Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.292 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:16:
"Gek en onzinnig van Hattrick"

Ons aller Hattrick wordt nog bekender.
Vanmiddag pakte ik een UK en deze week staat er dus in de UniversiteitsKrant (van de Rijks Universiteit Groningen) een artikel over Hattrick op de voorpagina en een vervolg op pagina 9.

Leest allen de papieren versie of online ! :D

www.universiteitskrant.nl of www.uk.rug.nl

Quote:
"De gemiddelde hattricker is man 23 jaar en hoog opgeleid." Hoezo precies moi :P
ja het is toch een hoop lezen in het begin en het is geen visueel vermaak als een echt fifa voetbal spelletje.

het is allemaal abstract. dat vind niet iedereen even leuk... hoewel het nu met die wanstaltige mickey mouse / msn look ook wel steeds populairder gaat worden denk ik. als zometeen de wedstrijden ook nog 2d of 3d te zien zijn zal het wel nog veel harder groeien dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het nieuwe seizoen begint bijna en ik vroeg me ineens af hoe het er voor het komende seizoen bijstaat met de GoT-cup. Spelen we dit seizoen de oude opzet en filosoferen we nog een seizoen verder over een nieuwe opzet of gaan er dit seizoen al dingen veranderen.

Heb echt wel vertrouwen in de beker dit seizoen om nou al over de GoTcup te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Flipm0de schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:36:
de besten zitten op zwak +. Dan zal ik wel slecht + moeten halen ongeveer toch. Heb nu een goed/redelijk lopen met flink wat ervaring, me toekomstig coach. Denk dat ik 2 nieuwe midds zal moeten halen.
Of gewoon 1 goede (wonderbaarlijk bijv) dan haal je met die toekomstig coach erbij wel voldoende middenveld en heb je nog 1 vleugel over (bij 5-3-2 dan).
Weet ook niet wat je budget is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

heb nu 500k op de bank, +de 200k die je min mag staan. Speel in de beker thuis. dat is ook nog een 1,5 ton. Moet wel lukken dan toch??

edit: ff verkeerd gekeken. Wonderbaarlijk is nog een paar stapjes hoger. 8)7 Dan moet er een trainee uit.

[ Voor 30% gewijzigd door Flipm0de op 20-04-2006 17:53 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
In de openingspost staat een site waar je je midratings kan laten uitrekenen...kan je daar een beetje spelen en kijken wat voor speler je nodig hebt. ;)

edit: http://www.freeweb.hu/dinam0/ <-- deze dus. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door -TheNose- op 20-04-2006 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

-CKY2K- schreef op donderdag 20 april 2006 @ 17:54:
In de openingspost staat een site waar je je midratings kan laten uitrekenen...kan je daar een beetje spelen en kijken wat voor speler je nodig hebt. ;)

edit: http://www.freeweb.hu/dinam0/ <-- deze dus. ;)
thx, is me veel duidelijk geworden. Laat dit seizoen lopen, ga daarna al me defs verkopen (zijn dan 21) en ga midds trainen.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 14:49
Ik heb na de friendly van afgelopen woensdag 11 nieuwe supporters gekregen, ik dacht dat het niet mogelijk was om meer dan 10 nieuwe supporters te krijgen. Hebben meer mensen dit meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12 is max volgens mij en het ligt aan je luague.... ik heb eens een heel seizoen lang 12 2x per week gehad :) maja dan krijg je seizoenen als dit en lopen er weer een hoop weg ;)

[edit]

Fanclub: 1602 leden

jeej! dit had ik eigenlijk vorig seizoen al moeten hebben, maar goed....

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:32:
12 is max volgens mij en het ligt aan je luague.... ik heb eens een heel seizoen lang 12 2x per week gehad :) maja dan krijg je seizoenen als dit en lopen er weer een hoop weg ;)

[edit]

ik heb er nu opeens zoveel dat ik moet gaan vrezen voor de capaciteit van mijn stadion.
686 leden en een stadion van 12000 ik denk dat het volle bak gaat worden dit jaar :)

edit: heb alleen geen geld meer na mijn nieuwe uitmuntend verdediger.

[ Voor 6% gewijzigd door Wceend op 20-04-2006 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als van de XII naar IX ofzo bent gegaan kan je iets van 14 supporters krijge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:32:

[edit]

Fanclub: 2145 leden ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 13:50:
Zit net even het nationale forum te lezen en het eerste bot-team in de IV is al weer op komst. En wel in de competitie van onze eigen Wubmastert. Stiphout stopt namelijk met het spelen van hattrick.
Ik had vandaag idd z'n persbericht gelezen... Toch weer een kans minder op directe degradatie.
Het gaat lastig worden in de poule, zit qua stats rond de 5e plek, maar hoop toch elk jaar iets te verbeteren (hoop dit jaar gemiddeld op zo'n 225 hatstats puntjes en 55 sterren). Dat de kampioen der kampioenen onder mij gaat eindigen is mooi meegenomen :)

Edit: fanclub 2404 leden

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 20:25:
[...]

