Trackmania Nations deel 3

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.225 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

Just_I

What did you just say?

DrivinUCrazy schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 20:49:
Ik kreeg vanmiddag wel een update die ik moest downloaden, maar wat dat precies was weet ik niet, daar klikte ik het te snel voor weg. (ik moest naar Sleepie, dan houdt geen popup me tegen :P )
Moest nog wel :) . Was weer gezellig vanmiddag, eindelijk (twee keer) een track gewonnen. Rush van daPet en een Nadeo track geloof ik.

Ook nog even op de DNA Traxx server geweest, daar doen ze best vage dingen (afgezien van hardocre draaien :X ). ZO hadden ze textures van de tracks en het stadium gewijzigd, waarvan sommige wel leuk waren, maar de meest zwaar irritant. Daarnaast hadden ze vaak twee nagenoeg identieke bannen na elkaar, maar er was telkens net iets anders. De bannen daar zijn wel redelijk goed te rijden, het zijn voornamelijk volgas banen. Gelukkig rijden er wat gasten rond met redelijk hoge rankings (vanmiddag onder andere de nr. 844 v/d wereld) Dus met de puntjes zat het ook wel snor. Twee keer gewonnen daar op die server en kreeg toen iets van 30 punten _o_ .

Die tekstbestandjes van de update waren volgens mij languages files (Argentijns dacht ik) voor en een nieuwe interface vertaling ofzow.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:11

krvabo

MATERIALISE!

DrivinUCrazy schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 20:49:
Ik kreeg vanmiddag wel een update die ik moest downloaden, maar wat dat precies was weet ik niet, daar klikte ik het te snel voor weg. (ik moest naar Sleepie, dan houdt geen popup me tegen :P )

offtopic: \/\/\/ Succes morgen. :)
Het waren 2 tekstbestanden met taalupdates. Verder weinig nuttigs, maar toch leuk dat ze nog iets ontwikkelen.
Al zou het fijn zijn als ze die geluidserrors eens fixen (die motorgeluiden aan de start)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Nu online

Just_I

What did you just say?

Da's fijn, wil ik net een track uploaden die ik gemaakt heb krijg ik dit:
Sorry folks but we've had to take the Nations site offline because it is unrealistically performance hungry (apparantly using between 50% and 80% of the database servers resources at a near constant rate). We are impacting other paying customer sites on our shared server due to us using all the resource.

We're working to resolve this as soon as we can, but basically we have to rewrite parts of the site. This will not be a small job (the site was never designed with being this popular). Assuming that the slowness is caused by what we suspect it's caused by, we think it will be at least 2 or 3 weeks before we're able to restore even a basic site.

Sad news :(
Leuk. Ze heen dus de exchange server plat gegooid omdat wij en alle andere TMN'ers te veel downloaden daar 8)7 . Wel jammer eigenlijk want nu kan ik mijn track niet showen :( . Iemand een idee waar ik mijn .gbx neer kan plempen?

[ Voor 3% gewijzigd door Just_I op 19-05-2006 17:10 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ieder stukje webspace waar dan ook? :P

TM-Exchange was handig omdat alle tracks op een centrale server geplaatst werden. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Er was al ergens een GoT site gemaakt waar je bestanden kan uploaden. Misschien weet iemand die site nog, of anders zou die gene misschien zn source even ergens willen uploaden, ik heb nog wel 500MB webspace over :Y)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Nu online

Just_I

What did you just say?

pasta schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 17:13:
Ieder stukje webspace waar dan ook? :P

TM-Exchange was handig omdat alle tracks op een centrale server geplaatst werden. :)
Ey pasta, het is geen HK hier hé ;) . Normaliter gebruik ik imageshack, maar da's alleen voor plaatje, putfile.com kan ik geen .gbx uploaden en rapid share vind ik te omslachtig en bijster irritant (weet niet eens of je daar wel .gbx kan uploaden).

Owjah, De Sleepie Exchance natuurlijk, staat zelfs in de TS 8)7

clique ici.
Afbeeldingslocatie: http://img109.imageshack.us/img109/3069/smartsides3bt.jpg
De baan is best irritant en het zal wel even duren voordat je eruit bent hoe ie moet, succes er maar mee dan :P . Mijn PR staat op 1:26.88 , maar dat kan zeker 2 seconden sneller

[ Voor 31% gewijzigd door Just_I op 20-05-2006 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Just_I schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 17:23:
[...]

clique ici. De baan is best irritant en het zal wel even duren voordat je eruit bent hoe ie moet, succes er maar mee dan :P . Mijn PR staat op 1:26.88 , maar dat kan zeker 2 seconden sneller
2 seconden sneller? Waarom doe je dat dan niet! :+

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Nu online

Just_I

What did you just say?

Ik crash de hele tijd ergens tussendoor ;) . Wat ik overigens ook vaag vond is dat ik nagenoeg geen rechte stukken weg ( zonder booster, palen etc.) kon plaatsen. Alleen tussen twee stukken weg kon ik een rechtstuk plaatsen :? Is dus een click&drag stuk.

[ Voor 76% gewijzigd door Just_I op 19-05-2006 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Na 5x proberen staat er een tijd van 1:26:67 :P. Maar omdat ik bij die laatste jump voor de finish even niet wist of de finish er al was (ingewikkeld huh?) heb ik daar iets van tijd verloren. Even verbeteren!

Edit:

1:25:59 nu :)

[ Voor 6% gewijzigd door webfreakz.nl op 19-05-2006 18:29 ]

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Nu online

Just_I

What did you just say?

webfreakz.nl schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 18:25:
Na 5x proberen staat er een tijd van 1:26:67 :P. Maar omdat ik bij die laatste jump voor de finish even niet wist of de finish er al was (ingewikkeld huh?) heb ik daar iets van tijd verloren. Even verbeteren!

Edit:

1:25:59 nu :)
Je doelt op de vlak voor de Y splitsing neem ik aan, je moet daar iig links houden naar de finish.

Omdat me internet het de afgelopen 3 uur niet deed heb ik nog maar een track gemaakt, Clique ici.
Afbeeldingslocatie: http://img116.imageshack.us/img116/5724/tajmaze3zy.jpg
Record is niet heel erg snel (3:26 ofzow), maar heb ik in eerdere testriten al 3: 11 gereden (was wel iets anders, maar maakte voor het rijden niets uit). Het is overigens een multilap, de naam zegt het al, het is een doolhof. Track is zeker niet zo moeilijk als mij vorige, maar wel leuk.
Wanneer je de goede rout hebt gevonden is hij helemaal niet moeilijk, succes met het puzzelen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Just_I op 20-05-2006 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ik het hier mag posten....maar ik heb ook een server opgezet...
Ik hoop hem 24/7 draaiend te hebben...puur voor trackmania aleen..
Met een maximum van 15 spelers en 3 spectators..
Hij heet:

[GoT]WakeUp!!!

