Ik heb alleen gezegd dat je het niet nodig hebt.. En dat heb je het ook niet, want het wordt er automatisch opgezet door TMN > Niets om je zorgen over te maken duswolkje schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:35:
Het wil er wel af, alleen volgens sommigen wordt het meteen weer geïnstalleerd als je TMN runned. Misschien dat The_Zeroorez daar meer over kan vertellen. Aangezien het hem blijkbaar al gelukt is.
Edit:
Over de track, er werd van ongeveer 20 sec per persoon uitgegaan, ik zit nu al in de 25 seconden voor twee personen
[ Voor 33% gewijzigd door Phyxion op 28-06-2006 13:49 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
+/- 2 minuten voor een track is wel genoeg vind ik, maar das mijn smaak.FnF schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:40:
[...]
Edit:
Over de track, er werd van ongeveer 20 sec per persoon uitgegaan, ik zit nu al in de 25 seconden voor twee personen
BTW Doe je ook mee?
En dan nog iets, wat voor nick zal ik voor jullie gebruiken? Dit ivm de borden. Van Basti weet ik et al
[ Voor 3% gewijzigd door daPet op 28-06-2006 14:55 ]
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Wordt de 20 seconden gerekent door opnieuw te starten bij eigen sectie of gewoon vanuit de start dat je vervolgens bij het einde van de track aan de 40 seconden zit (in geval van Basti).
Wordt overigens nog iets afgesproken over hoe je de sectie moet eindigen? Dus qua snelheid en richting onder andere.
Wordt overigens nog iets afgesproken over hoe je de sectie moet eindigen? Dus qua snelheid en richting onder andere.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Daar mee bedoel ik 20 seconden voor elk deel, jij hebt dus een rollende start en kan dus wat langer. En zo precies is het niet, als we maar ongeveer bij 2 minuten uitkomen.
Die van Basti is wat aan de korte kant voor 20 seconden, je zou dus een paar seconden kunnen pikken. Zolang je het niet overdrijft vind ik het prima.
We kunnen altijd nog meer tracks maken.
Die van Basti is wat aan de korte kant voor 20 seconden, je zou dus een paar seconden kunnen pikken. Zolang je het niet overdrijft vind ik het prima.
We kunnen altijd nog meer tracks maken.
Ik wil wel eens in de maand ofzo inderdaad met een trackbouwdinges meedoen hoor 
Als nick mag je gewoon The_Zeroorez neersplanten trouwens.
Ennehh.. Just_I: volgens mij moest hij eindigen met een finish (te vervangen door de anderen door een poortje dus..) en dat moet dus gewoon in de lucht zijn of op de grond
Als nick mag je gewoon The_Zeroorez neersplanten trouwens.
Ennehh.. Just_I: volgens mij moest hij eindigen met een finish (te vervangen door de anderen door een poortje dus..) en dat moet dus gewoon in de lucht zijn of op de grond
Ja, ik wou ook graag mee doendaPet schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:22:
[...]
+/- 2 minuten voor een track is wel genoeg vind ik, maar das mijn smaak.
BTW Doe je ook mee?
En dan nog iets, wat voor nick zal ik voor jullie gebruiken? Dit ivm de borden. Van Basti weet ik et al
BTW, ook dit kwam ik tegen in de track, van die TrackMania borden met pijlen naar rechts en naar links. Nou kan ik die niet vinden, zou iemand mij uit kunnen leggen waar die staan, of misschien een screenshot posten?
Hij is inderdaad een beetje kort, maar 10 * 20 = 200, is 3 1/3 minuut. Dat vind ik wel een beetje lang. Dus ik vind het wel goed zo 
Linksonder staat een verfpot afgebeeld, als je daar op drukt worden alle borden een vierkant vak dat je kunt selecteren. Als je dat doet kom je in het menu om een andere afbeelding te selecteren.FnF schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:17:
[...]
Ja, ik wou ook graag mee doen![]()
BTW, ook dit kwam ik tegen in de track, van die TrackMania borden met pijlen naar rechts en naar links. Nou kan ik die niet vinden, zou iemand mij uit kunnen leggen waar die staan, of misschien een screenshot posten?
...
Man wat een trieste lui zijn er ook op TMN zeg
Ik doe vriendelijk mee op de R602 Klompies server, ik maak gewoon een grapje tegen een van R602, en wordt direct gebanned
En dat grapje was echt niet grof of wat dan ook, gewoon melig 
Het viel me ook al een tikkeltje op aan het enorm hoge BreEzAh gehalte op de server, maar dat het zo triest was wist ik niet
Zonde, stonden leuke tracks op die server.
Ben de laatste tijd weer lekker active, dus ga hopelijk weer wat stijgen in de lijsten, ookal heb ik nog wel flink wat punten om in te halen na zo'n pauze haha. (10000+)
Het viel me ook al een tikkeltje op aan het enorm hoge BreEzAh gehalte op de server, maar dat het zo triest was wist ik niet
Ben de laatste tijd weer lekker active, dus ga hopelijk weer wat stijgen in de lijsten, ookal heb ik nog wel flink wat punten om in te halen na zo'n pauze haha. (10000+)
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Vertel eens op.. wat was het grapje?
Wat ik me ineens bedenk.. Ik ga helemaal geen autocam doen, en dat hoeven jullie ook niet te doen.. De mensen kijken maar gewoon door de looping heen of drukken (als ze dat nodig vinden) zelf op 3. Heel veel mensen vinden autocam irritant, dus waarom het er al in zetten? Bovendien is het wel leuk dat het bij de eerste loopings wel gebeurt, maar op een gegeven moment niet
Wat ik me ineens bedenk.. Ik ga helemaal geen autocam doen, en dat hoeven jullie ook niet te doen.. De mensen kijken maar gewoon door de looping heen of drukken (als ze dat nodig vinden) zelf op 3. Heel veel mensen vinden autocam irritant, dus waarom het er al in zetten? Bovendien is het wel leuk dat het bij de eerste loopings wel gebeurt, maar op een gegeven moment niet
[ Voor 85% gewijzigd door TheZeroorez op 28-06-2006 18:35 ]
GevondenBasti504 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:19:
Hij is inderdaad een beetje kort, maar 10 * 20 = 200, is 3 1/3 minuut. Dat vind ik wel een beetje lang. Dus ik vind het wel goed zo
[...]
Linksonder staat een verfpot afgebeeld, als je daar op drukt worden alle borden een vierkant vak dat je kunt selecteren. Als je dat doet kom je in het menu om een andere afbeelding te selecteren.
Gaat Webfreakz.nl die baan nog bouwen, of hoe zit dat?
Hij zei:
En ja, die smiley stond er bij
Trouwens ik wil misschien de volgende keer ook wel mee doen met een community track, heb er nu momenteel niet zo veel tijd voor. Straks vast wel meer
Eerst sowieso nog even zelf een trackje bouwen, even om er weer in te komen (heb er al 3 gemaakt).
