\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
de meeste zijn nog wel te doen hoor..Just_I schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:02:
Nadeo is de ontwikkelaar van het spel. En om Nadeo te verslaan moet je dus sneller rijden dan het auteursrecord, er vanuit gaande dat het een officiële Nadeo track is.
Nice! Dat roze vond ik inderdaad wat minderFalcon2107 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 17:40:
Custom GoT-carskin 2
Less pink, do I have to say more???
Made by DUTCH-FALCON
Je moet dit zip bestandje onuitgepakt in de volgende map zetten:
..\GameData\Skins\Vehicles\StadiumCar\[/b]
Opscheppert
[ Voor 38% gewijzigd door .daan op 03-05-2006 19:21 ]
public void ik()
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
En ik heb precies hetzelfdeAcid_Burn schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 20:15:
Sinds een weekje ook dit spel. Zat gisteren op een GoT servertje (dacht sleepie), kreeg een warning dat UDP niet ging maar connecte via TCP. Na 5 mins werd ik gedisconnect. Paar keer hetzelfde, toen maar een andere GoT server (pro nogwat) geprobeerd en dat ging zonder problemen. Sleepie zijn firewall iets te strict?
Over die UDP heeft Sleepie het volgende te zeggen (had het gevraagd bij de communicatie over de Sleepie-servert):
+ als ik verbind naar jou server krijg ik een bericht 'Can't Establish UDP connection, please check your firewall *blablabla*'. En dit heb ik alleen op jou server? Ben toch al op veel servers geweest maar krijg het IIRC alleen bij jou?
Ook heb ik wel eens desync met jouw server, dan ben ik aan het racen maar 1) er komen geen berichten van mij/anderen meer door 2) Krijg na een tijdje een error-message 'Connection Failed' ofzo. Erg vaag allemaal en wou vragen misschien kan je er wat aan doen?
Sleepie: De UDP message ligt inderdaad aan mijn server, maar om een of andere reden
krjg ik dat niet goed geconfigd in MS ISAOverigens kan het verder geen
kwaad ofzo.
Wat de hickups in de verbinding betreft, mijn ISP heeft vorige week een
beetje raar gedaan en verder is het zo, dat die machine ook mijn usenet
downloads binnentrekt, dus kan het wel eens zo zijn dat er tijdelijk wat
weinig bandbreedte overblijft voor Trackmania.
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Je bent niet de enige met die melding, ik krijg dat ook altijd.Acid_Burn schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 20:15:
Sinds een weekje ook dit spel. Zat gisteren op een GoT servertje (dacht sleepie), kreeg een warning dat UDP niet ging maar connecte via TCP.
Maar wat ik me afvroeg, kan ik ergens die maps downloaden die op Sleepie's server staan? Ik ga dit weekend naar n LAN en wil wel graag die maps daar kunnen spelen

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Veel maps vind je hier: http://nations.tm-exchange.com/The Widow Maker schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 20:25:
[...]
Je bent niet de enige met die melding, ik krijg dat ook altijd.
Maar wat ik me afvroeg, kan ik ergens die maps downloaden die op Sleepie's server staan? Ik ga dit weekend naar n LAN en wil wel graag die maps daar kunnen spelen. De meeste maps zijn van Axeman geloof ik daar, maar een beetje googlen helpt me niet verder
.
Verder kun je tijdens het racen altijd in het menu (esc) bij advanced kiezen voor "save challenge". De map wordt dan opgeslagen bij de tracks van tmn (../gamedata/tracks/challenges/donwloaded/authorname/ dacht ik).
public void ik()
aah oke, thxDaantjuh schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 20:30:
[...]
Veel maps vind je hier: http://nations.tm-exchange.com/
Verder kun je tijdens het racen altijd in het menu (esc) bij advanced kiezen voor "save challenge". De map wordt dan opgeslagen bij de tracks van tmn (../gamedata/tracks/challenges/donwloaded/authorname/ dacht ik).
