Trackmania Nations deel 3

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.225 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Ik heb ook even wat tracks bekeken voor [GoT] Sleepie, ik zet er ook even de tijden achter van mijn eerste finish op elke baan, dat geeft een indicatie van de lengte die je kunt verwachten, ook niet onbelangrijk.

Larrs - Baan zonder naam --> 1.27.xx --> Ja!
Larrs - Sky Track --> 43.xx --> Ja.
Sonic. - Flying High --> 45.xx --> Ja, maar misschien te weinig uitdaging om je tijd te verbeteren.
Spijker_Bentos - Nee, ik sluit me aan bij de mening van DrivinUCrazy.
SaturnusDJ - Titan A3 Tubes --> 1.19.xx --> Ja.
SaturnusDJ - Titan B1 (Split) --> 29.xx --> Niet in de huidige vorm, hij is te kort.
Eeruku - Fruity Loops --> 1.33.xx --> Ja!! :)
Eeruku - Twist Fly Spin & Turn --> 1.21.xx --> Ja :)
Eeruku - Vertical Insanity --> 1.18.xx --> Ja!
Eeruku - Nuts.. Just.. Nuts!! --> 1.40.xx op de finish, officieel dus nog geen tijd :P --> Twijfel/Ja.
Eeruku - Stunts aplenty --> 1.19.xx --> Ja!
Vendetta01 - Downhill --> 1.04.xx --> Ja.

[ Voor 5% gewijzigd door .daan op 30-04-2006 14:11 ]

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Laatst online: 23:43
Zijn er toevallig meer mensen hier (met een Ati Radeon videokaart) bij wie het spel er vaak uitklapt?

Ik heb een 9800 Pro en de laatste display drivers van Ati geïnstalleeerd (6.14 meen ik) maar ook met 5.5 knaldde het spel er bij mij vaak uit. Erg irritant (vooral als je in de top3 staat van een track) :/

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:58
Heb nog geen tracks voor Sleepie geprobeerd, maar sommigen ken ik al en het lijtk em dat de meningen wel ongeveer gelijk zijn aan die van mij :). In plaats van deze tracks te proberen ben ik zelf als bob de bouwer gaan spelen met dit resultaat:

GIZMO!
Pr: 1:07:56 tot nu toe, dus ongeveer gemiddeld als het gaat om lengte. (heb zelf nog niet eens veel pogingen gedaan)

In totaal zijn er 3 grote jumps waarbij het vliegend verkeer elkaar vaak tegenkomt en dat hoog in de lucht. Dit zal in MP met 20 mensen een leuk gezicht kunnen geven. De track is niet volgas te doen, er zit ook wat tactisch inzicht bij (denk aan bochten in bijvoorbeeld Trinity van axeman, zo'n soort idee, een beetje remmen). Niet komt het vliegend verkeer elkaar tegen, ook op de grond is een knooppunt waar iedreen een aantal keer langskomt. Als eind is er een geweldig grote jump die je laat vliegen naar de finish, pas wel op! Je moet recht vliegen, anders mis je de finish. Dus een leuke map met veel vliegwerk en die toch wel skills vereist! Succes!!!

Afbeeldingslocatie: http://s2.photobucket.com/albums/y38/MGParanoiD/th_gizmo.gif

Download Gizmo, by GremliN
(TMX werkte niet, vandaar dat ik het op een andere host heb geüpload!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

GremliN-Online schreef op zondag 30 april 2006 @ 16:20:
[...] Dus een leuke gare map met veel vliegwerk en die toch wel skills vereist! Succes!!!
Denk dat het zo beter is. Wat een baggertrack zeg... :?

Lukt me niet eens om uit te spelen :P

[ Voor 8% gewijzigd door webfreakz.nl op 30-04-2006 16:43 ]

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan

.daan

FlowDesign schreef op zondag 30 april 2006 @ 15:31:
Zijn er toevallig meer mensen hier (met een Ati Radeon videokaart) bij wie het spel er vaak uitklapt?

Ik heb een 9800 Pro en de laatste display drivers van Ati geïnstalleeerd (6.14 meen ik) maar ook met 5.5 knaldde het spel er bij mij vaak uit. Erg irritant (vooral als je in de top3 staat van een track) :/
Ik heb ook een 9800pro, maar geen problemen hier. Is het geen temperatuurprobleem misschien? Of dat je voeding te zwak is?
webfreakz.nl schreef op zondag 30 april 2006 @ 16:37:
[...]

Denk dat het zo beter is. Wat een baggertrack zeg... :?

Lukt me niet eens om uit te spelen :P
Of dat ligt aan jou, ik heb hem bij de tweede poging uitgespeeld ;) :>

Ik vind de track een beetje onoverzichtelijk, maar verder is ie wel aardig.

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Moet hem nog even aanpassen, hebben een shortcut ontdekt (niet dat het veel scheltmaarja,ik kom met d everbeterde vanavond. Het is alleen een checkpoint plaatsen dus speel deze gerust.

En webfreakz, ik had wel meer van jou verwacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Daantjuh schreef op zondag 30 april 2006 @ 16:48:
[...]

Ik heb ook een 9800pro, maar geen problemen hier. Is het geen temperatuurprobleem misschien? Of dat je voeding te zwak is?
Voeding zou ruim voldoende moeten zijn. Is een goed ding.

Ik heb maar weer eens mn Artic koeler er opgeschroefd.
Dat kan leiden tot 2 dingen:

- Geen problemen meer of
- Binnen nu en 2 weken einde videokaart :P

Ik heb van een ander merk 9800 Pro 3 keer een dode videokaart gehad.
Alleen konden we er niet uitkomen of dat nou aan mn voeding of aan m'n Artic koeler lag.
De voeding heb ik destijds vervangen voor een beter model en ook heb ik toen een 980 Pro van een ander merk gekregen. (Goede service bij Computerland :) )
Dus ik ben benieuwd of het nu wel goed gaat met m'n Artic koeler.

[edit]
F*ck... spel houdt er zojuist weer spontaan mee op. :/
Sluit gewoon af en dan zit ik weer in Windows. Verder geen meldingen of niks.

