Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.295 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Jezus, weer verloren...

Heb dit seizoen 3 keer verloren en 1 keer gelijk. Allemaal met betere stats dan de andere :? Niet mijn seizoen dit. Toch nog 2e geworden. Maar boeit weinig, nummer 1 tot 6 gaat een divisie hoger door die opschoning...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

pascoa schreef op maandag 10 april 2006 @ 07:56:
Misschien een stomme vraag, maar ik speel het nog niet zo lang. Sinds ik begonnen ben, gingen mijn verdedigers (die ik train) in eerste instantie van 6.0 naar 6.1, 6.2 etc. tot aan 7.0 (in Hattrick Organizer). Nu zijn al mijn verdedigers al zes weken lang 7.0 en lijkt er maar geen verbetering te komen. Is dit normaal. Ik doe verder niets vreemds, laat niet dezelfde spelers vriendschappelijk op een andere positie spelen of zoiets. Of is dit normaal en poppen ze straks in een keer naar 8.0?
HO kan tussentijdse wijzigingen niet zien, het zou kunnen dat HO tussentijdse wijzigingen berekend, maar als dat niet zo is zijn de wijzigingen die je ziet in dat getal alleen door vormwijzigingen en kan het zowel omhoog als omlaag gaan. Als de vorm gelijk blijft verandert dat getal niet tot je spelers een skill stijgen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23
pascoa schreef op maandag 10 april 2006 @ 07:56:
Misschien een stomme vraag, maar ik speel het nog niet zo lang. Sinds ik begonnen ben, gingen mijn verdedigers (die ik train) in eerste instantie van 6.0 naar 6.1, 6.2 etc. tot aan 7.0 (in Hattrick Organizer). Nu zijn al mijn verdedigers al zes weken lang 7.0 en lijkt er maar geen verbetering te komen. Is dit normaal. Ik doe verder niets vreemds, laat niet dezelfde spelers vriendschappelijk op een andere positie spelen of zoiets. Of is dit normaal en poppen ze straks in een keer naar 8.0?
Ik gebruik ook al tijden HO. Het is zo dat HO alleen update als jij minimaal elke week een keer alle nieuwe data download. Er wordt dan gekeken welke spelers er op een trainings plek hebben gespeeld en die krijgen dan een +0.1. HO berekent dat niet zelf, het is meer om zo een beetje te kunnen zien ongeveer hoeveel weken training je spelers hebben gehad. Ze poppen dus zowiezo wel, HO kan namelijk niet zien dat je geen training hebt gehad. (HO haalt gewoon een xml bestand van hattrick af en bekijkt die. Dat kan je zelf ook doen ;))

Overigens kan je ook handmatig weken toevoegen aan je spelers als jij vind dat ze hoger in hun skill zijn, of als ze bv rood hebben gekregen en dus niet in de opstelling staan (dan denkt HO dat die speler niet gespeeld heeft). Je moet dan in het overzicht scherm een speler aanklikken en dan helemaal naar beneden scrollen tot het icoontje met .5 en 2 pijltjes als je daarop klikt kan je dat getal achter de komma veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Sandyman538 schreef op zondag 09 april 2006 @ 16:30:
[...]

Ik zeg ook niet dat hein tegen zijn plafond zit, alleen wel dat er per divisie een plafond is :)
Over dat plafond weet ik nog niet hoor. Is maar de vraag of H3!N volgend seizoen hoger dan die 5de plaats komt. ;) :P

Ik denk idd dat het door je plaats op de ranglijst komt H3!N, bij mij stijgt het ook maar heel traag en ik sta net als jij op de 5de plek.

[ Voor 18% gewijzigd door -TheNose- op 10-04-2006 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:09
3-1 gewonnen , helaas op doelpuntensaldo 3e geworden.
Ik scoor te weinig(21) , maar krijg er ook weinig tegen.(10)
Net mijn reusachtige verdediger die ruim 7 ster haalt te koop gezet.(20875368)
Doelstelling voor het nieuwe seizoen:
- meer scoren
- betere middevelder erbij
- promoveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabberhead
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-12-2020

Gabberhead

Pluizig en blauw

Als door een wonder heb ik de laatste wedstrijd gewonnen en de 7e plaats verlaten. Toch nog 6e en boven de streep gebleven :)

Volgend seizoen moet ik maar eens wat gestructureerder te werk gaan en echt goeie spelers binnenhalen. 5,5 sterren max is eigenlijk veel te weinig voor VI...

Integratie ontwikkelaars hier melden! http://www.whitehorses.nl

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is alvast een kleine investering gedaan richting komend seizoen. Mijn stadion is uitgebreid naar 30.000. Wou eigenlijk nog meer uitbreiden, maar er moet eerst nog een spits bijkomen. Dus wil niet nu al mijn geld in mijn stadion steken.

Heb net op alltid zitten kijken waar ik terecht kom volgend seizoen, maar ja dat zegt nog weinig als de opschoning er nog voerheen moet. Er verdwijnt zo wie zo nog een bot uit die divisie. Blijven er maar 3 tegenstanders over die ook nog op zouden kunnen schuiven met de opschoning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. grun'n 14 57 - 31 31
2. Japteam 14 42 - 25 30
3. Sc Maartman 14 32 - 19 25
4. El Tawheed SV 14 26 - 25 21
5. V.V. HOEFBLADHOF 14 26 - 50 17
6. martien22best 14 25 - 34 15
7. FC Naaitsab 14 16 - 30 12
8. DWFC 14 17 - 27 11

Woei, handhaving in mijn eerste seizoen in de Ve _/-\o_
Maarja, meer dan handhaving zal het de komende seizoenen niet blijven. Soms heb je echt geen geduld, maargoed hattrick is nou eenmaal een lange termijn spelletje :O
Ik heb een mooie meerjarenplannetje gemaakt, seizoen 21 (of eerder natuurlijk) promotie naar de IV 8)

@ H3!N: niet dat je het zelf meer weet denk ik, maar jij zei dat mijn team te licht was voor de V, en zonder versterkingen heb ik me toch weten te handhaven :P
Krijg waarschijnlijk een heel droog suf ongeinteresseerd antwoord terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Hahaha tja Heintje die weet het effe allemaal niet meer :p

Hehe iedereen gefeliciteerd met de promotie en ook Graxon is natuurlijk geweldig dat er weer een goter in de ere staat! :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit seizoen ook kampioen geworden, weliswaar in de VIII maar toch ben ik tevreden over de voortgang dit seizoen. Na de afgang van 3e plaats vorig seizoen dit seizoen slechts 2 puntjes weggegeven.