Ik zei:Mensen, ik ga Eldrin even bellen!
Paar seconden later, banGelukkig weten we allemaal wie Eldrin is =P
Trouwens ik wil misschien de volgende keer ook wel mee doen met een community track, heb er nu momenteel niet zo veel tijd voor. Straks vast wel meer
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
.
Wel flauw dat ze daarom iemand bannen
Wel flauw dat ze daarom iemand bannen

[ Voor 196% gewijzigd door Basti504 op 28-06-2006 18:53 . Reden: wh00ps, weer verkeerd gelezen :/ ]
...
Heb weleens gereden in die server.. nou > ook nooit meer. Wat een stelletje humorlozen zeg. Dat je het niet grappig vind kan ik nog wel begrijpen, maar om daarvoor te bannen 
Het is dus totaal niet kwetsend/aanvallend, ik ik zie ook niet in hoe iemand dat zo op zou kunnen vatten
Het is dus totaal niet kwetsend/aanvallend, ik ik zie ook niet in hoe iemand dat zo op zou kunnen vatten

Haha inderdaad
Ik weet nu ook beter voor de volgende keer (ookal is die er denk ik niet
want ze halen de ban er ook niet af haha).
Ach we zijn beter af om niet op die server te rijden denk ik maar zo! Er zijn nog genoeg andere, en ik zal binnenkort m'n eigen ook weer online zetten.
Ach we zijn beter af om niet op die server te rijden denk ik maar zo! Er zijn nog genoeg andere, en ik zal binnenkort m'n eigen ook weer online zetten.

Is webfreakz.nl al eigenlijk begonnen aan het nieuwe deel? Als dat niet zo is, is het misschien een idee om hem dat achteraan in de lijst te zetten de het stokje door te geven aan degene die na hem staat?
Net ook nog even het stukje tot aan het deel van Basti gereden. Wat mij betreft mag dat deel wel wat langer Basti, in het totaal kom ik ook rond het record uit (25.7x sec.). Aan de andere kant is het ongeveer wel net zo lang als het deel van daPet, dat duurt ongeveer 13 seconden.
Net ook nog even het stukje tot aan het deel van Basti gereden. Wat mij betreft mag dat deel wel wat langer Basti, in het totaal kom ik ook rond het record uit (25.7x sec.). Aan de andere kant is het ongeveer wel net zo lang als het deel van daPet, dat duurt ongeveer 13 seconden.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ik heb webfreakz toegevoegd op msn, helaas niet online. Als hij zich morgen nog niet gemeld heeft gooi ik em achteraan de lijst, dan kan The_Zeroorez aan de gang.
Ik wil hem best nog wel wat langer maken dan, als dat nog gaat. Langer kan altijd, korter is moeilijker
...
Helaas,
Webfreakz is reeds begonnen.
Oeps, had een paar posts overgeslagen met lezen 
* webfreakz.nl gaat nu beginnen....
* webfreakz.nl gaat nu beginnen....
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Was de laatste weken even niet zo actief (eerst geen internet, daarna veel topics lezen over laptops, tja ik zal er ook 1 moeten voor mn studie met als voorlopige keuze een asus A6T
, maar dat terzijde). Weer een paar tracks op 2frag4fun overwonnen en het kan nog zieker wat die mensen verzinnen. laatst haddens ze bedacht om over stalen buizen te rijden.....
Maar iig ik vond het tijd om het TMN topic weer eens te checken en zal ook weer ff wat actiever hier worden. Het GoT track lijkt me geweldig, dus ik meld me ook voor een stukje
.
Maar iig ik vond het tijd om het TMN topic weer eens te checken en zal ook weer ff wat actiever hier worden. Het GoT track lijkt me geweldig, dus ik meld me ook voor een stukje
He Gremlin jij ook hier
. Ik miste je net al in ene keer ....
Vandaag ook maar even gekeken wat en nou 'mis' was op die klompies servert. Het enige waar ik me eigenlijk een beetje aan stoorde op die server was dat ze er continu over de perikelen in Den Haag hadden. Sommige zaten ook grotendeels TV te kijken zoals ze zelf zeiden.
Voor de rest niks mis met die server (misschien wat korte en wat saaie banen), er was genoeg talent daar zodat ik toch wat puntjes hebben vergaard. Zelfs bij een gewonnen race kreeg ik 33 puntjes
. Maar dat kwam omdat er een lid van FaF mee deed die iets van 750ste van de wereld stond.
Hoe komt het eigenlijk dat NL zover gezakt is op de wereldranglijst? Kijken de mensen in NL masaal naar WK en in de rest van de landen niet

Vandaag ook maar even gekeken wat en nou 'mis' was op die klompies servert. Het enige waar ik me eigenlijk een beetje aan stoorde op die server was dat ze er continu over de perikelen in Den Haag hadden. Sommige zaten ook grotendeels TV te kijken zoals ze zelf zeiden.
Voor de rest niks mis met die server (misschien wat korte en wat saaie banen), er was genoeg talent daar zodat ik toch wat puntjes hebben vergaard. Zelfs bij een gewonnen race kreeg ik 33 puntjes
Hoe komt het eigenlijk dat NL zover gezakt is op de wereldranglijst? Kijken de mensen in NL masaal naar WK en in de rest van de landen niet
Dat vroeg ik me ook al af[b][message=26046610,noline]
Ik heb trouwens ook wel 's gespeeld op die klompie server en vond het ook vage lui daar
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Op driebier.com is het nog erger, daar heb je één vote nodig om iets te laten gebeuren, dus ze rijden de hele tijd dezelfde track die steeds opnieuw gestart wordt enzo, dus je kunt nooit punten krijgen. Toen heb ik voor de gein eens zo'n irritant ventje gebanned (hij vroeg of ik 'm wilde bannen: Weet je het zeker? Ja? BAN!) En toen heb ik van iemand anders een ban ontvangen
Vanmorgen sprak ik nog een lid van de clan waartoe die Klompie server behoort, en die was ook al es voor niets gebanned.. Leuke server
Maargoed blijkbaar had hij een unban voor me geregeld, want daarstraks kon ik er ineens op
De tracks/tijden zijn op zich wel leuk daar, en je kunt er ook best wel wat punten halen, dus das wel leuk.
Ik sprak toevallig nog iemand met ban-rechten, en die wist 100% zeker dat het met een reden gedaan moest zijn, whatever
Het gaat wel lekker overigens, ik blijf lekker top 10 rijden
Daarnaast kwam ik er achter dat er best wat lurkers in dit topic zijn, want vanmorgen wisten ineens 3 verschillende personen (die ik niet kende) dat ik gebanned was daar
Ik sprak toevallig nog iemand met ban-rechten, en die wist 100% zeker dat het met een reden gedaan moest zijn, whatever

Het gaat wel lekker overigens, ik blijf lekker top 10 rijden
Okee, Webfreakz is klaar. hier is de track, The_Zeroorez 
Succes!
