Trackmania Nations deel 3

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.225 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:53

Just_I

What did you just say?

Volgens mij is er een widlgroei aan [GoT] servers nu bij TMN. Ik kwam net die van Tombstone tegen (2 stuks met verschillende tracks), Nonan, Sleepie , TurelPro en Meij2 ... Waarvan Nonan, TurelPro en een van de Tombstone server compleet leeg waren. Komen jullie nooit op die servers of ...? Op de tweede server van Tombstone (met de meeste tracks) reed vanmiddag een aantal van de DnA rijders mee (hoge rankings hebben deze gasten).

Net ook voor het eerst Flying High van Sonic uitgereden in 42.11 seconden waarmee ik de eerste plaats pakte :9 op 1 seconde van nr.2 (Niqa geloof ik).

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basti504 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:31:
[...]

Als je ze solo wilt spelen moet je naar het solo menu gaan waar je kunt kiezen uit "Beginner", en "Expert" etc. . Daar rechts-onderin-de-hoek staat "Browse Tracks", daar in staat dan een map "Challanges" en daarin staat "My downloaded", daar moet ie dan instaan.

:)
Thanks .. heb het gevonden.
Sommige tracks zijn nog wel eens leuk, en wil ik nog wel eens graag spelen zonder steeds te wachten totdat hij weer voorbij komt.

Nu alleen nog vraag 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:11

krvabo

MATERIALISE!

Ik vind de banen van sleepie echt zwaar slechter geworden.
De banen die er eerst opstonden hadden nog iets met racen te maken, diegene die er nu opstaan zijn gewoon gelukstracks.
Alleen ignition is leuk, maar die stond er ook al op voor de verandering van de banen.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

krvabo schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:57:
De banen die er eerst opstonden hadden nog iets met racen te maken, diegene die er nu opstaan zijn gewoon gelukstracks.
Alleen ignition is leuk, maar die stond er ook al op voor de verandering van de banen.
Dan ga je met Sleepie praten en zoek je je eigen races uit :P

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier eventjes mijn siggie:

Afbeeldingslocatie: http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_TehCreative.png

Klopt het dan het soms een hele tijd kan duren voordat mensen eindelijk je auto gaan zien als je een andere hebt gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

krvabo schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:57:
Leg dat eens uit? Er zijn genoeg banen bij waar het vooral gaat om het racen, en dan bedoel ik goed bochtenwerk en standaard jumps. Ik heb niet het idee dat het gehalte loopings of jumps veel hoger is geworden.
Wat is er dan zo speciaal aan Ignition? Bijna alleen vol gas van start tot finish, paar bochten, that's it...nofi hoor, vind het zelf ook best een leuke baan ;)

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:41

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

webfreakz.nl schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:59:
[...]

Dan ga je met Sleepie praten en zoek je je eigen races uit :P
Precies. Ik hoor eigenlijk bijna alleen klachten van mensen die zich geen moeite hebben genomen om zich met de selectie te bemoeien. Daar zijn we toch duidelijk mee bezig geweest, dacht ik.

Misschien ligt het niet aan de moeilijkheidsgraad van de banen, maar aan de kwaliteit van de rijders? Nu heb ik vast wat mensen hard tegen hun schenen geschopt, dat weet ik. Ik vond de sfeer van Sleepie zo goed, maar nu hoor ik regelmatig het gezeur dat ook op de hoge punten servers te horen is: "ík finish niet, dus de baan zuigt." Misschien moet je dan maar eens wat beter je best doen. We kunnen ook een baan maken met een start en een finish tegen elkaar geplakt. Zal wel erg close worden denk ik.

Dat moest ik echt even van me afschrijven.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Inderdaad, vind het ook maar gezeur. Als Sleepie (lees: Hans) banen erop zette, dan moet je ook maar afwachten wat je krijgt.

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:23
Ik vind de meeste banen ook goed (voor zover ik ze gereden heb). Ben pas 1x op de sleepie server geweest sinds de nieuwe banen. Ben stiekem een beetje verslaafd geraakt aan de extreem lastige banen op de '2Hard4Fragging Hard maps' server. toch wel errug leuk om die uit te rijden. :Y)

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

mach2 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 19:14:
Ik vind de meeste banen ook goed (voor zover ik ze gereden heb). Ben pas 1x op de sleepie server geweest sinds de nieuwe banen. Ben stiekem een beetje verslaafd geraakt aan de extreem lastige banen op de '2Hard4Fragging Hard maps' server. toch wel errug leuk om die uit te rijden. :Y)
Ze zijn wel leuk, maar soms zijn ze echt téveel van het goeie... je kan het ook te bont maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waar ik mijn Authentificatie key vandaan haal?
Moet je een exemplaar van TMS ofzo hebben.
Dat heb ik dus niet! :P

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet nog iemand goede servers, waar veel hoge rankings zijn?
De enige nederlandse die ik ken die hoge rankings heeft is 'Only Boost Ladder', maar de mappen zijn daar veelal zeer belabberd. En dan heb je nog het kinderlijke gedrag van de meeste spelers :X

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

DrivinUCrazy schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 19:06:
[...]

Precies. Ik hoor eigenlijk bijna alleen klachten van mensen die zich geen moeite hebben genomen om zich met de selectie te bemoeien. Daar zijn we toch duidelijk mee bezig geweest, dacht ik.

Misschien ligt het niet aan de moeilijkheidsgraad van de banen, maar aan de kwaliteit van de rijders? Nu heb ik vast wat mensen hard tegen hun schenen geschopt, dat weet ik. Ik vond de sfeer van Sleepie zo goed, maar nu hoor ik regelmatig het gezeur dat ook op de hoge punten servers te horen is: "ík finish niet, dus de baan zuigt." Misschien moet je dan maar eens wat beter je best doen. We kunnen ook een baan maken met een start en een finish tegen elkaar geplakt. Zal wel erg close worden denk ik.

Dat moest ik echt even van me afschrijven.
eh, sorry hoor, maar die banen kan ik echt wel finishen, dat is het probleem niet. neem bijvoorbeeld "Down". één of twee keer een jump achter elkaar is niet zo erg, maar 3, dan een helling, en een scherpe bocht.. nee dankje :/
De banen die het leukste zijn, zijn voor (bijna) iedereen te finishen. Als je goed bent.. je full throttle kunt rijden en zo sneller zijn dan de "standaard".
Daantjuh schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 19:06:
[...]

