Trackmania Nations deel 3

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.183 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37494

Ik kan ineens sinds vandaag niet meer online :(

Heeft iemand een idee hoe het komt? Gisteravond laat deed alles het prima. Ik heb alles geprobeerd:

- router gereset
- pc gereset
- spel opnieuw geinstalleerd
- firewall uitgezet

Mijn ISP is Versatel misschien dat iemand anders daar ook last heeft.....

Ik speel het spel al vanaf het begin bijna elke dag zonder problemen en 1 dag voor ik voor de qualifies voor ESWC moet geeft het spel problemen. TOP!

Even voor de duidelijkheid, als ik op update klik zegt het spel ook dat ie niet kan connecten met het internet maar alles verder lijkt het prima te doen 8)7 . alleen het spel doet dus moeilijk.

Alle hulp is welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154453

Anoniem: 37494 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:38:
Ik kan ineens sinds vandaag niet meer online :(
Hier hetzelfde, en ik heb ook Versatel, de 20 mbit (13 mbit dus)

EDIT 8)7 Hey veel succes TaaTje bij het kampioenschap!! Hup Holland _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 154453 op 08-04-2006 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mss een Versatel probleempje dan want hier werkt alles prima?
Ik heb dus geen Versatel.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou heb ik dat versatel modem net gereset, nog steeds niet online met trackmania, maar zie wel ineens een "voice" optie in het modemmenu, was dat al eerder of zijn ze de firmware weer aan het verklooien?

Voice -- Select the Caller ID mode

Here you can choose the caller ID mode.
You can select one of the two caller ID modes: 1. FSK mode 2. DTMF mode
If your telephone only supports DTMF, you can select DTMF to display caller ID on the telephone.
Click ¡°Save/Apply¡±to apply the caller ID configuration parameters.

Heb geen telefonie van versatel trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154453 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 19:21:
Nou heb ik dat versatel modem net gereset, nog steeds niet online met trackmania, maar zie wel ineens een "voice" optie in het modemmenu, was dat al eerder of zijn ze de firmware weer aan het verklooien?

Voice -- Select the Caller ID mode

Here you can choose the caller ID mode.
You can select one of the two caller ID modes: 1. FSK mode 2. DTMF mode
If your telephone only supports DTMF, you can select DTMF to display caller ID on the telephone.
Click ¡°Save/Apply¡±to apply the caller ID configuration parameters.

Heb geen telefonie van versatel trouwens.
Goed, ISP probleem dus :(

Ik werk zelf bij Versatel.... Ik ben het NOC wel ff.

EDIT: Volgens NOC: geen changes op IAD's gisteravond.... Het lijkt wel of er ergens iets geblocked wordt. maar dit heeft op dit moment geen prio natuurlijk. Lekker timing weer..... 1 dag voor de qualifies.

Zijn er meer mensen bij Versatel waar het niet meer werkt? en welke regio? Ik heb iets meer info nodig want dan kan ik zelf gaan zoeken want ik zit in het 3P troubleshooting team en kan alles vanaf huis.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 37494 op 08-04-2006 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit in 's-Hertogenbosch, centrale Deuteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154453 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 19:40:
Ik zit in 's-Hertogenbosch, centrale Deuteren.
ik zoetermeer. dat zou betekenen dat het landelijk is.

Speel jij ook andere spellen online ? en doen die het nog wel ? Ik speel alleen trackmania online.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 37494 op 08-04-2006 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zonder het spel op te starten zegt crg.com's Shieldup test van poort 2350 en 3450 dat ze stealthed zijn.
Start ik Nations op en run ik die Shieldsup nog eens, dan zijn ze open. Dat deel aan versatel klopt iig nog wel.
EDIT nee, geen andere spellen.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 154453 op 08-04-2006 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154453 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 19:55:
Zonder het spel op te starten zegt crg.com's Shieldup test van poort 2350 en 3450 dat ze stealthed zijn.
Start ik Nations op en run ik die Shieldsup nog eens, dan zijn ze open. Dat deel aan versatel klopt iig nog wel.
is dat een proggie of een site ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46253

hier in zaandam ligt ie er ook uit, maar ik zou niet weten wat ik moet testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een site, de service heet Shieldsup. ff je poorten invullen en "user specified custom probe" kiezen.

http://www.grc.com/default.htm onderaan bij Hot Spots

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 154453 op 08-04-2006 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46253 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 20:00:
hier in zaandam ligt ie er ook uit, maar ik zou niet weten wat ik moet testen.
ook met versatel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173054

Hier Versatel/tele2 Eindhoven.... TMN = DOOD :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ook met versatel adsl plus 2048/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46253 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 20:04:
[...]

ja ook met versatel adsl plus 2048/512
ja....... da's vaag. da's een heel ander netwerk dan het 3p netwerk. vaag. als je het aan mij vraagt zijn het dan de borderrouters die het op de 1 of andere manier blocken. Ik snap er geen zak van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens shielsup zijn eerder genoemde poorten stealthed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154453 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 19:55:
Moeten de poorten volgens shield up stealth of open zijn.... bij mij blijven ze stealth.

edit: sorry guys. moet voetballen. zal later vanavond hier op terug komen want zelf vind ik het ook zwaar klote. Misschien dat ieder voorbij komt die een idee heeft wat het kan zijn, post het ff zal alles proberen om het weer ze snel mogelijk aan de praat te krijgen maar op dit moment heb ik geen idee wat het kan zijn. Het ligt iig aan het netwerk of aan de transit AS'en heel moeilijk te vinden ben ik bang. Misschien dat iemand een testmethode weet op het probleem op te snorren. tot vanavond.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 37494 op 08-04-2006 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167426

Uh........spel wel allemaal leuk en aardig maarreeh........ wat zijn de minimun specs...?(mss ook handig in ts ;) )
want bij mij hapert ie soms...(speel @ p4.18ghz 256mb-ram,rad.9250Se 128mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46253 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 20:10:
volgens shielsup zijn eerder genoemde poorten stealthed 8)7
Weet niet of die poorten alleen voor de p2p-functie (custom cars) van het spel gebruikt worden, of ook voor het online spelen nodig zijn, heb ze iig in mijn modem/router zowel tcp als udp open gezet.
Als je het spel start, online gaat (ook al lukt het niet), dan met de windows-toets uit het spel gaat zonder dit af te sluiten, en dan nog eens die poorten test, zouden ze open moeten staan.
LET WEL: of dit alleen bij p2p gebruik (zie gameconfig-advanced-p2p) zo is, weet ik niet. In ieder geval doet versatel daar nog, wat er gevraagd word.