Iedereen is welkom!

GR. [GoT]Tombstone

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Heeft er iemand ook last van dat het geluid af en toe hapert? Vaak tijdens het laden van de volgende race, na het uitrijden van een ronde, als je op enter ramt om opnieuw te racen, etc...

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:34

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik heb wel dat winamp even stopt als ik een nieuwe baan moet laden. Maar dat lijkt me ook niet meer dan logisch met een 4200 toeren harde schijf, en ik stoor me er ook niet aan.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Klopt, heel je computer staat bij de start van een race in een soort van pauze-mode. Dit merk ik dan als ik ALT+ENTER gedaan heb om even te internetten en ik ben dan net aan het scrollen als ze het startschot gegeven wordt :P Erg iritant ja... en als TMN openstaat dan is mijn CPU-usage ook 100%? Druk ik dan op _ dan vliegt die naar beneden... vaag spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Nu online

Just_I

What did you just say?

Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 12:14:
Ik weet niet of ik het hier mag posten....maar ik heb ook een server opgezet...
Ik hoop hem 24/7 draaiend te hebben...puur voor trackmania aleen..
Met een maximum van 15 spelers en 3 spectators..
Hij heet:

[GoT]WakeUp!!!

Iedereen is welkom!

GR. [GoT]Tombstone
offtopic:
Groeten hoeft nog steeds niet op GoT ;)

Ik ben er net wel even geweest, maar in die tijd kwamen banen uit de B en C series van de solo race. Ben er dus niet lang gebleven, maar had wel gezien dat je ook custom tracks had. Voor wie is de server eigenlijk bedoeld; voor de beginner, de advanced, de expert of de pro spelers. De bannen die ik gereden heb waren iig echte bginner banen , niet echt wat voor mij.

Iemand mijn tracks nog geprobeerd ?

Ik kreeg net vet veel disconnects op de Sleepie servertot 3 keer toe in een ronde (werd wel eerste als het goed is :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just_I schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 13:48:
[...]

offtopic:
Groeten hoeft nog steeds niet op GoT ;)

Ik ben er net wel even geweest, maar in die tijd kwamen banen uit de B en C series van de solo race. Ben er dus niet lang gebleven, maar had wel gezien dat je ook custom tracks had. Voor wie is de server eigenlijk bedoeld; voor de beginner, de advanced, de expert of de pro spelers. De bannen die ik gereden heb waren iig echte bginner banen , niet echt wat voor mij.

Iemand mijn tracks nog geprobeerd ?

Ik kreeg net vet veel disconnects op de Sleepie servertot 3 keer toe in een ronde (werd wel eerste als het goed is :P ).
klopt wel dat er een paar C en B banen in zaten...ik had de matchsettings van de beginnerstraining gebruikt, en daar stond dat nog bij...maar TM-Exange ligt er op het moment even uit...dus ik kan even geen banen er in zetten....
Als iemand hier verder een leuke baan heeft...dan kun je hem wel naar me mailen..d.an zet ik em er wel even in..
Wel zelf valideren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Nu online

Just_I

What did you just say?

Weer twee nieuw tracks gemaakt (wegens vele disconnects op zowel sleepie als op Wake Up!! :X ):
Jumpstart: combinatie van goed racen, timing en remmen. Niet heel moeilijk, wel meerdere wegen mogelijk :)
Afbeeldingslocatie: http://img116.imageshack.us/img116/599/jumpstart3tj.jpg

Round and Round: Beetje experimenteel, alles door elkaar
Afbeeldingslocatie: http://img116.imageshack.us/img116/6730/rounandround2et.jpg

Have fun with it, C&C welkom (graag zelfs).
De naam Jumpstart wordt wel duidelijk als je de track rijd, die van Round and Round is gewoon aardig wat bochtwerk :) . De banen zijn redelijk kaal omdat ik het nut ervan niet in zie waarom ik het zou aankleden.

Ik had vandaag last van (op de server van pietveenstra/Tombstone) een soort slowmotion beeld en fast forward. Bij het slow motion beeld leek het of mijn auto langzamer optrok en langzamer reageerde, maar de tijd ging wel gewoon door. Bij de Fast forward was het juist dat de auto sneller optrok dan normaal en dat de auto ook iets sneller reageerde met de zelfde tijdsweergave.
Dit zorgde er dus voor dat ik van een snelle lap ineens 4 seconden trager was op het einde. Ik had in een tussetijd halverwege een voorsprong op mijn eigen tijd van 2 seconden en was bij de finish 2 seconden te langzaam. :?

@ pieterveenstra: Als ik jou was zou ik nog even de bezem over je server halen qua tracks. Er zitten er enkele bij die echt te simpel zijn (merkte ik al eerder op), maar ook een paar die echt niet te doen zijn. Enne, die sweex kaart vervangen misschien een goed idee :9 .

edit:
Plaatjes toegevoegd. Ook bij de andere banen die ik gepost heb staan zometeen plaatjes

[ Voor 8% gewijzigd door Just_I op 20-05-2006 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Ik heb laatst mijn nick veranderd, maar nu wil dat graag ook in dit spel doen. Ik wil alleen wel mijn uitgereden banen + de tijden + de medailes behouden.

Kan dit?

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Nu online

Just_I

What did you just say?

Moet je in je profiel je schuilnaam/ nickanme veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:45
Ik had vandaag last van (op de server van pietveenstra/Tombstone) een soort slowmotion beeld en fast forward. Bij het slow motion beeld leek het of mijn auto langzamer optrok en langzamer reageerde, maar de tijd ging wel gewoon door. Bij de Fast forward was het juist dat de auto sneller optrok dan normaal en dat de auto ook iets sneller reageerde met de zelfde tijdsweergave.
Dit zorgde er dus voor dat ik van een snelle lap ineens 4 seconden trager was op het einde. Ik had in een tussetijd halverwege een voorsprong op mijn eigen tijd van 2 seconden en was bij de finish 2 seconden te langzaam. :?

@ pieterveenstra: Als ik jou was zou ik nog even de bezem over je server halen qua tracks. Er zitten er enkele bij die echt te simpel zijn (merkte ik al eerder op), maar ook een paar die echt niet te doen zijn. Enne, die sweex kaart vervangen misschien een goed idee :9 .

edit:
Plaatjes toegevoegd. Ook bij de andere banen die ik gepost heb staan zometeen plaatjes
Dat slow/fast had ik ook op die server. Eigenlijk nog nooit last van gehad.
Verder die banen die er op staan zijn indd echt heel random. Soms veel te moeilijk en andere weer supersaai.

En zoals beloofd in de server van Pieter vanavond. Hierbij mijn track. Ik moet zeggen dat ik er best wel trots op ben. Op sommige punten zal het niet zo makkelijk zijn de eerste keer. Maar ik moet zeggen na een keer of 2 rijden kun je best lueke resultaten behalen.

