Heeft er iemand mss een zip file met alle replay files van de Nadeo track, anders moet je ze allemaal 1 voor 1 downloaden, is best irri... 
Bij voorbaar dank
Bij voorbaar dank
Verwijderd
geef je mail adres maar dan stuur ik ze opSefrijn schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:18:
Heeft er iemand mss een zip file met alle replay files van de Nadeo track, anders moet je ze allemaal 1 voor 1 downloaden, is best irri...
Bij voorbaar dank
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2006 11:26 ]
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Niet, je ziet alleen de Ranking van het team.Acid_Burn schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 17:33:
Hoe kan je eigenlijk je ranking binnen het team zien?
Only fools are enslaved by time and space.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Op de site waar je jezelf ook kan toevoegen aan een team.Acid_Burn schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 18:54:
Hoe weer Kattukk dan wat zijn ranking binnen het team is?
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2006 19:24 ]
Nu join je via LAN. Probeer is je buiten ip-adres te gebruiken.dj_dysaster schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:08:
Ik ben er al uit. Ik moest de switch /join gebruiken, like: "C:\Program Files\TrackMania Nations ESWC\TmNationsESWC.exe" /join=10.0.0.4
Toen kon ik mijn internet server joinen.
[ Voor 80% gewijzigd door daPet op 09-06-2006 21:24 ]
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Druk tijdens een race op de Esc toets en ga naar Geadvanceerd(dacht ik, dat het zo heette), daar zie je rechtsbovenin je rank staan in je team.Acid_Burn schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 17:33:
Hoe kan je eigenlijk je ranking binnen het team zien?
[ Voor 3% gewijzigd door Mystic_Jack op 11-06-2006 22:19 ]
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
[ Voor 4% gewijzigd door .daan op 10-06-2006 11:49 ]
public void ik()
Een hele rij microsoft certificeringen.
public void ik()
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Mja, als ik tegen een paal klap is mijn tijd toch al wel verneukt. Dus ik begin toch maar opnieuw danVerwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 18:03:
maar bij palen bots je aleen maar,en bij gaten moet je meestal opnieuw beginnen![]()
![]()
...
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ben het met je eens, en anders zou het spel toch ook veel te simpel worden? En je moet gewoon alert zijn als je racet.FnF schreef op zondag 11 juni 2006 @ 13:12:
Ben ik dan de enige die niet echt last van beide heeft? Palen zie je toch al in de verte aankomen? En gaten zie je toch ook makkelijk door de oranje borders er om heen?
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
In rechte stukken is het wel makkelijk te doen, maar na of voor bochten vind ik het wel moeilijker. Na een loop is het ook wel rottig, maar dat heb ik nog niet vaak gezien.FnF schreef op zondag 11 juni 2006 @ 13:12:
Ben ik dan de enige die niet echt last van beide heeft? Palen zie je toch al in de verte aankomen? En gaten zie je toch ook makkelijk door de oranje borders er om heen?
[ Voor 7% gewijzigd door Basti504 op 11-06-2006 13:41 . Reden: download link vergeten :/ ]
...
Verwijderd
Het wachtwoord heb je alleen nodig in de editor. Druk in het hoofdmenu op solo en dan browse tracks (rechts onderaan).Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 18:25:
ik heb trouwens ook spacerace gedownload,maar weet iemand hier het wachtwoord?ik heb er al een hleboel geprobeerd maar het lukt me niet![]()
![]()
Aardige track, na 4 pogingen goud, maar je moet tenminste nog werken voor je medaille. Dat is positief. Je moet misschien nog even kijken naar je checkpoints, je kunt nu de hele wallride overslaan en hem toch uitrijden. Niet zo'n goeie tijd dan, 55 seconden ongeveer, maar toch.Basti504 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 13:36:
[...]
Hier is trouwens een map van mijn bodem![]()
Dizzy
Je moet tijdens de wallride omhoog rijden, zodat je hoger uitkomt. Daarna zijn er drie verschillende wegen die later weer bij elkaar komen. Het einde is gedeeltelijk gras en gedeeltelijk weg.