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Beetje laat misschien, maar toch nog ff commentaar: eerste poging 1.30. Ik vind dit een behoorlijk leuke track, tricky om zo snel mogelijk over die gebouwen te gaan. Enige minpuntje is misschien dat de boost voor die wand net iets te kort lijkt, iets teveel remmen in de bocht ervoor maakt het lastig om hem nog te halen. Misschien één boost extra plaatsen?GremliN-Online schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 12:17:
Ben nog weer even aan het bouwen geslagen en met een resultaat. Ik deed er ongeveer 1.30 over (mischien wat lang?). Hij is niet heel erg moeilijk vind ik, alleen kan hij wel frustrerend zijn. De naam zegt verder genoeg denk ik: Creepy Heights.
Creepy Heights
Ga zo door verder!
public void ik()
Das waarschijunlijk [GoT]TurelPro geweest. Daar speel ik eigenlijk bijna niet omdat der gewoon veel te weinig users daar op die server spelen.Acid_Burn schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 20:15:
toen maar een andere GoT server (pro nogwat) geprobeerd en dat ging zonder problemen.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Nou het kan in zoverre kwaad dat blijkbaar de verbinding verbroken wordt. Soms na een paar maps .. soms binnen een minuut.Sleepie: De UDP message ligt inderdaad aan mijn server, maar om een of andere reden
krjg ik dat niet goed geconfigd in MS ISAOverigens kan het verder geen
kwaad ofzo.
Hey Just_I.. net tegen je geraced
[ Voor 15% gewijzigd door Acid_Burn op 03-05-2006 21:43 ]
Er staat verop in dat bericht dat hij de server ook gebruikt voor wat download werk etc. Die trekt soms (nogal vaak delaatste tijd) wat bandbreedte weg van TMNAcid_Burn schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 21:43:
[...]
Nou het kan in zoverre kwaad dat blijkbaar de verbinding verbroken wordt. Soms na een paar maps .. soms binnen een minuut.
Hey Just_I.. net tegen je geracedIk kan je nog niet bijhouden.. maar ja.. paar dagen experience pas.
Tja, ik heb ook nog wel een lange weg te gaan, maar ik rijd zo goed (even afkloppen) omdat ik bijna altijd opde Sleepie server rondhang. En tja, dan leer je de tracks wel kennen natuurlijk
Ik stond net overigens iets van 1700e van NL
[ Voor 36% gewijzigd door Just_I op 03-05-2006 21:47 ]
Klopt, het gaat vooral om het leren kennen van de tracks. Ik rij ook alleen nog maar op Sleepie. Niet goed voor m'n ranking, maarja het gaat uiteindelijk alleen om het racen.Just_I schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 21:44:
Tja, ik heb ook nog wel een lange weg te gaan, maar ik rijd zo goed (even afkloppen) omdat ik bijna altijd opde Sleepie server rondhang. En tja, dan leer je de tracks wel kennen natuurlijk. Gelukkig doet DuC ook vaak mee zodat ik toch nog wat puntjes krijg
.
Ik stond net overigens iets van 1700e van NL
Ben benieuwd hoe de verhoudingen gaan liggen als de nieuwe banen er op staan. Iedereen begint dan met gelijke kansen (behalve webfreakz en drivin omdat zij ze getest hebben
[ Voor 4% gewijzigd door .daan op 03-05-2006 21:52 ]
public void ik()
Psst, niet verder vertellen hoor ... maarre .... De meeste tracks die zij getest hebben zijn hier ook al gepost en kan je ook zelf downloaden. Niet verder vertellen hoorDaantjuh schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 21:50:
[...]
Klopt, het gaat vooral om het leren kennen van de tracks. Ik rij ook alleen nog maar op Sleepie. Niet goed voor m'n ranking, maarja het gaat uiteindelijk alleen om het racen.
Ben benieuwd hoe de verhoudingen gaan liggen als de nieuwe banen er op staan. Iedereen begint dan met gelijke kansen (behalve webfreakz en drivin omdat zij ze getest hebben).
[/slowchat]
[ Voor 55% gewijzigd door .daan op 03-05-2006 22:03 ]
public void ik()
Ach, bespaar je de moeite en wacht maar tot morgen/vrijdag. Dan staan ze volgens Sleepie op Sleepie zelfJust_I schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 21:53:
[...]