Ps. Er zijn nog 2 plekken vrij voor deze track!
Succes!
[ Voor 17% gewijzigd door daPet op 29-06-2006 20:55 ]
Hier de track! Het wordt denk ik krap voor de volgenden, zoveel ruimte is er niet meer... Ik had een stuk van 40 seconden, dus ik heb een aantal bochten korter gemaakt, en lastige dingen eruit gesneden waardoor hij iets langer is dan twintig seconden, maar ik hem met mijn (eerste, enigste, én crappy) ronde 1:20 in totaal op reed 
Ik ga mijn eigen stuk van deze track dus echt haten, maar zo maak ik mijn banen altijd, en genoeg loops zaten er al in.. dus dan moet je toch iets hè..
Ik ga mijn eigen stuk van deze track dus echt haten, maar zo maak ik mijn banen altijd, en genoeg loops zaten er al in.. dus dan moet je toch iets hè..
Mijn deel is inmiddels ook klaar en heb ik door gemailt (geen eiegen webspace) naar FnF, die staat na mij in de lijst. Mijn deel zat zo rond de 20 seconden en bevat een scherpe hairpin, een helling, een 'afgrond' en wat paaltjes
. Ik heb overigens wel wat decals van anderen moeten schrappen omdat die in de weg zaten of niet meer klopten.
Nog even een paar dingen over de trackdelen van mijn voorgangers:
@ Webfreakz.nl :
Shit ... ik zie net dat Rakkerzero nog voor mij was
@ Webfreakz.nl :
- Die booster voor de bocht voor de looping die zijn totaal onnodig aangezien je daar op moet remmen om sneller door de bocht te kunnen.
- Als je na de kleine bocht, na de looping, over het gras moet dan kan je afsnijden door de volgende bocht (met jump) te omzeilen. Gevolg is dat je 2-4 seconden sneller kan zijn.
- Gat in de grond ....
- Je liet idd wat weinig ruimte over, ik had nog maar 1 blok over
.
- De sectorpoort (waar eerst de finish zat van Webfreakz.nl) had je beter wat later kunnen plaatsen. Na de jump moet je dus nu vol in de ankers wil je het poortje niet missen.
- De halve looping die je had geplaatst en de weg ernaar toe was een dwaalspoor toch?

[ Voor 4% gewijzigd door Just_I op 29-06-2006 23:23 ]
Ik heb nu ook al een stuk track gemaakt, dus ik stel voor dat Rakkerzero na mij gaat danJust_I schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:22:
Mijn deel is inmiddels ook klaar en heb ik door gemailt (geen eiegen webspace) naar FnF, die staat na mij in de lijst. Mijn deel zat zo rond de 20 seconden en bevat een scherpe hairpin, een helling, een 'afgrond' en wat paaltjes. Ik heb overigens wel wat decals van anderen moeten schrappen omdat die in de weg zaten of niet meer klopten.
@ Webfreakz.nl :@ The_Zeroorez :
- Die booster voor de bocht voor de looping die zijn totaal onnodig aangezien je daar op moet remmen om sneller door de bocht te kunnen.
- Als je na de kleine bocht, na de looping, over het gras moet dan kan je afsnijden door de volgende bocht (met jump) te omzeilen. Gevolg is dat je 2-4 seconden sneller kan zijn.
- Gat in de grond ....
- Je liet idd wat weinig ruimte over, ik had nog maar 1 blok over
.
- De sectorpoort (waar eerst de finish zat van Webfreakz.nl) had je beter wat later kunnen plaatsen. Na de jump moet je dus nu vol in de ankers wil je het poortje niet missen.
- De halve looping die je had geplaatst en de weg ernaar toe was een dwaalspoor toch?
Daarom is de laatste versie dan ook hier te vinden
Wat is het wachtwoord voor die track?
Ga naar www.jellerbert.nl
Zie aantal pagina's terug. Maar het is tweakers uniteJellerbert schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:59:
Wat is het wachtwoord voor die track?
//EDIT:
Ik heb even de huidige track gereden, en ik kom op 1:38.38 uit. Er moeten nog een stuk of drie mensen, dus dan komen we met een beetje geluk rond de 2:30.00 uit
[ Voor 31% gewijzigd door Phyxion op 30-06-2006 11:43 ]
Correctie, 1 plaats, heb me ook ingeschreven, en het lijkt me dat ik er niet in kan ontbreken na GizmodaPet schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:25:
Ben benieuwd naar jullie baantje, zal hem zeker ff proberen als ie klaar is.
Hallo
Misschien om het moeilijker te makenJust_I schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:22:
@ Webfreakz.nl : • Die booster voor de bocht voor de looping die zijn totaal onnodig aangezien je daar op moet remmen om sneller door de bocht te kunnen.
• Als je na de kleine bocht, na de looping, over het gras moet dan kan je afsnijden door de volgende bocht (met jump) te omzeilen. Gevolg is dat je 2-4 seconden sneller kan zijn.
D'as een geniale plek idd..Is toch juist leuk• Gat in de grond ....
![]()
Ja, daar had ik niet zo naar gekeken, je hebt er zeker gewoon een stuk afgehakt ofzo? Ik doelde meer op ruimte voor overige wegen, maar die kunnen toch de lucht in@ The_Zeroorez : • Je liet idd wat weinig ruimte over, ik had nog maar 1 blok over.
Die heb ik daar niet neergezet, webfreakz z'n finish stond daar, en die moest dus vervangen worden door een sectorpoort• De sectorpoort (waar eerst de finish zat van Webfreakz.nl) had je beter wat later kunnen plaatsen. Na de jump moet je dus nu vol in de ankers wil je het poortje niet missen.
En ja, dat was een dwaalspoor.. het lukte je zeker al niet?• De halve looping die je had geplaatst en de weg ernaar toe was een dwaalspoor toch?
Die paaltjes van FnF staan trouwens wel op een leuke plaats, ze zijn best lastig
[ Voor 16% gewijzigd door TheZeroorez op 30-06-2006 14:38 ]
Kan ik in komen, maar neemt nog steeds niet weg dat ze onnodig zijn omdat je in de bocht sowieso al op de rem moet trappen (als de boosters er niet zouden zijn).
Nee, ik heb er gelijk een scherpe hairpin achteraan geplaatst.Ja, daar had ik niet zo naar gekeken, je hebt er zeker gewoon een stuk afgehakt ofzo? Ik doelde meer op ruimte voor overige wegen, maar die kunnen toch de lucht in
Een track waarbij je shortcuts hebt vind ik over het algemeen minder goed, duid op slecht ontwerp. Neem nog steeds niet weg dat die sectorpoort daar alsnog bijster irritant is en beter naar achter verplaatst kan worden.Die heb ik daar niet neergezet, webfreakz z'n finish stond daar, en die moest dus vervangen worden door een sectorpoortEn je kon het toch afsnijden? Geen probleem dus
Zoals ik al dacht, kon me dus ook niet voorstellen dat het er echt een deel aangemaakt zou moeten worden.En ja, dat was een dwaalspoor.. het lukte je zeker al niet?
