Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Anoniem: 133390
Wat is de fun er van... Vind geen reet aan. Alleen maar overbodig werk. Moet je straks ook nog alles afzoeken voor talent...Damien2004 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:56:
[...]
Ik vind gewoon dat meerdere mensen mee moeten doenal die kleine landjes proberen te veroveren
lijkt me gaaf om met meerdere GoTers zo'n landje te hebben
Met plannen win je niet 1 2 3 meer. Plannen zijn bijna altijd hetzelfde. Je moet iets unieks doen/hebben..
Anoniem: 26445
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 06-04-2006 17:05 ]
Mjah, ik gaat dan liever voor El Salvador ofzowAnoniem: 26445 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 17:05:
Ga toch eens kijken of ik een voet tussen de deur kan krijgen in (of is het nou op) Jamaica. Ik heb mijn logo in ieder geval al mee, want daar zit de vlag van Jamaica al in
Hmmm, Jamaica zou wel moeten lukken trouwens als ze daar nieuw bloed willen, U20 en BC zijn dezelfde
[ Voor 10% gewijzigd door lameeuw op 06-04-2006 20:28 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Nee hoor ik geloof van geen meter dat het gaat lukken, want er loopt al een manager uit jamaica te roepen dat het iemand uit Jamaica moet worden. Verder speel ik veel te laag om aanspraak te kunnen maken op die positie.lameeuw schreef op donderdag 06 april 2006 @ 20:17:
[...]
Mjah, ik gaat dan liever voor El Salvador ofzow168 teams, 59 active users..... nee, alle gekheid op een stokje maar denk je echt dat het haalbaar is ?? Zou wel droog zijn natuurlijk.... maar ik vrees een mission impossible eigenlijk....
Hmmm, Jamaica zou wel moeten lukken trouwens als ze daar nieuw bloed willen, U20 en BC zijn dezelfde
@damien
Tip: zeg erbij dat je je laat adviseren door een paar hoog spelen GoTTers als je solliciteert naar het BCschap
Mag ik mijn ex-coach nog even aanmelden voor de Patrick Lodewijks Award? Deze ouwe bok haalde toch mooi nog even 3 sterren als winger, en dat op z'n 39e. Normaal staat ie trouwens niet in de basis maar ik had nu even een schorsinkje
4 mans middenveld ( speel 3-4-3 , train scoren )
rechthalf : als extra middenvelder plaatsen ( normaal doe ik altijd naar het midden )
1 verdediger : als extra middenvelder
2 centrale middenvelders
linkshalf : als extra anvaller
Het gaat mij vooral om de rechtshalf ; die in ipv "naar het midden" als "extra middenvelder" laat voetballen... Kan dit eigenlijk wel
hoop dat mijn vraag duidelijk is
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Hehe okies staat genoteerd! Zal namen noemen als H3!N, HvP, Graxy heheRonald Koeman schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:29:
Ahh het topic loopt nog prima zie ik
@damien
Tip: zeg erbij dat je je laat adviseren door een paar hoog spelen GoTTers als je solliciteert naar het BCschap
Mag ik mijn ex-coach nog even aanmelden voor de Patrick Lodewijks Award? Deze ouwe bok haalde toch mooi nog even 3 sterren als winger, en dat op z'n 39e. Normaal staat ie trouwens niet in de basis maar ik had nu even een schorsinkje
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Bedoel je dan stemmen voor jou of tegen jou?Damien2004 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 23:10:
[...]
Hehe okies staat genoteerd! Zal namen noemen als H3!N, HvP, Graxy hehealleen met de naam H3!N zou ik al 100 stemmen moeten krijgen
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Gezien het aantal buitenlandse U20 coaches in de kleinere landen... tegenTheInsomniac schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 07:59:
[...]
Bedoel je dan stemmen voor jou of tegen jou?
Kluiten training weer..... vorm +0, PM +1 (aanvaller die 1 keer op het mid speelt en meteen naar redelijk PM gaat.....) TSI ook niet echt wat + 400 ongeveer.
Hehehe ik denk beideTheInsomniac schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 07:59:
[...]
Bedoel je dan stemmen voor jou of tegen jou?
Tis niet veel.
Keepen +1 (18 naar formidabel)
Vorm negatief.
En met twee rode kaarten, en een geblesseerde wordt het een leuke laatste wedstrijd...
