Trackmania Nations deel 3

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.225 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
webfreakz.nl schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:32:
[...]

Correctie: ik heb mijn tijd verbeterd naar 2:25:20 :>
Ik heb SpaceRace eindelijk ook gehaald met 2:29.75. :9
Het zijn toch de special effects die het rijden belemmeren, maar het blijft een originele creatie.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 09:47:
Iemand die trouwens weet hoe ik met de dedicated server voor win xp de toptijden per baan kan laten zien?

Soms zie je dit enzo: "Blaat drove a new record on xxx"

Hoe doe je dat?
Ik gebruik FAST php script op men dedicated. linkje

Het mooie van dit is dat de records centraal worden opgeslagen, dus een record op mijn server is dezelfde als bij jou. Moeten we wel allebei FAST en dezelfde track (md5 code) draaien.

Succes

[ Voor 21% gewijzigd door daPet op 19-04-2006 20:08 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
endless schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 16:24:
Is het hier iemand gelukt om Trackmania: Nations Dedicated Server te draaien op Windows Server 2003?

Zo ja, Help!? Wat doe ik fout? :)

De config is gewoon standaard ingevuld, niets speciaals etc.
Maar als ik dan of via een batch-file of via een shortcut hem wil starten doet ie het niet en geeft ie 2 log's mee.

In de andere topics staat dat het rechtsstreeks kopieëren van XP (daar werkt ie wel.) naar 2003 zou moeten werken. Doet het hier ook niet. :/
KICK

Probeer het nog een keer. :)
Er moeten toch tweakers zijn die het op 2003 hebben draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daPet schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:06:
[...]

Ik gebruik FAST php script op men dedicated. linkje

Het mooie van dit is dat de records centraal worden opgeslagen, dus een record op mijn server is dezelfde als bij jou. Moeten we wel allebei FAST en dezelfde track (md5 code) draaien.

Succes
Aan het plaatje te zien is dat idd het scriptje wat ik bedoel, echter wist ik niet dat ze een centrale database hiervoor gebruiken..

Kan ik niet een eigen database gebruiken zodat we geen records zien die op een andere server zijn gereden?

iig vast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

webfreakz.nl schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:32:
[...]

Correctie: ik heb mijn tijd verbeterd naar 2:25:20 :>
Hey webfreakz ging lekker gisteren he :)

kennen mensen hier de jamlan.de anfaenger server. Zitten vaak over de 100 man op en als je in de top15 a 20 eindigt kun je flink punten pakken. :)

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Laatst online: 15-09 08:44

CNS

ErikH schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:24:
[...]

Hey webfreakz ging lekker gisteren he :)

kennen mensen hier de jamlan.de anfaenger server. Zitten vaak over de 100 man op en als je in de top15 a 20 eindigt kun je flink punten pakken. :)
Ja, inderdaad. Zo "anfaenger" is deze server niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

mijn duits is verdomd slecht, ik he geen flauw idee wat het betekent, en of ik het goed gespeld heb :)

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anfanger = beginner :)

Maar even een andere vraag:
Ik zie op de KTD server jongens rijden met de naam: FaF-ShootMe! (bijvoorbeeld)
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/redfever007/faf2.JPG
Hoe is het mogelijk om dergelijk lange namen in te kunnen voeren aangezien er een 20 karakters limiet is?
FaF = 3x4 karakters = 12 karakters (kleurcodes) + 3 letters karakters = 15 totaal
-shootme! = 4 karakters (kleurcode) + 9 letterkarakters = 13 karakters totaal

Totale naam is dus 28 karakters, de max is 20, hoe kan dit? wie weet het?

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Laatst online: 21:53

Just_I

What did you just say?

Net weer even op de [GoT]Sleepie server geweest, maar nadat webfreakz en gremlin weg waren gegaan was het echt simpel :/ . Het zuigt om tegen noobies te racen, maar wel leuk om dan met meerdere seconden voorsprong te winnen :) . Geeft een kleine boost aan je ego >:)

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Mystic_Jack schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 23:41:
Ik zag wat nieuws op Trackmanianations.com. Dat was als je daar inlogt, dat je een persoonlijke community code hebt gekregen.
Dit zou een inlog code moeten zijn voor toekomstige community sites, volgens deze site/forum: http://www.tm-forum.com/viewtopic.php?t=2373

Wat ik eigenlijk nog graag met jullie wil delen is deze super originele baan: Space Race
Ontdekt op een Franse server, dacht ik. Alleen lukt het mij nog niet om de finish te halen. :P
Doet me een beetje denken aan Escape the Prison 3 van Andree Leuke track. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-10 01:05
Moet je naar de duitse KTD's EXP server gaan. Daar rijdt de top100 van de wereld namelijk voornamelijk laatste week in ieder geval. Zie daar maar eens in de top10 te eindigen. Moet je wel van Nadeo's G-, H- en I-tracks houden. En als je een beetje vakantie hebt en je rijdt daar een paar daagjes dan sta je binnen no-time nr.2 van nederland :+ Net als ik :9 Niet dat ik echt goed ben ofzo, maar zo nu en dan lui verslaan uit de top10 van de wereld helpt wel :*)

En voor de shortcuts: Klik

edit: ja heb ik ook. Ongeldige code/invalid key...... en soms bad proxy.... de Ladder doet hele dag al raar, update niet, ze zullen er wel aan werken ofzo........

Afbeeldingslocatie: http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_pepernooot.png

[ Voor 31% gewijzigd door dinkelover op 20-04-2006 18:45 ]

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
hm, hij zegt nu "not connected to internet" wat opzich vreemd is aangezien ik nu post...
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:02:
[...]

Aan het plaatje te zien is dat idd het scriptje wat ik bedoel, echter wist ik niet dat ze een centrale database hiervoor gebruiken..

Kan ik niet een eigen database gebruiken zodat we geen records zien die op een andere server zijn gereden?

iig vast bedankt :)
Natuurlijk is dat mogelijk, zie daarvoor de bijvoorbeeld de configfile die er bij zit, fast_config_2.4.php, daar kan je dit instellen. Zie ook het tm-forum voor info over dit script.

Waarom zou je het niet centraal willen opslaan eigenlijk? Rij je dan zo slecht? :P Ik vind het juist wat toevoegen.

[ Voor 9% gewijzigd door daPet op 20-04-2006 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daPet schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:27:
[...]

Natuurlijk is dat mogelijk, zie daarvoor de bijvoorbeeld de configfile die er bij zit, fast_config_2.4.php, daar kan je dit instellen. Zie ook het tm-forum voor info over dit script.

