Toon posts:

Antec kasten kopen bij ned-cool

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 505 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Op vrijdag 26 januari 2001 15:05 schreef newby het volgende:
Wil iedereen ook snel melden al er nog iets extra besteld moet worden. Van duderuud weet ik het, verder hoeft miemand:?
Vergeet je mijn fans niet?

P.s. Verandering van plannen. Zoals het er nu uitziet kom ik vrijdag naar Delft/Rotterdam (zwager is met vakantie in Winterberg).
Newby/Obsidian willen jullie mij laten weten hoe laat jullie waar zijn.

Greetz,

Verwijderd

Sorry 2 keer gepost.
Mijn reaktie kwam niet te voorschijn :(.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Ze hebben het zelfs op hun site aangepast. Als jullie het niet geloven kijk zelf maar even http://www.ned-cool.nl

Wij hebben de laatste antec kasten. Het duurd tot eind maart begin april voordat de nieuwe lading binnen is. Dus doe nu mee...

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:47

duderuud

Sliden is koel

Ik neem aan dat de kasten a.s. vrijdag worden gehaald?

En over de aflevering, ik wil wel op een vrijdag-avond, zaterdag of zondag naar Den Bosch rijden, maar als je langs wil komen is dat ook goed. (Bijvoorbeeld afspreken bij de Mac langs A15 bij Tiel)

Motor-Forum.nl

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

We spreken wel wat af.

Verwijderd

Topicstarter
Deze adressen zijn nu bekend (voor de kast)

Doerak, rotterdam, kast 2, plus 2 fans:Antec-S804
Mijzelf/newby, in delft, kast 1 + artic silver & alfa fan
enter.nu, in delft, kast 2
Arjan Seesing, in delft, kast 3
Obsidian, neemt hem zelf mee, kast 3
Arjan Zeeman, den bos - bij obsidian, kast 1
Duderuud, den bos, kast 1
Roelof, ? , kast 1
Jacco, ? , kast 2

Bedragen komen vanavond. Dan kunnen jullie het overige bedrag eventueel ook nog overmaken.
en wat heb ik een tering-volle mailbox
Ned-cool moet trouwens nog bevestigen dat de afhaling op vrijdagochtend is, dus het staat nog steeds niet vast.

Verwijderd

Topicstarter
En als hier iets niet klopt, meldt het dan meteen, das wel zo handig. Ik ben vanavond wel weer online, vanaf 20/22 uur ongeveer. Als ik snel klaar ben misschien eerder.
Tegen Jakko en Roelof, Meld de plaats waar je de kast wil afhalen!

Verwijderd

Topicstarter
Toch maar weer online, hehe, maar niet zo lang. Waarom doet dat klote netscape ook zo moeilijk met twaekers.net. Zo dat moest ik even kwijt.
Trouwens, ik heb 85 mailtjes over die antec-regeling in mijn inbox. Das wel VEEL.

Ik heb 250 piek ontvangen van:
Obsidian
Enter.nu
Arjan Zeeman

Verwijderd

Topicstarter
Gaaf bloempie, maar waarom irrelevant?
edit> ik snappen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik zag het nu pas (had op die ouwe bak de icons enzo uitgezet

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

edit:

De F250,- is overgemaakt!

Motor-Forum.nl

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

:( Op www.techstore.com kostie in zwart maar 84 dollartjes, omgerekend 195 piekies. Woonde ik maar in Amerika... Zeikerd die ik ben (8>

This title is for sale, please send me a PM

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou maar blij zijn dat je in nederland zit, Prima landje!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-05 20:36
Ik heb model nummer 2 een tijdje geleden bij www.progress.nl besteld, hij staat daar onder
de naam Chieftec Fileserver-tower type DX-1W-D, is precies dezelfde kast.

Verwijderd

Topicstarter
Daar was ik weer:
De ophaaldag staat nog steeds niet vast, dus we wachten op ned-cool om te bevestigen dat het op vrijdag kan plaatsvinden.

