\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Lekkere baan, maar inderdaad jammer van de medailletijden. Wat dat betreft ben ik het dus eens met Just_I.daPet schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:35:
Weer even bezig geweest, wat vinden jullie van deze?
Rush Back
[afbeelding]
Clique de pique
Heb er natuurlijk nog plenty, ben al bezig met een cross-forum post in het engels die geschikt is voor alle fora en al mijn tracks bevatten. Wellicht post ik die nog, dat wordt wel een mega post
Veel plezier iig met deze
Soms wel irritant, van die mensen die alleen maar zitten te schelden...maarja als je er niet op reageerd zijn ze meestal snel weg.Just_I schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 18:34:
[...]
Uiteraard, maar je hebt het geleuter toch ook op de Sleepie server, misschien wel in wat mindere mate, maar bijna alleen maar 's middags.
[ Voor 24% gewijzigd door .daan op 31-05-2006 19:21 ]
public void ik()
Aangezien DrivinUCrazy nogal lang is, wordt dat regelmatig afgekort tot Drivin, Driven (leuke woordspeling), Crazy, of DuC. Ik vind het allemaal wel best, ik probeer alleen mijn naam eer aan te doen.
Ik wil gerust een poging wagen om wat baanrecords neer te zetten (ik heb de komende weken veel vrije dagen), maar echt niet allemaal!
Een wachtwoord lijkt me niet zo'n goed plan, dan komen er idd alleen nog maar GoTters binnen, maar dan wordt het toch wel leeg in de server.
Ik heb wel duidelijk gemerkt dat als je altijd vriendelijk blijft, je bij veel scheldende pubertjes toch wat respect kunt afdwingen. Niet bij ze allemaal natuurlijk, maar je kunt ook niet alles hebben.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
En zoals ik uit het bericht hierboven kan opmaken heeft GoT een eigen server?
GoT heeft geen eigen servers van tweakers.net oid. Er zijn echter wel servers van verschillende tweakers, onder andere Sleepie, pieterveenstra/Tombstone, DaPet. Hier zijn vaak GoTters te vinden omdat dit een beetje wordt gezien als GoT servers. Op Sleepie staan ook voornamelijk tracks die door GoTters gemaakt zijn waardoor dit nog meer gezien wordt als GoT server. Op de server van pieterveesntra staan ook aardig wat tracks die door GoTters gemaakt zijn
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Shaken, not stirred

Record staat op de track op iets in de 30 seconden. Inmiddels sneller gereden, zo'n 27:48.
Download
Wie rijdt sneller?
Ik heb de RevoltMania mod gebruikt, maar hij werkt ook zonder de mod prima
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Een track die je maakt voor de shortcuts vind ik zelf niet geweldig. Naar mijn idee heeft deze track ook meer te maken met geluk dan met skills. Ook het decor, alle vliegende schotels etc. vind ik wat overkill.
Kortom om ik ben niet echt gecharmeerd van deze track.
[ Voor 10% gewijzigd door Just_I op 01-06-2006 13:46 ]
Verwijderd
edit: waar zit die shortcut dan just_I?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 13:48 ]
Ga eens kijken na het rechte stuk als je naar beneden de bocht door moet naar rechts. Daar is een stuk opengelaten waar je doorheen kan. Dit werkt alleen wel als je aardig wat snelheid hebt en recht van het platform afrijd. En dan nog hopen dat je weer goed terecht komt.Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:46:
Opzich is het een leuke track en orgineel, maar als beginner ben je denk ik eerst een half uur aan het zoeken naar de goeie weg. Ik had er ook even moeite mee om de weg te vinden, maar na 10 minuten kom ik niet verder dan 46:45
Beetje schuin springen op het rechte stuk, In het midden neerkomen (gas los in de lucht) dan kun je zo schuin door springen naar die "halfpipe" en dan door richting finish.Just_I schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:49:
[...]
Ga eens kijken na het rechte stuk als je naar beneden de bocht door moet naar rechts. Daar is een stuk opengelaten waar je doorheen kan. Dit werkt alleen wel als je aardig wat snelheid hebt en recht van het platform afrijd. En dan nog hopen dat je weer goed terecht komt.
28.61 daarna wilde het niet echt meer lukken en ben ik er maar mee gestopt. Wel beetje vage baan hoor.FnF schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:45:
Ik heb weer een mooie track gemaakt
Shaken, not stirred
Wie rijdt sneller?
