Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.294 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:08

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

H2opoloër schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:35:
ben je dan zelf niet gepromoveert door bot teams ruiming??
komt anders nog wel kwestie van gedult ;)
Ik ben al gepromoveert, was om 14:00 al het geval. Daarna zijn de posities onder mij (ik sta 4e) ingevuld met non-botjes. De plaatsen 1 - 3 zijn bots (was om 14:20 al zo). 1 is nieuw, nummer 2 komt uit een VIII en nummer 3 is ook nieuw (hebben geen clubgeschiedenis). Kan natuurlijk dat het zo blijft, niet alle IX zullen gevuld kunnen worden met non-botjes lijkt me. Daarbij is NL terug naar 10 divisies.

De nummer 7 ziet eruit alszijnde een botje in wording, logt niet / nauwelijks in en maakt eigenlijk geen opstelling. Soort WO in het verschiet als dat zo blijft :p Voor de rest geen al te sterke IX dus mogelijkheden te over.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de koste voor supporter worden verhoogt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23
H2opoloër schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:20:
Ik zag het ja, mijn supporter liep gister af en dat had ik toen maar meteen verlengt. Kleine financiele meevaller dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

H2opoloër schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:20:
Ook, en dat is voor het eerst sinds de introductie van deze dienst vijf jaar geleden, gaat de prijs voor Supporter omhoog, van €19,50 naar €24,80 per jaar. Het grootste deel van de prijsverhoging is inflatiecorrectie, die voor onze streken 19% bedraagt sinds vaststelling van de prijs in juni 2001.

ach, nog geen 25 euro per jaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er ook hier mensen die mee doen met nl-be clash?

net ff een intern coach aangenomen, kan hij mooi picje mee nemen van de beker :)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 19:26 . Reden: coach verhaal ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
H2opoloër schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:24:
net ff een intern coach aangenomen, kan hij mooi picje mee nemen van de beker :)
Handig zo vlak voor de TS reset

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X.3043 leuke competitie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Hijs fijn....

1. JaCcODiNho's
1. JaCcODiNho's
2. VV Snoekduik
2. VV Snoekduik
3. Sparta Limburg --> botje
4. FC Railrunner
5. Scheemde boys
6. Team GO AHEAD EAGLE

wordt steeds gekker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt idd wat mis te zijn gegaan met die dubbele teams of het zijn ook gewoon bot-teams.

Iemand enig idee wat die nieuwe features zouden kunnen zijn die ze aankondigen in het achtergrondverhaal over de toekomst/verbeteringen van hattrick.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:24:
Lijkt idd wat mis te zijn gegaan met die dubbele teams of het zijn ook gewoon bot-teams.

Iemand enig idee wat die nieuwe features zouden kunnen zijn die ze aankondigen in het achtergrondverhaal over de toekomst/verbeteringen van hattrick.
Zijn ze niet al een hele tijd bezig met een betere 'match viewer' ? Iets in de sfeer van de latere Championship Managers (je ziet spelers als bolletjes lopen en een balletje rollen enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfde probleem hier dubbele teams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
Nadat ik hier gisteren of vandaag las dat iemand zijn wonderbaarlijke verdediger maar niet verkocht kreeg ben ik meteen maar op pad gegaan, om wat van die goedkope units te halen. Kon nog wel wat van die rakkers gebruiken. Het resultaat is dat ik vanavond 2 19-jarige verdedigers heb gekocht, allebei wonderbaarlijk verdedigen, de ene zwak passen en de andere matig passen. Samen iets meer dan 3,4 miljoen, ik vond het vrij goedkoop. Hier kan ik weer een hele tijd mee vooruit! :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is nu te zien wie je in de beker treft?
(rembrandt dus niet up to date)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:58
Ik ben ook van de XI naar de VIII en heb gelijk supporter genomen (de duurdere :( ). Maar goed ik wil nou ook een leuk logo, maar ik heb geen verstand van photoshop ofzo. Iemand daar een tip voor of iemand die een ontwerpje wil maken?

Mijn team "de Sokjes (812220)" zal mee strijden voor het kampioenschap in de VIII.1062.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, had beter kunnen degraderen. Degene die in mijn leugue gedegradeerd was, is weer naar de VII e gegaan en heeft ook nog z'n 10 % supporters terug gekregen (bijna allemaal dus). Maar hij zit nu wel in een veel mindere VII e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook mijn team gaat van 11 naar 8. Leuke klasse kom ik in. Ik zou als ik naar de stats kijk, mee moeten kunnen doen voor de bovenste twee plekken. Tactisch zitten er een paar bij die 'vreemde' opstellingen maken en zelfs een paar met nog een zwak/matig coach.