De bedragen zijn binnen!
Hier de lijst met de bedragen. Haal er 250 piek vanaf, en wat overblijft moet je dan alsnog overmaken of kontant meenemen.
Voor het ophalen en benzine enz. vraag ik 8 gulden van jullie, oke.

Dat wordt dan 317.50+50.00=367.50
287.50+115.00+45.00=447.00

317.50

340.00

Obsidian, neemt hem zelf mee, kast 3 + slotkoeler
340.00+50.00=390.00

287.50

Duderuud, den bos, kast 1 + kleine tube artic silver en spire koeler
287.50+10.00+33.00=330.50

Roelof, in delft , kast 1
287.50

Jacco, delft - gaat mee met enter.nu, kast 2
317.50

Oke, dat was het eerst.

Verwijderd

Topicstarter
Zo, ik ga zo mijn eigen computer in orde maken en ik ga zo lekker naar mijn pappie en mammie in friesland. Ik log daar nog wel even in.

Verwijderd

He luitjes,

Mijn Antec SX-1030B is net binnen :9~ !! Wat een vreselijk ontzettend heerlijke kast is dat.
Jullie hebben heel wat om naar uit te kijken!
Ik hoop dat jullie het uit houden tot die van jullie wordt afgeleverd. Ik ga vast ombouwen...

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

thx...

Motor-Forum.nl

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Restant bedrag is net overgemaakt! (F80,50)

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan nu niet mailen, die tu-mail server doet moeilijk Ik "spreek jullie maandag wel weer. Ontvangen gaat wel:) Anders kan ik altijd nog wel posten, ik kijk morgenmiddag weer even.
EN, ned-cool heeft wat hun betreft de vrijdagochtend bevestigd, alleen moet het antec nog uitkomen. Dat zal vast wel goed zitten. DIT GAAT LUKKEN:7

Verwijderd

Nou, ff een updeet voor een ieder die het wil horen:
De SX-1030B is van alle ingedienten voorzien. Die geleiders die je aan je 5,25" drives vastmaakt is een perfect systeem. Je klikt je CD-ROM etc er zo in, en in no-time heb je ze er weer uit. Verder is het een genot je kast in minder dan 1 seconde open te kunnen maken.
Naar wat ik gewend was, is het ding verder heel stil, maar dat kan ook komen doordat ik die Delta HP fan van die FOP38 vervangen heb door een 80 mm Sunon kastkoel-fan. Net zoveel luchtverplaatsing en een fractie van het geluid. Een aanrader!!!
Kortom ik ben een gelukkig mens en weet zeker dat jullie dat ook zullen zijn.

Verwijderd

Als het voor jou of om het even is Wouter, reken ik het restant kontant af.

Greetz,

Verwijderd

here I am .. veels te laat waarschijnlijk

Ik had interesse (nog steeds !!) in kast no. 2. kan iemand mij per meel laten weten of ik echt te laat ben ? ..

ow en ik woon in eindhoven.. heb sinds 1,5 week rijbewijs :), kan 'm wel ophalen in den bosch ofzo...

sorry voor mijn extreem late reactie ...
shame on me..

heb een poaar dagen niet gegot.. dit gemist, begin irrelevant verhaal gemist.. shit shit shit..

thanx alvast voor de info.. ik vat 'm namelijk niet helemaal nu qua aantallen enzo.

Verwijderd

Op zaterdag 27 januari 2001 21:37 schreef L@P het volgende:

Ik had interesse (nog steeds !!) in kast no. 2. kan iemand mij per meel laten weten of ik echt te laat ben ? ..
Volgens mij ben je niet te laat om nog een kast te bestellen. Ik dacht dat Newby maandag? de bestelling doorgeeft aan Ned-Cool.
ECHTER, kast nummer 2 en 3 zijn er niet meer :(
Alleen kast nummer 1 is er nog.
(zie website Ned-Cool).