Psst, niet verder vertellen hoor ... maarre .... De meeste tracks die zij getest hebben zijn hier ook al gepost en kan je ook zelf downloaden. Niet verder vertellen hoor
Ook door 10 euro te storten op mijn bankrekening nummer (op aanvraag) krijg je toegang tot m'n lokale versie van de [GoT]Sleepie rev.2 banen. Hierbij gaat 5 euro ook naar Stefan a.k.a DrivinUCrazy
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Verwijderd
Snap ik het goed, verkoop jij je banen?webfreakz.nl schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 22:57:
[...]
Ach, bespaar je de moeite en wacht maar tot morgen/vrijdag. Dan staan ze volgens Sleepie op Sleepie zelf
Ook door 10 euro te storten op mijn bankrekening nummer (op aanvraag) krijg je toegang tot m'n lokale versie van de [GoT]Sleepie rev.2 banen. Hierbij gaat 5 euro ook naar Stefan a.k.a DrivinUCrazy
Gimme, Gimme GIMMEEEE!!!!!
[/flauwe opmerking]

@ hierboven, read the smiley
[ Voor 8% gewijzigd door Just_I op 03-05-2006 23:53 ]
\o/webfreakz.nl schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 22:57:
[...]
Ach, bespaar je de moeite en wacht maar tot morgen/vrijdag. Dan staan ze volgens Sleepie op Sleepie zelf
Sorry, maar ik kon het echt niet laten
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Maar als ik het goed begrijp komen er nieuwe tracks...mooi zou eens tijd worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Speedsmile op 05-05-2006 10:09 ]
If good's on the left, then I'm sticking to the right.

Helaas kan ik nu dus niet patsen met een filmpje van mijn tijd van 28.50 seconden. Was wel grappig dat DrivingUCrazy net ervoor had gezegd dat 28.50 mogelijk moest zijn
Verwijderd
Dat zal wel 4/100 zijn want duizendsten worden niet weergegevenSpeedsmile schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:30:
Op I-3 geloof ik zat de top 3 binnen 4 duizendste,
Ik bedoel bij mijn pc zou ik verwachten dat m'n videokaart de beperkende factor zou zijn. maar 30 fps zowel op nicer als op normal wijst daar niet op. Met eeen X2 3800 en een X1600 zou je zeker een hogere score verwachten en toch ook 33 fps. Heeft iemand hetzelfde probleem, waar zou dit in kunnen zitten?
Kan nog wel sneller ook dan 28.5 (zonder cut)Just_I schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 21:56:
Gaar idioot kut spel ...... Online net een replay opgeslagen van een PR op Racing Silo van Slamdance. Wil ik het net cappen in TMN met de editor, heeft dat stomme kutspel mijn nieuw rondje na mij PR opgeslagen
. Ik heb nu dus een mooi film waarin ik net een stukje van het podium afrijd om stil te gaan staan voor 20 seconden
(was bezig een bericht te tikken).
Helaas kan ik nu dus niet patsen met een filmpje van mijn tijd van 28.50 seconden. Was wel grappig dat DrivingUCrazy net ervoor had gezegd dat 28.50 mogelijk moest zijn
Hallo
Mischien aan verdere instellingen? Kijk eens bij advanced (ik neem aan dat de resolutie gelijk is). Bij advanced kun je ersonal settings gebruiken. Er kan worden gekozen met verschillende sterktes van AA, shaders etc etc. Mischien staan deze oger ingesteld ivm met de beter gfx.Lurge schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:05:
ff een vraag. Ik haal op mijn PC (amd athlon 2400, 756 radeon 9000) ongeveer 32 fps in de bench, zowel op nicer als op normal. Dit vind ik raar. Een vriend van mij heeft een X2 3800 en radeon X 1600 2gb en die haalt ook maar 33 frames. Dit terwijl hij op 3dmark 2006 een goede score neerzet. Heeft iemand een idee waar dit in zit.
Ik bedoel bij mijn pc zou ik verwachten dat m'n videokaart de beperkende factor zou zijn. maar 30 fps zowel op nicer als op normal wijst daar niet op. Met eeen X2 3800 en een X1600 zou je zeker een hogere score verwachten en toch ook 33 fps. Heeft iemand hetzelfde probleem, waar zou dit in kunnen zitten?
