Toon posts:

Antec kasten kopen bij ned-cool

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 504 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oke, het gaat er nu om wie er via mij/ned-cool dus een antec kast wil bestellen. Dit kwam voort uit de vorige topic, die nuttig is voor degene die dat gemist hebben, dat is http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/107499/1

Voor de duidelijkheid, mijn e-mail is:
io1052888@student.io.tudelft.nl
Lijkt me duidelijk dat ik in delft zit. Nog een paar dingen uit de vorige tread:

Dus, even over de prijzen. Dit zijn de prijzen zonder verzendkosten! Maar dat zullen ongeveer 10-15 piek zijn denk ik.

De kasten zijn allemaal 522x205x473mm (hxbxd)groot, hebben 4 blowholes en worden geleverd met twee
80mm fans en een 300W uitstekende voeding.

Kast 1 SX830 EC / NLG 305,00-9%=277,50
daar zijn er nog 5 van (max)
Dit is de kast zonder deurtje in beige, met 3 5 1/4" slots aan de voorkant

kast 2 SX1030 EC / NLG 340,00-9%=309,40
daar zijn er nog 20 van (max)
Deze kast heeft een deurtje, in beige, met 4 5 1/4" slots aan de voorkant

kast 3 SX1030 BEC / NLG 365,00-9%=332,15
daar zijn er nog 2 van (max)
Deze kast heeft een deurtje, in zwart, met 4 5 1/4" slots aan de voorkant

Zo, hier kan je dus uit kiezen, maar denk aan de aantallen.

Er zijn op het moment twee kasten bij mij "bestelt": 1x kast 2 en 1x kast 3

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:23

duderuud

Sliden is koel

Hmmm...ik lees het nu pas door, maar ik heb wel interesse in kast 3 (zwart)....ik denk er nog heel even over (kost wel een hoop geld:()

Motor-Forum.nl

• enter.nu
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-05-2020

enter.nu

enterToys

ff omhoog slingeren... gezien het vorige draadje is er animo genoeg.. :9

~~ meesterprutser ~~

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:47

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 24 januari 2001 11:54 schreef Duderuud het volgende:
Hmmm...ik lees het nu pas door, maar ik heb wel interesse in kast 3 (zwart)....ik denk er nog heel even over (kost wel een hoop geld:()
Mwah. Denken veel mensen. Jij bent gek als je zoveel geld gaat uitgeven aan een kast. Ik denk altijd maar zo: Ik weet gewoon dat die kast voorlopig meegaat. Hij gemaakt is van zeer goede materialen. Ik me niet hoef te ergeren aan de herrie van de voeding. En ik niet meteen de zaag erbij moet pakken als ik er een extra fan in wil hebben.

En ook een hele belangrijke:

Die zwarte ziet er gegantisch gaaf uit!

• enter.nu

enter.nu

enterToys

m.a.w. Kwaliteit heeft zijn prijs! :7

~~ meesterprutser ~~

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 11:46 schreef newby het volgende:

Er zijn op het moment twee kasten bij mij "bestelt": 1x kast 2 en 1x kast 3
Misschien kun je ff een lijstje met namen en type kasten maken en hier posten.

Greetz,

Verwijderd

Topicstarter
Oke, de belangstellenden zijn dus:
Doerak, kast 2
Obsidian, kast 3, als die er niet is dan 2
enter.nu, kast 2

Wil iedereen die dus een kast wil bestellen even mailen naar mij (wouter kan ook:))

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 15:13 schreef newby het volgende:
Oke, de belangstellenden zijn dus:
Doerak, kast 2
enter.nu, kast 2

Wil iedereen die dus een kast wil bestellen even mailen naar mij (wouter kan ook:))
En waar gaat je eigen voorkeur naar uit?

Verwijderd

Topicstarter
Dan is er nog iets, de fans kunnen niet vervangen worden. Er kan dus niets aan de kast aangepast worden. Volgens ned-cool (hebben ze me gemaild) is de fan die er bij zit (sleave bearing) stiller dan de ball bearing versie, dus dat moet geen probleem zijn.

Voor de duidelijkheid:
Kast 1
Afbeeldingslocatie: http://www.ned-cool.nl/images/830_small.jpg

Kast 2
Afbeeldingslocatie: http://www.ned-cool.nl/images/1030_small.jpg

Kast 3
Afbeeldingslocatie: http://www.ned-cool.nl/images/1030black_small.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Oh, ikzelf kies voor kast 1 of 2, en daar zijn er toch wel genoeg van. Ik hoef niet beslist een zwarte. Ik neem aan dat het je daarom gaat:) Zo, dan was dat het voorlopig.
En mensen, als je een zwarte wilt zul je snel moeten zijn!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net gehoord van ned-cool dat er alweer een heel stel kasten zijn besteld bij hun (dus er zijn er minder over voor ons). Er zijn nu nog 5x kast1, 9x kast2, 2x kast 3. Mensen hebben zeker wat gelezen hier en willen nog snel een krijgen voordat ze op zijn.