Greetz,

Verwijderd

ow .. da's verdomd jammer... ik wil perse dat deurtje, anders hoeft ut niet voor mij.. (en die interne bays extra ..) naja.. ik zie dan binnenkort de reactie van newby wel... ik had dat wel gezien op ned-cool's page , maar vroeg me af of newby in zijn reservering nog kasten had .. dat 3 vlug weg is : I understand.. dat is ook gewoon de ultieme wannahave kast .. maar 2 is ook oke vinnik... naja .. eigen schuld dikke bult zullen we maar zeggen ...

Verwijderd

sorry ... :o

Verwijderd

OKee okee ik wil kast nummer 1... Hoe regel ik dat nu nog... Ben heel laat met reageren ik weet het....

Ik MOET echt die kast 1 hebben...

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 11:33 schreef Rebasser het volgende:
OKee okee ik wil kast nummer 1... Hoe regel ik dat nu nog... Ben heel laat met reageren ik weet het....

Ik MOET echt die kast 1 hebben...
FF contact opnemen met Newby/Wouter of dat mogelijk is.
io1052888@student.io.tudelft.nl
Volgens mij is er nog wel een kast 1.
Weet niet zeker.

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Haha... ziet iedereen nu in een keer dat die kasten echt niet meer te krijgen zijn of het moet via ons gaan? Best wel lachen zeg... :)

Verwijderd

bij die eerdere actie was ik ook al aanwezig, maar dat ging niet door ofzo...
en nu was ik idd. vrij laat ja ... dusse heeft niks met vermelding op site van ned-cool van doen hoor ....

ben alleen benieuwd naar antwoord/reactie van de crew

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Klopt ja, ik dacht je naam al te herkennen. Maar ja, newby had al gezegd niet zo vaak meer online te zijn. Dus je zal even tot morgen moeten wachten. Waarschijnlijk is er alleen maar aan kast 1 te komen verder.

Verwijderd

Topicstarter
Er zij nog steeds nieuwe verstadigen begrijp ik:)
Kast 1 moet nog wel lukken. Ik zal meteen nedcool vragen om er nog een bij te doen. Ik zal ook over die slotkoeler vragen, obsidian.
Ik mail zo nog wat met een ander adres, liefst wel reply-en naar het oude adres (io1052888@de rest)

Verwijderd

Zijn er nu nog kasten over. Zo ja meld dat dan even, anders laat maar hangen. Maakt ook niet zoveel uit. :)

Verwijderd

Topicstarter
Oke, voor de duidelijkheid, KAST 1 IS ER NOG, DIE KAN JE NOG BESTELLEN ALS JE HEEL ERG SNEL BENT, DWZ MORGEN VOOR EEN UUR OF 2 'S MIDDAGS.

Voor de betaling: Altijd die 250 gulden overmaken. Die kun je niet kontant betalen, en die moet je los betalen (niet het gehele bedrag in 1 keer.
En waarom? Zo kan ik tenminste nog een beetje nagaan of alles klopt, ik heb intussen 110 mailtjes over deze zaak gehad, dus kan je nagaan dat het genoeg werk is, en een complete chaos als iedereen wat anders wil/doet. Dat is het eigenlijk al, maar het gaat nog.:)

Voor de prijs: je kan hierboven (staat wel in een post van mij) wel een prijs aflijden, ook al sta je er niet tussen.

Verwijderd

Het is niet dezelfde kast EelcoB hij lijkt erop maar is 3.5kg lichter en wordt zonder fans geleverd.

http://www.chieftec.com/products/entry/dx01wd.htm

;(

Verwijderd

thanx voor je meel newby..
helaas ben ik te laat :'( :'(
stom van me... naja. suc6 met de zaken verder iig ..

Verwijderd

Topicstarter
Ja, jammer voor je, maar het zijn ook altijd de gaafste dingen die niet lukken.|:(

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Hoi Wouter, goedenmorgen. Vraagje, is er nu iemand bijgekomen voor kast 1? Zo ja, zorg even dat ie laat weten waar ie zijn kast wil afhalen/wil laten bezorgen.