Verder is mijn systeem redlijk vergelijkbaar met die van jou en haal ik 20-30 fps (schommeld behorlijk). AMD Athlon xp 1800+ @ 2000+, 1 GB DDR, Radeon 9600pro EZ 256 MB (trage 400 core/400 mem versie)
- Na het soepen de boel weer gezipped en de auto doet het bij mij prima.
- loc file gemaakt en het zip bestand op mijn webserver gehost.
PC_Grey.zip
PC_Grey.zip.loc (Met enkel de url erin.. Heb http:// ervoor staan)
- De zip en loc file staan in: TMN\GameData\Skins\Vehicles\StadiumCar
- Poorten 2350 (voor P2P) en 3450 (Server) geforward. (Ik draai geen eigen server)
- De game authenticated met mijn TMO key
- Auto's die direct van TMcarpark komen zien andere mensen wel
Wat doe ik fout?
Edit: Het werkt inmiddels

[ Voor 35% gewijzigd door F0kke op 05-05-2006 13:59 ]
Verwijderd
Ik ben nog een beetje aan het klungelen met het opschakelen (gas geven loslaten en meteen weer indrukken blijkbaar?), maar de instant-fun factor ligt wel erg hoog.
Heb de training A doorlopen, maar vaak kom ik niet veel verder dan Silver. Op A3 kreeg ik echter een Gold met een opmerking dat ik een of andere tijd had verbeterd. Geen idee wat het was.
Daarna op B begonnen en al iets meer moeite. Hier ook een paar keer Gold, maar zonder de "opmerking". Is die Gold met opmerking een soort beste tijd van de makers van het spel?
Volgens mij heb ik nog een HELE lange weg te gaan voordat ik me kan wagen aan online-gameplay, maar het is erg leuk om te zien dat er nog spellen worden gemaakt die simpel en oh zo leuk zijn.
Vanavond weer mijn eigen tijden proberen aan te scherpen.
PS: Voor de grap eens I-9 gereden. Na 10 pogingen maar even opgegeven.
Klopt, dat heet "Nadeo's high score"!Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 14:01:
[..]
Heb de training A doorlopen, maar vaak kom ik niet veel verder dan Silver. Op A3 kreeg ik echter een Gold met een opmerking dat ik een of andere tijd had verbeterd. Geen idee wat het was.
Daarna op B begonnen en al iets meer moeite. Hier ook een paar keer Gold, maar zonder de "opmerking". Is die Gold met opmerking een soort beste tijd van de makers van het spel?
Dan kies je ook wel meteen de moeilijkste standaard baan uitPS: Voor de grap eens I-9 gereden. Na 10 pogingen maar even opgegeven.
Tip: op http://nations.tm-exchange.com kun je replays downloaden van wereldrecords, en die dan in de "editor" afspelen. Is best leerzaam!
public void ik()
Verwijderd
Vind het al heel wat dat ik een nadeo-score heb dan, leuk eerste doel voor iedere race.
Gelukkig is I-9 lastig, want door mijn foute schakelen (denk ik) haal ik bijvoorbeeld zelden de eerste jump. Maar goed, rustig aan eerst maar eens de rest aflopen.
Ik zal zeker weten vanavond eens wat rondneuzen tussen de experts. Erg leuk natuurlijk om je te meten met de beste. Is er eigenlijk iemand hier die een wereldrecord heeft op een van de officiele banen?
-tK- heeft wel een paar wr's dacht ik, maar die heb ik hier al een tijdje niet meer gezien.
public void ik()
[ Voor 10% gewijzigd door Speedsmile op 05-05-2006 14:41 ]
Verwijderd
M'n vriendin wilde Trackmania ook een keer proberen en dat zegt veel voor een non-gamer.
Hopelijk zit er een optie in om 1 vs 1 tegen elkaar te spelen, maar dat zoek ik thuis wel even rustig uit. En anders maar de server op voor de vuurdoop.
Uhm, die pro banen zijn stuk voor stuk beter te spelen dan I-9 hoor?Daantjuh schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 14:11:
[...]
Klopt, dat heet "Nadeo's high score"!
[...]