Misschien ga ik wel in één keer door naar de VII :)

En waarschijnlijk mag ik ook met de beker meedoen. Ik hoop op een mooie tegenstander. Milsbeek ofzo :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Sandyman538 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 23:35:
Nadat ik hier gisteren of vandaag las dat iemand zijn wonderbaarlijke verdediger maar niet verkocht kreeg ben ik meteen maar op pad gegaan, om wat van die goedkope units te halen. Kon nog wel wat van die rakkers gebruiken. Het resultaat is dat ik vanavond 2 19-jarige verdedigers heb gekocht, allebei wonderbaarlijk verdedigen, de ene zwak passen en de andere matig passen. Samen iets meer dan 3,4 miljoen, ik vond het vrij goedkoop. Hier kan ik weer een hele tijd mee vooruit! :)
Dat was ik dus... Hij staat er nu op voor 1.8 miljoen, maar dat zal dan waarschijnlijk ook niet gaan lukken. De prijzen van verdedigers zijn echt om te huilen... Zoals het er nu uitziet krijg ik voor de verkoop van al mijn verdedigers op 2 na, nog maar max 3 miljoen. Ik heb minimaal 5 miljoen nodig voor echte goede trainees... dat wordt weer toch weer ergens bezuinigen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op woensdag 19 april 2006 @ 00:14:
Ik ben ook van de XI naar de VIII en heb gelijk supporter genomen (de duurdere :( ). Maar goed ik wil nou ook een leuk logo, maar ik heb geen verstand van photoshop ofzo. Iemand daar een tip voor of iemand die een ontwerpje wil maken?

Mijn team "de Sokjes (812220)" zal mee strijden voor het kampioenschap in de VIII.1062.
Er is een federatie genaamd Logo Ontwerpers United. Daar moet je vast wel iemand kunnen vinden die je kan helpen aan een mooi logootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:31:
[...]

Zijn ze niet al een hele tijd bezig met een betere 'match viewer' ? Iets in de sfeer van de latere Championship Managers (je ziet spelers als bolletjes lopen en een balletje rollen enzo)
Volgens mij was dat een extern programma, maar dat weet ik niet zeker. Maar hieronder in ieder geval de nieuwe features binnen Hattrick. Een aantal zijn al aanwezig en een aantal lijken nog geimplementeerd te moeten worden.
De Eregalerij

Lopen jouw veteranen nog altijd rond bij je club, ook al komen ze niet meer aan spelen toe in je A-team? Misschien wordt het dan tijd om ze een mooi afscheid te bereiden met een plaats in de Eregalerij van je club

Tenuedesign

Vanaf nu wordt een veel hogere graad van individualisering mogelijk met de nieuwe Supporter Match Kit Designer. Ontwerp je wedstrijdtenues geheel zelfstandig, ofwel door uit te gaan van een aantal basisdesigns ofwel door pixel voor pixel je eigen inspiratie te volgen. Het tenue is zowel zichtbaar bij je wedstrijden als op je clubpagina.

Trainingsrapport

Wanneer is je topverdediger ook alweer voor het laatst gestegen in passen? En waar is zo'n managersassistentieprogramma (3x woordwaarde) eigenlijk goed voor? Met de nieuwe feature van het trainingsrapport biedt Supporter een bondige update bij elke keer dat een speler van je club een nieuw vaardigheidsniveau bereikt, of, ietwat pijnlijker, als hij een niveau daalt.

Meer supporterslotjes

De beperking tot vijf supporterslots is lang geleden vastgelegd, om de eenvoudige reden dat het onze wens was om het supporteren van een andere club exclusief en betekenisvol te houden. Al die jaren dat je speelt, kom je echter nieuwe mensen tegen, met wie je bevriend raakt of die je bewondert. Daarom breken we dit systeem nu open en wordt het mogelijk meer medespelers te supporteren. Het aantal supporterslotjes wordt verhoogd naar acht, en aan het begin van elk seizoen doen we daar voor iedereen die op dat moment Supporter heeft als beloning een extra slot bij!