Het is trouwens mogenlijk om de bestelling ergens op te halen (dus geen verzendkosten). Als er iemand zich voor beschikbaar stelt, dan zou ik dat prima vinden. Ik kan dat zelf niet, ik heb alleen een fiets. Bovendien kan er tegelijk met de kasten andere dingen meebestelt worden, maar daavoor geldt dan de normale prijs. Dat is alleen makkelijk en scheelt weer verzendkosten. Dus ik hoor het wel...:o
Trouwens, dat er toen meer waren ligt ook aan het feit dat DJT met de kasten die hij ook nog kwijt kon zich "niet meer meldt"

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ligt eraan waar ze opgehaald moeten worden. Ben best bereid om ze te halen. Zolang het niet aan de andere kant van nederland is. Ik woon in Den Bosch.

Ik had trouwens wel wat meer reacties verwacht. We hadden toch 8 mensen voor die kasten? Waar zijn die nu allemaal dan???

Verwijderd

Persoonlijk denk ik dat er wel een tijdslimiet gesteld moet gaan worden. Deze topic kan niet te lang doorgaan. Tevens moeten we een afspraak maken mbt tot betalen enzo....
De kasten moeten vooruit betaald worden. Idd, waar zit Ned-Cool ergens?

Greetz,

P.s. Als het aan de andere kant van Nederland is (noorden), neem ik dat wel voor mijn rekening.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal even vragen waar ze zitten. We moeten dus nog 4 mensen hebben. Ik vraag al aan mensen die ik ken of ze nog een kast kunnen gebruiken, maar nog geen resultaat.
We kunnen trouwens een maandje wachten todat de nieuwe vooraad kasten er zijn, maar of ze er dan zijn weet je natuurlijk niet zeker. Maar op het moment zijn er nog genoeg. Ik bestel ook nog wat andere kleinigheden zoals een paar fans. Hopenlijk komen we nog op de 8.

BTW, ned-cool zou dan alles bij antec-europe klaarzetten, en dat is in rotterdam.

Ik heb net alweer een mailtje van ned-cool gekregen, het aanbod is veranderd. We krijgen 1% korting per bestelde kast, dus met zijn vieren krijgen we al 4% korting. De max. korting is 10%. Dus als er geen anderen meer bij komen dan kan het dus toch.

Verwijderd

Topicstarter
Er is gelukkig weer iemand bij gekomen, de belangstellenden zijn dus:
Doerak, kast 2
enter.nu, kast 2
Arjan kast 3
Mijzelve(newby) kast 2
en bij deze nog een twijfelaar erbij voor kast 1

Dat maakt alvast 5% korting;)

Verwijderd

Topicstarter
De twijfelaar is gegaan voor kast 1, dus das mooi. Nog meer?

• enter.nu

enter.nu

enterToys

Misschien nog even een oproepje aan DJT, Joffri, Speedy, Trent en L@P!! (zie lijstje in: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/107499/3

Zij wilden allemaal een kast hebben via DJT. Ik ben benieuwd of ze nu via deze Ned-Cool actie willen kopen? :?

~~ meesterprutser ~~

• enter.nu

enter.nu

enterToys

ff omhoog slingeren :)

~~ meesterprutser ~~

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 12:27

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Ik heb wel interesse in de laatste kast 3 (ik heb toch wel goed zitten tellen :))

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

Verwijderd

Heb ff op de routeplanner gekeken. Antec-Europe zit op de Sydneystraat in Rotterdam (aan A13/E19). Ik ben wel bereid (tegen een kleine vergoeding) om ze daar op te halen en ze bij Newby in Delft af te leveren. Van daaruit kunnen ze dan weer verder verspreid worden.

Greetz,

• Artcore
  • Niet online
Het is voor mij makkelijker om hem daar in Rotterdam af te halen als het kan :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Vind het ook vreemd dat DJT niets van zich laat horen. Het was tenslotte zijn idee...

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, daar valt ook niet zoveel aan te doen... Als er mensen liever de kast in rotterdam willen ophalen, dan moet dat tegelijk met het ophalen van de rest van de kasten, en is prima mogenlijk...:)

• Artcore
  • Niet online
Is er al iets bekend over de manier waarop ik moet betalen?