Het record ongeveer 48 sec, heb het geprobeerd strak te zetten.
(Screenshot komt nog)
Download
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Daantjuh schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 11:31:
Iemand die mijn banen nog wil testen?
[ Voor 11% gewijzigd door .daan op 11-06-2006 19:26 ]
public void ik()
Verwijderd
ja daarom juistik wil de baan eens van boven ziendaPet schreef op zondag 11 juni 2006 @ 19:03:
[...]
Het wachtwoord heb je alleen nodig in de editor. Druk in het hoofdmenu op solo en dan browse tracks (rechts onderaan).
Dat kan ook in solo mode, druk maar eens op numpad 7.Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 16:01:
[...]
ja daarom juistik wil de baan eens van boven zien
Hier staat een hoop in ( wel voor Sunrise maar het ongeveer dezelfde editor ). Ik ben er zelf ook mee bezig, maar het lukt nog niet ergVerwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:36:
ja ok maar eerlijk gezegd wil ik eens zien hoe je al die special effects enz.kan krijgen
[ Voor 9% gewijzigd door Basti504 op 14-06-2006 13:48 ]
...
Als je de track in de editor wil openen dan zul je de code aan de maker van de track moeten vragen.Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:36:
ja ok maar eerlijk gezegd wil ik eens zien hoe je al die special effects enz.kan krijgen
Basti504 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:45:
[...]
Hier staat een hoop in ( wel voor Sunrise maar het ongeveer dezelfde editor ). Ik ben er zelf ook mee bezig, maar het lukt nog niet erg
Hier kun je trouwens ook een hoop vinden
Waar kan ik die vinden? Want ik heb werkelijk waar geen flauw idee, ik heb me helemaal rot gezocht om dat dingYou can fully integrate action sequences within the track editor's subcategory: MediaTracker!
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 15-06-2006 10:44 ]
Het is me gelukt, hartstikke bedanktJust_I schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 09:58:
[afbeelding]
Welliswaar de editor van Sunrise (vermoed ik), maar ziet er nagenoeg hetzelfde uit voor TMN.
In de grijze balk links staat vier icoontjes op een rij, een auto, een vlaggetje, een rondje en een camera. Als je op de camrea klikt kom je in de mediatracker moet je ook weer een rondje voor rijden om daarmee te kunnen werken.
Verwijderd
Je kan gewoon elk gewenst nummer gebruiken. Je moet het alleen converteren naar het .ogg formaat.Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 10:26:
ik heb best veel banen gemaakt maar ik weet niet waar je muziek kan downloadenkan iemand me een site ervoor geven?
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Verwijderd
ok maar hoe moet je converteren en wat is het?en graag een beetje te begrijpendaPet schreef op zondag 18 juni 2006 @ 10:40:
[...]
Je kan gewoon elk gewenst nummer gebruiken. Je moet het alleen converteren naar het .ogg formaat.
Dan start je het spel, druk op help en dan custom data. Nu kies je convert music. Deze plaatst het in de goede map en renamed hem naar .mux. Nu kun je de file in de editor gebruiken.
Upload de .mux file naar een webspace zonder ~ in de url, het werkt anders niet, en tik in de editor de url in. Nu moeten anderen ook de muziek horen als ze je baan laden.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Om het ogg naar mux te corverteren (het formaat dat TrackMania gebruikt) moet je het spel opstarten zodat je die launcher krijgt.Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 11:18:
[...]
ok maar hoe moet je converteren en wat is het?en graag een beetje te begrijpen
[ Voor 1% gewijzigd door Basti504 op 18-06-2006 17:43 . Reden: typo ]
...
Dit is echt een baan voor die-hards. Het duurt ff, maar ik kan wel zeggen hij is gááfFnF schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 15:00:
Ik ben weer eens bezig geweest met een track (Aangezien de ladder al bijna een dag niet werkt).
[afbeelding]
De track heet D.U.A.M. (En staat natuurlijk ergens voor).