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://f5.putfile.com/5/13918043647-thumb.jpg

http://rapidshare.de/file..._brake.Challenge.Gbx.html

Helaas rapidshare. Maar het kan niet anders...

[ Voor 4% gewijzigd door keesheid op 21-05-2006 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Just_I schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 23:49:
Moet je in je profiel je schuilnaam/ nickanme veranderen.
Maar in allerlei bestanden (onder andere in de replays) staat gewoon mijn oude nickname nog...

In mijn profiel heb ik trouwens ook nog bij naam mijn oude nickname, maar bij nickname wel m'n nieuwe nick.

Ik wil dus de naam van mijn profiel veranderen. Zou ik die bestanden met een hex editor kunnen editen, zodat mijn nieuwe nick er staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Lol, http://nations.tm-exchange.com/. http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=auto#auto zegt genoeg. Toch maar weer een LAMP installatie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Nu online

Just_I

What did you just say?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
Voor de afwisseling heb ik de (voormalige) kartbaan van Zaandam nagebouwd. Geen stunts e.d., maar gewoon lekker oldschool racen :)

Afbeeldingslocatie: http://img447.imageshack.us/img447/1/kartbaan3cb.jpg

http://tmn.sleepie.nl/tracks/Zaandam.Challenge.Gbx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:29

Zeror

Ik Henk 'm!

En we hebben er hier nog een TM speler bij :)
IK schuil natuurlijk gewoon onder de nickname Rakkerzero. Met eigen gesponserd door mijzelf auto :P

MIsschien dat er binnenkort ook nog wat leuke en irritante banen van mij kant gaan komen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Nu online

Just_I

What did you just say?

Rakkerzero schreef op zondag 21 mei 2006 @ 22:12:
En we hebben er hier nog een TM speler bij :)
IK schuil natuurlijk gewoon onder de nickname Rakkerzero. Met eigen gesponserd door mijzelf auto :P

MIsschien dat er binnenkort ook nog wat leuke en irritante banen van mij kant gaan komen.
Wrom schui je niet onder de naam [GoT]Rakkerzero ?

Vanmiddag nog wel wat wisselende reacties gekregen op mij tracks, 'Round and Round' en 'Jumpstart'. Voor Jupmstart waren de reacties de meeste GoTters die er toen waren redelijk positief. Voor Round and round was het voor de meeste niet duidelijk waar je nou heen moest :7 . Het was dan ook niet toevallig dat ik bij R&R ook als enige een tijd neerzette. Ik wil deze track nog wel gaan aanpassen met borden met de rijrichting, maar ik weet niet waar ik die kan vinden, zelfde geld voor de 'danger' borden.
Jumpstart ga ik verder niet meer aanpassen omdat ik die goed vind zoals ie nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Just_I schreef op maandag 22 mei 2006 @ 00:21:
[...]

Goed idee :)
IK zal mn naam eens aanpassen.

Btw. IK heb vanavond een leuke baan gemaakt. Een doolhof :D
Is nog best lastig.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Laatst online: 01:05
Om ff in te komen heb ik gistermiddag ff die twee van Just_I getest. Kwam bij Taj Maze op 3.09.06, maar na een keer vond ik die wel lang genoeg. Die Smart Sides is wel cool en ken ik perfect nu. Bleef eerst steken op 1,23,18, maar na lang oefenen uiteindelijk 14 seconden sneller :P : 1.09.78. Doe die maar eens na :+

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Just_I schreef op maandag 22 mei 2006 @ 00:21:
[...]

Vanmiddag nog wel wat wisselende reacties gekregen op mij tracks, 'Round and Round' en 'Jumpstart'. Voor Jupmstart waren de reacties de meeste GoTters die er toen waren redelijk positief. Voor Round and round was het voor de meeste niet duidelijk waar je nou heen moest :7 . Het was dan ook niet toevallig dat ik bij R&R ook als enige een tijd neerzette. Ik wil deze track nog wel gaan aanpassen met borden met de rijrichting, maar ik weet niet waar ik die kan vinden, zelfde geld voor de 'danger' borden.
Jumpstart ga ik verder niet meer aanpassen omdat ik die goed vind zoals ie nu is.
Jumpstart is inderdaad wel een aardige baan, wel in één keer goud gehaald maar ik zal nog ergens vijf seconden vandaan moeten halen om je record te verbreken :)
Round and Round is vrij onduidelijk, misschien dat borden met de rijrichting het inderdaad wat beter zouden maken. Verder is die scheve looping op het begin niet goed te halen, als je ook maar één keer teveel stuurt heb je te weinig snelheid over om hem te halen.

Smart Sides zou ook een paar borden kunnen gebruiken, je hebt iig genoeg mogelijkheden om uit de baan te vliegen :P

Tai Maze zal ik later nog eens proberen.

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Nu online

Just_I

What did you just say?

Afbeeldingslocatie: http://img515.imageshack.us/img515/6607/screenie1hp.jpg
O+

Over de shortcut in deze track van pieter: Wanneer je na de loopings langs de palen omhoog bent gegaan krijg je de jump naar het binnen terrein. Als je echter naar de rechterkant mikt kon je dus naast het binnenterrein terecht en kan je mooi dat stuk overslaan. Da's al de zoveelste cut in een van jou banen Pieter ;)

offtopic:
KOOP EEN ANDERE NETWERK KAART :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:22
Iedereen is blijkbaar aan het bouwen geslagen en ook ik kon me niet inhouden ome en meesterwerk te maken. (op trage computers als de mijne een beetje laggy, maar speelbaar). Deze keer naar mijn mening niet zo moeilijk als gizmo, maar nog steeds vereist het skills.

Met trots presenteer ik:
4renas

In deze track heb je te maken met 4 arenas waar je in raced. Elke arena bevat een aantal stunts waarna je door een checkpoint komt met het feit dat je die arena goed hebt afgerond. Intotaal zijn er zo 9 verschillende stunts (vliegwerk, wallrides, "erukuu's looping"). Een uitdaging is het zeker, maar voor de meeste gotters moet het een eitje zijn. Inspiratie komt van 2Frag4Fun - Hard, maar toch is deze wat makkelijker.

Ik was te lui om een screen te nemen dus je zult het zelf moeten zien. Mijn tijd is 1.37, het moet sneller kunnen, maar 1.40 is ongeveer de richttijd voor niet gotters gok ik, veel plezier!

4renas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan

.daan

GremliN-Online schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:33:
[...]
Met trots presenteer ik:
4renas
[...]
Na vijf pogingen heb ik 1.48 neergezet, met een aantal foutjes dus beter tijden volgen nog ;)
Over de baan zelf: had je tijd teveel ofzo? Omg wat een constructie :P Erg mooi gemaakt. Die jump tussen het derde en vierde blok is leuk bedacht, en de finish is ook wel lekker.
Ik kreeg trouwens geen melding bij de checkpoints dat ik een area goed had afgerond, of bedoelde je dat ook niet?

offtopic:
Doe eens wat aan je host, die files van jou komen steeds binnen als html bestand ipv Gbx.