Ik heb de RevoltMania mod gebruikt, maar hij werkt ook zonder de mod prima
[ Voor 40% gewijzigd door mach2 op 01-06-2006 22:09 ]
Hallo
Het was eerst de bedoeling om wel een baan zonder shortcut te maken, maar bij het testen kwam ik toevallig ook achter (Die jij noemt wou ik al verhelpen, maar dat is helaas niet mogelijk door die geweldige editor die Nadeo biedtJust_I schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:44:
Mijn record op ^^ is 35.69 seconden ofzo, maar dat is met maar één shortcut. Er is nog ergens een tweede shortcut, maar die heb ik nog niet kunnen vinden, anders kom je nooit op een auteursrecord van 30.xx. Het is niet echt duidelijk (als je de 'officiële route' volgt) waar je nou precies langs moet gaan.
Een track die je maakt voor de shortcuts vind ik zelf niet geweldig. Naar mijn idee heeft deze track ook meer te maken met geluk dan met skills. Ook het decor, alle vliegende schotels etc. vind ik wat overkill.
Kortom om ik ben niet echt gecharmeerd van deze track.
Het was dit keer dan ook de bedoeling om zo'n vaag mogelijke baan te maken onder het motto van alle vage banen die ik en tegen gekomenmach2 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 22:05:
[...]
Beetje schuin springen op het rechte stuk, In het midden neerkomen (gas los in de lucht) dan kun je zo schuin door springen naar die "halfpipe" en dan door richting finish.
[...]
28.61 daarna wilde het niet echt meer lukken en ben ik er maar mee gestopt. Wel beetje vage baan hoor.
De baan zou sneller worden, maar er kwam wat tussen, dus toen maar snel een finish er neer gezet
Misschien dat ik de shortcut er nog maar even uit ga filteren
In ieder geval, ik heb een nieuwe baan gemaakt (En nee, dit keer geen shortcuts
The Right Stop's Revenge

Download
Gemaakt met de Wood Mod, maar werkt ook prima zonder
Trackinfo
Leuke dingen die ik niet of erg weinig tegen kom. Heb zelf weinig tot geen tijd aan de validatie besteedt, dus authortime zal niet zo moeilijk zijn
Moeilijkheidsgraad
Moeilijk
Tijd
Zo rond 1:20:00
[ Voor 22% gewijzigd door Phyxion op 02-06-2006 08:07 ]
Dat wil zeggen dat je het record van de maker hebt verbroken. Bij sommige banen is dat vrij lastig, bij andere niet...dat ligt er maar aan hoeveel tijd de maker heeft besteed aan het testen van de baan. In dit geval moet ik je helaas uit je droom helpen, 1.06 is niet slecht, maar ook niet heel snel op die baanVerwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 02:01:
dnnow of et speciaal is maar je weet maar nooit :
[afbeelding]
Die wallride is echt te fucking smalFnF schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 06:48:
[...]
In ieder geval, ik heb een nieuwe baan gemaakt (En nee, dit keer geen shortcuts) Naar mijn mening een van de mooisten die ik gemaakt heb
The Right Stop's Revenge
[afbeelding]
Download
Gemaakt met de Wood Mod, maar werkt ook prima zonder
Trackinfo
Leuke dingen die ik niet of erg weinig tegen kom. Heb zelf weinig tot geen tijd aan de validatie besteedt, dus authortime zal niet zo moeilijk zijn
Moeilijkheidsgraad
Moeilijk
Tijd
Zo rond 1:20:00

[ Voor 51% gewijzigd door .daan op 02-06-2006 10:25 ]
public void ik()
Ik heb die wallride met zin zo kort gehouden, het is best te doen, en als je even naar de titel van de baan kijkt, zou de hint er genoeg moeten zijnDaantjuh schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:48:
[...]
Dat wil zeggen dat je het record van de maker hebt verbroken. Bij sommige banen is dat vrij lastig, bij andere niet...dat ligt er maar aan hoeveel tijd de maker heeft besteed aan het testen van de baan. In dit geval moet ik je helaas uit je droom helpen, 1.06 is niet slecht, maar ook niet heel snel op die baan
[...]