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:58

Rico

Wie dit leest is gek....

Wat is nou het prijsverschil als ik hem normaal bij Ned-Cool bestel?
365,- is toch een normale prijs of gaat er nog iets af soms?
Ik vind die zwarte erg mooi maar als hij gewoon 365,- kost dan kan ik hem toch net zo goed rechtstreeks bij Ned-Cool bestellen?
Misschien mis ik iets hoor....

AHA zie al wat ik mis. er gaat 9% af.
Niet goed gelezen net..sorry

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik wil graag een uiterste datum vaststellen aan gezien we anders de kasten mislopen die we willen. Ik wil erg graag die zwarte kast hebben. En aangezien ze daar er nog maar een paar van hebben moeten we wel snel zijn.

Newby, kan jij alvast een mailtje sturen dat ze die twee zwarte vasthouden? En zullen we eind van de week als uiterste datum nemen?
(dwz as. vrijdag om een uur of 1 's-middags. Zodat we de bestelling dan nog vrijdag kunnen plaatsen)

Verwijderd

Topicstarter
Ik bestel het spul waarschijnlijk aan het eind van vrijdagmiddag. Dat wil zeggen dat uiterlijk om 4 uur 's middags de bestellingen binnen moeten zijn. Dan moet iedereen 250 gulden overmaken op mijn rekening, en de rest betalen als je de kast afhaalt. Voor de duidelijkheid: Je kunt ook andere dingen erbij bestellen, alleen zonder korting.

Dan zijn bovendien de twee zwarte kasten gereserveerd, ik zal nog even alvast mailen naar ned-cool dat ze de twee zwarte kasten wel achter kunnen houden. Ik zal zo nog even een lijst met bestellingen neerzetten.

Ik zit alleen met het probleem dat ik het jullie het geld nooit zo snel kunnen overmaken... Dus het wordt misschien maandag, helaas:(

• mvds

mvds

Totally awesome!

Heel erg mooi als we dit rond kunnen krijgen. Rotterdam he? Hmmm... Ik kan die kasten wel ophalen maar hoe krijgen we ze dan bij de rest hier? Ik ga niet door Nederland crossen om ze rond te brengen. (directe) Omgeving Den Bosch maakt me niet uit, en als het op de route Rotrerdam - Den Bosch ligt ook niet... Maar verder...

• enter.nu

enter.nu

enterToys

Ik woon in Zwolle... wat mij betreft mag'ie gewoon opgestuurd worden. Dan maak ik eerst fl. 250,- over en bij de definitieve prijs de rest + verzendkosten. OK?

Of ik moet ergens 's avond's langs kunnen komen. In dat geval liever in Delft dan in Rotterdam.

~~ meesterprutser ~~

Verwijderd

Topicstarter
Als mensen het in rotterdam af willen halen of op jouw route de kast af willen halen, dan moeten ze dat hier duidelijk maken en mij een mailtje sturen.
Verder: de geupdate lijst, en ik heb ned-cool gevraagd de zwarte kasten te reserveren.
Doerak, kast 2 Obsidian, kast 3 enter.nu, kast 2 Arjan kast 3 Mijzelve(newby) kast 2
Roelof, kast 1
Jacco, kast 2

Als je al een mailtje hebt gestuurt en je staat er niet bij, gelieve dan nog een keer te sturen.
We hebben op deze manier 7% korting, en dat is zeer mooi.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Je hebt het gevraagd maar doen ze het ook? :)

Verwijderd

Topicstarter
Weet ik nog niet, ik heb pas net gemaild.
Ik heb nu ook iedereen die besteld heeft een mailtje gestuurt, dus de final fase is begonnen. Ik moet nog even zien wat ik doe, ik heb het eigenlijk erg druk...:'(

Ennuh, kast 3 is dus niet meer beschikbaar, dus het wordt kast 2 of 1, en die zijn ook al erg vet:7

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ned-cool heeft wat laten horen. Ze hebben 2x kast 3 gereserveerd en 3x kast 2, van kast 1 zijn er nog 4. Dat is dus 1 keer kast 2 te weinig. Maakt een van jullie het veel uit om kast 1 ipv kast 2 te nemen, anders doe ik dat wel (ik zat toch al steeds te twijfelen). We moeten uiterlijk woensdag bestellen, want anders geldt de reservering niet meer. Dus, UITERLIJK DINSDAG MOET HET GELD BINNEN ZIJN BIJ MIJ, liefst eerder.