Verwijderd

Topicstarter
Hier de lijst met de bedragen. Haal er 250 piek vanaf, en wat overblijft moet je dan alsnog overmaken of kontant meenemen.
Dat wordt dan 317.50+50.00=367.50
287.50+115.00+45.00=447.00

317.50

340.00

Obsidian, neemt hem zelf mee, kast 3 + slotkoeler
340.00+50.00=390.00

287.50

Duderuud, den bos - bij obsidian, kast 1 + kleine tube artic silver en spire koeler
287.50+10.00+33.00=330.50

Roelof, in delft , kast 1
287.50

Jacco, delft - gaat mee met enter.nu, kast 2
317.50

Saber, ? , kast 1
287.50
Oke, dat was het eerst.

[Dit bericht is gewijzigd door newby op 29-01-2001 09:52

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik ben wakker en er is nog een kast bijgekomen (die is ook al gereserveerd). Ik zorg er wel voor dat ik weet waar ie em wil hebben.

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Obsidian, we moeten ff afspreken waar/wanneer ik de kast in Den Bosch (of dichterbij->hint!:)) op kan halen!!

Motor-Forum.nl

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Op maandag 29 januari 2001 10:23 schreef Duderuud het volgende:
Obsidian, we moeten ff afspreken waar/wanneer ik de kast in Den Bosch (of dichterbij->hint!:)) op kan halen!!
Waar moet je vandaan komen?

Verwijderd

Topicstarter
Zo, alles wordt weer fijn geregeld op de vroege morgen:)

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Op maandag 29 januari 2001 10:24 schreef obsidian het volgende:

[..]
Waar moet je vandaan komen?
Ik woon in Lienden, vlakbij Tiel/Veenendaal.

Alles langs de A15 is eigenlijk wel goed...:)

Ik hoor het wel!

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Topicstarter
EVEN OPLETTEN NU
Ned-cool heeft gemaild, dat het vrijdagochtend niet kan, vanwege antec.
Dit houd in: we moeten op een andere dag het spul ophalen, dat kan op donderdag of een week later.
ten tweede: goed nieuws. Dat het vrijdag niet past, komt omdat antec dan een nieuwe lading binnen krijgt, waaronder als het goed is kast 1 en 2 (niet 3).
Donderdag komt mij slecht uit, het zou echter wel geregeld kunnen worden. Heeft iemand er problemen mee dat we dit een week uitstellen, dit is waarschijlijk het makkelijkst. Dan kunnen anderen ook nog kast 2 bestellen.
Ennuh, svp snel antwoorden.

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Nou, doe mij dan maar gelijk kast 2 ipv 1!!

Dan mag iemand anders kast 1 van mij wel hebben, lief he?:):)

Motor-Forum.nl

• enter.nu
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-05-2020

enter.nu

enterToys

Mooi dat Antec nog meer krijgt :)

Mijn kassie wil ik natuurlijk het liefst zo snel mogelijk :9~ , maar een weekje later is misschien ook nog wel uit te houden ;)
Als het volgende week wordt, wil ik graag op zaterdagochtend (10 februari) naar Delft komen, kan dat?

~~ meesterprutser ~~

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 12:27

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Newbie,

Kan mijn kast 1 dan gewijzigd worden in een kast 2 !!!! Zullen we dan nog maar een weekie wachten, dan krijg ik misschien toch nog die kast 3....:P

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

Verwijderd

Topicstarter
Um, kast 3 gaat niet lukken, en ik zal even kijken wat er kan met kast 2. En over dat ophalen, dat kan die zaterdag waarschijnlijk wel:7

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Ik snap het niet? Wat heeft een nieuwe lading voor antec met onze bestelling bij ned-cool te maken?

Het is leuk dat er meer kasten komen maar om dan meteen een andere bestelling op te schuiven vind ik een beetje raar zaken doen. Ze kunnen toch wel zeker twee dingen tegelijk afhandelen?

Het gaat hier om een bestelling van meer dan 3500 piek!