Federatie-MODs

De federaties zijn een uitermate belangrijk onderdeel van Hattrick en vele federaties zijn werkelijk heel groot geworden. Om het beheer over grote federaties te vergemakkelijken hebben we de mogelijkheid toegevoegd om aan vertrouwde federatieleden bepaalde modereerrechten toe te kennen op het federatieforum.

Laatste Nieuws volgt ook de forums!

Heeft er iemand geantwoord op je laatste forumpost? Nu krijg je daarvan automatisch bericht in je Laatste Nieuws. Dat zal vooral van pas komen als je op de forums verschillende discussies tegelijk probeert te volgen.

Vlaggetjesverzameling

Er is voor Supporters een nieuwe vlaggetjesverzameling toegevoegd, namelijk van de plekken waar de eigen kweek van je club zich momenteel ophoudt.

Verwijder meer bookmarks tegelijk

Een kleine toevoeging aan het beheer van je bookmarks is de nieuwe mogelijkheid om hele categorieën bookmarks tegelijk te verwijderen, in plaats van één bookmark per keer. Een tijdwinnertje voor de bookmarkfans onder jullie!

Maandelijks uptime-verslag

Iedere maand rapporteren we een evaluatie van de performance van de Hattrick-site. Hoewel Supporters niet echt betalen om aan dit spel mee te doen, willen we toch laten zien dat het onze ambitie is om de site voor onze gebruikers op elk gewenst moment aan de praat te houden. Als uitdrukking daarvan wordt je Supporterschap aan het eind van elke maand verlengd met dezelfde tijd dat de site ongepland heeft platgelegen in de voorafgaande maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 11:18:
[...]

Iedere maand rapporteren we een evaluatie van de performance van de Hattrick-site. Hoewel Supporters niet echt betalen om aan dit spel mee te doen, willen we toch laten zien dat het onze ambitie is om de site voor onze gebruikers op elk gewenst moment aan de praat te houden. Als uitdrukking daarvan wordt je Supporterschap aan het eind van elke maand verlengd met dezelfde tijd dat de site ongepland heeft platgelegen in de voorafgaande maand.

[...]
dus we hoeven maar 1x suporter aan te schaffen want ht ligt te vaak plat :+ 8) _/-\o_

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 07:50
Weet iemand hoe die eregalerij werkt? Het staat wel er, maar ik zie geen mogelijkheid om spelers toe te voegen. Ook niet als je een speler wilt ontslaan.

[ Voor 17% gewijzigd door nadroJ op 19-04-2006 12:29 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het profiel van een speler opent dan is er een link bijgekomen voor het toevoegen aan de eregallerij. Helemaal onderaan de rechterkolom, maar ik geloof dat er ristricties aan verbonden zijn. Want zie dat ik het alleen kan met mijn opa spits. Dus of hij moet 32 jaar of ouder zijn of hij moet meer als een bepaald aantal wedstrijden hebben gespeeld.

Je moet hem ook pas aan het eind van zijn carriere toevoegen, want hij kan daarna geen wedstrijden voor je spelen.

Edit:

Ruim 4.000 winst op een buitenlands reisje. Niet gek.

Ben net begonnen met mijn vriendschappelijke wedstrijd tegen een stel serviers. Eerste kans was voor mij in een 2-5-3 formatie :D

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:56:
Als je het profiel van een speler opent dan is er een link bijgekomen voor het toevoegen aan de eregallerij. Helemaal onderaan de rechterkolom, maar ik geloof dat er ristricties aan verbonden zijn. Want zie dat ik het alleen kan met mijn opa spits. Dus of hij moet 32 jaar of ouder zijn of hij moet meer als een bepaald aantal wedstrijden hebben gespeeld.

Je moet hem ook pas aan het eind van zijn carriere toevoegen, want hij kan daarna geen wedstrijden voor je spelen.

Edit:

Ben net begonnen met mijn vriendschappelijke wedstrijd tegen een stel serviers. Eerste kans was voor mij in een 2-5-3 formatie :D
ik denk minimum aantal wedstrijden, ik kan mijn 20 jarige trainee die 46 wedstrijden heeft gespeeld voor mijn team wel toevoegen, maar mijn 19jarige met 41 wedstrijden niet

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27

Shabbaman

Got love?