De tijd zit zo rond de 3 minuten. De track is niet erg moeilijk, en er zitten leuke elementen in
Download
Ik ben benieuwd wat iedereen er van vindt
Geen shortcuts in ieder geval
Wood Mod gebruikt, maar werkt ook prima zonder
[ Voor 30% gewijzigd door daPet op 18-06-2006 21:35 ]
Ik heb niet echt voor het record gereden, ik ben twee keer door een stuk van de wallride gegaan ivm een crash tegen de bovenkant van een kwart looping aanwebfreakz.nl schreef op zondag 18 juni 2006 @ 20:11:
[...]
Dit is echt een baan voor die-hards. Het duurt ff, maar ik kan wel zeggen hij is gááfHeb ook al je tijd verbroken met 2:40:xx !
Maar waar staat D.U.A.M voor? De 'm' van 'marcel' soms?
Verwijderd
bedankt het is me gelukt maar waar moet je hem renamen?ik kan dat namelijk niet vindendaPet schreef op zondag 18 juni 2006 @ 10:40:
[...]
Je kan gewoon elk gewenst nummer gebruiken. Je moet het alleen converteren naar het .ogg formaat.
Dan start je het spel, druk op help en dan custom data. Nu kies je convert music. Deze plaatst het in de goede map en renamed hem naar .mux. Nu kun je de file in de editor gebruiken.
Upload de .mux file naar een webspace zonder ~ in de url, het werkt anders niet, en tik in de editor de url in. Nu moeten anderen ook de muziek horen als ze je baan laden.
Het renamen doet TrackMania voor jou, en hij plaatst hem in de map "C:\Program Files\TrackMania Nations ESWC\GameData\Skins\ChallengeMusics\". Vanuit daar kun je hem in de editor laden.Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:30:
[...]
bedankt het is me gelukt maar waar moet je hem renamen?ik kan dat namelijk niet vinden
XS4TMNTheZeroorez schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:40:
daPet, waar staat jouw server dan? Als ik bij alle NL servers kijk zie ik maar twee GoT servers:
[GoT]Sleepie, en [GoT] Turel Pro (die laatste is overigens ALTIJD leeg..)
[ Voor 37% gewijzigd door Basti504 op 22-06-2006 18:44 ]
...
Verwijderd
Oke, oke, dan maak ik wel een uitgebreidere versie van hoe ik muziek in mijn map(pen) gebouwd heb, het is toch vakantie[message=26012183,noline]woutracertje schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:22]
[...]
Het renamen doet TrackMania voor jou, en hij plaatst hem in de map "C:\Program Files\TrackMania Nations ESWC\GameData\Skins\ChallengeMusics\". Vanuit daar kun je hem in de editor laden.
hoe zo dan .1:ik kan hem niet afspelen in deze computer..2in de editor staat ie er als zoals ie heet hartstikke lang dus en als ik hem selecteer hoor ik helemaal niks lekker duidelijk....
How-To : Hoe krijg ik muziek in mijn track ?? | ||
Vooraf | ||
In deze uitleg gebruik ik de volgende bestanden :
| ||
Stap 1 | ||
Haal een mp3 of ander bestand ergens vandaan.![]() Zoiets dus | ||
Stap 2 | ||
Corverteer je muziek bestand (hier "tmnmuziek.mp3") naar het .ogg formaat. Ik heb dit gedaan met Audio MP3 WAV WMA OGG Converter (dit is een betaald programma, er zullen vast wel gratis programma's zijn )![]() Dan krijg je een ogg bestand | ||
Stap 3 | ||
Coverteer het bestand met TrackMania Nations naar het .mux formaat. Start Trackmania op en ga naar "Help" en dan naar "Custom Data" en dan "Covert Music". Selecteer dan je ogg bestand en TrackMania corverteerd het naar .mux en plaatst het in de map "C:\Program Files\TrackMania Nations ESWC\GameData\Skins\ChallengeMusics\". Nu moet het bestand te zien zijn in de editor. Om in-game te laten zien hoe het nummer heet enz. moet je bij de eigenschappen van de .ogg de Titel, Onderwerp en Artiest invullen voor het coverteren naar .mux met TrackMania Nations (thanks daPet). (zie hieronder) Het muziek menu, je komt daar door op het camera'tje te klikken. Hier kies je het muziekje | ||