Leg dat eens uit? Er zijn genoeg banen bij waar het vooral gaat om het racen, en dan bedoel ik goed bochtenwerk en standaard jumps. Ik heb niet het idee dat het gehalte loopings of jumps veel hoger is geworden.
Wat is er dan zo speciaal aan Ignition? Bijna alleen vol gas van start tot finish, paar bochten, that's it...nofi hoor, vind het zelf ook best een leuke baan ;)
Er zijn inderdaad banen waar je ook op moet racen.
Verder vind ik er nogal veel "daPet"-banen tussenzitten.. opzich niet verkeerd, maar het zorgt wel voor een nauwelijks afwisselende "stijl" in de banen. Ookal zien ze er anders uit, ze hebben allemaal dezelfde stijl.
Nu zitten er (minstens) 2 banen tussen met een open "looping.". Hierbij is geen gebruik van de echte loopingstukken, en je hebt dus ook even nodig om hier aan te wennen. Dit valt verder best mee.
Nee de banen op sleepie zijn niet mijn stijl van banen. Veelal omdat ze te lang zijn. Een paar lange banen (_niet meer_ dan 1 minuut) is leuk in afwisseling met middellange banen (~45s) en korte ( ~30s), maar hier komen er te veel lange banen achter elkaar.

[ Voor 5% gewijzigd door krvabo op 09-05-2006 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-09 12:55
daarnet ff op gereden kheb het gestopt... kga het nog moeten gewoon komen zeker die banen :s we'll see, nog nie allemaal gedaan, hoop ook op een paar banen nog waar je nie telkens van de baan vliegt maar tussen van vangrails blijft :)

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, gemopper hoort erbij als je op een nieuwe baan eindelijk bij de finish denkt te komen om vervolgens tegen een nutteloze looping aan te rammen die daar alleen maar staat om je de eerste keer dat je daar komt dwars te zitten.. ;) Ik weet zeker dat als ik de banen meer door krijg, dat het dan ook veel leuker en ontspannener wordt. ;) Sommige banen op de oude sleepie server heb ik me groen en geel aan geergerd, maar de laatste tijd won ik her en der met twee vingers in m'n neus. ;)

Enige wat ik minder vindt zijn die stunts waar je totaal geen invloed op hebt op je goed of fout gaat neerkomen. Maar mss zijn zelfs die wel te doorgronden na een tijdje en LIJKEN ze alleen maar onbeinvloedbaar.

Al met al ben ik blij met de nieuwe uitdagingen. En dat ik dan zo nu en dan stevig loop te foeteren hoort er gewoon bij: dat gaat vanzelf wel over! ;)

Ik heb trouwens vanavond m'n eerste race al gewonnen. ;) Alhoewel ik er ook jammergenoeg ook weer eens uitgeflikkerd werd (tijdens de muti-lap track). Maar ja, ik moest toch eigenlijk allang weg, dus... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Ik wil niet heel erg zeikerig gaan lijken ofzow, maar ik wil toch nog een baan even in de groep gooien. Ik weet niet precioe die heet ,maar het begint met een lang stuk boosters > Stuk omhoog > een 'tube' met in de der loop een opening waar je uit moet > veel te scherpe bocht voor hoge snelheid > stuk naar beneden gevolgd door een looping. Lijkt me nu wel duidelijk over welke baan ik het heb toch?
De meeste keren dat ik deze baan heb gereden was het grootste gedeelte van de rijders het met mij eens dat dit echt een gare baan is (om het maar licht uit te drukken). Ik zou toch wel een graag de motivatie willen weten om deze baan op te nemen op de server.
Het finishen lukt me wel op deze baan, maar toch vind ik het geen leuke track omdat het heel erg moeilijk is om deze echt consequent te kunnen rijden. Deze baan heb je imho te veel geluk nodig om een goede ronde te rijden. Deze track zal iig veel newbies afschrikken, maar ik weet nou niet of dit een voordeel of een nadeel is.

De reden waarom ik deze baan aanhaal is omdat ik deze baan echt niet kan uitstaan. De andere die ik niet zo leuk vind kan ik nog wel mee leven en zal ik uiteindelijk wel leren te rijden. Bij deze track zie ik dat toch echt niet voor vanwege het vele geluk dat je nodig hebt. Dit zal ook de laatste keer wezen (voorlopig iig ;) ) dat ik ga zeiken over de tracks die ik niet leuk vind etc.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan

.daan

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 21:32:
Enige wat ik minder vindt zijn die stunts waar je totaal geen invloed op hebt op je goed of fout gaat neerkomen. Maar mss zijn zelfs die wel te doorgronden na een tijdje en LIJKEN ze alleen maar onbeinvloedbaar.
Precies hetzelfde was bij een aantal oude banen. Neem bijvoorbeeld I-3, als je die voor het eerst probeerd lijtk het puur willekeur hoe je neer komt, dat merk je ook aan alle mensen die daar elke keer "geluksbaan!!" roepen. Maar ook dat was uiteindelijk gewoon oefenen en had niks met geluk te maken...of anders had ik daar wel ongelofelijk veel geluk elke keer :+
Just_I schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 23:24:
Ik wil niet heel erg zeikerig gaan lijken ofzow, maar ik wil toch nog een baan even in de groep gooien. Ik weet niet precioe die heet ,maar het begint met een lang stuk boosters > Stuk omhoog > een 'tube' met in de der loop een opening waar je uit moet > veel te scherpe bocht voor hoge snelheid > stuk naar beneden gevolgd door een looping. Lijkt me nu wel duidelijk over welke baan ik het heb toch?

*knip*
Dat is Titan A3...je moet hem gewoon even doorhebben, in het begin leek het mij ook niks. Je moet er gewoon even logisch naar kijken, eerste looping drie (of vier?) banen naar rechts, later twee naar rechts...gewoon tellen! En een tip: gebruik je bumpercamera, dat scheelt een hoop onduidelijkheid!

[ Voor 38% gewijzigd door .daan op 09-05-2006 23:30 ]

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Met stom^^^.

Ander voorbeeld is die Nadeo baan met een sprong tegen een wallride aan, en dan kun je boven of onder op een platform landen. In het begin dacht niemand aan boven finishen, later ging er een biertje naar degene die als eerste boven finishte. Let wel, het was nog steeds niet gemakkelijk. Maar het was zeker te doen, en ik zou het geen lucky track meer willen noemen.

Wat ik nog wil toevoegen aan de rijstijl van veel coureurs: je auto heeft ook een rem. Soms heb je die nodig om een track te kunnen rijden. Aanremmen hoort ook bij racen. En in deze tracks komt dat meer naar voren dan in de tracks die er op stonden, dat is waar. Maar is dat dan precies datgene wat niet goed bevalt?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Daantjuh schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 23:26:
[...]