Waarom zou je het niet centraal willen opslaan eigenlijk? Rij je dan zo slecht? :P Ik vind het juist wat toevoegen.
Nee t is een trainings servertje voor #zr en daar hoef ik geen records bij van andere servers :Y)
Zo weten we precies wie het snelst is op welke baan, wel handig lijkt mij zo :)

anyway thanks voor de link, ik heb em inmiddels al werkend op mn eigen databaseje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat gisteren op die jamlan.de (hoop dat ik het goed spel), haal daar een hoop punten, ongeveer 500 (server gaf ook meer dan 100 punten!) en blijkt dat er nada, niets, noppes is bijgeteld. Balen dus, wat met die extra punten was ik de NL top 100 ingefiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:24:
Zat gisteren op die jamlan.de (hoop dat ik het goed spel), haal daar een hoop punten, ongeveer 500 (server gaf ook meer dan 100 punten!) en blijkt dat er nada, niets, noppes is bijgeteld. Balen dus, wat met die extra punten was ik de NL top 100 ingefiets.
idd..ik had het ook in de gaten...verschillende keren 200+ gehaald, maar m'n ranking bleef hetzelfde...ook kwam er vaak ''ERR'' te staan ipv punten :|

ging wel lekker gister trouwens..

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/weertdebeste/score's%20tmn%20(Small).JPG

[ Voor 6% gewijzigd door Mr. Detonator op 21-04-2006 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een aantal weken afwezigheid in TrackMania net weer eventjes gespeelt op XS4TMN. Allemaal nieuwe banen ineens :9~ En toch nog wat puntjes bij elkaar gereden :P
/me weet wat hij gaat doen dit weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Ik dacht dat 99.99 maximum aantal punten was?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Laatst online: 01-10 01:05
Groot onderhoud op de ladder kennelijk. Sinds 10 uur gisteren (donderdag) is mijn puntentotaal niet meer gestegen, van niemand meer merkte ik later en dus ook van jullie. Ranglijsten staan dus sindsdien "vast." Wel kon men sinds de middag gisteren ineens meer dan de bekende 99,99 punten halen, dus er gebeurd iets. Dat lijkt wel zeker. De vraag is dus inderdaad wanneer ze de ladder weer up krijgen.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
dinkelover schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 20:08:
Groot onderhoud op de ladder kennelijk. Sinds 10 uur gisteren (donderdag) is mijn puntentotaal niet meer gestegen, van niemand meer merkte ik later en dus ook van jullie. Ranglijsten staan dus sindsdien "vast." Wel kon men sinds de middag gisteren ineens meer dan de bekende 99,99 punten halen, dus er gebeurd iets. Dat lijkt wel zeker. De vraag is dus inderdaad wanneer ze de ladder weer up krijgen.
uhm de ladder doet het gewoon [weer?] hoor.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Ben al een paar dagen op een duitse server aan 't rijden: jamlan.de anfaenger oid...meestal rond de 100 man

die geeft erg veel punten...heb zelfs verschillende keren 999.99 voorbij zien komen..

niveau is ook vrij hoog op die server, dus als je in de top 20 eindigd, heb je vaak al 100-200 punten (vaak zelfs meer)...heb zelf geregeld 300-400 punten gehaald :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_-SswL-Chills.png

[ Voor 11% gewijzigd door Mr. Detonator op 23-04-2006 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ik heb vandaag twee banen gemaakt.

Baan 1: Baan zonder naam
Baan 2: Sky Track

Dit zijn mijn eerste banen voor Trackmania. Dus ik ben benieuwd wat andere er van vinden.

Deze twee banen heb ik ook al op GoT_Sleepie Exchange gezet.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Drivin wou HEEL ERG GRAAG dat dit gepost werd.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/djsebas/Games/TrackMania/Drivin_is_tweede.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Saturnus schreef op zondag 23 april 2006 @ 16:58:
Drivin wou HEEL ERG GRAAG dat dit gepost werd.

[afbeelding]
Over welke baan hebben we het? Eentje van [GoT] Sleepie neem ik aan? :P

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:16

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Pain & suffering, maar we spelen nog, en hij had een shortcut genomen. (komt ie later nog wel toegeven). Er komen nog wel een paar screenies als het goed is.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
DrivinUCrazy schreef op zondag 23 april 2006 @ 17:11:
Pain & suffering, maar we spelen nog, en hij had een shortcut genomen. (komt ie later nog wel toegeven). Er komen nog wel een paar screenies als het goed is.
Dat hij een shortcut had staat ook in de shot......
Die (de :P ) mod gaat nog een tijdje duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik zie nu pas dat hij het zelf was die begon over die shortcut. (de volgende keer toch maar eens proberen, maar ik zal meestal braaf de officiële route volgen). Maar gremlin komt zelf ook nog 2 screens posten.

Ik zou het fijn vinden als Sleepie eens wat van zich zou laten horen. Onder andere Webfreakz en Werner (Werner is geen GoT gebruiker geloof ik, maar wel regelmatig in de server te vinden) hebben regelmatig last dat hun verbinding met de server wordt verbroken, en ik denk dat we eens achter de oorzaak daarvan moeten komen.

[ Voor 48% gewijzigd door DrivinUCrazy op 23-04-2006 17:52 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

DrivinUCrazy schreef op zondag 23 april 2006 @ 17:41:Ik zou het fijn vinden als Sleepie eens wat van zich zou laten horen. Onder andere Webfreakz en Werner (Werner is geen GoT gebruiker geloof ik, maar wel regelmatig in de server te vinden) hebben regelmatig last dat hun verbinding met de server wordt verbroken, en ik denk dat we eens achter de oorzaak daarvan moeten komen.
Klopt, en ook als ik verbind naar de Sleepie-servert krijg ik een melding over:
Can't establish UDP connection, check your firewall! blablabla
. En dat heb ik op andere servers niet? :?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:58
Nee dat klopt. Het ligt aan de server, iedereen heeft dat.

Ik heb ook nog 2 shotjes waaring DrivinUCrazy het van mij verliest dus bij deze mag niemand meer beweren dat DrivinUCrazy onverslaanbaar is. De eerste is puur op skills. De 2e heb ik een shortcut ontdekt (had hem al eerder in gedachten maar niet uitgevoerd). In de laatste seconde pakte dat goed uit op Pain and Suffering. Inmiddels is DrivinMeCrazy ;) op de hoogte en is het dus oppassen geblazen dat hij je daar niet helemaal gaat ownen.

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y38/MGParanoiD/pwned1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y38/MGParanoiD/pwned2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:11

krvabo

MATERIALISE!

Een 1:12 is ook vrij simpel haalbaar op Pain & Suffering zonder shortcut hoor :?
En met een beetje finetunen moet ik die 7ms ook er nog wel af kunnen halen :+

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom jammer genoeg eigenlijk nooit meer in GoT servers. Overal wordt ik zeg maar 'weggepest'.
Kinderen zitten je de hele tijd uit te schelden als je wint, laatst werd het me helemaal te bont: ging iemand een vote vragen om mij te bannen omdat ik een vote voor een volgende baan in het leven riep.
Tot overmaat van ramp werd ik ook nog daadwerkelijk gebanned.
Ook als buitenlanders op een nederlandse server komen worden zij uitgescholden :r

Nu speel ik al hele weken op duitse en franse servers, daar is het niveau toch wel aanmerkelijk hoger (en dan bedoel ik niet het race niveau).

ps. ik speel onder een andere naam dan m'n GoT-nick. En het zijn tevens GEEN members van GoT die deze wanpraktijken uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
http://members.home.nl/dj.../Titan%20A1%20(S-Way).rar

http://members.home.nl/dj...20(Round%20n%20Round).rar

http://members.home.nl/dj.../Titan%20A3%20(Tubes).rar

Ik presenteer me eerste 3 tracks :) Waarschijnlijk zijn ze niet moeilijk voor jullie (maar ik hoop wel leuk) :P
Ik hoor graag wat jullie er van vinden.