Verwijderd

Topicstarter
Oh, en McBoldy, het is NewbYYY
Lees mijn ONDERTITEL

• Mc.Boldy

Mc.Boldy

Daar hadden we het al over gehad via de meel. Ik laat me toch ook niet kaal noemen, terwijl ik McBoldy heet.....niet McBaldy!!!! *D Kijk ook maar eens naar mijn ONDERTITEL 8-)

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Hee jongens... geen ruzie maken. In elk geval niet met elkaar.

Maar even voor de rest. Ik vind deze actie van ned-cool/antec dus puur belachelijk!
We bestellen bij ned-cool en moeten het verschuiven omdat antec een levering krijgt? Ben ik nou de enige die dit een beetje krom vind???

• Mc.Boldy

Mc.Boldy

Ik kan me voorstellen dat jij het niet leuk vindt, omdat je dus je kast later krijgt. Zelf had ik voor aankomend weekend de grote ombouw gepland en zelfs moedersdevriendin deed niet moeilijk. Afspraken verzet naar een week later ed. .... je begrijpt. Maar ik heb nu wel kans dat ik door die ene week een kast2 krijg ipv een kast1 en dat lust ik wel!

Kunnen we de bestelling niet in 2 keer ophalen? Komend weekend heb ik dus tijd, maar volgende week echt niet vrees ik.

McBoldy

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, mischien kunnen we daar wat mee doen...

Verwijderd

Topicstarter
Ennum, kben om 17uur ongeveer wel weer online (kheb ut druk):+

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Tsjah....als ik deze week kast 1 kan krijgen, dan vind ik het goed, maar ik wil best wachten tot volgende week voor kast 2!

Motor-Forum.nl

• Artcore
  • Niet online
k heb het liefst zo snel mogelijk kast 1.(die heb ik besteld en hoef hem niet om te ruilen naar 2).

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer ervoor te zorgen dat het volgens plan gaat...

• Artcore
  • Niet online
Ja dat is goed, ik heb alle overige onderdelen van m'n nieuwe systeem al liggen dus ik wil beginnen :)

• A3-D
  • Laatst online: 18:21
Op maandag 29 januari 2001 14:42 schreef obsidian het volgende:
Hee jongens... geen ruzie maken. In elk geval niet met elkaar.

Maar even voor de rest. Ik vind deze actie van ned-cool/antec dus puur belachelijk!
We bestellen bij ned-cool en moeten het verschuiven omdat antec een levering krijgt? Ben ik nou de enige die dit een beetje krom vind???
Ho, ho, ho...even een kleine opmerking voor het uit de hand loopt, we hebben ook de optie aangeboden om het een dag eerder op te komen halen, dus donderdag 01 februari. Er is tot en met vandaag niets afgesproken met betrekking tot een datum/tijd, wat ons betreft was vrijdag akkoord, alleen hing dit nog af van Antec. Zij hebben dus vandaag aangegeven dat ze een andere datum/tijdstip prefereren boven hetgeen door Wouter (newby) is voorgesteld. Overigens is alles in goed onderling overleg met Wouter gegaan en hij kan jullie dit bevestigen.
Wat ons betreft kan het vrijdag nog steeds, echter niet bij Antec, door het te verschuiven dachten wij op deze wijze mensen de mogelijkheid te bieden de SX1030EC te bestellen in plaats van de SX830EC, het blijkt echter dat je door je welwillendheid het niet altijd goed doet voor sommigen...

Overigens moeten we ons wel realiseren dat Antec de kasten voor vrijdag op de lijst heeft staan als ontvangstzending. Eventueel kan altijd nog de Nederlandse douane met de inklaring roet in het eten gooien (zoals we al eens eerder hebben meegemaakt waardoor er een behoorlijke vertraging is ontstaan met betrekking tot de leveringen).

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Hmm... ok. Maar waarom hangt het dan af van antec? Kunnen we de kasten niet bij jullie ophalen? De bestelling is tenslotte bij jullie geplaatst.

