Antec kasten kopen bij ned-cool 2

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:47

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
We gaan voor de zekerheid maar even hier door!

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 12:27

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Je moet toch wat als je Iron Eagle 2 al kent.... :Z

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Hmmmm... ik weet niet of newby nou blij is met wat je gedaan hebt McBoldy.. Hij wilde graag de 255e post!

• Artcore
  • Niet online
Newby, bij mij is het geld al afgeschreven dus ik denk (hoop) dat je het morgen wel hebt.

Verwijderd

Ja, das nou jammer...:(
Ik kijk morgen wel weer of er meer geld is:)
Ik ga er dan maar van
edit:
-oeps- uit
dat het geld onderweg is...(*lol*)

Verwijderd

Ik hoop dat jullie nu weten wat een K*T zaak dat is, die IC solutions

Verwijderd

hoezo een k*t zaak?

Verwijderd

Maar begrijp ik het goed dat morgen DE dag is...????

Gaan we nog een Antec, after-party casemod site bouwen???

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Op vrijdag 02 februari 2001 00:50 schreef newby het volgende:
Ik hoop dat jullie nu weten wat een K*T zaak dat is, die IC solutions
Huh? Hoe dat zo dan? Hee wouter. Ik zie je straks. En voor mijn antec SX1030BEC, ik zie jou straks ook! :)

• enter.nu
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-05-2020

enter.nu

enterToys

:9 it's a beautiful day.. :P

~~ meesterprutser ~~

• Mc.Boldy

Mc.Boldy

He gozers nog steeds thuis:? Ga eens effies rap de kasten ophalen:9

>:)
:)
:(
:'(
:P
:o
:D
:r
:9~
:9
;)
:7
:+
O+
:*
}:O
|:(
8-)
:?
(8>
:Y)
:Z
;(
B-)
*D
:z

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Ik ga nu onderweg!

Verwijderd

Tot straks...:)

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:45

OMX2000

By any means necessary...

Vraagje Newby... Kun jij/Obsidian het telefoonnummer van Obsidian, naar mij toe mailen (e-mail adres is niet meer van toepassing- ik zit nu op mijn werk)... Ik weet niet waar Obsidian woont... dus...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Verwijderd

en ? hoe bevallen ze ???

• Artcore
  • Niet online
Newby, heb je mijn geld nou al?

• Artcore
  • Niet online
Ik moet het wel even weten natuurlijk voor ik morgen kom :)

Verwijderd

Ik heb van arjan zeeman 250,- ook nog ontvangen, verder niet. En ik heb obsidian de kasten van duderuud en van arjan zeeman meegegeven, de rest wilde gewoon in delft.
Alleen van Saber was het mij niet helemaal duidelijk, dus die is in DELFT gebleven. Ik ga niet verkeerde kasten in denbos neerzetten, dat is denk ik wel te begrijpen...
Morgen kan er alweer afgehaald worden vanaf 10 uur. Vanavond ook nog.

Ennum, als het geld wat je hebt overgemaakt er nog niet is, en je hebt echt haast, dan kun je ook wel kontant betalen, en dan stort ik het geld wel weer terug als het alsnog komt.:)
He L@P, ik heb er ZES staan, nog meer dan de vijf van de vorige keer, moet je die niet even allemaal zien? Alle types zitten er nog bij...:)

Is er nog meer onduidelijk? Mail het dan even, of post gewoon. Tot later...

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Kopen bij Ned-Cool? Not a problem hoor. Heb um onder rembours besteld toen in December... en ja hoor, dagje later ..ding dong... staat er ineens een Antec SX-1030BEC met 2 extra 80 mm fans voor de deur! Met bij behorende postbode dan :)

Ik kan alleen maar zeggen.. wat een verdomd mooie kast die Antec SX-1030BEC!! Ik wil echt niets anders meer ..:P

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Ohjah, bijna vergeten, het is gelukt, HET IS GELUKT, HET IS GELUKT!