Veel plezier er mee!

Ze zijn ook te downloaden en dan te renamen in .zip (als je geen WinRAR hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Uhm Saturnus,

heb ze net gedownload alleen raar dat je die Skin troep erbij doet die ik toch eruit knikker :+

Heb A1 1x gefinished met een tijd van 45:19 (wat nóg beter kan want knalde paar keer tegen de kanten) en kreeg gelijk het bericht "You just beat SaturnusDJ's high score!". Oftewel je hebt nog veel werk te doen :Y) Verder wel een prima race voor op een server aangezien er een goede techniek nodig zal zijn om snel (ler te gaan dan 45:19 die echt wel sneller kan :) ) te gaan.

A2, die 1e rij loopings is gaaf, met beetje oefenen kan je daar volgas doorheen met 800km/h :+
Leuke track, alleen zou ik wat aan de finish doen want ook daar vlieg je met 800km/h door die hoge looping heen en 9/10x vlieg je net naast de track 8)7

A3, die 1e looping is gaaf, alleen jammer bij de uitgang dat net na dat korte bochtje je soms tegen die checkpoint knalt, en soms rijdt je net te hard zodat je vliegt over die boosters waardoor je de volgende looping niet meer kan halen. Misschien na dat sprongetje bij de finish nog wat boosters neerzetten?

En check ook al je tracks op eventuele shortcuts. Verder nice tracks :)

edit:

A1 : 40:52 (beat your time)
A2: 1:06:52
A3: 57:81 (beat your time)

[ Voor 53% gewijzigd door webfreakz.nl op 24-04-2006 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Tnx, ik weet dat ik zelf nog een beetje me race skills moet tunen :9
Die 'advertentie' is een bordje waar een avatar van me opstaat met bedankbericht voor het rijden van de baan...(hopen dat er geen file voor dat bord komt :P )

A2: Daar is het bij de finish de bedoeling dat je zo hard gaat dat je uiteindelijk achterstevoren over de finish gaat...(tenminste dat kon ik niet voorkomen :P )

A3: De racer pesten :P Hierdoor moeten ze wel op de rem :P

Alles wat je hebt gezegd zal ik wel meenemen in mijn volgende tracks.

[ Voor 41% gewijzigd door Saturnus op 24-04-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:23
Lekker gereden op Sleepie. Probeer mijn baan ook eens, (1e die ik gamaakt heb) ben wel benieuwd naar de tijden die daar gehaald worden. PS pas op bij de finish :P

http://tmn.sleepie.nl/tracks/shorttrack.Challenge.Gbx

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:51

Infinchible

Woef!

Het was net inderdaad weer lekker rijden op Sleepie, op een gegeven moment was ongeveer de helft van GoT! Heel gezellig allemaal :) !

Hier nog 2 leuke plaatjes, eentje van 1 honderdste per persoon. En eentje van mij tussen de masters!!

Afbeeldingslocatie: http://img189.imageshack.us/img189/7599/tmgot23jo.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img189.imageshack.us/img189/8792/gottm2gm.th.jpg

Later in de avond zal ik wel weer aanwezig zijn! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Je bent de screenshot vergeten van I-9 waar ik 13:36 had en DrivinUCrazy had 13:38 :7

Ja ik weet dat die sneller kan maar het is een race waar je puur geluk moet hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan

.daan

mach2 schreef op maandag 24 april 2006 @ 20:33:
Lekker gereden op Sleepie. Probeer mijn baan ook eens, (1e die ik gamaakt heb) ben wel benieuwd naar de tijden die daar gehaald worden. PS pas op bij de finish :P

OMG wat een finish 8)7
Had na 5 pogingen ff geen zin meer, zal hem morgen wel eens uitrijden ;)

@webfreakz.nl: Jullie snappen het ook allebei niet he, je moet 13:37 rijden natuurlijk :+

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Daantjuh schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:20:
[...]

OMG wat een finish 8)7

@webfreakz.nl: Jullie snappen het ook allebei niet he, je moet 13:37 rijden natuurlijk :+
Leuk he die finish :P , ff op het laatste moment die snelle tijd verprutsen hehehe.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 22:01

Klippy

Still Game

Die 1/100e vond ik wel erg sterk, dat lukt je nooit meer op zo'n baan.
Alleen jammer dat het geen 3 GoT tags op rij waren... of niet mach2? :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
O-)

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Daarnet weer even op de [GoT]Sleepie server rondgehangen en daar reed ik net, paar minuten geleden, een potje. Een minuut voordat het potje beeindigd zou worden stond ik met ongeveer een seconde voor op nr. 2 (track van 43 sec.). Maar op dat een minuutje voor tijd krijg ik dus de melding dat de verbinding verbroken wordt :( . Krijg ik nu nog wel de punten van die race of ben ik die nou gewoon kwiijt?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

Saturnus schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:53:
http://members.home.nl/dj.../Titan%20A1%20(S-Way).rar

http://members.home.nl/dj...20(Round%20n%20Round).rar

http://members.home.nl/dj.../Titan%20A3%20(Tubes).rar

Ik presenteer me eerste 3 tracks :) Waarschijnlijk zijn ze niet moeilijk voor jullie (maar ik hoop wel leuk) :P
Ik hoor graag wat jullie er van vinden.

Veel plezier er mee!

Ze zijn ook te downloaden en dan te renamen in .zip (als je geen WinRAR hebt)
Ik heb alleen de A2 gedaan, die was wel leuk :) Heb ze alle 3 op mijn server gezet. ([GoT] Netfinity) Server staat meestal alleen 's avonds aan, als er nog mensen op zitten als ik naar bed ga ook 's nachts.
mach2 schreef op maandag 24 april 2006 @ 20:33:

Deze zet ik ook wel op mijn server, ook nog niet gespeeld...

Als jullie het niet goed vinden, moet je het maar zeggen. :o Meer banen kun je sturen naar got-netfinity (at) hotmail.com.

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:51

Infinchible

Woef!

Daantjuh schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:20:
[...]

OMG wat een finish 8)7

Ons aller Chills had het fatsoen om het eventjes netjes voor te doen vanavond! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img267.imageshack.us/img267/3628/gottm13371mw.th.jpg

sorry korpo! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkorpo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-09 15:13
Hahah was net onderweg:P maar je screenie is beter:D

edit hier nog ff een tweetal screenies met een GoT top 3 en een toch wel redelijk superoverwinning van mezelf:P

[img=http://img174.imageshack.us/img174/5549/screen16wp.th.jpg]

[img=http://img174.imageshack.us/img174/7472/screen27ad.th.jpg]

[ Voor 90% gewijzigd door djkorpo op 25-04-2006 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Finch85 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 01:23:
[...]