EDIT een pingtest net verteld me: 60 msec, zou het dat kunnen zijn, te traag??

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 154453 op 08-04-2006 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TM heeft het altijd gedaan en sinds vandaag krijg ik die meldingen dat er geen internet beschikbaar is. Tot gisteren heeft tm het altijd goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100824

Hier in Eindhoven ook hetzelfde euvel sinds vandaag :(

Overigens ADSL2 4 MB family pakketje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Zo, ik heb mijn doel gehaald: de top 100 van Nederland. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_JVE.png

M'n nick online is [GoT]JVE en ik moet zeggen dat ik regelmatig wordt uitgescholden en getreiterd vanwege dat GoT. :? 8)7 Ik heb er verder helemaal maling aan, hoor, laat die ukkies maar lullen (zeg ik als 44 jarige ;)), ik blijf goede vrienden met iedereen, maar ik vind het wel apart... Zijn er hier meer lui die dit ook meemaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100824

Zo te zien hebben ze het gefixed ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135673

Oei das klote TaaT

Als ie het morgen nog niet doet mag je de match hier wel spelen :)

Trouwens, ik had nog een cut gevonden volgens mij op D9 ;) scheelt gelijk 0.60 sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-07 05:47
Heb het er uitgebreid over gehad aan de telefoon met Tele2/Versatel.

Er waren bij telefonica 2 routers met elkaar in gevecht geraakt, en gingen dus de pakketjes heen en weer sturen door hun interne netwerk met als gevolg dat er geen verbinding kon worden gemaakt.

Inmiddels loopt de routering over Teleglobe, en werkt het dus weer! :)

Het was dus inderdaad een Tele2/Versatel Euvel.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:23
Anoniem: 135195 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 21:55:

[afbeelding]

M'n nick online is [GoT]JVE en ik moet zeggen dat ik regelmatig wordt uitgescholden en getreiterd vanwege dat GoT. :? 8)7 Ik heb er verder helemaal maling aan, hoor, laat die ukkies maar lullen (zeg ik als 44 jarige ;)), ik blijf goede vrienden met iedereen, maar ik vind het wel apart... Zijn er hier meer lui die dit ook meemaken?
Komt hoogstwaarschijnlijk door de clan "MyGot", die in de meeste spellen een soort van hack-clan zijn of nooit eerlijk spelen.

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jassy schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 22:39:
Heb het er uitgebreid over gehad aan de telefoon met Tele2/Versatel.

Er waren bij telefonica 2 routers met elkaar in gevecht geraakt, en gingen dus de pakketjes heen en weer sturen door hun interne netwerk met als gevolg dat er geen verbinding kon worden gemaakt.

Inmiddels loopt de routering over Teleglobe, en werkt het dus weer! :)

Het was dus inderdaad een Tele2/Versatel Euvel.
beterzzzz :P opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OnTracK schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 23:06:
[...]
Komt hoogstwaarschijnlijk door de clan "MyGot", die in de meeste spellen een soort van hack-clan zijn of nooit eerlijk spelen.
Ooooooo, aha.... Mss moet ik dan toch maar dat [GoT] weghalen... Is toch niet bepaald echt een clan of zo... 'k Vond het wel lollig, maar ach...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:23
Ik heb het ook staan, maar ik heb nog nooit gehad dat mensen me dan daarmee associeerden.

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
OnTracK schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 23:06:
[...]
Die vraag heb ik een keer gehad, maar heb er niet echt last van gehad. Deze vraag is mij ook maar één keer gesteld. :)
Ik ga het niet weghalen, zolang ik er geen last van heb.

Alleen merk dat als ik mijn profiel bekijk tijdens een race, dat mijn naam en ook die van andere waar ik het profiel van bekijk eruit zien zoals ze geregistreert zijn. Dus zonder de extra's.

Ik sta geregistreert als 'Larrs', tijdens de race gebruik ik '[GoT] Larrs' in het oranje met schaduw. Bekijk ik mijn profiel in een race dan is '[GoT]' met het oranje en de schaduw bij terugkomst in de race weg.
Lijkt mij een bug. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-07 11:49

krvabo

MATERIALISE!

Anoniem: 135195 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 21:55:

[afbeelding]

Mjuh, toen ik speelde (inmiddels best een tijdje terug) werd ik nogal vaak uitgescholden voor "arrogant", "lul", etc.
Gezellig die nederlandse kindjes :)

Zal ook wel komen omdat ik ze elke keer ownde, met maar een paar keer per week te spelen :+

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-07 16:24
Mystic_Jack schreef op zondag 09 april 2006 @ 11:31:
[...]

Die vraag heb ik een keer gehad, maar heb er niet echt last van gehad. Deze vraag is mij ook maar één keer gesteld. :)
Ik ga het niet weghalen, zolang ik er geen last van heb.

Alleen merk dat als ik mijn profiel bekijk tijdens een race, dat mijn naam en ook die van andere waar ik het profiel van bekijk eruit zien zoals ze geregistreert zijn. Dus zonder de extra's.

Ik sta geregistreert als 'Larrs', tijdens de race gebruik ik '[GoT] Larrs' in het oranje met schaduw. Bekijk ik mijn profiel in een race dan is '[GoT]' met het oranje en de schaduw bij terugkomst in de race weg.
Lijkt mij een bug. :)
bij mij is dat ook het geval, it's a bug if you ask me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:40

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

krvabo schreef op zondag 09 april 2006 @ 21:04:
[...]

Mjuh, toen ik speelde (inmiddels best een tijdje terug) werd ik nogal vaak uitgescholden voor "arrogant", "lul", etc.

Zal ook wel komen omdat ik ze elke keer ownde, met maar een paar keer per week te spelen :+
Herkenbaar. Daarom zit ik meestal in dezelfde server, waar zich ondertussen wel een vaste kern van spelers verzamelt. Soms komt er dan een lastige puber voorbij, maar meestal worden die gewoon doodgezwegen, waardoor ze vanzelf wel weer verdwijnen. Ook banvotes en zo, totaal negeren, niet eens laten weten dat je de vraag voor de vote ziet.
Wat ik ook regelmatig doe is uitleg geven waarom ik op een baan sneller ben dan anderen, bijvoorbeeld hoe je een bocht beter kunt aansnijden, een sprong moet nemen, enzovoorts. Ik heb ook bijna altijd wel spectators die me in de gaten houden. :P Ik stoor me er helemaal niet aan, beschouw het eerder als een compliment.