YES

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Zo keek ik toen ik de doos openmaakte :)

Zo keek ik toen ik de kast uit de doos haalde *D

Zo keek ik toen ik alles ingebouwd had en hem opstartte B-)

En wat zal ik lekker :Z vanavond... Nou ja. Morgen denk ik! >:)

Ik ging er spontaan spelfouten van maken :)

• OMX2000

OMX2000

aaaaaaah... So cloose... Bijna had ik mijn Antec kast... Jammer, morgen maar in Delft langs Wouter gaan...

Oh ja by the way Wouter, weet jij niet en goede goedkope computershop in de buurt... Misschien dat ik ook meteen een T-Bird 1GHZ + Abit KT7A ga halen...

• Artcore
  • Niet online
Newby, heb je vandaag aan het eind van de dag nog gekeken of het geld er was? k baal hier echt flink van

• Mc.Boldy

Mc.Boldy

:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9

Oh jongens ik zit me hier bijna af te ru**en voor die kast. Hij is vet, vetter, vetst!!!

Zelfs mijn }:O keek effies opzij :)

Ik denk dat ik vanavond maar eens een nachie naast mijn pc ga slapen. Ik zal ook nog een fotootje op het net gooien voor L@P.... >:) (heb je hem al besteld?)

:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9

Verwijderd

Ik denk niet dat er intussen geld is overgemaakt, want dat gebeurt vlak voor een werkdag... Ik zal nog wel even kijken...

Zo he, wat een SUPERKAST

En vergeet niet:
Dit alles hebben we aan NED-COOL te danken!
>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)
Ze zijn zelfs zo tof geweest om even mee te rijden naar delft, omdat die 10 kasten!!! niet allemaal in de auto pasten:(, of ik had er een paar op schoot moeten houden...of moeten lopen:)

Dus jongens, laat de tienen horen in de shop-survey (mijn registery is verneukt, dus ik kan pas over een week weer posten bij de shop survey:(

En wat is het mooi, hij was NOG beter dan verwacht, en ik had al zulke hoge verwachtingen:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)

Verwijderd

Op vrijdag 02 februari 2001 20:53 schreef OMX2000 het volgende:
aaaaaaah... So cloose... Bijna had ik mijn Antec kast... Jammer, morgen maar in Delft langs Wouter gaan...

Oh ja by the way Wouter, weet jij niet en goede goedkope computershop in de buurt... Misschien dat ik ook meteen een T-Bird 1GHZ + Abit KT7A ga halen...
Ja, ik weet er wel een. A-Tembo. Kijk maar eens in de shop survey, alleen maar hoge cijfers en ik heb begrepen dat ze niet te duur zijn... Dus kan je daar altijd even kijken.

En die stomme girotel is alleen beschikbaar van 06:00 tot 23:00, dus ik kan morgenvroeg pas weer kijken...:(

Ik zal zo die link nog even posten over mijn systeem en de gigantische hoeveelheid fouten die er plaatsvonden en vinden. Die stond in de vorige topic, en hier zo ook...:)

• Artcore
  • Niet online
Newby kun je aub vanochtend nog even kijken ;(

Laat maar als het toch niet komt :'(

Giro = :r

• enter.nu

enter.nu

enterToys

Pfff.. bloed, zweet en tranen, maar nu heb ik hem dan draaien. Gelijk op m'n nieuwe mamaplankje (CUSL2-C). 't Was wel een uurtje of 04:00 ofzo, maar toch.. 8-)

Wat een klere zooi is het om een mamaplankje met VIA chipset te vervangen door een plankje met Intel chipset. :(

Gelukkig heeft de W2K server setup verschillende repair mogelijkheden :7

Maareh.. dat kassie is schitterend. :P

~~ meesterprutser ~~

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:47

duderuud

Sliden is koel

OBSIDIAN!!! IK WIL MIJN KAST OPHALEN!!:):)

Ben ZOOOOO benieuwd!!

