Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.296 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:15:
[...]

Je moet gewoon met je tijd meegaan, aangezien veel mensen msn hebben die dit spelen willen een vertrouwde look meegeven. Maarja, sommige mensen hebben altijd wel wat te zeiken...
Als dat alles was. Het gaat niet om het zeiken, maar de hele logica is weg, ik zie de hele tijd "intel" staan en vind het irritant dat het aantal gebruikers, de tijd, en vooral die mooie balk onderin naar boven verplaatst zijn. Daar leest een normaal mens standaard niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:56:
@ Damien

Wil je nog steeds bondscoach worden?
Ivoorkust heeft er (nog) geen. Al zijn er maar 8! actieve gebruikers en de fans moorddadig denk ik dat het je wel moet lukken om daar bondscoach van te worden.

(open geen topic in het nationale forum daarover...)
Heb een tijdje geleden al een lijstje voor hem gepost waar hij aan het werk kon. Ben benieuwd hoe het met zijn plan staat en op welk land hij zijn pijlen gaat richten. Lijkt me verstandiger om voor een mischien twee landen te gaan. Als het er te veel worden gaat het wat te wanhopig lijken.

Overs hier stond het lijstje lijstje kleine landen U20

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Deze opa vind het prima anders en dat intel staat links onderaan alsof dat enorm opvalt?
Trouwens bij configuratie kan je de oude look weer terugzetten H3!N, past wel beter bij oa je oude ratings en zo! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de uitleg staat dat het naar boven verplaatsen van de status is gedaan om mensen op lagere resoluties dat ook te laten zien zonder te scrollen. En de landen zijn naar beneden om belangrijkere functies omhoog te laten gaan, alweer voor de lagere resoluties.
Da's dus wel usability. Lagere resoluties waren even uit, maar komen op de kleinere (pda) schermpjes weer helemaal terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dat klinkt logisch. Dan ben ik helemaal voor maar gebruik zelf geen kleine schermen dus had daar even niet aan gedacht. Ik denk graag groot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zoveel is de layout toch niet verandert of ben ik nu gek. Ziet er ietsie pietsie anders uit en we hebben nieuwe logootjes voor het kampioenschap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
@ nieuwe layout: Het is raar maar waar, erhm H3!N pak effe je bookmark spulletjes, maar ik ben het met H3!N eens :'( ik vind het persoonlijk niet een verbetering. Gewoon de oude layout gepakt in een emmer gestopt en flink gehutseld en é voila een nieuwe layout :(

@U20: Ik ga mijn doel richten op 2 landen, eigenlijk wil ik ook Nederland maar die laat ik nog even vliegen omdat ik mij gaat richten op 2 kleine landjes en als je dan dat doe en je doet Nederland dan word je in het Nederlandse forum afgebrand natuurlijk.
Eén is Barbados en de ander ben ik nog niet zeker over. Suriname en Jamaica worden het niet want die gaan dit jaar voor iemand uit eigen land. Dus wie weet nog een leuk landje? :D

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:04:
met de nieuwe indeling is ook niks mis zeker niet, maar waarom nou die interface?
geef dan een mogelijkheid tot classic of modern look ofzo net als XP. Ik ben vóórr vernieuwing alleenn als het ook een verbetering is. Vernieuwen om het vernieuwen is tijdverspilling.

Nouja... opa brompot zal wel weer moeten wennen ;)
Ik vind eigenlijk dat er vrij weinig veranderd is. Ze hebben de icoontjes wat opgefrist (ziet er wat frisser uit zo) en de indeling een beetje verschoven. Zo'n vernieuwing vind ik het niet, bij een auto noemen ze zoiets een facelift dacht ik (krijgt ie andere koplampen en bumpers en klaar).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 23:33:
@U20: Ik ga mijn doel richten op 2 landen, eigenlijk wil ik ook Nederland maar die laat ik nog even vliegen omdat ik mij gaat richten op 2 kleine landjes en als je dan dat doe en je doet Nederland dan word je in het Nederlandse forum afgebrand natuurlijk.
Eén is Barbados en de ander ben ik nog niet zeker over. Suriname en Jamaica worden het niet want die gaan dit jaar voor iemand uit eigen land. Dus wie weet nog een leuk landje? :D
Dan blijven deze nog over van mijn vorige lijstje, maar zal nog wel even kijken of er nog meer zijn.

