Misschien om het moeilijker te maken

• Als je na de kleine bocht, na de looping, over het gras moet dan kan je afsnijden door de volgende bocht (met jump) te omzeilen. Gevolg is dat je 2-4 seconden sneller kan zijn.
Is toch juist leuk

• Gat in de grond ....
D'as een geniale plek idd..
@ The_Zeroorez : • Je liet idd wat weinig ruimte over, ik had nog maar 1 blok over

.
Ja, daar had ik niet zo naar gekeken, je hebt er zeker gewoon een stuk afgehakt ofzo? Ik doelde meer op ruimte voor overige wegen, maar die kunnen toch de lucht in

• De sectorpoort (waar eerst de finish zat van Webfreakz.nl) had je beter wat later kunnen plaatsen. Na de jump moet je dus nu vol in de ankers wil je het poortje niet missen.
Die heb ik daar niet neergezet, webfreakz z'n finish stond daar, en die moest dus vervangen worden door een sectorpoort
En je kon het toch afsnijden? Geen probleem dus 
• De halve looping die je had geplaatst en de weg ernaar toe was een dwaalspoor toch?
En ja, dat was een dwaalspoor.. het lukte je zeker al niet?
Die paaltjes van FnF staan trouwens wel op een leuke plaats, ze zijn best lastig

Enneuh.. die looping kom ik niet door. Wat nu het verkeerde spoor is is mij niet echt duidelijk.. maar probeer hem eens te validaten, dan weten we zeker of het mogelijk is.. volgens mij doe ik iets fout of is het gewoon niet mogelijk..
[
Voor 16% gewijzigd door
TheZeroorez op 30-06-2006 14:38
]