Dat is Titan A3...je moet hem gewoon even doorhebben, in het begin leek het mij ook niks. Je moet er gewoon even logisch naar kijken, eerste looping drie (of vier?) banen naar rechts, later twee naar rechts...gewoon tellen! En een tip: gebruik je bumpercamera, dat scheelt een hoop onduidelijkheid!
Zoals ik al zei, ik weet wel hoe de track gaat, maar het lukt me niet om deze consequent te kunnen rijden. Maar ik zal het wel eens met de bumpercar proberen, kijken of dat beter is.

@ DuC; So true, so true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Het was idd ff zoeken bij die titan A3, maar zo moeilijk vind ik hem niet. Rem gebruiken er ook idd te weing volgens mij. En bumpercam all the way hier, zeer zelden gebruik ik NUM 1 of 2 camera (meestal alleen als dat geforced wordt). Sowieso loopings met die camera's nemen zuigt.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik rij zelf meestal met NUM1 of NUM 3.
NUM1 vind ik wel makkelijk, doordat de camera positie lekker hoog zit, en zo kan je zien wat er komen gaat.
En dan snel ff op NUM3 drukken, en zo kom je er goed doorheen.
Zit al in de top 20.000 ..
Gaat lekker .. vooral als ik net 3 dagen speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:45
DrivinUCrazy schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:00:
Wat ik nog wil toevoegen aan de rijstijl van veel coureurs: je auto heeft ook een rem. Soms heb je die nodig om een track te kunnen rijden. Aanremmen hoort ook bij racen. En in deze tracks komt dat meer naar voren dan in de tracks die er op stonden, dat is waar. Maar is dat dan precies datgene wat niet goed bevalt?
Daar wil ik toch wel op bijvallen. Veel mensen zeuren maar als ze nou eens opletten en niet blind blijven gassen gaat het een stuk beter. Het zijn ook meestal dezelfde mensen die zeuren. Ik zeur zelf ook wel over een baan maar dat is dan meer uit frustratie. Ik zou graag willen zeggen tegen de mensen die het niet kunnen/ niet willen kunnen houd je mening voor je. Zo maak je iedereen blij.

Verder wil ik wel zeggen het zijn een stuk andere banen dan die we gewend waren op GoT Sleepie Versie 1. So get used to it!

Ook zou ik graag willen vertellen dat soms de camera erg irritant is. Sommige banen gaan ze wel automatisch op bumper en bij andere weer niet. Dit vind ik zelf soms er irritant aangezien in een los numpad heb. (altijd zoeken voor je camera kan changen) ja ik weet ook wel dat je dat kan veranderen maartoch.

En als afsluiter zou ik willen zeggen. Mensen zeur niet en Have Fun!!!!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, mijn tijden gingen echt met sprongen vooruit vanaf het moment dat ik langzamer ging rijden! Je kan beter afremmen of gas loslaten voor bijvoorbeeld een grote bocht dan er slippend doorheen glijden! Tussen de nieuwe tracks op Sleepie zit ook zo'n track (ben ff de naam kwijt) met HELE GROTE bochten. Je ziet heel veel mensen op full speed die bochten nemen waardoor ze dus helemaal aan de ANDERE kant van de bocht rijden. Ik laat gas los of rem en zorg er in ieder geval voor dat ik helemaal 'in' de bocht rij, in de apex. Alhoewel dat veel langzamer lijkt te gaan werd ik wel tweede (of eerste: ik weet het niet precies meer). (Ik rijd trouwens ALTIJD zo dicht mogelijk op de apex van zowat alle bochten (als het maar een kan): als je een track altijd maar in het midden rijdt kost je dat uiteindelijk toch echt wel fracties van seconden.)

Slippen wil overigens wel eens helpen, hoor, maar dan kort, om bijvoorbeeld een scherpe bocht te kunnen nemen op hoge snelheid. Maar lange slips kosten je altijd kostbare tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik race zelf altijd met camera 2, en als het nodig is op een enkele baan met camera 3 (bumpercam). De bumpercam heb ikzelf alleen nodig bij belachelijk veel loopings, of loopings op extreem hoge snelheid. (Titan A3 bijvoorbeeld)

Ik heb het wisselen van camera's altijd als irritant ervaren (hoewel ik er wel mee kan omgaan, en soms is het toch wel handig). Daarom heb ik er ook een beetje op gelet of er wisselende camera's in zaten. Alleen één baan van Eeruku is er tussendoor geglipt, viel me eergisteren op: die met een sprong waarbij de camera schommelt. Als je daar met bumpercam rijdt kan ik me voorstellen dat dat irritant is. Mijn excuses daarvoor.

Zelf ga ik eens wat knoppen instellen om de camera om te zetten, en dan on-the-fly camera's wisselen.
offtopic:
numlock staat op mijn laptop standaard uit, want dat verneukt het tikken in de chat, en als ik FN + een cijfer in druk, werkt dat wel, maar ik heb dan een ander probleem: FN + pijltje omhoog (gas geven dus) zet het geluidsvolume omhoog. Luxeproblemen... :P

[edit] Ik kom bij de toetsen de toets 'O' tegen, met de volgende functie: Hide / Show Opponents. Ik was al helemaal in de wolken omdat ik dit kon gebruiken op drukke servers, maar online werkt het iig niet. Jammer...

[ Voor 11% gewijzigd door DrivinUCrazy op 10-05-2006 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik race dus met een stuur en altijd op de automaat, dus ik heb de NUM 1 view op de linker vernellingsknop gezet en de NUM 3 view op de rechter. Ik rij in principe in de NUM 1 view maar schakel bij loopings en schansen (bijna) altijd om naar de NUM 3 view. Werkt super. Ik kan zo bijvoorbeeld heel snel een plat stukje tussen twee moeilijke schansen gewoon in de NUM 1 view rijden. Als de track het toelaat natuurlijk... En dat zonder dat het mij ook maar iets hindert, want ik hoef m'n handen totaal niet te bewegen of zo: m'n vingers zitten standaard op die knoppen!