Neem je telefoon op joh!!:):) Ik ben er zelfs om 09:30 voor opgestaan...OP ZATERDAG!!!;):)

Motor-Forum.nl

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Haha..... is allemaal al geregeld. En hij is BLIJ!

Verwijderd

Tuurlijk is ie dat, ik ben zelfs blij met mijn LEGE kast:)

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

WOWIE!:):):):)

Kast is SUPERVET!!!!

Het gaafste: TB750@1000 komt niet boven de 33 graden, HAHA!!! Dat heb ik nog nooit gezien!!!

antec kast met 4 koelers, Spire koeler en artic silver...WOW!!:):)

Ben echt helemaal gelukkig...:)

Oude 3dmark score: 5430 MAX, nu: 5782!:)

een van de hoogste scores met een TB1000 en Geforce SDR:):)

* duderuud is errug gelukkig:):)

Motor-Forum.nl

• OMX2000

OMX2000

Yihaaaaa!!!! I'm very happy again... Het is gewoon een superkast!!!!
Kan alleen pas morgen :'( beginnen met bouwen, moet m'n vriendin nog ff blij maken...
En oh ja Wouter, it was nice meeting you!!!! Succes met je eigen systeem!!! En thanx for everything...

En we moeten wel blijven posten wat we allemaal met onze Antec kasten doen!!!!

• enter.nu

enter.nu

enterToys

Yes!! Mijn eerste stapjes in overklok land.. :)

Ik heb mijn PIII 667Mhz eens op 700Mhz gezet.
Met }:O is mijn CPU 45º

Afbeeldingslocatie: http://www.enter.nu/images/700mhzDPC.gif

en zonder }:O is mijn CPU 32º

Afbeeldingslocatie: http://www.enter.nu/images/700mhz.gif

Dankzij mijn Antec SX1030EC met 2 fan's en een goedkope rot koeler op m'n PIII'tje. Binnenkort maar eens een mooie ORB halen :7

~~ meesterprutser ~~

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Haha... lekker man. Geen koelers in mijn kast, twee fans van mijn enermax en een golden orb op mijn CPU en ik heb 32 graden stressed!!!

En wat een rust man.... Heerlijk! Nu op naar de 600 MHz (ik heb een PIII 500)

• Artcore
  • Niet online
Newby, kan ik hem toch niet alvast komen halen..... pleaz... Ik wil hem zo graag!

• Mc.Boldy

Mc.Boldy

Ik denk dat Newby niet moeilijk doet om je die kast mee te geven......als je je bolide die onder je subtitel staat maar achterlaat :):):)

Mijn vriendin zit achter de pc :'(, nu moet ik op de laptop....

Verwijderd

congrats allemaal !!!!

nog meer inside en detail pics dan de sites van ned-cool / antec / chieftec (:r ;))enzo ??

• OMX2000

OMX2000

yihaaaa... ik heb mijn BP6 moederbord lekker doorgebrand, bij het inbouwen...

KL*TEZOOI :( Ik moet nu dus snel een ABIT KT7A + 1GHZ AMD T-Bird ergens kopen... weet iemand een shop in de buurt van Utrecht of Tilburg???

Verwijderd

Da's niet zo slim he, moet je ook niet doen:(

Toch wel BALEN man, maar nu moet je wel overstappen op een beter systeempie:)

• OMX2000

OMX2000

Yep nu heb ik een goede reden >:) om een nieuw systeem inelkaar te schroeven... Maar de kast ziet er ECHT goed uit... Ik was ook een tijdje op zoek naar een speaker, maar dat is dus niet meer zo'n traditioneel speakertje...

• Artcore
  • Niet online
Sorry m'n broertje deed lomp

Maar hoe krijg jij in vredesnaam je mobo doorgebrand?!

• Mc.Boldy

Mc.Boldy

Hier speciaal voor L@P de nieuwe opstelling:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~zeeman/pics/antec1.jpg
Het is een 21" monitor dus dan kun je ongeveer nagaan hoe groot de kast is.