Ivoorkust: 8 avtieve gebruikers
Kaapverdie: 10 avtieve gebruikers
Kenia: 15 avtieve gebruikers
Libanon: 17 avtieve gebruikers

// EDIT:

Dit zijn volgens mij alle landen die nog onder de 100 gebruikers zitten. Zoek maar een leuke uit :P

Trinidad en Tobago: 29 actieve gebruikers
Verenigde Arabische Emiraten: 52 actieve gebruikers
Tunesie: 34 actieve gebruikers
Senegal: 13 actieve gebruikers
Saudi Arabie: 27 actieve gebruikers
Georgie: 58 actieve gebruikers
Domincaanse Republiek: 94 actieve gebruikers
Pakistan: 47 actieve gebruikers
Nigeria: 39 actieve gebruikers
Nicaragua: 15 actieve gebruikers
Mongolie: 7 actieve gebruikers
Kyrgyzstan: 63 actieve gebruikers
Kazachstan: 42 actieve gebruikers
Honduras: 47 actieve gebruikers
Armenie: 16 actieve gebruikers
Zuid-Korea: 85 actieve gebruikers
El Salvador: 61 actieve gebruikers

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zuid Korea, Het Guus Hiddink effect ;)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 00:08

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

zowww, laatste weekje PM trainen heeft niet gebracht wat ik er van verwacht had dus. Maar +1 in plaats van +3 :p Nou jah, nu maar 2 weekjes conditie en dan maar weer PM. Over het geheel geen al te slechte TU: Vorm +8 / -4 TSI +830 / -830. Eindelijk de vorm wat omhoog en nu maar weer naar beneden halen met conditie trainen :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wou hetzelfde zeggen
leuk land aardig wat gebruikers dus mooi om te beginne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:56
De training van deze week is verloren gegaan als gevolg van onbegrijpelijke acties van de manager van de club.
fucking kut hattrick

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
KEEPERS YP ONDERZOEK 2006

Zoals eerder aan het seizoen mee gedeeld heb ik met een aantal gebruikers een heel jaar lang keepers gepulled om te kijken wat de opbrengsten ervan zijn en of het winstgevender is dan een gewone speler pullen.

Omdat de gegevens door de andere niet juist of volledig zijn ingevuld hou ik even mijn eigen ervaringen aan en hoop ik dat de andere ook nog even een post maken met hun winst/verlies en ervaringen van het pullen van keepers.

Een aantal dingen vallen mij op bij het pullen van keepers. Er is een groot voordeel dat bijna iedere pull die je maak wel te verkopen is en dat gaat eigenlijk al vanaf zwak. Hierdoor is het mogelijk om enige kosten terug te winnen die gemaakt zijn. Ook valt mij op dat een redelijk keeper van 21 jaar makkelijk te verkopen is en voor nog een leuke prijs ook.
Nadeel is natuurlijk ook dat je geen grote klappers maak mits je aan het begin van het seizoen veel mazzel heb een een leuke pull maakt. Dit telt natuurlijk ook voor spelers pullen maar de inkomsten van keepers is meer constant en van de 14 pulls tot nu toe heb ik er 10 kunnen verkopen.

Is dat mazzel? Misschien wel voor sommige zal het meer opbrengen dan andere maar feit blijft dat je wel heel veel pech moet hebben wil je niet 5 keepers in een seizoen pullen die je kan verkopen.

Nadeel van een speler pullen is natuurlijk ook dat je veel skills heb. Met redelijk passen en de rest op waardeloos heb je een niet verkoopbare speler. Ook met redelijk vleugelspel en de rest op een lage skill word het erg lastig. Met keepers heb je maar één skill.

De kosten zijn volgens mij de 20.000 iedere week voor de jeugdopeleiding en 1.000 voor het pullen en 1.000 voor het op de transferlijst zetten of het ontslaan van een speler.

Per week zit je dan op 22.000,- kosten. Dat maal 14 hou je een koste plaatje over van 308.000,- Mocht deze calculatie niet correct zijn laat het mij dan maar even weten :p

Voor mij waren de opbrengsten dit seizoen bruto zonder kosten: 676.106,-

Mijn conclusie van dit onderzoek is dat je met het pullen van keepers een wat meer stabiele inkomsten bron heb. Je maakt niet al te grote klappers zeker niet aan het eind van het seizoen maar je verdient er altijd wel wat mee naar mijn ervaring.