Die wallride is echt te fucking smalEn als je er dan eindelijk goed door komt heb je daarna teveel snelheid om in de baan te blijven...ben dus nog niet in de buurt van de finish gekomen, maar het laatste stuk zag er ook nog wazig genoeg uit in de overview. Mocht ik me gruwelijk vervelen dit weekend zal ik nog wel eens poging wagen
Ik heb even een replay gemaakt, als iemand er belang bij heeft, vraag maar even, 1:10:56
[ Voor 6% gewijzigd door Phyxion op 02-06-2006 11:03 ]
Hmm, die wallrade had ik na 1 of 2x snel door, alleen crashte daarna bij het afstapje (na de boosters na de palen). Daarna duurde het 8x voordat die wallride me weer lukte, heb een tijd neergezet van 1:31:46
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Ik heb niet aan de tijden gezeten, TMN heeft dat zelf zo ingevuldwebfreakz.nl schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 11:12:
[...]
Hmm, die wallrade had ik na 1 of 2x snel door, alleen crashte daarna bij het afstapje (na de boosters na de palen). Daarna duurde het 8x voordat die wallride me weer lukte, heb een tijd neergezet van 1:31:46En zowaar Gold-medal hiermee
Mijn record op die track staat geloof ik op iets van 1:03.xx op 54.89 seconden dusVerwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 02:01:
[afbeelding]
Zal straks weer even je nieuwe track onder de loep nemen FnF
Ik kom maar niet voorbij die wallride, zoals al eerder gezegd is die veel te smal. Ook de scheve looping vind ik niet zo geslaagd, hij is wel te doen, maar desondanks vind ik het maar niks. Heb de track verder niet kunnen rijden dan die gare wallride dus daar kan ik je niks over zeggen.
[ Voor 32% gewijzigd door Just_I op 02-06-2006 13:24 ]
ik heb wel al gezocht met de zoek functie maar niks gevonden.
[ Voor 2% gewijzigd door harmz op 02-06-2006 14:04 . Reden: type fout ]

Zijn jullie daarvan niet op de hoogte of is het eruit gesloopt sinds een tijdje ?? Zolang het erin zit ga ik dit spel niet spelen terwijl het me best grappig lijkt sinds ik ooit een baan-bouw-verslaving ben opgelopen met Re-Volt
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Neuh, je moet het _niet_ uitpakken, gewoon het zip-file in de eerder genoemde map zetten. En daarna kiezen in je profile.harmz schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:10:
je kan hem namelijk downloaden in .zip of .loc welke moet ik nemen en moet ik hem eerst uitpakken
Dat .loc bestand is een 1-regelig ascii-filetje met daarin de de locatie (vandaar .loc) van je zip file.
Het is niet nodig, maar dan hoeven je tegenstanders niet via P2P je skin over te halen. Als je bijvoorbeeld je eigen webserver hebt, of een homepage kan je daar je .zip bestand neerzetten en moet je in het .loc bestandje aangeven waar je .zip bestand staat.
Voorbeeldje:
Ik heb:
eenhelemooieauto.zip <- die zet ik in /gamedata/skins/stadiumcar (o.i.d.)
daar zet ik ook een ascii-file, genaamd:
eenhelemooieauto.zip.loc neer.
In dat bestandje staat de volgende regel:
http://www.mijneigensite.nl/eenhelemooieauto.zip
en dan upload ik het zip-file naar mijn eigen server.
Beetje duidelijk zo, hoop ik.
Gewoon installeren die game, starforce heb je geen last van. Maar ik heb na installatie gewoon starforce ff verwijdert met dit : http://onlinesecurity-on.com/downloads/sfdrvrem.zip (is de starforce removal tool). Verwijdert al die starforce driver onzin en het spel blijft daarna nog perfect werken. Dus spelen maar zou ik zeggen, is de moeite waard!nero355 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:12:
* nero355 zat zo eens is de startpost te lezen en toen : Nergens, maar dan ook nergens staat er dat dit spel StarForce gebruikt
Zijn jullie daarvan niet op de hoogte of is het eruit gesloopt sinds een tijdje ?? Zolang het erin zit ga ik dit spel niet spelen terwijl het me best grappig lijkt sinds ik ooit een baan-bouw-verslaving ben opgelopen met Re-Volt
Hallo
Verwijderd
Lees net dit topic even door... lees ik een verwijzing naar Re-Volt.... Da's een tijd terug! Daar was ik ook flink met banen-bouwen bezig.mach2 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:51:
[...]