TSI: +1680/-1310
Vorm: +6/-4
PM: +1 (jaja, mijn coach is gestegen naar waardeloos
Vorm: +10/-2
Verdedigen: +2 (17 jaar naar uitstekend def/goed vleugel en 18 jaar idem)
Zondag de grote match. Als ik win dan promoveer ik naar de VI, Helaas staat mijn TS heel laag aangezien ik 2 wedstrijden geleden heb gemotst in een poging ook dit jaar weer kampioen te worden. Dat gaat helaas niet meer lukken, maar met 3 kampioenschappen en 1 promotie op rij ben ik op zich ook wel blij. Nou maar hopen dat het zondag en beetje wil lukken!
TSI: +1080/-330
Vorm: +5/-4
PM: +3
Twee middenverders naar uitstekend en een naar goed. Inmiddels heb ik nu 4 uitstekend middenvelders en 4 goed. Is het nu een goede stap om bijvoorbeeld over te stappen naar 5-3-2 en dan verdedigers te gaan trainen? Of zouden jullie die overige middenvelders ook nog doortrainen naar goed? Mijn verdedigers en aanvallers zijn allen redelijk, dus ik zit te twijfelen..
HODL
Vergeet Xanathorn nietDamien2004 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 23:10:
[...]
Hehe okies staat genoteerd! Zal namen noemen als H3!N, HvP, Graxy hehealleen met de naam H3!N zou ik al 100 stemmen moeten krijgen
[ Voor 13% gewijzigd door Ronald Koeman op 07-04-2006 09:43 ]
Anoniem: 135680
het kan wel maar als je meer dan 4 spelers op 1 positie hebt vervalt je trainingTerrestra schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:39:
kan het volgende ?
4 mans middenveld ( speel 3-4-3 , train scoren )
rechthalf : als extra middenvelder plaatsen ( normaal doe ik altijd naar het midden )
1 verdediger : als extra middenvelder
2 centrale middenvelders
linkshalf : als extra anvaller
Het gaat mij vooral om de rechtshalf ; die in ipv "naar het midden" als "extra middenvelder" laat voetballen... Kan dit eigenlijk wel
hoop dat mijn vraag duidelijk is
dus ik zou het niet doen
@ ralphie, door trainen uitstekend is veelste laag en levert niks op
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 07-04-2006 09:42 ]
Vergeet dan niet te vermelden dat hij ex-BC is dat geeft helemaal aan dat het iemand met ervaring is op dat gebied.Ronald Koeman schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:39:
[...]
Vergeet Xanathorn nietDie heeft nog in de ere gespeeld
(En gewonnen ook nog geloof ik zelfs
)
In mijn league (VI.115) kunnen theoretisch nog 4 ploegen kampioen worden. 3 teams zitten binnen 1 punt van degradatie. Helaas sta ik op de slechtste plaats, 7e me 1 punt achterstand op nummer 6 en nummer 5.
En dan speel ik ook nog eens tegen de kampioensfavoriet (en plaatsgenoot => derby).
Ik ben bang dat het na zondag afgelopen is met mij in de VIe divisie. Gelukkig heb ik nog 2 miljoen op de bank om het supportersverlies op te vangen en misschien wat extra spelers te kopen.
Integratie ontwikkelaars hier melden! http://www.whitehorses.nl
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
Anoniem: 26445 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:45:
[...]
Vergeet dan niet te vermelden dat hij ex-BC is dat geeft helemaal aan dat het iemand met ervaring is op dat gebied.

*Begint nu pas wakker te worden
Anoniem: 7533
Mijn keeper heeft +1 Verdedigen

Form: -2 (+4/-6)
Playmaking: 1 (+1/-)
Eentje naar bovennatuurlijk pm. Alleen geen goed moment om hem te verkopen denk ik nu (en doortrainen schiet ook niet meer op).
[ Voor 14% gewijzigd door Marzman op 07-04-2006 12:21 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ehm: VI (Oud): 2729-10920 - VI (Nieuw):2729-10920Gabberhead schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:47:
Ik kom hier ook maar weer eens gluren. Nog 1 wedstrijd te gaan in dit seizoen dat voor mij desastreus dreigt te eindigen.
In mijn league (VI.115) kunnen theoretisch nog 4 ploegen kampioen worden. 3 teams zitten binnen 1 punt van degradatie. Helaas sta ik op de slechtste plaats, 7e me 1 punt achterstand op nummer 6 en nummer 5.