Is het aan te raden? Ik zou zeggen probeer het ook een seizoen lang, het is niet dat je minder opbrengsten heb dan dat je een speler pullt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Damien2004 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 09:21:

Omdat de gegevens door de andere niet juist of volledig zijn ingevuld hou ik even mijn eigen ervaringen aan en hoop ik dat de andere ook nog even een post maken met hun winst/verlies en ervaringen van het pullen van keepers.
Woops.... nu je erover begint.... daar is inderdaad behoorlijk de klad in gekomen bij mij, gewoonweg vergeten plus het feit dat ik de investering in jeugd stop heb moeten zetten wegens geldgebrek.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TSI: +3510/-1000
Vorm: +7/-8
Passen: +3 (reserve spits naar slecht, vleugelspeler naar redelijk en reserve middenvelder naar matig)

Waarom poppen er nou altijd spelers die er zo verdomd weinig aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 12-09 13:52
Zo dat conditie trainen gaat als een speer! Alle middenvelders staan nu op uitstekend conditie. Volgens mij was dat nogal belangrijk dat dat uitstekend was. Nu zit ik weer te twijfelen om op korte pass te gaan trainen, of toch maar weer pm... Arghh al die dilemma`s! :P

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 09:21:

De kosten zijn volgens mij de 20.000 iedere week voor de jeugdopeleiding en 1.000 voor het pullen en 1.000 voor het op de transferlijst zetten of het ontslaan van een speler.

Per week zit je dan op 22.000,- kosten. Dat maal 14 hou je een koste plaatje over van 308.000,- Mocht deze calculatie niet correct zijn laat het mij dan maar even weten :p
.
Kosten voor een pull zijn volgens mij 2.000.

Maar dan maak je nog steeds winst dus die 14.000 extra maakt dan toch ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23
Bij mij is het er ook een beetje bij in geschoten dit seizoen wat betreft het Keepers onderzoek.

Ik ben het overigens wel helemaal eens met je conclusies. Ik heb na 4 seizoen keepers pullen toch zeker 2 miljoen winst gemaakt (na aftrek kosten). Het bijkomend voordeel is dat je geen reserve keeper hoeft te hebben (die toch weer minimaal 2k per week kost) want je zet je YP gewoon reserve en verkoopt/ontslaat 'm voor zondag.
Ik vind spelers pullen trouwens wel leuker, dus ik heb met mijn pruts reserve keeper pull van vorige week ook voorlopig wel mijn laatste keepers pull gedaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Eindelijk weer een goede update:

Vorm: +7/-4
Verdedigen: +3 (20j wereldklasse (verkopeeuh! :P ), 19jaar wonderbaarlijk, 18j uitmuntend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ben me maar eens een beetje op de handel gaan storten en vandaag mijn eerste klaverjasser al meteen gestegen! :P
Eens kijken wat me dit over een heel seizoen gaat opbrengen... :P

Ik handel met kleine bedragen om in het begin niet teveel risico te lopen, maar goed 10x 25k winst is ook 250k en dus erg leuk voor mijn team! :P

@Joss: Misschien gezien de huidige prijzen op de verdedigersmarkt zou je die wereldklasse verdediger misschien liever gewoon doortrainen? Heb ik met mijn wonderbaarlijke defs ook gedaan, trieste prijzen gingen ze anders voor weg. Ze gaan nu door tot bovennatuurlijk. >:)

[ Voor 29% gewijzigd door -TheNose- op 14-04-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Mja, als het goed is kan je er ook spelers voor lage prijzen voor terugkomen. Die wereldklasse zou ik moeten kunnen verkopen voor 2.250.000. Ik moet immers een vleugelaar kopen (ga weer 3-5-2 spelen) én moet dus ook een verdediger kwijt (want ik heb volgend seizoen weer een trainingsplek minder), dusja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Zooo... Heb ff mijn club compleet gerestyled... Ben counterploeg geworden, en het acroniem S.I.O.S. (Scoren is ons Streven) hoort daar niet bij :)

Vanaf nu heet deze Eindhovense ploeg: Spartak Woensel (363179)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

misschien (of waarschijnlijk) een n00b vraagje... maaruh dit is mijn 1e seizoen en ik ben wonderbaarlijk 2e geworden in mijn poule. :)

Wanneer worden de nieuwe competities nu gestart en zie ik waar ik volgend seizoen tegen speel ?