Verwijderd

Topicstarter
Van kast 1 hebben ze voor de zekerheid ook maar 2 gereserveerd. Morgen wordt duidelijk of er mischien nog meer exmplaren van kast 2 zijn, alleen dan de UK-versie die alleen en andere powerkabel heeft die dan aangepast wordt.
Dus jullie kunnen straks op een Antec bak REGGEN!
>:) :P :7 :+ :Y) B-) >:) :P :7 :+ :Y) B-) >:) :P :7 :+ :Y) B-)

• mvds

mvds

Totally awesome!

:)

* mvds heeft eigenlijk niet meer te zeggen, hij is blij met z'n nieuwe kast

Verwijderd

Topicstarter
Heel mooi. Het wordt trouwens waarschijnlijk in de buurt van volgend weekend (02-04 feb) dat de kasten en overige zooi (ik bestel nog een tubetje artic silver:7 bijv.) opgehaald worden bij ned-cool. We zullen wel even zien. De kasten zijn in iedergeval tot VRIJDAG (ja, dat is veranderd) gereserveerd, dus er kan nix mis gaan.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Als er mensen zijn die op mijn route wonen en de kast bezorgd willen hebben. Laat het me dan even weten. Zoals ik al zei, ik ga niet door heel Nederland heen crossen hoor. Ik ga mijn vrije dag daar niet voor opofferen.

Oh ja... mijn route is: Rotterdam (daar worden ze opgehaald :) ) - Delft - Den Bosch

• Mc.Boldy

Mc.Boldy

He Newby,

Ik zat effies bij de Mac te lunchen, maar das natuurlijk klote van de bok dat no.3 toch wel weg is.

Als het morgen blijkt dat er nog wel een no.2 beschikbaar is dan ga ik daar voor. No. 1 is geen optie i.v.m. de hoeveelheid 5 1/2 bays.

Stuur maar een meeltje indien het een en ander duidelijk is.

Obsidian ..... als je dan toch aan het heen en weer scheuren bent. Als ik in aanmerking kom voor een kassie, neem je hem dan mee naar Bosch. Ik woon in Zaltbommel en haal 'm dan bij je af !!!

McBoldy

(Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian Obsidian )

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

• mvds

mvds

Totally awesome!

Als je even je post edit en mijn nick verbeterd... geen probleem :)

Verwijderd

Topicstarter
Aha, dan zullen we even afwachten of ned-cool ons van meer kasten kan voorzien. Ik hoop zelf ook van harte dat het doorgaat. Ik heb ook nog even gevraagd of er dan nog mogenlijk een paar exemplaren van kast3 bijkomen, maar helaas.

Xal morgen nog even naar mijn saldo kijken 8-)
(girotel)

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
hum ik wil ook die 1030B ofwel zwarte antec
ik begrijp dattie er niet meer is...weten jullie een andere winkel in ned die ze verkoopt?....in pricewatch staat idd alleen ned-cool :'(

thanx

Robbynitroz

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Volgens antec-europe is ned-cool de enige die die dingen in ons kikkerlandje verkoopt.

Verwijderd

Topicstarter
idd, mischien krijgen ze bij ned-cool nog wel eens een nieuwe lading. Of je moet gewoon tevreden zijn met een andere antec, want die zijn ook al erg gaaf>:)

• RobbyNitroz
damn was ik al bang voor :(
naja maar ff afwachten tot ned cool nieuwe lichting krijgt :)

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

• mvds

mvds

Totally awesome!

De wachttijd op de zwarte kast kan wel erg lang zijn hoor. Dat ding is erg gewild en zelfs antec-europe kan niet zeggen wanneer ze hem weer krijgen..

• RobbyNitroz
mmh....damn :(
ik heb al heel wat topics en websites afgezocht...en moet zeggen dat ik over het algemeen het design erg matig vind :?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Van andere kasten bedoel je? Dat vind ik dus ook. Je hebt wel kasten die veel fans kwijt kunnen enzo... maar die vind ik gewoon niet mooi. Die SX1030B vind ik gewoon super en die heeft nog eens genoeg ruimte voor drives en fans enzo... Gewoon top!

• RobbyNitroz
rubb it in obsidian....rubb it in ;)

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Dus alleen kast 1 is nog beschikbaar??

Doe mij die maar dan!!

ICQ me vanavond even over het hoe en wat aub!! (Betaling, aflevering)

12806656

Bellen mag ook, 0618096145 (Nee, niet lopen kutten aub!:))

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe niet aan ICQ, helaas:(
Ik zal misschien nog bellen, maar dat wordt laat want vanavond ga ik eindelijk weer eens flink wat bier naar binnen gooien (al weer en hele poos niet meer gedaan).