Wat me opvalt is de diversiteit van leeftijden die Trackmania spelen. Soms zit je in een server, waar het gemiddelde 12 jaar is, en in een andere server is de gemiddelde leeftijd 28, of zelfs nog hoger. (je komt bijvoorbeeld soms mensen tegen van 44, sterker nog, ze winnen ook nog ruim! ;) )Wat dat betreft is het spel absoluut geslaagd. Het spreekt heel veel mensen aan.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-07 14:23

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Nederlandse servers, niks ten nadele eraan, maar er zitten alleen maar prutsers! Ik heb zat keer gehad dan kom ik daar, dan zijn ze al 2 rondjes bezig, ik rijd 1 rondje mee, wordt ik 1e. 2e rondje weer, en 3e rondje ook weer. Nou leuk, heb je gewonnen. Next race... 1e rondje, weer gewonnen, 2e rondje, weer gewonnen, 3e rondje, weer gewonnen... Soms eindigen er maar 3 mensen op een server waar er 25 zijn? :? Daarom zit ik maar lekker op een duitse server ( www.boerde-lan.de <-- ja, zo heet die ) en daar komen allemaal mensen met ranking < 5.000. Ook daar zijn er zulke prutsers bij die bij elke gare race een callvote gaan doen, of ze gaan staan wachten bij de finish zodat ze die alom-bekende bug kunnen veroorzaken. Het leuke aan bovengenoemde server is, dat er gister zelfs call-kicks waren doorgevoerd naar mensen die boven de 22 eindigden >:). Snap ook nogsteeds niet dat ze die bug niet opgelost hebben :r

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrivinUCrazy schreef op zondag 09 april 2006 @ 21:18:
(je komt bijvoorbeeld soms mensen tegen van 44, sterker nog, ze winnen ook nog ruim! ;) )
8) O-)

Ik moet zeggen: na een tijdje eerst op XS4ALL en daarna op ktd EXP (of hoe die ook heet) te hebben gespeeld (ik wilde toch de top 100 van Nederland eens halen) kwam ik vanavond na lange tijd weer eens terug op Sleepie's server, en het was net alsof ik thuiskwam! O+ Ik speel het spel nu alleen nog maar voor de lol (deed ik sowieso natuurlijk wel, maar zoals gezegd wilde ik toch een keertje wat punten gehaald hebben) en dan is een server die je goed kent en waar je de lui ook kent (en waar die lui ook nog eens gewoon doen) toch wel erg leuk. Dus de komende tijd vind je me daar. Er zijn ook leuke tracks, dus... :) (Zit G7 er wel tussen eigenlijk...? Ben ik vergeten...)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 09-04-2006 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Lekker allemaal sch**t aan hebben. [GoT] is geen clanaanduiding, maar geeft aan dat je dit forum gebruikt en veel bezoekt.

Het kleuter gehalte is idd vrij hoog af en toe. En als ze je dan eens een keer uitschelden, nou en. Ij weet beter. En kleuters zijn makkelijk te kicken en te bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Nee, G7 zit niet op Sleepie's server. Ik heb Sleepie sowieso al eens een mailtje gestuurd of er eens wat andere tracks bij geplaatst konden worden, maar daar heb ik geen reactie op gekregen. Nou ja, het is er nu al iedere keer gezellig, dus op zich maakt het nou ook weer niet zo veel uit. Als ik TMN speel, is de kans vrij groot dat je me in [GoT]Sleepie vindt.

@Falcon2107: Ik gebruik de [GoT] tag ook gewoon hoor, het maakt nu al zolang deel uit van mijn naam dat ik dat echt niet meer ga veranderen, en waarom zou ik ook?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
DrivinUCrazy schreef op maandag 10 april 2006 @ 10:00:
Nee, G7 zit niet op Sleepie's server. Ik heb Sleepie sowieso al eens een mailtje gestuurd of er eens wat andere tracks bij geplaatst konden worden, maar daar heb ik geen reactie op gekregen. Nou ja, het is er nu al iedere keer gezellig, dus op zich maakt het nou ook weer niet zo veel uit. Als ik TMN speel, is de kans vrij groot dat je me in [GoT]Sleepie vindt.

@Falcon2107: Ik gebruik de [GoT] tag ook gewoon hoor, het maakt nu al zolang deel uit van mijn naam dat ik dat echt niet meer ga veranderen, en waarom zou ik ook?
Precies, waarom zou je. Ik gebruik het ook al 5 jaar voor al mijn online games. Wij weten wat [GoT] is. Daar gaat het om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoo gister ook ff twee maps gemaakt :D
kort en pittig :P

In de dildo reeks:

White Sp33d
Afbeeldingslocatie: http://nations.tm-exchange.com/get.aspx?action=trackscreen&id=123796

White Humps
Afbeeldingslocatie: http://nations.tm-exchange.com/get.aspx?action=trackscreen&id=124571

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Net ook even gedownload en geinstalleerd, en het is toch wel een superleuk spel :D Heerlijk arcade _O_ Uiteraard mezelf ook al toegevoegd aan het team GoT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Blijft leuk dit spel.. Kijk eigenlijk nooit naar wat er gezegd wordt :P

Afbeeldingslocatie: http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_MysterX.png

When does the hurding stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167426

wat zijn de min. specs die je hervoor nodig hebt? (zet het plx ook ff in de ts ;) )
kan het op de site niet vinden.........(of ik BEN gewoon scheef :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167426 schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:19:
wat zijn de min. specs die je hervoor nodig hebt? (zet het plx ook ff in de ts ;) )
Staat in de manual, de pdf-file in je installatiefolder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-07 11:55
Zow weer ff lekker wat rondjes gedraaid op GOT Sleepie, blijft een leuke server

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Anoniem: 167426 schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:19:
Win 98/2000/ME/XP
Pentium 4, 2 ghz.
512 RAM
64 MB DirectX 9 compatible vga-kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

[b][message=25546228,noline]webfreakz.nl schreef op zondag 09 april 2006 @ 21:29of ze gaan staan wachten bij de finish zodat ze die alom-bekende bug kunnen veroorzaken. Het leuke aan bovengenoemde server is, dat er gister zelfs call-kicks waren doorgevoerd naar mensen die boven de 22 eindigden >:). Snap ook nogsteeds niet dat ze die bug niet opgelost hebben :r
Eh? Welke bug heb je het over? Daar had ik nog nooit van gehoord/gelezen.