Toch weer een kans minder op directe degradatie.
...
Dat de kampioen der kampioenen onder mij gaat eindigen is mooi meegenomen :)
Elk nadeel heb zijn voordeel om een amsterdamse filosoof te quoten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:13:
[...]

ja het is toch een hoop lezen in het begin en het is geen visueel vermaak als een echt fifa voetbal spelletje.

het is allemaal abstract. dat vind niet iedereen even leuk... hoewel het nu met die wanstaltige mickey mouse / msn look ook wel steeds populairder gaat worden denk ik. als zometeen de wedstrijden ook nog 2d of 3d te zien zijn zal het wel nog veel harder groeien dan nu.
Die lui uit dat intervieuw speelden 2 weken geleden nog twaalde divisie. Hadden ze beter de manager van de Torrertjes kunnen interviewen, die heeft wat meer ervaring en is ook uit Groningen.
Ik miste daarom ook een aantal belangrijke punten in dat artikel.
Niettemin denk ik dat Hattrick zolang het goed speelbaar is inderdaad wel door blijft groeien.
Het abstracte is denk ik ook iets wat vooral de denkende geesten aanspreekt.
Het tactische van het spel en dat je zelf de meeste invloed heb vind ik het leukst.
Alles om de wedstrijden heen maakt toch echt het spel, dat die wesdstrijden abstacte regels tekst zijn maakt het juist leuker. 2D of 3D verslag zal denk ik afdoen aan het spel.

@ Fanclub
1818 leden sinds vandaag

@Wub
Kun je met 225 ratings gemiddeld meekomen in de IV?
Dan mag ik de komende 2 seizoenen wel maken dat ik in de IV kom en uit de huidige VI weg!
225 komt mijn team ook al snel op.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op donderdag 20 april 2006 @ 20:55:
[...]
@Wub
Kun je met 225 ratings gemiddeld meekomen in de IV?
Dan mag ik de komende 2 seizoenen wel maken dat ik in de IV kom en uit de huidige VI weg!
225 komt mijn team ook al snel op.
In mijn league vooralsnog blijkbaar wel.

De ratings gaan jaarlijks natuurlijk erg hard omhoog, maar ik denk dat je met deze stats een aardig eind kunt komen...

Let op: deze stats gelden vooral als je MF en CA hoog hebt en (uiteraard?) niet als je hele hoge verdedingsratings hebt....

Edit: je moet tegen goeie tegenstanders wel uitschieters moeten kunnen hebben naar 250 of iets dergelijks... Het gemiddelde is vooral bepaald door zeg maar 10x piccen, 3 maal normal en 1 keer mots...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 23:18:
[...]

In mijn league vooralsnog blijkbaar wel.

De ratings gaan jaarlijks natuurlijk erg hard omhoog, maar ik denk dat je met deze stats een aardig eind kunt komen...

Let op: deze stats gelden vooral als je MF en CA hoog hebt en (uiteraard?) niet als je hele hoge verdedingsratings hebt....

Edit: je moet tegen goeie tegenstanders wel uitschieters moeten kunnen hebben naar 250 of iets dergelijks... Het gemiddelde is vooral bepaald door zeg maar 10x piccen, 3 maal normal en 1 keer mots...
Na mijn laatste versterkingen zit ik de laatste 6 competitiewedstrijden gemiddeld op 200 hatstats.
Nu in het tussenseizoen is er weer versterking gekomen, zodat ik op de 205 á 210 gemiddeld zal komen. Aan het eind van het seizoen zitten we dan ook op 225 gemiddeld.
Als ik dan zie dat je in de IV met gemiddeld 20 punten meer mee kunt komen in bepaalde divisies, dan is het gat met de IV veel kleiner dan ik dacht.
Punt is wel dat ik nu voor het zevende seizoen vast zit in de VI. De divisie is steeds een van de sterkere leagues, daar waar ik genoeg mensen ken die in VI divisies zitten met teams met ratings van 150 en een uitschieter naar 170.
Misschien krijg ik dit seizoen een kans om naar de V te komen.
Daar handhaven moet dan gemakkelijk lukken.

En ja vooral het middenveld en de aanval is mijn sterke punt, waar de verdediging ook prima is.
Ik moet ook wel een sterke aanval hebben nu er 4 verdedigertrainers in de divise zitten. Ik kan me lol wel op! :D een spelhervatter en straks een winger moeten voor de extra doelpnten gaan zorgen.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Nog een lastig iets is promoveren vanuit de V. Kijk er zijn 1024 zesde divisie's en 256 vijfde divisie's en dan weer eens 64 vierde divisie's, voel je het trechtertje aankomen? Er zijn denk op dit moment best wel veel V teams die makkelijk mee kunnen in de IV. Maar er komen en er blijven is toch vrij pittig kan ik uit eigen ervaring vertellen. En als je het net niet treft met je degradant uit de IV in je V dan is het weer lastig, of ineens een superpromovendus uit de VI. Vanaf divisie VI wordt het gewoon lastig om te promoveren (in tegenstelling tot promoveren uit divisie VII tot XI ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Quintus schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 00:22:
[...]

Na mijn laatste versterkingen zit ik de laatste 6 competitiewedstrijden gemiddeld op 200 hatstats.
Nu in het tussenseizoen is er weer versterking gekomen, zodat ik op de 205 á 210 gemiddeld zal komen. Aan het eind van het seizoen zitten we dan ook op 225 gemiddeld.
Als ik dan zie dat je in de IV met gemiddeld 20 punten meer mee kunt komen in bepaalde divisies, dan is het gat met de IV veel kleiner dan ik dacht.
Punt is wel dat ik nu voor het zevende seizoen vast zit in de VI. De divisie is steeds een van de sterkere leagues, daar waar ik genoeg mensen ken die in VI divisies zitten met teams met ratings van 150 en een uitschieter naar 170.
Misschien krijg ik dit seizoen een kans om naar de V te komen.
Daar handhaven moet dan gemakkelijk lukken.