Dan kies je ook wel meteen de moeilijkste standaard baan uit(Met uitzondering van een aantal pro banen dan). Gewoon blijven oefenen, that's the trick. En veel online racen, daar leer je een stuk meer van dan offline. Kom je er ineens achter dat je eigen record (mét nadeo's high score medal) nog ruim langzamer is dan wat er online wordt gereden
in tmn kan je kiezen voor "hot seat" geloof ik,dan kan je omstebeurt spelenVerwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 14:46:
Ik zal eens kijken. Auto-shift gaat voorlopig in ieder geval aan.
M'n vriendin wilde Trackmania ook een keer proberen en dat zegt veel voor een non-gamer.
Hopelijk zit er een optie in om 1 vs 1 tegen elkaar te spelen, maar dat zoek ik thuis wel even rustig uit. En anders maar de server op voor de vuurdoop.
ik ben trouwens redelijk snel online gaan spelen,heb niet eens alle standaard banen uitgespeelt
[ Voor 22% gewijzigd door mrsar op 05-05-2006 16:35 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Verwijderd
Dat zal ik sowieso doen. Ben niet echt een competitieve speler, dus een server waarbij de nadruk ligt op fun heeft altijd mijn voorkeur.mrsar schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:33:
[...]
in tmn kan je kiezen voor "hot seat" geloof ik,dan kan je omstebeurt spelenniet tegelijk dus op 1 toetsenbord
ik ben trouwens redelijk snel online gaan spelen,heb niet eens alle standaard banen uitgespeeltik sta nu online op plek 1660(NL) ofzo en dat vind ik toch nog redelijk wat voor mijn doen
oja en beginnen op de got server is een aanrader
Leuk trouwens, die hotseat. Wel jammer dat er niet echt een lan-optie is als ik je goed begrijp.
We hebben een "computerkamer" ingericht, dus ik en mijn vriendin zitten toch al naast elkaar te spelen op onze pc's.
Alleen worden dan de scores apart opgeslagen, maar ach, vergelijken door jaloers op elkaars monitor te kijken is geen probleem.
Op de [GoT]Sleepie server is het meestal wel een goed sfeertje, alleen zijn er de laatste tijd nog wel eens wat pubertjes die vaak zitten zieken. Volgens hun zouden wij GoTters cheaten en dat we daarom zoveel sneller zijn dan hem/haar. En vervolgens krijgen je dan allerlei scheldwoorden naar je hoofd gesmetenVerwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:52:
[...]
Dat zal ik sowieso doen. Ben niet echt een competitieve speler, dus een server waarbij de nadruk ligt op fun heeft altijd mijn voorkeur.
Lan optie is er wel hoorVerwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:52:
[...]
Leuk trouwens, die hotseat. Wel jammer dat er niet echt een lan-optie is als ik je goed begrijp.
We hebben een "computerkamer" ingericht, dus ik en mijn vriendin zitten toch al naast elkaar te spelen op onze pc's.
Verwijderd
Kijk eens in het hoofdmenu. Dat grote icoon links onderin met die 2 schermpjes. Wat staat daarboven.. juist jaVerwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:52:
[...]
Verwijderd
De enige die het geloven zijn de n00bs die zo slecht zijn dat ze zelf niet eens een tijd halen die in de buurt komt van de nummer 1.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
* Acid_Burn moet nog veel leren
Mja, van mij krijgt ie dan vaak de opmerking dat ie z'n naam eer aan doet naar zijn hoofdgeslingerd krijgtGremliN-Online schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 00:22:
Ja soms heb ik ook het idee dat DrivinUsCrazy wat nitro in zn bak heeft gestopt....
Maarre, waar waren de nieuwe banen nou vandaag, die zouden toch vrijdag komen?
Deze zouden voor de merge(van Tweakers.net?) komen, dus vast voor de zomervakantie.Just_I schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 01:33:
[...]
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Mystic_Jack schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 01:38:
[...]
Deze zouden voor de merge(van Tweakers.net?) komen, dus vast voor de zomervakantie.
webfreakz.nl schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 22:57:
[...]
Ik kwam vanavond ook [GOT]Ex206 (zoiets iig) tegen, maar wiens nick is dat
[ Voor 28% gewijzigd door Just_I op 06-05-2006 01:41 ]
''press alt + F4 to unlock the hoovercraft''...en je ziet ze bij bosjes verdwijnenJust_I schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 01:33:
[...]