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is trackmania toevallig ook beschikbaar voor op mac os x ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
goed had afgerond, of bedoelde je dat ook niet?

offtopic:
Doe eens wat aan je host, die files van jou komen steeds binnen als html bestand ipv Gbx.
Nee dat bedoelde ik idd niet, ik weet nog niet echt hoe het werkt, hat er tijdens gizmo mee zitten prutsen alleen snapte er geen moer van hoe ik iets op een bepaalde plek kon starten. Als ik weet hoe zullen er zeker updates komen. Ik had de track binnen 2 uur gemaakt dus dat ging wel redelijk vlot.

Ik krijg btw gewoon een download venster te zien met firefox, IE idd html pagina... Maar denk dat het niet anders kan.. Dit was btw al andere provider, heb namelijk laatst eigen domein aangeschaft :P

[ Voor 3% gewijzigd door GENETX op 23-05-2006 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan

.daan

Ok, zal wel weer aan IE liggen dan :+

Nu trouwens 1.39.81 gehaald, vlak voor de laatste sprong nog een botsing die me 2 seconden kostte...je record gaat er nog wel aan binnenkort ;)

Misschien moet je nog even naar die scheve looping kijken, als je er daar op de goeie manier uit vliegt kun je een flink stuk van de baan afsnijden.

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Ik doe ook mee, voor zover mijn internetverbinding er niet om de minuut uit klapt. Gisteravond op de GoT Sleepie server ging het niet zo goed.

Uiteraard onder de naam [GoT] Proller (o_0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:23
GremliN-Online schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:33:
Inspiratie komt van 2Frag4Fun - Hard, maar toch is deze wat makkelijker.

Ik was te lui om een screen te nemen dus je zult het zelf moeten zien. Mijn tijd is 1.37, het moet sneller kunnen, maar 1.40 is ongeveer de richttijd voor niet gotters gok ik, veel plezier!

4renas
ok mooi baantje voor mij dus :9 . Zal hem thuis eens ff gaan proberen.

Hmm ben nu thuis maar als ik jouw link aan klik krijg ik een site met allemaal onzin tekentjes. Explorer opent de .gbx file zo lijkt het, hoe sla ik dit nu op?

[ Voor 73% gewijzigd door mach2 op 23-05-2006 16:18 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Nu online

Just_I

What did you just say?

proller schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 15:04:
Ik doe ook mee, voor zover mijn internetverbinding er niet om de minuut uit klapt. Gisteravond op de GoT Sleepie server ging het niet zo goed.

Uiteraard onder de naam [GoT] Proller (o_0)
Dat ligt niet aan de internet verbindig van jou, de Sleepie server wil nog wel eens bokken (geeft andere progs op de server voorrang). Als ik me niet vergis had ik eerder van de week of van het weekend al gezien :)

[ Voor 9% gewijzigd door Just_I op 23-05-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
mach2 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 15:05:
[...]

ok mooi baantje voor mij dus :9 . Zal hem thuis eens ff gaan proberen.

Hmm ben nu thuis maar als ik jouw link aan klik krijg ik een site met allemaal onzin tekentjes. Explorer opent de .gbx file zo lijkt het, hoe sla ik dit nu op?
Rechts klikken ;) dan opslaan als

[ Voor 3% gewijzigd door daPet op 23-05-2006 17:46 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
daPet schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 17:45:
[...]

Rechts klikken ;) dan opslaan als
ok, dat gedaan (al eerder geprobeerd) maar dan slaat hij hem dus op als html file. Heb die naar Gbx verandert en dan werkt het dus idd. Beetje vaag maar het werkt thx.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 14:30:
Is trackmania toevallig ook beschikbaar voor op mac os x ?
Nee. Jammergenoeg, want dan zou ik het spel ook op m'n werk kunnen spelen... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik denk niet dat je baas dat leuk zou vinden, want dan ben je helemaal niet meer uit trackmania weg te slaan. :P

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Hoe kan je eigenlijk zo'n intro/outro movie maken voor zo'n track?
Is best cool om bij mijn tracks te hebben :D

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 24-05-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik heb net even met de nummer 1 van Nederland op dit moment gereden (Pyro), 16e van de wereld. En heb nu al een dikke 300 extra punten gehaald :Y) Iedere keer mooi boven hem eindigen, en dan mooi punten mee pakken (Toch iedere keer zo'n 20) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

welke server?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
DrivinUCrazy schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 09:29:
Ik denk niet dat je baas dat leuk zou vinden, want dan ben je helemaal niet meer uit trackmania weg te slaan. :P
:Y) Heb het hier toch echt op mijn pc staan (@ werk), lekker ff racen in de pauze. Alleen zuigen die onboard intel graphics nogal zwaar.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

weet iemand toevallig nog een plek om de replays van de nadeo tracks te downloaden? Op nations.tm-exchange staan ze helaas niet meer

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit is ook grappig om te zien hoe sommige supersnel de ladder op klimmen: http://www.tm-forum.com/viewtopic.php?t=2763

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystic_Jack schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 14:39:
Dit is ook grappig om te zien hoe sommige supersnel de ladder op klimmen: http://www.tm-forum.com/viewtopic.php?t=2763
idd, maar iedereen weet toch dat de top van de wereld gewoon de mensen zijn die het vaakst spelen, en niet zozeer de beste hoeven te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Ik ben weer aan het bouwen geweest en het resultata mag er zijn: een press forward track.

Wall2Loop
Een nieuwe track van mij met een spectaculair nieuw iets: Van wallride naar looping! Verder zitten er nog wat jumps in en is het een snelle press forward track. Veel suc6 met racen, mijn record ligt ongeveer op 1.07. Dit was mn eerste run dus het zal vast wel sneller kunnen. Rij maar eens en geef je mening.

wall2loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik weet het niet hoor, Gremlin. Interessant, die nieuwe combinatie van wallride naar looping, maar niet echt makkelijk om het in één vloeiende lijn te doen. Gemengde gevoelens bij deze baan. Dat stuk over het gras had van mij gewoon een bocht mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
GremliN-Online schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:17:
Ik ben weer aan het bouwen geweest en het resultata mag er zijn: een press forward track.