En ja vooral het middenveld en de aanval is mijn sterke punt, waar de verdediging ook prima is.
Ik moet ook wel een sterke aanval hebben nu er 4 verdedigertrainers in de divise zitten. Ik kan me lol wel op! :D een spelhervatter en straks een winger moeten voor de extra doelpnten gaan zorgen.
Dat kan inderdaad lastig zijn als je zo "vast" komt te zitten in een competitie. Ik ken ook iemand die uiteindelijk maar expres is gaan degraderen om het daarna in een andere VI te proberen (hem viel hetzelfde op als jou).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sandyman538 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 00:57:
Nog een lastig iets is promoveren vanuit de V. Kijk er zijn 1024 zesde divisie's en 256 vijfde divisie's en dan weer eens 64 vierde divisie's, voel je het trechtertje aankomen? Er zijn denk op dit moment best wel veel V teams die makkelijk mee kunnen in de IV. Maar er komen en er blijven is toch vrij pittig kan ik uit eigen ervaring vertellen. En als je het net niet treft met je degradant uit de IV in je V dan is het weer lastig, of ineens een superpromovendus uit de VI. Vanaf divisie VI wordt het gewoon lastig om te promoveren (in tegenstelling tot promoveren uit divisie VII tot XI ;) ).
Als het goed is gaat dat dit seizoen veranderen (met het verdubbelen en vervievoudigen van sommige competities wordt de trechterconstructie ook toegepast op de lagere divisies)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Marzman schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 01:04:
[...]

Dat kan inderdaad lastig zijn als je zo "vast" komt te zitten in een competitie. Ik ken ook iemand die uiteindelijk maar expres is gaan degraderen om het daarna in een andere VI te proberen (hem viel hetzelfde op als jou).
Kortom de teams in de V en de topteams uit de VI zitten allemaal vast in het trechtertje van Sandyman.
Ander iets is het team dat kansloos dit seizoen 7e eindigde boven het bot team in mijn divisie en nu door de botverwijdering in een VI divisie is gekomen waar hij mee doet om de titel met zijn 140 ratings.
Lekker hoor, als ik dat had geweten had ik me.....als....als....als... :o How unfair.

Ik zit gewoon lekker vast in de VI dus.
Gewoon blijven doorbouwen aan het team, ooit komt de promotie. 8)

p.s Stiekum had ik gehoopt dat ze met de botverwijdering ALLE teams weer gelijkwaarding over de divisies hadden ingedeeld. Dan waren de superzware en extreem zwakke competities in een divisie wat gelevelled. Helaas ijdele hoop.
Marzman schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 01:06:
[...]

Als het goed is gaat dat dit seizoen veranderen (met het verdubbelen en vervievoudigen van sommige competities wordt de trechterconstructie ook toegepast op de lagere divisies)
Inderdaad de kampioensreeksen van ikbenlekkervijfkeerachterelkaarkampioenvandeelfdenaardezesdedivisielekkerpuh zullen nu ook wel verleden tijd zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Quintus op 21-04-2006 01:14 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netjes ja ik had nu op de 1700-1800 moeten zitten, maar het zat me niet echt mee de laatste tijd. ook ben ik er een hoop kwijt geraakt door een paar x 30 docs in te huren. dat doe ik niet meer. dan maar een weekje minder training voor 1 gast.

ik twijfel om wat te gaan verkopen, maar als ik eens iets wil uithalen in de beker heb ik mijn midjes wel nodig.... even een kosten/baten analyse maken.

begin seizoen 19 jarige briljante mid is volgens mij een hele hoop waard namelijk. 3m ofzo? en mijn andere 4* mid is eigenlijk te oud. hij was 6 weken geblesseerd en is dus een heel niveau lager dan geplanned :(

begin seizoen worden er wel gekke bedragen betaald, maarja je betaald ook weer een hoop voor trainees. zeker pm.... een fatsoenlijke is al snel 2m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

TU:

Passing +3 :*)

2x van redelijk naar goed
1x van goed naar uitstekend

* Spypiet is blij

Zo, en nu stage lopen...

[ Voor 17% gewijzigd door Spypiet op 21-04-2006 06:58 ]

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23
TU:
Verdedigen: +2
Vorm: +7/-6 (coach en clown zitten nu allebei op uitstekend vorm... :X)

Komende week moeten er nog 2/3 verdedigers poppen en dan ben ik helemaal over naar vleugelspel trainen. Ik heb nu 1.3 miljoen in kas en daar moet nog bij komen:
- bijna 19 formidable (500k)
- bijna 20 briljant en krachtig (1400k)
- bijna 22 wonderbaarlijk (1700k)
- bijna 21 uitmuntend + redelijk PM (800k)
- bijna 19 uitmuntend (800k)

Dus ik hoop op nog zo'n 5 miljoen. Dan kan het grote inkopen gaan beginnen en kan ik een poging tot handhaving gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Spelhervatting: +10

Redelijk ok dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Passen +3 :) Twee 17 jarigen van goed naar uitstekend, een 17-jarige naar goed. Was geen slecht plan om passen te trainen zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Nu online

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Geen slechte TU, ben alleen vergeten een speler om te wisselen zodat een 17 jarige zou poppen. Nou jah, volgende week dan maar :p

Vorm +7 / -3
TSI +1280 / -430
PM +1 18 jaar naar uitsteekbaar

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Experience: 3 (+3/-)
TSI: 14840 (+15640/-800)
Playmaking: 3 (+3/-)
Form: 0 (+5/-5)

Ach leuke update, mijn toekomstig coach zit nu op goed ervaring. Nu nog een weekje conditie.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorm -10 :( klote conditie traine
conditie +11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TSI: +1690/-1340
Vorm: +6/-5
Passen: +1 een 19 jarige naar goed.

Had eigenlijk op meer pops gehoopt, maar die komen volgend seizoen wel weer :)

EDIT:

Passen: +2 een 19 jarige naar goed en 17 jarige YP van dit weekend naar goed (prijs schiet wel omhoog :P).

