindelijk niet is doorgegaan (wegens te weinig animo binnen de gestelde termijn) is een andere. Het gaat nu wel degelijk om de originele ANTEC kasten. Ze worden vrijdag opgehaald, en wegens een voorraad tekort aan jullie kant, is de afname beperkt gebleven. Zover ik begrepen heb kregen jullie diezelfde vrijdag enkele ANTEC kasten weer binnen.
Omdat het nu om 1 transactie gaat, -waarbij u een enkele kast iets later zou uitgeven, waarbij de vernzendkosten gewoon worden betaald- hoopte ik dat dat op deze manier te regelen viel. Deze order gaat over zowel kasten van het type SX830EC, SX1030EC en SX1030BEC. In totaal gaat het tot nu toe om -dacht ik- +/- 9 kasten.
Ik hoop dat deze verduidelijking van de zaak uw standpunt kan veranderen.
Ik dank u voor uw vlotte reactie.
Hopend op een postitieve reactie,
met vriendelijke groet
laurens parren
From: Nedcool
To: Laurens P.
Sent: Wednesday, January 31, 2001 12:04 AM
Beste Laurens,
Helaas kunnen we niet op dit verzoek ingaan, en wel om het volgende;
Deze "aktie" is éénmalig en geboren uit het feit dat iemand een ander merk kast, maar met hetzelfde uiterlijk, wilde bestellen in Duitsland. Omdat hier onvoldoende animo was heeft één persoon verzocht of het niet via ons met wat korting te regelen was. Hieraan hebben wij gehoor gegeven, echter ontvangen wij heden ten dage meerdere mailtjes van mensen die net buiten deze "aktie" vallen en toch de kast willen afnemen.
U begrijpt dat wij hieraan niet kunnen beginnen anders is het hele principe van de gezamenlijke inkoopactie ongegrond en kunnen wij net zo goed in het vervolg alle kasten met 10% korting verkopen.
Het spijt ons dus u te moeten mededelen dat wij aan uw verzoek geen gehoor kunnen geven (overigens hebben we alle andere verzoeken om dezelfde reden afgewezen).
Ik hoop dat u begrip heeft voor ons standpunt.
Voor het geval onze reaktie nog vragen bij openlaat kunt u ons natuurlijk altijd mailen.
Met vriendelijke groet,
Arie van Wiggen.
sales@ned-cool.nl
---------------------------------
Nedcool Computer Cooling Supplies
The Netherlands (Europe)
http://www.ned-cool.nl
From: Laurens P.
To: sales@ned-cool.nl
Sent: Tuesday, January 30, 2001 11:15 PM
Subject: antec - tweakers actie
goede morgen / middag / avond,
U bent waarschijnlijk bekent met de gezamenlijke inkoopactie van ANTEC SX830 EC SX1030 Ec en SX1030 BEC. Nu was ik net iets te laat met reageren, waardoor de gereserveerde voorraad al was besproken. Nu kregen zij informatie van u dat vrijdag ANTEC weer enkele kasten zou uitleveren. Na wikken en wegen hebben mijn mede-tweakers (helaas voor mij) toch besloten om vrijdag hun partij te komen halen.
Nu was mijn vraag of u akkoord zou gaan als ik wel mee zou doen met deze gezamelijke koop, maar dat de door mij gewenste kast (SX1030 EC of BEC) nagestuurd kan worden. Ik begrijp dat hiervoor extra verzendkosten gerekend moeten worden. Ik heb nog geen reactie ontvangen van de organisatoren van dit projectje, aan wie ik hetzelfde heb voorgesteld, maar ik dacht dat het wel netjes zou zijn, om alvast jullie/uw mening te pijlen. Deze constructie kan net in mijn mind op. Ik hoop dat jullie willen meedenken / hier postief op reageren. Ik wil dit natuurlijk ook nog verder afspreken met de organisatoren.
bedankt voor uw reactie alvast,
laurens
Heel veel sterkte en ik zal je wel een filmpie opsturen van de Antec
Ennum, die 3uur en 45 min is dus in de :(TREIN:( en in de :(BUS:(, en twee kasten meesjouwen wordt wel een beetje veel. Ik denk dat ik dan het volgende weekend, weekend na het ophalen van de kasten, wel weer naar het noorden ga. Kheb weekend-ov.
Ophalen is geen enkel probleem! Kost ff tijd, meer niet
Ik bel nog wel ff over wanneer ik langs kan komen.
~~ meesterprutser ~~
Verwijderd
Kost wat maar dan heb je ook wat!!!!!!!!!!!
lol
Hopenlijk heeft iedereen die route ontvangen en snappen jullie em (*gein*)
[beetje offtopic]
had ook 128mb infineon geheugen besteld, die kan ik nu ophalen ophet postkantoor, joepie!
Dan krijg ik dus ook binnenkort een Antec kast, artic silver, 2 extra fans (heb er ook een uit een 470W voeding gesloopt hier op mijn werk, dus in totaal dan 5 fans:):)) en een Spire koeler...
O wat ben ik benieuwd welke snelheden ik ga halen!:):)
[/beetje offtopic]
Kan de rest van het forum even kwijlen!
ƒ 287,50 S KARMOUS Betaling Antec SX830 (KAST 1) OMX2000(Saber Karmous)
ƒ 67,50 MW M L ENTER-KNEGT Restant Antec SX1030 EC (enter.nu)
ƒ 3293,50 A R VAN WIGGEN EN A E DE REGT NED-COOL
ƒ 90,00 M VAN DER STROOM restant antec
ƒ 80,50 R VAN HOEVELAKEN Restant betaling pc-kast
ƒ 250,00 R VAN HOEVELAKENAanbetaling pc-kast
ƒ 250,00 ZEEMAN EN TER STEEG Hierbij vast 250,= voor de antec !!!
ƒ 250,00 M VAN DER STROOMVoorschot voor de Antec kast
ƒ 250,00 MW M L ENTER-KNEGT Antec SX1030EC (enter.nu)
Kom op he, dit is nog niet genoeg...
Mischien morgen beter, dan post ik wel weer
Hmmm. van mij heb je alles gehad toch?
Newby, wat lees ik nou in een andere post over je 'nieuwe' systeem? Klinkt niet echt gezond....:'(
Dit topic is gesloten.
![]()