Close-up van frontje:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~zeeman/pics/antec2.jpg
In bovenste 5.25"-bay komt nog mijn temp.meter.

Frontje is binnen 2 sec. te verwijderen:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~zeeman/pics/antec3.jpg

Floppie en Plextors zijn m.b.v meegeleverde 'drive rails' binnen enkele tellen te verwijderen:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~zeeman/pics/antec4.jpg

Beneden frontje ook rap los te halen (als je dat wilt):
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~zeeman/pics/antec5.jpg

Harde schijven zitten op hoogte van mobo (niet bovenin kast te monteren bij dit type Antec):
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~zeeman/pics/antec6.jpg

3.5" devices binnen no-time los te halen uit de kast:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~zeeman/pics/antec7.jpg

En voor de koeling zitten er ook genoeg opties op. Hier een opname van mijn GlobalWIN VOS32+ met op de achtergrond een extra fan (met luchtkap) om de warmte van de proc weg te zuigen. In totaal kunnen er 4 extra fans ingebouwd worden in de Antec. Ook deze zijn m.b.v. een kliksysteem binnen seconden te verwijderen:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~zeeman/pics/antec8.jpg

Al met al .....ik ben O+ op mijn Antec!!

• OMX2000

OMX2000

Op zondag 04 februari 2001 18:54 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Sorry m'n broertje deed lomp

Maar hoe krijg jij in vredesnaam je mobo doorgebrand?!
Als ik dat eens wist... Het is niet het eerste moederbord wat ik overzet/inbouw... En ik heb goed opgelet (statische elektriciteit etc...), maar er loopt nu aan de onderkant van mijn moederbord een lijn die zwart is, en zelf los komt van het moederbord... ByeBye Bp6 en ik heb nu twee celerons, zonder moeder ;(
Ach ja ik hoop dat de AMD T-Bird 1Ghz veel goed maakt...

Verwijderd

ziet er errug :9~ uit !!
thanx voor de gedetailleerde pics !.. ik heb daarnet.. (jaja ze zijn er weer net vanaf 18.30 .. kreeg een meeltje van ze .. TOP)
M'N (bijna) EIGEN SX1030EC BESTELD !!!!

HAM.... TJAKKA ... YEAHH..
i can't wait/stand it any longer .... !
wel voor de volle mep :( maar tja .. dan heb je ook wat he :7 (naja.. jullie plan came together, de mijna net niet, maar daar gaat het nu ff niet om .. )

edit: ow .. wel klote van je mobo..
/me heeft best wel het e.e.a. verbouwd binnenin, maar nog nooit _helemaal_ leeg en over in een andere case.. dacht toch dat dat niet zo moeilijk moest zijn ;) (no offence)
moeten we dan toch maar ff mee uit gaan kijken ...

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Nou boys, het leukste is nog....met mijn oude kast kon ik mijn TB750 niet hoger klokken dan 846, want daarboven kraakte mijn geluid.

Heb hem wel eens op 1000mhz gehad, maar proc werd toen 55-58 graden...

nu TB750@1000mhz, perfect geluid, en niet warmer dan 33 graden!! (Wel nu met Spire koeler en Artic Silver ertussen)

Scheelt gewoon meer dan 20 graden!!

Ik heb er dus 4 koelers in zitten, maar de kast is gewoon muisstil!:)

Ik ben gewoon super happy, hehe!!

Zelfs nieuwe highscore van 3DMARK gezet, 5782!!:):)

Ik sta nu op de 3e of 4e plaats op de website van www.madonion.com met mensen met een TB tot 1000mhz en een Geforce SDR, HAHA!>:)

Echt een HELE goede koop geweest...het kost wat, maar je krijgt er wel wat voor terug!!!