Gewoon installeren die game, starforce heb je geen last van. Maar ik heb na installatie gewoon starforce ff verwijdert met dit : http://onlinesecurity-on.com/downloads/sfdrvrem.zip (is de starforce removal tool). Verwijdert al die starforce driver onzin en het spel blijft daarna nog perfect werken. Dus spelen maar zou ik zeggen, is de moeite waard!
Trouwens, het valt me op dat het lijkt dat banen bouwen, level-editen usw. weer populairder wordt.
Was nog niet bekend met dit spel. Eerst maar eens PC opnieuw installeren, en dan maar eens installeren. Goeie tip voor die starforce driver mach2!
Verwijderd
Wat is starforce precies dan?mach2 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:51:
[...]
Gewoon installeren die game, starforce heb je geen last van. Maar ik heb na installatie gewoon starforce ff verwijdert met dit : http://onlinesecurity-on.com/downloads/sfdrvrem.zip (is de starforce removal tool). Verwijdert al die starforce driver onzin en het spel blijft daarna nog perfect werken. Dus spelen maar zou ik zeggen, is de moeite waard!
Hmm... jammer danmach2 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:51:
Had op een moment meer custom tracks dan defaultVerwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:23:
Lees net dit topic even door... lees ik een verwijzing naar Re-Volt.... Da's een tijd terug! Daar was ik ook flink met banen-bouwen bezig.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Just_I schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:46:
[...]
Mijn record op die track staat geloof ik op iets van 1:03.xx op 54.89 seconden dus
Zal straks weer even je nieuwe track onder de loep nemen FnF
Ik kom maar niet voorbij die wallride, zoals al eerder gezegd is die veel te smal. Ook de scheve looping vind ik niet zo geslaagd, hij is wel te doen, maar desondanks vind ik het maar niks. Heb de track verder niet kunnen rijden dan die gare wallride dus daar kan ik je niks over zeggen.
Ik vind het leuk om eens wat moeilijkere tracks te maken, de meeste tracks zijn allemaal erg gemakkelijk te finishen, zelfs de meeste tracks op 2Frag2Hard server zijn niet erg moeilijk.Moeilijkheidsgraad
Moeilijk
Maar als er vraag is naar wat makkelijke tracks zal ik voor jou wel wat in elkaar zetten
BTW, als je een replay wilt, ik heb er één gemaakt
//EDIT:
De replay
En zoals ik al eerder aangaf, de titel zegt veel, iedereen wil overal altijd maar met 600kmh door heen, maar eens een 200 proberen? Werkt ook goed hoor
Leuk geprobeerd, maar dit is FrontLine Pro, en installeert gewoon automatisch weer als je TMN opstartmach2 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:51:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door Phyxion op 02-06-2006 18:39 ]
In Trackmania nations zit helemaal geen beveiliging.nero355 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:12:
* nero355 zat zo eens is de startpost te lezen en toen : Nergens, maar dan ook nergens staat er dat dit spel StarForce gebruikt
Ik denk dat je Trackmania Sunrise dan bedoelt, die heeft inderdaad starforce
Alleen, welk nut dat had weet ik niet meer. Was het tegen het cheaten, of was het gewoon makkelijker om de beveiliging er niet uit te slopen?
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Verwijderd
Tot gisteren deed alles het prima maar nu geeft hij iedere keer slechte proxy verbinding.
Ik heb de vraag al eens ergens gezien maar geen antwoord over hoe ik dit op kan lossen.
ik gebruik helemaal geen proxy server .
Weet iemand raad.
Alvast bedankt Hilbert
If good's on the left, then I'm sticking to the right.
Verwijderd
Deze keer is hij wat moeilijker dan de vorige, maar weer verschillende wegen. Hoe sneller je rijdt, hoe sneller je weg is zegmaar. Als je bij de wallaride de bovenste route neemt ben je het snelst bij de finish.
Als er iemand bijdeweg tegen de horizontale palen aanknalt bij die jump moet je het ff zeggen dan pas ik hem aan.
Verwijderd
Reverse engineering.DrivinUCrazy schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 10:31:
Trackmania Nations bevat wel degelijk een beveiliging!
