Toon posts:

Antec kasten kopen bij ned-cool

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 504 views sinds 30-01-2008

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:47

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 30 januari 2001 13:12 schreef McBoldy het volgende:
Obsidian, hoelaat kan ik die kast van mij iqm een Bosche Bol :9 op komen halen in Den Bosch?
Geen idee, ik weet niet hoe lang ik erover doe om terug te komen in DB. Enne... die bosche bol, die neem jij mee voor mij? :9

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 12:27

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Het wordt wel erg lastig met al die data die ik langs zie komen over al die pagina's posts.......maar als ik het goed heb worden die kassia op VRIJDAG opgehaald toch? Obsidian kan ik je die vrijdag bellen? Ik moet toch vanuit Eindhoven richting Zaltbommel en dan kom ik langs.....Bakkerij de Groot :9~

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

• mvds

mvds

Totally awesome!

Is goed joh... Bel maar. En tuurlijk bakkerij de groot. Elke andere bakkerij en het zijn geen bosche bollen. :)

mail me maar even. Geef ik je mijn tel. nummer wel.

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, VRIJDAG is de ophaaldag. Dat betekend (aangezien ik vrijdagmiddag bezig ben met mijn studie) je vanaf vrijdagavond (en dus ook zaterdag/zondag) de kast zou kunnen ophalen, als ik dan de 250 gulden heb ontvangen en je het overige bedrag meeneemt of dat ik dat ook al op mijn rekening heb.
Dan zal ik vrijdag maar rustig aan doen, zodat jullie zaterdagochtend vanaf 10 uur alweer kunnen ophalen. Moet je wel LATEN WETEN. Dat doe je door te mailen.

Ik hoop dat jullie zo genoeg weten?

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:47

duderuud

Sliden is koel

SGOED!

Ik heb Obsidian gemeelt of 'ie ff zijn nummer door wil geven, dan kan ik hem bellen voor de aflevering.

Ik wil vrijdag-avond wel met hem afspreken, anders zaterdag ochtend/middag

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dat lukt dan vast wel. Ik mail trouwens nog een routebeschrijving voor het in delft afhalen...

• Artcore
  • Niet online
Op dinsdag 30 januari 2001 17:38 schreef newby het volgende:
Oke, dat lukt dan vast wel. Ik mail trouwens nog een routebeschrijving voor het in delft afhalen...
Ok, perfect!!! *D

Verwijderd

Topicstarter
Is er nog iemand die graag wil dat ik zijn kast meeneem naar fiesland als ik toch naar mijn ouders ga? Het is wel wat moeite, maar ik wil dat best doen.

Verwijderd

Topicstarter
Ohjah, ik rijd dan via denhaag over alkmaar naar bolsward of over rotterdam/utrecht/zwolle/heerenveen

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 30 januari 2001 17:44 schreef newby het volgende:
Ohjah, ik rijd dan via denhaag over alkmaar naar bolsward of over rotterdam/utrecht/zwolle/heerenveen
Lekkere wereldreis... :)

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, het is niet anders. Ik ben dan ook 3uur en 45 min onderweg...:(

Verwijderd

Topicstarter
Wat is het rustig opeens. Het lijkt wel of alles geregeld is. Mooi zo :+
Nou alleen nog even die route yetsen.

Verwijderd

Op dinsdag 30 januari 2001 17:42 schreef newby het volgende:
Is er nog iemand die graag wil dat ik zijn kast meeneem naar fiesland als ik toch naar mijn ouders ga? Het is wel wat moeite, maar ik wil dat best doen.
Dacht dat jij alleen maar een fiets had?

Hmm...
Newby zijn post van 18.08 uur niet gelezen :(

• enter.nu
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-05-2020

enter.nu

enterToys

newby: Wanneer ga je naar je ouders..
misschien kunnen we ergens in Zwolle afspreken? Zou voor Jacco en mij perfect zijn!!

edit:

Of ergens in Bolsward/Heerenveen?

~~ meesterprutser ~~

Verwijderd

5 antec's SX1030EC en BEC kan ik niet aan hoor.. zoiets moet je opbouwen he, men beginne bij een 830 (no offence >:)) dan 1 1030, dan een zwarte, dan naaast elkaar... en dan .. -moet ik me vasthouden- tada, doek omhoog... alle 5 naast/op elkaar ...

... wowsens (voor de inspector gadget kenners..;))

nee maar ik wens jullie allemaal heel veel plezier met jullie geweldige aankoop, enne.. 't is de indeale case voor een ultieme mod.. dusse... ik hou ook het andere forum in de gaten !! (maak een paar pics voor me please.. ook inside enzo
"gooi die deur open en maak me gek " >:))

goeie reis ! enne, 3h45 met goeie muziek en een reisgenoot is best om te doen hoor...
(ligt beetje aan de klasse auto, maar ok..)

greetzzz ...

