Weer twee nieuw tracks gemaakt (wegens vele disconnects op zowel sleepie als op Wake Up!!

):
Jumpstart:
combinatie van goed racen, timing en remmen. Niet heel moeilijk, wel meerdere wegen mogelijk
Round and Round:
Beetje experimenteel, alles door elkaar
Have fun with it, C&C welkom (graag zelfs).
De naam Jumpstart wordt wel duidelijk als je de track rijd, die van Round and Round is gewoon aardig wat bochtwerk

. De banen zijn redelijk kaal omdat ik het nut ervan niet in zie waarom ik het zou aankleden.
Ik had vandaag last van (op de server van pietveenstra/Tombstone) een soort slowmotion beeld en fast forward. Bij het slow motion beeld leek het of mijn auto langzamer optrok en langzamer reageerde, maar de tijd ging wel gewoon door. Bij de Fast forward was het juist dat de auto sneller optrok dan normaal en dat de auto ook iets sneller reageerde met de zelfde tijdsweergave.
Dit zorgde er dus voor dat ik van een snelle lap ineens 4 seconden trager was op het einde. Ik had in een tussetijd halverwege een voorsprong op mijn eigen tijd van 2 seconden en was bij de finish 2 seconden te langzaam.
@ pieterveenstra: Als ik jou was zou ik nog even de bezem over je server halen qua tracks. Er zitten er enkele bij die echt te simpel zijn (merkte ik al eerder op), maar ook een paar die echt niet te doen zijn. Enne, die sweex kaart vervangen misschien een goed idee

.
edit:
Plaatjes toegevoegd. Ook bij de andere banen die ik gepost heb staan zometeen plaatjes
[
Voor 8% gewijzigd door
Just_I op 20-05-2006 23:29
]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o