Alleen, welk nut dat had weet ik niet meer. Was het tegen het cheaten, of was het gewoon makkelijker om de beveiliging er niet uit te slopen?
http://tmn.sleepie.nl/tracks/Home_town.Challenge.Gbx
Ik heb geprobeerd om een klein stadje te bouwen, samen met de coast mod is het een zanderige stadje geworden.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Verwijderd
graag iemand die me kan helpen!
Zo zou ik ook niet voor de dag willen komen...ROFLOLVerwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 17:43:
ik heb een probleem,ik heb de nederlandse vlag en zo,maar er staat bij dat ik uit algerije kom!!!!![]()
![]()
![]()
graag iemand die me kan helpen!
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verwijderd
bedanktRossi46 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 17:57:
[...]
Zo zou ik ook niet voor de dag willen komen...ROFLOL
Verwijderd
bedankt ik zal het proberen!!ty=dankjeTheZeroorez schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 18:24:
Eens je land veranderen bij je instellingen naar Frankrijk ofzo, om het vervolgens weer terug te veranderen?
Passed the gates

Download
Coliseum mod gebruikt, maar werkt ook prima zonder
Bij mij werkte de mod met deze baan. Na een aantal keer proberen eindelijk de gouden medaille gehaald met een tijd van 0:24.13 seconde.FnF schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 19:18:
Na wat opmerkingen dat mijn tracks te moeilijk waren, heb ik speciaal eens een leuke, makkelijkere track in elkaar gezet. Ondanks dat de track niet heel erg moeilijk is geworden, is het toch een erg leuke trackDe track is niet heel erg lang (~25 seconden).
Passed the gates
[afbeelding]
Download
Lekker compacte baan, waar je niet de eerste keer een snelle tijd zal neerzetten. Het is verder goed te doen.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Tja dit is toch geen track meer. Dit is vallen..FnF schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 19:18:
Na wat opmerkingen dat mijn tracks te moeilijk waren, heb ik speciaal eens een leuke, makkelijkere track in elkaar gezet. Ondanks dat de track niet heel erg moeilijk is geworden, is het toch een erg leuke trackDe track is niet heel erg lang (~25 seconden).
Passed the gates
[afbeelding]
Download
Sorry, maar ik vind het een buttrack.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Je hoeft niet te vallen hoor, die mogelijkheid is er alleenAcid_Burn schreef op zondag 04 juni 2006 @ 01:17:
[...]
Tja dit is toch geen track meer. Dit is vallen..
Sorry, maar ik vind het een buttrack.
Lol...ik maak tracks...maar rijden is net iets anders...Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 02:01:
[afbeelding]
Maar ondertussen heb ik die oude tijd wel opgekrikt.
@FnF
Hoe kom je aan die mods voor het track bouwen?
[ Voor 17% gewijzigd door Saturnus op 04-06-2006 12:03 ]
Van onder andere:Saturnus schreef op zondag 04 juni 2006 @ 12:01:
[...]
Lol...ik maak tracks...maar rijden is net iets anders...
Maar ondertussen heb ik die oude tijd wel opgekrikt.
@FnF
Hoe kom je aan die mods voor het track bouwen?
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=auto#auto ->Forum ->Mods
en
http://alf.red.free.fr/dl...ns=DESC&Aut=&Lim=0&v=list
Ja, als je dan een track wilt maken, krijg je een menu met welke mods je wilt gebruiken (Of standaard natuurlijk).Saturnus schreef op zondag 04 juni 2006 @ 12:11:
Tnx...kan je die naast de originele 'onderdelen' gebruiken?
Verwijderd
Ik ben overigens nieuw met TN , ik krijg vaak de melding 'you are not in offical mode' als ik online speel en vaak word ik dan van de server afgewipt daarna, hoe speel ik in official mode ?
En dat van unoficcial mode heeft iedereen als 'ie midden in een game een server joined
Verwijderd
ziet er wel leuk uit uit,maar hoe krijg je die omgeving?FnF schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 19:18:
Passed the gates
[afbeelding]
Download
* TheZeroorez kuchtFnF schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 19:18:
Verwijderd

Dat klopt niet. Ik eindig regelamtig achter je (DrivinUCrazy schreef op maandag 05 juni 2006 @ 13:46:
Gewoon joinen, en vanaf de 2e race in een server ben je official, en kun je punten verdienen. Om deze punten te verdienen moet je hoger eindigen dan iemand met een hogere ranking.