Omdat ik toch verdedigers wil blijven trainen ben ik maar overgestapt naar counteren. Momenteel haal ik wonderbaarlijk-wereldklasse wat hopelijk genoeg is voor komend seizoen. Enigste wat nog moet gebeuren is begin seizoen een briljant spits en de een aantal non-counter trainees eruit.

Doelstelling voor volgens seizoen is om te promoveren naar de VI en hopelijk een keertje verder dan ronde 1 van de beker te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziggy, jouw comp was natuurlijk zo zwak, dat was de naam V niet waardig. Zulke teams zaten bij Hein al in zijn VIII ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:33:
Ziggy, jouw comp was natuurlijk zo zwak, dat was de naam V niet waardig. Zulke teams zaten bij Hein al in zijn VIII ;)
sst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:21:
Dit seizoen ook kampioen geworden, weliswaar in de VIII maar toch ben ik tevreden over de voortgang dit seizoen. Na de afgang van 3e plaats vorig seizoen dit seizoen slechts 2 puntjes weggegeven.

Omdat ik toch verdedigers wil blijven trainen ben ik maar overgestapt naar counteren. Momenteel haal ik wonderbaarlijk-wereldklasse wat hopelijk genoeg is voor komend seizoen. Enigste wat nog moet gebeuren is begin seizoen een briljant spits en de een aantal non-counter trainees eruit.

Doelstelling voor volgens seizoen is om te promoveren naar de VI en hopelijk een keertje verder dan ronde 1 van de beker te komen :)
Wonderbaarlijk/wereldklasse is zat joh. Ik haal uitmuntend/briljant (afgelopen seizoen was eerste seizoen dat ik counterde) in de VIde en ben vijfde geworden. Mijn VIde divisie is zeker niet licht, staat op plek 111 volgens alltid. ;)
Die spitsen zijn wel erg belangrijk idd. Heb zelf een wonderbaarlijke en een uitmuntend spits en haal daarmee ongeveer redelijk (laag) centrum aanval mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe lang duurt het voordat de volgende seizoen begint?

*ben 5de gewonnen, maar ik zit diep in de schulden en ik kom er niet echt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Nog twee weken! ;)
Lees anders een paar pagina's terug even de post van Damien, staat alles helemaal uitgeschreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 00:08

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Joepie, met 2-1 onderuit gegaan, 4e plek dus. Volgend seizoen verwacht ik alvast geen fluit van. M'n mids worden weliswaar beter natuurlijk maar zonder centjes wordt het er niet makkelijker op. Hopen op een goede verkoop begin nieuw seizoen.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
lameeuw schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:56:
Joepie, met 2-1 onderuit gegaan, 4e plek dus. Volgend seizoen verwacht ik alvast geen fluit van. M'n mids worden weliswaar beter natuurlijk maar zonder centjes wordt het er niet makkelijker op. Hopen op een goede verkoop begin nieuw seizoen.
En dat met je tweede team, zou je toch beter moeten weten met je financieen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:49:
[...]

Wonderbaarlijk/wereldklasse is zat joh. Ik haal uitmuntend/briljant (afgelopen seizoen was eerste seizoen dat ik counterde) in de VIde en ben vijfde geworden. Mijn VIde divisie is zeker niet licht, staat op plek 111 volgens alltid. ;)
Die spitsen zijn wel erg belangrijk idd. Heb zelf een wonderbaarlijke en een uitmuntend spits en haal daarmee ongeveer redelijk (laag) centrum aanval mee.
mooi om te horen, weet ik waar ik qua aanval ongeveer naartoe moet

@lameeuw
ik begrijp niet waarom je de toekomst zo slecht ziet...je hebt veel jonge spelers die training krijgen. Je wordt dus redelijk snel beter op dat gebied...voor de financieen verkoop je gewoon af en toe een betere speler en koopt een nieuwe trainee erbij.
Ik weet dat het af en toe lijkt of er geen vooruitgang inzit maar zolang je effectief blijft trainen komt het vanzelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben voor het weekend alvast omgeschakeld naar het trainen van pasen voor het tussenseizoen. Nou maar hopen dat Paashaas wat pops wil afleveren ;) :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:38:
Ben voor het weekend alvast omgeschakeld naar het trainen van pasen voor het tussenseizoen. Nou maar hopen dat Paashaas wat pops wil afleveren ;) :P
Als je nu al omschakeld train je deze week dus passen? Heb je daar je opstelling wel op aangepast dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:11:
1. grun'n 14 57 - 31 31
2. Japteam 14 42 - 25 30
3. Sc Maartman 14 32 - 19 25
4. El Tawheed SV 14 26 - 25 21
5. V.V. HOEFBLADHOF 14 26 - 50 17
6. martien22best 14 25 - 34 15
7. FC Naaitsab 14 16 - 30 12
8. DWFC 14 17 - 27 11

Woei, handhaving in mijn eerste seizoen in de Ve _/-\o_
Maarja, meer dan handhaving zal het de komende seizoenen niet blijven. Soms heb je echt geen geduld, maargoed hattrick is nou eenmaal een lange termijn spelletje :O
Ik heb een mooie meerjarenplannetje gemaakt, seizoen 21 (of eerder natuurlijk) promotie naar de IV 8)

@ H3!N: niet dat je het zelf meer weet denk ik, maar jij zei dat mijn team te licht was voor de V, en zonder versterkingen heb ik me toch weten te handhaven :P
Krijg waarschijnlijk een heel droog suf ongeinteresseerd antwoord terug
gefeliciteerd hoor :) maar ik heb geen idee in wat voor V je zit dus ik kan er geen zinig woord over zeggen. verschilt enorm namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:52
Is het nou verstandig om in de stop van twee weken even over te schakelen naar een andere vorm van trainen? conditie of passen bijvoorbeeld?