Ons aller Chills had het fatsoen om het eventjes netjes voor te doen vanavond! _/-\o_

[afbeelding]

sorry korpo! :>
en het leuke is dat dit pas de eerste keer is dat deze track me fatsoenlijk is gelukt...

btw...13.30 moet mogelijk zijn.....want ik moets nog heel wat bijsturen om bij de finish te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ikke! schreef op maandag 24 april 2006 @ 23:12:
[...]

Ik heb alleen de A2 gedaan, die was wel leuk :) Heb ze alle 3 op mijn server gezet. ([GoT] Netfinity) Server staat meestal alleen 's avonds aan, als er nog mensen op zitten als ik naar bed ga ook 's nachts.
Vet man! Ik zal proberen om op de server te zijn vanavond (en anders morgenavond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Mr. Detonator schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 01:57:
[...]

en het leuke is dat dit pas de eerste keer is dat deze track me fatsoenlijk is gelukt...

btw...13.30 moet mogelijk zijn.....want ik moets nog heel wat bijsturen om bij de finish te komen :)
Mijn PR op I9 is 12.79 ofzo, maarja dat is puur geluk hebben met op dat platform terecht komen zodat je weer perfect weg kan rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Net nog wat pics gemaakt tijdens het racen. Ik had belooft ze te posten op GoT dus hier zijn ze :) .

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~floort/GoT/GoT1.JPG
he... 4 afbeeldingen die niet opgebouwt kunnen worden?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~floort/GoT/GoT2.JPG
fuck 8)7

nog wel een GoT 123tje: (clickable)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~floort/GoT/GoT3.JPG

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-09 22:30
Op welke server rijd GoT ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik ga ook weer spelen :P

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Waar? :)

En we (lees: de aardig vaste clan op [GoT]Sleepie) mogen wat races bedenken die erop mogen te staan! Heb net contact gehad met Mr.Sleepie en die had geen tijd / andere interesses en nu mogen wij daarvoor zorgen. Dus kom maar op! Ik zat zelf te denken aan een paar van Saturnus' races (zie vorige pagina) en misscihen die shorttrack van Mach2? Dus blaat maar raak!

[ Voor 57% gewijzigd door webfreakz.nl op 25-04-2006 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan

.daan

Onder andere op [GoT] Sleepie, waar ik nu ook maar weer eens ff ga kijken ;)

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
webfreakz.nl schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:51:
[...]

Waar? :)

En we (lees: de aardig vaste clan op [GoT]Sleepie) mogen wat races bedenken die erop mogen te staan! Heb net contact gehad met Mr.Sleepie en die had geen tijd / andere interesses en nu mogen wij daarvoor zorgen. Dus kom maar op! Ik zat zelf te denken aan een paar van Saturnus' races (zie vorige pagina) en misscihen die shorttrack van Mach2? Dus blaat maar raak!
Dunno, effe downen en installen :)

Stel maar wat voor ik doe wel effe mee

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-09 22:30
Daantjuh schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:53:
[...]

Onder andere op [GoT] Sleepie, waar ik nu ook maar weer eens ff ga kijken ;)
Wat een bout maps draaien jullie daar zeg :>,

Kblijf wel op de boost server rond karren ... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-09 15:53
Ik ben ook lid van het GoT team:

[GoT]Don Juan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

EyeWitness schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 19:19:
[...]

Wat een bout maps draaien jullie daar zeg :>,
Ja daarom kan je nu ook met tips komen welke races we kunnen toevoegen daar :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ik heb laatst twee banen gemaakt.

http://tmn.sleepie.nl/tracks/Baan_zonder_naam.Challenge.Gbx
http://tmn.sleepie.nl/tracks/Sky_Track.Challenge.Gbx

Deze mogen van mij wel uitgetest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Ik ga nu spelen [GoT] Fwnk

probeer wel op een got server te komen

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Voor [GoT]Sleepie zou ik Super Slalom van Janoz willen voorstellen: hier te vinden.

Verder zou ik persoonlijk graag een of meerdere banen van Ganjarider zien, maar die zullen sommige mensen misschien te moeilijk vinden, dat weet ik niet.

[edit] Nog wat voorstellen uit de all-time-favourites van TMX:
Dutch Delight van Ganjarider
Ahead is a Blur van Irondragons
Back for Nations van Andree

[ Voor 62% gewijzigd door DrivinUCrazy op 25-04-2006 21:05 . Reden: verkeerde link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:29
Ik heb wel graag moeilijk banen ;) Probeer ze dan gewoon een beetje af te wisselen zodat iedereen het wel leuk blijft vinden...

Verder weet ik niet of het mogelijk is, maar een variabele tijd voor banen lijkt me wel een goed idee? Sommige zijn echt te lang / moeilijk om binnen 6 minuten een degelijke tijd neer te zetten terwijl andere juist saai worden na zo'n tijd.

En eigenlijk hoef ik niet de "standaard"-custom banen, is wel leuk, maar ook wat nieuwe.

[ Voor 12% gewijzigd door OnTracK op 25-04-2006 21:32 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Ik heb graag banen waar je overal vol gas kan, dat maakt het uiteindelijk leuk om uit te zoeken waar je nog wat tijd kunt pakken.

-Dutch Delight van Ganja Rider
-Open Your Eyes van Irondragons
-Ride van Irondragons
-TMN Compo 1 van Sabaku

Dit zijn allemaal van zulke tracks, jullie zullen ze vast wel kennen.

[ Voor 123% gewijzigd door mach2 op 25-04-2006 23:58 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan

.daan

mach2 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 23:16:
Ik heb graag banen waar je overal vol gas kan, dat maakt het uiteindelijk leuk om uit te zoeken waar je nog wat tijd kunt pakken.
Daar is de baan Ignition (die er nu op staat) wel een goed voorbeeld van, net zoals Hellraiser. Die morgen wel blijven wat mij betreft.

Verder uit de huidige lijst: Racing Silo, The Widowmaker en Enrage zijn wel leuk, en van de standaardtracks G-0 en G-7, misschien I-3 als afwisseling (en omdat ik dan tenmninste ook eens win ;) )

De rest mag wat mij betreft vervangen worden, wat moeilijker maakt niet uit.

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Ahead is a Blur mag er wmb sowieso op, die track blijft gewoon subliem. :)
edit:
Net even gereden op ktd's linux custom. :)

Dit is niet een pats-screen met punten, maar eerder dat ik daadwerkelijk beter aan het worden ben. Ik heb sowieso laatst de sensitivity van m'n gamepad in TM:Nations een stuk hoger gezet, en het verschil valt duidelijk te merken. :)

De score is behaald op Flying High van Sonic. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/898346f71d83d071f4ce9e6e47642c7e/thumb.png

[ Voor 80% gewijzigd door pasta op 26-04-2006 01:31 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
OnTracK schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 20:54:
Ik heb wel graag moeilijk banen ;) Probeer ze dan gewoon een beetje af te wisselen zodat iedereen het wel leuk blijft vinden...

Verder weet ik niet of het mogelijk is, maar een variabele tijd voor banen lijkt me wel een goed idee? Sommige zijn echt te lang / moeilijk om binnen 6 minuten een degelijke tijd neer te zetten terwijl andere juist saai worden na zo'n tijd.