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je ff paar pagina's terug bladere staat het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of kijk even op Damien zijn nieuwe speeltje ;) http://www.htzone.nl

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

TSI: 2410 (+5350/-2940)
Form: -3 (+4/-7)
Playmaking: 1 (+1/-)

Weer een middenvelder die naar bovennatuurlijk stijgt in het tussenseizoen. Ik heb besloten ze toch maar door te trainen tot de volgende stijging (al worden ze dan net te oud en train ik ze iets te ver door). Ze brengen in het tussenseizoen gewoon minder op en als ik mijn promotie/degradatiewedstrijd win dan ga ik deze spelers nog hard nodig hebben.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee hoeveel deze waard is

19jaar (20worden na update)
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

want transfer vergelijking werkt niet, en ik vind ook niet echt manueel een vergelijkbare speler

en nog iets
@damien: je hebt nu 600k winst, ik doe al 4 seizoenen op rij een winst van ongeveer 1miljoen met speler pullen (laatste 2 jaar zelfs 2 mil, 1 speelt ervan nu bij U20squad van ergens :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

u20 van ergens? je pullt toch altijd nederlanders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 19:30:
u20 van ergens? je pullt toch altijd nederlanders?
Nee, je kunt ook van andere landen pullen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet 'je' maar 'men' ;) flauw sandy ;) pest die jongen niet zo!

ik had mijn eigen tu nog niet eens gechecked in ham gister... druk druk druk...
Vorm +7/-2
TSI +5020/-650
PM +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Sandyman538 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 19:47:
[...]

Nee, je kunt ook van andere landen pullen.
Uhmm volgens mij pull je als nederlander altijd een nederlander hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, de nieuwe plaatjes voor het kampioenschap zijn ook weer de prullenbak in gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 10:30:
[...]

Uhmm volgens mij pull je als nederlander altijd een nederlander hoor...
anders ga je er ook nog even lekker op happen ook....

of snap je zijn 'grap' niet?

of een combi hierrvan? ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 12:33:
[...]

anders ga je er ook nog even lekker op happen ook....

of snap je zijn 'grap' niet?

of een combi hierrvan? ;)
ik snapte 'm niet :) Maar ik had ook deze week pas geleerd dat je bv in Duistland een Grieks sprekende speler kan pullen, dus andere nationaliteiten klonk ook opeens heel geloofwaardig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dat komt omdat Duistland ook een niet bestaand land is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waar denk jij dan dat de Duisters vandaan komen?
Bijdehand... :P Ik kan 'm natuurlijk editten maar da's een beetje flauw.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens de sfeer zit er weer lekker in op de zaterdag ;)

ach met een kater achter de pc zorgt inderdaad meestal voor flauwe melige opmerkingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 15:49:
jongens de sfeer zit er weer lekker in op de zaterdag ;)

ach met een kater achter de pc zorgt inderdaad meestal voor flauwe melige opmerkingen :)
Gezellig he samen met je huisdier computeren... :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had vannacht nog wel een poes, maar die moest 's ochtends alweer weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 18:48:
ik had vannacht nog wel een poes, maar die moest 's ochtends alweer weg ;)
Geen voer gegeven zeker ;)

Maar inderdaad, dat pullen was meer een grap ja, gelukkig heeft hein dat wel door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een redelijk YP deze week. Laat hem woensdag spelen in de hoo¨p dat hij popt naar passen goed en dan verkoop ik hem.

Leeftijd: 17
TSI: 1250
Loon: 660
Conditie: redelijk
Passen: redelijk
Scoren: redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 22:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wanneer gaan we eigenlijk over naar de nieuwe ronde? Is daar al iets bekend over?
Ik begon deze keer helemaal opnieuw in XII, maar ben meteen al weer 1e geworden + topscorer :) Dus nu is het even afwachten waar ik terecht kom

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outerspace schreef op zondag 16 april 2006 @ 03:12:
Wanneer gaan we eigenlijk over naar de nieuwe ronde? Is daar al iets bekend over?
Ik begon deze keer helemaal opnieuw in XII, maar ben meteen al weer 1e geworden + topscorer :) Dus nu is het even afwachten waar ik terecht kom
Je bedoelt nieuwe comp?

Niet vandaag, niet volgende week zondag, maar de week erop.
Die woensdag daarvoor al de eerste beker wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

16-04-2006 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 0.0 € aan prijzengeld.
Nee dat is niet zo vreemd als die k** matchegine me een punt of 8-9 door de neus boort.... ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2006 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 11:35:
[...]