[edit2]
3Dmark 2003 laten draaien, geen enkel probleem.

[ Voor 13% gewijzigd door FlowDesign op 30-04-2006 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

GremliN-Online schreef op zondag 30 april 2006 @ 16:53:
Moet hem nog even aanpassen, hebben een shortcut ontdekt (niet dat het veel scheltmaarja,ik kom met d everbeterde vanavond. Het is alleen een checkpoint plaatsen dus speel deze gerust.

En webfreakz, ik had wel meer van jou verwacht :P
Het is al goed hoor :>

Ben trouwens gefinisht, 1:14:47. \o/ Beter kan ik wel maar verpruts de finish steeds :+

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op zondag 30 april 2006 @ 15:31:

Probeer eens catalyst 3.9 (eerst alle drivers netjes uninstallen met ati uninstall tool).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan

.daan

Ik kan ineens niet meer online komen...invalid key zegt ie :? Meer mensen die daar last van hebben?

[edit]
De site is ook erg gaar op het moment, zal wel een server gecrasht zijn oid...ladder is ook al het hele weekend dood.

[ Voor 39% gewijzigd door .daan op 30-04-2006 19:13 ]

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44

CNS

Ja klopt. Heb hetzelfde problem
Ongeldige code :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:25

13art

Moderator Mobile
Hier ook: Invalid Key.
Al een ander profiel aangemaakt maar dat heeft niet mogen helpen.

Morgen maar weer opnieuw proberen dan maar.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

Ik heb bad proxy configuration opeens. Heb helemaal niets veranderd aan de config van mijn pc

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:16

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik ben net op Sleepie geweest. Opeens zaten JVE en ik nog maar met zijn 2en in de server. We vonden het al verdacht stil, maar goed. Opeens kwam Keesheid er bij, en die zei dat het systeem er al minstens een half uur uit lag. Nu ik uitlog, kan ik idd geen servers meer vinden. De tijd zal het wel weer leren.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 18:03:
[...]

Probeer eens catalyst 3.9 (eerst alle drivers netjes uninstallen met ati uninstall tool).
Waarom specifiek 3.9 ? Zit er in latere versies iets wat het probleem zou kunnen veroorzaken denk je?
3.9 is van begin 2004 hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan

.daan

ErikH schreef op zondag 30 april 2006 @ 20:05:
Ik heb bad proxy configuration opeens. Heb helemaal niets veranderd aan de config van mijn pc
Hmm ja de invalid key waarschuwing is bij mij nu ook een bad proxy geworden. Achja, dan maar gewoon een filmpje kijken vanavond :P

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Hier zit ik toch echt te TMN'en? Ok, zonder ladder (ramen wassen he? :+) maar toch kan ik racen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Ok Mijn track Gizmo is geüpdate. Heb wat turbo gebruikt om het duidelijker te maken op het kruispunt. Verder ook de optie tot shortcutten ongedaan gemaakt. De finish heb ik moeillijk gehouden, ik vind wel dat dat wat pro moet zijne n een uitdaging, verder valt t ook wel mee. Heb hem gewoon dezelfde naam gegeven, dus overwrite maar gewoon. Suc6 met racen en geef je menig over wat er mag worden veranderd, niet duidelijk is of wat ik in een volgende track beter kan doen.

Download: Gizmo, V1.1

EDIT:
Optimal craze mag van mij blijven op sleepie, puur om noobs te vernederen door onze "alternatieve finish". De strijd om de 31-ers is namelijk losgebarsten. Ik heb een 32.04 weten te finishen dus zit er dicht bij.

Afbeeldingslocatie: http://s2.photobucket.com/albums/y38/MGParanoiD/th_3204.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door GENETX op 30-04-2006 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 18:03:
[...]

Ik heb netjes verwijderd en daarna 3.9 geïnstalleerd. Daarna zelfs nog eens het spel opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds knalt ie er regelmatig uit. :/

Iemand nog met een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 23:53
Daantjuh schreef op zondag 30 april 2006 @ 14:10:
Ik heb ook even wat tracks bekeken voor [GoT] Sleepie, ik zet er ook even de tijden achter van mijn eerste finish op elke baan, dat geeft een indicatie van de lengte die je kunt verwachten, ook niet onbelangrijk.

Larrs - Baan zonder naam --> 1.27.xx --> Ja!
Larrs - Sky Track --> 43.xx --> Ja.
Sonic. - Flying High --> 45.xx --> Ja, maar misschien te weinig uitdaging om je tijd te verbeteren.
Spijker_Bentos - Nee, ik sluit me aan bij de mening van DrivinUCrazy.
SaturnusDJ - Titan A3 Tubes --> 1.19.xx --> Ja.
SaturnusDJ - Titan B1 (Split) --> 29.xx --> Niet in de huidige vorm, hij is te kort.
Eeruku - Fruity Loops --> 1.33.xx --> Ja!! :)
Eeruku - Twist Fly Spin & Turn --> 1.21.xx --> Ja :)
Eeruku - Vertical Insanity --> 1.18.xx --> Ja!
Eeruku - Nuts.. Just.. Nuts!! --> 1.40.xx op de finish, officieel dus nog geen tijd :P --> Twijfel/Ja.
Eeruku - Stunts aplenty --> 1.19.xx --> Ja!
Vendetta01 - Downhill --> 1.04.xx --> Ja.
ik voel me vereerd :D 5/5 banen een ja O-)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Aha, 3CLipZ alias Eeruku.
Zijn inderdaad mooie banen die zich lekker laten rijden. Mij bevielen ze in ieder geval wel.
Gaat zo door :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Over de track Gizmo van Gremlin:
Quote van Daan:
beetje onoverzichtelijk, wel aardig, maar ik twijfel of het iets is voor op de server
Hier ben ik het volledig mee eens. Als er nog felle voorstanders zijn, krijgt ie van mij het voordeel van de twijfel, maar op dit moment nog niet.