Mijns inziens is het gewoon zo dat als je niet al te ver achter ligt achter iemand met een hoge ranking je punten kan verdienen. Als je voor iemand finished met hogere ranking kan je er eigenlijk al wel vanuit gaan dat je (dikke) punten krijgt afhankelijk van jou rang en de rang van andere spelers. Als je net begint met spellen krijg je in bijna elke race die je finished wel punten.
Overigens is het wel zo dat als je voor iemand finished met een hogere ranking omdat die geen tijd heeft neergezet telt dat niet mee in je punten.
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Als het zo is dat allen persoon A en B aanwezig zijn is het volgens mij idd zo dat als alleen persoon B finished, dat hij/zij geen punten krijgt.webfreakz.nl schreef op maandag 05 juni 2006 @ 15:02:
Het klopt wel wat DuC zei, als persoon A (ranking 3.000) en persoon B (ranking 100.000) in 1 server zitten. Persoon B finished, persoon A niet, dan krijgt B veel minder (of zelfs geen?) punten dan wanneer A wél gefinished zou zijn.
Wat DuC zei was volgens mij dat je hoger moet finishen dan een persoon met een hogere ranking. Dit is dus niet zo omdat je ook punten krijgt als je achter een persoon met een hogere ranking finished. Dit heeft ondere te maken met de onderlinge rankings en het verschil in laptimes.
Het woordje 'moet' zorgt er dus voor dat DuC niet gelijk heeft
Zometeen krijgen we hier nog ruzie over ook, dat kunnen we beter op de baan uitvechten.
Even toevoegen: als A wint van B, kun je er rustig van uit gaan dat ze allebei geen punten krijgen, omdat volgens de rankings van A wordt verwacht om te winnen van B.webfreakz.nl schreef op maandag 05 juni 2006 @ 15:02:
Het klopt wel wat DuC zei, als persoon A (ranking 3.000) en persoon B (ranking 100.000) in 1 server zitten. Persoon B finished, persoon A niet, dan krijgt B veel minder (of zelfs geen?) punten dan wanneer A wél gefinished zou zijn.
[ Voor 45% gewijzigd door DrivinUCrazy op 05-06-2006 15:19 ]
mijn problemen:
1) Hoe kan ik mijn server beheren zonder php (heb ik niet
(hint: ik werk in windows (xp))
2) Hoe kan ik het voor elkaar krijgen om te voten om een speler te kicken? ik kan enkel voten voor map restart en next challenge
3) kan iemand mij vertellen hoeveel millieseconden 5 min is want als ik 50000 ingeef heb ik 8 min en 20 sec
btw: bedankt voor alle tracks die hier zijn gepost, er zitten wel wat mooie bij!
groeten
[ Voor 3% gewijzigd door djgeronimo op 05-06-2006 15:27 ]
Maar dan verlies ik bijna altijd, is nie eerlijkDrivinUCrazy schreef op maandag 05 juni 2006 @ 15:16:
Ja, ik zei inderdaad dat je hoger moet finishen dan iemand met een hogere ranking. Dat was kort door de bocht, dat weet ik ook. Ik speel nu toch ook wel lang genoeg om dat te weten. Maar ik wilde het gewoon even simpel houden voor de nieuwere spelers.
Zometeen krijgen we hier nog ruzie over ook, dat kunnen we beter op de baan uitvechten.
Zoals ik al eerder zei ligt dat ook dan nog aan het verschil in laptime. Als het verschil maar miniscuul is dan zal persoon B zeker wel een aantal punten krijgen. Als het verschil echt groot is dan zal persoon B idd weinig tot geen punten krijgen.Even toevoegen: als A wint van B, kun je er rustig van uit gaan dat ze allebei geen punten krijgen, omdat volgens de rankings van A wordt verwacht om te winnen van B.
Vind het goed als je wat kort door de bocht gaat, maar pas dan nog wel op dat je goed door de bocht gaat en niet de vangrail/boarding raakt
Druk op TAB, klik op een player, rechtsonder: Callvote Kick/Ban.djgeronimo schreef op maandag 05 juni 2006 @ 15:26:
Kan iemand mij helpen met onderstaande vragen bij een dedicated trackmania nations server?
mijn problemen:
2) Hoe kan ik het voor elkaar krijgen om te voten om een speler te kicken? ik kan enkel voten voor map restart en next challenge
5min = 300 sec == 300000 milliseconden.3) kan iemand mij vertellen hoeveel millieseconden 5 min is want als ik 50000 ingeef heb ik 8 min en 20 sec
Esc > Geavanceerde opties > Ladder ranking (krijg je een menuutje met gegevens over de spelers als het goed is) > Blader verder naar de desbetreffende speler > Staat ergens een knopje Banvote.