Nee dat is niet zo vreemd als die k** matchegine me een punt of 8-9 door de neus boort.... ;)
jammer H3!N hopelijk kun je komend seizoen eindelijk eens promoveren.
Dan zijn wij ook eens van het gezeur af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Wceend schreef op zondag 16 april 2006 @ 11:39:
[...]

jammer H3!N hopelijk kun je komend seizoen eindelijk eens promoveren.
Dan zijn wij ook eens van het gezeur af ;)
Nee hoor, want dan wordt hij in de Vde ook weer elke keer genaaid door de engine, tsja hoe noemen ze dat ook alweer? Externe attributie! Je kan het puntverlies natuurlijk ook zoeken in slecht management? ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ja je moet iemand de schuld geven he? uiteraard ligt het niet aan mij :P nouja een beetje dan wellicht...

hmm met de economische update speel ik precies kiet(€50 in de plus zelfs) in voorgaande jaren was dat altijd -100k ofzo per saldo...

rembrandtsite is down op dit moment... ik ben wel benieuwd wie er in onze compo komt en de bekertegenstander. botteams bestaan dus niet meer vanaf nu? en wo's dus ook niet? ik volg hert nooit zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 12:27:
Nou, de nieuwe plaatjes voor het kampioenschap zijn ook weer de prullenbak in gegooid.
Hmm ik zie nu net dat sommige oude logo's hebben voor kampioenschap en sommige nieuwe. Beetje apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

17 jaar
aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 010
Eigenaar: walburg

Conditie: matig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Ik heb zojuist mn jeugdopleiding van dit seizoen winstgevend gemaakt :) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk als je die nou 2 weken later had gepulled was je écht het mannetje :) wow dikke jackpot dan poe.. :)

nog steeds brangt ie denk ik wel 600-700k op, als ie wat hoger in zijn tsi zat misschien zelfs 1m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak jij dat geld dan even over? Want de transfervergelijking zit meer rond de 450...
En je mag natuurlijk niet klagen met zo'n pull, maar inderdaad, ietsje later scheelt wel een hoop geld :) Hij is nu natuurlijk al praktisch 18...

Maar het blijft natuurlijk een feestelijke dag, met zo'n uitstekende pull -
Ik loop al een uur lang in m'n eentje de polonaise door heel het huis. :+
(Waarbij ik al 7 eieren ben tegengekomen)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2006 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja matig conditie is wel relaxed, maar zwak passen is weer minder. met matig/redelijk was ie denk ik wel 800-900k ofzo

ach voor minder dan 500 zou ik het zeker niet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 14:12:
Ik loop al een uur lang in m'n eentje de polonaise door heel het huis. :+
(Waarbij ik al 7 eieren ben tegengekomen)
Best druk in je eentje :P

Zo heb mijn medaille binnen met een mooi roze lintje er aan en die extra inkomsten die aan het kampioenschap en promotie zijn verbonden zijn mooi meegenomen. 100k is natuurlijk nooit weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

16-04-2006 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 27 510 €.
16-04-2006 Je hebt 10 000 € ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
16-04-2006 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 45 000 € aan prijzengeld.
plus de 10k van de topscorer toch aardig wat prijzengeld :P

bovendien gaat begin volgend seizoen mijn Fanclub: balkan keerlkes over de 1000 leden :)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgend seizoen ben ik te bewonderen in VII.528
Wie daar nog meer gaan spelen is niet helemaal duidelijk, omdat er nu nog 1 bot team inzit, en de andere promovendus ook een botteam is (!)
Ik neem toch maar alvast aan dat dit seizoen een keer niet het kampioenschap gehaald gaat worden - hoewel die YP wel opeens mogelijkheiden geeft om m'n middenveld wat op te waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, promotiewedstrijd gewonnen met 2-5, waardoor ik volgend jaar te bewonderen ben in de IV.55, met onder andere... Stiphout vooruit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefelicteerd Wub!