Hij is zeker wel mogelijk, ik heb hem in 1:38.38 gereden (Zie ook hierboven). Het stuk van de looping is er makkelijk. Zorg er voor dat je niet met vol gas de boosters in rijdt (Rijdt dus langzaam). Dan gewoon er recht in. Dan klapt de voorkant van de auto tegen de bovenste kwart looping, en slaat de auto om naar achteren, zodat ie vervolgens op een kwart looping terecht komt. Dan rijdt je gewoon verderTheZeroorez schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:32:
[...]
Misschien om het moeilijker te maken
[...]
[...]
D'as een geniale plek idd..
[...]
Ja, daar had ik niet zo naar gekeken, je hebt er zeker gewoon een stuk afgehakt ofzo? Ik doelde meer op ruimte voor overige wegen, maar die kunnen toch de lucht in![]()
[...]
Die heb ik daar niet neergezet, webfreakz z'n finish stond daar, en die moest dus vervangen worden door een sectorpoortEn je kon het toch afsnijden? Geen probleem dus
[...]
En ja, dat was een dwaalspoor.. het lukte je zeker al niet?
Die paaltjes van FnF staan trouwens wel op een leuke plaats, ze zijn best lastigEnneuh.. die looping kom ik niet door. Wat nu het verkeerde spoor is is mij niet echt duidelijk.. maar probeer hem eens te validaten, dan weten we zeker of het mogelijk is.. volgens mij doe ik iets fout of is het gewoon niet mogelijk..
De baan is goed zoals ie nu is, ik zou hem dan ook zo latenJust_I schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:43:
[...]
Kan ik in komen, maar neemt nog steeds niet weg dat ze onnodig zijn omdat je in de bocht sowieso al op de rem moet trappen (als de boosters er niet zouden zijn).
[...]
Nee, ik heb er gelijk een scherpe hairpin achteraan geplaatst.
[...]
Een track waarbij je shortcuts hebt vind ik over het algemeen minder goed, duid op slecht ontwerp. Neem nog steeds niet weg dat die sectorpoort daar alsnog bijster irritant is en beter naar achter verplaatst kan worden.
[...]
Zoals ik al dacht, kon me dus ook niet voorstellen dat het er echt een deel aangemaakt zou moeten worden.
//EDIT:
Ik heb even een replay gemaakt, als je er nog steeds niet uit komt, dan upload ik hem wel even ergens, maar eerst zelf nog even proberen, is echt niet zo moeilijk hoor
[ Voor 27% gewijzigd door Phyxion op 30-06-2006 16:40 ]
Nou ik kom er zelf met die laatste loopin niet echt uit en dan zaten ze te zeuren dat Gizmo onduidelijk was
. Sorry, maar maak het iets simpeler te begrijpen voor andere mensen die helmaal niet bij got zitten om later op een server te klappen... Ik vind het iig niks, ik rijd nog liever over de buizen bij 2frag4fun...
Ik ga het zo dan nog eens proberen..
Als er meer mensen problemen mee hebben denk ik toch dat het dus aangepast moet worden, hij moet namelijk niet zo zijn dat er maar een aantal mensen een tijd neer kan zetten.
Als er meer mensen problemen mee hebben denk ik toch dat het dus aangepast moet worden, hij moet namelijk niet zo zijn dat er maar een aantal mensen een tijd neer kan zetten.
[ Voor 72% gewijzigd door TheZeroorez op 30-06-2006 16:46 ]
Oké, hier is dan de replay. Het is echt niet moeilijk, iedereen moet dit kunnen, dus niet stiekum spieken
Het lukt me wel, maar dan wel 1 op de 10 keer. Dat is gewoon niet leuk voor mensen die niet zo vaak rijden.
Ik weet een andere manier om bij FnF's checkpoint te checken.
hè FnF
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Misschien hadden we vooraf een moeilijkheidgraad moeten vasstellen voor de track. Dan hadden we dit geneuzel over het wel of niet halen waarschijnlijk niet gehad.
Misschien handig om het alsnog vast te stellen en eventueel daar de baan op aanpassen.
Misschien handig om het alsnog vast te stellen en eventueel daar de baan op aanpassen.
[ Voor 22% gewijzigd door Just_I op 30-06-2006 18:17 ]
Ja webfreakzwebfreakz.nl schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 18:08:
Ik weet een andere manier om bij FnF's checkpoint te checken.hè FnF
Zonde van de baan, maar goed
//EDIT:
Download de nieuwe versie hier. Desondanks ik die andere toch mooier vond, is deze toch ook best gelukt
[ Voor 22% gewijzigd door Phyxion op 30-06-2006 20:50 ]
Hm, die jump naar rechts direkt na turbo lukt mij niet, ben ik nu slecht?
Het is dus idd verstandig af te spreken wat voor track we gaan maken, maargoed dat lijkt me een opsteker voor de volgende track.
Die replay is wel humor, maar het is volgens mij allemaal te lastig. Is leuk op single player te puzzelen, maar online is toch andere koek.
Oh, ps. het schiet niet op als mensen voor hun beurt gaan, daar wordt het niet echt overzichtelijker van. Als ik het goed begrijp is het lijstje nu goed?
Het is dus idd verstandig af te spreken wat voor track we gaan maken, maargoed dat lijkt me een opsteker voor de volgende track.
Die replay is wel humor, maar het is volgens mij allemaal te lastig. Is leuk op single player te puzzelen, maar online is toch andere koek.
Oh, ps. het schiet niet op als mensen voor hun beurt gaan, daar wordt het niet echt overzichtelijker van. Als ik het goed begrijp is het lijstje nu goed?
daPet schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:46:
We staan er nu dus zo voor:
De ster geeft aan of het trackdeel af is.
[01] * daPet
[02] * Basti504
[03] * Webfreakz.nl
[04] * The_Zeroorez
[05] * Just_I
[06] * FnF
[07] * GremliN-Online
[08] Rakkerzero
[09] woutracertje
[10] X
Er zijn wel voorwaarden;
• trackdeel moet te finishen zijn, daarom plaats je ook de finish direkt na jouw checkpoint. De volgende deelnemer haalt deze weg en bouwt hier verder.
• Elke deelnemer dient slechts één checkpoint te gebruiken.
• Men blijft met zijn fikken af van de andere deelnemers hun creatie, mits in overeenstemming met diegene.
• Probeer je deel binnen de 20 seconden te houden, anders wordt de gehele track al gauw te lang.
• In-game media tracker gebruik is toegestaan mits het bescheiden blijft.
Als je het trackdeel klaar hebt stuur hem dan door naar de volgende.