En dan speel ik ook nog eens tegen de kampioensfavoriet (en plaatsgenoot => derby).
Ik ben bang dat het na zondag afgelopen is met mij in de VIe divisie. Gelukkig heb ik nog 2 miljoen op de bank om het supportersverlies op te vangen en misschien wat extra spelers te kopen.
Jij: 8765
Dus, als het goed is kom je na je degradatie, linea recta (zonder 1 wedstrijd te spelen) weer terug in de VI
*krabt eens aan z'n hoofd*Pannenkoekkie schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 12:25:
[...]
Ehm: VI (Oud): 2729-10920 - VI (Nieuw):2729-10920
Jij: 8765
Dus, als het goed is kom je na je degradatie, linea recta (zonder 1 wedstrijd te spelen) weer terug in de VI
Nou speel ik het spelletje al 3 jaar, maar af en toe kom ik er nog steeds niet uit hoe het zit met promotie degradatie
Maar dit zou toch wel prettig zijn.. hoewel het natuurlijk al erg pijnlijk voelt om überhaupt op een degradatieplek te eindigen.
Integratie ontwikkelaars hier melden! http://www.whitehorses.nl
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
Dit geval is t weer een leaguewijziging... Botjes worden verwijdert...Al die regeltjes, uitzonderingen, speciale gevallen en leaguewijzigingen maken het er niet duidelijker op.
Wubbie in de finaleMils schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:42:
GoT Cup
De finale zal gespeeld worden tussen
Wubmastert - GMN Heerrum
Volgend jaar zelfde constructie voor de GoT cup? Of toch weer een andere?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja want ik wil komend seizoen misschien wel meedoen.Damien2004 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:05:
[...]
Zo ja gaarne de HTZone federatie
Daar ga ik nog ff over nadenken. Zit nu nog ff in m'n tentamenperiode en ben aan het verhuizen...... Dus nu staat m'n hoofd er eventjes niet naar.Wceend schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:36:
[...]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja want ik wil komend seizoen misschien wel meedoen.
Maar als jullie ideeën hebben, mail ze me gerust
WP: Ecodan PUHZ-SW50
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 07-04-2006 14:54 ]
En nou dan.... ??Damien2004 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:36:
Zijn er nog mensen die een plekje over hebben voor een federatie te joinen?
Nog 1 lid!!
Nog niet druk maar de pagina die er bij hoort e.d. is ook nog niet helemaal af
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 07-04-2006 15:07 ]
concurentieDamien2004 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:36:
Zijn er nog mensen die een plekje over hebben voor een federatie te joinen?

Pagina had ik bekeken, alleen moet je nog wel even zorgen dat de link vanuit hattrick het ook nog doetDamien2004 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:02:
[...]
Nog 1 lid!!tnx mensen
Nog niet druk maar de pagina die er bij hoort e.d. is ook nog niet helemaal afwww.htzone.nl
Voor wat wie?
Anoniem: 172914
Anoniem: 125165
Deze constructie ligt mij welDamien2004 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:05:
[...]
Wubbie in de finale
ik ben nu iets langer dan 1 seizoen bezig met verzamelen en zit op 18Anoniem: 172914 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:20:
hoeveel buitelandse wedstrijden hebben jullie al gespeeld?ik zit momenteel al aan 32.
/▌
AmateurAnoniem: 172914 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:20:
hoeveel buitelandse wedstrijden hebben jullie al gespeeld?ik zit momenteel al aan 32.
Coolness score based on countries currently visited: 152413.3 (58 countries)
Countries visited: ad al at ba bo by ca cl cn co cr cs cy de ec eg fi fo gt hk hr id ie il in ir is jp kg kr li lu md mk mt my nir nl no pa ph py ro ru sco sg si sk sv th tt tw ua uk ve vn wal za
The coolest country you have visited is Trinidad & Tobago, which is responsible for 17.1% of your total score.
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Als ik niet promoveer wordt mijn doelstelling volgend seizoen zo lang mogelijk in de beker blijven en cooler wordens_de_hoog schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:34:
[...]
Amateur
Coolness score based on countries currently visited: 152413.3 (58 countries)
Countries visited: ad al at ba bo by ca cl cn co cr cs cy de ec eg fi fo gt hk hr id ie il in ir is jp kg kr li lu md mk mt my nir nl no pa ph py ro ru sco sg si sk sv th tt tw ua uk ve vn wal za
The coolest country you have visited is Trinidad & Tobago, which is responsible for 17.1% of your total score.