Stap 4 | ||
Nu kun je de muziek testen, door de track te validaten of gewoon te rijden. Het vak boven, hoe je daar tekst in krijgt weet ik ook nog niet | ||
Stap 5 | ||
Nu moet je het ergens op internet hosten zodat anderen het ook nog kunnen horen. Je moet het ergens hosten waar het direct berijkbaar is , verder mag er geen ~ in je link zitten, daar kan TrackMania Nations niet mee leven | ||
Stap 6 | ||
Nu moet je een .loc bestand aanmaken. Dat doe je in notepad en op de eerste regel zet je de directe download naar je muziek bestand. Dit is mijne : code:
Dan sla je het bestand op als <naammuziekbestand>.mux.loc (dus de mijne "tmnmuziek.mux.loc"). Het gewone .mux bestand kun je verwijderen uit de muziek map, en de .loc file moet je daar in plaatsen. Je muziek map ziet er dan zo uit, de .mux weg en de .mux.loc erin Je moet nu de muziek opnieuw inladen in de editor, stap 3 kun je herhalen op het corverteren na. Je muziek zal het dan niet meteen doen omdat jou TrackMania Nations het bestand ook moet gaan downloaden, dit kan wel 1 tot 10 minuten duren. Werkt het dan nog niet dan heb je iets fout gedaan. Je kan het ook door iemand anders laten testen, wat ik ook gedaan heb. | ||
Als het goed is moet het nu werken |
[ Voor 27% gewijzigd door Basti504 op 26-06-2006 19:30 . Reden: typo typo typo ... ]
...
[ Voor 51% gewijzigd door TheZeroorez op 26-06-2006 20:58 ]
Ik doe meestal ook maar 5 -10 minuten over mijn tracks, de baan dan. De omgeving duurt langer en daarna soms nog wat effecten. Dan kom ik wel op een half uur uit met alles.TheZeroorez schreef op maandag 26 juni 2006 @ 18:25:
Probeer eens een andere serverIk heb namelijk eens in een server gespeeld waar zo'n 200 mensen in konden, en deze had dat ook. Het zal wel zijn om bandbreedte te sparen ofzo..
Ik heb ook eens een vergaarde track gemaakt, hij heeft me 5 minuten gekost om te maken, dus dat zegt al genoeg
Een previeuw is er niet omdat dat het alleen maar makkelijker maakt, en de naam zegt denk ik genoeg over hoe hij is
[ Voor 15% gewijzigd door Basti504 op 26-06-2006 22:11 . Reden: foutje :P ]
...
[ Voor 38% gewijzigd door daPet op 26-06-2006 22:10 ]
Ik zou het eerlijk gezegt niet echt weten, maar ik speel TMN al een paar maanden en daarvoor ook een paar spellen met StarForce en ik heb nog nooit problemen gehad. Ik hoor altijd dat het CD's en PC's verkloot. TrackManina Nation (de andere TrackMania's niet) speel je zowiezo al zonder CD en in mijn omgeving heb ik nog nooit gehoort dat het een PC verkloot heeft. Maarja, dat is mijn ervaring ermee. Ik heb er trouwens ook nooit echt in verdiept, ik kwam er laatst pas achter dat een hoop spellen van mij StarForce bevattenabaart schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:14:
misschien een beetje een n00b vraag die misschien al eerder gevraagd is maar goed....
hoe groot is het risico dat mijn pc dood gaat aan starforce?
dit lijkt me wel een leuk spel maar ik heb net een nieuwe pc en die wil ik graag nog ong 5 jaar blijven gebruiken.
advies graag!
[ Voor 9% gewijzigd door Basti504 op 26-06-2006 22:23 ]
...
Starforce 'verkloot' pas je pc als je een gekraakte versie hebt. Dan moet je een aantal handelingen doen die de pc niet zo leuk vind. Dit is gewoon een legaal spel dus zal je hier totaal geen last van hebben!Basti504 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:21:
[...]