Verder kwam Webfreakz met het idee om Nadeo I-7 er op te zetten. Wat mij betreft is dat een no-go, maar ik ben nog geen meerderheid natuurlijk. Dus als je hier een uitgesproken mening over hebt, laat je horen.
[edit]Nu ik dit nog eens nalees, moet ik dit even nuanceren. Webfreakz heeft dit niet geopperd tegen mij. Maar hij heeft wel een FTP servertje draaien, waar ik ook de geschikte banen bij mag zetten. Daar stond een tekstbestandje in, waar I-7 in werd genoemd. Ik vatte dat op als een suggestie. Daar heb ik Webfreakz zelf nog niets over horen zeggen. Mijn mening blijft hetzelfde, though.

[ Voor 28% gewijzigd door DrivinUCrazy op 01-05-2006 12:52 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

DrivinUCrazy schreef op maandag 01 mei 2006 @ 11:06:
Verder kwam Webfreakz met het idee om Nadeo I-7 er op te zetten. Wat mij betreft is dat een no-go, maar ik ben nog geen meerderheid natuurlijk. Dus als je hier een uitgesproken mening over hebt, laat je horen.
Helemaal mee eens. Een absolute NO-GO.
Ik haat banen met palen en gaten :(
En Webfreakz zal hier wel een belachelijk snelle tijd neerzetten :P

[ Voor 9% gewijzigd door CNS op 01-05-2006 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Ik dacht dat I-7 juist wel een goed idee zou zijn omdat je daar hele verschillende tijden neer kan zetten. En hoe meer/betere skills je hebt, hoe slimmer je door deze baan heen komt.

Het is ook nooit goed :+ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:53

Just_I

What did you just say?

webfreakz.nl schreef op maandag 01 mei 2006 @ 12:51:
Ik dacht dat I-7 juist wel een goed idee zou zijn omdat je daar hele verschillende tijden neer kan zetten. En hoe meer/betere skills je hebt, hoe slimmer je door deze baan heen komt.

Het is ook nooit goed :+ :(
I-7 is een multi lap, die zou dan wel aardig buiten de boot vallen tussen alle andere time attack rondes. Daarnaast, Multilaps zuigen :+ (imho)

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Just_I schreef op maandag 01 mei 2006 @ 12:58:
[...]

I-7 is een multi lap, die zou dan wel aardig buiten de boot vallen tussen alle andere time attack rondes. Daarnaast, Multilaps zuigen :+ (imho)
Ja, maar het is toch geen infinite multilap? Maar 2 of 3 rondjes? Nouja, het maakt mij niet zoveel uit die I-7, maar ik vind het wel een uitdagende baan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

webfreakz.nl schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:00:
[...]

Ja, maar het is toch geen infinite multilap? Maar 2 of 3 rondjes? Nouja, het maakt mij niet zoveel uit die I-7, maar ik vind het wel een uitdagende baan :)
In de Solo mode wel ja, on-line wordt het gewoon een multilap net als alle andere volgens mij.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan

.daan

webfreakz.nl schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:00:
[...]

Ik heb op zich niets tegen multilap, maar deze baan trekt mij dus totaal niet. Waarom dat zo is kan ik niet echt zeggen, misschien komt het er vooral door dat je niet echt lekker kunt door rijden, en dat dan gecombineerd met gaten, palen, gare jumps en haarspeldbochten :P Het lijkt me sowieso ook het leukste om alleen nog custom tracks op de server te hebben!

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Daantjuh schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:08:
Het lijkt me sowieso ook het leukste om alleen nog custom tracks op de server te hebben!
Daar ben ik het wel mee eens.

Is het trouwens niet mogelijk om de server uit te breiden naar meer dan 20 spelers??
Sinds hier een referendum loopt over de banen op de Sleepie server wordt het steeds moeilijker om te connecten. Die server is om 20:00 steeds vol bezet.

[ Voor 36% gewijzigd door CNS op 01-05-2006 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Bij de nieuwe banen zitten ook een paar multilap banen. Daarbij heb ik zelf gelet op de speelbaarheid ervan, dus er zitten geen multilaps bij van 1:30, waarbij je er ook nog makkelijk van af vliegt. Denk aan 30 tot max 45 seconden bij een multilap baan. Lijkt me wel goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

CNS schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:28:
[...]

Is het trouwens niet mogelijk om de server uit te breiden naar meer dan 20 spelers??
Sinds hier een referendum loopt over de banen op de Sleepie server wordt het steeds moeilijker om te connecten. Die server is om 20:00 steeds vol bezet.
Heb ik ook wel eens last van. Het kan vast wel, maar de vraag is of de server wel meer spelers aankan en vloeiend kan blijven draaien. Maar als het kan vind ik het een goed plan, des te meer zielen des te meer vreugd.
DrivinUCrazy schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:36:
Bij de nieuwe banen zitten ook een paar multilap banen. Daarbij heb ik zelf gelet op de speelbaarheid ervan, dus er zitten geen multilaps bij van 1:30, waarbij je er ook nog makkelijk van af vliegt. Denk aan 30 tot max 45 seconden bij een multilap baan. Lijkt me wel goed te doen.
Over welke multilaps heb je het dan, ik zou ze ook wel even willen proberen dan.

[ Voor 29% gewijzigd door Just_I op 01-05-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

CNS schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:28:
[...]

Ik betwijfel of dat wel met de discussie hier te maken heeft. Inderdaad, we zien steeds meer GoTters \o/, of mensen die zich willen aansluiten bij GoT ( :P ), maar de drukte wordt veroorzaakt door buitenlanders (voornamelijk Bulgaren). Lijkt me sterk dat die hier actief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

DrivinUCrazy schreef op maandag 01 mei 2006 @ 16:28:
[...]