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep, als je pm traint is conditie erg aanteraden, passen kan evt
spelhervatting lijkt me ook wel handige maar dan moeten je spelers al wel op een bepaalt niveau zitte lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

-CKY2K- schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:17:
[...]

En dat met je tweede team, zou je toch beter moeten weten met je financieen? ;)
Mjah, tot je beide keepers er voor 3 week uitliggen en je voor nood weer een ton kwijt bent aan vervanging..... Komt wel weer goed denk ik, heb twee trainees teveel 8)7
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:26:
[...]

mooi om te horen, weet ik waar ik qua aanval ongeveer naartoe moet

@lameeuw
ik begrijp niet waarom je de toekomst zo slecht ziet...je hebt veel jonge spelers die training krijgen. Je wordt dus redelijk snel beter op dat gebied...voor de financieen verkoop je gewoon af en toe een betere speler en koopt een nieuwe trainee erbij.
Ik weet dat het af en toe lijkt of er geen vooruitgang inzit maar zolang je effectief blijft trainen komt het vanzelf ;)
Het schiet qua prestaties gewoon totaal niet op..... goed, nou heb ik een extreem jong team (7 spelers boven de 20, de rest 20 of jonger op een totaal van 25 spelers) maar een beetje meer progressie zou wel lekker zijn :p

Trainingen lopen gesmeerd, alles popt naar verwachting (komende vrijdag mag ik er weer 2 verwelkomen hoop ik :p) maar het gaat me gewoonweg niet snel genoeg zo af en toe. Majah, ik ben nou eenmaal een pietje ongeduld..... Ik zie wel wat het nieuwe seizoen brengt, ik ga uit van degradatie, kan het alleen maar meevallen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
H2opoloër schreef op maandag 10 april 2006 @ 17:33:
jep, als je pm traint is conditie erg aanteraden, passen kan evt
spelhervatting lijkt me ook wel handige maar dan moeten je spelers al wel op een bepaalt niveau zitte lijkt mij
Tnx. Middenvelders zijn alleen uitstekend PM. Alleen heb ik een aantal verdedigers lopen met een slechte conditie. Vorm gaat zeker wel hard achteruit als je conditie trained,of niet?

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yehaa....

Laatste wedstrijd met 2-0 gwonnen van de nr.2. Nu ben ik 2e geworden. Ga nu promoveren van de 11e naar de 8e divisie :)
Geen idee of ik er iets te zoeken heb, maar dat zien we over een paar weken wel.

Weet iemand of assistent coaches veel uitmaken als je conditie traint? Ik heb er nu tien en moet waarschijnlijk 3 weken conditie trainen om m'n mids allemaal minimaal goed conditie te laten hebben. Scheelt weer 30k als het niet veel verschil maakt

Alle anderen GOT-ters die zijn gepromoveerd.... Proficiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 17:54:
Yehaa....

Weet iemand of assistent coaches veel uitmaken als je conditie traint? Ik heb er nu tien en moet waarschijnlijk 3 weken conditie trainen om m'n mids allemaal minimaal goed conditie te laten hebben. Scheelt weer 30k als het niet veel verschil maakt

Alle anderen GOT-ters die zijn gepromoveerd.... Proficiat
Volgens mij maakt het bij conditie geen flikker uit hoeveel assistenten je hebt. Bij de overige trainingsvormen wel natuurlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op maandag 10 april 2006 @ 18:28:
[...]

Volgens mij maakt het bij conditie geen flikker uit hoeveel assistenten je hebt. Bij de overige trainingsvormen wel natuurlijk :p
Volgens mij wel. Waarom zou het niet uitmaken? Omdat conditie toch al zo snel gaat zullen ze misschien minder bijdragen, maar dat kan nog steeds net het verschil zijn tussen wel of niet poppen in het tussenseizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 18:55:
[...]

Volgens mij wel. Waarom zou het niet uitmaken? Omdat conditie toch al zo snel gaat zullen ze misschien minder bijdragen, maar dat kan nog steeds net het verschil zijn tussen wel of niet poppen in het tussenseizoen.
Dat vraag ik me dus ook af. M'n beste 'echte' trainee heeft maar zwak conditie. Als die 10 ass. helpen om dat in 3 weken op uitstekend te krijgen dan mogen ze blijven. Anders stuur ik ze met vakantie. Ik ga wel even kijken op Wikki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op maandag 10 april 2006 @ 17:00:
[...]

Als je nu al omschakeld train je deze week dus passen? Heb je daar je opstelling wel op aangepast dan? :?
Ik speelde zo wie zo 3-5-2 en de rest van mijn posities in mijn basis zijn al bijna bejaard dus daar hoef ik het niet speciaal voor te doen. Ik heb hem ingesteld op kort passen (heeft de kortste trainingsperiode voor passen volgens wiki). Dus voor de vriendschappelijke wedstrijden word de opstelling 2-5-3. Je wint er niets mee maar je hebt volgens mij wel de efectiefste training zonder training te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 20:27:
[...]

Ik speelde zo wie zo 3-5-2 en de rest van mijn posities in mijn basis zijn al bijna bejaard dus daar hoef ik het niet speciaal voor te doen. Ik heb hem ingesteld op kort passen (heeft de kortste trainingsperiode voor passen volgens wiki). Dus voor de vriendschappelijke wedstrijden word de opstelling 2-5-3. Je wint er niets mee maar je hebt volgens mij wel de efectiefste training zonder training te verliezen.
Ik ga ook passen trainen, maar aangezien deze week nog een "volledige" week is train ik deze week uiteraard nog gewoon verdedigen. Volgende week een weekje passen en de week erop weer verdedigen, met 2-5-3 win ik mijn eerste bekerwedstrijd nooit denk ik! ;)
Heb twee defs die volgens mij heel hoog goed zijn in passen, dus hoop dat ze poppen naar uitstekend! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ralphie schreef op maandag 10 april 2006 @ 17:40:
[...]