Voordeel van deze gewoonte is dat ik eigenlijk nooit last heb van geforceerde cam wisselingen omdat die zowat altijd gebeuren op momenten dat ik het zelf ook zou doen (of al gedaan heb). ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2006 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][edit] Ik kom bij de toetsen de toets 'O' tegen, met de volgende functie: Hide / Show Opponents. Ik was al helemaal in de wolken omdat ik dit kon gebruiken op drukke servers, maar online werkt het iig niet. Jammer...
Hm, ja, da's jammer. Ik zie overigens nooit meer dan de 4 dichsbijzijnde tegenstanders (ingesteld in m'n voorkeuren): is ook wel lekker, moet ik zeggen. En ik was toendertijd ook heel blij toen ik de ~ toets ontdekte om al die namen uit beeld te krijgen, want die kunnen soms heel erg in de weg zitten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 22:20:
Ik race dus met een stuur en altijd op de automaat, dus ik heb de NUM 1 view op de linker vernellingsknop gezet en de NUM 3 view op de rechter. Ik rij in principe in de NUM 1 view maar schakel bij loopings en schansen (bijna) altijd om naar de NUM 3 view. Werkt super. Ik kan zo bijvoorbeeld heel snel een plat stukje tussen twee moeilijke schansen gewoon in de NUM 1 view rijden. Als de track het toelaat natuurlijk... En dat zonder dat het mij ook maar iets hindert, want ik hoef m'n handen totaal niet te bewegen of zo: m'n vingers zitten standaard op die knoppen!

Voordeel van deze gewoonte is dat ik eigenlijk nooit last heb van geforceerde cam wisselingen omdat die zowat altijd gebeuren op momenten dat ik het zelf ook zou doen (of al gedaan heb). ;)
Hoe wou je ooit met een stuur gaan rijden?
Dan moet je echt enorm wilde rukken aan dat ding geven wil je goed door een bocht komen .. anders lukt het echt niet, en je stuur kapt er ook binnen de korste keren mee ..
Of je moet een heel sterk stuur hebben.

Zelf race ik gewoon lekker met toetsenbord.

Vandaag was ik ook vergeten om mijn Joystick los te kopelen van de PC, en mijn auto had een afwijking naar links .. vond ik al zo raar :P Die joystick heeft Force Feedback, en als hij niet in Force Feedback mode is, is hij heel slapjes en heel gevoelig. Hij stond ook maar 0,5cm naar links .. en jah .. dan heb je afwijking. Dat komt waarschijnlijk door de hoge bas van mijn MP3'tjes. :P
Kan soms zeer irritant zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
DrivinUCrazy, nog bedankt voor je review. Ik hou wel van kritiek, daarmee ga ik nieuwe banen maken.

De laatste keer dat ik op Sleepie was zaten ze flink op m'n banen te schelden :P

Maargoed dat doen er ook genoeg op mijn eigen server, maar dat veranderd als ze de tracks een paar keer gespeeld hebben. Natuurlijk ben ik ook niet perfect dus ja er zijn ook minder leuke tracks. Het draait meer om sneller te zijn dan je tegenstanders op welk race/stunt parcours dan ook, vind ik. Daarnaast heb ik de selectie voor sleepie niet gemaakt ;)

En ik race nog slechter dan ik bouw! :+

Afbeeldingslocatie: http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_daPet.png

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

daPet schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:06:
DrivinUCrazy, nog bedankt voor je review. Ik hou wel van kritiek, daarmee ga ik nieuwe banen maken.

De laatste keer dat ik op Sleepie was zaten ze flink op m'n banen te schelden :P

Maargoed dat doen er ook genoeg op mijn eigen server, maar dat veranderd als ze de tracks een paar keer gespeeld hebben. Natuurlijk ben ik ook niet perfect dus ja er zijn ook minder leuke tracks. Het draait meer om sneller te zijn dan je tegenstanders op welk race/stunt parcours dan ook, vind ik. Daarnaast heb ik de selectie voor sleepie niet gemaakt ;)

En ik race nog slechter dan ik bouw! :+

[afbeelding]
Jij maakt mooie banen, Eeruku maakt echt :r banen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Daar ben ik het echt niet mee eens. Alleen die combinatie van halve loopings is specifiek van Eeruku, en dat kennen de meeste mensen dus niet. Typisch geval van "wat de boer niet kent."

Als je eenmaal door hebt dat je gewoon op volle snelheid naar de punt aan de binnenkant van de looping moet rijden, zijn die geen enkel probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Echt wel leuke banen momenteel op Sleepie.
Zelfs banen waarop ik gister de snelste kon zijn en anderen die ik na veel gepuzzle niet kon finnishen.
Een keurig mix tussen racen en stunten voor mijn gevoel.
De ene baan ligt je nou eenmaal beter dan de ander en gelukkig maar. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 10:32

Acid_Burn

uhuh

Ik kom voorlopig niet meer op Sleepie. Afgezien van de banen die ik nu stukken minder vind wordt ik echt doodmoe van de disconnects. Dus zoek ik mijn heil wel ergens anders .. de fok! server ofzo

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel sinds kort ook mee, erg verslavend :9

Afbeeldingslocatie: http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder__GoT_catscan.png

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2006 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 23:53
FnF schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:12:
[...]

Jij maakt mooie banen, Eeruku maakt echt :r banen.
Dat vat ik dan maar op als compliment ;)
ik heb mn eigen stijl, sommige mensen kunnen zich er in vinden, sommigen niet :P thats life ;)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 02:31:
ik speel sinds kort ook mee, erg verslavend :9

[afbeelding]
Hee catscan :)
Je mag nog wel ff oefenen hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ja flame me maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hyperion, kom je ook nog rijden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DrivinUCrazy schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:25:
Daar ben ik het echt niet mee eens. Alleen die combinatie van halve loopings is specifiek van Eeruku, en dat kennen de meeste mensen dus niet. Typisch geval van "wat de boer niet kent."