Verwijderd

ik bedenk me in ene kere iets zwaar geniaals:
als ik nu mee kan doen met jullie actie (die procenten korting staat me wel aan :)), maar met ned-cool gewoon afspreek dat ik die 1030 krijg uit hun eerste levering ?? die van vrijdag bijv. uiteraard betaal ik dan ietsje meer verzendkosten, maar dat neem ik dan maar voor lief... mag ik dat vragen ??

would be GREAT ...

ik meel ook wel ff ned-cool om te vragen of ze in zijn voor zo'n constructie, ik zal noig niks vastleggen, maar laat ff weten wat je er van vindt.. THANX...

• mvds

mvds

Totally awesome!

Van mij mag je. Probeer het, als het nee is weet je in elk geval waar je aan toe bent. Niet geprobeerd is altijd ehh... hoe ging ie ook al weer? ;)

Verwijderd

yo ..ikke hebbe meeltje gestuurd naar ned-cool... :):):):):) swing ..
/me krijgt misschien ook een antec sx1030 (b)ec

• Mc.Boldy

Mc.Boldy

Yo L@P, hou je hem in de broek? *D

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

Verwijderd

:'( :'( :'( .. Ned-Cool wil niet ..
dat is jammer,
ik dank u voor de snelle reply's

mvg,
laurens parren
----- Original Message -----
From: Nedcool
To: Laurens P.
Sent: Wednesday, January 31, 2001 12:49 AM
Subject: Re: antec - tweakers actie

Geachte mijnheer Parren,

Op dit moment loopt er maar één aktie (via Wouter Mollema a.k.a. newby). Binnen deze aktie hebben we e.e.a. met korting aangeboden vanwege het feit dat iemand anders de vorige aktie heeft afgeblazen wegen voldoende animo (min of meer uit een stukje goodwill van onze kant).

Wij blijven echter bij ons standpunt omdat we naast uw verzoek, meerdere verzoeken hebben gekregen om "naast" deze aktie toch enigszins van de aktie mee te kunnen profiteren. Zoals ik u al meldde is deze aktie echter éénmalig geweest en hebben wij de korting gebaseerd op deze ene aktie. Kasten die niet met deze aktie zijn meebesteld (wat tevens niet meer mogelijk was omdat de voorraad er compleet doorheen is) vallen dus buiten deze korting.

Dat de voorraad beperkt was is bekend gemaakt en wanneer wij (hopelijk vrijdag) de kasten weer op voorraad hebben worden deze weer gewoon tegen de reguliere prijs verkocht.

Met vriendelijke groet,

Arie van Wiggen.

sales@ned-cool.nl

---------------------------------
Nedcool Computer Cooling Supplies
The Netherlands (Europe)

http://www.ned-cool.nl
From: Laurens P.
To: Nedcool
Sent: Wednesday, January 31, 2001 12:43 AM

de aktie die u zich volgens mij herinnert is een andere die uiteindelijk niet is doorgegaan (wegens te weinig animo binnen de gestelde termijn) is een andere. Het gaat nu wel degelijk om de originele ANTEC kasten. Ze worden vrijdag opgehaald, en wegens een voorraad tekort aan jullie kant, is de afname beperkt gebleven. Zover ik begrepen heb kregen jullie diezelfde vrijdag enkele ANTEC kasten weer binnen.
Omdat het nu om 1 transactie gaat, -waarbij u een enkele kast iets later zou uitgeven, waarbij de vernzendkosten gewoon worden betaald- hoopte ik dat dat op deze manier te regelen viel. Deze order gaat over zowel kasten van het type SX830EC, SX1030EC en SX1030BEC. In totaal gaat het tot nu toe om -dacht ik- +/- 9 kasten.

Ik hoop dat deze verduidelijking van de zaak uw standpunt kan veranderen.
Ik dank u voor uw vlotte reactie.

Hopend op een postitieve reactie,
met vriendelijke groet

laurens parren
From: Nedcool
To: Laurens P.
Sent: Wednesday, January 31, 2001 12:04 AM

Beste Laurens,

Helaas kunnen we niet op dit verzoek ingaan, en wel om het volgende;

Deze "aktie" is éénmalig en geboren uit het feit dat iemand een ander merk kast, maar met hetzelfde uiterlijk, wilde bestellen in Duitsland. Omdat hier onvoldoende animo was heeft één persoon verzocht of het niet via ons met wat korting te regelen was. Hieraan hebben wij gehoor gegeven, echter ontvangen wij heden ten dage meerdere mailtjes van mensen die net buiten deze "aktie" vallen en toch de kast willen afnemen.
U begrijpt dat wij hieraan niet kunnen beginnen anders is het hele principe van de gezamenlijke inkoopactie ongegrond en kunnen wij net zo goed in het vervolg alle kasten met 10% korting verkopen.