Is het iemand al opgevallen dat alle internationale friendlies niet doorgaan vandaag?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:56:

ik heb 6k winst op buitenlands reisje, ik heb ook nog nooit verlies gehad op een reisje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:34:
Is het iemand al opgevallen dat alle internationale friendlies niet doorgaan vandaag?
Mijn spelers lopen nu te ballen in servie of bedoel je de internationale friendlies die in nederland plaats vinden. In dat geval was het nog niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabberhead
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-12-2020

Gabberhead

Pluizig en blauw

Shabbaman schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:34:
Ze hebben 2 foutjes gemaakt.
1. Er waren al friendlies aangemaakt voor volgende week zonder dat het cup schema bekend was.

Die friendlies wilden ze verwijderen en je raadt het al:
2. Er zijn teveel friendlies weggegooid!

Mijn reisje naar Portugal staat er gelukkig nog wel.

Integratie ontwikkelaars hier melden! http://www.whitehorses.nl

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 23:40:
Waar is nu te zien wie je in de beker treft?
(rembrandt dus niet up to date)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Is einde middag vanzelf te zien joh, met geduld kom je altijd vrij ver...

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanavond op hattrick veder zijn er in nl dacht ik zo geen site's

te traag.... :+

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owjah, tis natuurlijk al woensdag :+ Door dat pasen denk ik steeds dat een dag eerder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Gabberhead schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:49:
[...]Mijn reisje naar Portugal staat er gelukkig nog wel.
Probeer je opstelling maar even in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
dat kan ik gewoon, moet vanavond uit in venezuela

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 08:59:
[...]

Er is een federatie genaamd Logo Ontwerpers United. Daar moet je vast wel iemand kunnen vinden die je kan helpen aan een mooi logootje.
Bedankt voor de tip, ik ben ook gelijk lid geworden van de GoT federatie :). Wel leuk, ik heb nog net 19.80 betaald ipv 25 euro :).

Weet iemand trouwens hoe het wedstrijdschema van de competities eruit zien? Ik wil graag weten we mn eerste tegenstander is komend seizoen zodat ik weet hoelang ik conditie kan blijven trainen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
staat in damiens post paar pagina's terug.
1e ronde iig 1-2, 3-4, 5-6,. 7-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.htzone.nl/inde...&task=view&id=13&Itemid=2

hopelijk de laatste keer om dit te posten :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet te hard klagen anders zet hij hem dadelijk in de volgende OP. >:)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Niet slecht als je vandaag met 2 verdedigers speelt zou ik zo zeggen :P

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabberhead

Gabberhead

Pluizig en blauw

Shabbaman schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:20:
[...]

Probeer je opstelling maar even in te voeren.
Zoals ik al zei: mijn reisje naar Portugal staat er nog steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-1 verloren in de verlenging van belge

Boer Harmsen

Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (heel hoog)
Centrale aanval: matig (heel hoog)
Linkeraanval: matig (laag)

HatStats 142
Verdediging 63
Middenveld 33
Aanval 46

bagger middenveld door ts :P 3-4-3 opstelling.
over een aantal weken gaan er 2 wereldklasse pm eruit en komt er een wereldklasse spits/redelijk passen en een uitmutend keeper
dan moeten er nog 2 trainiers komen. worden denk ik 2 formidabel pm/redelijk passen ik moet nog even zien 18 of 19j. Hopen op een leuke financiele meevaller })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Gabberhead schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:02:
[...]

Zoals ik al zei: mijn reisje naar Portugal staat er nog steeds...
Mijn reisje naar de States staat er ook nog steeds, maar een opstelling invoeren zit er niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schitterend, kameraad van mij heeft juist 'perongeluk' zijn beste speler aan de eregallerij toegevoegd.

was een pull met uistekend pm goed passen van 17, was nu 20, meer dan 3 miljoen waard :s

Tegenvaller ;)

ma toch

LOL

Haja hij had naar GM's gemaild, ma is zijn speler dus kwijt :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je op jouw wedstrijd klikt zie je dit staan:

No such match found: MatchID = 70348043

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabberhead

Gabberhead

Pluizig en blauw

Shabbaman schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:52:
[...]

Mijn reisje naar de States staat er ook nog steeds, maar een opstelling invoeren zit er niet meer in.
Is dat niet misschien omdat je team al vertrokken is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:54:
schitterend, kameraad van mij heeft juist 'perongeluk' zijn beste speler aan de eregallerij toegevoegd.

was een pull met uistekend pm goed passen van 17, was nu 20, meer dan 3 miljoen waard :s

Tegenvaller ;)

ma toch

LOL

Welke speler is dat? haha

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:54:

Tegenvaller ;)

ma toch

LOL

Die heeft zeker wel zitten vloeken achter zijn beeldscherm. Maar ja het staat er zelfs in rode leters bij. Dus eigen schuld dikke bult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 16:36:
[...]