Coolness score based on countries currently visited: 5491.2 (31 countries)
Countries visited: ar ba be bg bo br ca ch cl cn co cz de dk ee es fi fr gr hr id it lt nl pl pt ro se uk us wal
The coolest country you have visited is People's Republic of China, which is responsible for 25.4% of your total score.
/▌
MILS! vanavond hakken in de ton? ik welMils schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:52:
[...]
Daar ga ik nog ff over nadenken. Zit nu nog ff in m'n tentamenperiode en ben aan het verhuizen...... Dus nu staat m'n hoofd er eventjes niet naar.
Maar als jullie ideeën hebben, mail ze me gerust
Anoniem: 112223
TSI = 5 240, 24 jaar, redelijk in vorm (prijs: 397 000)
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: uitstekend Keepen: uitstekend
25 jaar, redelijk in vorm, gezond (prijs: 628 000= beetje duur denk ik..)
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 5 020
Conditie: uitstekend Passen: matig
Verdedigen: matig Positiespel: formidabel
Overigens wil ik volgend seizoen afwisselend 5-3-2 en 5-4-1 spelen, maar voornamelijk 5-4-1. Met de spits naar de vleugel en m'n back's op normaal/aanvallend + 2 vleugelspelers. Heeft iemand hier (positieve) ervaring mee?
ik heb er nu 1 tekoop formidabel pm, matig passen en redelijk wing. leuke mid/wtm dus. slechts 550k! voor de rest verkoop ik nu niks. eind seizoen zijn de prijzen kut.Anoniem: 112223 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 18:17:
Okey, deze twee spelers gaan me behoeden voor degradatie (even afkloppen). Hein, heb je je middenvelders al verkocht? Stond namelijk geen 1 meer te koop....
TSI = 5 240, 24 jaar, redelijk in vorm (prijs: 397 000)
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: uitstekend Keepen: uitstekend
25 jaar, redelijk in vorm, gezond (prijs: 628 000= beetje duur denk ik..)
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 5 020
Conditie: uitstekend Passen: matig
Verdedigen: matig Positiespel: formidabel
Overigens wil ik volgend seizoen afwisselend 5-3-2 en 5-4-1 spelen, maar voornamelijk 5-4-1. Met de spits naar de vleugel en m'n back's op normaal/aanvallend + 2 vleugelspelers. Heeft iemand hier (positieve) ervaring mee?
Aan dat laffe wtm heb ik niks, de vleugels gebruik ik alleen voor m'n aanval. Overigens is het best een koopje maar ik neem aan dat het exclusief verdedigen is?Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 18:29:
[...]
ik heb er nu 1 tekoop formidabel pm, matig passen en redelijk wing. leuke mid/wtm dus. slechts 550k! voor de rest verkoop ik nu niks. eind seizoen zijn de prijzen kut.
Hahah nee, ik ga morgen naar MannheimAnoniem: 7533 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 17:27:
[...]
MILS! vanavond hakken in de ton? ik weles ist freitag aaaaaaabend!
TDK Timewarp
18 uur lang voetjes van de vloer
[ Voor 4% gewijzigd door Mils op 07-04-2006 23:20 ]
WP: Ecodan PUHZ-SW50
leuke line up voor time warp
Richie Hawtin, Chris Liebing, Ben Sims, Dominik Eulberg, Karotte, Magda
die zijn het best vind ik
[edit] oh en james holden
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 08-04-2006 12:15 ]
Anoniem: 85578
Heb trouwens nog paar spelers te koop staan, dus kijk maar eens...
Voor mij ook, maar het is tegen een botteam, dus het wordt niet zo spannendAnoniem: 85578 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:08:
Morgen de kampioenschaps wedstrijd, ben benieuwd wat het word.
Heb trouwens nog paar spelers te koop staan, dus kijk maar eens...
/▌
Nou we zullen voor je duimenMarzman schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:09:
[...]
Voor mij ook, maar het is tegen een botteam, dus het wordt niet zo spannend
Ik moet tegen de nummer 2 hij staat 3 punten achter op me, maar heeft beter doelsaldo dus ik moet gelijk spelen of winnen, maarja ga voor de winst dan ben ik 31 wedstrijden ongeslagenMarzman schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:09:
[...]