Motor-Forum.nl

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Hee, trouwens.... wie hadden er nog meer problemen van het niet goed passen van de ATX plaat? Bij mij kwamen de ps/2 aansluitingen niet goed uit. De gaten zaten te hoog, ik kreeg mijn muisstekker er niet goed in. Ik heb de plaat uit mijn oude kast er maar weer ingezet.

Enne.... gaat lekker hoor. Ik heb gisteren even de sotkoeler erbij gezet. Ik zit nu op 29 graden stressed. Ik ga alleen even de kast isoleren. Maakt nog teveel herrie naar mijn zin. ;)

Hmmm. trouwens nog iemand ervaringen met een P2B-f en een enermax voeding? Ik krijg de fan-speed niet te zien. Krijg een error. Draden zitten goed. En er staat in de bios dat ie het moeten meten maar mooi niets!

Verwijderd

ow .. ik heb ook een P2B-F (jaja.. good ol'days ;))
ik kan dus nog wat probleempjes verwachten .. ??

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Ik heb een KT7 bord, en heb geen probs gehad...

Heb nu mijn Thunderbird 750 op 1030(!!!) mhz lopen, en wordt nu wel een stukkie warmer...max 36 graden:9~:9~

Ben benieuwd hoever ik kan gaan, hehe! Hmmm....750@1150:):):)

400mhz overklokken, WOWIE!

Zal me niks verbazen als ik het nog haal ook...

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Proberen zou ik zo zegen. Ik hoop dat ik mijn duronnetje 700 boven de 1100 (hij is al op de 1000 geweest) kan krijgen. Hij heeft in de vorige configuratie op 1050 wel gepost...:)

Dit gaat helemaal goed komen. Nu nog die ondzettende baybus voormekaar krijgen:Y)
Dat wordt nog aardig wat werk. Heeft een van jullie ervaring met een temp-meter (lcd) bij de kast om de cpu-temp in de bay-bus te zien... Want het mobo uitlezen gaat natuurlijk niet, of wel:?

Shit man, ik overstroom van de idee-en, maar ik kan nog nix doen...:( Hebben jullie wel eens een lichie of een neon-buisje achter het luchtrooster van de front-plate (of hoe heet dat) geplaatst. DAT ZIET ER GAAF UIT, dat moet je echt eens proberen. Dan zijn al die gleuven groen verlicht... Jammer dat ik geen pics heb, maar ik koop asap een webcam of een digitale camera... Alleen het kost wat:(

Dan straks nog niewe zijpanelen klussen, met vanalles d'r op en d'r aan... Ik probeer de kast zo min mogelijk te veranderen. Case-modden zonder zagen-enz in de kast:)

Ohja, over die pics. Je moet zeker eerst je pics op je homepage zetten en dat hier de url invullen he? Moet ik eens de serverspace van de studie gebruiken.

• Artcore
  • Niet online
Heb je het geld nog steeds niet newby? Ik word moedeloos...

Verwijderd

Ik kijk vanavond nog:)

Ik hoop ook dat ik het dan heb, het duurt zo veel te lang. Wil trouwens een van jullie nog een spire overkopen, die van 33 piek bij ned-cool (5D21B3). Ik had die voor een vriend meebesteld, en toen ie zelft zijn mobo en proc kocht kreeg ie er gratis een koeler bij...Dus hoeftie deze niet:(

• Artcore
  • Niet online
Is het erg veel moeite om nu even te kijken misschien? Dan kan ik hem vanavond ophalen als het geld er is, is dat goed?

Verwijderd

Ik zit nu op de TU, en ik ben over een uurtje wel weer "thuis", dan kan ik dat controleren. Dat klote girotel online werkt niet:(

• Artcore
  • Niet online
O ja sorry misschien vind je me een beetje opdringerig/ongeduldig (zo ja vergeef me dan:)), maar je begrijpt natuurlijk wel waarom >:)

Verwijderd

Jaaaaah, dat snap ik... Ik ben reuze ongeduldig over die @^#!%&*^@#!$#%&^*{}???! zaak in 't harde, ik wil mijn syteem inbouwen, gloeiende gloeiende.
Ik kijk zo wel. Ik zit nu nog op de TU:)

Verwijderd

hee.. krijg je nu er ook een floppydrive bij of niet ???