Em, het gaat zo, je maakt alvast 250 gulden over op mijn rekening, en dan betaal je de rest bij aflevering/ophalen. Dat ophalen is in delft of in rotterdam. Staat hierboven nog wel ergens.

We zitten nu op 9 kasten :9~
Ik post zo nog wat meer... maar ik ga ook over 30min naar de vereniging-YEAH

Verwijderd

Topicstarter
Oke, weer een update:
Doerak, kast 2
Obsidian, kast 3
enter.nu, kast 2
Arjan Seesing kast 3
Mijzelve(newby) kast 2>nu dus 1
Roelof, kast 1
Jacco, kast 2
Arjan Zeeman, kast 2, als ie d'r nog is
Duderuud, kast 1

Oke, het geld overmaken gaat lukken, want ik bestel het huidige aantal in ieder geval en van wie ik dan (volgende week vrijdag ofzo) het geld nog niet heb, heeft dan pech gehad. Dan gaat ie naar iemand anders. Dan staan de kasten alleen wat langer bij mij thuis.

Oh, ik hoop dat ze er nog meer hebben bij ned-cool:z

En als je probleman hebt met overmaken dan moet je mij dat even laten weten, dan kan ik daar misschien rekening mee houden. Morgen zien we weer verder.

Verwijderd

Hi guys,
Ik heb alleen interesse in kast 2, anders heb ik ruimtegebrek. Newby, vanavond maak ik met telebankierprogramma geld naar je over, maar denk niet dat dat vannacht verwerkt wordt. Mijn kast haal ik het liefst op in Rotterdam of Delft. Denk dat ik er nog 2 fans bij bestel. Zijn ze gelijk allemaal gevuld en bespaart me dat weer verzendkosten. Ik mail je wel ff Newby wat ik precies wil hebben.

Greetz,

P.s. Met zijn hoevelen zijn we nu?
Is dit het meest actuele lijstje?

Duderuud kast 1,
Newby kast 1,
Roelof kast 1,
Doerak kast 2,
Enter.nu kast 2,
Jacco kast 2,
McBoldy (Arjan Zeeman) kast 2 (if available),
Obsidian kast 3,
Arjan Seesing kast 3.
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Ben ik nou gek....

Wat is je rekeningnummer nou?

Kan ik gelijk testen of ik kan girotellen via internet (net papieren binnen:))

edit:

O ja, dat Atric Silver, ik weet niet meer wie het nou wilde bijbestellen...maar als we nou ieder de helf nemen, betaal ik je ook de helft!!! Dat tubetje is genoeg voor 10-15 pc meen ik, ik neem aan dat je toch niet zoveel pc's hebt:)

Motor-Forum.nl

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:45

DJT

Daar ben ik weer! Sorry maar ik heb mijn computer (plotseling) verkocht en kan nu thuis niet internetten...

Ben blij dat het op deze manier is opgelost. Erg sportief van Ned-Cool! Voor mij even geen kast (ik heb toch geen computer |:().

Succes ermee allemaal en ik hoop dat de Antec kasten goed bevallen. Laat het in ieder geval even weten via een nieuwe thread!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Doen we zeker:)

Maaruh...

Doe er maar een 5D21B3 Spire koeler bij, en 1 ANTEC-S804 extra fan. (vraag wel ff of dit de goede is voor die kasten aub:))

Ik hoop dat jullie dit voor me kunnen regelen.

zo ja, gil maar je reknummer, en ik stort het gelijk (alweer, als het lukt met dat girotellen, ik heb het nog nooit gedaan:))

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.ned-cool.nl/images/1030black.jpg

Deze heb ik laatst gekocht echt een vette kast.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Kan je er meteen even erbij zetten op welke naam dat rekeningnummer staat?

Verwijderd

Gewoon op Newby of Wouter zetten.
Komt wel aan.

Verwijderd

Zijn er nog kasten over en indien ja, als ik mee mag den uiteraard, wanneer worden ze opgehaald?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik geloof dat er allen kasten van type 1 zijn. Dat kan je het beste even aan newby vragen. Ik ga ze in de loop van aankomende week halen denk ik.

• Mc.Boldy

Mc.Boldy

Effies omhoog schieten die hap.... }:O

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Morgen allemaal....

Nu moet ik ff kijken hoe ik uiteindelijk in het bezit kom van de kast en aanverwante spullen....ik denk dat ik gewoon naar Den Bosch rij...