Die heeft zeker wel zitten vloeken achter zijn beeldscherm. Maar ja het staat er zelfs in rode leters bij. Dus eigen schuld dikke bult.
Goede nieuwe feature dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Hattrick slogan. Eregallerij geniet, maar gebruik met mate :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Gabberhead schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:59:
[...]

Is dat niet misschien omdat je team al vertrokken is? :P
Inderdaad. Dat betekent dat ik dus EN geen wedstrijd heb EN dat ik ook geen nieuwe wedstrijd kan regelen. Goed voor elkaar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Relaxed, 100k gekregen voor mijn YP. Ik bekeek net mijn friendly en ik zag dat mijn tegenstander 3 rode kaarten had gekregen, dus ik verwachtte een slagveld aan te treffen, maar ik heb maar 1 pleister gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Nou, hèhè, eindelijk een vrije bal erin door m'n SH-er. Weliswaar in een friendly, maar hij hebt gescoord :p 4-0 voor tegen het team van mijn vrouw bij rust :p Zie je wel dat vrouwen (te) weinig van voetbal weten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 14:49
Leuke manier om een speler van het nationale team te "ontslaan" als hij lang genoeg bij je speelt gewoon toevoegen aan je eregallerij net zo erg als ontslaan :)

[ Voor 4% gewijzigd door Wceend op 19-04-2006 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo eventjes damien aan het afstraffen... iemand moet dat doen en dan offer ik mij graag op.

even een snelle vraag: geen zin om allerlei sites te bezoeken. veranderen van regio kost hoeveel geld en hoeveel supps? ik wil amsterdam hebben namelijk, maar ik ben zo stom geweest ooit op NH aan te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Gabberhead schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:49:
[...]

Ze hebben 2 foutjes gemaakt.
1. Er waren al friendlies aangemaakt voor volgende week zonder dat het cup schema bekend was.

Die friendlies wilden ze verwijderen en je raadt het al:
2. Er zijn teveel friendlies weggegooid!

Mijn reisje naar Portugal staat er gelukkig nog wel.
Mooi dat ik mijn wedstrijd gisteren al gespeeld heb :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 18:51:
zo eventjes damien aan het afstraffen... iemand moet dat doen en dan offer ik mij graag op.

even een snelle vraag: geen zin om allerlei sites te bezoeken. veranderen van regio kost hoeveel geld en hoeveel supps? ik wil amsterdam hebben namelijk, maar ik ben zo stom geweest ooit op NH aan te vragen.
Uit de hattrick regels:"Als je van regio wilt veranderen, kost je dat 10.000 euro en zal 3% van je supporters de club verlaten. "

Any time Hein ;)

/edit

Damn mijn 20-jarige trainee er met +6 vanaf getrapt :(

[ Voor 7% gewijzigd door Sandyman538 op 19-04-2006 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

edsit: too fucking slowwwwwwwww

[ Voor 22% gewijzigd door lameeuw op 19-04-2006 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57

Bah! Zeer onterecht je was slechts op alle vlakke beter :p Ohwell volgend jaar nog een keertje :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en de ts stond nog zelfs op woedend ;)
dit was toch niet je complete a-team he? ik speelde met a-team voor de vorm ivm beker volgende week.

thanks sandy. je bent een schat! :>

3% is niet zoveel, maar toch 50 supps bijna...mja is dat het waard? denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Hmmz ik heb een friendly geregeld voor volgende week, hoewel het beker is volgende week.
Ik zie wel wat ze daaraan gaan doen. :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Grom, dik gewonnen van Capelle, maar dat moet ik wel bekopen met een blessure van 4 weken voor een van mijn beste jonge verdedigers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja deze speler =>

Warner Alderman (47926552)

Hij had naar belgiumhattrick gemaild, en heeft 3 miljoen compensatie gehad omdat de uitleg bij 'my hattrick' er later op stond dan dat de feature actief was.

Dus hij heeft geluk gehad.