Van nummer 10 verwacht ik de complete track met dus negen checkpoints en één finish.
Ik zal in elk deel de naam toevoegen van de deelnemer (op een bord)
Het wachtwoord is tweakers unite
[ Voor 68% gewijzigd door daPet op 02-07-2006 11:29 ]
Gewoon links rijden (Helemaal links), en dan halverwege de turbo weer op de turbo rijden naar rechts, moet in 1 keer makkelijk te doen zijndaPet schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:01:
Hm, die jump naar rechts direkt na turbo lukt mij niet, ben ik nu slecht?
[...]
Ik wou nog met de MediaTracker werken, maar er was gevraagd om die niet zo vaak te gebruiken, dus dat heb ik maar laten zitten
Wie gaat eigenlijk de track valideren, de laatste of bied iemand zich aan? Het lijkt me leuker om gewoon een echt strak en snel auteurs record neer te zetten, geeft wat meer uitdaging imho.
[ideetje]
Misschien een competitie ervan maken e en snelste heeft dan als prijs dat zijn naam onder de track komt te staan.[/ideetje]
Net ook nog even het gedeelte van FnF gereden en na een tijdje proberen kwam ik er dan toch eindelijk achter hoe die nou moest. Ik heb een tijd van 1:48 neergezet, maar dat kan nog wel een seconde of 2-3 sneller.
Ik moet zeggen dat het deel vlak voor de finish niet helemaal duidelijk is waar je heen moet, maar wat mij betreft hoeft dit niet echt een probleem te zijn.
[ideetje]
Misschien een competitie ervan maken e en snelste heeft dan als prijs dat zijn naam onder de track komt te staan.[/ideetje]
Net ook nog even het gedeelte van FnF gereden en na een tijdje proberen kwam ik er dan toch eindelijk achter hoe die nou moest. Ik heb een tijd van 1:48 neergezet, maar dat kan nog wel een seconde of 2-3 sneller.
Ik moet zeggen dat het deel vlak voor de finish niet helemaal duidelijk is waar je heen moet, maar wat mij betreft hoeft dit niet echt een probleem te zijn.
[ Voor 37% gewijzigd door Just_I op 01-07-2006 14:11 ]
Ik vind het een heel goed ideeJust_I schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 13:44:
Wie gaat eigenlijk de track valideren, de laatste of bied iemand zich aan? Het lijkt me leuker om gewoon een echt strak en snel auteurs record neer te zetten, geeft wat meer uitdaging imho.
[ideetje]
Misschien ook een leuk idee om dit eens vaker te doen, dus meer Community tracks te maken
De volgende in het rijtje is Rakkerzero, maar ik weet niet of hij al bezig is.FnF schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 16:50:
[...]
Ik vind het een heel goed ideeWie gaat nu de rest van de track maken? Want volgens mij is er nu niemand mee bezig
Is idd wel leuk om er meer van te maken. Anders begin je alvast een tweede track die kan wel parralel lopen met deze denk ik. Misschien moeten we dit soort dingen anders in een apart topic doen (een nieuwe maken dus), maar misschien wordt dit wel niet zo heel groot.Misschien ook een leuk idee om dit eens vaker te doen, dus meer Community tracks te maken
[ Voor 12% gewijzigd door Just_I op 01-07-2006 17:59 ]
* webfreakz.nl is eensch zijn met Just_I !
Dan moeten we er wel een 'shuffle mode' in zetten, dus dat degene die nu 1e was laatste wordt, en degene die nu 2e was eerste wordt, etc. (er vanuit gaande dat iedereen weer meedoet) Dit omdat het anders zo saai gaat worden...
Oké, ik ben met de tweede track (GoT-Community-2) begonnen:Just_I schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 17:57:
[...]
De volgende in het rijtje is Rakkerzero, maar ik weet niet of hij al bezig is.
[...]
Is idd wel leuk om er meer van te maken. Anders begin je alvast een tweede track die kan wel parralel lopen met deze denk ik. Misschien moeten we dit soort dingen anders in een apart topic doen (een nieuwe maken dus), maar misschien wordt dit wel niet zo heel groot.
Download
Degene die als eerste er aan verder wil bouwen, mag er mee bezig
Ik ga verder!!!!
Alhier
Dit wordt best wel een lastige track denk ik.. voor 5 minuutjes. Er zitten veel dingen in die je pas doorhebt als je er langs bent/gestrand op bent
Alhier
Dit wordt best wel een lastige track denk ik.. voor 5 minuutjes. Er zitten veel dingen in die je pas doorhebt als je er langs bent/gestrand op bent
[ Voor 88% gewijzigd door TheZeroorez op 01-07-2006 20:02 ]
20 seconden per persoon hé, dat van jou is wel een minuut of 2, das wel een beetje erg aan de ruime kant, er kan dus beter even een gigantisch stuk afTheZeroorez schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 19:35:
Ik ga verder!!!!
Alhier
Was wel leuk hoor, daar niet van
Jouw stuk was ook niet al te kort anders, daarom dacht ik dat ik ook wel kon bouwen 
Ik kijk wel waar ik wat kan knippen/smokkelen
Mijn versie is nu ingekort. Ik hoop dat 'ie nog steeds even leuk is.. het idee heb ik geprobeerd ongeveer hetzelfde te houden, alleen kon ik het niet laten er nog iets extra's in te doen.. Hij is geen 20 seconden geloof ik, maar hij lijkt mij nu wel kort genoeg?
Mijn versie is nu ingekort. Ik hoop dat 'ie nog steeds even leuk is.. het idee heb ik geprobeerd ongeveer hetzelfde te houden, alleen kon ik het niet laten er nog iets extra's in te doen.. Hij is geen 20 seconden geloof ik, maar hij lijkt mij nu wel kort genoeg?
[ Voor 54% gewijzigd door TheZeroorez op 01-07-2006 20:31 ]
Ik heb reeds een account gemaakt om de track te valideren. Degene die het snelst is, kan hem daarmee valideren.
En nu klink ik misschien wat zeikerig (nofi), maar de eerste track is nog niet eens af, er moeten nog 4 mensen. Er komt ook nog wat extra scenery/mediatracker in. En de 2e track loopt al.
Daarbij is het ook verstandig om af te spreken wat voor track het gaat worden. Ook handig om een volgorde vast te zetten, voor we allemaal wilde versies krijgen en getouwtrek om wie nou eerst was.
Ik begrijp het enthousiastme, maar als we met zn allen een track maken moeten we ook met zijn allen dingen afspreken. My 2 cents.
En nu klink ik misschien wat zeikerig (nofi), maar de eerste track is nog niet eens af, er moeten nog 4 mensen. Er komt ook nog wat extra scenery/mediatracker in. En de 2e track loopt al.
Daarbij is het ook verstandig om af te spreken wat voor track het gaat worden. Ook handig om een volgorde vast te zetten, voor we allemaal wilde versies krijgen en getouwtrek om wie nou eerst was.