Tnx. Middenvelders zijn alleen uitstekend PM. Alleen heb ik een aantal verdedigers lopen met een slechte conditie. Vorm gaat zeker wel hard achteruit als je conditie trained,of niet?
Je traint pm en iedereen heeft al uitstekend conditie? Ook de trainees? Dan zijn ze al opgetraint neem ik aan en geen yp's? Niet doen zou ik zeggen. Kost je een hele hoop geld.

SP 2 weekjes heeft imo niet echt veel nut. De marges zijn heel erg klein. Train dan passen dat levert voor mids veel op en je aanval wordt sterker. Condite trainen voor je defs is alleen zinvol met hoog positiespel en als je ze aanvallend zet. Doe je dat nooit dan zou ik het niet doen.

Passen lijkt me het meest rendabel. Dat duurt 5-6 weken voor een 17 jarige dus wellicht heb je mazzel en poppen er 1-2. Levert denk ik al gauw 5-6 ton extra op op de lange termijn(als ze fatsoenlijk pm hebben bereikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op maandag 10 april 2006 @ 20:37:
[...]

Ik ga ook passen trainen, maar aangezien deze week nog een "volledige" week is train ik deze week uiteraard nog gewoon verdedigen. Volgende week een weekje passen en de week erop weer verdedigen, met 2-5-3 win ik mijn eerste bekerwedstrijd nooit denk ik! ;)
Heb twee defs die volgens mij heel hoog goed zijn in passen, dus hoop dat ze poppen naar uitstekend! :)
Let wel op dan dat je de goede instelt, want er is er een dat middenvelders en aanvallers training krijgen (korte pass) en een waar verdedigers en middenvelders training krijgen (opening maken geloof ik). Er zit qua trainingsduur trouwens wel 2 weken tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 20:41:
[...]

Je traint pm en iedereen heeft al uitstekend conditie? Ook de trainees? Dan zijn ze al opgetraint neem ik aan en geen yp's? Niet doen zou ik zeggen. Kost je een hele hoop geld.

SP 2 weekjes heeft imo niet echt veel nut. De marges zijn heel erg klein. Train dan passen dat levert voor mids veel op en je aanval wordt sterker. Condite trainen voor je defs is alleen zinvol met hoog positiespel en als je ze aanvallend zet. Doe je dat nooit dan zou ik het niet doen.

Passen lijkt me het meest rendabel. Dat duurt 5-6 weken voor een 17 jarige dus wellicht heb je mazzel en poppen er 1-2. Levert denk ik al gauw 5-6 ton extra op op de lange termijn(als ze fatsoenlijk pm hebben bereikt).
Kijk eens aan, bedankt voor de duidelijke uitleg! Middenvelders hebben inderdaad allen conditie. Passen gaan we dan maar proberen.

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23
Ralphie schreef op maandag 10 april 2006 @ 22:19:
[...]

Kijk eens aan, bedankt voor de duidelijke uitleg! Middenvelders hebben inderdaad allen conditie. Passen gaan we dan maar proberen.
Ze moeten natuurlijk wel al passen hebben. Als ze zwak of lager hebben heeft het amper zin (alhoewel matig passen iets meer oplevert dan zwak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Dat is niet zo heel denderend. Over het algemeen is het zwak tot matig,en een enkele redelijke

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Voor de 3e keer op rij kampioen met mijn verdedigerselftal, en tot nu toe zonder counteren.
met 2 aanvallende centrale verdedigers heb ik het qua middenveld tot nu toe kunnen redden, maar dat zal in de VII wel anders worden.
Is een ekeper eigenlijk nog belangrijk voor counterteams?
Heb er een van 2 sterren, maar denk dat ik liever een spits haal dan een keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 17:08:
[...]

gefeliciteerd hoor :) maar ik heb geen idee in wat voor V je zit dus ik kan er geen zinig woord over zeggen. verschilt enorm namelijk.
Hehe, het slaat ook nergens op hoor. Was zelf ook verbaasd met mijn handhaving (4e plek).

Voorafgaand ging ik voor plek 6, pd duel dus. Zou ik twee counterteams onder mij moeten houden. Maar door een paar rare capriolen van divisiegenoten kon ik ongehinderd doorstormen naar de 4e plek.

Mijn V viel inderdaad wat mee, gelukkig. Volgend seizoen komt er een betere en slechtere bij dus het wordt alweer moeilijker, zeker omdat ik deze plek met een beetje geluk heb gekregen. Zeker 1 team onder mij hoort er eigenlijk boven. Kortom, de komende jaren niets anders dan handhaven.

Seizoen 21: dat moet 'm worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik train scoren , en ga int tussenseizoen ook passen trainen denk ik, wie weet popt één van de spitsen , hebben nu allemaal matig, redelijk passen zou dus mooi zijn :)

Maja langs de andere kant zou scoren trainen toch iets meer kunnen opbrengen.....Kzal wel zien wa ik doe :)

En dan ma hopen dat er nog enne midd of winger meepopt.

Mijn V reeks valt al bij al nog mee, 3 ploegen die ongeveer zelfde rating halen dan mij, dusja, proberen behoud te verzekeren in éérste seizeon in v is de opdracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit net even te kijken naar welke divisie ik toe verhuis, maar daarin moet handhaving mogelijk zijn en misschien zelfs wel promotie naar VI. Staan nu volgens alltid geklasseerd als 989, maar hij zal nog wel wat sterker worden neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal-Tweety
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04
Ik heb een kleine vraag wat betreft blessures en training.

Afgelopen zondag werd een pm trainee van mij uit de wedstrijd geschopt en vervangen door een andere trainee. Deze werd een half uur later ook uit de wedstrijd geschopt waardoor er wederom op die positie een nieuwe trainee in kwam.