Je vind die speler terug in zijn eregallery :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Ja de bekerloting is bekend en ik moet tegen een team uit de VII redelijk te doen lijkt mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beker loting tegen een 8e klasser, moet te doen zijn.
Hopelijk nu eens die 2e ronde halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loting valt mee een team uit VII, maar het zal wel counteren worden om zijn spitsen een beetje in bedwang te kunnen houden. Hij haalt briljant op aanval centraal, maar we zien wel wat er van gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik moet tegen iemand uit VIII. Makkelijk te doen, maar vorige twee bekers lag ik er ook (te) vroeg uit door onderschatting van mijn tegenstander.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heftige bekerloting voor mij.

Ik moet tegen Eelder Eagles (21505).
Hij speelt in VI.319 en heeft gemiddeld bijna 60 sterren en 225 hatstats. Kom ik aan met m'n 29 sterren en 105 hatstats ;(

Dat wordt flinke billenkoek krijgen. Hopenlijk gaan m'n spelers zich niet vergapen aan de tegenstander, maar lopen ze de benen uit de lijf om het onder de 10 te houden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:22:
Heftige bekerloting voor mij.

Ik moet tegen Eelder Eagles (21505).
Hij speelt in VI.319 en heeft gemiddeld bijna 60 sterren en 225 hatstats. Kom ik aan met m'n 29 sterren en 105 hatstats ;(

Dat wordt flinke billenkoek krijgen. Hopenlijk gaan m'n spelers zich niet vergapen aan de tegenstander, maar lopen ze de benen uit de lijf om het onder de 10 te houden :|
Eigenlijk vaag dat bekersysteem (de slechtste tegen de beste, gesorteerd op de resultaten van vorig seizoen).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet tegen een team dat als ik zijn sterren kwadrateer het nog niet boven de 10 uitkomt, dus ik denk dat ik ga piccen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:29:
ik moet tegen een team dat als ik zijn sterren kwadrateer het nog niet boven de 10 uitkomt, dus ik denk dat ik ga piccen ;)
Lol .... wat een teamnaam "Kadaver United".
Waardeloze stats heeft hij inderdaad. Daar zou ik zelfs van winnen met pic van m'n b-team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een simpele vraag voor de experts:

Vanaf welke leeftijd 'genezen' spelers niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Quintus schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:03:
Hmmz ik heb een friendly geregeld voor volgende week, hoewel het beker is volgende week.
Ik zie wel wat ze daaraan gaan doen. :D
Wel lollig dat er nu 2 wedstrijden staan voor volgende week, een friendly en de bekerwedstrijd.
De friendly kan ik helaas geen orders voor opgeven. :D

In de beker tegen een VIII team 104 hatstats gemiddeld haalt ie, met mijn 186 gemiddeld kan ik wel piccen.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Zo, ik moet de mosselmanschaft gaan verslaan... Nieuw seizoen, nieuwe kansen zullen we dan maar zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:49:
Even een simpele vraag voor de experts:

Vanaf welke leeftijd 'genezen' spelers niet meer?
nou ik denk dat als ze boven de 33/34 zijn en ze lopen meer dan een +3 op dat het wel redelijk save is ze te ontslaan....

het beste is gewoon geen spelers van boven de 25 te hebben of althans niet teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@ HEIN, Redelijk A team idd. TS is idd het gebrek aan de nodige mid rating maar aangezien ik mijn beste mids heb verkocht zal ik niet hoger komen dan matig dit seizoen vrees ik :p

Ach maakt ook niet uit :) Allemaal volgens plan :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:33:
[...]

nou ik denk dat als ze boven de 33/34 zijn en ze lopen meer dan een +3 op dat het wel redelijk save is ze te ontslaan....

het beste is gewoon geen spelers van boven de 25 te hebben of althans niet teveel.
Ok. Dan zit ik nog goed met m'n opa spits van bijna 32. Hij moet ergens dit seizoen naar goed ervaring poppen en dan mag hij coach worden (als ik tegen die tijd tenminste voldoende fondsen heb :) Maar het is m'n enige speler van boven de 30. Schopt er een hoop in. Vandaag met een ervaringsevent :)

Ik ben nog maar net bezig met dit spelletje, dus ik kan nog niet kieskeurig zijn op de transfermarkt. Die oudjes zijn best goedkoop en presteren zeer behoorlijk voor mijn niveau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Damien2004 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:39:
Ach maakt ook niet uit :) Allemaal volgens plan :)
Als je dat maar vaak genoeg blijft herhalen ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een leuk weetje(waarschijnlijk weet iedereen dat al, maar ik loop standaard 4 decennia achter met ht ontwikkelingen) je kan nu van meer dan 5 teams supporter zijn! jeej!