Verwijderd

Nou, nee. Krijg je die dan vaak bij een kast geleverd?

En de plannen zijn gewijzigd... Ik post morgenvroeg wel of er weer geld binnen is...

Verwijderd

soms zit die er wel bij ja .. maar geen punt.. ik heb er nu ook een in gebruik, dus da's niet zo'n ramp...

IK BEN WEL EEN ONGELOVELIJKE EIKEL.. IK BLAAS NET M'N L.E.O.N. LICHTSNOERTJE OP DIE VOOR M'N RIBBELS IN MYCOM KAST ZIT, EN ER ERG VET UIT ZIET (BLAUW) EN IK ER 12 IPV 3 VOLT OPZETTE, EN DIE IK OOK WOU OVERBOUWEN NAAR ANTEC CASE, WANT HET IS ECHT WEL MOOI EN ORIGINEEL, EN DIE KWAMEN VAN CONRAD EN DIE WAREN NIET HEEL GOEDKOOP MET ALLE VERZENDKOSTEN ERBIJ :( :( :( :( :(

sorry, maar ik baal :(

en ik heb niet eens een pic als aandenken of show of zo ;(

• Artcore
  • Niet online
Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen Newby?

Verwijderd

Yep, je geld is er!!!:):):)!!!!:):)
Je kan em morgenmiddag of vanavond ophalen. Wel mailen of smssen als je komt. Bellen kan ook.... Tot straks...:)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Dus de laatste kan ook eindelijk ook meel*llen over hoe geweldig die kasten zijn? :)

• Artcore
  • Niet online
Yah beter man! Ik moet alleen m'n lieve pappie nog even zien te bereiken, hij moet me naar jou toe rijden :)

Dat komt wel goed denk ik, ik stuur je nog een mailtje als ik vanavond kom, maar ik zou er wel op rekenen!!

YES EINDELIJK!!!!!

Verwijderd

Okee dan, wel voor halfzes mailen, liefst eerder:)

• Artcore
  • Niet online
Ok newby, vanavond ben ik er. ik mail je ook nog.

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Hem mijn systeem nu alweer op 1050mhz (105*10) lopen...en we gaan door!:):)

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Uiteraard, we gaan voor de twee GHZ...:):)

Tot vanavond Art...

Verwijderd

Oke, die kast ben ik ook kwijt :'(

Nog 1tje, de zwarte wel te verstaan, die gaat er morgen vandoor...

Dan is bijna alles klaar, alleen nog de casemods:)

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Johnny E

Dôh !!

Ik kan voor een gunstige prijs aan de Chieftec TA-10W Bigtower kast komen. Is het zelfde als de Antec alleen met ander frontje.
Wie heeft er interesse? Heb er 10 in bestelling staan maar meer is geen probleem.
Afbeeldingslocatie: http://www.chieftec.com/images/3_ta-10w.jpg laat het weten op johneijg@dds.nl

Specs!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Foei... dubbelpost!

• jeepey
  • Laatst online: 22:18
Ik vroeg me af hoeveel ruimte er achter het deurtje zit in de SX1030. Ik heb namelijk een baybus en de schakelaartjes steken nogal uit :(

Als iemand het ff op kan meten...graag!

Vertalen.nu

• Mc.Boldy

Mc.Boldy

Dan moet je bij Obsidian zijn....ik heb geen deurtje :'(

:)

• Mc.Boldy

Mc.Boldy

Kom op jongens. Ik wil die foto's van jullie nou ook wel eens een keertje zien!!

8-)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Geen webcam, geen digicam.. En ik zal thuis eens kijken hoeveel ruimte er is. Volgens mij best wel wat hoor...