Wall2Loop
Een nieuwe track van mij met een spectaculair nieuw iets: Van wallride naar looping! Verder zitten er nog wat jumps in en is het een snelle press forward track. Veel suc6 met racen, mijn record ligt ongeveer op 1.07. Dit was mn eerste run dus het zal vast wel sneller kunnen. Rij maar eens en geef je mening.

wall2loop
Leuke track, dat wallloop gebeuren ben ik idd niet eerder tegen gekomen. Die 2 @^%$#@^paaltjes :P had je van mij wel weg mogen laten haha. Die laatste looping voor de finish hoef je uiteraard niet te nemen (ff afsnijden door er tussendoor te rijden). 1e x 1.07 nog wat, daarna die looping overslaan 1.06.11, misschien kun je daar nog wat aan doen of gewoon zo laten natuurlijk :*) . Leuke baan

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik ben ook weer eens bezig geweest met een track :)
Dit keer een track die zo rond mijn lievelingstijd zit, zo'n 35 seconden.
Afbeeldingslocatie: http://img54.imageshack.us/img54/4892/fnfthewoodeno4ta.th.jpg
Als iemand er belangstelling bij heeft, dan hoor ik het wel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
FnF schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 17:30:
Ik ben ook weer eens bezig geweest met een track :)
Dit keer een track die zo rond mijn lievelingstijd zit, zo'n 35 seconden.
[afbeelding]
Als iemand er belangstelling bij heeft, dan hoor ik het wel :Y)
Uiteraard laat maar door komen die baantjes :9

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

mach2 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 17:34:
[...]

Uiteraard laat maar door komen die baantjes :9
Klik
Vind het een leuk baantje geworden :)

Draait nu even op mijn server, iedereen is welkom :)

[ Voor 10% gewijzigd door Phyxion op 26-05-2006 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, ik zie nu pas dat m'n Trackmania Signature in de openinggspost staat. Ik ben alweer aardig gezakt! ;) Wordt dat ding automatisch geupdate...? Volgens mij kost het op dit moment heel wat meer moeite en talent om hoog te komen: er zijn nu zoveel spelers online! (Hm, alhoewel de ranking natuurlijk uiteindelijk toch voor een heel groot deel in de hoeveelheid speeltijd zit...) Het zakken gaat trouwens langzamer dan ik had verwacht! Ik krijg toch de neiging om weer eens op een server te gaan rijden waar ik punten krijg, maar ach... ik heb zoveel lol op Sleepie's server... _/-\o_

Ik mag zo onderhand wel zeggen dat dit spel in m'n persoonlijke top drie staat van 'Meest dagen en dagen en dagen achter elkaar gespeelde games ooit': het is toch wel HEEEEEEEEEEEL lang geleden dat ik een spel ZO lang steeds maar weer, elke dag opnieuw, bleef spelen!!! M'n vorige nummer 1 was THPS2 (de eerste PC versie van THPS): die heb ik maandenlang dagelijks gespeeld (de latere delen niet meer...). Maar ik denk dat TMN hard richting nummer 1 gaat! :) En dat voor een gratis spel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 23:22:
Lol, ik zie nu pas dat m'n Trackmania Signature in de openinggspost staat. Ik ben alweer aardig gezakt! ;) Wordt dat ding automatisch geupdate...? Volgens mij kost het op dit moment heel wat meer moeite en talent om hoog te komen: er zijn nu zoveel spelers online! (Hm, alhoewel de ranking natuurlijk uiteindelijk toch voor een heel groot deel in de hoeveelheid speeltijd zit...) Het zakken gaat trouwens langzamer dan ik had verwacht! Ik krijg toch de neiging om weer eens op een server te gaan rijden waar ik punten krijg, maar ach... ik heb zoveel lol op Sleepie's server... _/-\o_

Ik mag zo onderhand wel zeggen dat dit spel in m'n persoonlijke top drie staat van 'Meest dagen en dagen en dagen achter elkaar gespeelde games ooit': het is toch wel HEEEEEEEEEEEL lang geleden dat ik een spel ZO lang steeds maar weer, elke dag opnieuw, bleef spelen!!! M'n vorige nummer 1 was THPS2 (de eerste PC versie van THPS): die heb ik maandenlang dagelijks gespeeld (de latere delen niet meer...). Maar ik denk dat TMN hard richting nummer 1 gaat! :) En dat voor een gratis spel... :)
Ik rijd nu ook eens op andere servers, omdat er ook eens wat andere tracks op komen, na 100x dezelfde tracks te hebben gereden is iets nieuws ook wel eens leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Afgelopen avond laat, was ik op DNA Trax. Jammer genoeg was niet in de officiele mode, maar dat hinderde niet. Leuke was dat direct 1 van favoriete banen kon berijden: 'Ha_ringen'. (niet te vinden op TMX)
Bij DNA zijn ze al erg goed, het record was iets boven de 55 seconde. Ik kwam daar aan en reed bijna hun eigen record kapot na 1 ronde met net niet onder de 56 seconde.
Stond direct op de eerste plaats die ronde.

Ze houden ook steeds een top 5 bij per baan en ik sta met deze baan op plaats 2 dacht ik. :7 :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Hoe maak daar nu hout van? Zit standaard ingame of moet je die erbij 'tweaken'??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
  • Laatst online: 30-09 19:48
Meer mensen toevallig problemen met inloggen ?....
Speel al lang met zelfde account, met wachtwoord vast ingesteld.
En vanmorgen wilde ik even spelen blaat ie dat het password wrong is :?
Van alles geprobeerd reinstall, nieuwe account aanmaken geeft internal server error..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rakkerzero schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 13:09:
Hoe maak daar nu hout van? Zit standaard ingame of moet je die erbij 'tweaken'??
Dat prachtige hout zit er helaas niet bij, de baan die ik gemaakt heb, heb ik met een mod als hout gebouwd. Als de mod niet op eigen PC aanwezig is, krijg je gewoon geen hout. Maar, als je op een server draait die de mod wel er op heeft staan krijg jij ook hout te zien :) Ik rijd regelmatig op een server die meer van die mods heeft draaien, één met hout, één oude-rome-mod, RC-mod, een hell-mod en nog wat soorten. Is echt erg leuk voor de variatie. Ze zijn allemaal niet even mooi, maar hout mod en oude-rome mod zijn wel erg mooi gemaakt. Ene is grafisch wat beter gedaan dan de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Blizzard schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 14:04:
Meer mensen toevallig problemen met inloggen ?....
Speel al lang met zelfde account, met wachtwoord vast ingesteld.
En vanmorgen wilde ik even spelen blaat ie dat het password wrong is :?
Van alles geprobeerd reinstall, nieuwe account aanmaken geeft internal server error..
Hier hetzelfde probleem... Kan geen zak meer hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Op deze site, http://alf.red.free.fr/dlMod/index.php, heb ik eens vier mods gedownload. Onderandere de wood mod en de colosseum(oud Rome) mod, maar ook de rusty mod en coast mod.

Ben benieuwd hoe ze er uit zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mystic_Jack schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 15:05:
Op deze site, http://alf.red.free.fr/dlMod/index.php, heb ik eens vier mods gedownload. Onderandere de wood mod en de colosseum(oud Rome) mod, maar ook de rusty mod en coast mod.