dus ik heb onze grote vriend damien maar toegevoegd. kan ik dat plan een beetje volgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 13:52:
kijk als je die nou 2 weken later had gepulled was je écht het mannetje :) wow dikke jackpot dan poe.. :)

nog steeds brangt ie denk ik wel 600-700k op, als ie wat hoger in zijn tsi zat misschien zelfs 1m
erop gezet voor 450 en niet verkocht.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm mja dan was ik iets te optimistisch :)

ik heb ook niet zo'n kijk op trainees zonder bijstats. die zijn dus blijkbaar echt stukken minder waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:50:
even een leuk weetje(waarschijnlijk weet iedereen dat al, maar ik loop standaard 4 decennia achter met ht ontwikkelingen) je kan nu van meer dan 5 teams supporter zijn! jeej!

dus ik heb onze grote vriend damien maar toegevoegd. kan ik dat plan een beetje volgen ;)
Same here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heerlijk, m'n wedstrijd is niet doorgegaan. Stelletje prutsers :( |:(. Denk dat ik maar op conditie ga trainen. Het is wel slecht voor m'n vorm maar m'n verdedigers zullen dan iets beter in de markt liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Tsja Pewwy, je haalde ook wel een waardeloos hoog middenveld he, vind je het gek dat je dan zo dik wint! :P
En tsja begin toch een beetje te twijfelen aan die trainees van jou, zijn wel erg makkelijk geblesseerd! Toch eens wat minder watje proberen op te leiden! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Niet dollen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:09
5-0 gewonnen
Nieuwe middevelder haalde 5,5 ster.
Mijn yp keeper haalde 3 sterren.
Ik hoop toch wel de 3e ronden in de beker te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 12-09 13:52
Woei eerste friendly met 0-1 verloren. Eerste helft 83 procent balbezit, en de tweede 88. Zijn middenveld rampzalig (hoog), en de mijne zwak (laag). Daarbij speelde hij ook nog bijna de gehele 2e helft met 10 man. Ik had zijn sterspeler van het veld geschopt >:)

Ik hoop niet dat ik weer zo`n seizoen krijg.. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Ralphie op 20-04-2006 09:12 ]

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Damn, k*t oneerlijke bekerloting zeg...

Netjes op eigen kracht gepromoveerd van X, naar IX en nu naar VIII. Sta qua ranking ruim boven die sjapies die rechtstreeks promoveren van X naar VIII, maar omdat zij een botteam plaats innemen, mogen die wel met de beker meedoen en ik niet...

Ik ga even huilen in een hoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 12-09 13:52
Ik zit ook niet in de beker. Had ik eigenlijk wel stiekem op gehoopt.

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Zie nu trouwens dat ik met mijn 2e plaats in de IX.636 de enige ben die geen beker speelt. De nummer 1, en de nummer 3 t/m 6 (7-8 waren bots) spelen wel beker.

Hoezo oneerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Wat maken veel mensen zich druk om 1 rondje beker. Als je in de VIII of lager zit krijg je toch geen 2e ronde te spelen. Wees blij dat ze het systeem 3 seizoenen geleden (ongeveer) verandert hebben, anders mocht je pas beker spelen als je #5 in de VI was, of hoger. Volgend seizoen zijn jullie gewoon aan de beurt hoor, als jullie hoog genoeg staan, en voor dit moment heb je toch niks te zoeken in de beker.

En nou niet met argumenten komen dat andere teams meer inkomsten/ervaring etc hebben, omdat het de eerste rondes toch geen ruk oplevert. Zo, dat moest er even uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

hmmm, maar eens gekeken bij de laatste logins van iedereen in mijn nieuwe competitie en er is naast mij nog 1 die de laatste paar weken ingelogd heeft :X Ik vrees voor een heel saai seizoen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Sandyman538 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 11:10:
Wat maken veel mensen zich druk om 1 rondje beker. Als je in de VIII of lager zit krijg je toch geen 2e ronde te spelen. Wees blij dat ze het systeem 3 seizoenen geleden (ongeveer) verandert hebben, anders mocht je pas beker spelen als je #5 in de VI was, of hoger. Volgend seizoen zijn jullie gewoon aan de beurt hoor, als jullie hoog genoeg staan, en voor dit moment heb je toch niks te zoeken in de beker.