Als je eenmaal door hebt dat je gewoon op volle snelheid naar de punt aan de binnenkant van de looping moet rijden, zijn die geen enkel probleem meer.
Halve loopings zijn wel leuk en ook helemaal niet moeilijk, maar ik vind ze gewoon niet lekker doorrijden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 22:56:
Hoe wou je ooit met een stuur gaan rijden?
Dan moet je echt enorm wilde rukken aan dat ding geven wil je goed door een bocht komen .. anders lukt het echt niet, en je stuur kapt er ook binnen de korste keren mee ..
Of je moet een heel sterk stuur hebben.
LOL

Tja, ik ben het gewoon gewend... Zou voor mij nu wel heel lastig zijn om over te stappen op toetsenbord of een gamepad... Maar ik kan toch wel zeggen dat ik aardig mee kom met m'n stuurtje! :) Ik heb trouwens het Logitech Driving Force Pro (Gran Turismo) stuur voor de PS2 aan m'n computer hangen: is inderdaad een aardig stevig stuur! :P Ik heb 'm al meer dan een jaar en hij werkt nog steeds perfect. En ik speel TMN ermee sinds dat spel zo ongeveer uit is (onderhand een paar maand?) dus hij kan echt wel een stootje hebben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heay mensen :)

ik kom me bij de clan inschrijve, als dat kan 8)
ik zit ook bij de [Fok!] clan, maar dat maakt tog niet uit? (ik heb ook al andere spelers gezien die bij de [Fok!]- en [GoT]clan zitten, dus het lijkt mij niet zoveel uit te maken ;)

gr. Jenz0o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is mijn sig:
Afbeeldingslocatie: http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_Jenz0o.png

die nullen kloppen alleen niet, ik heb ongeveer 742 punten, dus dat kunnen jullie dan zelf wel zien hoeveelste ik sta van de wereld en van ned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Ik kom er niet in?????

Is er iets aan de hand mensen?

La maar, hij doet het weer...

[ Voor 30% gewijzigd door NaN op 12-05-2006 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 18:38:
dit is mijn sig:
[afbeelding]

die nullen kloppen alleen niet, ik heb ongeveer 742 punten, dus dat kunnen jullie dan zelf wel zien hoeveelste ik sta van de wereld en van ned
het is GoT, of FoK..maar niet allebei ?! >:)
Sangroid schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 19:31:
Ik kom er niet in?????

Is er iets aan de hand mensen?

La maar, hij doet het weer...
dit is toch geen bf2 topic ?

[ Voor 24% gewijzigd door Mr. Detonator op 13-05-2006 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:51

Infinchible

Woef!

Kom ik eindelijk weer eens een keer toe aan trackmania, om even de nieuwe banen op Sleepie uit te proberen. Is er niemand :'( . Nou ja, dan wordt het pas maandagavond weer denk ik. Missen jullie mij al wel een beetje 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik heb dan toch eindelijk (alhoewel, na een weekje al ;)) alle nieuwe banen van Sleepie's server gefinished! _/-\o_ Ik had de meeste moeite met Flying High en Gizmo, maar ik heb ze nu door (alhoewel ze lastig blijven om te finishen, moet ik zeggen!!!) Toch wel kicken, dit. ;) En met gefinished bedoel ik dus officieel en bewust gefinished! Flying High had ik al twee keer eerder gehaald maar zonder te weten HOE... 8)7 :+ Maar nu weet ik hoe die moet. Dus... tot ziens maar weer op de server! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:30:
[...]

LOL

Tja, ik ben het gewoon gewend... Zou voor mij nu wel heel lastig zijn om over te stappen op toetsenbord of een gamepad... Maar ik kan toch wel zeggen dat ik aardig mee kom met m'n stuurtje! :) Ik heb trouwens het Logitech Driving Force Pro (Gran Turismo) stuur voor de PS2 aan m'n computer hangen: is inderdaad een aardig stevig stuur! :P Ik heb 'm al meer dan een jaar en hij werkt nog steeds perfect. En ik speel TMN ermee sinds dat spel zo ongeveer uit is (onderhand een paar maand?) dus hij kan echt wel een stootje hebben! :)
Netjes! Dat zijn idd goede stuurtjes, die krijg je niet zomaar in 1..2..3.. verrot.
Ik heb hier ook nog een hele lading aan Gamepads liggen, maar die passen allemaal niet op mijn moederbord.
En die verloopjes heb ik hier ook niet liggen, dus we zullen het maar met het toetsenbord moeten doen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan

.daan

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 18:25:
heay mensen :)

ik kom me bij de clan inschrijve, als dat kan 8)
ik zit ook bij de [Fok!] clan, maar dat maakt tog niet uit? (ik heb ook al andere spelers gezien die bij de [Fok!]- en [GoT]clan zitten, dus het lijkt mij niet zoveel uit te maken ;)

gr. Jenz0o
Punt 1: [GoT] is géén clan, het is een team
Punt 2: voor zover ik weet kun je bij TMN maar bij één team ingeschreven staan (of niet?)
Punt 3: zie Mr. Detonator

;)

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Eh nee, maar ik dacht even te checken of ik de enige was. Heb zo'n gedonder met mijn modem de laatste paar weken, vandaar.

Als het -NOT DONE- was, excuses daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg eh... waarom komt zowat niemand meer op Sleepie's server...? Zo lekker weer was het nou ook weer niet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 21:27:
Zeg eh... waarom komt zowat niemand meer op Sleepie's server...? Zo lekker weer was het nou ook weer niet... ;)
De oude "meubels" zijn inderdaad wel een beetje weg :/
Ik denk dat het ook komt met die kleuters een tijdje terug die zo zaten te zieken.
Sommige nieuwe banen zijn gewoon een pain-in-the-ass om te rijden. Ik denk dat dat ook meewerkt. (ja, nu kan je gaan zeggen dat dat "vanzelf weer komt"... maar dat duurt gewoon lang voordat je een baan weer zo goed onder de knie hebt als de oude banen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eej. Ik heb me eerste track gemaakt. En het is niet veel. Maar er zit wel n leuk gaaf stukje in. Vind ik dan. Iemand die ff wil testen? 8)7

Ring of Death

Greetz Yannic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

krvabo schreef op zondag 14 mei 2006 @ 00:14:
[...]

De oude "meubels" zijn inderdaad wel een beetje weg :/
Ik denk dat het ook komt met die kleuters een tijdje terug die zo zaten te zieken.
Sommige nieuwe banen zijn gewoon een pain-in-the-ass om te rijden. Ik denk dat dat ook meewerkt. (ja, nu kan je gaan zeggen dat dat "vanzelf weer komt"... maar dat duurt gewoon lang voordat je een baan weer zo goed onder de knie hebt als de oude banen.)
Beetje toeval denk ik. Dit was voor mij gewoon een druk weekend: vrijdag ben ik de hele dag in de weer geweest, 's avonds de Laatste SchoolDag vieren van de eindexamenkandidaten, en gisteren was Daan jarig, dus dat moest ook gevierd worden. ([/hint :P ]

offtopic:
@ \/\/\/ Het was heel leuk, ja. :)

[ Voor 6% gewijzigd door DrivinUCrazy op 14-05-2006 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan

.daan

Met slimpie ^^

Gewoon toeval wat mij betreft, ik heb het even te druk om actief te zijn op TMN. Combinatie van deadlines op m'n studie, werk en een aantal andere activiteiten. Nog een weekje, dan heb ik even vakantie...en dus tijd voor Sleepie :)
DrivinUCrazy schreef op zondag 14 mei 2006 @ 12:47:
...en gisteren was Daan jarig...
offtopic:
\o/

Het was leuk :)

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Ey Daan, nog maar een felicitatie dan he ;) (beter laat dan nooit).