Ik begrijp het enthousiastme, maar als we met zn allen een track maken moeten we ook met zijn allen dingen afspreken. My 2 cents.
Hoe bedoel je? Diegene mag hem met dat account validaten? Dat zou nergens op slaan.. Hoe zit het nu? De snelste of dat account?daPet schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 20:43:
Ik heb reeds een account gemaakt om de track te valideren. Degene die het snelst is, kan hem daarmee valideren.
Het is toch geen probleem om vast aan deze te beginnen? 2 tegelijk kan prima, meer echter niet.En nu klink ik misschien wat zeikerig (nofi), maar de eerste track is nog niet eens af, er moeten nog 4 mensen. Er komt ook nog wat extra scenery/mediatracker in. En de 2e track loopt al.
Qua moeilijkheidsgraad? Ja, dat lijkt me een goede ja. Nu zag ik dat het begin al aardig 'moeilijk' was, dus ik heb een beetje geprobeerd daarop in te spelen (met mijn n00b trackbouwkunsten) Maar als het niet zo gaat wordt het idd een rommeltje, dat kunnen we beter afspreken van te voren..Daarbij is het ook verstandig om af te spreken wat voor track het gaat worden.
Het lijkt mij dat gewoon dat degene die ermee begonnen is de nicks op een rijtje gooit? Dat is eigenlijk ook de reden waarom ik meteen een reply neer donderde, anders kom ik hier met m'n track, is er al iemand anders geweest..Ook handig om een volgorde vast te zetten, voor we allemaal wilde versies krijgen en getouwtrek om wie nou eerst was.
Ja, bepaalde dingen moeten op zich wel afgesproken worden ja..Ik begrijp het enthousiastme, maar als we met zn allen een track maken moeten we ook met zijn allen dingen afspreken. My 2 cents.
De snelste geef ik de account gegevens. Diegene gaat hem daarmee valideren.TheZeroorez schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 20:52:
Hoe bedoel je? Diegene mag hem met dat account validaten? Dat zou nergens op slaan.. Hoe zit het nu? De snelste of dat account?
Op zich geen probleem, maar ik hou ook van overzicht.Het is toch geen probleem om vast aan deze te beginnen? 2 tegelijk kan prima, meer echter niet.
Strict genomen gaan jullie nu voor de beurt van rakkerzero, woutracertje en gremlin.
Moeilijkheidsgraad, race, stunt, multilap. De beste tracks hebben een geleidelijke 'flow', dus niet eerst keihard racen en dan ineens zeer technische hairpins of stunts oid. Wat ik bedoel, probeer in het verlengde van je voorganger te bouwen, en eenheid in de tracks te houden.Qua moeilijkheidsgraad? Ja, dat lijkt me een goede ja. Nu zag ik dat het begin al aardig 'moeilijk' was, dus ik heb een beetje geprobeerd daarop in te spelen (met mijn n00b trackbouwkunsten) Maar als het niet zo gaat wordt het idd een rommeltje, dat kunnen we beter afspreken van te voren.
Dat is inderdaad een goed idee. Dus FnF, werk aan de winkelHet lijkt mij dat gewoon dat degene die ermee begonnen is de nicks op een rijtje gooit? Dat is eigenlijk ook de reden waarom ik meteen een reply neer donderde, anders kom ik hier met m'n track, is er al iemand anders geweest..
Ik schrijf me er nu voor in.
Dank u voor uw aandachtJa, bepaalde dingen moeten op zich wel afgesproken worden ja..
[ Voor 3% gewijzigd door daPet op 01-07-2006 21:12 ]
We moeten idd wel een beetje door met die track, ik ga er anders morgenochtend wel mee verder, dan moeten ze maar actief blijven.. Heb trouwens al een leuk idee, moet alleen ff kijken of het mogelijk is.
Voor het overizcht zou ik dan toch zeggen, maak er een nieuw topic voor. Op die manier kan het hier dan gewoon over het algemeen gaan van TMN en in het nieuw topic over de tracks.
Dat is een goed idee. Ik ga nu woutracertje en rakkerzero toevoegen op msn. Mochten ze er morgen nog niet zijn dan schrap ik die twee, en kan gremlin hem afmaken.Just_I schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 21:46:
Voor het overizcht zou ik dan toch zeggen, maak er een nieuw topic voor. Op die manier kan het hier dan gewoon over het algemeen gaan van TMN en in het nieuw topic over de tracks.
edit
woutracertje heeft geen mail en geen msn helaas.
[ Voor 7% gewijzigd door daPet op 01-07-2006 22:32 ]
Mijn gedeelte op volle snelheid was 20.01 secondenTheZeroorez schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 20:16:
Jouw stuk was ook niet al te kort anders, daarom dacht ik dat ik ook wel kon bouwen
In ieder geval, die van jou zit nog tegen de 40 aan, misschien een idee om hem nog een klein stukje in te korten? Dan kan je die andere ideëen in de volgende track bouwen
Ik stel voor om de tweede track in deze volgorde te maken:
Tweede track
- FnF
- The_Zeroorez
- daPet
- GremliN-Online
- Just_I
- Basti504
- Webfreakz
-
-
-
Wie verder mee wil bouwen, één reply en ik edit deze post even
[ Voor 4% gewijzigd door Phyxion op 02-07-2006 13:17 ]
Hmm.. dan hak ik er nog wat vanaf..
Zo. Ik denk dat dit met jouw snelheden wel kort genoeg is, en anders maken de volgenden ze maar iets korter, zoals bij de 1e track
Zo. Ik denk dat dit met jouw snelheden wel kort genoeg is, en anders maken de volgenden ze maar iets korter, zoals bij de 1e track
[ Voor 79% gewijzigd door TheZeroorez op 02-07-2006 10:15 ]
En track 2 deel 3 is afTheZeroorez schreef op zondag 02 juli 2006 @ 10:03:
Hmm.. dan hak ik er nog wat vanaf..
NEXT!
Hmm, ik rij ook wel eens online en zie dit topic nu pas. Heb ook maar even zo'n stats dingetje geproduceerd....maar ik ben geloof ik nog niet zo goed 

Zet mij ook maar in het lijstje voor track 2
...
Ik heb je er in gezet
Ik zal meteen even het huidige stuk rijden
Uhm, ik ga zo naar het strand toe, een ander mag! Gremlin?
Heb je even onder aan gezetwebfreakz.nl schreef op zondag 02 juli 2006 @ 13:16:
Uhm, ik ga zo naar het strand toe, een ander mag! Gremlin?
Edit:
Track is leuk tot nu toe
[ Voor 9% gewijzigd door Phyxion op 02-07-2006 13:34 ]
Ik kan nu voorlopig even niet met dit warme weer. Morgen ga ik er wel mee bezig gok ik (moet straks weg, iemand helpen met PC
). Deel 1 had ik BTW af maar denk dat ik daar nog een kleine edit in gooi, gister bleek het wel vrij pittig om er nog op te komen (zeker op beetje haperende laptop van mn buurjongen) dus zal het plateau wat lager maken, ook dat komt morgen.