En nou niet met argumenten komen dat andere teams meer inkomsten/ervaring etc hebben, omdat het de eerste rondes toch geen ruk oplevert. Zo, dat moest er even uit :)
Tja, gaat me ook echt niet om t geld/ervaring/PIC kans wat het me zou opleveren. Maar om het principe dat teams die alles verloren hebben afgelopen seizoen wel mogen spelen en iemand die wel zn best doet niet... En ja, keek er eigenlijk wel naar uit. Want volgens de ranking methode had ik me ruim geplaats (ranking ergens in 24000). En er werd eerst gezegd dat het aan de hand daarvan uitgerekend zou worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou het enige waar het mij juist wel om zou gaan is het picje :) de exp en $$ is niet echt boeiend. vooral omdat het lage team thuis speelt en je 2/3 van het geld krijgt dus dat is met een beetje geluk 20k ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit net even het nationale forum te lezen en het eerste bot-team in de IV is al weer op komst. En wel in de competitie van onze eigen Wubmastert. Stiphout stopt namelijk met het spelen van hattrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik vind de inkomsten van de beker juist wel lekker! (vanaf ronde 3 dan), hoop dit seizoen voor het eerst ronde 4 te halen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

"Gek en onzinnig van Hattrick"

Ons aller Hattrick wordt nog bekender.
Vanmiddag pakte ik een UK en deze week staat er dus in de UniversiteitsKrant (van de Rijks Universiteit Groningen) een artikel over Hattrick op de voorpagina en een vervolg op pagina 9.

Leest allen de papieren versie of online ! :D

www.universiteitskrant.nl of www.uk.rug.nl

Quote:
"De gemiddelde hattricker is man 23 jaar en hoog opgeleid." Hoezo precies moi :P

[ Voor 10% gewijzigd door Quintus op 20-04-2006 14:18 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm na 4 seizoen ineens mijn team geblokkeerd, en tevens de teams van mijn broers die resp 5 en 7 seizoenen bezig zijn. Kreeg ineens een mail van een GM die vond dat 'alle team duidelijk werden beheerd door 1 persoon'. Nooit enige vorm van cheaten gedaan, alleen van tijd tot tijd een friendly tegen elkaar gespeelt mja dat zou toch ook niks moeten uitmaken.

Heb er geen woorden voor ;( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon even een mailtje sturen met uitleg en dan komt het misschien nog wel goed. Het is eigenlijk wel raar dat ze zolang doen om een conclussie te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:34:
Hmm na 4 seizoen ineens mijn team geblokkeerd, en tevens de teams van mijn broers die resp 5 en 7 seizoenen bezig zijn. Kreeg ineens een mail van een GM die vond dat 'alle team duidelijk werden beheerd door 1 persoon'. Nooit enige vorm van cheaten gedaan, alleen van tijd tot tijd een friendly tegen elkaar gespeelt mja dat zou toch ook niks moeten uitmaken.

Heb er geen woorden voor ;( :r
Ik heb een tijd geleden ook zoiets meegemaakt. Ik geef je helaas weinig kans. Weet je zeker dat je nooit een onderlinge transfer of iets dergelijks gedaan hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

ik (769777) speel in de 7e alles op de counter. Hiervoor hoef je niet zo'n goed midd te hebben maar dat van mij is helemaal dramatisch waardeloos +. Wat voor midd zal ik moeten halen om nog een beetje mee te kunnen. Ik zat zelf te denken aan een uitmuntend/matig. Die is in mijn HTratings 4**. Of zal ik nog beter moeten inkopen.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Flipm0de schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:18:
ik (769777) speel in de 7e alles op de counter. Hiervoor hoef je niet zo'n goed midd te hebben maar dat van mij is helemaal dramatisch waardeloos +. Wat voor midd zal ik moeten halen om nog een beetje mee te kunnen. Ik zat zelf te denken aan een uitmuntend/matig. Die is in mijn HTratings 4**. Of zal ik nog beter moeten inkopen.
Misschien handig om eerst eens te kijken wat voor mid je tegenstanders halen en dan bekijken wat voor mid je moet halen om ongeveer 30-40% balbezit te halen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

de besten zitten op zwak +. Dan zal ik wel slecht + moeten halen ongeveer toch. Heb nu een goed/redelijk lopen met flink wat ervaring, me toekomstig coach. Denk dat ik 2 nieuwe midds zal moeten halen.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.