Wat gebeurt er dan?

Afbeeldingslocatie: http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_Sangroid.png

[ Voor 9% gewijzigd door NaN op 11-04-2006 13:49 . Reden: Scoortje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:19
Zeer leuk spel. [GoT]Sleepie is idd wel leuk alleen mogen er wel weer eens wat nieuwe tracks bij komen. Eigenlijk zoek ik nog een track van -Thunder-. Deze track is niet echt mooi, maar wel heel moeilijk. In het begin op de GoT custom server van hem gespeeld, maar kon hem nooit uitrijden. Nu ik wat meer ervaring heb lijkt me het nog eens een mooie uitdaging. De track heet: Dont hate the game, hate the track, en ja hij doet zn naam eer aan :+ . Als iemand weet waar ik hem kan vinden of als Thunder hem zelf ff kan uploaden, thx.

BTW: eerste post op GoT, hallo mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Stel je zit op een Rounds server, met een max aantal punten van 30 zodat je dan 1e bent, en op een rounds-server krijgt degene die als #1 finisht 10 punten, #2 krijgt 6, #3 krijgt 4, #4 krijgt 3, #5 krijgt 2, de rest allemaal 1. Als jij als #21 door de finish heen scheurt, dan krijgt die #21 ongeveer 2170 punten. Maar er gebeurd hier nog niks. Als er dan ook nog een #22 door de finish scheurt, dan wordt deze 'buffer overflow' (zal wel niet correct zijn maar zo noem ik hem) zó groot dat #22 iets van 1 x 108 punten krijgt zodat die ineens omhoog vliegt en #1 staat, en het gevolg is dat dit groter is dan 30 ----> einde v/d race --> volgende race aan de beurt...

Dit gebeurt best vaak om een rounds-server met 1) Veel spelers 2) Simpele races 3) Betere/Goeie racers.

Het is misschien lastig te volgen maar probeer eens een rounds-server ( www.boerde-lan.de bij GER in de server-lijst ) en je zult het wel merken ;)

[ Voor 3% gewijzigd door webfreakz.nl op 11-04-2006 13:06 ]

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 21:30
webfreakz.nl schreef op zondag 09 april 2006 @ 21:29:
Nederlandse servers, niks ten nadele eraan, maar er zitten alleen maar prutsers! Ik heb zat keer gehad dan kom ik daar, dan zijn ze al 2 rondjes bezig, ik rijd 1 rondje mee, wordt ik 1e. 2e rondje weer, en 3e rondje ook weer. Nou leuk, heb je gewonnen. Next race... 1e rondje, weer gewonnen, 2e rondje, weer gewonnen, 3e rondje, weer gewonnen... Soms eindigen er maar 3 mensen op een server waar er 25 zijn? :? Daarom zit ik maar lekker op een duitse server ( www.boerde-lan.de <-- ja, zo heet die ) en daar komen allemaal mensen met ranking < 5.000. Ook daar zijn er zulke prutsers bij die bij elke gare race een callvote gaan doen, of ze gaan staan wachten bij de finish zodat ze die alom-bekende bug kunnen veroorzaken. Het leuke aan bovengenoemde server is, dat er gister zelfs call-kicks waren doorgevoerd naar mensen die boven de 22 eindigden >:). Snap ook nogsteeds niet dat ze die bug niet opgelost hebben :r
Aha! DAAROM miste ik je de laatste tijd op mijn server! Ik begreep al niet waar je gebleven was!
Nouja, jammer dat je bent overgestapt, hoop je ooit nog eens terug te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Dit gebeurt best vaak om een rounds-server met 1) Veel spelers 2) Simpele races 3) Betere/Goeie racers.

Het is misschien lastig te volgen maar probeer eens een rounds-server ( www.boerde-lan.de bij GER in de server-lijst ) en je zult het wel merken ;)
Ah, maar ik zit eigenlijk bijna nooit op round-servers, wel eens gedaan, heeft ook zijn charme, trouwens.

Afbeeldingslocatie: http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_Sangroid.png
Arg, je zakt terwijl je op je werk zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

slash24 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 13:14:
[...]

Aha! DAAROM miste ik je de laatste tijd op mijn server! Ik begreep al niet waar je gebleven was!
Nouja, jammer dat je bent overgestapt, hoop je ooit nog eens terug te zien!
Welke server, dan kom ik nog wel een keertje kijken winnen hoor :+ :>

Was dat niet "[GoT]Custom Linux Dedicated 24/7" ?

[ Voor 9% gewijzigd door webfreakz.nl op 11-04-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
webfreakz.nl schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:16:
[...]

Welke server, dan kom ik nog wel een keertje kijken winnen hoor :+ :>

Was dat niet "[GoT]Custom Linux Dedicated 24/7" ?
Nee, niet helemaal, het is: [GOT]Custom maps 24/7
Helaas is ie niet zo druk meer sinds ik de software upgrade heb uitgevoerd. Hij stond altijd bij de "suggested servers" maar daar staat ie tegenwoordig niet meer tussen (of iig zelden) en daardoor komen er ineens wel erg weinig bezoekers....
Geen idee hoe ik dat nu weer moet gaan veranderen, maar ja, je kunt niet alles hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door slash24 op 11-04-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
mach2 schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:16:
Zow weer ff lekker wat rondjes gedraaid op GOT Sleepie, blijft een leuke server
Daar ben ik het overigens volkomen mee EENSCH! ;)
Als het op mijn eigen server niet druk genoeg is ben ik dan ook meestal daar te vinden...
krvabo schreef op zondag 09 april 2006 @ 21:04:
[...]

Als alle server admins nou eens een beetje strikt zouden reageren op dit soort pubers zou je er snel van af zijn. bij mij is het meestal 3x waarschuwing --> daarna KICK --> als ze terug komen en niet veranderen weer 2x waarschuwing --> daarna BAN!
Klinkt rigoreus, is het misschien ook wel, maar het houdt het voor de overige spelers wel leuk.

[ Voor 53% gewijzigd door slash24 op 11-04-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Sleepie (voor het geval hij hier langs komt): is het een idee om de tijdsinstelling van je server wat te verlagen? 7 minuten is toch wel erg lang, moet ik zeggen. ;) 5 minuten zou mooier zijn! Dan kan je zowat 6 tracks in een half uurtje spelen: nu maar 4. Het is eigenlijk jammer dat het in TMN niet mogelijk is een tijd per track in te stellen. Voor een track van 1:50 is 7 minuten okay, maar voor een track van 13 seconden is het wat overdone... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
slash24 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:11:
[...]