Maar wie zijn eigenlijk de 'oude meubels' krvabo? Mocht ik daar ook onder vallen dan is dit mijn excuus; ik zit dit weekend bij mijn ouders en was vrijdag @ strand + een drukke week (fiets meermalen repareren :X). Misschien ga ik zo nog wel even wat rijden, maar niet onder mijn account ( [GoT]Just_I dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 15:21
Pffffff .... nooit geweten dat mijn servertje hier zo populair was :o

Ik lees hierboven wat over disconnects, hou er rekening mee dat mijn server geen dedicated TMN server is in de zin dat die bak niks anders te doen heeft ;)
Het is mn AD-server, Exchange server, ISA server, MS SQL server, webserver, usenet-download bak en nog wat dingen.

Ik kan me voorstellen dat jullie er soms last van hebben als ik mn server flink aan het belasten ben, maar zo heel vaak komt dat niet voor.

Bovendien was er net voor het weekend een diskspace issue, maar dat is na een reboot weer opgelost.
Helaas ben ik zelf te druk met andere games, maar ik zal eens kijken of ik binnenkort wat tijd kan maken om in ieder geval de banen op mijn eigen server toch ook eens gespeeld te hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn .. nu ik in de top 15.000 wereldwijd zit, en in de top 1000 van Nederland, valt het nog niet mee om puntjes binnen te slepen.
Ik moet steeds vaker in de top 3 komen, wil ik 1 punt of meer halen ..
Soms haal ik gewoon 0,29 punten ofzo.

Misschien maar eens een andere server opzoeken ipv die Boost Only server.
Weet iemand nog een goede server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

German boost ladder is wel goed te doen, Jamlan.de-anfaenger ofzo ook wel en voor de echte die-hard de KTD servers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal eens rond gaan kijken.
Het lijkt me ook wel eens vet om de nummer 1,2 of 3 zien te rijden.
Misschien dat ik ze wel eens tegen kom.

Thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:20

mrsar

waar een sar is,is een wodka

gister voor de 2e maal geraced op de sleepie server met de nieuwe tracks,die mij opzich wel bevallen,tot nu toe 1 nog niet uit kunnen rijden :( ik vloog langs de finish :'( en geen tijd meer toen ik die track dus door had,alleen jammer dat ik er zo weinig punten haal :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, vanavond weer heerlijk met tegenstand gereden! :P Maakt het toch wel spannender, moet ik zeggen. Alhoewel constant winnen of 2e worden wel goed is voor je zelfbeeld... :+

Ik moet zeggen dat het lekker rijden is nu ik alle tracks doorheb. ;) En na een weekend gereden te hebben zonder dat je echt weet of je het nou een beetje goed doet, was het hier en daar wel schrikken van m'n achterstand! ;) Maar gelukkig draai ik wel lekker mee bovenin. 8) :o :Z Ik was toch wel erg benieuwd of ik bij de oude tracks goed meekwam omdat ik die tracks zo goed kende of omdat ik gewoon goed was... Nou, ik ben dus best okay (en al helemaal gezien m'n leeftijd en het feit dat ik met een stuur rij). O-)

Ach, wat is het soms toch heerlijk om in het openbaar jezelf zo super arrogant de hemel in te prijzen! >:) Kom morgen maar op de server om me helemaal compleet in te maken! :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik zou wel willen JvE, maar morgenavond ben ik niet thuis. Dat wordt dan woensdag, nee dan ben ik ook laat thuis, donderdag dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
@webfreakz.nl

Volgens mij had jij mijn vorige tracks ook getest hé?
Kan ik je over een tijdje één (of een paar) mailen, zodat je voor de Final Release nog wat opmerkingen kan doen?

Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08 13:07
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:25:
Damn .. nu ik in de top 15.000 wereldwijd zit, en in de top 1000 van Nederland, valt het nog niet mee om puntjes binnen te slepen.
Ik moet steeds vaker in de top 3 komen, wil ik 1 punt of meer halen ..
Soms haal ik gewoon 0,29 punten ofzo.

Misschien maar eens een andere server opzoeken ipv die Boost Only server.
Weet iemand nog een goede server?
Jah, dan moet je komen naar KTD EXP:p Gaat wel een heel stuk harder, al de pro's zitten daar. Zelf zit ik daar ook altijd op(ben eind 500 van de wereld en 20 van belgie) en ik kan nog steeds boven de 100 punten halen in de top 10. Maar hoe zit dat eigenlijk met die worldcup? Hoe schrijf je in(maak ik eigenlijk kans om mee te mogen doen:p bedoeling is btw dat ik woensdag top 10 belgie ben)

[ Voor 11% gewijzigd door skelleniels op 15-05-2006 21:33 ]

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Saturnus schreef op maandag 15 mei 2006 @ 21:25:
@webfreakz.nl

Volgens mij had jij mijn vorige tracks ook getest hé?
Kan ik je over een tijdje één (of een paar) mailen, zodat je voor de Final Release nog wat opmerkingen kan doen?

Tnx!
Euhm, welke track? :P

En ja, je mag met altijd mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skelleniels schreef op maandag 15 mei 2006 @ 21:31:
[...]

Jah, dan moet je komen naar KTD EXP:p Gaat wel een heel stuk harder, al de pro's zitten daar. Zelf zit ik daar ook altijd op(ben eind 500 van de wereld en 20 van belgie) en ik kan nog steeds boven de 100 punten halen in de top 10. Maar hoe zit dat eigenlijk met die worldcup? Hoe schrijf je in(maak ik eigenlijk kans om mee te mogen doen:p bedoeling is btw dat ik woensdag top 10 belgie ben)
Dan ben je mooi te laat :P
1 1/2 week geleden was al bekend wie van Belgie naar Parijs gaat, en afgelopen weekend is die van NL bekend geworden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:53:
[...]

1 1/2 week geleden was al bekend wie van Belgie naar Parijs gaat, en afgelopen weekend is die van NL bekend geworden..
Vertel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arrgh .. mijn Trackmania Nations crasht elke keer.
Was net zo leuk aan het racen met Webfreakz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Was jij TehCreative dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup.
Alleen mijn PC loopt te kloten met het spel waardoor hij telkens crasht! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:44:
Arrgh .. mijn Trackmania Nations crasht elke keer.
Was net zo leuk aan het racen met Webfreakz :P
Heb je een van de volgende zaken:

• Ati Radeon kaart of
• Motherboard monitor (mbm5) geïnstalleerd of
• Samurize geïnstalleerd

toevallig?