Het spijt ons dus u te moeten mededelen dat wij aan uw verzoek geen gehoor kunnen geven (overigens hebben we alle andere verzoeken om dezelfde reden afgewezen).

Ik hoop dat u begrip heeft voor ons standpunt.

Voor het geval onze reaktie nog vragen bij openlaat kunt u ons natuurlijk altijd mailen.

Met vriendelijke groet,

Arie van Wiggen.

sales@ned-cool.nl

---------------------------------
Nedcool Computer Cooling Supplies
The Netherlands (Europe)

http://www.ned-cool.nl
From: Laurens P.
To: sales@ned-cool.nl
Sent: Tuesday, January 30, 2001 11:15 PM
Subject: antec - tweakers actie

goede morgen / middag / avond,

U bent waarschijnlijk bekent met de gezamenlijke inkoopactie van ANTEC SX830 EC SX1030 Ec en SX1030 BEC. Nu was ik net iets te laat met reageren, waardoor de gereserveerde voorraad al was besproken. Nu kregen zij informatie van u dat vrijdag ANTEC weer enkele kasten zou uitleveren. Na wikken en wegen hebben mijn mede-tweakers (helaas voor mij) toch besloten om vrijdag hun partij te komen halen.

Nu was mijn vraag of u akkoord zou gaan als ik wel mee zou doen met deze gezamelijke koop, maar dat de door mij gewenste kast (SX1030 EC of BEC) nagestuurd kan worden. Ik begrijp dat hiervoor extra verzendkosten gerekend moeten worden. Ik heb nog geen reactie ontvangen van de organisatoren van dit projectje, aan wie ik hetzelfde heb voorgesteld, maar ik dacht dat het wel netjes zou zijn, om alvast jullie/uw mening te pijlen. Deze constructie kan net in mijn mind op. Ik hoop dat jullie willen meedenken / hier postief op reageren. Ik wil dit natuurlijk ook nog verder afspreken met de organisatoren.

bedankt voor uw reactie alvast,
laurens
die gasten reageren gewoon tot 1 uur 's-nachts op m'n meel .. hehe .. da's koel

• Mc.Boldy

Mc.Boldy

He L@P, waarom dan niet meteen een kast bestellen bij Ned-Cool. Als je dan toch zo graag een Antec kast wilt hebben, kijk je toch ook niet meer op die laatste 9% van de prijs? Het is toch een kast die de eerste jaren zal meegaan! Reken maar eens uit hoeveel kasten je de laatste jaren hebt gekocht(ik bij elkaar een stuk of 4).

Heel veel sterkte en ik zal je wel een filmpie opsturen van de Antec :D

• mvds

mvds

Totally awesome!

Jammer voor je dat het niet lukt. Maar inderdaad, waarom maak je niet meteen gebruik van de situatie. Jij weet nu dat ze vrijdag kasten binnenkrijgen. Laat ze er dan meteen een voor je vasthouden. Die korting krijg je dan niet, maar je hebt wel een Antec... En je hebt er niet tot april voor hoeven te wachten!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Juistem, zou ik ook doen. Jammer van die korting, maar och, geen wereldramp toch??

Motor-Forum.nl

Verwijderd

yep.. eigenlijk heb je gelijk... laat ik dat maar doen dan ..

Verwijderd

Topicstarter
Zo, L@P, je bent gelukkig overtuigd van de pracht van antec kasten, KOPEN dus.
Ennum, die 3uur en 45 min is dus in de :(TREIN:( en in de :(BUS:(, en twee kasten meesjouwen wordt wel een beetje veel. Ik denk dat ik dan het volgende weekend, weekend na het ophalen van de kasten, wel weer naar het noorden ga. Kheb weekend-ov.

• enter.nu
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-05-2020

enter.nu

enterToys

HE newby: Sorry, ik wist niet dat je met OV moest komen. Als ex-IBG uitkeringstrekker had ik dat natuurlijk kunnen weten |:(

Ophalen is geen enkel probleem! Kost ff tijd, meer niet :7
Ik bel nog wel ff over wanneer ik langs kan komen.

~~ meesterprutser ~~

Verwijderd

Dit zijn perfecte kasten heb er zelf ook een paar, werken perfect.