Ik betwijfel of dat wel met de discussie hier te maken heeft. Inderdaad, we zien steeds meer GoTters \o/, of mensen die zich willen aansluiten bij GoT ( :P ), maar de drukte wordt veroorzaakt door buitenlanders (voornamelijk Bulgaren). Lijkt me sterk dat die hier actief zijn.
Ja mooi. Das echt hilarisch soms!
- Ik wil ook bij GOT!
+ Waarom dan?
- Omdat jullie zo goed zijn!
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik zit te denken, je moest je toch inschrijven voor het got team? ben ik dat nog? :P

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan die tijd op Sleepie niet wat naar beneden. Voor een baan van rond de 20 seconden vind ik die 7 minuten echt veels te lang. Het liefst zou ik een tijd van rond de 4-5 minuten zien. Dan heb je genoeg tijd om de baan te verkennen (als je hem nog niet kent) en dan nog een behoorlijke tijd neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 17:24:
Kan die tijd op Sleepie niet wat naar beneden. Voor een baan van rond de 20 seconden vind ik die 7 minuten echt veels te lang. Het liefst zou ik een tijd van rond de 4-5 minuten zien. Dan heb je genoeg tijd om de baan te verkennen (als je hem nog niet kent) en dan nog een behoorlijke tijd neer te zetten.
Dat gaan we ook regelen op [GoT]Sleepie rev.2 :P

Gremlin, schiet is op met je nieuwe baan. We moeten hem nog keuren! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Zoveel banen zijn er niet van 20 seconden hoor, ik vind de tijd die er nu is voor de meeste banen wel goed. Voor de kortere banen is het idd te veel, bijvoorbeeld die ene nadeo van 17 seonden en die van 13 seconden. Maar ik neem aan dat deze baan er sowieso uitgaan aangezien bijna niemand die echt leuk (meer) vind.

Overigens ben ik nog steeds geen officieel lid van het GoT team omdat ik mijn acount niet kan verifieren. Maar dat maakt voor mij verder niet uit, alleen jammer dat mijn puntjes dan niet meetellen voor de GoT team ranking.

[ Voor 14% gewijzigd door Just_I op 01-05-2006 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bertus schreef op maandag 01 mei 2006 @ 17:07:
Ik zit te denken, je moest je toch inschrijven voor het got team? ben ik dat nog? :P
Je kan op http://www.trackmanianations.com/indexUk.php inloggen met je Trackmania Nations account en onderaan controleren of je nog in het GoT team zit.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan

.daan

Tsja, voor banen van 20 seconden is dat te lang maar die verdwijnen toch allemaal dacht ik. Wat ik tot nu toe aan tracks heb bekeken voor de server zijn allemaal rond de minuut, en dan is 4~5 minuten per ronde juist weer aan de korte kant. Vaak moet je de baan toch even "uitproberen" voor je een goeie tijd neerzet.

Ik zie trouwens dat GoT al is gezakt naar de 36ste plaats in de teamranking...ooit stonden we nog 5de geloof ik ;(

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Mystic_Jack schreef op maandag 01 mei 2006 @ 18:08:
[...]

Je kan op http://www.trackmanianations.com/indexUk.php inloggen met je Trackmania Nations account en onderaan controleren of je nog in het GoT team zit.
Your team ranking:

You belong to the GoT team.
Your team current ranking is 36.

Zit er nog in dus :Y)

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Met trots presenteer ik Gizmo V1.2

Fixes: Minder lastig kruispunt, de eerste (na de wallride) ligt er uit, warbij ik de weg heb opgehoogd, dat was waarschijnlijk de minst logische kruising. Verder minder scenery op aandringen van drivinucrazy.

Ik hoop dat hij nu beter is, als er nog iets aan moet veranderen, graag voedsel terug! Het heeft ook even geduurd, maar moest mn vader helpen...

Gizmo v1.2

BTW: De votes op sleepie moeten ook anders. Bij voorkeur 1 min, of tenminste 30 sec. Verder moet het niet zo zijn dat een stemronde mislukt bij 1 vote tegen en 8 voor oid......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Euhm,
ik vind het nou allemaal wel erg kaal geworden. Op sommige punten heb je gewoon de linker of de hele rechterkant weggelaten :P. Ook heb ik een shortcut gevonden die ongeveer 1.5 seconden scheelt, weet het niet precies want ik vind die finish nogsteeds gaar 1) Als je te hard in die looping knalt dan stuiter je weg 2) Ga je te zacht dan land je op de boosters bij het begin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Vond het zlef ook kaal, maar drivin wilde minder om het zo makkelijker te renderen voor minder snelle bakken. Finish is wenne, ik heb er geen last meer mee. Als je vind dat er meer finishes moeten komen, of de baan daarvoor langer moet, zeg het me alleen zou het zonde vinden, dit maakt het wel pro :)

[ Voor 33% gewijzigd door GENETX op 01-05-2006 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan

.daan

GremliN-Online schreef op maandag 01 mei 2006 @ 18:47:
Met trots presenteer ik Gizmo V1.2
Ik zal hem straks een testen.
Verder minder scenery op aandringen van drivinucrazy.
Why? Zo extreem was het toch niet? Liep perfect bij mij. Dan moet Crazy z'n graphics settings maar lager zetten ;)
BTW: De votes op sleepie moeten ook anders. Bij voorkeur 1 min, of tenminste 30 sec. Verder moet het niet zo zijn dat een stemronde mislukt bij 1 vote tegen en 8 voor oid......
Mee eens. De tijdsduur zou langer moeten. Maar dat een vote failed met 8 voor en 1 tegen komt gewoon omdat die 8 blijkbaar geen 50% van het aantal spelers was. En aan die 50% hoeft wat mij betreft niets veranderd te worden.