Toch wel handig die nieuwe spelersontwikkeling binnen Hattrick. Had mijn Hattrick Organizer nog niet geupdate, dus daar zag ik deze pop niet.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

H2opoloër schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 07:58:
Vorm -10 :( klote conditie traine
conditie +11
Vorm -11 (waarvan -2 bij de B keep)
Conditie + 11

Nog maar 2 trainees op redelijk conditie de rest allemaal uistekend op een goede na.
De toekomstig coach zit nu op formidabel conditie lekker nuttig.
Volgende week snel terug naar positispel, de vorm daalt wel hard!

[ Voor 23% gewijzigd door Quintus op 21-04-2006 09:28 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

conditie +9
vorm -7

balen want mijn beste trainee is niet in conditie gestegen boehoe :'-(

ik twijfel of ik nog een week conditie ga doen of ik ga de eerste week van het seizoen passen trainen msch 1-2 weken, maar zou dat rendabel zijn? ik heb wel een hoop spelers met redelijk/goed/uitstekend passen dus als daar er een aantal van poppen is dat best lucratief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 12-09 13:52
Ik heb nu twee weken conditie getrained. De tweede week gingn de vorm ernstig achteruit, en het aantal spelers wat qua conditie omhoog ging viel ook tegen. Ik ga de komende twee weken ook passen proberen..

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ralphie schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 09:50:
Ik heb nu twee weken conditie getrained. De tweede week gingn de vorm ernstig achteruit, en het aantal spelers wat qua conditie omhoog ging viel ook tegen. Ik ga de komende twee weken ook passen proberen..
Twee weken al? Ben je dan niet een week te vroeg begonnen met conditie?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Marzman schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:31:
[...]

Twee weken al? Ben je dan niet een week te vroeg begonnen met conditie?
Volgens mij begint ie net met een nieuw trainschema binnenkort en wordt nu eerst de conditie en wat passen opgepept.
Daarna zal ie wel langdurig een stat trainen.

Correct me Ralphie :P

[ Voor 21% gewijzigd door Quintus op 21-04-2006 12:05 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Woei passen +2 (twee 17 jarige defs naar uitstekend), goed id dus om passen te trainen. Volgende week weer lekker mijn defs opkrikken, hopen dat de markt een beetje aantrekt alleen voor mijn wonderbaarlijk def die ik begin seizoen wil verkopen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 12-09 13:52
Quintus schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:03:
[...]

Volgens mij begint ie net met een nieuw trainschema binnenkort en wordt nu eerst de conditie en wat passen opgepept.
Daarna zal ie wel langdurig een stat trainen.

Correct me Ralphie :P
You stand correct :P

Ik heb nu twee weken conditie getrained, om mijn middenvelders op uitstekend te krijgen. Nu ben ik van plan om twee weken passen te trainen, en dan hopen dat er wat pops zijn vlak voor de start van het nieuwe seizoen (zitten toch nog twee trainingen tussen??). Daarna stap ik weer over op pm training.

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Ralphie schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:40:
[...]

You stand correct :P

Ik heb nu twee weken conditie getrained, om mijn middenvelders op uitstekend te krijgen. Nu ben ik van plan om twee weken passen te trainen, en dan hopen dat er wat pops zijn vlak voor de start van het nieuwe seizoen (zitten toch nog twee trainingen tussen??). Daarna stap ik weer over op pm training.
Nog slechts één tussenweekje te gaan. Dus kun je kiezen voor 1 weekje passentrainen en dan pm of die 1e volle week meer spelers op passen trainen.
Lees bericht

Verzonden 2006-04-21 12:10:00
Van HT-Team
Onderwerp Uptime Review

Starting now, we will report the monthly uptime of the Hattrick site to our Supporters, and extend your subscriptions with a period equal to our downtime for that month.

As a special introduction, we are extending all Supporter subscriptions with 4 full days as compensation for the performance problems we experienced in March.

We appreciate your Support - thank you!
Lekker weer 4 daagjes extra !
Eerst en vooral zal je het loon van een nieuwe speler meteen de eerste week al moeten betalen. Hun salaris komt namelijk bij de tijdelijke uitgaven voor die week. Deze verandering vindt plaats op 24-04-2006 om 20.00u. HT-tijd.
Dit vond ik altijd al een vreemde constructie, lekker ze spelers op zondag kopen en voor de volgende zondag verkopen. Kon je mooi een goddlijke speler kopen voor twee wedstrijden zondr ooit loon te betalen.

En wat vinden we van de wedstrijdorders opgeven in een flash omgeving?
Ik vind het maar niks eigenlijk.
Alhoewel je kunt nu wel de penaltynemers selecteren op stat! Ideaal voor de beker.

[ Voor 56% gewijzigd door Quintus op 21-04-2006 13:17 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorm, is behoorlijk gedaald, toch is 1 verdediger met in vorm gestegen (+2). Heb conditie getraind en heb daar niet echt spijt van. Al m'n trainees zijn (op 1 na) allemaal in conditie gestegen en heb nu 2 verdedigers met goed conditie en een aantal met redelijk conditie. Die kan ik dus veel makkelijker verkopen en vallen wat meer op als ik ze te koop zet. Overigens vind ik conditie training voor verdedigertrainers niet erg slim, maar kon helaas niet anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Trainingsupdate:
Vorm: +4/-5
Verdedigen: -

Dat nieuwe wedstrijdformulier is best leuk gedaan :) en de nieuwe sup-functies ook, dus ik ben voorlopig weer tevreden (totdat ik weer een wedstrijd verlies). Tis nu écht duidelijk waar je spelers staan, en je maakt ook niet zo makkelijk repositionerings-fouten. Nu had de HT-plugin van firefox daar al wel wat op gevonden, maar ik vind het wel netjes zo.

