Trackmania Nations deel 3

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 26.182 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:19
FnF schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 14:25:
[...]
Ja, dat dacht ik ook al, maar iedereen postte allemaal maar door elkaar heen, ik vond het ook al zo raar dat in eens alles af was :)
Mischien wel makkelijk, 1 track in productie, het word idd onoverzichtelijk. Ik ga denk ik morgen bezig met mij stuk voor track 2.

Ohja, geef natuurlijk commentaar op mijn einde van track 1 als het nog niet goed is/niet lukt (wat me sterk lijkt eigenlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

GremliN-Online schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:13:
[...]

Mischien wel makkelijk, 1 track in productie, het word idd onoverzichtelijk. Ik ga denk ik morgen bezig met mij stuk voor track 2.

Ohja, geef natuurlijk commentaar op mijn einde van track 1 als het nog niet goed is/niet lukt (wat me sterk lijkt eigenlijk).
Ik vond het laatste gedeelte leuk, ik zou er zeker niks aan veranderen :Y)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178214

GremliN-Online schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:58:
1) Leer typen*
2) Just_i wilde ermee zeggen, de edit knop zit er niet voor niks
3) Ben je nou gotter of wotter (=wanabe gotter). Je zit op internet, iedereen kan wel ergens een host krijgen lijkt mij oid. Wat in hemelsnaam is je probleem, je upload de track, je zet linkje op GoT en voilla, iedereen kan de track downloaden. We leven niet meer anno 1990 waarbij je diskettes met je buren uitwisselde _/-\o_

*)Let niet op mijn typfouten, het moet leesbaar zijn en ik ben ook geen wonder in de Nederlandse taal :+
ok bedankt maar ik weet niet hoe je linkjes erbij moet zetten ik heb het knopje ook al gevonden maar dan weet ik het niet meer... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-07 14:23

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Anoniem: 178214 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 19:09:
[...]

ok bedankt maar ik weet niet hoe je linkjes erbij moet zetten ik heb het knopje ook al gevonden maar dan weet ik het niet meer... :?
Overzicht van UBB-codes

De werking van het forum in het kort

:O

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Laatst online: 18:13

Just_I

What did you just say?

Wat positiever mag ook wel hè ;)

Om het maar even makkelijk te maken, het maken van een link doe je zo:
code:
1
2
3
[url]http://je-url.nl[/]
of
[url=http://je-url.nl]custom tekst[/]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Maar ik neem aan dat je daar zelf als tweaker toch uit moet komen... Desnoods klap je zonder code de url hier neer zo dat we iig een link hebben. Waarschijnlijk wordt er dan toch wel een streepje onder gezet.
--------------------------
Eindelijk ben ik dan klaar met mijn stukje voor deel2. De rest heb ik niet gereden aangezien het begin al nietlukte (wtf hoe moet dat ik kom er niet goed door en heb niet genoeg snelheid om de turbo te halen..). Een heel mooi ingepakt bouwwerk met wat scenery (wilde dat meer mensen dat zouden doen ipv zwevende banen...). Suc6 ermee en de volgende kan verder bij de finish ergens in het gebouw om mijn stukje in te pakken :). Binnenin zit namelijk al een checkpoint.

GoT community deel 2 (4-Gremlin)

[ Voor 60% gewijzigd door GENETX op 05-07-2006 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Waar is [GoT]Sleepie? :(

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-07 21:19
zo ik heb mij ook aangemeld voor het spel....
ben Mcdeath_NL b.t.w.
Zit ook in het team en ben vaak te vinden op de UBF server.

Afbeeldingslocatie: http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_Mcdeath_NL.png

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

GremliN-Online schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 08:49:
Maar ik neem aan dat je daar zelf als tweaker toch uit moet komen... Desnoods klap je zonder code de url hier neer zo dat we iig een link hebben. Waarschijnlijk wordt er dan toch wel een streepje onder gezet.
--------------------------
Eindelijk ben ik dan klaar met mijn stukje voor deel2. De rest heb ik niet gereden aangezien het begin al nietlukte (wtf hoe moet dat ik kom er niet goed door en heb niet genoeg snelheid om de turbo te halen..). Een heel mooi ingepakt bouwwerk met wat scenery (wilde dat meer mensen dat zouden doen ipv zwevende banen...). Suc6 ermee en de volgende kan verder bij de finish ergens in het gebouw om mijn stukje in te pakken :). Binnenin zit namelijk al een checkpoint.

Prachtig stuk Don, geweldig gemaakt, beetje laggerig door al die huisdingen er om heen, maar erg mooi gemaakt :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

GremliN-Online schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 08:49:
Eindelijk ben ik dan klaar met mijn stukje voor deel2. De rest heb ik niet gereden aangezien het begin al nietlukte (wtf hoe moet dat ik kom er niet goed door en heb niet genoeg snelheid om de turbo te halen..).
Just_I in "Trackmania Nations deel 3" ;)
Een heel mooi ingepakt bouwwerk met wat scenery (wilde dat meer mensen dat zouden doen ipv zwevende banen...). Suc6 ermee en de volgende kan verder bij de finish ergens in het gebouw om mijn stukje in te pakken :). Binnenin zit namelijk al een checkpoint.

Ik zal wel even kijken wat je bedoeld, maar ik kan vandaag nog niet beginnen. Morgen zal ik dus waarschijnlijk aan mijn deel beginnen.

Het is overgens weer tijd voor een nieuw deeltje, iemand die zich geroepen voelt? Ook handig om dan gelijk de status en lijstjes van de tracks mee te nemen in de TS.

[ Voor 11% gewijzigd door Just_I op 05-07-2006 12:49 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Ik ben zelf daar niet echt geschikt voor (TS). Maar wat wel een leuke aanvulling zou zijn om eerst bekend te maken wat voor soort track het moet worden dus:

Hard, Medium, Easy en dan of het om een mooie snelle track gaat of echt om zo'n track waar je enorm kunt worden genaaid door een bocht direcht na een stijl stuk omhoog zoals bij 2frag4fun....

En verder vind ik dat iedereen vanaf track 3 aan scenry moet doen en geen shortcuts moet toestaan zodra er een word opgemerkt, want een irritante jump overslaan door gewoon te SC-en over het gras is natuurlijk de grootste fout die je kut maken, iedereen weet hem de 2e keer als je hem rijdt als je niks is verteld.... En scenery zoals ik al zij is echt nodig, want wat zijn zwevende banen nou weer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
GremliN-Online schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 20:12:
En scenery zoals ik al zij is echt nodig, want wat zijn zwevende banen nou weer :/
Nee, TMN is lekker realistisch, met z'n loopingen en turbo's? Ik vind het een beetje onzin. Tuurlijk is er wat scenery nodig, maar banen kunnen toch ook gewoon zweven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Mijn deel heb ik ook net afgemaakt en heb het deel verzonden naar Basti504 (iig het hete mail adres dat op zijn site vermeld staat).

Aangezien het tijd is voor een nieuw deeltje en niemand anders zich meld voor het maken van een nieuw topic zal ik wel een nieuw deel maken.

Na heel veel kloten is het dan toch eindelijk gelukt: [rml][ PC] Trackmania Nations Deel 4[/rml]

[ Voor 20% gewijzigd door Just_I op 06-07-2006 03:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178214

Just_I schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 19:44:
[...]

Wat positiever mag ook wel hè ;)

Om het maar even makkelijk te maken, het maken van een link doe je zo:
code:
1
2
3
[url]http://je-url.nl[/]
of
[url=http://je-url.nl]custom tekst[/]
hoezo codes ik zie alleen maar wat cijfertjes?
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:03
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.