Daar ben ik het overigens volkomen mee EENSCH! ;)
Als het op mijn eigen server niet druk genoeg is ben ik dan ook meestal daar te vinden...

[...]

Als alle server admins nou eens een beetje strikt zouden reageren op dit soort pubers zou je er snel van af zijn. bij mij is het meestal 3x waarschuwing --> daarna KICK --> als ze terug komen en niet veranderen weer 2x waarschuwing --> daarna BAN!
Klinkt rigoreus, is het misschien ook wel, maar het houdt het voor de overige spelers wel leuk.
Rigoreus?
5 kansen?

Ik vind het wel een goed streven trouwens maar zeker niet rigoreus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-07 14:19
Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 22:16:
@ Sleepie (voor het geval hij hier langs komt):
Ja, idd en daarnaast heeft [GoT]DrivingUCrazy als het goed is ook een mail gestuurd met o.a. het verzoek de banen weer eens te veranderen, [GoT] Sleepy is voor mij ook de leukste server :P met een groot aantal bekenden waardoor het er gezellig is, er moeten alleen nieuwe banen op :D

btw mijn TMN id is [GoT]BART

[ Voor 5% gewijzigd door vandermark op 11-04-2006 23:06 ]

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandermark schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 23:06:
[GoT] Sleepy is voor mij ook de leukste server
Ik zou zeggen: verander Sleepy ff in Sleepie: dan luister hij misschien nog wel naar je... :+
(Ik heb dezelfde fout eerder gemaakt, hoor... en hij werd niet écht heel boos... ;))

Van mij mogen er ook wel een paar banen veranderd worden, maar aan de andere kant horen de custom tracks echt bij de server voor mijn gevoel. Dus niet te véél veranderen, wat mij betreft. ;) Ik heb eigenlijk liever banen erbij! Dat, samen met kortere tijden per ronde, lijkt me een strak plan. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 12-04-2006 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 09:55

CNS

Gisteren ook weer op de server van Sleepie geweest en heerlijk genoten. Onder andere met DrivinUCrazy, maar die is niet te verslaan. Man, wat gaat dat hard. Daarom maar strijden om de tweede plaats en dat ging er gisterenavond nogal heftig aan toe. Steeds stuivertje wisselen voor de tweede plek, maar weer een hele leuke avond gehad gisteren.

De tijd van 7 minuten op de server van Sleepie is inderdaad wat lang. Voor mij mag het ook wat minden. 4 a 5 minuten zou mooi zijn. En een aantal standaard Nadeo tracks mogen van mij ook weg. Ik vind de custum maps toch wel het leukste.

[ Voor 26% gewijzigd door CNS op 12-04-2006 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Hoezo, ik ben niet te verslaan? In alle bescheidenheid, ik ben vrij snel ja.
Oefenen, oefenen, oefenen. Plus veel vrije tijd in je tentamenweken natuurlijk. :P En er zijn genoeg mensen, ook op [GoT] Sleepie, die me wel degelijk verslaan hoor. Maar het fijne van [GoT] Sleepie is gewoon de gezellige sfeer. Ik race ook niet om de punten, daarvoor ga ik wel naar de Only Boost ladder server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

DrivinUCrazy schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:21:
Hoezo, ik ben niet te verslaan? In alle bescheidenheid, ik ben vrij snel ja.
[...]
En er zijn genoeg mensen, ook op [GoT] Sleepie, die me wel degelijk verslaan hoor.
O-) O+ :Y) (8> :7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 11:32

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik zit in mijn vrije tijd ook vrij vaak op [GoT]Sleepie, en moet zeggen dat het inderdaad erg gezellig is daar. O ja, mijn tag dan maar...

Afbeeldingslocatie: http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_Hoedjevanpapier.png

O ja, pas sinds zondag het spel gevonden...Erg toch..

[ Voor 12% gewijzigd door hoedjevanpapier op 12-04-2006 11:51 ]

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragfreak
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-03-2023
Ook ik ben door dit forum aan het spelen geraakt. Sinds maandag heb ik ook het spel en vind het erg leuk om te spelen. Meteen maar besloten om GoT team aan punten te helpen. Hier mijn tag

Afbeeldingslocatie: http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_D@rksh@dow.png

Hoop dat ik een nuttige bijdrage aan de score kan leveren. Maar ik ben nog maar een beginner. The best is yet to come :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

DrivinUCrazy schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:21:
En er zijn genoeg mensen, ook op [GoT] Sleepie, die me wel degelijk verslaan hoor.
;)

Hoewel ik moet zeggen dat jij op sommige banen echt ziek snel bent :P

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Lol, kunnen we dit niet beter voortzetten op de baan? Nu ontstaat er zo'n 'wie-ownt-wie-topic', maar er is maar één manier om dat te bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehehe, inderdaad: op de baan maken we dat echt uit. Ik was er vanavond even maar werd constant onderbroken (telefoon, vragen, deurbel, etc. etc...). :( Heel vervelend is dat...

Wat me wel opvalt: ieder heeft zo z'n baan waar die in uitblinkt (kunnen ook meerdere zijn). Apart is dat! Alsof bepaalde banen je liggen en andere niet. Zal ook wel gewoon ervaring zijn met die baan, maar dan nog. Sommige banen willen me eigenlijk nooit goed lukken terwijl ik andere altijd goed rij!

Toen ik op Sleepie's server wilde gaan was 'ie trouwens helemaal leeg. Dus later weer ff gekeken: nog steeds leeg. Dus toen ben ik maar in m'n uppie gaan rijden, want ja, anders komt er nooit iemand op, dacht ik zo. En ja hoor, al aardig snel was het weer gezellig. :) Wat doen jullie als je ziet dat de server leeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Aha, dat verklaart waarom je opeens weg was zonder wat te zeggen.

Als de server leeg is doe ik hetzelfde: gewoon joinen, en binnen no-time komt er wel iemand bij. Na een paar ronden zitten er dan wel minstens 12 tot 14 mensen in.