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope.
Heb wel AMD Power Monitor geinstalleerd.
Kan dat de oorzaak zijn soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:06:
Nope.
Heb wel AMD Power Monitor geinstalleerd.
Kan dat de oorzaak zijn soms?
Lijkt me sterk dat die iets uit zou zetten tijdens het gamen toch?

Ik heb of had het probleem ook. Maar heb sinds gisteren een GeForce 6800GT en daarmee heb ik nog niet gespeeld. Als ie het nu wel goed doet zonder telkens te crashen dan lag het denk ik aan m'n Radeon 9800 Pro.

[ Voor 12% gewijzigd door FlowDesign op 16-05-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het eraf gegooiden Trackmania crasht tot zover niet meer.
Hopelijk blijft het zo, want dan ligt het dus aan dat AMD progje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de finale:
Jazz 3 vs. 2 XeNoGeaR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesheid
Aangezien ik vandaag wat onverwachts vrij had van school maar is even een track gemaakt. Ondertussen wel bijna 2 uur mee bezig geweest en ik vind het zelf opzich wel redelijk gelukt.
Zitten nog wel wat beginnersfouten in maargoed.

http://nations.tm-exchang...=trackshow&id=192873#auto

Ik zou zeggen neem is een kijkje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

keesheid schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:50:
Aangezien ik vandaag wat onverwachts vrij had van school maar is even een track gemaakt. Ondertussen wel bijna 2 uur mee bezig geweest en ik vind het zelf opzich wel redelijk gelukt.
Zitten nog wel wat beginnersfouten in maargoed.

http://nations.tm-exchang...=trackshow&id=192873#auto

Ik zou zeggen neem is een kijkje!
Nouja, ik ben nu gefinished, met 20 crashes tegen die checkpoints die verschikkelijk zijn geplaatst (beetje téveel van het goeie) en dan staat er ineens op m'n scherm "You just beat keesheid's highscore!!!!!".

Laten we beginnen met die 1e jump, er is geen touw aan vast te knopen hoe je die moet doen. De ene keer kom je zo hard op de grond terecht dat je ondersteboven stuiterd. De andere keer stuiter je zo raar met 20 draaingen dat je nog verder kan rijden... :+ Dan komen we bij de 2e checkpoint waar 30 boosters voor staat, dus je moet wel afremmen anders vlieg je daar ook weer voorbij :+ Dan komen we bij die looping met die verschillende uitgangen, daar heb ik niks op aan te merken :+ Krijg je weer zo'n kleine jump waar je op moet passen dat je niet tegen de checkpoint knalt. Dan moeten we 2KM lang een paar gekke bochten rijden over die gekke verhoging :? Weer een paar boosters en het eind is helemaal verschrikkelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesheid
webfreakz.nl schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:28:
[...]

Nouja, ik ben nu gefinished, met 20 crashes tegen die checkpoints die verschikkelijk zijn geplaatst (beetje téveel van het goeie) en dan staat er ineens op m'n scherm "You just beat keesheid's highscore!!!!!".

Laten we beginnen met die 1e jump, er is geen touw aan vast te knopen hoe je die moet doen. De ene keer kom je zo hard op de grond terecht dat je ondersteboven stuiterd. De andere keer stuiter je zo raar met 20 draaingen dat je nog verder kan rijden... :+ Dan komen we bij de 2e checkpoint waar 30 boosters voor staat, dus je moet wel afremmen anders vlieg je daar ook weer voorbij :+ Dan komen we bij die looping met die verschillende uitgangen, daar heb ik niks op aan te merken :+ Krijg je weer zo'n kleine jump waar je op moet passen dat je niet tegen de checkpoint knalt. Dan moeten we 2KM lang een paar gekke bochten rijden over die gekke verhoging :? Weer een paar boosters en het eind is helemaal verschrikkelijk :+
Haha, ja je hebt gelijk. Maar ik kan je een ding zeggen, als je neerkomt vanaf hoge jumps geen toetsen indrukken en 9 van de 10 keer kom je goed neer. En verder ben ik het eens met de dingen die je noemt, ik ben ook van mening dat die bochten op die zwarte 'daken' niet zo koel zijn, maar wel makkelijk afsnijden! Ik zal er nog eens naar kijken als ik tijd heb :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 10:32

Acid_Burn

uhuh

Ik zie de laatste tijd steeds vaker tracks waarbij bij de start een tumble oid zit verwerkt (100m vallen terwijl je net een balkje aantikt waardoor je spint... een jump waar je iets raakt waardoor je een km flipt voor je neerkomt). Erg irritant is dat. Lijkt wel mode.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel ben ik ook bezig een track te maken, niet al te moeilijk.
Maar nu zitten er soms van die vuile stukjes in, en wil ik borden er neer hangen met Warning!! ofzo.
Hoe krijg ik die?
Die borden zelf weet ik wel te vinden, maar daar staat alleen TM Nations op ofzo, en die kan ik niet veranderen naar Warning!!

Hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Dit is het enigste wat ik kan vinden:

Verwijderd in "Trackmania Nations"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks Webfreakz.
Zullen we nog een keertje samen gaan racen @ Boost Ladder?

En zou je als ik mijn track afheb, em ff keer willen rijden en je mening geven! :P
Het is mijn eerste track die ik ooit gemaakt heb ..

Edit:
Gevonden. Je moet eerst dat bord selecter uit de lijst. Daarna op die verfblik en daarna je eigen geplaatste borden aanklikken. Nu kan ik ze aanpassen ^^

Edit:
Hier is ie dan:
http://nations.tm-exchang...=trackshow&id=194399#auto
Zeg maar wat jullie ervan vinden.
Mijn eerste track ooit gemaakt! ^^

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Whaha, die is wel cool, 1e keer geraced en gecrasht. 2e poging: 25:27 seconden :P Ik zou hem alleen wel langer maken. ± 40-50 seconden?