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

We zetten Gizmo er toch op. Ik zal toch maar eens moeten leren rijden dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Daantjuh schreef op maandag 01 mei 2006 @ 19:07:
[...]
Ik zal hem straks een testen.
Niet meer nodig, wacht gewoon een paar dagen.
[...]
Why? Zo extreem was het toch niet? Liep perfect bij mij. Dan moet Crazy z'n graphics settings maar lager zetten ;)
;)
[...]
Mee eens. De tijdsduur zou langer moeten. Maar dat een vote failed met 8 voor en 1 tegen komt gewoon omdat die 8 blijkbaar geen 50% van het aantal spelers was. En aan die 50% hoeft wat mij betreft niets veranderd te worden.
De tijdsduur moet niet véél langer worden, anders krijg je continu votes. Nu is het gewoon genoeg om te zeggen dat voten toch niet werkt. (is ook zo)

Nu even een praktische vraag: aangezien Webfreakz noch ik ervaring hebben met het opzetten van een server, hoe zorg je er voor dat de banen niet in alfabetische volgorde komen te staan, maar dat ze in een andere volgorde komen? (Niet random, daar zijn het er ook weer niet genoeg voor) Kun je dat zelf bepalen in de server, of moet je bijvoorbeeld nummers voor de bestandsnamen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://fwnk.ath.cx/Meuk/GoTPwnt.JPG

:P

Zie ook Keesheid zijn tijd ;)

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
DrivinUCrazy schreef op maandag 01 mei 2006 @ 19:23:
De tijdsduur moet niet véél langer worden, anders krijg je continu votes. Nu is het gewoon genoeg om te zeggen dat voten toch niet werkt. (is ook zo)

Nu even een praktische vraag: aangezien Webfreakz noch ik ervaring hebben met het opzetten van een server, hoe zorg je er voor dat de banen niet in alfabetische volgorde komen te staan, maar dat ze in een andere volgorde komen? (Niet random, daar zijn het er ook weer niet genoeg voor) Kun je dat zelf bepalen in de server, of moet je bijvoorbeeld nummers voor de bestandsnamen zetten?
De tijdsduur moet juist wel langer! Veel mensen voten gewwoon niet als deze maar 10 sec is omdat ze dan tijdens hun race op f1 of f2 moeten drukken wat ze niet willen dus laten ze het. Als je er 30 sec van maakt kan een groot gedeelte voor de start, nadat ze de baan hebben verprutst even stemmen.

Ik meen dat dit nu ook neit in alfabetische volgorde gaat op de sleepie server. Denk aan optimal craze -> (een of andere nadeo track) -> ignition....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 15:50

hbsJR

All rounder

Hey mensen,

Al een tijdje speel ik op Crackmania FTP trackmania, onder de nick Hbjr (hbjr was te kort op tweakers :( ) Vaak met een vriend van me, pinkbuster. Van het weekend had een aantal banen gemaakt. 1 geheel zelf, met wat ondersteuning van pinkbuster, gezien hij wat beter in racen is als ik. En Hi from the sky is een baan samen met hem gedaan. Het begon met een experiment en steeds meer begon het een multilap baan te worden.
http://nations.tm-exchang...=trackshow&id=168166#auto

Zelf ben ik er erg blij mee, je heb wat stunting, je heb wat racing en je heb wat driving skills nodig. Ik hoop dat ik wat feedback kan krijgen voor toekomstige banen.
en voor de mensen die van banen houden waarbij je geluk nodig heb en behoorlijk gefrustreerd van kan raken: http://nations.tm-exchang...=trackshow&id=163626#auto >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Nah ik word echt schijtziek van TMN.
Het spel blijft er maar uitklappen bij mij (Ati 9800 Pro).
Catalyst 3.9 , 5.4 , 5.5 en 6.4 geprobeerd en ook met Omegadrivers (de nieuwste) geen verbetering.

;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

FlowDesign schreef op maandag 01 mei 2006 @ 22:32:
Catalyst 3.9 , 5.4 , 5.5 en 6.14 geprobeerd en ook met Omegadrivers (de nieuwste) geen verbetering.

;( ;(
Hoe weet je eigenlijk zo zeker dat het aan de drivers ligt? Zou het niet iets met tempraturen te maken kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Just_I schreef op maandag 01 mei 2006 @ 22:35:
[...]

Hoe weet je eigenlijk zo zeker dat het aan de drivers ligt? Zou het niet iets met tempraturen te maken kunnen hebben?
Lijkt me zo ontzettend sterk. Ik had het probleem al met de originele koeler en zonder geheugenkoelblokjes. Nu heb ik er een Artic koeler en Zalman geheugenkoelblokjes opgezet (die had ik nog) en het probleem is nog steeds hetzelfde.
Voeding is volgens mij ook niks mis mee.
3Dmark 2003 werkt prima en andere spellen heb ik ook geen problemen mee.

Ik vind het maar wazig. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catalyst 3.9 , 5.4 , 5.5 en 6.4 geprobeerd en ook met Omegadrivers (de nieuwste) geen verbetering.

;( ;(
Ik draai hier zonder problemen met een ati 9800 pro. 6.4 overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 00:22:
[...]

Ik draai hier zonder problemen met een ati 9800 pro. 6.4 overigens.
Mss ligt het dan aan m'n wireless netwerkverbinding?
Morgen eens netwerk via een kabel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
FlowDesign schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 01:36:
[...]

Mss ligt het dan aan m'n wireless netwerkverbinding?
Morgen eens netwerk via een kabel proberen.
Ik had een pro @ XT (nu een X800 XL) en dat ging ook prima :P

Al een reinstall geprobeert?

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg internal server error bij het inloggen.. ligt het aan mij of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 10:42:
ik krijg internal server error bij het inloggen.. ligt het aan mij of?
het ligt aan tmn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Ik heb ook geen problemen met een ATI Radeon 9600pro EZ 256MB(dus de trage 400/400 versie). Ik heb geen probleem. Miscien dat je agp op 4x kan zetten, schijnt soms uit te maken. Ik heb hem er wel op maar puur omdat mn mobo tot 4x gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Ben nog weer even aan het bouwen geslagen en met een resultaat. Ik deed er ongeveer 1.30 over (mischien wat lang?). Hij is niet heel erg moeilijk vind ik, alleen kan hij wel frustrerend zijn. De naam zegt verder genoeg denk ik: Creepy Heights.

Creepy Heights

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

1e poging baan verkennen, 2e poging een 1:25.40 neergezet.

Op zich wel een leuke baan, maar ik denk dat je voor Sleepie te laat bent. Wat ik heel mooi vind gemaakt, is niet alleen de lancering naar boven, maar parallel daaraan ook de weg naar beneden. Een klein sprongetje, looping, en loodrecht naar beneden zonder snelheid te verliezen: heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

DrivinUCrazy schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 12:41:
......... maar ik denk dat je voor Sleepie te laat bent.
Betekend dit dat "we" eruit zijn voor wat betreft de banen ??
Zo ja, wanneer kunnen we de vernieuwde Sleepie server bezichtigen :)

Edit: En wat als Creepy Heights nu zo'n goede/leuke baan, wat let ons om hem mee te nemen??