Mja, van mij krijgt ie dan vaak de opmerking dat ie z'n naam eer aan doet naar zijn hoofdgeslingerd krijgt. Overigens is het met de 'n00bs' wel leul om ze af en toe te stangen : "/activateallcheats" of "/active nitro". Ook komt er no wel eens van mijn kant een "/ignore all messages from <<insert username>>"
, werkt af en toe ook nog
.
volgens mij zouden er bij iedere vraag om nieuwe banen, de banen een dag uitgesteld worden
[ Voor 33% gewijzigd door Mr. Detonator op 06-05-2006 07:57 ]
Klopt, dus op deze manier mogen we er nog een weekje op wachtenMr. Detonator schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 07:56:
[...]
volgens mij zouden er bij iedere vraag om nieuwe banen, de banen een dag uitgesteld worden
Achja kunnen we nog ff "afscheid nemen" van de oude tracks
public void ik()
Verwijderd
Ik heb ook problemen. Inloggen wat niet goed werkt, trage download van de serverlijst met af en toe http fouten tussen door en het controleren van de update werkt al helemaal niet meer.Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 11:53:
Ik wilde net ff online gaan met TMN maar het lukt niet! Het spel start op maar als ik in wil loggen, dus na het invoeren van m'n wachtwoord, wordt het scherm zwart en blijft het zwart... Er lijkt niets te gebeuren. Ligt een of andere centrale server plat? Iemand anders dit probleem of heb ik gewoon ff pech? Internet werkt verder helemaal okay...
Ik weet van het forum van Trackmania dat de laatste problemen veroorzaakt waren doordat ze aan het updaten waren. Problemen lijken nu alleen steeds erger te worden.
Alleen wat nu het probleem is weet ik niet, aangezien het forum ook niet werkt.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Hier duurde het inloggen ook zeker 15 min. . Ik heb gewoon ge-alt-tab gedaan en iets anders gedaan. Maar geen zwart scherm hier.Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 11:53:
Ik wilde net ff online gaan met TMN maar het lukt niet! Het spel start op maar als ik in wil loggen, dus na het invoeren van m'n wachtwoord, wordt het scherm zwart en blijft het zwart... Er lijkt niets te gebeuren. Ligt een of andere centrale server plat? Iemand anders dit probleem of heb ik gewoon ff pech? Internet werkt verder helemaal okay...
...
In iedergeval heb ik Creepy Heights opnieuw gemaakt en een nieuwe naam gegeven: Crazy Heights. Het idee is hetzelfde, maar de track is nu korter en duurt ongeveer 1:05.
Crazy Heights
[ Voor 3% gewijzigd door GENETX op 06-05-2006 12:20 ]
met de oude banen, voordat ik die vraag weer krijg
[edit]
Heden vanaf 14:10 uur, heeft Sleepie de banen vervangen. \o/
[ Voor 17% gewijzigd door DrivinUCrazy op 06-05-2006 14:13 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Leuke baan ook, toch wel veel veranderd tov de eerste versie. Weet niet welke ik beter vindGremliN-Online schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 12:20:
Ik had geen problemen zonet....
In iedergeval heb ik Creepy Heights opnieuw gemaakt en een nieuwe naam gegeven: Crazy Heights. Het idee is hetzelfde, maar de track is nu korter en duurt ongeveer 1:05.
Crazy Heights
w0000t \o/DrivinUCrazy schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 12:25:
Heden vanaf 14:10 uur, heeft Sleepie de banen vervangen. \o/
Waarom duurt het dan net nu zo gruwelijk lang om online te komen
public void ik()
Verwijderd
Ik was er trouwens live bij toen de nieuwe tracks opeens verschenen!
Duurde hier net zo lang/kort als normaal? No-way dat het een kwartier duurde...Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 14:39:
Iedereen heeft moeite met inloggen op dit moment. Het kostte mij ongeveer een kwartier. Dus start TMN gewoon op en alt-tab dan ff naar internet of zo todat je echt ingelogd bent!
Welke?Ik was er trouwens live bij toen de nieuwe tracks opeens verschenen!Het ene moment zaten we nog op een oude track, toen verscheen er een melding onder in beeld, maar verder niets. Toen werd de volgende track geladen en die was nieuw! Er zitten een paar leuke bij (lang wel...) maar ook eentje waar ik totaal niet uitkom.