[ Voor 33% gewijzigd door Joss op 21-04-2006 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:13:
Vorm, is behoorlijk gedaald, toch is 1 verdediger met in vorm gestegen (+2). Heb conditie getraind en heb daar niet echt spijt van. Al m'n trainees zijn (op 1 na) allemaal in conditie gestegen en heb nu 2 verdedigers met goed conditie en een aantal met redelijk conditie. Die kan ik dus veel makkelijker verkopen en vallen wat meer op als ik ze te koop zet. Overigens vind ik conditie training voor verdedigertrainers niet erg slim, maar kon helaas niet anders...
Het is dat je het zelf zegt... Waarom train je dan geen passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je ze met pm hebt moeten ze conditie hebben om nut te hebben. anders krijg je er straks bijna niks extra's voor.

wil jij een 20 jarige wonderbaarlijke def met goed pm met waardeloos conditie? nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Er is een bepaald gebied waarop het de match-engine pijnlijk aan intelligentie ontbrak, namelijk bij de vaststelling van de doelpuntenmaker heeft hij nooit in ogenschouw genomen of een speler was gerepositioneerd of wat zijn scorend vermogen was. Vanaf nu zijn scoren, positie, vorm, fitheid en ervaring alle van invloed op wie een echte goalgetter wordt, waarmee de match-engine weer wat realisme heeft bijgeleerd.
Hmm intressant om nu spitsen te trainen denk ik want dit maakt sommige middenvelders dus prutsers en zorgt er zeker voor dat sommige ploegen het moeilijk zullen krijgen met het scoren.

Nog iets, ik weet niet of het een ieder is opgevallen maar in de nieuwe flash animatie is het mogelijk in een 3-4-3 systeem 3 mids aanvallend in te zetten. Dit kan niet in de oude versie, bug?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:46:
[...]

Hmm intressant om nu spitsen te trainen denk ik want dit maakt sommige middenvelders dus prutsers en zorgt er zeker voor dat sommige ploegen het moeilijk zullen krijgen met het scoren.

Nog iets, ik weet niet of het een ieder is opgevallen maar in de nieuwe flash animatie is het mogelijk in een 3-4-3 systeem 3 mids aanvallend in te zetten. Dit kan niet in de oude versie, bug?
Nee, als je goed leest, wordt er iets anders bedoelt. Of dat je een doelpunt maakt staat hier buiten kijf, maar wie het doelpunt maakt wordt hier aangetipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Eigenlijk is het niet realistisch dat conditie alleen echt van belang is voor middenvelders. In "de echte wereld" zou een verdediger met rampzalige conditie kruipend over het veld gaan na twee sprintjes. Laat staan counters. :P toch wel krom eigenlijk.
Ok middenvelders hebben meer conditie nodig, dan nog zou een minimum niveau van matig condite voor verdedigers en spitsen uiteraard eerlijker zijn.
Joss schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:47:
[...]

Nee, als je goed leest, wordt er iets anders bedoelt. Of dat je een doelpunt maakt staat hier buiten kijf, maar wie het doelpunt maakt wordt hier aangetipt.
Kortom spitsen zullen meer gaan scoren naar verhouding.

[ Voor 32% gewijzigd door Quintus op 21-04-2006 13:51 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Quintus schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:48:
Eigenlijk is het niet realistisch dat conditie alleen echt van belang is voor middevelders. In "de echte wereld" zou een verdediger met rampzalige conditie kruipend over het veld gaan na twee sprintjes. Laat staan counters. :P toch wel krom eigenlijk.
Ok middenvelders hebben meer conditie nodig, dan nog zou een minimum niveau van matig condite voor verdedigers en spitsen uiteraard eerlijker zijn.
Dat is ook zo :)

Bepaalt hoeveel capaciteit je spelers in de tweede helft verliezen. Dit is het meest van belang voor middenvelders, voornamelijk voor de centrale middenvelders, maar ook voor verdedigende aanvallers en aanvallende verdedigers. Het is ook nog van een beetje belang voor de overige spelers.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:48:
Kortom spitsen zullen meer gaan scoren naar verhouding.
Volgens mij word alleen de verhouding verlegt. Als je een uitstekende en formidabale spits hebt. Dan is de kans groter geworden dat de fromidabele ze scoort en niet een totale willekeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:10:
[...]

Volgens mij word alleen de verhouding verlegt. Als je een uitstekende en formidabale spits hebt. Dan is de kans groter geworden dat de fromidabele ze scoort en niet een totale willekeur.
Dat ook wel, maar middenvelders en verdedigers zullen minder gaan scoren en daarmee de spelers met hogere scoorvaardigheid, spitsen dus, meer. Dat bedoelde ik. :)
Het "probleem" dat je nu wel hebt is dat je een laten we zeggen uitmuntende spits hebt die veel bijdraag t aan je ratings. Je scoort wel meer maar niet persé die speler. Laat je die spits weg uit de opstelling scoor je wel ineens veel minder. Dat wordt dus nu opgelost.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
als je hem in de oude situatie wegliet uit je opstelling, scoorde ook je team minder, net zo veel minder als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:10:
[...]

Volgens mij is het zo dat als je nu middenvelders heb met zeer hoge hoge scorings skill dat deze zeer goed gaan bijdragen aan je aanvals rating. Het zelfde gelde al voor verdedigers met hoge positiespel skill.