Voor mij ook, maar het is tegen een botteam, dus het wordt niet zo spannend
als je gelijk speelt ben je ook ongeslagen..... ik mag tegen de nummer 5 om niks. Ik sta 4, 1 punt achter de nummer 3. De nummer 3 mag tegen een "nieuwkomer" dus die pakt zijn puntjes wel (hoewel die aardig bezig is geweest met in- en verkopen en z'n team ietwat verkachelt heeftAnoniem: 85578 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:57:
[...]
Ik moet tegen de nummer 2 hij staat 3 punten achter op me, maar heeft beter doelsaldo dus ik moet gelijk spelen of winnen, maarja ga voor de winst dan ben ik 31 wedstrijden ongeslagen

Ik ga komend seizoen van de 10e naar de 8e, maar moet me stadion eens gaan uitbreiden en wat betere spelers gaan kopen anders kan ik weer me koffers gaan pakken om terug te gaan naar de 9e..lameeuw schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 15:23:
[...]
als je gelijk speelt ben je ook ongeslagen..... ik mag tegen de nummer 5 om niks. Ik sta 4, 1 punt achter de nummer 3. De nummer 3 mag tegen een "nieuwkomer" dus die pakt zijn puntjes wel (hoewel die aardig bezig is geweest met in- en verkopen en z'n team ietwat verkachelt heeft). Ik wordt dus 4e joepie
gaat nergens meer om. Nou jah, hopen zo hoog mogelijk op de ranglijst te komen, sta nu 35837. wordt dus div. IX als dat zo blijft.
Ik speel uit. Zijn middenveld is beter dan die van mij (mede omdat hij thuis speelt). Zijn rating voor vleugelaanval is uitstekend.
Ik zal gewoon normaal spelen, alleen vraag ik me af of ik mijn wingers al dan niet naar het midden moet opstellen.
Eén winger heeft goed spelmaken en redelijk vleugelspel en uitstekend conditie. De andere winger heeft redelijk spelmaken, goed vleugelspel en redelijke conditie.
Als ik ze naar het midden opstel zal mijn middenveld hoger zijn, wat ik wel nodig heb, maar dan verzwak ik tevens mijn vleugels. Ik weet niet wat het beste is om te doen. Wat raden jullie aan?
Sowieso schrijf je zo!
Je kunt er eentje naar het midden zetten (of een verdediger met pm aanvallend zetten, dat helpt ook).nadroJ schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 15:57:
Ik speel morgen tegen nr.2. Ik ben zelf al league winner. Ik heb al van hem gewonnen in de eerste wedstrijd van het seizoen, maar voor de prestige wil ik morgen toch ook wel winnen.
Ik speel uit. Zijn middenveld is beter dan die van mij (mede omdat hij thuis speelt). Zijn rating voor vleugelaanval is uitstekend.
Ik zal gewoon normaal spelen, alleen vraag ik me af of ik mijn wingers al dan niet naar het midden moet opstellen.
Eén winger heeft goed spelmaken en redelijk vleugelspel en uitstekend conditie. De andere winger heeft redelijk spelmaken, goed vleugelspel en redelijke conditie.
Als ik ze naar het midden opstel zal mijn middenveld hoger zijn, wat ik wel nodig heb, maar dan verzwak ik tevens mijn vleugels. Ik weet niet wat het beste is om te doen. Wat raden jullie aan?
/▌
Sowieso schrijf je zo!
nee nuanceren pewwytje
ze schoppen counterende verdedigers
ik zit nog ff te denken of ik een speler koop. winger of verdediger. ik heb +/- 700k te besteden,maar zometeen is het tussenseizoen en heb ik geen inkomsten en mijn wekelijkse lasten liggen best hoog anders sta ik weer rood
trouwens mijn sponsoren hebben al een aantal weken hun max bereikt. ik krijg nu 82k per week en het stijgt niet meer. hoort dit? heb je een sponsorbijdrageplafond? (mooi woord voor scrabble) en hoe komt dit tot stand(lees: hoe kan ik zorgen dat dit hoger wordt
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 09-04-2006 13:46 ]
NuancerenAnoniem: 7533 schreef op zondag 09 april 2006 @ 13:45:
[...]
nee nuanceren pewwytje
ze schoppen counterende verdedigersen terecht!