Maar dat spreken we dan wel af, k?

Oh ja, als het kan, doe maar kast 2:)

Motor-Forum.nl

• mvds

mvds

Totally awesome!

Goedemorgen Duderuud, ik weet niet of er nog kasten zijn. Ik zag ook al in de shop-survey dat alle kasten uitverkocht zijn door onze actie :) Zowel bij ned-cool als bij antec-europe... Lachen man.

Maar het ligt eraan waar je woont. Ik kan best even die kast af komen gooien als je in de buurt woont van DB.

Verwijderd

Goedemorgen,
Wat een drukte reeds :)
Als ik het goed begrijp Obsidian haal jij de kasten in Rotterdam op en breng je er een aantal naar Newby in Delft? Als het oke met jou is Newby, kan ik de mijne (en mijn xtra fans) bij jou komen afhalen?

Greetz,

• mvds

mvds

Totally awesome!

Oh ja, ik zie ook dat er mensen zijn die er extra fans bij willen hebben? Als jullie willen kunnen jullie die twee fans van mij wel overnemen. Ik zet er toch papst koelers in ( 12dB voor de 80mm fans :9~ , 4 x 80mm 1500rpm en dat voor 0,6 Watt per stuk ).

• Artcore
  • Niet online
Hee das ook toevallig, ik had ook Papst ventilatoren op het oog. Maar die ik in gedachten had maken 30 db!! Waar haal jij de jouwe?

Verwijderd

Op vrijdag 26 januari 2001 09:08 schreef obsidian het volgende:
Ik zag ook al in de shop-survey dat alle kasten uitverkocht zijn door onze actie :) Zowel bij ned-cool als bij antec-europe... Lachen man.
Sorry medetweakers >:)
Hier een hap uit shop-survey:

sja ... door die strakke aktie van een aantal tweakers op GOT zijn alle kasten nu Antec SX1030 weg bij Ned-Cool. Groot gelijk hebben deze tweakers trouwens, maar dit is zeer slecht qua planning van Ned-Cool. Ik heb hierover al per e-mail contact gehad met Ned-Cool. En het probleem ligt dus niet bij hun, maar bij Antec Europe en Antec USA. Vooraanstaand serverkast bouwer en het schort 'm aan de produktiecapaciteit/voorraad? Heel erg jammer
Ned-Cool verwacht dat de volgende lading met kasten pas verschijnt medio maart/april :(

Verwijderd

zijn baat kasten joh heb hem hier naast hx 08 staan geef mij maar a open hx 08

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik haal ze bij http://www.comex-sales.com Daar verkopen ze ook geluidsdempings-materiaal van aconto. Schijnt het beste te zijn wat er te koop is. Meteen even meebestellen. En dan een enermax voeding erin en hij is klaar. Oh ja, paar luchtfilters is ook wel makkelijk.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 26 januari 2001 09:32 schreef mala het volgende:
zijn baat kasten joh heb hem hier naast hx 08 staan geef mij maar a open hx 08
Is goed, we hebben toch geen kasten meer over! >:)

Verwijderd

Op vrijdag 26 januari 2001 09:33 schreef obsidian het volgende:

Is goed, we hebben toch geen kasten meer over! >:)
LOL :)

• Artcore
  • Niet online
Op vrijdag 26 januari 2001 09:33 schreef obsidian het volgende:
Ik haal ze bij http://www.comex-sales.com Daar verkopen ze ook geluidsdempings-materiaal van aconto. Schijnt het beste te zijn wat er te koop is. Meteen even meebestellen. En dan een enermax voeding erin en hij is klaar. Oh ja, paar luchtfilters is ook wel makkelijk.
Op die site zie ik niks, alleen Under Construction overal :?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Klopt wel ja. Maar ze zijn de importeurs van aconto spul. En aangezien ze bij aconto die spullen allemaal verkopen... :)

Stuur maar eens een mailtje hun en vraag maar eens wat het gaat kosten wat je wilt hebben. Dan zie je vanzelf of ze het hebben of niet. Kijk eerst maar eens op http://www.aconto.de om te kiezen wat je wilt hebben...