Conditie word nu voor alle veldposities belangrijk en dat is best jammer want één van mijn punten in mijn plan was toch wel heel duidelijk dat ik geen conditie train in het spitsen trainings deel. Maarja Plan is aangepast en rekening gehouden met dit soort zaken uiteraard ;)

Toch vraag ik mij af wat het allemaal inhoud dadelijk in de wedstrijden

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:32:
[...]

Het is dat je het zelf zegt... Waarom train je dan geen passen?
Omdat Ht mijn oefenwedstrijd naar de eeuwige jachtvoetbalvelden heeft geholpen. En het trainen op passen dus 0% zin had, evenals het trainen op verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar je kreeg wel 40k ofniet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:51:
[...]

Dat is ook zo :)

Bepaalt hoeveel capaciteit je spelers in de tweede helft verliezen. Dit is het meest van belang voor middenvelders, voornamelijk voor de centrale middenvelders, maar ook voor verdedigende aanvallers en aanvallende verdedigers. Het is ook nog van een beetje belang voor de overige spelers.
euh volgens mij is het voor wingers ook belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe verandering:
Het onnodig ingewikkelde faillissementssysteem wordt hervormd: iedereen heeft in geval van financiële problemen twee weken de tijd om weer een economisch gezonde situatie te bereiken, zonder login-beperkingen. De 5-logins-regel is geschrapt.
zo te zien vonden ze die actie van die FC Barentin in de ht-masters niet zo leuk

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 16:43:
[...]

zo te zien vonden ze die actie van die FC Barentin in de ht-masters niet zo leuk
Denk het ook niet, maar je kan nu nog altijd 2 week van tevoren je goddelijke spelers inkopen. Overigens kreeg ik toen ik inlogde gelijk te zien wie er gestegen waren tijdens de training is dit nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:01:
[...]

Omdat Ht mijn oefenwedstrijd naar de eeuwige jachtvoetbalvelden heeft geholpen. En het trainen op passen dus 0% zin had, evenals het trainen op verdedigen.
Ah kijk, duidelijk verhaal. Lastig om alle verhalen die mensen hier vertellen meteen te koppelen aan de juiste teams :)

Moet trouwens zeggen dat hattrick er hier en daar wel naast zit met skill stijgingen. Spelers die toch echt beter zijn geworden de afgelopen weken worden niet vermeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 16:23:
[...]

euh volgens mij is het voor wingers ook belangrijk.
Volgens mij ook, zeker voor wingers naar het midden. Die tekst die ik geplakt heb staat op de hattricksite zelf.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:56:
[...]

Volgens mij is het zo dat als je nu middenvelders heb met zeer hoge hoge scorings skill dat deze zeer goed gaan bijdragen aan je aanvals rating. Het zelfde gelde al voor verdedigers met hoge positiespel skill.

Conditie word nu voor alle veldposities belangrijk en dat is best jammer want één van mijn punten in mijn plan was toch wel heel duidelijk dat ik geen conditie train in het spitsen trainings deel. Maarja Plan is aangepast en rekening gehouden met dit soort zaken uiteraard ;)

Toch vraag ik mij af wat het allemaal inhoud dadelijk in de wedstrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oops.... Dit is dus op reactie van damien :)

Wat je zegt klopt niet, er zal niks veranderen , alleen de kans dat een bepaalde speler gekozen zal worden als doelpuntenmaker verandert(op basis van zijn scoren/vorm/conditie), de goal valt dus zowiezo, alleen spelers met bovengenoemde eigenschappen zullen rap als doelpuntenmaker aangeduid worden.

Het zou niet mooi zijn, spitsen en scoren/conditie zou anders in een klap heeeeel belangrijk zijn. Ik train ook scoren, maar dit kan toch niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is weer zover:
Van het nederlands forum

Edit .. en ja ik ben van plan om alle Ere divisie clubs uit te schakelen in de beker. Met de tegenstand in mijn league kan ik in principe alles piccen met Rudy Bouwmeister (wordt Excellent coach popular solid leadership Nederlander). Wel moet er nog wat middenvelders aangetrokken worden en wat spitsen. Coen (U20 Utopische keeper) zit ook al in de begroting.

Teamname: 6. HARDTRANCE(20911) V.191 31 985 227 €

En ja hoor ook in Nederland gaat het gebeuren, MOOIH! Hou deze gast in de gaten want die gaat een paar divine mongolen kopen, en dan 1 voor 1 de eredivisieteams eruit knikkeren en dan vooral dat rotterige Fist club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Nu online

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Mjah, dan zou ik toch echt voor teambehoud gaan... ik snap dit soort dingen niet helemaal..... dan win je wat en ben je je team kwijt :p Nou jah, maar eens zien wat het wordt en überhaupt maar kijken oftie het redt ;)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, die gast in Engeland had het ook al niet gered >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Grappig, een oud GoT'er, is dat Fonz niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Sandyman538 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:53:
[...]

Grappig, een oud GoT'er, is dat Fonz niet?
Ik meende ook al dat het een bekende was uit vroegere GoT tijden. (_Fonz aka Martijn W)
Hij staat nog wel ingeschreven op de Gottrick site.

[ Voor 19% gewijzigd door Quintus op 21-04-2006 20:31 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Flash wedstrijd-orders vind ik wel mooi en handig. Nog wel even wennen - ik heb m'n opstelling toch maar in de 'ouderwetse' vorm gecontroleerd of het wel zo stond als ik bedoelde...

In de beker tegen PSV Eindhoven dus dat wordt lastig :P
(Maar eigenlijk is het een cluppie uit de VII die ik best kan hebben als het een beetje meezit.)