Ik zit in een redelijke 7de divisie. Kampioen word ik niet, want er steekt er 1 boven de rest uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 22:17:
Woei, promotiewedstrijd gewonnen met 2-5, waardoor ik volgend jaar te bewonderen ben in de IV.55, met onder andere... Stiphout vooruit :)
Grats! Ikzit in de VI.8 zeer zwaar denk ik dus word lastig mij staande te houden daar. Hopelijk handhaving dat zou mooi zijn. Iets waar ik de komende 3 seizoenen wel voor wil gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu te bewonderen in de VI. 10 niet al te moeilijke competitie maar wel dood saai als je het forum ziet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 07:50
Ben ingedeeld in de VIII.982 met nog vier andere bot teems. Ben benieuwd wie daarvoor in de plaats komen. Top 3/4 zou moeten kunnen, maar ik speel natuurlijk voor het kampioenschap ;)

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nadroJ schreef op maandag 17 april 2006 @ 11:13:
Ben ingedeeld in de VIII.982 met nog vier andere bot teems. Ben benieuwd wie daarvoor in de plaats komen. Top 3/4 zou moeten kunnen, maar ik speel natuurlijk voor het kampioenschap ;)
Nog 4 andere? Ben jij ook een bot ? Die ook op forums kan posten? Geef snel antwoord want binnenkort word je met de rest van de bots verwijderd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb mijn promotiewedstrijd verloren, maar ik vind het niet zo heel erg. Het nadeel van een makkelijke VI is dat de stap naar V wel erg groot is. Ik heb nu gemotst (na drie weken te hebben gepicced), hatstats en sterrenrecord gehaald en nog verloren (40 procent balbezit). Het was wel een wedstrijd met heel veel gemiste kansen.

[ Voor 15% gewijzigd door Marzman op 17-04-2006 12:16 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 07:50
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 11:50:
[...]

Nog 4 andere? Ben jij ook een bot ? Die ook op forums kan posten? Geef snel antwoord want binnenkort word je met de rest van de bots verwijderd!
Met vier bot teams uiteraard :D

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Mjah, eerst maar wachten tot de grote schoonmaak geweest is, sta nog lekker in de XI.896. Hoop dat het vandaag / morgen enigszins duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Het is lang geleden dat ik iets gepost heb op dit forum.
Wel nog eens af-en-toe gelezen, maar als redelijk ervaren HT-er zie ik toch wel heel vaak hetzelfde terugkomen. Op zich is dat niet erg, want daar is het een forum voor :+

Ook is het leuk om te zien dat er een flink aantal volhouders op dit forum zitten (H3!N, Marsman, sandyman, Coca Cola, Damien e.a.). Van de oudere garde (Ronald Koeman, kdb, BluePanther, etc.) zie ik niet veel meer. Zijn die er helemaal mee opgehouden?

Hoe dan ook, ik heb nog een leuk nieuwtje. Binnen de GoT federatie is gisteren weer een ploeg gepromoveerd naar III, mijn ploeg namelijk :)

En dat was ruim 10 seizoenen geleden, in VI, het absolute (toen nog onrealistische) doel: in III spelen.

Nu is dat doel natuurlijk weer verlegd naar II en wie weet, ooit in de Ere. Maar voorlopig ben ik dik tevreden :*)

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb als doel gewoon de Ere halen heur :P

Ben in de VIII begonnen, zit inmiddels in de V en ben al enkele seizoenen bezig (6 ofzo?), en ben pas 19 en hoop gemotiveerd te blijven de komende jaren, en dan ken je het best een tijd volhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
dreamtheater schreef op maandag 17 april 2006 @ 16:29:
Ook is het leuk om te zien dat er een flink aantal volhouders op dit forum zitten (H3!N, Marsman, sandyman, Coca Cola, Damien e.a.). Van de oudere garde (Ronald Koeman, kdb, BluePanther, etc.) zie ik niet veel meer. Zijn die er helemaal mee opgehouden?

Hoe dan ook, ik heb nog een leuk nieuwtje. Binnen de GoT federatie is gisteren weer een ploeg gepromoveerd naar III, mijn ploeg namelijk :)

Nu is dat doel natuurlijk weer verlegd naar II en wie weet, ooit in de Ere. Maar voorlopig ben ik dik tevreden :*)
Grats! Tja volhouden :p Pure verveling hahaha :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Damien2004 schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:59:
[...]

Grats! Tja volhouden :p Pure verveling hahaha :p
Inderdaad, en het mooie aan Hattrick is dat je het gewoon kan blijven spelen als je wat minder tijd hebt. Zolang je nog maar inlogd om je opstelling te maken en een friendly te regelen gaat het allemaal wel geod :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die rembrandt site is met updaten nog bij sapeelronde 3 ofzo... gaat lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik ben er ook nog hoor, maar minder actief op GoT...