• Artcore
  • Niet online
Ow ja ik zie het, bedankt. Hier hebben ze ook Papst fans: www.dil.nl

Maar bij Aconto hebben ze meer, daar ga ik maar eens shoppen :)

• Mc.Boldy

Mc.Boldy

Vol verwachting klopt mijn hart,
en ik vrees met grote smart;(
Zou mijn doosje no.2 er nog wel zijn,
want standje 1 is echt te klein:'(

Vandaag is de dag van de hoop,
tot aan de bestelling van onze koop:?
Dan zal GoT-forum het mij vertellen,
of ik iets anders moet bestellen|:(

Moet ik mijn Athlon Classic gaan verkassen,
of zal Newby met mijn 250,= opkrassen>:)

McBoldy

Gelukkig heb ik meer verstand van Oracle;)

Verwijderd

Op vrijdag 26 januari 2001 10:04 schreef McBoldy het volgende:
Vol verwachting klopt mijn hart,
en ik vrees met grote smart;(
Zou mijn doosje no.2 er nog wel zijn,
want standje 1 is echt te klein:'(

Dan zal GoT-forum het mij vertellen,
of ik iets anders moet bestellen|:(

Moet ik mijn Athlon Classic gaan verkassen,
of zal Newby met mijn 250,= opkrassen>:)

McBoldy

Gelukkig heb ik meer verstand van Oracle;)
Eh, volgens mij was het gisteren dag van de dichters of gedichten :)

Greetz,

• mvds

mvds

Totally awesome!

LOL

Verwijderd

foutje.

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Ik wil die fans wel van je overnemen! Kan ik later altijd nog stillere kopen als ze niet bevallen:)

Motor-Forum.nl

• mvds

mvds

Totally awesome!

Even kijken wat we allemaal hebben... Newby waar ben je?

Wie doen er nu allemaal mee?
Welke kast heb je besteld?
Heb je extra spullen besteld? (zo ja, wat?)
Waar woon je?
Heb je al betaald?
Waar wil je je kast ophalen/afgeleverd hebben?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 26 januari 2001 10:17 schreef Duderuud het volgende:
Ik wil die fans wel van je overnemen! Kan ik later altijd nog stillere kopen als ze niet bevallen:)
Geen probleem. Wat geef je er voor? :)

• Artcore
  • Niet online
Hoe lang denken jullie dat het nog gaat duren voordat ik de kast echt bij mij thuis heb staan? :9

• mvds

mvds

Totally awesome!

hopelijk eind aankomende week...

• Mc.Boldy

Mc.Boldy

Waar denk je dat Newby zit? Achter z'n pc te girotellen en te wachten op het moment dat die TB 1,7 uitkomt...... :9

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 26 januari 2001 10:22 schreef McBoldy het volgende:
Waar denk je dat Newby zit? Achter z'n pc te girotellen en te wachten op het moment dat die TB 1,7 uitkomt...... :9
:)

Verwijderd

Gisteren had ie het erover om zich met bier te laten vollopen. Misschien slaapt ie zijn roes wel uit >:)

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

hehe!

Tsjah, wat geef ik voor die koelers...F35,-!:)

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Krijg net een e-mail van hem.
Hij is dus wakker :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 26 januari 2001 10:26 schreef Duderuud het volgende:
hehe!

Tsjah, wat geef ik voor die koelers...F35,-!:)
Zijn 25 piek per stuk nieuw.. en ze zijn nieuw grapjas :) Hmmm... 40 piek, dan zijn ze van jou. Mats ik je voor een tientje.

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Okee, done!

En moet ik via jou spullen bijbestellen, of via newby?

Motor-Forum.nl

• mvds

mvds

Totally awesome!

Eigenlijk allemaal via newby. Hij heeft contact met ned-cool. Ik doe eigenlijk alleen het ophalen en wegbrengen enzo...

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, kben weer online. Dus:
Even kijken wat we allemaal hebben...
jesus wat een drukte

Inderdaad gaaf dat we de nederlandse vooraad antecs opmaken:7

Alles wat beteft bestellen, moet je bij mij wezen, ook voor extra dingen. Als je met iemand wat regel om over te nemen natuurlijk bij diegene...
Voor het afhalen/brengen. Als je in delft afhaalt, dan is dat prima, dat is de standaard-optie. Toch graaf even mailen als je dat wil.
Als je wat met obsidian wilt regelen, moet je dat even met hem doen. Maar: laat mij weten wat daar van komt. Ik moet weten hoeveel kasten in delft moeten blijven staan!

Newby waar ben je?
Ik zit nu op de tu, achter een computer (duh)
Wie doen er nu allemaal mee?
Het lijstje is niet veranderd. Dat veranderd wel als ned-cool nog meer kasten bij antec kan halen.
Toch nog even,
Doerak, kast 2
Obsidian, kast 3
enter.nu, kast 2
Arjan Seesing kast 3
Mijzelve(newby) kast 2>nu dus 1
Roelof, kast 1
Jacco, kast 2
Arjan Zeeman, kast 2, als ie d'r nog is
Duderuud, kast 1

Welke kast heb je besteld?