Dikke pret, dus!
F5 voor ik ga posten, niet pas erna

[ Voor 25% gewijzigd door pasta op 06-05-2006 15:52 ]
Signature
Verwijderd
Ach nou ja, ik vond het toch wel weer ff mooi. Morgen verder
[ Voor 71% gewijzigd door .daan op 06-05-2006 15:56 ]
public void ik()
Signature
edit: nouja, leek ff up en running

[ Voor 38% gewijzigd door CrazyA op 06-05-2006 16:34 ]
Heb ondertussen Titan B1 (Split) Track geupdate omdat de multi routes voor een behoorlijk verschil in tijd zorgden.
http://members.home.nl/dj.../Titan%20B1%20(Split).rar
Bij mij is er bijna geen verschil meer in tijd nu, de oude lange route is zelfs sneller (bij mij)
Vinden jullie hem beter nu?
Waar spelen jullie nu dan zoal? Nog server tips voor zolang?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Nu .. niet.Klippy schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 20:24:
Jammer ik mis sleepie
Waar spelen jullie nu dan zoal? Nog server tips voor zolang?
Ik wou op een grote duitse server gaan spelen, maar nadat ik daarin deed het laden vervolgens zo godsgruwelijk lang dat ik er geen zin meer in had. Na een kwartiertje maar op Alt+F4 geramd (letterlijk) om vervolgens nog eens een kwartiertje te moeten wachten totdat TMN eindelijk is afgelsoten

Net nog 2x gespeeld op een of andere NL server met clan nogwat.
Inloggen en laden etc gaat net als anders... lag misschien aan je server?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Signature
Tights - http://nations.tm-exchang...=trackshow&id=177670#auto
Dit is een nieuwe/andere GoT server, al bestaat die wel een tijdje. Alleen heeft de eigenaar(Tombstone) de server niet altijd aanstaan.Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 14:20:
Is er een nieuwe GoT server? [GoT]Tombstone Ded.
Of is dit de nieuwe Sleepie?
Ook heb ik nog even gespeeld op de [GoT]Tombstone server, maar dat is me slecht bevallen. Paar puntjes :
- heel weinig tracks, een stuk of 4-5 (allemaal custom)
- grote variatie in lengte van de tracks, de een duurt een minuut, dan ander twee minuten
- tracks zelf spreken met totaal niet aan
- tijdslimiet van 5 minuten, dit is te kort voor de track van 2 minuten
Maar iemand al enig idee wat er nu met de server van Sleepie aan de hand is?
Leuke uitdaging, volgens mij een baan waar je wat skills voor nodig heb...zelf vind ik stunten altijd het leukste, maar dit was ook een leuke baan, ik zou nog wel even wat gebouwtjes en dergelijke toevoegen.CrazyA schreef op zondag 07 mei 2006 @ 15:08:
Ik heb zelf ook maar weer eens een track in elkaar gezet. Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden
Tights - http://nations.tm-exchang...=trackshow&id=177670#auto
ThnxSaturnus schreef op zondag 07 mei 2006 @ 19:25:
[...]
Leuke uitdaging, volgens mij een baan waar je wat skills voor nodig heb...zelf vind ik stunten altijd het leukste, maar dit was ook een leuke baan, ik zou nog wel even wat gebouwtjes en dergelijke toevoegen.
Maar ik heb met opzet geen gebouwtjes en frutsels erbij gedaan, deze track is puur voor 't racen en verder niks.
Uit een mailtje met Hans:Mr. Detonator schreef op zondag 07 mei 2006 @ 22:01:
komt de sleepy server nog online, want hij is nou al 2 dagen niet te vinden ?
That's all I know- Is er wat met de Sleepie server gebeurd?
+ Nope niet dat ik weet ?
Anders zal ik wel een keer opnieuw starten
Dit is inderdaad een erg leuke maar vooral uitdagende server. Mag blij zijn als je een baan 1x finished. Erg leuk.pasta schreef op zondag 07 mei 2006 @ 04:15:
Ik speel eigenlijk voornamelijk op een USA server genaamd '2Hard4Fragging Hard maps'. Zoals de naam al zegt, voornamelijk wegens de ontzettende uitdaging elke map biedt.