En over het uitblinken op banen: sommige banen liggen me wel, andere niet. Een voorbeeld van een baan die alleen mij goed ligt is Pain and Suffering. Ik rijd daar echt zonder moeite een 1:15, en tot nu toe iedere eerstvolgende speler zit al over de 1:20. Hoe het kan? Echt waar, ik heb geen flauw idee. Mijn enige vermoeden is dat ik die baan rustiger / meer beheerst aanpak, maar als ik dan hoor dat Daan ook nergens de kant raakt, en nog steeds 5 seconden langzamer is, snap ik het echt niet meer.
Nog zo'n banen zijn Airways - altintro, en uiteraard Island Style.
Wat ik dan wel jammer vind is dat ik (of ieder ander) op zo'n baan dan direct te horen krijg van mensen met een ranking van >100.000 dat ik ze MOET vertellen waar de shortcut is. Als je dan zegt dat die er simpelweg niet is, worden ze nog boos ook!

Soms heb je ook van die mensen die vragen, is links of rechtsom sneller? Ik zou zeggen, probeer het uit! Ik kan je wel zeggen wat voor mij het beste werkt (dat is in de regel naar rechts, maar het is afhankelijk van wat er na komt), maar iedereen heeft een andere rijstijl. Toch zal ik meestal wel even een uitleg geven waarom ik denk dat een bepaalde keus beter is, en ik denk dat ik daar toch wel al een paar mensen mee heb geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, na de zoveelste onderbrekig ramde ik gefrustreerd op Alt-F4. ;)

En ja, je hebt er toch hufters bij zitten (over dat boos worden)... ;) Negeren is het beste.

Op zich vindt ik het leuk dat ik sommige banen echt langzamer ben: dan valt er nog wat te verbeteren! Als je alles de hele tijd zomaar wint wordt het toch ook saai, lijkt me... Alleen kan het ook wel weer frustrerend worden als je maar geen vooruitgang boekt terwijl anderen je voorbij razen! Maar ach, op de volgende baan pak je die dan gewoon weer terug. ;)

Ik kan ook echt meegenieten als iemand anders voor het eerst een mooie tijd haalt en dan maakt het mij niet uit dat ik daardoor niet win of zo. (Maar dat zeg ik wel na een tijdje echt alleen voor de punten gereden te hebben... ;) Toen dacht ik er wel wat anders over! 8) Maar ik speel nu alleen nog maar voor de lol!) Ik geef ook zonder problemen tips: het is alleen maar leuk om anderen te helpen. (Tjonge, wat een brave, vredelievende en behulpzame lui zijn wij [GoT]'ers toch! :+ 8) _/-\o_ :D) Maar inderdaad werkt niet alles voor iedereen hetzelfde. Hangt denk ik ook van je techniek af en zo. Dus niet iedereen kan wat met m'n tips, denk ik.

Wat ik wel dom van sommigen vind (zo nu en dan) is als men banen 'lucky' gaat noemen, terwijl toch altijd dezelfde mensen bovenaan eindigen... Dan moet er toch iets van skill bijkomen, zou je zeggen... Maar ach, daar komen ze vanzelf wel achter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168746

hoe kan je je naam veranderen met toffe letters en dik gedrukt is het puur html coding ?
ik speel trouwens nu veel op [got] sleepy met een vriend van me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 11:32

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Anoniem: 168746 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 09:24:
hoe kan je je naam veranderen met toffe letters en dik gedrukt is het puur html coding ?
Zie de OP, daar staat alles vermeld.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

wat mij nou een goed idee lijkt, is dat er iemand een Mapvote voor TMN schrijf! Zoals bij unreal tournament zegmaar, dat zou toch wel te doen moeten zijn? Dat ingame voten vind ik een beetje irritant enzo. Zou dat niet wat wezen?

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Anoniem: 168746 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 09:24:
TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Daarnet ben ik eens met Webfreakz.nl meegegaan naar boerde-lan.de. Je zult me er vaker zien. Ik denk dat ik nog wel richting het podium kan, als ik wat meer banenkennis heb. Morgen maar eens wat banen gaan leren van op die server. Verder blijf ik veel te vinden op Sleepie, maar ik zocht eigenlijk eens een nieuwe uitdaging door weer eens wat nieuwe banen te bestormen.

Zeg eens Webfreakz.nl, hoe heb jij die custom skin zo gekregen? Ik bedoel, je bent goed herkenbaar met die zwarte wagen (althans, zo ziet het er bij mij uit), en dat lijkt me ook wel wat (wel een andere kleur). Heb je daar iets bijzonders voor moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Ga in het hoofdmenu naar Editor, klik daar op Paint, dan staat er rechtsbovenin PAINT!, en daar kan je een kleur naar keuze selecteren, en uiteraard niet vergeten op te slaan: 2e knopje linksonder :)

En ik hoop je zeker vaker te zien daar ja, en dan zal ik je wel helpen met shortcuts ofzo, die er in de races vanavond niet waren 8) :P :+

[ Voor 16% gewijzigd door webfreakz.nl op 13-04-2006 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Hoe je de skin kunt veranderen weet ik. Maar moet ik ook nog iets bijzonders doen om die skin bij anderen zichtbaar te krijgen?

Oh, en ik had nog een screenshot van JVE op G-7:
Afbeeldingslocatie: http://img159.imageshack.us/img159/1184/tijdjve4mn.th.jpg

[edit]: @ Hieronder: dat was dus één van de dingen die ik niet helemaal begreep, omdat sommigen zeggen dat je een key van een andere Trackmania nodig hebt, en anderen zeggen van niet.
DrivinUCrazy schreef op donderdag 13 april 2006 @ 21:32:
Daarnet ben ik eens met Webfreakz.nl meegegaan naar boerde-lan.de. Je zult me er vaker zien. Ik denk dat ik nog wel richting het podium kan, als ik wat meer banenkennis heb.
Die belofte heb ik inmiddels al ingelost. Het is wel "maar" een 3e plaats, maar aan de andere kant, de baan was voor mij helemaal nieuw.
Afbeeldingslocatie: http://img130.imageshack.us/img130/2273/3emetrounds1mh.th.jpg

[ Voor 61% gewijzigd door DrivinUCrazy op 14-04-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-07 16:24
Ja, de licentie key invoeren ergens op Trackmania. Echter, sommige servers pakken de custom car wel gewoon, zo is mijn Porsche Cayman Lost Boys Orange wel te zien op bijv. Bendebeukers Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Laatst online: 04-07 15:54
Weet iemand een manier om op de KTD' linux servers de lag te verminderen? Ik haal namelijk 10 frames per seconde minder op die servers:s en ik speel al op het laagst: daar is het dus onspeelbaar voor mij(30 fps) Met dat ik nu ergens 2000 van de wereld ben, kan ik neit anders dan op ktd'linux exp te spelen.(nick is: [GoT]Skelle))

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

skelleniels schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:35:
Weet iemand een manier om op de KTD' linux servers de lag te verminderen? Ik haal namelijk 10 frames per seconde minder op die servers:s en ik speel al op het laagst: daar is het dus onspeelbaar voor mij(30 fps) Met dat ik nu ergens 2000 van de wereld ben, kan ik neit anders dan op ktd'linux exp te spelen.(nick is: [GoT]Skelle))
Ik had eerst ook last van lag daar, maar bij mij lag dat vooral aan de instellingen. Vreemd eigelijk, omdat je op KTD vrijwel nooit tegenstanders ziet, maar het verlagen van de beeldkwaliteit hielp bij mij enorm.