Ik heb nog niet besteld, maar er is:
2x kast 3
3x kast 2
4x kast 1
gereserveerd voor ons tweakers.
Heb je extra spullen besteld? (zo ja, wat?)

Ik bestel voor mijzelf een alfa koeler en een tubetje artic silver.
Voor duderuud hoef ik niets erbij te bestellen:? Dat merk ik dan wel. Verder heeft niemand laten weten dat ie meer wil dan een kast.
Over artic silver delen: je kunt een kleine tube bij ned-cool bestellen, dus dat kan nu ook! En ik wil best een tube doorgeven hoor, als ie maar bij mij eindigd:)
Waar woon je?

Delft. Het adres mail ik iedereen wel. Waarschijnlijk kom ik wel even naar een handige plek als iemand die kast komt ophalen (tramstation ofzo).

Heb je al betaald?

Nou, dat heeft niet zo verschrikkelijk veel haast.De kasten zijn gereserveerd, en ik ben van plan om eind volgende week alles op te halen. Moet ik nog even met obsidian afspreken.
Waar wil je je kast ophalen/afgeleverd hebben?

Oke, liefst niet in rotterdam komen om je eigen kast op te halen, delft is makkelijker, maar het kan wel. Als iemand zijn kast niet in delft wil ophalen moet ie dat duidelijk maken en als ie wil dat obsidian em effe langsbrengt, dan moet dat ook duidelijk gemaakt worden.
Ik moet dus nog even met obsidian afspreken wanneer we samen die kasten in rotterdam afhalen, some time soon.

Obsidian: ik meel zo nog even

Ik wacht dus nog even op een meeltje van ned-cool, en dan gaan we de laatste dingen afspreken.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Thanks. Maar deze post is dus ook voor de anderen. Laat in elk geval weten welke kasten er bij Wouter moeten blijven staan en welke er mee moeten met mij, en eventueel op de route afgegeven moeten worden.

de betaling van het restant dan wel met wouter regelen, niet met mij!

Verwijderd

Zoals al eerder aangegeven, haal ik mijn kast (en fans) het liefste af bij Wouter te Delft. Als dat in het weekend kan (bij voorkeur zondag) dan hoor ik dat graag van je (kan ik er gelijk een bezoek aan mijn zwager te Rotterdam aan vastknopen).

Greetz,

Verwijderd

Topicstarter
Oke, drie kasten (em, vier dus) hebben al een adres:
Doerak, in delft bij mij
Obsidian, neemt hem zelf mee
Mijzelf, in delft
En, enter.nu, ook in delft

Dan moet alleen de rest nog even duidelijk maken waar ze hem willen hebben.

Dat is dus het liefst in delft...

• enter.nu

enter.nu

enterToys

enter.nu haalt zijn :9~ kast-2 :9~ op in Delft :)

Tell me when....plz. hurry... :)
newby: betaling onderweg, mail me ff je adres en tel.

~~ meesterprutser ~~

• mvds

mvds

Totally awesome!

Teiltje voor die gast... snel graag :)

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Op donderdag 25 januari 2001 19:26 schreef Duderuud het volgende:
Doen we zeker:)

Maaruh...

Doe er maar een 5D21B3 Spire koeler bij, en 1 ANTEC-S804 extra fan.
Die fan hoeft dus niet meer, maar wel graag die koeler!:)
En doe ook maar een tubetje artic silver...zo'n kleine dan.

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Topicstarter
Goed, dat gaat lukken. Em, jullie kunnen trouwens ook het resterende bedrag overmaken als de totale prijs bekend is. Dat kan trouwens alleen als het geld snel bij mij is!

Obsidian: ik heb even gekeken, dat wordt woensdag of vrijdagochtend. Denk maar vrijdagochtend, dan is alles zeker geregeld.

Verwijderd

Topicstarter
Arjan Zeeman is nu voor kast 1 gegaan, dus dan hebben we inderdaad 9% korting zoals al lang op de planning staat.
De kasten worden vrijdag-ochtend door obsidian en mij opgehaald en als je dus jouw kast van obsidian wil ontvangen onderweg, dan wordt dat dus begin van de middag.

:)Er zijn nog een paar kasten numero 1:)

Als je snel bent, kun je die nog 'halen'

Wil iedereen ook snel melden al er nog iets extra besteld moet worden. Van duderuud weet ik het, verder hoeft miemand:?
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.