Kortom: What's the status??

[ Voor 20% gewijzigd door CNS op 02-05-2006 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

DrivinUCrazy schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 12:41:
1e poging baan verkennen, 2e poging een 1:25.40 neergezet.

Op zich wel een leuke baan, maar ik denk dat je voor Sleepie te laat bent. Wat ik heel mooi vind gemaakt, is niet alleen de lancering naar boven, maar parallel daaraan ook de weg naar beneden. Een klein sprongetje, looping, en loodrecht naar beneden zonder snelheid te verliezen: heerlijk.
Ikzelf ben niet zo gecharmeerd van het eerste stuk naar boven en het laatste stuk naar beneden. Bij het eerste stuk naar boven ,als je bovenkomt, staat je auto scheef en moet je in de looping dus wat bijsturen. Bij het laatste stuk, als je met de schans de looping ingaat, kan je nog wel eens verkeerd neerkomen in de schans en dat kost je weer zo,n 1,5 seconden. Eerlijk gezegd vind ik de track wel erg tricky om te rijden (ongeveer tien keer gereden, 2 keer gefinished (ja, ik rijd altijd op het randje)). Vooral het middelstuk waarbij je uit de wallride op het gebouw komt is erg tricky, misschien dit nog net een stukje langer maken tot de bocht komt in het gebouw, of een stukj aan de binnekant plaatsen. Een bord na het uitkoemn van de eerste bocht is ook nog wel een idee, ik reed namelijk de eerste keer gewoon verder over het platform :X .

Ik zit overigens al lang te kijken wat nou de records zijn op Racing Silo van Slamdance via de exchance site. Hier staat echter alleen racing silo van mp3killer. Dit blijkt dus dezelfde track te zijn, alleen een nieuwere/ oudere versie dan die op de [GoT]Sleepie server staat. Bij deze uitvoering is een vaag heen en weer ge-shake van het beeld en is er een fake afslag gemaakt. Voor de rest wel gelijk aan die op de server. Het auteursrecord is overigens 29.49 seonden als ik me niet vergis.
Op de versie die op de [Got]Sleepie server staat heb ik zelf een PR van 28.44 overigens, wat op die versie dus ook sneller is dan het auteursrecord. Wat zijn jullie PR's eigenlijk op deze track want ik had het idee dat ik toch niet echt veel sneller rond kon gaan op deze track.
Gaat, wanneer de tracks worden vernieuwd, deze track ook veranderen naar de versie die op de exchance site staat. Ik neem aan dat deze blijft aangezien deze toch best leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Webfreakz.nl onderhoudt het contact met Sleepie, en ja, we zijn eruit. Echter, Sleepie is tijdelijk niet in staat om veranderingen door te voeren op zijn server. Meer kan ik er ook niet van zeggen, zonder te moeten gaan gissen.
En gisteren was het toch super gezellig met 11 GoTters in de server? Nou dan. De nieuwe banen komen iig vóór de merge, dat is alles wat ik met zekerheid kan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

DrivinUCrazy schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:42:
De nieuwe banen komen iig vóór de merge, dat is alles wat ik met zekerheid kan zeggen.
De GoT en T.net datbase bedoel je? Zo nee, vertel ...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Misschien off-topic omdat het niet Trackmania Nations is, maar Trackmania Sunrise.
Op het forum van Trackmania hebben ze een topic over het maken van en replay met 100 of meer geestauto's tegelijk.
http://www.tm-forum.com/v...s=0&postorder=asc&start=0

1 van de leden daar heeft het volgende gemaakt: http://video.google.com/v...472203203136&q=trackmania

Ziet erg leuk uit, maar helaas niet mogelijk met Nations.

Ik wou toch even kwijt, omdat het gewoon grappig is om te zien. Mensen die Sunrise hebben zullen het vast wel kennen. Ik heb geen Sunrise en kende het nog niet.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet filmpje....is ie vast een tijdje mee bezig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Over filmpjes gesproken ... Wow, zo moet dat dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Mystic_Jack schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:22:
Ziet erg leuk uit, maar helaas niet mogelijk met Nations.
Oh?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

;( ;(
Al geprobeerd om de settings op custom te zetten en dan een andere shaderquality te kiezen?
Ik had namelijk ook dat ie er uit klapte met mijn Radeon 9800 Pro.

Hier zijn mijn settings:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/settings-tmn.jpg

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Hmm, oke. :) :P

Dan vraag ik me af hoe ze dat gedaan hebben. Op het forum van Trackmania kan ik het niet zo snel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ligt de boel weer lang plat bij Nadeo! Que wil racen!!! :(

ps Nations heeft geen ghost-editor, dus replays kunnen we niet maken (???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 10:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Dit is bagger want ik heb een tijdje niet gespeeld en ben het wachtwoord van mijn account kwijt. Nou zit ik al een tijdje te lezen maar ik kan het niet bepaald vinden. Is er een manier van password retrieval of ben ik gewoon de sjaak? :(
If you entered your e-mail, just launch the game and click « send e-mail » on the online subscription dialog box.
Otherwise, please contact the technical support.
Maar waar dat staat ... :?

[ Voor 31% gewijzigd door Ultraman op 02-05-2006 17:39 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Jerry schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 15:39:
[...]

Al geprobeerd om de settings op custom te zetten en dan een andere shaderquality te kiezen?
Ik had namelijk ook dat ie er uit klapte met mijn Radeon 9800 Pro.

Hier zijn mijn settings:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/settings-tmn.jpg
Heb ik ook mee zitten klooien.
Antialiassing uit ziet er jammerlijk genoeg wel erg brak uit ;( maar ga ik nog eens proberen.

