Mijn tegenstander stelde gewoon een beter team op in de beker dan zondag...dat is ook wel lekker natuurlijkVerwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:42:
[...]
Precies hetzelfde probleem, ik speelde met m'n brakke opa's (zwak in vorm) op het middenveld en aanval + m'n B-trainees, en m'n tegenstander zet gewoon doodleuk zijn A-elftal op. Terwijl die sowieso veel beter was. Die laffe houding werd bijna nog afgestraft, maar in de verlenging toch nog verloren.
dat ga ik inderdaad vanaf nu ook doen... misschien 1 reserve mid of 1 reserve spits... maar als hun het voltallige A-team neerzetten (170 ratings zondag, 180 woensdagH2opoloër schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:59:
ik speel in beker gewoon met mijn a team en b trainiers

Lol is het al zo erg in mijn divisie... Ik meende dat mijn divisie 110e was.H2opoloër schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:16:
moet je die van quintus hebben op plaats 14
Ik zie het al 14e qua hatstats gemiddelde en 110e qua Loddarstats
[ Voor 22% gewijzigd door Quintus op 04-05-2006 13:04 ]
Unknown
Verwijderd
Die les heb ik nu ook geleerd!Joss schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:51:
[...]
dat ga ik inderdaad vanaf nu ook doen... misschien 1 reserve mid of 1 reserve spits... maar als hun het voltallige A-team neerzetten (170 ratings zondag, 180 woensdag), dan kunnen ze het krijgen ook!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Dit topic is gesloten.