En eigenlijk hoef ik niet de "standaard"-custom banen, is wel leuk, maar ook wat nieuwe.
Wellicht is het wat voor toekomstige versies van SM, FAST of onyx om een tijd per track op te geven. Vooralsnog is dit niet mogelijk (naar mijn weten), mits je er zelf bij bent. Je kan namelijk wel de tijd opgeven voor de volgende track.

[ Voor 3% gewijzigd door daPet op 26-04-2006 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

pasta schreef op woensdag 26 april 2006 @ 00:31:
Ahead is a Blur mag er wmb sowieso op, die track blijft gewoon subliem. :)
edit:
Net even gereden op ktd's linux custom. :)
Tja, leuke server wel maar 1) Weinig tracks, na 1,5 uur heb je alweer dezelfde? 2) Er zijn niet zulke goeie mensen als bij KTD's Expert ofzo 3) Er zijn races die ik niet ken en rijdt hem 1x met 20x tegen de rand aan, ik finish, en ben 4e :?

Moet iedereen ook zoveel moeite doen om punten te krijgen? Ik heb nu een ±3000 ranking maar het schiet allemaal niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om alle persoonlijke records op alle banen te exporteren. Ik wil een overzicht zodat ik deze erbij kan houden als ik online aan het spelen ben. Dan weet ik ook wat mijn beste tijd is en hoeveel ik er tijdens de races vanaf zat, ik dat namelijk onmogleijk onthouden van 90 banen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slingertj3
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:51
Het is een zeer leuk spel;) speel het ook sindskort
voor een volgende lan staat die op de planning ik zie wel of het wat word:)
voor diegene die twijfelen gewoon gaan spelen en geef het niet op het lukt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
webfreakz.nl schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:43:
[...]

Moet iedereen ook zoveel moeite doen om punten te krijgen? Ik heb nu een ±3000 ranking maar het schiet allemaal niet op...
ja...dat merk ik ook al

lijkt wel of het vanaf de 2500-3000 heel langzaam gaat...maar dat is eigenlijk ook logisch, omdat je dan tegen de beste van de wereld moet gaan spelen om nog een beetje punten te halen...

voor een hogere ranking dan 1000 moet je toch echt de servers gaan zoeken waar top 500-1000 players zitten....en daar kan 't soms nog vrij moelijk zijn om in de top10 te eindigen :?

sta nou op iets van 1300...heb ook al op 1200 gestaan, maar ben weer een beetje afgezakt, omdat ik een paar dagen niet zo veel heb gespeeld.

3e van nieuw zeeland inmiddels :7

Afbeeldingslocatie: http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_-SswL-Chills.png

[ Voor 11% gewijzigd door Mr. Detonator op 27-04-2006 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Is er een mogelijkheid om eigengemaakte banen op de GoT server te zetten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

We zijn momenteel bezig met een selectie van banen voor [GoT]Sleepie, dus zet ze gewoon op de sleepie exchange server, en post een linkje hier. Als ze in de smaak vallen, zou het best kunnen dat ze op Sleepie worden gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.dereuswebdesign.nl/trackmania/title_update.gif

Custom GoT-carskin 2

Afbeeldingslocatie: http://www.dereuswebdesign.nl/trackmania/custom_skin/NL_GOT2.gif
Made by DUTCH-FALCON

Je moet dit zip bestandje onuitgepakt in de volgende map zetten:

..\GameData\Skins\Vehicles\StadiumCar\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Ik heb even drie van mij favorite zelf gemaakte banen geupload:

Kartingblock
Manyways
Elvis Has Left The Building

Ik hoop dat er eentje goed genoeg is ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Jaaaah, mooie skin weer DUTCH-FALCON. _/-\o_
Ik gebruikte altijd versie 1.0 maar ga nu overstappen naar versie 2.0 :)

[ Voor 6% gewijzigd door CNS op 27-04-2006 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 23:53
woei.. post ik mijn baantjes ook maar eens :D
[GoT]Eeruku ingame ;)

http://nations.tm-exchang...arch&mode=1&id=91351#auto

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan

.daan

Vet! Die ga ik maar eens proberen :)

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Laatst online: 28-09 05:17
Hoe maak je die? Vast niet met de ingame klieder tool...

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Falcon2107 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:47:
Custom GoT-carskin 2

[afbeelding]
Made by DUTCH-FALCON

Je moet dit zip bestandje onuitgepakt in de volgende map zetten:

..\GameData\Skins\Vehicles\StadiumCar\
Ik heb hem geïnstaleerd, maar ben er toch niet helemaal tevreden. De rode kleur wordt in het spel nogal roze weergeven bij mij. Ik weet niet of anderen dit ook hebben, maar het ziet er imho een beetje 'fout' uit. Voor de rest is het een top skin :) . Wel droog om Henk op de voorkant van de helm te plakken >:)

En @ Gremlin: :( je bent te snel voor me ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Just_I op 27-04-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Mooie skin Falcon!

Kan iemand mij vertellen hoe ik een *.3ds echt als skin in de game krijg, na het omzetten door de launcher van TMN moet er nog iets gebeuren wat ik niet snap :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Net 1e map waar ik ook echt finishte (map ervoor was nog 2 seconden bezig toen ik joinde) op Only Boost Server. Ik geloof dat de map Jump For Weed heette. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ec36cc330ec2024ce61a07a971f76ec3/thumb.png

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
pasta schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:39:
Net 1e map waar ik ook echt finishte (map ervoor was nog 2 seconden bezig toen ik joinde) op Only Boost Server. Ik geloof dat de map Jump For Weed heette. :)

[afbeelding]
Meest gestelde vraag op die server :"waarom zo weinig tijd?" :O

Het is trouwens wel een geinige server, snelle korte maps.
Lijkt me niet dat ik iets nieuws vertel maar dat is dus het idee achter een boost server.
Rondes van 2 minuten op korte tracks, zo kun je dus 30 keer punten scoren in een uur.
Korte tracks zijn ook nog eens sneller te leren dus je bent al gauw competatief.
Het nadeel is vaak dat je net iets nieuws vind waardoor je sneller kunt en dan is de tijd alweer voorbij. :+

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ik heb gister de B serie geopend van mijn tracks :P daar gaat het meer om echt racen ipv stunts/race....ook meer skils...

Hier is hij te vinden:
http://nations.tm-exchang...=trackshow&id=159922#auto
(Alle tracks zijn hier (http://nations.tm-exchang...cksearch&mode=1&id=150349) te vinden)
Zeg gerust wat je ervan vind

Vanaf nu ga ik me wat meer op het maken van tracks concentreren omdat ik niet echt super goed ben in het racen zelf...

Oja...kan iemand a.u.b. op mijn vorige vraag antwoord geven (voordat het over het hoofd wordt gezien :P) ik vind dat wel geining :9

[ Voor 17% gewijzigd door Saturnus op 27-04-2006 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan

.daan

Ik heb morgen weinig tijd denk ik, maar ik zal zaterdag je tracks een uitproberen. Commentaar volgt ;)

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kun je eigenlijk favoriete servers aanmaken, het is nu best lastig om je favo servertje terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Good Fella schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:54:
Ik heb even drie van mij favorite zelf gemaakte banen geupload:

Kartingblock
Manyways

Ik hoop dat er eentje goed genoeg is ^^
Zou iemand die uit willen proberen (voor de [GoT] Sleepie server)? Ik vind ze zelf wel goed gelukt namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan

.daan

Saturnus schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:35:
Ik heb gister de B serie geopend van mijn tracks :P daar gaat het meer om echt racen ipv stunts/race....ook meer skils...