Ik sta momenteel 330.000 rood
Je staat tweede, daar krijg je nog wat voor en je supporters betalen hun lidmaatschap. Het is geen vetpot, maar ik kom daar meestal die twee weken wel mee door. Ik heb zelf niks te klagen, ik speel ook nog een promotie/degradatiewedstrijd en anderhalve week later is de eerste bekerwedstrijd weer.Pewwy schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:28:
[...]
NuancerenWasda
Ik sta momenteel 330.000 roodWordt een beetje teveel nu. Na vandaag sta ik met een beetje geluk op 0, maar met het tussenseizoen erbij wordt het niet veel beter.
/▌
Ja dat hoort. Er is een maximum per divisie. Vorig seizoen in de IV zat ik rond de 140k per week en dit seizoen in de V zit ik weer op 116k per week. De makkelijkste oplossing om dus meer sponsorinkomsten te krijgen is... euhm... inderdaad... promoverenAnoniem: 7533 schreef op zondag 09 april 2006 @ 13:45:
trouwens mijn sponsoren hebben al een aantal weken hun max bereikt. ik krijg nu 82k per week en het stijgt niet meer. hoort dit? heb je een sponsorbijdrageplafond? (mooi woord voor scrabble) en hoe komt dit tot stand(lees: hoe kan ik zorgen dat dit hoger wordt)
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Hein zit nog niet tegen zijn plafond hoor. Ik heb 92 643 aan sponsorgeld in VI.Sandyman538 schreef op zondag 09 april 2006 @ 15:20:
[...]
Ja dat hoort. Er is een maximum per divisie. Vorig seizoen in de IV zat ik rond de 140k per week en dit seizoen in de V zit ik weer op 116k per week. De makkelijkste oplossing om dus meer sponsorinkomsten te krijgen is... euhm... inderdaad... promoveren
/▌
Ik heb 87k, en het stijgt maar weinig. Zal dus inderdaad aan een plafond liggen. Begin volgend seizoen knalt het weer lekker naar benedenAnoniem: 7533 schreef op zondag 09 april 2006 @ 13:45:
[...]
trouwens mijn sponsoren hebben al een aantal weken hun max bereikt. ik krijg nu 82k per week en het stijgt niet meer. hoort dit? heb je een sponsorbijdrageplafond? (mooi woord voor scrabble) en hoe komt dit tot stand(lees: hoe kan ik zorgen dat dit hoger wordt)
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Ik zeg ook niet dat hein tegen zijn plafond zit, alleen wel dat er per divisie een plafond isMarzman schreef op zondag 09 april 2006 @ 15:24:
[...]
Hein zit nog niet tegen zijn plafond hoor. Ik heb 92 643 aan sponsorgeld in VI.
Anoniem: 129220
Ik zit nu op de 56k in de V||| en het blijft nog steeds stijgen. Volgend seizoen in de V|| dus het zal nog wel verder stijgen.lameeuw schreef op zondag 09 april 2006 @ 16:18:
Jeemig wat een bedragen... kom ik aan met nog geen 21 k per weekHopen dat het aardig wat meer is in de IX of VIII dan nu in de XI, iedere week maak ik een verlies van ongeveer 35 k en om niet te verzuipen mot ik weer spelers verkopen. Help, FC Railrunner verzuipt
Volgende week (als m'n mid niet verkocht is) ga ik wederom over de 200k onder NAP
kzit in de VII en ga naar VI
vanavond ff kijke of ik de reeks van 30+ onverslage competitie wedstrijden kan voortzetten
Tegen een botteam kun je het beste je verdediging aanvallend zetten en je vleugels naar het midden want je verdediging een aanval zijn toch al beter en zo haal je nog meer balbezit (=kansen).
Zijn jullie het hier mee eens of zie ik wat over het hoofd?
/▌
Anoniem: 36141

Is het ook niet, maar ik wil de topscoordersbonusSandyman538 schreef op zondag 09 april 2006 @ 18:23:
Kom op jongens... een botteam kan het probleem toch niet zijn![]()
Dus wat is beter, zo veel mogelijk balbezit, of zo'n sterk mogelijke aanval?
/▌
Anoniem: 143997
Het was nog spannend door de 37 pnt, ma het staat al zeker vast nu
Nu maar maken dat we kunnen blijven.
Zijn er eigelijk nog sites waar je je nieuwe reeks kunt zien, die dan werken wel te verstaan?