Beide spelers hadden maar 1 week blessure en zijn alweer zover dat ze kunnen spelen. Maar mijn vraag is of beide geblesseerde spelers hun training nu meepakken aanstaande vrijdag? (heb niet zoveel ervaring met dubbele wissels) In dat geval heb ik zondag 5 ipv de gebruikelijke 3 getrained, waardoor ik woensdag twee vrije trainingsplekken heb. Had toevallig een mooie 17-jarige pm yp, dus die kan dan mooi een weekje training meepakken.

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Die trainen inderdaad dus heb je woensdag nu 2 plaatsen vrij. Mazzeltje dus.
Kun je die YP laten spelen en misschien een SkillTrade speler.

[ Voor 80% gewijzigd door Quintus op 11-04-2006 14:14 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook weer gepromoveerd. Nu op naar de V!! de.

Laatste wedstrijd nog wel verloren met 2-1. Had wel weer een record aan sterren (34,5)

Had de verkeerde tactiek gebruikt :)

Aan het begin van het seizoen mijn uitmundend verdediger verkopen om daarvan een nieuwe coach te nemen en een nieuwe trainee te kopen. En dan 1 of 2 weken later mijn andere uitmuntend verdediger verkopen om een nieuwe trainee te kopen en een nieuwe mid of winger en eventueel nog uitbreiding van het stadion.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Hier naar de 8ste...

Met tot nu toe een record van 34.5 sterren, en nog een briljant keeper die er in het begin van het seizoen uitgaat (zijn vervangers heb ik al), moet ik toch een leuk team kunnen samenstellen.

Zag trouwens dat de huidige kampioen van de Deense eredivisie 7 keer achter elkaar kampioen is geworden. In zeven seizoenen van kampioen in de 7e naar kampioen in de 1e gegaan. Knappe prestatie. (is wel een skilltrader, en een hele goede dus...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Kan je ergens zien waar je volgend seizoen komt te spelen? Welke divisie en welke teams

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de passen trainers: speel wel 2-5-3 met 3 im's, 2 wingers en dus 3 spitsen! ik zou de spelers met de hoogste passing opstellen. als je spits van waardeloos naar slecht gaat levert dat je 0,0 op. Een verdediger die van redelijk naar goed gaat levert dan tenminste nog wat op. en de wingers en mids hebben neem ik aan al passing...

je kan dus gewoon AL je middenveld trainees opstellen in de spits en op de wing. krijg je klote ratings, maar dat boeit niks natuurlijk. in de beker kan het ook als je een botteam hebt anders moet je eerst kijken of 2-5-3 wel slim is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Botteams zijn er komend seizoen als het goed is niet meer H3!N! ;)
Mijn ratings zullen helemaal leuk worden met 2-5-3 met 8 verdedigers op het middenveld en in de spits. :P

@ iemand hierboven, ja een keeper is erg belangrijk aangezien je als counterteam een complete chinese muur moet hebben om alle aanvallen van je tegenstander te weerstaan! En handig voor set pieces, de helft van de goals die ik afgelopen seizoen tegenkreeg waren allemaal vrije trappen :( Begin van het seizoen komt er dus een beter keeper... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ralphie schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:33:
Kan je ergens zien waar je volgend seizoen komt te spelen? Welke divisie en welke teams
http://www.alltidhattrick.org bij Promotion
Maar met de Grote Schoonmaak op komst is dit waarschijnlijk nog niet definitief, zeker niet voor de onderste leagues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:53:
[...]

http://www.alltidhattrick.org bij Promotion
Maar met de Grote Schoonmaak op komst is dit waarschijnlijk nog niet definitief, zeker niet voor de onderste leagues
oeps zie net dat ik bij alltid het 7e team van de Xe divisie ben geworden met hatstats, toch mooi meegenomen. Helaas zou ik ook in een erg sterke divisie komen de 4e van de IX maar daar brengt de schoonmaak nog wel verandering in denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gepromoveerd naar de 11e. Heb nog maar 2 wedstrijden gespeeld, maar sta nu 2e. Mijn team is Deportivo Deurningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wceend schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 18:22:
[...]

oeps zie net dat ik bij alltid het 7e team van de Xe divisie ben geworden met hatstats, toch mooi meegenomen. Helaas zou ik ook in een erg sterke divisie komen de 4e van de IX maar daar brengt de schoonmaak nog wel verandering in denk ik. :)
Ach, je haalt een veel beter middenveld dan mij en ik ben net kampioen geworden in de VIII, dus ik zou je maar niet zoveel zorgen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 3x achter elkaar kampioen zij geworden kom ik in de VI 10 volgens hattrick
niet al te moelijke competitie lijkt mij :7
kunnen we mooi een basis leggen voor de komende seizoenen om dan door te stomen naar de V
dit seizoen wil ik wel eens in de 2e ronde beker komen en als het even meezit de 3e
ik kan mooi evt met mijn a team in de beker spelen want lijft behoud moet wel lukken :)
alleen ik vrees dat ik niet in de VI 10 zal wel andere worden maar ik hoop het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
Zal wel aan mij liggen maar ik zie op Altid niet waar ik volgend jaar speel als ze die bot teams hebben verwijderd. Onder promotie kan ik alleen zien waar ik zou spelen bij een normale promotie maar wat het opruimen van bots voor me gaat betekenen is me nog niet duidelijk.

Mij team is Giga Eagles (508816) en ben kampioen geworden in X.623

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simsim schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 21:20:
Zal wel aan mij liggen maar ik zie op Altid niet waar ik volgend jaar speel als ze die bot teams hebben verwijderd. Onder promotie kan ik alleen zien waar ik zou spelen bij een normale promotie maar wat het opruimen van bots voor me gaat betekenen is me nog niet duidelijk.