Hier is hij te vinden:
http://nations.tm-exchang...=trackshow&id=159922#auto
Aardige track, maar misschien een beetje aan de korte kant. Wel leuk om uit te moeten zoeken welke weg het snelste resultaat oplevert!
Good Fella schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:48:
[...]

Zou iemand die uit willen proberen (voor de [GoT] Sleepie server)? Ik vind ze zelf wel goed gelukt namelijk :)
Dit is niet echt mijn soort tracks, hoewel het idee van indoor racen leuk bedacht is. Even kort commentaar:

-Elvis: Tsja, zoek de goeie finish. Ik ben niet zo'n fan van "nep finishes", heb liever gewoon één parcours.

-Manyways: Leuk idee, meerdere tracks. Maar misschien is het leuker als de tijd voor elke track dichter bij elkaar ligt, zodat het echt een uitdaging is om de snelste te vinden. Ik heb nu het idee dat er nogal grote verschillen tussen zitten, maar dat kan ook komen omdat ik ze nog niet allemaal geprobeerd heb (verschil tussen goud en author's medal is ruim 10 seconden op een track van 30 seconden?).

-Kartingblock: Te lang. Drie minuten voor één ronde is wat mij betreft wat veel van het goede, hoewel het idee van de track leuk is. Het gaat er echt om om perfecte bochten te rijden. Ik kwam wel na twee minuten ongeveer een schans tegen waar ik echt geen idee had waar ik naar toe moest, en eerlijk gezegd had ik geen zin om wéér twee minuten te rijden om nog een poging te doen ;)

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Hier volgt een lange lap tekst met beoordelingen van banen voor de [GoT]Sleepie server. Als je dit wil overslaan, klik dan hier om naar de post met de samenvatting te gaan.

Nog een opmerking voordat de beoordelingen komen: Als mijn commentaar niet bevalt, wees dan gerust boos. Ik geef alleen maar mijn mening, imho precies waar je om gevraagd hebt. Ik probeer wel te onderbouwen wat me niet bevalt, en geef bij sommige banen exact aan wat ik zou aanpassen.

Gepost en gemaakt door Mystic_Jack (ingame als Larrs):

Baan zonder naam
Een goede baan die “spring-skills” vereist, zodat je goed landt en genoeg snelheid overhoudt voor de volgende sprong. Deze baan is heel goed te doen voor iedereen, en toch spannend. Ik denk dat de tijden hier dicht bij elkaar komen te zitten.

Puntje ter kritiek:
Afbeeldingslocatie: http://img238.imageshack.us/img238/3308/baanzondernaam0tn.th.jpg
Deze laatste 3 palen zou ik weghalen, anders heb je te weinig snelheid voor het sprongetje erna. Imho is dat bij een baan van 1:20 een te zware straf voor een klein foutje.

Sky Track
Met een duur van tussen de 40 en 45 seconden is deze heel geschikt om iemand anders af te troeven. Er zitten genoeg plaatsen in de baan om aan de details te werken en er nog enkele honderdsten van af te snoepen. Van mij mag deze zo op Sleepie, niets meer aan veranderen.

Gepost door pasta:
Flying High van Sonic.

Deze kende ik al van andere servers. Deze bevalt mij wel, en is sowieso vrij populair. Deze baan heeft een lekkere flow

Gepost door Good Fella:

VenS Kartingblock
Deze baan vind ik niet geschikt voor de server van Sleepie. Het is een leuke, technische baan, dat is waar. Wat dat betreft niets dan lof. Wat is dan het probleem? 2 dingen: de lengte van de baan en het decor.
Ik zette een tijd neer van 2:24, met wat fouten. Stel dat er nog 15 seconden van af kunnen, dan zitten we nog ruim over de 2 minuten. Voor een online game is me dat te lang. Voor mijn part maakt hij er 2 banen van van iets meer dan een minuut. Dan wordt het ineens een stuk interessanter.
Spijker_Bentos houdt er van om zijn creaties te overkappen. Ik snap ook wel dat dat bij een kartbaan hoort, en ik vind het ook mooi. Maar ik had te vaak dat het spel schokte, en dat heb ik met trackmania al niet zo vaak. Ik ben dus wat huiverig dat deze ronde onspeelbaar is voor degenen die het wat minder hebben getroffen met hun pc.

Manyways
Hetzelfde als VenS Kartingblock: teveel voor de tragere pc’s. Er zouden meerdere routes zijn naar de finish. Ik zou het niet weten, ik heb er maar één getest. Deze bouwstijl van banen kan mij niet bekoren. Sorry.

Ook deze baan heeft het voor mij niet. Wederom (te) veel decor, maar wat ik hier ernstiger vond was dat de baan, toen ik hem uitgereden had, mij niet meer kon uitdagen om een snellere tijd neer te zetten.

Gepost en gemaakt door SaturnusDJ:
Titan A1 (S-Way)
Sorry, maar deze vind ik maar niets. Na de start wat turbo’s en een looping, daar is niets mis mee. Direct na de looping komt een tricky jumpje, dus dat is heel goed. Maar daarna gaat het echt mis. Na een rechts-links combinatie komt er een ontzettend lang recht stuk van turbo’s.
Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/1660/titana1swaya6je.th.jpg De bocht erachteraan past er absoluut niet bij.

Op het volgende screenshot zie je die bocht:
Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/3338/titana1swayb1be.th.jpgHier is dus absoluut geen flow in te ontdekken. Dan gaan we door naar boven. Daar kom je bij wat turbo’s die zó \/\/ lopen. Ook hier is geen flow te ontdekken.
Vanaf hier tot aan de finish is het dan weer wel goed. Conclusie: SaturnusDJ, je kunt het vast wel, maar deze baan is het absoluut niet.

Titan A2 (Round n Round)
Mja, ik weet niet of deze baan wel tussen de rest van de banen op Sleepie past. Heel veel loopings, voor degene die daar van houdt. Ook over deze baan wil ik meer meningen horen.
Ik zeg niet dat het een slechte baan is, maar deze is gewoon niet mijn smaak.
Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/3258/nround1sf.th.jpg
Puntje ter verbetering: stap af van dit soort ontzettend lange rechte stukken van turbo’s. Zeker, als je dat doet kun je minder loopings achter elkaar zetten. Maar het leuke van loopings is het ingaan en het uitkomen ervan. Iedere looping daartussenin beschouw ik gewoon als een recht stuk: je hoeft alleen maar de kant niet te raken door een ietsje bij te sturen.

Titan A3 Tubes
Dit ziet er veelbelovend uit:
Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/9066/titana3tubes6lz.th.jpg
En dat is het ook! Let wel, hij is best pittig, maar deze baan uit je A serie bevalt me wel.