Statristix(belgie) is offline, en rembrandt ligt ook al sinds week 6 plat.
Tsja kijk, das altijd lastig. Je team moet aan alle kanten gewoon een beetje kloppen. Als je een utopisch middenveld haalt, maar verder je verdediging en aanval komen samen net aan waardeloos toe, dan heb je de kansen wel maar scoor je niet.Marzman schreef op zondag 09 april 2006 @ 18:24:
[...]
Is het ook niet, maar ik wil de topscoordersbonus
Met een utopische aanval en een enorm slecht middenveld (lees: rampzalig) dan krijg je fantastische aanval geen enkele fatsoenlijke bal en scoor je dus ook niet. Dan zou ik er zelf liever voor kiezen om en je middenveld op uitstekend te hebben en je aanval op uitstekend.
Maar ach, das meer mijn kijk op het spelletje. Met het winnen van 1 linie win je nog geen wedstrijd.
hier staat het altijd op, maar ze zijn nog mee bezig
gefeli btw
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 09-04-2006 19:11 ]
voor die 10k kom ik mijn bed niet eens uitMarzman schreef op zondag 09 april 2006 @ 18:24:
[...]
Is het ook niet, maar ik wil de topscoordersbonus
@sandy. wellicht hangt het samen met supporters en/of de stand in de compo? nouja vanavond even volle bak bezoekers dan kunnen we het tussen seizoen eventjes door. ook was ik vergeten mijn 10 dokters te ontslaan, maarja om dat nu te doen is dom. kan ik beter even wachten tot na woensdag
Wel leuk als je in de competitiestatistieken komt te staan als winnaar en als topscoorder. Die 10k is dan leuk meegenomenAnoniem: 7533 schreef op zondag 09 april 2006 @ 20:04:
[...]
voor die 10k kom ik mijn bed niet eens uit
@sandy. wellicht hangt het samen met supporters en/of de stand in de compo? nouja vanavond even volle bak bezoekers dan kunnen we het tussen seizoen eventjes door. ook was ik vergeten mijn 10 dokters te ontslaan, maarja om dat nu te doen is dom. kan ik beter even wachten tot na woensdag
/▌
het gaat lekker nu al 0-2 achter
[edit]
aah! kijk zijn ik heb 7* mid eraf getrapt en er komt een rare fluim voor in de plaats. ik zie mogelijkheden mensen!
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 09-04-2006 20:15 ]
/▌
Anoniem: 143997
schitterendH2opoloër schreef op zondag 09 april 2006 @ 18:55:
http://belgium.alltidhattrick.org
hier staat het altijd op, maar ze zijn nog mee bezig
gefeli btw
P Goals Player Team League
1. 41 Rinse Hellemans Internazionale Pievepelago VIII.422
haha 41 goals met een 2* spits... die zit met alleen botteams in de compo
In de 38e minuut ging T.Z.N.-speler Waldemar Meller neer als een server die offline ging. Verwacht werd dat hij wel enige tijd plat zou liggen, vandaar dat back-up Quint Bruijnaers de dienstverlening overnam.
/▌
Jemig, welke droogkloot is daar aan het werk ??Marzman schreef op zondag 09 april 2006 @ 20:59:
Ik wist niet dat ze nog serverproblemen hadden, maar deze is wel grappig:
In de 38e minuut ging T.Z.N.-speler Waldemar Meller neer als een server die offline ging. Verwacht werd dat hij wel enige tijd plat zou liggen, vandaar dat back-up Quint Bruijnaers de dienstverlening overnam.
Daar gaat mijn kampioenschap 32 duels ongeslagen
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 85578 op 09-04-2006 21:51 ]
Sta zelf met 2-1 voor maar die wedstrijd doet echt nergens meer toe, maar ja hij moet toch gespeeld worden.
Sowieso schrijf je zo!
ik ben der voorlopig ff klaar mee
Schiet mij ook maar ff, al 32 duels ongeslagen en dan de kampioenschapswedstrijd gaan verliezen...Anoniem: 7533 schreef op zondag 09 april 2006 @ 22:13:
nou schiet mij maar lek dit seizoen... ik weet het echt niet meer....
ik ben der voorlopig ff klaar mee

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Nou begin volgend seizoen wisselen van verdedigers trainen naar vleugelspel en hopen dat ik niet degradeer
Dit topic is gesloten.