Mij team is Giga Eagles (508816) en ben kampioen geworden in X.623
Klopt, maar eerst worden ook de normale promoties doorgevoerd (die op alltid staan) Daarna gaat de bezem er door heen. Dus in de lagere divisies is het nog even afwachten. In de hogere divisies is het al wat duidelijker waar je terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Net een 20 jarige uitmuntend keeper met mythisch spelhervatten gekocht voor 1,7 mil.
Wat zijn die slecht te krijgen en helemaal voor zo'n prijs. Ze staan er meestal op voor mega vraagprijzen.
Gelukkig liepen er dit keer 2 vrijwel tegelijk af zodat ik deze voor dit koopje kon meepikken.

Komend seizoen zit ik waarschijnlijk met een stuk of 3 Chinese muur teams opgescheept een spelhervatter is daarom zeker nodig en het was tijd voor een nieuwe keep. Dus waarom niet combineren. :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even in Turkije een vriendschappelijke wedstrijd afgewerkt. 0-0, een rode kaart voor mij en een blessure aan zijn kant als resultaat.

Ach wat doet het er eigenlijk toe als we maar training krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:49:
Botteams zijn er komend seizoen als het goed is niet meer H3!N! ;)
Mijn ratings zullen helemaal leuk worden met 2-5-3 met 8 verdedigers op het middenveld en in de spits. :P

@ iemand hierboven, ja een keeper is erg belangrijk aangezien je als counterteam een complete chinese muur moet hebben om alle aanvallen van je tegenstander te weerstaan! En handig voor set pieces, de helft van de goals die ik afgelopen seizoen tegenkreeg waren allemaal vrije trappen :( Begin van het seizoen komt er dus een beter keeper... ;)
aah ok. ik volg het allemaal niet joh :) ik beschouw 2 VIIIe klassers die ineens naar de VI komen ook gewoon alsbotteam voor het gemak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:09
Gisteren 2 jonge verdedigers gekocht.
Aangezien mijn YP de laatste tijd niet zo super is.
Mijn reusachtige verdediger staat al op 2,5 , dus daar kan ik binnekort wel een leuke middevelder voor halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje... ik ben als 22.397e geëindigd. Ik promoveer iig vd IXe naar de VIIIe, maar als er 3.285 bots in de eerste acht klasses zitten, promoveer ik naar de VIIe. Is dat reeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 13:45:
vraagje... ik ben als 22.397e geëindigd. Ik promoveer iig vd IXe naar de VIIIe, maar als er 3.285 bots in de eerste acht klasses zitten, promoveer ik naar de VIIe. Is dat reeel?
Hieronder een schemaatje eerder door Damien geplaatst. Jij bent 22.397e geworden dat valt tussen 19113-35496. Dus na de opruiming van de bots zit je nog steeds in VIII. Bots hebben namelijk geen nummer dus als je met jouw nummer naar het lijstje kijkt dan weet je precies waar je zit.
|_III___ _|_41_____-__168___|_41_____-__168___|
|_IV_____|_169____-__680___|_169____-__680___|
|_V______|_681____-__2728__|_681____-__2728__|
|_VI_____|_2729___-__10920_|_2729___-__10920_|
|_VII____|_10921__-__19112_|_10921__-__19112_|
|_VIII__ _|_19113__-__27304_|_19113__-__35496_|
|_IX_____|_27305__-__35496_|_35497__-__51880_|
|_X______|_35497__-__43688_|_51881__-__84648_|
|_XI_____|_43689__-__51880_|_______ __ ______ _|
|_XII____|_51881__-__60072_|_______ __ ______ _|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 13:56:
[...]

Hieronder een schemaatje eerder door Damien geplaatst. Jij bent 22.397e geworden dat valt tussen 19113-35496. Dus na de opruiming van de bots zit je nog steeds in VIII. Bots hebben namelijk geen nummer dus als je met jouw nummer naar het lijstje kijkt dan weet je precies waar je zit.

[...]
ok duidelijk. Hopelijk wordt het dan een sterke poule. Ben wel klaar na tweeenhalf seizoen freewheelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

be careful what you wish for ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar heb je gelijk in, maar nu is het gewoon een invuloefening. Speel alleen maar tegen bots en pseudobots, heel uitdagend. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat heb ik gelukkig nooit gehad. ooit 1x in een compo met 2 bots en later een 3e, maar dat is inderdaad wel dodelijk saai. ik zou dan denk ik ook niet eens door zijn gegaan....

na 3 maanden 10-0 winnen van bots zou ik het wellicht voor gezien houden.

maargoed vanaf dit seizoen dus flink aan de bak. 2 compo's omhoog in 1x is niet mis hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:56
Oi oi oi oi wat wordt Heerrum afgedroogd door Wubmastert

Inmiddels staan ze 5-0!! achter

Wubmartert GEFELICITEERD!!! met de GoT Cup(voor de 2e keer, daar moet dus echt wat aan gedaan worden jongens ;) )

Afbeeldingslocatie: http://www.taalnet.nl/taalhulpmiddelen/beeldenboek/b/beker.jpg

[ Voor 114% gewijzigd door Mils op 12-04-2006 19:04 ]

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok volgende week is het het 'vrije' weekje. De enige week dat je met je a-team in de friendly kan spelen.

Nog liefhebbers? Voor eens en voor altijd dat counterfabeltje nog eens de kop in drukken? ik hoor het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:02

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

zou iemand het eerste bod willen doen op Maurice Parkes (81380447)? dan kan ik weer verder op de transfermarkt :) ik bood net op een speler en dacht dat er toch snel over heen geboden zou worden. Helaas niet dus :'(

@ hein: de uitdaging is de deur uit!

[ Voor 10% gewijzigd door Yukkie op 12-04-2006 20:16 ]

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yukkie schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:15:
zou iemand het eerste bod willen doen op Maurice Parkes (81380447)? dan kan ik weer verder op de transfermarkt :) ik bood net op een speler en dacht dat er toch snel over heen geboden zou worden. Helaas niet dus :'(
Nou..de Transfervergelijking is maar 50.000 hoger dan jouw prijs, dan blijf ik dalijk met een verdediger zitten - en ik heb al een verdediger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik ga volgend seizoen waarschijnlijk van training switchen, en zit een beetje te kijken naar wat voor ratings ik wil hebben op de verschillende linies. Want tegelijkertijd wil ik mijn hele team opnieuw een beetje opbouwen.