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Laatst online: 04-07 15:54
Bij mij staan ze al op het laagst. Maar ben ik het, of liggen xs4all en KTD(allemaal) plat??

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87464

of anderen jouw auto zien ligt aan hun instellingen geloof ik. Je kan bij condigure ofzo op het allereerste beginscherm instellen of je custom cars kan zien of niet.

iemand al toevallig mijn paarse auto voorbij zien komen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrivinUCrazy schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:10:
Oh, en ik had nog een screenshot van JVE op G-7:
[afbeelding]
Tjonge, wat een praaaaaaaaachtig plaatje! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik was gisteravond naar een vriend gegaan. Ingame kennen jullie hem als Daan, hier op GoT als Daantjuh. We besloten ook nog even Trackmania te spelen. Ik had mijn laptop bij me, dus aan mijn instellingen waren voor het spel niks veranderd. Behalve, dat mijn firewall uit stond. Wat schetst mijn verbazing: op zijn scherm zie ik opeens een knalblauwe auto langsrijden; ik dus. Toen ik ZoneAlarm Pro (versie 6.1 trouwens, de laatste versie) weer aanzette, was mijn skin voor hem weer de nederlandse standaardskin.

Ik heb dus géén licentiekey ingevoerd. Ik moet nog even testen thuis of het ook nog met poorten te maken heeft (thuis heb ik een router, gisteravond gebruikten we internet delen via zijn pc), maar ik denk dat ik de oorzaak echt in de firewall moet zoeken. Nu alleen nog de oplossing...

[Edit] Daarnet wat getest. Ik heb de poorten 2350 en 3450 TCP en UDP open staan in mijn router. Als ik ZoneAlarm afsluit, wordt mijn skin zichtbaar voor anderen. Alleen, ik heb TMN al volledige toegang gegeven tot het internet, ook server rechten, en het wordt nog steeds geblokkeerd. In de logs is het niet duidelijk terug te vinden dat ZA iets blokkeert.
Ik zie wel wat verkeer op poort 3450 dat gistermiddag werd geblokkeerd, maar dat was niet alleen tijdens het spelen, maar ook erna. Daar lijken me dus ook een hele hoop poortscans tussen te zitten. Verder niet echt duidelijk trackmania verkeer in de logs te vinden.

Ik zou graag eens een oplossing vinden zodat iedereen zijn custom skins probleemloos kan gebruiken. Ik ben echter niet zo'n held met expert rules in ZoneAlarm Pro. En het kan behoorlijk irritant zijn als ik telkens in en uit log, en dan even vraag of er iets is veranderd. Mijn excuses daarvoor. Daarom heb ik het daarnet ook op een rustig tijdstip getest.

Dus, even concreet: als iemand ervaring heeft met ZoneAlarm Pro, (en graag trackmania speelt :P ), zou die dan eens willen meedenken hoe we kunnen zorgen dat custom skins ook voor anderen zichtbaar worden, zonder onveilig het internet op te gaan?

[ Voor 46% gewijzigd door DrivinUCrazy op 15-04-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Is het hier iemand gelukt om Trackmania: Nations Dedicated Server te draaien op Windows Server 2003?

Zo ja, Help!? Wat doe ik fout? :)

De config is gewoon standaard ingevuld, niets speciaals etc.
Maar als ik dan of via een batch-file of via een shortcut hem wil starten doet ie het niet en geeft ie 2 log's mee.

In de andere topics staat dat het rechtsstreeks kopieëren van XP (daar werkt ie wel.) naar 2003 zou moeten werken. Doet het hier ook niet. :/

[ Voor 60% gewijzigd door endless op 15-04-2006 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrivinUCrazy schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 09:57:
Dus, even concreet: als iemand ervaring heeft met ZoneAlarm Pro, (en graag trackmania speelt :P ), zou die dan eens willen meedenken hoe we kunnen zorgen dat custom skins ook voor anderen zichtbaar worden, zonder onveilig het internet op te gaan?
Geen ervaring mee, gebruik het gratis Sygate personal firewall, wat de custom skins wel doorlaat zonder rules in te stellen.
Hier een uitleg voor Zonealarm pro betreffende poorten openen voor bepaalde applicaties:
http://www.firewalling.co...irewalls/ZoneAlarmPro.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Volgens die methode heb ik al expert rules voor Trackmania ingesteld, de poorten 2350 en 3450, TCP en UDP geopend. Alle verkeer afkomstig van het internet op die poorten was toegestaan, en dat werkte dus niet. Of ik deed iets verkeerd, of er is nog een andere poort nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-05 13:10

Ikke!

aka Netfinity

Ik gebruik geen zonealarm oid, alleen de firewall in mijn modem. Is ook goed genoeg. Hier staan die poorten wel open, maar niemand kan mijn tweakers-skin zien. En het zal vast niet zo zijn dat als ik zonealarm wel installeer en vervolgens uitschakel, hij het dan wel doet. :P

Over windows 2003: Heb ik niet. :P Maar het draait prima onder 2000 advanced server hier. Staan je poorten wel open? En je bestanden niet op "alleen lezen"?

Heb wel iets vervelends ontdekt, als je ergens in het schermpje van de dedicated server klikt, (krijg je een wit blokje of balkje dat je iets hebt geselecteerd) en de hele server stopt dan gewoon. Hij was vannochtend niet meer online te zien en hij stopt echt met wat hij doet. Er had blijkbaar gisteravond iemand op mijn muis geklikt.