Is er hier nog iemand een promotie door de neus geboord doordat ze opeens die regels hebben veranderd? Ach ik geloof dat toch niemand van te voren zeker wist wat er ging gebeuren en het is toch maar een extra promotie, maar als je er al op gerekend had kan het toch tegen vallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik en wel meer teams in de laagste divisies. Ik ben nog maar net begonnen, en begonnen in de 12e. Nu zijn de laagste twee divisies geschrapt en is de 10e de laagste. Ik zit net als veel andere teams uit de 12e nu in de 9e divisie. Mijn team is Deportivo Deurningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 21:39:
Ja, ik en wel meer teams in de laagste divisies. Ik ben nog maar net begonnen, en begonnen in de 12e. Nu zijn de laagste twee divisies geschrapt en is de 10e de laagste. Ik zit net als veel andere teams uit de 12e nu in de 9e divisie. Mijn team is Deportivo Deurningen.
Promotie door de neus geboord in de zin van geen promotiebonussen gekregen?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 21:39:
Het lijkt mij een vreemde redenatie. Je bent toch gepromoveerd? Je zit zelfs drie divisies hoger. Ik zou er blij mee zijn, meer sponsorgelden, meer supporters en meer geld tijdens wedstrijden.

Ik zal wel iets missen hier :+

[ Voor 18% gewijzigd door Marzman op 22-04-2006 11:07 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabberhead
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-12-2020

Gabberhead

Pluizig en blauw

Marzman schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 11:06:
[...]

Het lijkt mij een vreemde redenatie. Je bent toch gepromoveerd? Je zit zelfs drie divisies hoger. Ik zou er blij mee zijn, meer sponsorgelden, meer supporters en meer geld tijdens wedstrijden.

Ik zal wel iets missen hier :+
Nouja... normaal gesproken heb je tussen 12 en 9 drie seizoenen om je team op te bouwen, geld te verdienen, sponsoren te verzamelen enz enz. Daar helpen promotiebonussen ook flink bij.
Nu moeten die teams met een selectie geschikt voor de 12e divisie, zonder al die inkomsten ineens mee gaan draaien in de 9e. Lijkt me dat er een hoop problemen mee gaan krijgen.

Integratie ontwikkelaars hier melden! http://www.whitehorses.nl

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar je bent niet de enige die promoveert.......................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Gabberhead schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 11:31:
[...]

Nouja... normaal gesproken heb je tussen 12 en 9 drie seizoenen om je team op te bouwen, geld te verdienen, sponsoren te verzamelen enz enz. Daar helpen promotiebonussen ook flink bij.
Nu moeten die teams met een selectie geschikt voor de 12e divisie, zonder al die inkomsten ineens mee gaan draaien in de 9e. Lijkt me dat er een hoop problemen mee gaan krijgen.
Ik denk dat dat wel meevalt. Als je twee/drie seizoenen in IX (wat ik niet zie gebeuren voor de actievere teams) blijft hangen kom je weer op hetzelfde uit en heb je uiteindelijk meer geld gekregen omdat je twee divisies hoger speelt.

Zo'n promotiebonus is ook geen vetpot. Je kunt er het gat aan inkomsten in het tussenseizoen handig mee opvangen, maar veel meer ook niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Marzman op 22-04-2006 11:40 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 11:37:
[...]

Ik denk dat dat wel meevalt. Als je twee/drie seizoenen in IX (wat ik niet zie gebeuren voor de actievere teams) blijft hangen kom je weer op hetzelfde uit en heb je uiteindelijk meer geld gekregen omdat je twee divisies hoger speelt.

Zo'n promotiebonus is ook geen vetpot. Je kunt er het gat aan inkomsten in het tussenseizoen handig mee opvangen, maar veel meer ook niet.
Daar ben ik het wel mee eens, daarnaast moet ik zeggen dat er veel spelers uit de 12e nu dus in de 9e zijn beland. In de 10e zitten (bijna) alleen maar bot teams. Ik zou gepromoveerd zijn naar de 11e maar beland dus ook in de 9e. Ik hoop wel op meer geld, aangezien de promotiebonus geen vetpot is en ik nog steeds rood sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan is jouw promotie je dus niet door de neus geboord. Er zijn ook teams die dachten extra te promoveren op basis van hun plaats op de ranglijst, maar op het laatst is besloten de extra promotie te doen op basis van competitienummer...Die ranking die heel het seizoen zichtbaar was is dus voor niets geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en weer heb ik iets ontdekt!

je kan nu je eigen teamtenue 'painten'

en er is een eregallery en een soort trainingsoverzicht

volstrekt en compleet nutteloos allemaal natuurlijk, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 14:57:

Ja dat hebben ze met de start van dit seizoen ingevoerd. Die eregallerij is voor mij net te laat, aders wilde ik er de bejaarde spelers uit mijn startteam inzetten, maar die spelers zijn weg.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 14:57:

Jij bent snel =) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, al die nutteloze dingen zijn wel leuk. Daarnaast kun je je team er flink mee onderscheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik verdiep me er nooit zo in... :)

zo hip als ik ben heb ik natuurlijk even mijn tenues aangepast. in pasteltinten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 15:05:
Ach, al die nutteloze dingen zijn wel leuk. Daarnaast kun je je team er flink mee onderscheiden.
Heel hip die roze sokken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

licht paars ;)

en ja heel hip. is in hé? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind die nieuwe flash wedstrijd orders wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

handig niet echt,maar het ziet er wel erg strak uit. had ik nog niet gezien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

First Post in het nieuwe seizoen :p
Zondag, trainingsweek 1 van de competitie is begonnen !

.....en nu maar hopen op die superpull vanavond.

Wat ga jij kopen van je eventuele superpull vanavond?