Het gaat hierbij gewoon om een 3-5-2 opstelling, maar aangezien ik nu defs train, heb ik van de ratings die daarbij horen niet gek veel verstand.
Ik vroeg mij af of iemand weet wat voor ratings je haalt als je 3 excellent defs en een formidable keeper opstelt alles met inadequate+ exp.

Voor het mid had ik 3 briljante mids in gedachten met wretched-poor exp, excellent sta.

Voor de vleugels 2 outstanding wingers+ inadequate passing, wretched-poor exp

Voor de spitsen 2 outstanding spitsen + inadequate passing, wretched-poor exp

Iemand die hier zijn licht over kan laten schijnen?

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27

Shabbaman

Got love?

Met hattrick organizer kan je zelf fictieve spelers invoeren en dan kan je zo precies zien wat voor ratings je haalt.
Had ik al verteld dat ik dit seizoen 42 punten heb gehaald? :D

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 19:24:
ok volgende week is het het 'vrije' weekje. De enige week dat je met je a-team in de friendly kan spelen.

Nog liefhebbers? Voor eens en voor altijd dat counterfabeltje nog eens de kop in drukken? ik hoor het wel ;)
Als ik niet 2-5-3 zou spelen dan had ik je gesloopt, maar helaas. Ik ga voor passen komende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 22:02

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:21:
[...]

Nou..de Transfervergelijking is maar 50.000 hoger dan jouw prijs, dan blijf ik dalijk met een verdediger zitten - en ik heb al een verdediger :)
volgens de HTPE van Databased.at zit ik ruim onder het gemiddelde met mijn prijs, uitgaande van TSI, Form en skills.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 13:56:
[...]

[...]
damn, kom ik nog net in de IX, ranking van 35723 :p Nou jah, maakt de kans op promotie alleen maar groter :p Vanaaf ff heerlijk onderuit gegaan in de friendly tegen een team dat eigenlijk altijd voor 95% zijn / haar A-team inzet. Valt mee dus :p Mijn vrouw is inmiddels ook weer begonnen en gaat best aardig mot ik zeggen. 4e in de XII, halverwege seizoen ingestapt. Mijn "goede raad" wil ze niet want ze wil haar eigen gang gaan >:) en das niet echt verkeerd eigenlijk, haar team is nu al bijna zo sterk als het mijne. Nadeel is dat ze geen zin heeft in een B-team wegens de salariskosten... zal nog wel een leuke worden volgende week, heb haar maar eens uitgedaagd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op woensdag 12 april 2006 @ 21:23:
[...]

Als ik niet 2-5-3 zou spelen dan had ik je gesloopt, maar helaas. Ik ga voor passen komende week.
pok pok pok....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yukkie schreef op woensdag 12 april 2006 @ 21:28:
[...]

volgens de HTPE van Databased.at zit ik ruim onder het gemiddelde met mijn prijs, uitgaande van TSI, Form en skills.
Maar er staat er ook 1 tussen voor 40k minder dan jouw prijs. En die hoge uitschieter was in week 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom net thuis en zie een heeeerlijke 6-0 staan voor de finale van de GoT Cup :)

/me is happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Feli Wubbie! Volgend jaar pak ik hem maar eens :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgen we nu een rondje van wub voor het behalen van de titel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij een rondje: -> o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 17:32:
ja dat heb ik gelukkig nooit gehad. ooit 1x in een compo met 2 bots en later een 3e, maar dat is inderdaad wel dodelijk saai. ik zou dan denk ik ook niet eens door zijn gegaan....

na 3 maanden 10-0 winnen van bots zou ik het wellicht voor gezien houden.

maargoed vanaf dit seizoen dus flink aan de bak. 2 compo's omhoog in 1x is niet mis hoor :)
Ik had/heb het geluk dat veel van mijn real life vrienden ook een kleine HT verslaving hebben, dus werd redelijk meegezogen in hun slipstream. Word nog wel eens voor n00b uitgemaakt, maar daar kan ik wel mee leven.

Wat betreft de 2 compo's dat schijn ik dus net niet te gaan redden. Alltid geeft nu een wederom eenvoudige VIIIe klasse aan. Dan wordt het maar weer een beetje skilltraden en bouwen aan een team voor de VIIe. Nog 2 seizoenen en dan zit ik hopelijk in de VIe. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabberhead
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-12-2020

Gabberhead

Pluizig en blauw

In mijn zoektocht naar een leuke tegenstander voor een friendly kwam ik langs dit team:
http://www43.hattrick.org...Details.asp?teamID=463485 ... hoezo geen westerse invloeden in Iran? :)

Integratie ontwikkelaars hier melden! http://www.whitehorses.nl

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'één rondje? kniepert... gewoon bonnetje op jouw naam en als we om 5:00 de tent uit worden gedwijld mag jij pinnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Om een beetje info te geven omtrent het prijzen circus wat zich de GoT Awards mag noemen :)

Ik zal zodra Alltid weer online is de laatste prijswinnaars bekend maken. De OP moet nog veranderd worden en ik verwacht weer een mooi verhaaltje van HvP :p Maar daar mag hij even de tijd voor nemen ik zal ze eerst even bekend maken via dit forum zodra ik een winnaar heb voor een categorie.
Ook wacht ik nog even op de meening van de andere juryleden :)

Maar één winnaar is al zeker! En de mooiste prijs lijkt mij ook :) Ik zal effe het plaatje uploaden en dan posten ;) Spannend he? hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Afbeeldingslocatie: http://www.htzone.nl/op/awards/RMA.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe site? Kan gelijk niet meer inloggen. Gooi hem dan helemaal uit de lucht.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 22:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:33:
Nieuwe site? Kan gelijk niet meer inloggen. Gooi hem dan helemaal uit de lucht.....
Klopt, de hele layout is veranderd. Ik denk dat je daarom niet kan inloggen :)
Ach ja, dan maar een daggie niet ;)

[edit]
Hij is weer online :)

[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 13-04-2006 13:36 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Laatst online: 20:51
TheInsomniac schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:39:
Ik ga volgend seizoen waarschijnlijk van training switchen, en zit een beetje te kijken naar wat voor ratings ik wil hebben op de verschillende linies. Want tegelijkertijd wil ik mijn hele team opnieuw een beetje opbouwen.