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Schaam je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Leuk om weer eens wat van je te horen dreamtheater. Ben zelf ook wat minder actief geworden, maar nog immer aanwezig. Gefeliciteerd met je promotie naar de III _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is de uiterst zeldzaam saaie VIII 470 geworden.
Nog 16 weken en dan tegenstand? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
kan nog veranderen toch? ivm opschonen botteams?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

sarinsarin schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:15:
kan nog veranderen toch? ivm opschonen botteams?
Mjah.....

18-04-2006 om 11:43 (Global)
The league reform is currently going on. Teams will be moved around throughout the day (Tuesday). Please note that it will only be your team's position (but not points, goals etc) that determine your chances of being promoted through the extra promotion (we have previously given contradictory information about this fact - sorry about that).

duzzzz vandaag zou het afgerond moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onze compo is gevormd. de VII teams mogen geen probleem zijn. hoewel ik dat ook dacht vorig seizoen van een VII team, maar die was nog wel een stuk beter. De V'er is erg wisselvallig qua ratings. Moet dus een beetje geluk hebben dus. Hij is absoluut niet onverslaanbaar.

Ik denk dat het wederom weer heel erg spannend gaat worden in onze VI.175.
4-5 teams kunnen kampioen worden in principe dit seizoen. E.e.a. hangt erg af van het wedstrijdschema ipv picjes/motsjes....

Even die 4 miljoen YP pullen de eerste week en we gaan voor het kampioenschap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:23:
onze compo is gevormd. de VII teams mogen geen probleem zijn. hoewel ik dat ook dacht vorig seizoen van een VII team, maar die was nog wel een stuk beter. De V'er is erg wisselvallig qua ratings. Moet dus een beetje geluk hebben dus. Hij is absoluut niet onverslaanbaar.

Ik denk dat het wederom weer heel erg spannend gaat worden in onze VI.175.
4-5 teams kunnen kampioen worden in principe dit seizoen. E.e.a. hangt erg af van het wedstrijdschema ipv picjes/motsjes....

Even die 4 miljoen YP pullen de eerste week en we gaan voor het kampioenschap ;)
Is de bot-opruiming al geweest dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:23:
Toch mooi dat je blijft hopen op de superpull. Ik ga dit seizoen voor behoud en het versterken van mijn team met een Aanvaller,Keeper en als er nog een ruimte over is een Verdediger.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij hoopt er niet op dan? ;)

zijn de competitie standen nu al definitief? ik las hierboven dat ze nog bezig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn met de competities bezig en als het goed is word het in de loop van de dag afgerond.

_/-\o_ _/-\o_ welke kant moet ik op bidden voor een goede YP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:05

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Zo, lijkt erop dat de competitie-indeling definitef gemaakt is. Ben van de XI naar de VIII gegaan dankzij de opruiming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in VII nu, maar daar zit nog steeds een bot-team in dus ze zijn nog niet helemaal klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:09
Zo net een goede middevelder gekocht.
Als alles meezit zou ie ruim 5 sterren moeten halen.
Mijn YP leverde een goede keeper op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik ga idd ook die super pull krijgen begin seizoen en dan ga ik meedoen voor de eerste 3 plaatsen in mijn VIde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Zoww, IX.1993 is de nieuwe uitdaging voor komend seizoen. Er moeten nog 3 botjes uit en dan is alles bekend. Tot nu toe lijkt het erop dat het geen al te zware wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmm het nivo van mijn VIde was afgelopen seizoen best hoog (top 100), maar er zijn nu echt twee brakke harries bijgekomen zeg. 1 met een matig (hoog) middenveld en verder niks en 1 met helemaal brakke ratings! Behoud moet in elk geval geen probleem zijn nu. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar als er geen botteams in je compo zitten dan verandert er dus nu niks meer? hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabberhead
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-12-2020

Gabberhead

Pluizig en blauw

Toch leuk dat ze die leagues aan het reshufflen zijn. Ik zag net in VI.115 dit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
1. Locomotief 0 0 - 0 0 
2. FC Snorkel 0 0 - 0 0 
3. v.v. Capelle 0 0 - 0 0 
4. FC Raayke 0 0 - 0 0 
5. fc Raymon 0 0 - 0 0 
6. HMS Arossel 0 0 - 0 0 
7. JudasVille 0 0 - 0 0 
8. FC Vosko 0 0 - 0 0 

Press announcements
17-04-2006 F.C.bussum VI.115

Erg knap dat F.C. Bussum een press announcement kan plaatsen in een league waar hij niet eens in zit :D Nummers 7 en 8 zijn nieuw bij ons, maar beide geen Botteams dus als het goed is verschuift er niks meer.