BTW: de regel 1 checkpoint moet worden afgeschaft. Soms zijn er gewoon meer dan 1 nodig om shortcuts tegen te kunnen gaan.
BTW: de regel 1 checkpoint moet worden afgeschaft. Soms zijn er gewoon meer dan 1 nodig om shortcuts tegen te kunnen gaan.
[ Voor 15% gewijzigd door GENETX op 03-07-2006 08:51 ]
Dan maak je je track maar anders/bouw je er een muurtje omheen?GremliN-Online schreef op maandag 03 juli 2006 @ 08:50:
En in track 2 zijn er btw al meer checkpoints per user gebruikt, FnF trapte geloof ik al af met één checkpoint erin, én de finish. Bij die kun je er dus wél meerdere gebruiken
Shortcuts zijn kennelijk geen probleem in de eerste track, die zitten er namelijk al in gebakken. Zelf vind ik een track met een SC of meerdere gewoon een kwestie van slecht ontwerp en brengt de kwaliteit van een track dus naar beneden.GremliN-Online schreef op maandag 03 juli 2006 @ 08:50:
Maargoed, als anderen hier geen probleem zien vind ik het ook best en zal er verder niet over klagen. Mijn twee centjes heb ik dus bij deze op tafel gelegd
Ik kan me herinneren at er een track op de DNA Traxx server stond waarbij je na een jump vlak na de start al kon landen op de weg die na de finish leidde. En aangezien er geen CP's meer zaten in de track kon je dus een halve minuut sneller wezen dan door de track helemaal te rijden.
Het is niet dat ik een cut heb gevondne op mijn stukje, maar wel daar bij het stukje gras. (wat een kut stuk, daarna direct het anker uitgooien, mag wel anders van mij...). Maar toch meoten we cuts tegengaan, zonder is leuker vind ik omdat het dan ook echt om racen gaat zonder smerige trucjesTheZeroorez schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:47:
[...]
Dan maak je je track maar anders/bouw je er een muurtje omheen?
En in track 2 zijn er btw al meer checkpoints per user gebruikt, FnF trapte geloof ik al af met één checkpoint erin, én de finish. Bij die kun je er dus wél meerdere gebruiken
Dat stukje had ik ook al eerder opgemerkt, maar de reactie was dat dat gewoon bleef zitten.GremliN-Online schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:57:
[...]
Het is niet dat ik een cut heb gevondne op mijn stukje, maar wel daar bij het stukje gras. (wat een kut stuk, daarna direct het anker uitgooien, mag wel anders van mij...). Maar toch meoten we cuts tegengaan, zonder is leuker vind ik omdat het dan ook echt om racen gaat zonder smerige trucjes.
Jij en ik zitten wat dat betreft op een goflengte
Je hoort mij ook niet zeggen dat cuts erin moeten blijven hoor? Een muurtje erom heen bouwen kan ook, zoals ik al zei.GremliN-Online schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:57:
[...]
Het is niet dat ik een cut heb gevondne op mijn stukje, maar wel daar bij het stukje gras. (wat een kut stuk, daarna direct het anker uitgooien, mag wel anders van mij...). Maar toch meoten we cuts tegengaan, zonder is leuker vind ik omdat het dan ook echt om racen gaat zonder smerige trucjes.
Tevens is de cut bij deel 1 al opgelost, ik weet niet door wie, maar er staat een gebouw naast
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:26:
oevr de baan trouwens hoe moet iedereen de baan dan krijgen
Wat bedoel je nou eigenlijk, hier kan ik geen koek van makenVerwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:26:
oevr de bssn trouwens hoe moet iedereen de baan dan krijgen
Psst

[ Voor 19% gewijzigd door Just_I op 03-07-2006 16:40 ]
Nou, ik heb net even deze Work In Progress gereden, maar ik vind hem niet echt super.daPet schreef op zondag 02 juli 2006 @ 11:28:
[...]
En track 2 deel 3 is afVanaf het laatste checkpoint +/- 15 seconden, ik schat 10-12 seconden met rollende start.
NEXT!
Ligt misschien een beetje aan mijn stoffige rijkunsten, maar de eerste jump haal ik maar 33% van de keren... En ik kom _nooit_ recht uit de looping er vlak na, waardoor ik niet meer vanaf het checkpunt daar verder kan racen (door de tegengestelde booster). Slechts als ik geluk heb (5-10% van de gevallen) kan ik daar doorrijden.
Ook snap ik nog steeds niet echt hoe je wordt geacht het stuk naar beneden (richting het stukje gras) behoort te nemen...
De rest van de track (looping en wallride) zijn wel weer lekker (hard) te nemen.
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
VyperX schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:46:
[...]
Nou, ik heb net even deze Work In Progress gereden, maar ik vind hem niet echt super.
Ligt misschien een beetje aan mijn stoffige rijkunsten, maar de eerste jump haal ik maar 33% van de keren... En ik kom _nooit_ recht uit de looping er vlak na, waardoor ik niet meer vanaf het checkpunt daar verder kan racen (door de tegengestelde booster). Slechts als ik geluk heb (5-10% van de gevallen) kan ik daar doorrijden.
spoiler:
Tipje, na de finish het stukje nar benenden, daarvoor even op de rem rammen. Gevolg is dat je met de banden op de weg blijft en daardoor dus een hogere snelheid krijgt bij de boosters
Ook snap ik nog steeds niet echt hoe je wordt geacht het stuk naar beneden (richting het stukje gras) behoort te nemen...
spoiler:
Zachtjes over of langs de jump rijden zodat je op de weg land
Custom tracks staan gewoon op de server waar je speelt, en die download je automatisch als hij voorbij komt als jij aan het spelen bent. (ze zijn niet zo groot..)Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:26:
oevr de bssn trouwens hoe moet iedereen de baan dan krijgen
Just_I schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:51:
[...]
spoiler:Tipje, na de finish het stukje nar benenden, daarvoor even op de rem rammen. Gevolg is dat je met de banden op de weg blijft en daardoor dus een hogere snelheid krijgt bij de boosters
spoiler:
Ik liet altijd het gas eventjes los... Remmen lijkt iets beter te werken inderdaad.
Verder nog tips om recht uit die eerste looping te komen?
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Vol gas, en zorg er voor dat je auto precies in het midden staat, dan vlieg je over de () als het ware.VyperX schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:06:
[...]
spoiler:Ik liet altijd het gas eventjes los... Remmen lijkt iets beter te werken inderdaad.
Verder nog tips om recht uit die eerste looping te komen?
Okee, ik heb even alle borden toegevoegd en een bumpercam toegevoegd in de loop van gremlin. Nu eens kijken wie de snelste tijd heeft 
Hier de track.