Ik weet niet helemaal zeker, maar naar gedachten was het iets van die orde, kan dus iets anders zijn.
ik heb ook net ontdekt dat als je gamecontroler.net opstart voor je je server opstart dat het dan beter werkt, maar nog niet alles, mss nog iemand voorstellen?
bv. config laden werkt nog niet
Kicken is alleen eruit schoppen, bannen is voor eeuwig uitsluiten. Daar zit toch wel wat verschil tussenJust_I schreef op maandag 05 juni 2006 @ 15:35:
Als user kan je ook een kickvote starten op de volgende manier:
Esc > Geavanceerde opties > Ladder ranking (krijg je een menuutje met gegevens over de spelers als het goed is) > Blader verder naar de desbetreffende speler > Staat ergens een knopje Banvote.
Ik weet niet helemaal zeker, maar naar gedachten was het iets van die orde, kan dus iets anders zijn.
(toch?)
Kun je niet gewoon PHP installeren?djgeronimo schreef op maandag 05 juni 2006 @ 15:38:
Bedankt in ieder geval al voor de antwoorden
ik heb ook net ontdekt dat als je gamecontroler.net opstart voor je je server opstart dat het dan beter werkt, maar nog niet alles, mss nog iemand voorstellen?
bv. config laden werkt nog niet
Verwijderd
ik heb namelijk een wagen gedownload en het motorgeluid hoor je bijna niet kan iemand me helpen
Motor geluid is te veranderen.Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 18:58:
weet er iemand hoe je het motorgeluid meot veranderen?
ik heb namelijk een wagen gedownload en het motorgeluid hoor je bijna niet kan iemand me helpen![]()
![]()
Dan moet je wel aan deze benamingen houden:
EngineIdle.ogg
EngineLow.ogg
EngineMid.ogg
EngineFast.ogg
EngineRev.ogg
EngineRev2.ogg
Je bent niet verplicht om ze allemaal te gebruiken, want standaard wordt toch wel het normale geluid gebruikt.
En *.wav mag ook gebruikt worden.
Bij mij zegt ie spontaan telkens "Bad Proxy" of "Bad Proxy configuration".
Ik heb het idee dat het probleem niet aan mijn kant zit maar bij de server(s).
Ook de website www.trackmanianations.com is ontzettend traag.
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Wat men van mijn nieuwste baan?Mystic_Jack schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 17:37:
Ik heb ook nog een baan gemaakt met de coast mod met de naam 'Home town'.
http://tmn.sleepie.nl/tracks/Home_town.Challenge.Gbx
Ik heb geprobeerd om een klein stadje te bouwen, samen met de coast mod is het een zanderige stadje geworden.
De coast mod is niet noodzakelijk voor deze baan, maar staat wel mooier.
Ik zie dat de banen op de server van Sleepie ook weer wat verandert zijn, zou deze baan ook niet toegevoegd kunnen worden?
Weet iemand de betekenis van dat lijstje rechtsonder? (waar je eigen nick staat, en dan 3 andere nick's)
Daar verschijnen de tussentijden van de checkpoints die je haalt. Hiermee krijg je een indicatie hoe snel je bent en of je eventueel de snelste tussentijd hebt tot dat punt.Sangroid schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 10:11:
Ook al speel ik het nu een paar maanden, ik heb nooit begrepen wat dat lijstje van 4 namen, rechtsonder in je beeld, nu eigenlijk voorstelt.
Weet iemand de betekenis van dat lijstje rechtsonder? (waar je eigen nick staat, en dan 3 andere nick's)
Lol! Dat was me nou echt nooit opgevallen, ik kijk er dan tijdens het racen ook nooit naar.Breaker schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 10:15:
[...]
Daar verschijnen de tussentijden van de checkpoints die je haalt. Hiermee krijg je een indicatie hoe snel je bent en of je eventueel de snelste tussentijd hebt tot dat punt.
Bedankt voor je uitleg.