Kost wat maar dan heb je ook wat!!!!!!!!!!!
lol :P :9

Verwijderd

Topicstarter
Dan hoef ik dus voor niemand zijn kassie mee te nemen. Heb ik het ook weer rustig :)

Hopenlijk heeft iedereen die route ontvangen en snappen jullie em (*gein*)

• Mc.Boldy

Mc.Boldy

Als je die paarse pijlen nou gewoon effies op straat kalkt, wordt het nog duidelijker :z

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar, er zitten geen paarse pijlen op de weg in delft...

Verwijderd

Topicstarter
Dus dan zet ik die er ook niet op...

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

haha!

[beetje offtopic]

had ook 128mb infineon geheugen besteld, die kan ik nu ophalen ophet postkantoor, joepie!

Dan krijg ik dus ook binnenkort een Antec kast, artic silver, 2 extra fans (heb er ook een uit een 470W voeding gesloopt hier op mijn werk, dus in totaal dan 5 fans:):)) en een Spire koeler...

O wat ben ik benieuwd welke snelheden ik ga halen!:):)
[/beetje offtopic]

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Topicstarter
Daar gaan we natuurlijk allemaal voor, die snelheid. Ook voor de ondzettend gave look...:)

• Mc.Boldy

Mc.Boldy

Nee ik heb gewoon geld teveel en wil al jaren een heel apart aquarium hebben. Iemand ervaring met guppies en een voeding van 300W? >:)

• Mc.Boldy

Mc.Boldy

Effies omhoog en op naar de 300 posts...

• mvds

mvds

Totally awesome!

Kan niet. We krijgen een slotje op de 255 posts.

• Mc.Boldy

Mc.Boldy

Mooi, dan mag Newby weer eens een nieuwe openen...eens kijken of die voor vrijdag weer vol is!

• mvds

mvds

Totally awesome!

We maken hem wel vol met foto's van onze kasten... :)

Kan de rest van het forum even kwijlen!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Goed idee>:)!

Motor-Forum.nl

• Mc.Boldy

Mc.Boldy

Nog 1 nachje slapen.... Newby, de rest van het geld is onderweg!!!

8-)

Verwijderd

Topicstarter
Okee dan.

Verwijderd

Topicstarter
Dan kunnen jullie alvast fijn dromen

Verwijderd

Topicstarter
Ohja, de 255ste post is voor mij :)

• Artcore
  • Niet online
Newby, heb je mijn geld al?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou het zo niet weten. Ik zal vanavond nog even girotellen en dan posten van wie ik het geld heb...

• Artcore
  • Niet online
Ok, als het goed is zou je het nu moeten hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Daar kom je dan zo achter

Verwijderd

Topicstarter
We halen het wel...:)

Die 255

Verwijderd

Topicstarter
En enter.nu, hier moet je zijn voor het geweldige verhaal over mijn superfout systeem, misschien ook nuttig voor de anderen...

Verwijderd

Topicstarter
Dit heb ik ontvangen (komt rechstreeks uit girotel):
ƒ 287,50 S KARMOUS Betaling Antec SX830 (KAST 1) OMX2000(Saber Karmous)
ƒ 67,50 MW M L ENTER-KNEGT Restant Antec SX1030 EC (enter.nu)
ƒ 3293,50 A R VAN WIGGEN EN A E DE REGT NED-COOL
ƒ 90,00 M VAN DER STROOM restant antec
ƒ 80,50 R VAN HOEVELAKEN Restant betaling pc-kast
ƒ 250,00 R VAN HOEVELAKENAanbetaling pc-kast
ƒ 250,00 ZEEMAN EN TER STEEG Hierbij vast 250,= voor de antec !!!
ƒ 250,00 M VAN DER STROOMVoorschot voor de Antec kast
ƒ 250,00 MW M L ENTER-KNEGT Antec SX1030EC (enter.nu)
Kom op he, dit is nog niet genoeg...
Mischien morgen beter, dan post ik wel weer

• mvds

mvds

Totally awesome!

Na deze nog 5 wouter! :)
Hmmm. van mij heb je alles gehad toch?

Verwijderd

Topicstarter
Jep, alles van jou is er obsidian. Maar, heb je mijn sig, ondertitel en icon niet begrepen... :)lol:)

• Artcore
  • Niet online
Vaag man, ik heb het vorige week vrijdag overgemaakt. Ik had verw8 dat je het nu wel zou hebben :(

• mvds

mvds

Totally awesome!

Omdat newby moe is. Zal ik het maar even doen. Zou deze draad gesloten worden, kunnen we altijd hier doorkletsen.

• Mc.Boldy

Mc.Boldy

Volgens mij kan er nog wel eentje bij!!

Newby, wat lees ik nou in een andere post over je 'nieuwe' systeem? Klinkt niet echt gezond....:'(

• Mc.Boldy

Mc.Boldy

TJAKKA ------------>>>> 255!!!!

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.