Titan B1 (Split)
Hier kan ik kort over zijn. Hij is leuk. Deze baan richt zich wat meer op de techniek, en dat is alleen maar goed.
Wel nog een klein ideetje: er zijn meerdere routes naar de finish. Daar is er één beduidend sneller van, wel 5 tot 6 seconden. Dat is op 30 seconden behoorlijk veel. Probeer de snelle route wat af te remmen, en/of de tragere wat sneller te maken. Gelijktrekken dus. Dan moet iedereen de bij zichzelf passende route zoeken, wat het alleen maar leuker maakt.

Gepost en gemaakt door 3ClipZ (ingame als Eeruku):

Fruity Loops
Een heerlijke baan met een hoge snelheid.
Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/3859/fruityloops3xw.th.jpgHet geintje op dit screenshot heeft me even gekost voordat ik doorhad dat dit op volle snelheid kan. Dat is wel leuk om te weten, want dat komt in meerdere banen van deze maker terug.
Deze baan is goed te doen voor iedereen. Klein nadeeltje: deze baan kostte mij 1:27. Dat is misschien ietsje te lang, maar ik denk dat iedereen deze baan snel onder de knie kan krijgen, zodat de tijd geen probleem hoeft te zijn voor degenen die de baan nog moeten leren.

Twist Fly Spin & Turn
Deze baan heeft van start tot finish een goede flow. Heerlijke stunts, maar toch voor iedereen te doen. Een aanrader dus. De sprong naar de finish gaat lekker soepel; de afstand van sprong tot finish klopt vrij goed. (ik moest een ietsje bijremmen)
Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/7930/twistflyspinturn9ve.th.jpg

Vertical Insanity
Deze is wat moeilijker dan de andere banen van Eeruku, maar ook deze is gewoon goed.

Nuts.. Just.. Nuts!!
Weer een heerlijk snelle baan, waar een mooie strijd op mogelijk is. Wat mij betreft een aanrader.
Afbeeldingslocatie: http://img238.imageshack.us/img238/1473/nutsjustnuts3td.th.jpg

Stunts aplenty
Persoonlijk denk ik dat deze ook geschikt is voor [GoT]Sleepie. Ik word zelf wel blij van deze baan, maar ik wil de mening van anderen over deze baan horen. Ik ben een voorstander van een felle strijd, en de daarbij horende kleine verschillen. Ik ben bang dat op deze baan de verschillen te groot worden, zoals nu op Pain and Suffering het geval is. Ik kan me voorstellen dat de lol er voor sommigen dan snel van af is.

[ Voor 4% gewijzigd door DrivinUCrazy op 28-04-2006 15:59 . Reden: opmaak ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Samenvattend:
Zijn de banen geschikt voor op [GoT]Sleepie?

Larrs - Baan zonder naam --> ja :)
Larrs - Sky Track --> ja :)
Sonic. - Flying High --> ja :)
Spijker_Bentos - VenS Kartingblock --> Nee
Spijker_Bentos - Manyways --> Nee
Spijker_Bentos - Elvis Has Left The Building --> Nee De banen van Spijker_Bentos zijn niets voor mij. Dat is gewoon een kwestie van smaak. Als hij het decor vermindert, kan het misschien nog leuk worden.
SaturnusDJ - Titan A1 (S-Way) --> Nee
SaturnusDJ - Titan A2 (Round n Round) --> Twijfel
SaturnusDJ - Titan A3 Tubes --> Ja :)
SaturnusDJ - Titan B1 (Split) --> Ja, maar kan misschien beter wat worden aangepast.
Eeruku - Fruity Loops --> Ja :)
Eeruku - Twist Fly Spin & Turn --> Ja :)
Eeruku - Vertical Insanity --> Ja :)
Eeruku - Nuts.. Just.. Nuts!! --> Ja :)
Eeruku - Stunts aplenty --> Wat mij betreft wel, maar ik wil meer meningen horen.

[ Voor 7% gewijzigd door DrivinUCrazy op 28-04-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Ik ga vanavond ook deze banen eens testen en zal mijn vevindingen posten.
Ik kom geregeld op de Sleepie server en als ik dan mee kan stemmen over de banen dan laat ik dat niet liggen natuurlijk :)

Mooie samenvattingen en onderbouwing overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
@DrivinUCrazy

Tnx voor een bijna review :P
Aan de kortheid van die B1 had ik eigenlijk nog helemaal niet gedacht ( 8)7 )
Ik ga nu aan nog één beginnen en zal hem langer maken, met meer variatie en als er multi routes komen ze zo gelijk mogelik te laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
DrivinUCrazy, wellicht heb je ook wat commentaar op mijn tracks? ;)

Uitgebreid is niet nodig, daar zijn het er te veel voor denk ik :P Maar wat zijn toppers en wat zijn blunders? Op TMX wordt genoeg gedownload maar (bijna) niemand comment of award. Zijn mijn tracks dan zo...slecht/standaart?
Het is ook vaak maar een klein groepje mensen wat blijft terug komen op de server (XS4TMN).

[ Voor 12% gewijzigd door daPet op 28-04-2006 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

@DrivinUCrazy en rest:

Ik heb offline een track staan die Down(hill) ofzo heet. Hij staat niet op TrackmaniaExchange. Maar ik vind het een gave track en je moet echt skills hebben om ook maar te finishen :)

Zal hem wel ff uploaden: www.webfreakz.nl/zooi/Vendetta01_Downhill.Challenge.Gbx :)

[ Voor 13% gewijzigd door webfreakz.nl op 28-04-2006 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

daPet schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 17:58:
DrivinUCrazy, wellicht heb je ook wat commentaar op mijn tracks? ;)

Uitgebreid is niet nodig, daar zijn het er te veel voor denk ik :P Maar wat zijn toppers en wat zijn blunders? Op TMX wordt genoeg gedownload maar (bijna) niemand comment of award. Zijn mijn tracks dan zo...slecht/standaart?
Het is ook vaak maar een klein groepje mensen wat blijft terug komen op de server (XS4TMN).
Nu heb ik me wat op de hals gehaald natuurlijk. :P
Ik zal het eens doorkijken...

OMG, 37 banen.
Ik heb de komende week vrij, dus ik zal wel er eens een poging aan wagen. Ik laat dan wel weten welke ik de beste banen vind, zodat ook die doorgesluisd kunnen worden naar Sleepie. Commentaar zal dan wel zoiets zijn als: Subliem/Goed/Net niet/Waardeloos.*

*Streep door wat niet van toepassing is

Trouwens, ik kan wel blijven verzamelen, en naar mijn mening kunnen we niet genoeg banen hebben, maar de leuke banen (dat zijn ze toch allemaal, als we nu ons werk goed doen :? )moeten we wel nog eens terugzien natuurlijk. Hoe wordt dat aangepakt? Random banen kiezen uit de lijst? En hoe lang wordt die lijst eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

FastLane van DerFeineHerr mag an sich ook wel gereviewed worden voor [GoT] Sleepie's server. :) Lekker snelle track, niet te lang (mijn record staat vlak boven 1:00) en goed te doen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Ik heb vanavond de banen eens even bekeken en dit zijn de uitkomsten:

Larrs - Baan zonder naam --> Twijfel :/
Larrs - Sky Track --> ja :)
Sonic. - Flying High --> ja :)
Spijker_Bentos - VenS Kartingblock --> Nee
Spijker_Bentos - Manyways --> Nee
Spijker_Bentos - Elvis Has Left The Building --> Nee
SaturnusDJ - Titan A1 (S-Way) --> Nee
SaturnusDJ - Titan A2 (Round n Round) --> Nee
SaturnusDJ - Titan A3 Tubes --> Ja :)
SaturnusDJ - Titan B1 (Split) --> Ja :)
Eeruku - Fruity Loops --> Jajaja :)
Eeruku - Twist Fly Spin & Turn --> Jajaja :)
Eeruku - Vertical Insanity --> Jajaja :)
Eeruku - Nuts.. Just.. Nuts!! --> Nee
Eeruku - Stunts aplenty --> Jajaja :)

De banen van Eeruku zijn mij wel het beste bevallen. Hele mooie banen en lekker op te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Hmm, jullie willen dus wat sneller banen (racing)? En wat minder decor. Ik heb toch wat tijd over dus zal nog eens wat leuke banen maken. Die zal ik vervolgens weer hier plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
eXistenZ_NL schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:25:
Hoe maak je die? Vast niet met de ingame klieder tool...
Ja zeker wel. Met een beetje oefening, valt het kliederen wel mee.
Just_I schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:58:
[...]

Ik heb hem geïnstaleerd, maar ben er toch niet helemaal tevreden. De rode kleur wordt in het spel nogal roze weergeven bij mij. Ik weet niet of anderen dit ook hebben, maar het ziet er imho een beetje 'fout' uit. Voor de rest is het een top skin :) . Wel droog om Henk op de voorkant van de helm te plakken >:)
De kleur is standaard ook een beetje roze kijk maar in de balk. Maar in het spel is het idd wel nadrukkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

pasta schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 20:20:
FastLane van DerFeineHerr mag an sich ook wel gereviewed worden voor [GoT] Sleepie's server. :) Lekker snelle track, niet te lang (mijn record staat vlak boven 1:00) en goed te doen.
Ik ben momenteel weer aan het testen, en deze mag er wat mij betreft wel bij. :)

Nu eens uitzoeken welke tracks van DaPet het beste zijn. :P

[edit]:
Komt ie dan, met een schaal van Subliem/goed/voldoende/net niet/waardeloos:
Alpha --> net niet. Laatste checkpoint voor finish is niet geweldig.
Balloons --> :) Goed. Simpel maar technisch.
Bumper --> Voldoende. Probeer het draaien van de baan wat te beperken, dat wordt hier nogal irritant.
Charlie --> :) Goed. Ziet ingewikkeld uit, valt best mee. Verschillende routes die goed op elkaar afgestemd zijn.
Clockwise --> :) Voldoende. Begin is wat saai, maar op het eind wordt het nog leuk. Wil wel graag een ander erover horen.
Cornered --> Hier twijfel ik over. Ik heb deze al online gespeeld. Ik wil ook hier een ander over horen.
Crossroads --> Net niet. Kan niet echt aangeven waarom.
Curves --> Net niet. Deze baan heeft veel blinde bochten. Een keer Eau Rouge (de bocht op Spa Franchorchamps) is wel leuk, maar niet anderhalve minuut lang.
Drop It --> Ondanks de borden is de route in het begin niet echt duidelijk. Hier gaan we iedere keer de vraag krijgen hoe deze moet. Daarom niet geschikt.
Edges --> :) Goed. Multilap van 31 seconden.
Fastlane --> Twijfel. Al eens online gespeeld. Tricky rempuntje hier:
Afbeeldingslocatie: http://img139.imageshack.us/img139/8630/dapetfastlane0zz.th.jpg
Wel een leuke baan, maar waarschijnlijk te lang voor multilap. Wil een ander hierover horen.
Ferry --> :) Goed. Leuke baan, genoeg plaatsen om kleine foutjes te maken, zonder ongenadig afgestraft te worden.
Flightplan --> Voldoende. Bevat een moeilijke sprong, maar is wel te doen.
In Control --> :) Goed. Leuke baan, genoeg plaatsten om kleine foutjes te maken. Verwacht een felle strijd hier.
Indoors --> Absolute no-go. Het decor maakt er een diashow van. Niet uitgereden, dus ken de lengte niet.
Jeffrey's Lot --> :) Goed. Mooie flow, bewust onderbroken met chicanes.
Jumper --> Net niet. Het idee is leuk, maar de veranderende camera maakt de sprong te moeilijk.
Kart --> Net niet. Ben ook hier bang voor een schokkende beelden. :P (te veel decor)
Lawnmower --> Net niet. Net als de meeste mensen rijd ik niet graag op gras, en dat is hier bijna de hele baan.
Looped --> :) Goed.
webfreakz.nl schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 18:50:
@DrivinUCrazy en rest:

Ik heb offline een track staan die Down(hill) ofzo heet. Hij staat niet op TrackmaniaExchange. Maar ik vind het een gave track en je moet echt skills hebben om ook maar te finishen :)

Zal hem wel ff uploaden: www.webfreakz.nl/zooi/Vendetta01_Downhill.Challenge.Gbx :)
Niet meer over deze baan zeuren, deze valt wel in de smaak van iedereen. Absoluut goedgekeurd. :)

Meer beoordelingen volgen later.

[ Voor 80% gewijzigd door DrivinUCrazy op 29-04-2006 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Ey mensen, het lukt mij maar niet om mijn account te reggen op de officiële site, kennelijk heb ik een key nodig die ik niet ken. Weet een van jullie hoe ik mij kan reggen met een goede key (account name is hetzelfde als mijn nickanme hier op GoT). Zou het misschien zo zijn dat er zich al iemand met de naam Just_I geregged heeft en dat ik daardoor mezelf niet aan kan melden? Ik zou alleen niet weten hoe ik dit zou kunnen checken, jullie misschien een idee?

Volgens het forum op TMN kan ik mijn account niet eens aanmelden omdat ik een key nodig heb van TM sunrise oid. Maar toch denk ik dat een groot deel toch niet eens een ander TM spel heeft :?

Net weer even op een Duitse server gespeeld en warempel, ik win :P

Afbeeldingslocatie: http://img137.imageshack.us/img137/8266/lkjsdklfjlkd6hk.jpg
De wedstrijd werd overigens voor mij precies op het goede moment beëindigd door een stemronde die dus lukt :/ .... :+ . Ook die onderste reactie geeft maar weer aan hoe blij duitsers zijn als nederlanders op de server komen.
In de chat kwamen ook van die vage teksten langs: "Ohne Holland fahren wir zum WM" en "Was tun die Niederlände wan sie das WM gewinnnen?" met als antwoord "Der Playstation aus tun" 8)7 . Vage mensen dar in Duitsland hoor :)

[ Voor 50% gewijzigd door Just_I op 29-04-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Just_I schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 15:05:
"Was tun die Niederlände wan sie das WM gewinnnen?" met als antwoord "Der Playstation aus tun" 8)7 . Vage mensen dar in Duitsland hoor :)
ik vind um wel leuk :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.