Integratie ontwikkelaars hier melden! http://www.whitehorses.nl

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat kan als ie iets plaatst en daarna weer van compo verschuift. hetzelfde geldt voor spelers aan/verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Zow, voor mij is het de VI.349 geworden. Doel dit jaar is gewoon behoud in de VI. Ik ga zeker niet voor de 5e keer op rij kampioen worden. Als ik naar H3IN kijk zie ik dat ik best 5 seizoenen in de VI mag blijven hangen :P

Wel een leuke pull meteen:

Lennard Eshuijs (110775456)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 380
Loon: 700 €/week

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

Die zou ik normaal zelf gaan trainen, maar ik ben aan het overstappen op Vleugelspel trainen, dus helaas. Ik doe aardig wat verdedigers in de verkoop, dus mochten mensen nog interesse hebben in wat 'koopjes' dan zie ik het wel.
Mijn 21 jarige wonderbaarlijk +3 krijg ik helaas niet verkocht voor 1.9 miljoen, maar ik heb nog zeker 4 miljoen nodig voor het aankopen van trainees en dat gaat anders toch echt niet lukken :(

Voorlopig heb ik:
19 jaar met Vleugelspel: goed Verdedigen: uitstekend
18 jaar met Vleugelspel: goed Verdedigen: uitstekend
17 jaar met Vleugelspel: goed Verdedigen: uitstekend
19 jaar met Vleugelspel: goed Verdedigen: uitmuntend

Ik ben nog op zoek naar 2 echte vleugelspelers (minimaal PM Uitstekend, vleugel redelijk en passen redelijk max 18 jaar) en naar 2 FTW (minimaal Scoren Briljant, vleugel redelijk en passen matig max 19 jaar). Helaas zijn die kereltjes erg duur en heel schaars.
Dus misschien gebruik ik 2 van mijn vleugelverdedigers wel als vleugelspeler in de friendlies. Dan zet ik wl wat goedkoops op die 50% plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:33:
Zow, voor mij is het de VI.349 geworden. Doel dit jaar is gewoon behoud in de VI. Ik ga zeker niet voor de 5e keer op rij kampioen worden. Als ik naar H3IN kijk zie ik dat ik best 5 seizoenen in de VI mag blijven hangen :P
onder de gordel! en dat mag alleen als je in een fatsoenlijke VI zit ;) verder wordt dit mijn 4e pas dus het valt allemaal mee...

ja ik hap inderdaad ja! you damn right! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, van dat soort spelers die jij hier hebt staan kun je in de 11e divisie alleen maar van dromen.

Maar ik heb een vraag, is het verstandig om per week van training te wisselen. Bijvoorbeeld van positiespel naar scoren, om zo de jonge spitsen die ik heb beter te maken.

Ik heb nog een vraag, wanneer is het de moeite waart om spelers uit je jeugdopleiding te promoveren, want als ik er een zou promoveren, zou het niet de moeite zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neej, je kan beter altijd traine op 1 soort en in het tussen seizoen kan je evt overschakelen op conditie of passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

hmmm, er is nou niks meer veranderd sinds vanmiddag bij mij. Als het zo blijft zit ik dus met 3 botjes, hetgeen best mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben je dan zelf niet gepromoveert door bot teams ruiming??
komt anders nog wel kwestie van gedult ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
waarom is die kl**tzak bij mij met zn middenveld niet opgekrikt naar de V? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:19:
Ik heb nog een vraag, wanneer is het de moeite waart om spelers uit je jeugdopleiding te promoveren, want als ik er een zou promoveren, zou het niet de moeite zijn.
Zowel met een slechte als met een uitstekende jeugdopleiding kun je goede spelers pullen. Met een betere jeugdopleiding wordt alleen de kans op een goede jeugdpull wat groter, maar het blijft een loterij.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Zo eindelijk in de VIII beland de VIII.1110, leuke competitie op het eerste gezicht maar helaas halen de meeste niet meer dan een waardeloos(hoog) middenveld een enkeling slecht(hoog) dat moet toch zeker te doen zijn voor mij komend seizoen. Promotie zit er zeker in het kampioenschap moet wet wat meer moeite eventueel ook wel lukken.

Ik heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:40:
waarom is die kl**tzak bij mij met zn middenveld niet opgekrikt naar de V? :(
Zo te zien omdat hij niet wilde winnen. Veel meer dan een middenveld is dat team ook niet ;)

/▌

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.