ExtremPro: Ik ben nu bij de Only Boost Ladder

[ Voor 18% gewijzigd door webfreakz.nl op 17-05-2006 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Net ook even je track geprobeerd ExtremePro, maar het is me na een stuk o 20 keer niet gelukt. Ik kom maar niet goed uit bij de jump om door die twee gaten te komen. Ik vlieg er telkens net naast (op het weggedeelte dus) of kom gewoon snelheid te kort. De laatste keer ging ik zelfs te snel :X . Misschien is het wel een idee om de track wat te verlengen onder de gat tukken door zodat je toch nog je weg kan vervolgen. Verder dan vlak ik de tweede halve looping ben ik dus niet gekomen dus daar kan ik niet veel over zeggen.
Moet ik overigens nog wel zeggen dat ik absoluut geen fan ben van het door de gaten vliegen, omdat je er een goede richting + juiste snelheid voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08 13:07
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:53:
[...]

wtf :'( pff waarom ben ik me vorige account kwijt geraakt, had 2 maand achterstand daardoor :( Mag er maar 1 iemand per land gaan ofzo... Waar was dat wel dat ze die hebben geselecteerd?

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just_I schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 12:55:
Net ook even je track geprobeerd ExtremePro, maar het is me na een stuk o 20 keer niet gelukt. Ik kom maar niet goed uit bij de jump om door die twee gaten te komen. Ik vlieg er telkens net naast (op het weggedeelte dus) of kom gewoon snelheid te kort. De laatste keer ging ik zelfs te snel :X . Misschien is het wel een idee om de track wat te verlengen onder de gat tukken door zodat je toch nog je weg kan vervolgen. Verder dan vlak ik de tweede halve looping ben ik dus niet gekomen dus daar kan ik niet veel over zeggen.
Moet ik overigens nog wel zeggen dat ik absoluut geen fan ben van het door de gaten vliegen, omdat je er een goede richting + juiste snelheid voor nodig hebt.
Je moet precies goed door die eerste looping heen, en dan heb je precies genoeg snelheid.
Het lijkt dan alsof je op die rand knalt, maar dat is niet zo.
Mijnes is 24:74 sec ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

webfreakz.nl schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 12:40:
Whaha, die is wel cool, 1e keer geraced en gecrasht. 2e poging: 25:27 seconden :P Ik zou hem alleen wel langer maken. ± 40-50 seconden?

Nah .. ik vind 30 seconden lang zat.
En ik kom eventjes kijken of Boost Ladder ;)

Edit: Was wel leuk met z'n 4en. Iedereen is keertje eerste geworden behalve Falcon.
Dat was wel jammer!
Moeten we eens vaker doen dit ghehe!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skelleniels schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:07:
[...]

wtf :'( pff waarom ben ik me vorige account kwijt geraakt, had 2 maand achterstand daardoor :( Mag er maar 1 iemand per land gaan ofzo... Waar was dat wel dat ze die hebben geselecteerd?
2 maanden achterstand? je had toch gewoon een nieuw accountje kunnen aanmaken ofniet soms :?

In Belgie was geloof ik een grote lan dat weekend, waar je tegen betaling naartoe kon.. winnaar ging naar parijs..

teammate SiS is 2e geworden en heeft ook wat prijsjes gewonnen =)

In NL was er eerst een voorselectie op internet, waarvan de winnaars naar een lan gingen afgelopen weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:50:

Edit:
Hier is ie dan:
http://nations.tm-exchang...=trackshow&id=194399#auto
Zeg maar wat jullie ervan vinden.
Mijn eerste track ooit gemaakt! ^^
Best leuk baantje dit, vooral uitdagend om net die tienden van je eigen tijd af te rijden. 24.39 zit ik nu. Ga alleen bij die 2 gaten vaak te hard, voor de rest wel leuk.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Nu online
Kan iemand niet F1 circuits na gaan maken en dan een F1-server opzetten?

Dat is ook stoer denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan

.daan

FlowDesign schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 23:51:
Kan iemand niet F1 circuits na gaan maken en dan een F1-server opzetten?

Dat is ook stoer denk ik :)
Die is/was er al dacht ik. Geen idee alleen bij welk land, maar ik heb ooit een F1 server gezien :P

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Klopt, maar dat was niet echt een succes. Ze deden alsof ze de banen hadden nagemaakt, maar bij mijn weten staan er op Monza geen palen op de weg, en daar hadden ze toen wel veelvuldig mee rondgestrooid. En de banen op zich waren niet echt uitdagend te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mach2 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 23:35:
[...]

Best leuk baantje dit, vooral uitdagend om net die tienden van je eigen tijd af te rijden. 24.39 zit ik nu. Ga alleen bij die 2 gaten vaak te hard, voor de rest wel leuk.
Ghehe .. thanks.
Je bent ook nog iets van 0,40 sec sneller dan mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

webfreakz.nl schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 12:40:

Hehe ik kom jou ook altijd wel ergens op een server tegen he :P

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

ErikH schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 09:34:
[...]

Hehe ik kom jou ook altijd wel ergens op een server tegen he :P
Haha inderdaad, heb deze weken toch weinig school (examenperiode). Heb morgen Wiskunde examen dus misschien dat ik vanavond even weinig tijd heb :+ Maar ik zit nu ook weer bij de Only Boost Ladder met Rossifumi en Skydriver :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webfreakz, ik kom er ook weer aan!
Wacht op mijn ghehe.

Heb je MSN btw? Kan je zeggen wanneer je weer TMN gaat doen, kunnen we beetje samen racen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Whaha lol, ik ben net weer gestopt! Zit hier in m'n onderbroek al een uur lang TM te spelen! Ik ga eerst even omkleden, dan eten, dan kranten vouwen, en dan zie ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

tsja ik zit al de hele dag op mijn werk, als ik al even tijd heb om te gamen is dat vanavond maar vriendin wil ook graag aandacht van me hebben. :P

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hebben meer mensen last van een ontiegelijk langzame game.trackmania.com en ladder.trackmania.com?
Het heeft me maar liefst 10 minuten gekost om 10 servers te krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik kreeg vanmiddag wel een update die ik moest downloaden, maar wat dat precies was weet ik niet, daar klikte ik het te snel voor weg. (ik moest naar Sleepie, dan houdt geen popup me tegen :P )

offtopic: \/\/\/ Succes morgen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door DrivinUCrazy op 18-05-2006 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

DrivinUCrazy schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 20:49:
Ik kreeg vanmiddag wel een update die ik moest downloaden, maar wat dat precies was weet ik niet, daar klikte ik het te snel voor weg. (ik moest naar Sleepie, dan houdt geen popup me tegen :P )
Kreeg ik van de week ook. 2 tekstbestandjes waren het :?

* webfreakz.nl gaat weer Wiskunde leren :+

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.