• Mc.Boldy

Mc.Boldy

He Newby waar blijf je...het is al lang 17:00 ;)

Verwijderd

Goedemiddag allen,
Ik kan me voorstellen dat degenen die kast 1 besteld hebben, maar liever kast 2 zouden willen hebben, nog wel 1 weekje zouden willen wachten. Anders is het natuurlijk voor degenen die de kast besteld hebben die ze ook daadwerkelijk krijgen. Ik ben het met Obsidian eens dat wij niks,maar dan ook niks met Antec te maken hebben. Wij doen een bestelling bij Ned-Cool. Dat wij onze kasten nu toevallig kunnen ophalen bij Antec is een heel ander verhaal. Waarom dat uberhaupt gebeurd is mij een raadsel. We zouden ze toch ook bij Ned-Cool kunnen halen? Voorts zijn er bestellingen gedaan zoals Artic Silver, Alpha fan enz enz. Ik neem aan dat die spullen gewoon bij Ned-Cool vandaan komen en niet van Antec. M.a.w. Ned-Cool gaat zelf ook naar Antec om daar wat goederen af te geven :?
Bovendien hebben Obsidian en ondergetekende de nieuwe Antec voedingen en onze huidige kasten reeds verkocht aan derden. Als wij dus een week langer moeten wachten op onze nieuwe kasten, moeten deze personen ook langer wachten op hun spullen. Sorry hoor, maar ik vind dit een hele rare aktie van Antec. Als het zo geregeld kan worden dat de bestelling "aangepast" kan worden en in 2en opgehaald kan worden dan ben ik daar voor. Mijn voorkeur is in ieder geval dat ik DEZE week mijn Antec kast in huis heb.

Greetz,

• enter.nu

enter.nu

enterToys

Laten we nu niet met z'n allen het "eventjes" willen regelen. Laat dat maar over aan newby. Die heeft het tot nu toe prima gedaan.

Pech dat Antec vrijdag niet kan leveren (en wel donderdag)
Pech dat newby niet op donderdag kan halen.

Jammer dan.. die kasten lopen niet weg |:(

~~ meesterprutser ~~

• A3-D
Ik zal trachten e.e.a. nog even proberen duidelijk uit te leggen.

Nedcool is een 100% webbased online store, wij beschikken dus niet over een fysieke winkel.
Om enigszins de "overdracht" op een zo net mogelijke manier te laten plaatsvinden hebben wij verzocht aan Antec of het mogelijk was de kasten daar aan Wouter (newby) uit te reiken, tesamen met de overige bestelde artikelen. Er was dus nog geen datum vastgesteld, Wouter heeft alleen vrijdag de 2e februari voorgesteld. Wat ons betreft is dit geen probleem (nog steeds niet) alleen komt het Antec niet goed uit. Dat wil dus niet zeggen dat de vrijdag geen doorgang zou kunnen vinden, dat kan nog steeds, echter dan op een andere lokatie...

Door het af te laten halen bij Antec probeerden wij op deze wijze jullie tegemoet te komen, normaliter kan er bij ons dus niets afgehaald worden (dit scheelde jullie verzendkosten).

Als er nog vragen en/of opmerkingen zijn zullen wij proberen deze hier op het forum op te helderen.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er, maar niet zo lang

Verwijderd

Topicstarter
Ennum, is het nou echt zo'n groot probleem voor antec? En een andere locatie is ook geen probleem. En, als er iemand wil rijden voor een tweede bestelling, dan vind ik dat ook prima. Dan laten we alle kasten van degene die liever een adere zouden willen hebben, even zitten.
En ik geef A3-D gelijk, het ligt niet aan ned-cool.
Kunnen we dus, door opsplitsing of andere locatie alsnog vrijdag aanhouden:?

Verwijderd

Topicstarter
PS, ik ga nu naar een afspraak, ik ben er om 22uur mischien alweer. Ik kom vanavond in iedergeval nog.

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Ik vind het prima! Als je me snel nodig hebt voor het afleveren, bel me dan! 06-18096145

Ik heb dus alles al betaald, en kan nu dus alles in ontvangst nemen. Vrijdag-avond zou ik naar Den Bosch kunnen rijden, of liever zaterdag-morgen of middag.