Je kan ze niet toepassen op tracks, dus je moet tracks hebben die gemaakt zijn met die mods :)

Overigens heb ik weer een leuke track in elkaar gezet (Helaas was ik beetje te snel met validaten, toen ik de track nog even uittestte reed ik hem al twee seconden sneller, maar goed :)):
Afbeeldingslocatie: http://img130.imageshack.us/img130/8631/fnftherightspeedsrevenge5ru.th.jpg
Dit keer niet met de Wood Mod, maar met een andere.
The Right Speed's Revenge
Tijd is weer zo rond de 35 seconden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 14:55:
[...]

Hier hetzelfde probleem... Kan geen zak meer hier
Damn... Kan ook nergens oplossing vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04 11:05
T-Blizzard schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 16:02:
[...]

Damn... Kan ook nergens oplossing vinden :'(
Hier ook hetzelfde probleem en bij een vriend ook.. probleem ligt bij nadeo :)

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

Zojuist mn allereerste track gemaakt, genaamd : Tribute. Geinspireerd door Suzuka (Japan). Het een redelijk technisch race-baantje geworden van zo'n 50 seconden. Ik ga hem wat sneller maken. De volgende update:
- loopings
- iets minder decor
- nog minder remmen en meer vol gas

Ik ben wel erg benieuwd naar jullie mening :)
http://nations.tm-exchang...=trackshow&id=199264#auto

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat te doen ????

ik heb een server runnen op track mania!! 010 pro tracks
maar ik krijg hem maar niet online, hij blijft maar blaten internal server error.
zelfs als ik gewoon op internet binnen het spel wilt gaan spelen zegt hij precies het zelfde
hoe kan ik dit oplossen

A.U.B. help mij b.v.d. dajurg server admin 010 pro tracks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 22:22:
wat te doen ????

ik heb een server runnen op track mania!! 010 pro tracks
maar ik krijg hem maar niet online, hij blijft maar blaten internal server error.
zelfs als ik gewoon op internet binnen het spel wilt gaan spelen zegt hij precies het zelfde
hoe kan ik dit oplossen

A.U.B. help mij b.v.d. dajurg server admin 010 pro tracks
Als je paar posts terug leest zie je dat meer mensen dit probleem hebben :D ik kom er ook de hele dag al niet op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T

Ronnie_T

Shangri-La

Dit is een verbeterde versie van "Tribute"

Changes:
- Made the track more smooth
- added a chicane without losing speed
- changed some decor and shortened the finish

Graag uw mening
http://nations.tm-exchang...=trackshow&id=199539#auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
Waarom kan ik er nog steeds niet op? Zijn er mensen die er nog wel zonder probs opkomen...
Vind het nu behoorlijk irritant worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

Het gekke is dat mensen in Duitsland er blijkbaar wel opkomen want zij hebben ons ingehaald in de ranking. :)

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

T-Blizzard schreef op zondag 28 mei 2006 @ 13:44:
Waarom kan ik er nog steeds niet op? Zijn er mensen die er nog wel zonder probs opkomen...
Vind het nu behoorlijk irritant worden :(
IK kom er ook nog steeds niet op :(
IK probeer ook al 2 dagen in te loggen, maar geen resultaat.
Dan maar een paar banen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rakkerzero schreef op zondag 28 mei 2006 @ 13:59:
[...]

IK kom er ook nog steeds niet op :(
IK probeer ook al 2 dagen in te loggen, maar geen resultaat.
Dan maar een paar banen maken :)
Vreemd, ik kan perfect inloggen. Probeer eens TMN opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
FnF schreef op zondag 28 mei 2006 @ 14:24:
[...]

Vreemd, ik kan perfect inloggen. Probeer eens TMN opnieuw te installeren.
Snap er geen bal van had nog een oude (niet NL account) die na een clean install geprobeerd en die werkt gewoon :? Maar me huidige NL account doet echt niks meer, errors varieren wrong login, internal server enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 17:37

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Ik kan perfect inloggen :) .
Wel grappig , zojuist een uur lan zitten spelen tegen men zusje van 8 jaar :P .

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labtech
  • Laatst online: 23-04-2019
Heeft ienmand enig idee of het mogelijk is om tijdens/voorafgaand aan een race je persoonlijke record op die bepaalde baan te zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Zelf opschrijven, of van je snelste runs de replay opslaan. Zo doe ik het zelf ook. De tijd komt vanzelf in de bestandsnaam van de replay te staan. Wacht alleen niet te lang met het opslaan van de replay, want het is een beetje buggy. Een belangrijk menu-item als je bij "Advanced options" kijkt, (na escape te hebben gedrukt), is "save previous replay". Dan kun je ook nog de replay opslaan als je die tijd in de laatste seconde neerzette, en inmiddels de nieuwe baan al hebt geladen voordat je iets kon opslaan.

Als iemand iets weet om het automatisch bij te houden, laat maar horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickhansen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 22:00
Mystic_Jack schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 15:05:

Ik heb ook zo'n mod gedownload, maar nu weet ik niet waar ik de bestanden in moet zetten (in welke map). Ik kreeg bij die download 3 bestanden genaamd: IMAGE, MOODS, en ICON.dds.

Weet iemand waar ik die bestanden in moet zetten, of doe ik het fout en moet het anders?

alvast bedankt

Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

rickhansen schreef op zondag 28 mei 2006 @ 16:54:
[...]

Ik heb ook zo'n mod gedownload, maar nu weet ik niet waar ik de bestanden in moet zetten (in welke map). Ik kreeg bij die download 3 bestanden genaamd: IMAGE, MOODS, en ICON.dds.

Weet iemand waar ik die bestanden in moet zetten, of doe ik het fout en moet het anders?

alvast bedankt

Rick
Niks, je had ze in de zip file moeten laten zitten. Ze moeten in \GameData\Skins\Stadium\Mod (Als de map Mod niet bestaat even een map aanmaken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickhansen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 22:00
edit:
Ik snap het al...

[ Voor 93% gewijzigd door rickhansen op 28-05-2006 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben zelf dus ook maar begonnen met het bouwen van banen
hier is mijn eerste.
Kiss Hiss Ass
reacties voor eventuele verbeteringen zijn heel erg welkom

danku :*)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

labtech schreef op zondag 28 mei 2006 @ 16:01:
Heeft ienmand enig idee of het mogelijk is om tijdens/voorafgaand aan een race je persoonlijke record op die bepaalde baan te zien ?
Voor zover ik weet kan dit niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat tracks maken hip is, en ik ook, heb ik een track gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://nations.tm-exchange.com/get.aspx?action=trackscreen&id=201168
clique ici
Ik heb in deze baan een zelfbedacht elementje ingebouwd. Je kund te wallride links of rechtsom nemen, maar inplaats van dat je als je uit de wallride komt meteen de eerste weg inslaat (die weer terug naar de finish) neem je de volgende.
Ik weet niet of die tof is, maar hip is die wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Nu online

Just_I

What did you just say?

Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:59:
[afbeelding]
clique ici
Ik heb in deze baan een zelfbedacht elementje ingebouwd. Je kund te wallride links of rechtsom nemen, maar inplaats van dat je als je uit de wallride komt meteen de eerste weg inslaat (die weer terug naar de finish) neem je de volgende.
Ik heb hem geprobeerd en is zich goed te doen, na tien keer rijden ofzow had ik je record verbroken naar 34.73 geloof ik ( 2-3 tienden onder auteursrecord).
Wat me opviel was dat de bochten na de wallride niet bij beide kanten gelijk zijn. Bij de linker (gezien vanaf de wallride) zijn het twee in elkaar doorlopende bochten, bij de ander zijn het twee wat kleinere bochten met een recht stukkie ertussen. Via de laatste heb ik overigens mijn tijd neergezet aangezien deze naar mijn gevoel iets sneller was. Zo ver ik heb kunnen zien zijn er geen bruikbare SC's te vinden.
Deze track is wel goed voor de beginnende TMN'er, maar de meer gevorden (zoals de meeste GoTters) zulleen waarschijnlijk wel snel zijn uitgekeken op deze baan.

Vandaag ook maar weer eens black and white (van Wrner) gereden. En eindelijk heb ik hem uitgereden in 36.xx seconden :P . Deze track staat op de server van Pieter/Tombstone. Eigenlijk is deze track heleemaal niet zo moeilijk, je moet alleen maar net weten hoe je waarheen moet :) .
De track kan ik niet vinden op de exchance dus zal ik hem wel vanaaf even uppen naar de Sleepie exchance server. Black and White van Wrner dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Just_I op 29-05-2006 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T

Ronnie_T

Shangri-La

Ronnie_T schreef op zondag 28 mei 2006 @ 04:43:
Dit is een verbeterde versie van "Tribute"

Changes:
- Made the track more smooth
- added a chicane without losing speed
- changed some decor and shortened the finish

Graag uw mening
http://nations.tm-exchang...=trackshow&id=199539#auto
is er nu niemand die mijn track ff wil proberen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan

.daan

Ronnie_T schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 00:51:
[...]

is er nu niemand die mijn track ff wil proberen :?
Aangezien ik wel van stunts hou is deze track voor mij een beetje saai. Buiten dat zit hij aardig in elkaar, de bochten zijn allemaal in een natuurlijke lijn te rijden waardoor je er lekker snel doorheen kan.
Just_I schreef op maandag 29 mei 2006 @ 21:46:
[...]
Vandaag ook maar weer eens black and white (van Wrner) gereden. En eindelijk heb ik hem uitgereden in 36.xx seconden :P . Deze track staat op de server van Pieter/Tombstone. Eigenlijk is deze track heleemaal niet zo moeilijk, je moet alleen maar net weten hoe je waarheen moet :) .
De track kan ik niet vinden op de exchance dus zal ik hem wel vanaaf even uppen naar de Sleepie exchance server. Black and White van Wrner dus.
Ik snap geen hol van het begin :P Hoe moet je die jump naar dat gebouw voor elkaar krijgen?
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:59:
[afbeelding]
clique ici
Leuke baan, maar ik sluit me aan bij Just_I wat betreft de moeilijkheid er van. Na twee keer rijden is het duidelijk hoe je hem het snelste kan rijden, en daarna is de lol er misschien wat te snel af. Derde poging 35:30, kan dus nog wel wat sneller. Probeer ik later nog wel eens ;)

[ Voor 31% gewijzigd door .daan op 30-05-2006 11:09 ]

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Nu online

Just_I

What did you just say?

Daantjuh schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 10:58:
Ik snap geen hol van het begin :P Hoe moet je die jump naar dat gebouw voor elkaar krijgen?
Continu fullspeed blijven rijden, niet remmen of gas los of botsen dan kom je precies goed uit in een kuiltje waardoor je 'gelanceerd wordt'. Op die manier kom je in het gebouw. In het gebouw ook fullspeed doorkarren, gebouw af , door het gat heen en verder zie je maar hoe het loopt.
Maar wat je zegt, dat was mijn kritiek punt ook in het begin daarom had ik die opgeslagen vanaf de server om zelf te proberen. Gister had ik hem nog even geprobeerd op de Wake Up!!! server en zette een tijd van 36.34 seconden neer.

@ Ronnie_T : ga hem zo even proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door Just_I op 30-05-2006 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 22:37
Net weer eens even op de Trackmania site gekeken: Your current ranking is 134182

:X

Dat komt vooral omdat ik de afgelopen maanden wegens geen tijd totaal niet meer geraced heb. Hopelijk kan ik binnenkort als ik weer wat meer tijd vrij heb nog een beetje meekomen als ik weer begin :)...

[ Voor 4% gewijzigd door equationunequal op 30-05-2006 13:44 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Weer even bezig geweest, wat vinden jullie van deze?

Rush Back
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_rushback_preview.jpg
Clique de pique

Heb er natuurlijk nog plenty, ben al bezig met een cross-forum post in het engels die geschikt is voor alle fora en al mijn tracks bevatten. Wellicht post ik die nog, dat wordt wel een mega post :P

Veel plezier iig met deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

daPet schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:35:
Weer even bezig geweest, wat vinden jullie van deze?

Rush Back
[afbeelding]
Clique de pique

Heb er natuurlijk nog plenty, ben al bezig met een cross-forum post in het engels die geschikt is voor alle fora en al mijn tracks bevatten. Wellicht post ik die nog, dat wordt wel een mega post :P

Veel plezier iig met deze :)
Hoe krijg je custon text op die borden, en hoe krijg je on screen allemaal van die aanwijzingen? Ik zie dat namelijk niet in de editor staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 20:53

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

FnF schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 07:04:
[...]

Hoe krijg je custon text op die borden, en hoe krijg je on screen allemaal van die aanwijzingen? Ik zie dat namelijk niet in de editor staan...
Die tekst op die borden zijn afbeeldingen die ergens op internet staan en waar gelinkt naar word. Dat kan bij de opties van een bord en dan "select url" doen. Zorg wel dat er geen ~ in je link zit :)

De tekst in beeld, daar ben ik ook nog niet uit.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Die custom borden zijn heel simpel, zoals Basti504 al aangaf. Zorg voor .jpg plaatjes van 2:1, ofwel bijv. 200x100px. Host deze op je favo server en in de editor kies je voor select url. Deze hoef je niet over te typen want je kan namelijk mooi plakken (ctrl-v) in TM:N ;)

Zorg dat je geen url hebt met een ~ erin, zoals xs4all van mij, die accepteer hij niet. Althans, hij laat vrolijk de standaart TM reclame zien. daar heb ik men hersens ook over gebroken.