Het gaat hierbij gewoon om een 3-5-2 opstelling, maar aangezien ik nu defs train, heb ik van de ratings die daarbij horen niet gek veel verstand.
Ik vroeg mij af of iemand weet wat voor ratings je haalt als je 3 excellent defs en een formidable keeper opstelt alles met inadequate+ exp.

Voor het mid had ik 3 briljante mids in gedachten met wretched-poor exp, excellent sta.

Voor de vleugels 2 outstanding wingers+ inadequate passing, wretched-poor exp

Voor de spitsen 2 outstanding spitsen + inadequate passing, wretched-poor exp

Iemand die hier zijn licht over kan laten schijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lelijke reclame er bij van intel ik wil mijne oude foxtrick skin :(

edit: foxstrick skin doet het weer maar het ziet er niet uit :(

edit door: ik zie net dat je oude thema ook kan gebruike van ht :)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2006 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal wel weer een ouwe mopperpot worden gevonden, maar ik vind die nieuwe mickey mouse/msn look van HT helemaal niks.

Waarom vermsnt alles? :( Ook bij velen applicaties is dit het geval... bah...

(ik wil werkwoord ook voordragen voor de nieuwe dikke van dale)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:38:
Ik zal wel weer een ouwe mopperpot worden gevonden, maar ik vind die nieuwe mickey mouse/msn look van HT helemaal niks.

Waarom vermsnt alles? :( Ook bij velen applicaties is dit het geval... bah...

(ik wil werkwoord ook voordragen voor de nieuwe dikke van dale)
Ik sluit me volledig bij je aan, wat een ranzigheid is dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Blagh... ik dacht dat ik betaalde voor een "Reclame vrije site" :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:59:
[...]

Ik sluit me volledig bij je aan, wat een ranzigheid is dit...
Je moet gewoon met je tijd meegaan, aangezien veel mensen msn hebben die dit spelen willen een vertrouwde look meegeven. Maarja, sommige mensen hebben altijd wel wat te zeiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk er is eigenlijk niet zo gek veel veranderd aan het uiterlijk. Alleen wat dingen verplaatst en ander icoontjes aangegeven. Dan vraag ik me af waarom ga je het dan doen. Wacht dan tot er een verandering noodzakelijk is voor een nieuwe functionaliteit en voer het dan in een keer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was er niet een HT bezig met afstuderen op usability? Die moet natuurlijk wel wat laten zien :)
Nieuwe icoontjes vind ik een beetje onnodig, die verplaatsing naar boven kan ik me wel in vinden, maar ik heb wel al de groene Hattrick balk weer terug gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Wat een negatieviteit weer! Zaten jullie ook tot het laatste moment met de oude GOT layout zeker? Ik vind het wel verfrissend weer een andere layout. Ik zit toch zo vaak op die pagina te kijken dat een beetje verandering geen kwaad kon... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:15:
[...]

Je moet gewoon met je tijd meegaan, aangezien veel mensen msn hebben die dit spelen willen een vertrouwde look meegeven. Maarja, sommige mensen hebben altijd wel wat te zeiken...
dit is een grapje hé?

'met je tijd meegaan'

wat een giller....

het 'vermsnen' heeft uiteraard niks met msn zelf te maken, maar met de trent dat alle applicaties tegenwoordig door dezelfde windtunnel heen gaan qua GUI en Layout. Alles is bijna identiek tegenwoordig. Een goed voorbeeld hiervan is dus MSN.

Be-grij-pend lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:33:
Was er niet een HT bezig met afstuderen op usability? Die moet natuurlijk wel wat laten zien :)
Nieuwe icoontjes vind ik een beetje onnodig, die verplaatsing naar boven kan ik me wel in vinden, maar ik heb wel al de groene Hattrick balk weer terug gezet.
Het ziet er allemaal net iets gelikter uit, maar dat heeft verder niet met usability te maken. Of het verplaatsen van de statusbalk van beneden naar boven logisch is weet ik niet. Er zal vast een hele goede motivatie voor zijn, maar de oude indeling was niet zo duidelijk. Misschien nou er reclame om heen staat was de oude situatie duidelijker. Dus of het verplaatsen van die balk de usability te goeden komt weet ik niet, maar ik betwijfel het ten zeerste. Daarbij het verplaatsen van de (pulldown)lijst met landen naar beneden is zeker geen vooruitgang. Als je iets beter wilt maken moet het net zo snel opvallen of misschien sneller als de vorige keer. Ik was het lijstje in eerste instantie helemaal kwijt toen ik mensen uit wou gaan dagen.

Dus ben benieuwd of hij werkelijk afstudeerd of dat we de komende tijd nog meer dingen zien veranderen. Want ik ben van mening dat het verbeteren van de usability niet alleen gepaard gaat met het mooier maken van de site. Er moet duidelijk een verbetering te zien zijn vij het verplaatsen van elementen en die heb ik hier niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Damien

Wil je nog steeds bondscoach worden?
Ivoorkust heeft er (nog) geen. Al zijn er maar 8! actieve gebruikers en de fans moorddadig denk ik dat het je wel moet lukken om daar bondscoach van te worden.

(open geen topic in het nationale forum daarover...)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de verplaatsing van de tijd, competitie ed omhoog wel erg handig, want als ik met firefox werkte en dan met tab bladen kon ik het niet helemaal zien nu wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met de nieuwe indeling is ook niks mis zeker niet, maar waarom nou die interface?
geef dan een mogelijkheid tot classic of modern look ofzo net als XP. Ik ben vóórr vernieuwing alleenn als het ook een verbetering is. Vernieuwen om het vernieuwen is tijdverspilling.

Nouja... opa brompot zal wel weer moeten wennen ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.