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99578

Op welke servers rijdt de top 100 van nederland? Ik sta nu 128e, maar zie zo weinig nederlanders op de buitenlandse servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:00
Anoniem: 99578 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 20:31:
Op welke servers rijdt de top 100 van nederland? Ik sta nu 128e, maar zie zo weinig nederlanders op de buitenlandse servers.
Boost Ladder Server of die XS4ALL server zie ik nog wel eens veel van die goeie lui rond rije :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Anoniem: 99578 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 20:31:
Er is een Duitse server, iets met linux, waar de grote der aarde tegenwoordig racen. [99 slots]
Per toeval eens ontdekt maar het niveau is me daar echt te hoog.
Of moet ik zeggen dat ik de shortcuts en bugs niet allemaal ken en of kan? ;)
Mwah, dan nog, finnish daar altijd tussen 30 en 70 en dan krijg ik tussen 0.5 en 5 punten.

Ik speel nu alleen nog maar voor de gezelligheid als ik tijd heb. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Laatst online: 28-06 08:35
Ikke! schreef op zondag 16 april 2006 @ 14:42:
..Heb wel iets vervelends ontdekt, als je ergens in het schermpje van de dedicated server klikt, (krijg je een wit blokje of balkje dat je iets hebt geselecteerd) en de hele server stopt dan gewoon. Hij was vannochtend niet meer online te zien en hij stopt echt met wat hij doet. Er had blijkbaar gisteravond iemand op mijn muis geklikt.
Dat klopt, heb ik ook een keer gehad. Op enter drukken en hij doet het weer. De console gaat dan in selecteren mode en met enter ga je er uit (en kopieer je de selectie ;)).

[ Voor 27% gewijzigd door daPet op 18-04-2006 23:21 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zag wat nieuws op Trackmanianations.com. Dat was als je daar inlogt, dat je een persoonlijke community code hebt gekregen.
Dit zou een inlog code moeten zijn voor toekomstige community sites, volgens deze site/forum: http://www.tm-forum.com/viewtopic.php?t=2373

Wat ik eigenlijk nog graag met jullie wil delen is deze super originele baan: Space Race
Ontdekt op een Franse server, dacht ik. Alleen lukt het mij nog niet om de finish te halen. :P

[ Voor 34% gewijzigd door Mystic_Jack op 18-04-2006 23:55 . Reden: Baan toegevoegd ]

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 25-06 16:28
De top van de wereld rijd op KTD Linux EXP. Als je punten wil halen is die leuk. Als je helemaal kwijt gereden wilt worden ook :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ralphie schreef op woensdag 19 april 2006 @ 09:14:
De top van de wereld rijd op KTD Linux EXP. Als je punten wil halen is die leuk. Als je helemaal kwijt gereden wilt worden ook :)
Dankje voor de info, weet ik gelijk dat ik daar niks te zoeken heb :)
Heb nu al regelmatig dat ik denk: hoe rijden ze die tijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand die trouwens weet hoe ik met de dedicated server voor win xp de toptijden per baan kan laten zien?

Soms zie je dit enzo: "Blaat drove a new record on xxx"

Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-05 13:10

Ikke!

aka Netfinity

daPet schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 23:20:
[...]

Dat klopt, heb ik ook een keer gehad. Op enter drukken en hij doet het weer. De console gaat dan in selecteren mode en met enter ga je er uit (en kopieer je de selectie ;)).
Ah dankje. Zal als het nog een keer gebeurt eens testen of het spel ook weer doorloopt zonder problemen.

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99578

Heb gisteren inderdaad KTD Linux EXP geprobeerd. Niveau is zeer hoog; ik ben er 1 keer in geslaagd 10e te worden, en een paar keer tussen 10e-20e.

De tijden die hier worden gereden zijn soms onwaarschijnlijk snel. Ofwel zeer veel talent/oefening, ofwel ze kennen bepaalde cuts die anderen niet kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Mystic_Jack schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 23:41:
Wat ik eigenlijk nog graag met jullie wil delen is deze super originele baan: Space Race
Ontdekt op een Franse server, dacht ik. Alleen lukt het mij nog niet om de finish te halen. :P
Uhm, na 2x proberen heb ik een tijd van 3:15:xx neergezet? Het record is 2:57:xx ? Zo moeilijk vind ik hem niet! :o

[ Voor 22% gewijzigd door webfreakz.nl op 19-04-2006 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Dan zal ik ook maar eens een poging er aan wagen. :P

[Edit] Makkelijke baan, alleen jammer dat het beeld soms blauw wordt met die sprongen, dan verdwijnt het blauwe te langzaam, waardoor je blind de opvolgende bocht in gaat. Bij de eerste poging een 2:29.15 neergezet. Stel prutsers :P
En ik heb de replay opgeslagen, als bewijs. Echter, wil ik deze uploaden naar de site waar bovenstaande link naar verwijst om mezelf in de ranking te zetten, accepteert ie het niet omdat de replay niet in solo mode zou zijn opgenomen. Of moet je per sé een nieuw baanrecord uploaden?

[ Voor 100% gewijzigd door DrivinUCrazy op 19-04-2006 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 25-06 16:28
Anoniem: 99578 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:10:
Heb gisteren inderdaad KTD Linux EXP geprobeerd. Niveau is zeer hoog; ik ben er 1 keer in geslaagd 10e te worden, en een paar keer tussen 10e-20e.

De tijden die hier worden gereden zijn soms onwaarschijnlijk snel. Ofwel zeer veel talent/oefening, ofwel ze kennen bepaalde cuts die anderen niet kennen.
Ik denk dat het een combinatie is van beiden. Op sommige banen zitten in mijn ogen haast onmogelijke cuts, maar die cuts heb je wel nodig om uberhaupt hoog te kunnen eindigen.

Mijn advies; download de replays en bekijk ze. Zo ging er voor mij een wereld open op sommige banen :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

DrivinUCrazy schreef op woensdag 19 april 2006 @ 11:51:
Dan zal ik ook maar eens een poging er aan wagen. :P

[Edit] Makkelijke baan, alleen jammer dat het beeld soms blauw wordt met die sprongen, dan verdwijnt het blauwe te langzaam, waardoor je blind de opvolgende bocht in gaat. Bij de eerste poging een 2:29.15 neergezet. Stel prutsers :P
En ik heb de replay opgeslagen, als bewijs. Echter, wil ik deze uploaden naar de site waar bovenstaande link naar verwijst om mezelf in de ranking te zetten, accepteert ie het niet omdat de replay niet in solo mode zou zijn opgenomen. Of moet je per sé een nieuw baanrecord uploaden?
Correctie: ik heb mijn tijd verbeterd naar 2:25:20 :>

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.