Zelf ben ik nog niet in staat geweest om te finishen
Dus ik heb vanavond wat te doen.
Hier de track.
Moeilijke track, inderdaad 
offtopic:
Word weer tijd voor een nieuw deel onderand 988 posts al?
Word weer tijd voor een nieuw deel onderand 988 posts al?
[ Voor 58% gewijzigd door Basti504 op 03-07-2006 22:31 ]
...
WIE HAALT NOU EENS DIE CAMERA-CHANGER WEG BIJ DIE 1e LOOPING!daPet schreef op maandag 03 juli 2006 @ 21:47:
Okee, ik heb even alle borden toegevoegd en een bumpercam toegevoegd in de loop van gremlin. Nu eens kijken wie de snelste tijd heeft
Hier de track.
En dat stuk ná bocht, bij die rij palen en de splising+boosters, (nee niet de start) slaat nergens op (FnF zeker weer?

En waar is Stefan, onze DrivinUCrazy?
Om te beginnen maak ik geen banen, maar ik probeer ze te bedwingen. Ik ken mijn zwakke punten.
En verder rij ik de laatste tijd erg weinig, met dit goede weer en bezig met voorbereidingen voor mijn stage en zo. Nu ik erover nadenk, ik heb al een weekje 2 banen op mijn harddisk staan die ik nog moet testen... Dat zal ik woensdag dan maar eens doen, dan heb ik wat vrije tijd. (verstandskies wordt woensdagmorgen verwijderd)
Ik volg dit topic nog gewoon mee hoor, het staat nog altijd in mijn bookmarks. Maar ik ben de laatste weken gewoon minder actief, dus post ik ook minder.
En verder rij ik de laatste tijd erg weinig, met dit goede weer en bezig met voorbereidingen voor mijn stage en zo. Nu ik erover nadenk, ik heb al een weekje 2 banen op mijn harddisk staan die ik nog moet testen... Dat zal ik woensdag dan maar eens doen, dan heb ik wat vrije tijd. (verstandskies wordt woensdagmorgen verwijderd)
Ik volg dit topic nog gewoon mee hoor, het staat nog altijd in mijn bookmarks. Maar ik ben de laatste weken gewoon minder actief, dus post ik ook minder.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Het valideren van de community track 1 laat ik aan me voorbij gaan. Ik heb het net geprobeerd, maar blijf telkens hangen op het stuk van FnF. Ook heb ik het deel van Gremlin geprobeerd, maar dat stuk valt me ook niet mee om uit te rijden ( 1 keer gelukt van de 50
).
@ daPet : Ik mis overigens nog een bord met de naam van Basti504 in de track (tweede deel). Ik neem aan dat de underscores niet werken bij je lettertype aangezien ik die niet had gezien.

@ daPet : Ik mis overigens nog een bord met de naam van Basti504 in de track (tweede deel). Ik neem aan dat de underscores niet werken bij je lettertype aangezien ik die niet had gezien.
Jup, moet ik nog veranderen, moet binnen 2 uurtjes wel gedaan zijn gok ik.Just_I schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 01:57:
Het valideren van de community track 1 laat ik aan me voorbij gaan. Ik heb het net geprobeerd, maar blijf telkens hangen op het stuk van FnF. Ook heb ik het deel van Gremlin geprobeerd, maar dat stuk valt me ook niet mee om uit te rijden ( 1 keer gelukt van de 50).
EDIT: Ok deel 1 is nu klaar voor wat ik heb toegevoegd. het plateau iets verlaagd waardoor het makkelijker word. geen checkpoint neergezet, alleen finish, dus als iemand nog bezig wil daarna, checkpoint neerzetten
Klik!
[ Voor 28% gewijzigd door GENETX op 04-07-2006 09:49 ]
Hmmz, ja, ik zie hem ook niet. Maar hij is er wel om gedownload te worden. ( beetje logisch met de namen links klooien, kom je hier uit ) :Just_I schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 01:57:
[...]

http://www.debrandshappers.nl/test/eelco/tm/basti.jpg
Hij is er dus wel, hij word alleen niet gedownload, ik dacht dat het aan mij lag
...
Verwijderd
N SV[quote]Just_I schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:36:
[...]
Wat bedoel je nou eigenlijk, hier kan ik geen koek van maken
Psst [afbeelding] ... :+[/q
over de baan snap je
[...]
Wat bedoel je nou eigenlijk, hier kan ik geen koek van maken
Psst [afbeelding] ... :+[/q
over de baan snap je
1) Leer typen*
2) Just_i wilde ermee zeggen, de edit knop zit er niet voor niks
3) Ben je nou gotter of wotter (=wanabe gotter). Je zit op internet, iedereen kan wel ergens een host krijgen lijkt mij oid. Wat in hemelsnaam is je probleem, je upload de track, je zet linkje op GoT en voilla, iedereen kan de track downloaden. We leven niet meer anno 1990 waarbij je diskettes met je buren uitwisselde
*)Let niet op mijn typfouten, het moet leesbaar zijn en ik ben ook geen wonder in de Nederlandse taal
2) Just_i wilde ermee zeggen, de edit knop zit er niet voor niks
3) Ben je nou gotter of wotter (=wanabe gotter). Je zit op internet, iedereen kan wel ergens een host krijgen lijkt mij oid. Wat in hemelsnaam is je probleem, je upload de track, je zet linkje op GoT en voilla, iedereen kan de track downloaden. We leven niet meer anno 1990 waarbij je diskettes met je buren uitwisselde
*)Let niet op mijn typfouten, het moet leesbaar zijn en ik ben ook geen wonder in de Nederlandse taal
Wat is nu de final versie van Track 1 (En/of Track 2)?
Want ik zie hier honderden linkjes, en wordt allemaal zo onduidelijk nou.
Als daPet het bord voor Basti nog in de track verwerkt is de track af om gevalideert te worden. De track zonder het bord van Basti is te vinden in de post van Gremlin een paar posts hogerFnF schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 14:01:
Wat is nu de final versie van Track 1 (En/of Track 2)?
En van track 2 is er nog geen final version 
Dat zou jij toch moeten weten, da's jouw track..

Oké, bedankt. Ik zal hem even bekijkenJust_I schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 14:07:
[...]
Als daPet het bord voor Basti nog in de track verwerkt is de track af om gevalideert te worden. De track zonder het bord van Basti is te vinden in de post van Gremlin een paar posts hoger
Ja, dat dacht ik ook al, maar iedereen postte allemaal maar door elkaar heen, ik vond het ook al zo raar dat in eens alles af wasTheZeroorez schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 14:16:
En van track 2 is er nog geen final version
//EDIT:
Even de track uitgereden, hij is leuk geworden
[ Voor 5% gewijzigd door Phyxion op 04-07-2006 14:41 ]
Dit topic is gesloten.