Hallo
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Idd, gelukkig staat de tijd voor een map ook op 20 minuten. En die heb je ook echt nodig.mach2 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 22:18:
[...]
Dit is inderdaad een erg leuke maar vooral uitdagende server. Mag blij zijn als je een baan 1x finished. Erg leuk.
Ik heb 1x de nummer 1 positie daar gehaald, scheelde wel maar weinig met de nummer 2 en 3, en de rest was gewoon niet gefinished.

Signature
EDIT: Goed nieuws is er dan weer wel: Sleepie is back up en je kan er spelen
[ Voor 23% gewijzigd door GENETX op 08-05-2006 10:49 ]
Verwijderd
Ze zijn de zon aan het opzoeken in Griekenlandpingkiller schreef op maandag 08 mei 2006 @ 00:27:
Waar zijn die grote duitse "kde" oid servers heen? Ik zie ze niet meer. Enige grote is angelfanen ofzo,en daar hebben ze alleen van die makkelijke tracks. Waar hant de top 1000 nu rond? Ik wil punten
Dat wordt dan vanavond ff. Eerst nog een tijdje werkenGremliN-Online schreef op maandag 08 mei 2006 @ 10:44:
Ja 2Hard4Fragging Hard is idd leuk, het is overigens 15 min tijd. Heb ook een weten te finishen en de rest niet.. Ik zei dat ik een replay zou posten, helaas heb ik niet de goede opgeslagen......
EDIT: Goed nieuws is er dan weer wel: Sleepie is back up en je kan er spelen. So all join @ [GoT]Sleepie
Hallo
Verwijderd
Een van die vervelende dingen als je vooral post op je werk.Acid_Burn schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 18:23:
[...]
Kijk eens in het hoofdmenu. Dat grote icoon links onderin met die 2 schermpjes. Wat staat daarboven.. juist ja
Maar bedankt.
Verwijderd
Idem dito.mach2 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:01:
[...]
Dat wordt dan vanavond ff. Eerst nog een tijdje werken
ik kijk 't nog effe aan, en dan verwijder ik 'm helemaal, en ga wel met dtm3 beginnen..
de banen op GoT-sleepy vallen me ook een beetje tegen..had meer op ''echte'' racebanen gehoopt...beetje vlak, en niet te veel loopings/stunts (crashes)...maar het is juist de andere kant opgeslagen ?!
heb 't een tof spel gevonden totdat er te veel custom-made banen online tussenkwamen, die amper te spelen zijn, en ook totaal niks met een race-spel te maken hebben (sommige banen lijken meer op mario-bros dan op een race-spel

dus ik hou het waarschijnlijk voor gezien
[ Voor 26% gewijzigd door Mr. Detonator op 08-05-2006 21:27 ]
Sommige banen zijn wel een beetje overdreven in hun stuntzooi.
Verwijderd
misschien dat sommige mij wel kennen onder de naam TehCreative in Trackmania Nations, en ik wou jullie een paar vraagjes stellen:
1. Waar kan ik mijn gesavede challenges van anderen vinden, zodat ik ze offline kan spelen?
2. Hoe komt het dat mensen mijn gedownloade auto niet zien? Ik heb de auto in de goede map zitten, en de localizer (.loc) bestand in dezelfde map zitten. Maar mensen zien de auto nooit. Hoe komt dit?
Dit waren ze dan, hopelijk kunnen jullie er antwoord op geven!
Alvast bedankt!
ExtremePro
- TehCreative
Als je ze solo wilt spelen moet je naar het solo menu gaan waar je kunt kiezen uit "Beginner", en "Expert" etc. . Daar rechts-onderin-de-hoek staat "Browse Tracks", daar in staat dan een map "Challanges" en daarin staat "My downloaded", daar moet ie dan instaan.Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 17:33:
Hallo allemaal,
[...]
1. Waar kan ik mijn gesavede challenges van anderen vinden, zodat ik ze offline kan spelen?
[...]
Alvast bedankt!
ExtremePro
- TehCreative
[ Voor 7% gewijzigd door Basti504 op 09-05-2006 18:31 ]
...
Dit topic is gesloten.