"PostProcess FXs" heb ik volgens mij nog nooit aangezet. Zou dat mss helpen? :)

Heb je bij de spelinstellingen Compatibility ook iets veranderd? En welke driver gebruik je? Catalyst 6.4?
En heb je in Catalyst Control Panel bij Direct3D AA en AF op Application Preference staan? Of heb je die daar op bijvoorbeeld 2x en 4x ingesteld?

[ Voor 9% gewijzigd door FlowDesign op 02-05-2006 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

FlowDesign schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 17:43:
[...]

Heb ik ook mee zitten klooien.
Antialiassing uit ziet er jammerlijk genoeg wel erg brak uit ;( maar ga ik nog eens proberen.

"PostProcess FXs" heb ik volgens mij nog nooit aangezet. Zou dat mss helpen? :)

Heb je bij de spelinstellingen Compatibility ook iets veranderd? En welke driver gebruik je? Catalyst 6.4?
En heb je in Catalyst Control Panel bij Direct3D AA en AF op Application Preference staan? Of heb je die daar op bijvoorbeeld 2x en 4x ingesteld?
Compatibility:
[img]http:///www.xs4all.nl/~vanstoel/images/settings-tmn2.jpg[/img]

Driver: Catalyst 6.4
Direct3D AA & AF: Application preference.
Vertical sync: Off
Support DXT texture formats: aangevinkt.

Ik hoop dat je er wat aan hebt :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybersteef schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 17:34:
Dit is bagger want ik heb een tijdje niet gespeeld en ben het wachtwoord van mijn account kwijt. Nou zit ik al een tijdje te lezen maar ik kan het niet bepaald vinden. Is er een manier van password retrieval of ben ik gewoon de sjaak? :(

[...]

Maar waar dat staat ... :?
Dat werkt alleen als je het spel gekocht hebt en al eerder geauthentificeerd via Nadeo. Je password staat (als het goed is, want bij mij stond het er pas na een hoop gefiddel) in de gamefolder in het default.system.config file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Dank jullie voor de goede reacties over creepy heights. Idd is dat stuk na de wallride kort, mar dat maakt het juist leuk ^^. Ik zal maar verder gaan met tracks maken, ze blijken wel redelijk te bevallen hierzo :D, mischien leuk voor een 2e update van de sleepie server als die er komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Laatst online: 20-08 13:07
Zijn er nog mensen die niet meer in de server ktd' linux EXP geraken. Ik zag juist dat de server is uitgebreid tot 255 man(ik blij, kan ik nog meer puntjes verdienen) maar hij kan geen connectie maken :( Iemand een oplossing? Of is de server gwn verrot, ik zie overigens wel dat er 17 players inzitten...

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

255 man is een beetje teveel van het goede, lijkt me... Ik vind de sfeer op die servers ook heel vervelend. Heb er een tijdje rondgereden omdat ik wel eens in de top 100 van Nederland wilde staan 8) maar toen dat gelukt was, was ik er ook meteen weer weg. Geef mij Sleepie's server maar! :) (Leuk: straks nieuwe banen, nieuwe uitdagingen! Eindig ik ook weer eens achterin... 8) >:) O-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 22:05:
255 man is een beetje teveel van het goede, lijkt me... Ik vind de sfeer op die servers ook heel vervelend. Heb er een tijdje rondgereden omdat ik wel eens in de top 100 van Nederland wilde staan 8) maar toen dat gelukt was, was ik er ook meteen weer weg. Geef mij Sleepie's server maar! :) (Leuk: straks nieuwe banen, nieuwe uitdagingen! Eindig ik ook weer eens achterin... 8) >:) O-))
Ja, ik weet niet of ik dat wel aankan hoor :+ . Voordeel is wel dat de tracks die erop komen waarschijnlijk ook al allemaal in dit topic zijn gepost. Alleen wat dat betreft hebben DrivingUcrazy en Webfreakz.nl wel een voorsprongetje. Maar de meeste heb ikzelf ook al geprobeerd, dus ver achterlopen doe ik ook niet ;) .

Vanmiddag wou DrivingUcrazy nog met nick van mij wisselen >:) .. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 10:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 19:45:
[...]

Dat werkt alleen als je het spel gekocht hebt en al eerder geauthentificeerd via Nadeo. Je password staat (als het goed is, want bij mij stond het er pas na een hoop gefiddel) in de gamefolder in het default.system.config file.
Potverdorie ja idd XD
Wat slecht zeg dat dat daar gewoon zo ff staat eigenlijk.
Maar iig bedankt, ik zal er dan wel weer op kunnen :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-09 12:55
komende dagen de nieuwe tracks wa testrijden :) hopelijk zitten er toffe nieuwe tussen!

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ik heb er nog geen een uitgeprobeerd: ben te lui om die dingen te downloaden. 8) Ik oefen wel als ik online race! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-09 12:55
met testen bedoel ik ook wel online testen hoor, zo alleen racen tegen m'n beste tijd vind'k maar niks eigenlijk... hoop op een snelheidsbaan, die vind ik wel leuk! (m'n pc soms niet)

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Al een paar keer wat GoT'ers tegengekomen in diverse servers, dus ik dacht laat ik dan ook maar 's een berichtje posten in dit topic :)
Leuk spelletje :) Heb "vroeger" ook al de originele TrackMania gespeeld, dat was ook geweldig. TM Sunrise is ook wel leuk, maar ik heb geen zin om geld uit te geven aan een spel (arme student :P )

[ Voor 5% gewijzigd door HyperioN op 02-05-2006 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik niet doen ook. Ik heb TM Sunrise gekocht (toen die uit kwam) en er veel plezier mee gehad, maar met TMN heb ik oneindig veel meer lol. TMN is zo ongeveer perfect. Als ik de drie auto's uit TMS vergelijk met de ene auto uit TMN, dan wint die van TMN dik: hij is echt perfect wat snelheid en zo betreft. Precies goed. In het begin dacht ik dat het wat saai zou zijn om alleen maar tracks in een groot stadion te hebben, maar als je eenmaal bezig bent, zie je dat nog geeneens meer.