Ik zou het eerlijk gezegt niet echt weten, maar ik speel TMN al een paar maanden en daarvoor ook een paar spellen met StarForce en ik heb nog nooit problemen gehad. Ik hoor altijd dat het CD's en PC's verkloot. TrackManina Nation (de andere TrackMania's niet) speel je zowiezo al zonder CD en in mijn omgeving heb ik nog nooit gehoort dat het een PC verkloot heeft. Maarja, dat is mijn ervaring ermee. Ik heb er trouwens ook nooit echt in verdiept, ik kwam er laatst pas achter dat een hoop spellen van mij StarForce bevatten
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Hé bedankt!TheZeroorez schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:24:
Hint: Het is de grootste toets op je hele keyboard, maar eigenlijk geeft 'ie het minste op je scherm weer
StarForce, wasa?wolkje schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:28:
Tot op heden heb ik ook geen problemen ermee. Maar goed dat je het zegt, want ik mik het er binnenkort wel weer afTMN speelt toch prima zonder SF geïnstalleerd heb ik mij laten vertellen.
Mooi webfreakzwebfreakz.nl schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:28:
Zo, ik ben weer 'back into business'. Heb weer een <2500 ranking
Nee hoor, er zijn genoeg problemen zonder een gekraakte versie. CD/DVD's worden terug gezet naar DAO, wat niet alle CD/DVD's leuk vinden.keesheid schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:27:
[...]
Starforce 'verkloot' pas je pc als je een gekraakte versie hebt. Dan moet je een aantal handelingen doen die de pc niet zo leuk vind. Dit is gewoon een legaal spel dus zal je hier totaal geen last van hebben!
Kopieerbeveiliging.
[ Voor 70% gewijzigd door Phyxion op 27-06-2006 08:09 ]
Weet ik ook wel hoor.. Er werd alleen gezegt 'volgens mij heb ik 't niet nodig..' dus ik wilde dat even bevestigen
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
bedoel je TMN of SF?wolkje schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:28:
Tot op heden heb ik ook geen problemen ermee. Maar goed dat je het zegt, want ik mik het er binnenkort wel weer afTMN speelt toch prima zonder SF geïnstalleerd heb ik mij laten vertellen.
Vanzelfsprekend bedoelde ik SFabaart schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:04:
[...]
bedoel je TMN of SF?
ik dacht dat spellen niet draaiden zonder SF.
maar loop ik een groot risico om mijn pc te verkloten?
[ Voor 7% gewijzigd door Cloud op 27-06-2006 16:29 ]
ok dan laat ik dit spel toch maar even liggenedit:
En nee, je pc is doorgaans beter af zónder SF dan mét
[ Voor 10% gewijzigd door abaart op 27-06-2006 16:46 ]
Oke laat ik het iets genuanceerder stellen.
Tijdje terug was er ook al wat onduidelijkheid over het Starforce gebeuren en werd er ook geöppert om het spel te instaleren en vervolgens Starforce te verwijderen. Hierop kwam de volgende reactie van FnFwolkje schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:10:
[...]
Oke laat ik het iets genuanceerder stellen.
Zolang je een game legaal hebt met SF is er niet bijster veel aan de hand. Ookal zijn er ook een aantal gevallen bekend waarin dat wel was, maar over het algemeen nietSF komt met TrackMania Nations mee, maar wordt niet actief gebruikt. Ik ken dan ook geen gevallen waarin SF met TMN problemen veroorzaakte bij iemand. Je kunt die game gewoon installeren hoor! Ik zou het zeker niet om díe reden laten liggen. Hooguit vanwege het verslavende effect van de game
Installeer het gewoon, en flikker daarna SF er meteen af
Leuk geprobeerd, maar dit is FrontLine Pro, en installeert gewoon automatisch weer als je TMN opstart
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Klinkt leuk, "count me in"daPet schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:20:
Het lijkt me wel leuk om, net zoals bij TMX, een community track te maken.
[...]
...
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
[ Voor 14% gewijzigd door daPet op 02-07-2006 11:30 ]
...