Ik heb liever dat Obsidian de A15 uitrijdt naar Tiel, en daar bij de MacDonalds aan de snelweg de spullen afleverd, maar goed...

Bel me als het nodig is!

Vanavond ben ik te bereiken op duderuud@zonnet.bl

Motor-Forum.nl

• A3-D
Laten we het maar niet moeilijker maken dan dat het is. Wij houden gewoon de vrijdag aan en zullen Wouter mailen welk adres (het zal in ieder geval in Rotterdam worden, vlakbij de Kuip).

Opsplitsing is niet aan de orde, we gaan er maar gewoon van uit dat de gehele bestelling zo blijft zoals hij is en zorgen er dus voor dat a.s. vrijdag de overdracht plaatsvindt.

Wouter, misschien kun je ons even je telefoonnummer mailen zodat we even telefonisch kontakt over e.e.a. kunnen hebben. We kunnen dan misschien gelijk een aantal dingen rechtzetten die voor een aantal personen niet helemaal duidelijk zijn geweest.

Verwijderd

zo te zien vis ik weer achter het net :'(

maar ik wil toch wel heel graag 2 nog steeds.. waartom ben ik ook altijd te laat ;(

hehe, nee da's jammer.. maar da's m'n eigen schuld. als er toevallig nog een verdwaalde 2 of 3 in de hoek staat : ik hoe me aanbevolen *D

• enter.nu

enter.nu

enterToys

L@P als ik het goed gelezen heb, krijgt Antec Europe weer een voorraadje kasten (1 & 2) binnen. Die zou je dan via Ned-Cool kunnen krijgen.

Helaas val je dan waarschijnlijk buiten deze actie, of newby moet nog kunnen regelen dat jij meedoet met een 2e lichting :)

~~ meesterprutser ~~

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Ok. Bij deze wil ik graag even rechtzetten dat ik het zelf verkeerd heb begrepen. Ik maak hieruit op dat het niet ligt aan ned-cool en zelfs ook niet aan antec. Daarom mijn excuses!

Ik vind trouwens de oplossing van een andere lokatie prima... Even afwachten wat de rest daarvan vind!

Verwijderd

Op maandag 29 januari 2001 20:08 schreef obsidian het volgende:
Ok. Bij deze wil ik graag even rechtzetten dat ik het zelf verkeerd heb begrepen. Ik maak hieruit op dat het niet ligt aan ned-cool en zelfs ook niet aan antec. Daarom mijn excuses!
Ik wil mij hier geheel bij aansluiten.

Verwijderd

Foutje :(

Hebben anderen dat ook, dat je af en toe je reaktie niet ziet en je dan nog maar eens post. Het is mij nu al 3x overkomen. En het viel mij op dat het iedere keer was bij een post die een veelvoud is van 25.
Oftewel, iedere x bij een nieuwe pagina |:(

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Inderdaad, dan had ik dus vandaag ook al. Nog nooit eerder gezien trouwens

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij zeurt ie wel eens dat ik geen twee dezelfde berichten mag sturen achter elkaar. Dan heb ik twee keer op versturen gedrukt omdat het niet opschoot, en ja, ik ben weer een half uurtje online.

Verwijderd

Topicstarter
Het zoals al gemeld dus gewoon door als gepland, en als iemand zaterdag of vrijdag avond al zijn kast in delft wil ophalen, dan kan dat wel. Moet je wel van te voren laten weten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben morgenvroeg al wel weer online (tien/elf uur ofzo)

Verwijderd

oke.. i snap nu hoe het gaat, ik dacht eerst dat het de bedoeling was van newby en dinges dat ze die 2e lichting nog afwachtten.. maar dat gaat dus niet door.. naja... oke.
thanxs voor de verduidelijking enter.nu (dacht ik ..) nu ik het zo ff teruglees klopt dat volgens mij wel.. maar met een beetje mazzel zou het kunnen zijn dat antec net die vrijdsag geleverd heeft voordat jullie levering wordt opgehaald .. toch (newby) ?? anders moet ik dus wachten tot maart / april enzo, en die 9% oid mislopen :'( en die enkele kast die ze nu extra zouden krijgen, zijn allanges weg als ik nu nog us ga bellen met ned-cool, dus dat lijkt me niet echt een super-oplossong..

bedankt iig voor het initiatief, ook al vis ik achter het net (zoals het er nu uit ziet) ;(

greetz..