[ Voor 18% gewijzigd door Quintus op 23-04-2006 02:14 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Mocht ik een superpull hebben dan ga ik een nieuwe coach en twee trainees scoren. Niet dat het gaat gebeuren, maar dromen is altijd leuk :)

Nu kijken wat er allemaal gaat gebeuren binnenkort in de competitie :) Als ik kansen heb om te winnen dan is het dit seizoen. De kampioen van vorig seizoen heeft gewonnen van een team dat bot zou worden en is vervangen door een redelijk brak elftal. Al met al staat er 1 hele goede concurrent in deze competitie, maar daar heb ik weinig van verloren tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik haal dan mooi een wereldklasse spits en derest houd ik ff 2 a 3 week want dan krijg ik weer geld van trainiers voor versterking :)

edit: sponsorgeld 10k naar beneden :(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeugdopleiding eindelijk op solid. Nu nog 1 seizoen wachten totdat hij popt naar uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 14:23:
jeugdopleiding eindelijk op solid. Nu nog 1 seizoen wachten totdat hij popt naar uitstekend.
De mijne staat ook al op uitstekend en in iets minder dan een seizoen dus hopelijk hoef je geen volledig seizoen te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marco Nardelli (112618148)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschapscapaciteiten.

Nationaliteit: flag Italia
Total Skill Index (TSI): 2 190
Loon: 980 €/week
Eigenaar: Winner George

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos

dan heb je even een leuke yp.................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Sponsors 30k naar beneden. :(
Als ik een superpull heb koop ik een super keeper. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-CKY2K- schreef op zondag 23 april 2006 @ 17:38:
Sponsors 30k naar beneden. :(
Als ik een superpull heb koop ik een super keeper. :)
Bij mij ook, maar dat trekt meestal vrij snel bij :)

Nu nog afwachten wat de nieuwe salarissen gaan kosten.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sponsorinkomsten hier maar met 3k naar benden. Met een superpull is het eerste wat ik ga halen een nieuwe spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

H2opoloër schreef op zondag 23 april 2006 @ 17:12:
Marco Nardelli (112618148)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschapscapaciteiten.

Nationaliteit: flag Italia
Total Skill Index (TSI): 2 190
Loon: 980 €/week
Eigenaar: Winner George

Spelmaken: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos

dan heb je even een leuke yp.................
Dat is inderdaad een mooie. Nog twee uurtjes en dan mogen wij ons geluk beproeven.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:09
Ik zie nu dat alleen de nr1 gaat promoveren. Opzich vind ik dit wel spannend, maar dat kan wel betekenen dat je lang vast blijft zitten in je competitie. Waarom doen ze geen playoffs systeem, waar de nr5 ook meestrijd voor de promotie plek eigenlijk?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ph4ge schreef op zondag 23 april 2006 @ 18:16:
Ik zie nu dat alleen de nr1 gaat promoveren. Opzich vind ik dit wel spannend, maar dat kan wel betekenen dat je lang vast blijft zitten in je competitie. Waarom doen ze geen playoffs systeem, waar de nr5 ook meestrijd voor de promotie plek eigenlijk?
Promoveren? De eerste competitiewedstrijd moet nog komen man en dat de nr5 niet promoveert lijkt me logisch, of mis ik iets hier? :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal dat niemand deze woensdag een vriendschappelijke wedstrijd speelt?
Want ik had eerst 1 geregelt. Maar mijn tegenstander moest in de beker, dus de wedstrijd werd verwijderd. (De wedstrijd was al geregelt en stond al bij "Wedstrijden")

En nu kan ik ook niemand uitdagen die nog geen wedstrijd heeft geregelt..
Daarom deze vraag.. Ik wou er nog niet meteen een GM mee lastig vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:09
Marzman schreef op zondag 23 april 2006 @ 18:20:
[...]

Promoveren? De eerste competitiewedstrijd moet nog komen man en dat de nr5 niet promoveert lijkt me logisch, of mis ik iets hier? :)
Was een mislukte verwijzing naar de grap die playoffs heet. Maar dat is offtopic, wat wel ontopic is dat mn sponsors met 5000 zijn gestegen :). Komt door die promoties denk ik.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal mijne de u20 hale??? :) :Y) _/-\o_ :D :+ 8) :*) :o :9 :P :> >:)

Henrik Reus
TSI=1 070, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschap [Onvoorspelbaar]

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Yes yes yes, topspeler gepulld!

Gijs Wijsman (112860273)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 €/week
Eigenaar: FC Strijen

Positiespel: slecht Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 23-04-2006 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 19:06:
Is het normaal dat niemand deze woensdag een vriendschappelijke wedstrijd speelt?
Want ik had eerst 1 geregelt. Maar mijn tegenstander moest in de beker, dus de wedstrijd werd verwijderd. (De wedstrijd was al geregelt en stond al bij "Wedstrijden")

En nu kan ik ook niemand uitdagen die nog geen wedstrijd heeft geregelt..
Daarom deze vraag.. Ik wou er nog niet meteen een GM mee lastig vallen.
Je kunt wel mensen uitdagen, maar bijna iedereen speelt in de beker. Je zult dus mensen uit de laagste divisies moeten uitdagen, anders zet je even een bericht bij advertenties dan krijg je zo een paar uitdagingen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op zondag 23 april 2006 @ 19:47:
Yes yes yes, topspeler gepulld!

Gijs Wijsman (112860273)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 €/week
Eigenaar: FC Strijen
Woehoe, gefeliciteerd man. Ik ben ook benieuwd hoe veel miljoen ik voor mijn pull ga krijgen :)

Ferry Filet (112860895)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 30
Loon: 520 €/week

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben benieuwt wat mijne opbrengt

edit: bod staat nu al op 255k

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 20:02 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.