Verwijderd
ok maar waar vind je die en hoe moet je ze gebruiken?Mystic_Jack schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:29:
[...]
Motor geluid is te veranderen.
Dan moet je wel aan deze benamingen houden:
EngineIdle.ogg
EngineLow.ogg
EngineMid.ogg
EngineFast.ogg
EngineRev.ogg
EngineRev2.ogg
Je bent niet verplicht om ze allemaal te gebruiken, want standaard wordt toch wel het normale geluid gebruikt.
En *.wav mag ook gebruikt worden.
En je moet ze niet gebruiken, maar vervangen of editten
Zitten in de zip file van de auto die je hebt gedownloadVerwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 15:52:
[...]
ok maar waar vind je die en hoe moet je ze gebruiken?
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
tyAcid_Burn schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 17:43:
[...]
Zitten in de zip file van de auto die je hebt gedownload
Klopt, dus gewoon een auto downloaden en hopen dat ze al die motorgeluid bestanden gebruiken. En dan die aanpassen en voor je eigen auto gebruiken.Acid_Burn schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 17:43:
[...]
Zitten in de zip file van de auto die je hebt gedownload

Ik heb er vandaag nog steeds last van.FlowDesign schreef op maandag 05 juni 2006 @ 23:22:
Zijn er nog meer mensen die geen verbinding kunnen maken met de TM server?
Bij mij zegt ie spontaan telkens "Bad Proxy" of "Bad Proxy configuration".
Ik heb het idee dat het probleem niet aan mijn kant zit maar bij de server(s).
Ook de website www.trackmanianations.com is ontzettend traag.
Ik heb Wanadoo Family, jullie toevallig ook?
Vrij vervelend, ik kan niet meer online gamen.
@ de rest: Geen problemen?
Ik heb ook wanadoo family en kom er ook nog steeds niet op.tweakraiser schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 23:11:
[...]
Ik heb er vandaag nog steeds last van.
Ik heb Wanadoo Family, jullie toevallig ook?
Vrij vervelend, ik kan niet meer online gamen.
@ de rest: Geen problemen?
Oplossing:
Zet je Norton Antivirus eens uit (edi1t: internet worm protection. Sowieso uitzetten als je al een firewall hebt imo), en probeer het nog eens. (edit2: heb internet worm protection weer aangezet en hij blijft het doen.

[ Voor 46% gewijzigd door tweakraiser op 06-06-2006 23:32 ]
Ik heb een dedicated server opgezet, de boel geconfigged enzo. Nu is het zo dat ik zelf ook graag mee wil spelen. Dat kan niet omdat ik natuurlijk niet naar mijn eigen externe ip kan connecten.
Als ik bij <force_ip_address> het interne ip van mijn server intyp werkt het wel van binnen maar kunnnen er uiteraard weer geen mensen van buiten connecten.
Is hier een oplossing voor?
1
| tms.exe /game=nations /lan /game_settings= enzoverder |
Ik kan nu zelf spelen op de server, de server staat in de internet server list. Ik heb geen flauw idee of anderen kunnen joinen, het is nogal rustig op het moment maar ik hoop dat het werkt.
/lan lijkt me niet goed.dj_dysaster schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:08:
Ik start de server nu met
code:
1 tms.exe /game=nations /lan /game_settings= enzoverder
Ik kan nu zelf spelen op de server, de server staat in de internet server list. Ik heb geen flauw idee of anderen kunnen joinen, het is nogal rustig op het moment maar ik hoop dat het werkt.
Probeer /internet.
Of laat /lan weg en zet er niets anders neer. Weet niet meer precies welke het nou was.
Ja, de poorten die de server gebruikt mappen naar het interne IP van de pc waar je dedicated server draait. En dan aan anderen jouw externe IP geven. Dan zouden ze moeten kunnen joinen.dj_dysaster schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:38:
Ik heb een vraagje over de dedi server:
Ik heb een dedicated server opgezet, de boel geconfigged enzo. Nu is het zo dat ik zelf ook graag mee wil spelen. Dat kan niet omdat ik natuurlijk niet naar mijn eigen externe ip kan connecten.
Als ik bij <force_ip_address> het interne ip van mijn server intyp werkt het wel van binnen maar kunnnen er uiteraard weer geen mensen van buiten connecten.
Is hier een oplossing voor?
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Toen kon ik mijn internet server joinen.
Dit topic is gesloten.