L@P

• Mc.Boldy

Mc.Boldy

L@P als je erover wilt praten.... >:)

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Het wordt dus toch vrijdag/zaterdag!

Obsidian, mail of bel me ff als je de precieze dag/tijd weet voor de aflevering!

thx already.

Motor-Forum.nl

• A3-D
<b>Obsidian en Doerak:</b>

Is al goed, no hard feelings!

Zo zie je maar dat een misverstand zo de wereld is ingeholpen terwijl de waarheid ergens in het midden ligt. Zoals het er nu voor staat is alles bij het "oude" en wordt alles gewoon vrijdag uitgeleverd.

Verwijderd

ik wil hier graag over praten, dit zijn van die dingen, als je die in je jeugd niet goed verwerkt, komen die gewoon later terug als je 50 - 80 bent... Met alle nare gevolgen vandien. ;)

• enter.nu

enter.nu

enterToys

LOL :)

~~ meesterprutser ~~

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

hehe!

Motor-Forum.nl

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Nou, weet je wat... Als het helpt mag je wel mijn kast komen bekijken als ik hem heb! >:)

• Mc.Boldy

Mc.Boldy

Kijk dat soort opmerking maak IK zelfs niet. Das teveel tegen het zere been >:)>:)>:)

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 30 januari 2001 09:58 schreef McBoldy het volgende:
Kijk dat soort opmerking maak IK zelfs niet. Das teveel tegen het zere been >:)>:)>:)
Oh sorry... dat wist ik niet. Nou, dan mag je hem zelfs aanraken. Maar niet erop kwijlen he? Dat vind ik smerig! >:) >:) >:)

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Even serieus, kijk of er meer mensen zijn die ook een kast willen hebben en zet een soortgelijke actie op. Volgens mij waren er alzo drie mensen die geinteresseerd waren.

Ze krijgen weer een nieuwe lading... dus probeer het zou ik zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad. En L@P, je mag wel even bij mij langs komen, kun je 5 kasten tegelijk zien:)

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 30 januari 2001 11:46 schreef newby het volgende:
Inderdaad. En L@P, je mag wel even bij mij langs komen, kun je 5 kasten tegelijk zien:)
:D En ik was net gestopt met lullig doen. Komt hij aan en maakt het nog veel erger! Vijf keer zo erg om precies te zijn... >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ach, wat zieleg. Nou, zal ik er dan ook maar mee ophouden...:o

En dat was het weer voor mij. Kheb weer studietijd nodig...:(

• Artcore
  • Niet online
Hee newby, is het goed als ik zaterdag om 10.00 of 11.00 de kast bij je kom ophalen?

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Je kan het proberen. Maar ik denk dat we dan nog niet terug zijn uit Rotterdam. We hebben daar pas om 11 uur afgesproken met ned-cool. Dus het zal eerder iets van 12 uur, half 1 worden voor we terug zijn bij Wouter thuis.

• Artcore
  • Niet online
Je haalt zaterdag de kasten op? ik d8 vrijdag :?

Nou 13.00 kan ook wel

• Mc.Boldy

Mc.Boldy

Obsidian, hoelaat kan ik die kast van mij iqm een Bosche Bol :9 op komen halen in Den Bosch?

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 30 januari 2001 13:07 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Je haalt zaterdag de kasten op? ik d8 vrijdag :?

Nou 13.00 kan ook wel
Oeps.... Sorry, verkeerd gelezen. Ik dacht dat het over vrijdag ging! :Z
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.