Over de text en camerawerk in de mediatracker, kijk daarvoor naar deze FAQ van BLaHiTiS. Deze is wel voor TM Sunrise, maar de editor werkt vrijwel indentiek.

Mocht je van plan zijn banen te maken en/of een server te hosten dan is het sowieso handig www.tm-forum.com te bookmarken. Daar vind je vrijwel al je vragen.

Wellicht is het eens handig als iemand een FAQ maakt in het nederlands. Ik heb gemerkt dat mensen behoorlijk terughoudend zijn om anderen te helpen hierin, waarschijnlijk omdat er gewoon best veel bij komt kijken. Ik wil hier best een steentje aan bijdragen.

[ Voor 6% gewijzigd door daPet op 31-05-2006 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Nu online

Just_I

What did you just say?

Net ook even een paar rondjes gereden op Rushback, derde tijd die ik neerzette was 1:14.72 ruim onder het auteursrecord dus. Dit zou ik als ik jou was nog even wat omlaag brengen aangezien het anders echt te makkelijk is. Track is voor de rest wel duidelijk, maar niet echt eentje die je vaak of lang zou willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Just_I schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:08:
Net ook even een paar rondjes gereden op Rushback, derde tijd die ik neerzette was 1:14.72 ruim onder het auteursrecord dus. Dit zou ik als ik jou was nog even wat omlaag brengen aangezien het anders echt te makkelijk is. Track is voor de rest wel duidelijk, maar niet echt eentje die je vaak of lang zou willen spelen.
Je hebt gelijk, ik steek niet veel tijd in goed valideren. Echter is dat ook niet mijn doel, dat is namelijk 100 tracks maken. Wellicht ga ik daarna nog eens dingen veranderen (custom billboards, muziek, MT dus) en goed valideren op bestaande tracks, maar dat gaat de op de lange baan.

Buiten dat, ik rij lang niet zo goed. Ik vind het banen bouwen en af en toe eens buurten op men server leuker. Daarom zie je me ook niet zo vaak op Sleepie en andere servers in het algemeen. En daarom heb ik ook niet zo'n hoge rank.

Komt nog bij dat men desktop al best oud word, xp2200/512/gf4 ti4200, waardoor grote en drukke tracks nogal haperen als ik race.

Maargoed ik ga men best doen om in ieder geval deze te verbeteren.

Even iets heel anders,

Is het illegaal om bestaande merken als billboards te gebruiken?
Kan ik mijn favoriete muziek zomaar in een track gooien? In feite verspreid ik de muziek met de tracks. Echter de bestanden zijn in het .mux formaat. Nu vraag ik me af of dit ook illegaal is. Mijn verstand zegt dat het niet kan, maar wellicht zie ik het verkeerd? Kan iemand hier opheldering over geven?

[ Voor 16% gewijzigd door daPet op 31-05-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Nu online

Just_I

What did you just say?

daPet schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:56:
[...]

Je hebt gelijk, ik steek niet veel tijd in goed valideren. Echter is dat ook niet mijn doel, dat is namelijk 100 tracks maken. Wellicht ga ik daarna nog eens dingen veranderen (custom billboards, muziek, MT dus) en goed valideren op bestaande tracks, maar dat gaat de op de lange baan.
Mja, bij de bannen die ik gemaakt heb en nog ga maken probeer ik wel om een zo snel mogelijke tijd neer te zetten. Ik denk dat mensen namelijk een track leuker vinden als ze een snellere tijd neer moeten zetten. Wanneer ze al gauw het autersrecord hebben gereden is de lol er wel snel af. Meestal pas ik ook de toegangsobjectieven aan zodat je minder snel goud, zilver en brons krijgt. Natuurlijk is het aan de andere kant ook zo dat sommige mensen daardoor eerder zullen afhaken, maar dat zijn dan waarschijnlijk ook meestal de wat minderre goede coureurs.
Het lijkt misschien een klein iets, maar een goede track heeft naar mijn menig ook een aardige auteursrecord (met vast wel een paar uitzonderingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Just_I schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 18:04:
[...]
...Wanneer ze al gauw het autersrecord hebben gereden is de lol er wel snel af.
Klopt, echter wordt dit een beetje opgevangen door het serverscript wat op mijn server draait, namelijk FAST. Dit houdt een absoluut record bij, wat centraal word opgeslagen. Deze database word door elke FAST server gebruikt. Helaas zitten er geen medailles bij ;) Ik zou graag de 'opvolger' aseco gebruiken, maar die trekt bij mij constant 90% cpu load. Helaas zal ik moeten wachten op de volgende release dus, en hopen dat het dan wel werkbaar is. PHP heb ik geen kaas van gegeten.
Meestal pas ik ook de toegangsobjectieven aan zodat je minder snel goud, zilver en brons krijgt.
Misschien ligt het aan de vertaling? maar kan je even uitleggen wat je bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Misschien zijn er een paar Tweakers bereid om een leuk trackrecord neer te zette op bijvoorbeeld daPet's races >:)

Pfff.... vanmiddag op de Only Boost Ladder met een aantal GoTters (Merijn, Dutch-falcon, Klippers onder andere) maar wat een kindjes komen daar zeg... gaan ze elkaars moeder uit zitten schelden voor snol en andere wazigheden... zeg je dat ze even stil mogen zijn krijg je allemaal gezeik aan je kop... "nerd dit en nerd dat". Zeg ik: "wat doe jij achter de computer dan?"... en toen was het stil aan de andere kant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Nu online

Just_I

What did you just say?

daPet schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 18:21:
[...]
Misschien ligt het aan de vertaling? maar kan je even uitleggen wat je bedoeld?
Klik eens op het ronde icoontje naast het vlaggetje, weet ook niet hoe het in de negelse versie heet ;) .

@ Webfreakz.nl: Ik draag DuC voor :) .

En dater 'kindjes' op de Only boost server komen is toch net zo erg als dat die 'kindjes' op de Sleepie server of welke andere server dan ook gamen. Hoort bij het fenomeen online gamen. Enige manier om er onderuit te komen is een server met wachtwoord, maar dan ben je nog niet helemaal 100% zeker ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Just_I op 31-05-2006 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Just_I schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 18:29:
[...]
@ Webfreakz.nl: Ik draag DuC voor :) .
DuC? :?
En dater 'kindjes' op de Only boost server komen is toch net zo erg als dat die 'kindjes' op de Sleepie server of welke andere server dan ook gamen. Hoort bij het fenomeen online gamen. Enige manier om er onderuit te komen is een server met wachtwoord, maar dan ben je nog niet helemaal 100% zeker ;)
Er is toch echt wel een verschil tussen OBL <> Sleepie qua kleuter-gehalte.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.