Ik moet wel zeggen dat juist het online gebeuren TMN pas ECHT verslavend maak!!! Ik heb het spel mischien een half uurtje offline gespeeld... In ieder geval: aan TMN heb je genoeg! Laat TMS maar lekker in de schappen liggen! ;)

Het is eigenlijk niet te geloven dat TMN gratis is...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 15:50

hbsJR

All rounder

ik even gekeken naar creepy heights. Zelf vind ik het een gave baan en eerlijk is eerlijk.. het speelde lekker weg. Echt kritiek of commetaar kan ik niet geven, alleen dat op het begin, na de looping is het voor de eerste keer racen wat onduidelijk waar je heen moet springen. Eventueel zal ik daar een bordje prikken.

ik vroeg me af of iemand al naar mijn baan had gekeken...? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Wat is jullie record op F-4 ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:11

krvabo

MATERIALISE!

Ik heb gisteren Creepy Heights geprobeerd. Eerlijk gezegd vind ik het een rotbaan.
Het rijden over die "view-torens / tribunes" (oid) duurt veel te lang, en je moet zo'n beetje terug naar 100km/h om de bocht te kunnen nemen. Wallrides zijn verder ook niet echt mijn ding, maar niet heel bijzonder vervelend in deze context.
Een heel duidelijk nadeel is dat hij te lang is. Hij is in 1:25 / 1:30 te rijden? Imho is dat een halve minuut te lang. Ik vind dat een baan 1 minuut mag duren, give or take 5 seconden. Zeker niet meer.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
HyperioN. schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 23:47:
21.68...maar dat is nog niet eens nadeo's highscore zie ik..dus jouw tijd zal wel beter zijn :>

[ Voor 26% gewijzigd door Mr. Detonator op 03-05-2006 06:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Mr. Detonator schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 06:28:
[...]

21.68...maar dat is nog niet eens nadeo's highscore zie ik..dus jouw tijd zal wel beter zijn :>
Ik heb dezelfde tijd, maar de tijd van Nadeo zit onder de 19 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
krvabo schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 02:54:
Ik heb gisteren Creepy Heights geprobeerd. Eerlijk gezegd vind ik het een rotbaan.
Het rijden over die "view-torens / tribunes" (oid) duurt veel te lang, en je moet zo'n beetje terug naar 100km/h om de bocht te kunnen nemen. Wallrides zijn verder ook niet echt mijn ding, maar niet heel bijzonder vervelend in deze context.
Een heel duidelijk nadeel is dat hij te lang is. Hij is in 1:25 / 1:30 te rijden? Imho is dat een halve minuut te lang. Ik vind dat een baan 1 minuut mag duren, give or take 5 seconden. Zeker niet meer.
Klopt vond hem zelf ook een beetje lang, moet nog eens kijken als ik er zin in heb (mischien boven beginnen en eindigen. Het was juist wle mn doel om met die view torens een track te bouwen. Vandaar dat het ook creepy height heet :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

Die van mij is 18.81 maar om nadeo te verslaan moet je 18.54 hebben, echt fokkin snel.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Dit is geen pats-hier-met-je-tijden topic hoor :(

beetje agressieve reactie omdat mijn tijd hier iets van 22 seonden is ;(

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

Klinkt mischien stom, maar wie of wat is NADEO???

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Nadeo is de ontwikkelaar van het spel ;) . En om Nadeo te verslaan moet je dus sneller rijden dan het auteursrecord, er vanuit gaande dat het een officiële Nadeo track is.

[ Voor 40% gewijzigd door Just_I op 03-05-2006 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:23
ErikH schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:18:
[...]

Die van mij is 18.81 maar om nadeo te verslaan moet je 18.54 hebben, echt fokkin snel.
Heb er net 16.54 gehaald. Truukje is om in de 2e wallride voor de 2e bocht naar beneden te sturen direct richting finish. maar het kan nog veel sneller zie: http://nations.tm-exchang...action=recordgbx&id=93941 (opslaan in je tracks map en dan in replays) Bekijk hem bij de editor - replays in het spel.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Laatst online: 20-08 13:07
Weet iemand waar de top van de wereld momenteel speelt? Op ktd exp - de voormalige topserver - speelt niemand meer(ze geraken er niet op??)

:edit: server werkt terug, zijn wat problemen met de ladder, KTD himself is nu de server aan het heropstarten met een andere serverversie. Nu is het wachten tot server weer on is...

[ Voor 40% gewijzigd door skelleniels op 03-05-2006 16:23 ]

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren zaten ze (we ;) ) allemaal op een Griekse server. Ben de naam kwijt, maar er zijn er daar niet zoveel en er kwam iig 'EXP' in voor.
Leuke server trouwens: 128 man, en je ziet je tegenstanders ook rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Mr. Detonator schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 06:28:
[...]

Mystic_Jack schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:26:
[...]

Ik heb dezelfde tijd, maar de tijd van Nadeo zit onder de 19 seconden.
ErikH schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:18:
[...]

mach2 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:11:
[...]

Heb er net 16.54 gehaald. Truukje is om in de 2e wallride voor de 2e bocht naar beneden te sturen direct richting finish. maar het kan nog veel sneller zie: http://nations.tm-exchang...action=recordgbx&id=93941 (opslaan in je tracks map en dan in replays) Bekijk hem bij de editor - replays in het spel.
Wat dacht je van 14:61 :D
Inderdaad twee shortcuts.. niet zelf verzonnen, wel lang op moeten oefenen :P
Hij kan nog sneller.. Heb op het eerste checkpoint al een -0:64 op de teller gezet, maar toen lukte het einde net niet goed...
Filmpje op Google Video
Ja, zelf gemaakt..

[ Voor 30% gewijzigd door HyperioN op 03-05-2006 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.dereuswebdesign.nl/trackmania/title_update.gif

Custom GoT-carskin 2

Less pink, do I have to say more???

Afbeeldingslocatie: http://www.dereuswebdesign.nl/trackmania/custom_skin/NL_GOT2.gif
Made by DUTCH-FALCON

Je moet dit zip bestandje onuitgepakt in de volgende map zetten:

..\GameData\Skins\Vehicles\StadiumCar\

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.