• jeepey
Op woensdag 07 februari 2001 17:29 schreef obsidian het volgende:
Geen webcam, geen digicam.. En ik zal thuis eens kijken hoeveel ruimte er is. Volgens mij best wel wat hoor...
Alvast bedankt! :)

Vertalen.nu

• jeepey
Op woensdag 07 februari 2001 17:29 schreef obsidian het volgende:
edit:

Sorry...dubbelpost |:(

Vertalen.nu

• jeepey
Heb je nog kunnen kijken obsidian?
Of ben je nog niet thuis geweest :)

Thanx...

Vertalen.nu

Verwijderd

Gelukkig is iedereen nuttig bezig:) Ik ga binnekort een wegcam ofzo kopen, nog iemand tips? Liefst een digicam, niet al te duur (max 500)

• Artcore
  • Niet online
Nou newby, de kast is perfect maar ik heb nog wel probs met het mobo...krijg binnenkort een nieuwe...

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Op donderdag 08 februari 2001 18:43 schreef jeepey het volgende:
Heb je nog kunnen kijken obsidian?
Of ben je nog niet thuis geweest :)

Thanx...
Oeps sorry... helemaal vergeten.

Verwijderd

Aha, neem de asus, heb je veel ruimte bij de proc...

Verwijderd

ze zijn vandaag aan de deur gweweest met m'n case, maar er was niemand thuis ;(:(

maandag na 13.00 ophalen op poastkantoor ... ma ff lief aankijken, want dan zit ik op school... jullie horen nog van me :)

/me is al binna happy aan het worden, alleen baalt dat íe 'm nu niet heeft ...

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:28

Macros

I'm watching...

Ik ben ook super blij met mijn zwarte Antec kast met deurtje.
Ik heb er nu ook een neon buisje achter gedaan. Ik wilde blauw, maar die hadden ze niet meer, dan maar groen, is super mooi en heel easy om te installeren.

Er zit best veel ruimte achter het deurtje, in het midden zeker een centimeter en aan de zijkanten ook nog wel 5 mm, dus een baybus moet wel lukken.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Verwijderd

Op vrijdag 09 februari 2001 22:02 schreef Macros het volgende:
Ik ben ook super blij met mijn zwarte Antec kast met deurtje.
Ik heb er nu ook een neon buisje achter gedaan. Ik wilde blauw, maar die hadden ze niet meer, dan maar groen, is super mooi en heel easy om te installeren.

Er zit best veel ruimte achter het deurtje, in het midden zeker een centimeter en aan de zijkanten ook nog wel 5 mm, dus een baybus moet wel lukken.
Heb je die neon achter het deurtje gedaan (zo ja, waar precies) of achter het onderste gedeelte van het frontpaneel (achter het rooster)?
Ik heb nl ook die zwarte Antec :9~ .

• enter.nu

enter.nu

enterToys

Straatje Ik denk dat Macros reageerde met 2 onderwerpen.

1) een antwoordt op de vraag hoeveel ruimte er tussen het deurtje en de kast zit (om een baybus te plaatsen)

2) een gave casemod optie met neon verlichting die, gezien de kast, bijna 100% zeker onderin de kast zit (achter het deurtje zie je er (bijna) niks van).

~~ meesterprutser ~~

Verwijderd

antecje is geinstalleerd en hij is sweeeeettt... O+ O+

enne .. mcBoldy ..
mag ik ook die antec logo gebruiken voor webicon .. i love it ...

Verwijderd

Ik wil dus ook een antec case gaan kopen, namelijk de SX830 EC. Maar dan wil ik voorin een 120 mm fan gaan zetten, dat moet wel lukken met een beetje modden. Maar dan mot ik wel het HD rekje weg halen heb ik gezien, en dan moeten met HD's ergens anders. Daarom wil ik er 1tje in een 5,25 slot doen dmv zo'n ijzeren rekje. De andere wil ik in het 2e 3,5 inch slot doen boven de floppy drive. Maar kan iemand mij vertellen of dat ook zal passen ?
Pagina: 1