Daar is aan gedachtTheZeroorez schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:57:
Dan moet jij wel even dat hele ding 'nakijken' op het einde, daPet, en dan staat jouw naam er ook bij. Dit omdat jij dit bedacht hebt, en iemand wel even wat effects oid moet toevoegen (intro, muziek..)
[ Voor 29% gewijzigd door daPet op 27-06-2006 21:24 ]
ok maar hoe?wolkje schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:10:
Installeer het gewoon, en flikker daarna SF er meteen af
dus sf eraf werkt niet?Just_I schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:16:
Leuk geprobeerd, maar dit is FrontLine Pro, en installeert gewoon automatisch weer als je TMN opstart
Mwa, een kleine intro is wel leuk maar niet van die asociale lange intro's die je soms ziet. Een eind intro heb ik eigenlijk nog nooot gezien.daPet schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:11:
[...]
Daar is aan gedachtHeb een user GoT-Community aangemaakt
Intro en outro zal ik waarschijnlijk aan een ander moeten overlaten aangezien ik me daar weinig in heb verdiept. Eerlijk gezegt hoeft het voor mij ook niet echt. Maargoed als iemand zich geroepen voelt?
ww is vermeld
[ Voor 5% gewijzigd door Basti504 op 27-06-2006 21:44 ]
...
Dat is dat de camera automatisch verandert in een looping of iets dergelijks, als je met de standaart camera in een looping gaat zie je niet veel meer. De camera verandert dan automatisch in de bumper-cam en als het goed gedaan is aan verandert de camera aan het einde weet terug in normaal view. Scheelt weer wat knoppen indrukken dusTheZeroorez schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:50:
Ik weet niet wat er nu allemaal met autocam is enzo, maar ik weet daar dus niets van af. Ik zie dat anderen dat wel willen doen, maar stiekem wil ik het misschien ook wel zelf.. vertel
...
TheZeroorez schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:50:
Ik weet niet wat er nu allemaal met autocam is enzo, maar ik weet daar dus niets van af. Ik zie dat anderen dat wel willen doen, maar stiekem wil ik het misschien ook wel zelf.. vertel
Een uitleg van mij van een tijdje terug.daPet schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 18:26:
Maak een baan in de editor. Doe de track valideren of druk op de camera en kies record media tracker ghost.
Zodra je een ghost hebt kun je aan de slag. Nu edit je de ingame sequence.
Nu kan je een positie kiezen om de trigger te plaatsen. Met rechtermuis kan je rondkijken met pijltes verplaats je de camera.
De hoogte van de trigger bepaal je met je scrollwiel. In jouw situatie plaats je de trigger (groen vlak) net voor een loop. Je plaatst hem met de linker muisknop. Als het goed is zie je nu je ghost in het blok verschijnen.
Je kan ook de trigger uitbreiden door meerdere blokken te kiezen.
Zodra je trigger posities goed zijn klik je links onder op het gele kubusje. Nu kun je een event aan een trigger hangen.
De linker kolom zijn de triggers de rechter de events. Weer rechts daarvan zie je de tracks of sporen.
Nu klik je op nieuwe event. In jouw geval kies je camera, camera race.
Nu zie je bij de sporen je cameraspoor verschijnen en krijg je links een menu. Daar kies je bij Camera; Internal. Nu kan je onderaan bij je sporen de rode balk verplaatsen en zie je je ghost de loop afleggen. Nu kun je de precieze start en eind tijd van de camera bepalen en aangeven in het linker menu.
[ Voor 3% gewijzigd door daPet op 27-06-2006 22:27 ]
abaart schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:12:
ok maar hoe?
dus sf eraf werkt niet?
iig ga ik hem nu downen, jullie hebben me overgehaald
En als je altijd met bumper-cam rijdt? Numpad3 dus.Basti504 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:56:
[...]
Dat is dat de camera automatisch verandert in een looping of iets dergelijks, als je met de standaart camera in een looping gaat zie je niet veel meer. De camera verandert dan automatisch in de bumper-cam en als het goed gedaan is aan verandert de camera aan het einde weet terug in normaal view. Scheelt weer wat knoppen indrukken dus
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq