Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Algemene/algehele plaatsing van DPC bij DC-Vault OverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 24.644 views sinds 30-01-2008

• Cow_tipping
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 11-11 11:30

Cow_tipping

On the run for D.B.!

quote:
MarkB schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:25:
Als OGR-25 is afgelopen zakt DPC dan voor die punten?
ja, als OGR-25 uit de lijst wordt gehaald verliezen wij 10.000 punten. Echter Ars verliest er ook 9.997, Anandtech 9.989 dus je kunt niet spreken van een echt verlies ten opzichte van onze concurrenten.
Die 200% overkill bij dat project leverde uiteindelijk maar 3 punten op voor deze vault.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• Xaverius
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20:55

Xaverius

Ultraloper ­čśÄ

Volgende langere trails: Texeltrail 42km - Vuurtorentrail 60km
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

quote:
Achgossiepossie.. O+

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• Tielemans
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 19-02-2018
Hmm, of ik kan niet terug rekenen van seconden naar uren of er is iets mis bij eulernet. Komen net een paar uur tekort voor nog een plek winst. Zijn nu maar 4 plekken gestegen ipv 5.

Er gaan toch nog steeds 3600s in een uur ...toch?

God schiep mensen en dieren maar geen rechters en offici├źren

• emphasis
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 14-05 12:38

emphasis

Mooooohh!!!

lijkt me wel ja :P

________________-=Team ColdFusion=-______________

• DigiK-oz
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20:28
Tsja, "maar" 144 punten erbij _/-\o_

Maar het blijft jammer van de 36 die het er meer hadden kunnen (moeten?) zijn :'(

PV : 1500wp SSW 35┬░, 2500wp NNE 23┬░ PVoutput

• DigiK-oz
quote:
Grubeater schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:27:
[...]

Als je de smp client draait van F@H worden alle twee de cores benut, kijk daar dus even naar.
F@H is, zoals vrijwel alle andere projecten, een nuttig project, maar als je voor zo veel mogelijk vault-punten wilt gaan (en daar gaat dit topic toch over?) dan is het nou niet een project waar we echt opschieten met 0.18 punten per plaats winst en veel DPC-ers die er al aan meedoen :>

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Kan iemand trouwens de data van dc-vault extraheren en loggen voor grafiekjes enzo.
We zijn echt goed bezig de laatste tijd en het zou mooi zijn om hiervan ook stats te bakken. :9

• Bubbles
  • Laatst online: 00:06

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Ja hoor. Stats over stats. Hoe verslaafd kan je zijn? 7(8)7 :P

PC Specs | Nikon D7000 | Sigma 17-50 F/2.8 EX DC OS | Nikon AF-D 50mm F/1.8 | Sigma 50-200mm F4-5.6 DC OS HSM | Sigma 150-500mm F5-6.3 APO DG OS HSM
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #4

• DigiK-oz
quote:
Cow_tipping schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:55:
Kan iemand trouwens de data van dc-vault extraheren en loggen voor grafiekjes enzo.
We zijn echt goed bezig de laatste tijd en het zou mooi zijn om hiervan ook stats te bakken. :9
Ik ben bezig met stats over de vault, maar ook over de projecten die in de vault staan. Maar voordat ik iets toonbaars heb zijn we nog wel 2 weken verder vrees ik.

We zijn echt wel lekker bezig, op korte termijn gaan we plaatsen pakken bij een paar projecten die flink opleveren. Prognose voor de komende week is een kleine 700 punten erbij :9

• Balachmar
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 16-11 23:29

Balachmar

The truth is out there

Ik ben ook al bezig met stats van de DC-Vault :)
Trouwens nog wat minder goed nieuws over mijn python script voor het sieven.
Hij lijkt het soms toch niet helemaal goed te doen.
Dus ik moet toch nog even wat langer testen, dit wordt ook nog eens bemoeilijkt doordat je met sieven niet altijd zeker bent van resultaat. Maar ach, gelukkig maakt hij toch altijd backups van de factor bestanden.
Maar hij lijkt soms teveel ranges te reserveren ofzo. (En dan heeft de windows versie ook nog een ongeidentificeerd probleem.)
Mocht je interesse hebben, ik heb een (jhaja python) script die de webpagina parsed en dit stopt in een sqlite3 database.

Balachmar wijzigde deze reactie 04-09-2008 15:49 (13%)

File Widget: File informatie op je homescreen (scan mijn avatar) Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• Tielemans
quote:
DigiK-oz schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:33:
Tsja, "maar" 144 punten erbij _/-\o_

Maar het blijft jammer van de 36 die het er meer hadden kunnen (moeten?) zijn :'(
Ze komen er morgen alsnog hopelijk bij, zag net dat een test van >20uur (75511s) klaar was en het verschil met die boven ons is 15uur. Nu maar hopen dat de stats vannacht gedraait worden, wat soms wel eens 1 maal in de week gebeurd.

• DigiK-oz
quote:
Balachmar schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:16:
Mocht je interesse hebben, ik heb een (jhaja python) script die de webpagina parsed en dit stopt in een sqlite3 database.
Intresse altijd! Ik doe e.e.a. zelf in ASP.NET en MSSQL, maar Python is redelijk te lezen en dus te converteren. Waarschijnlijk kan ik in ieder geval wat goede idee├źn ermee opdoen qua database-opzet en natuurlijk parsing. En mijn motto in deze is : beter goed gejat dan slecht geschreven :)

Dus als je mij je script en eventueel je database-indeling kan mailen (zie profiel), heel graag!

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper ­čśÄ

Zo te zien gaat het goed met eOn draaien onder Kubuntu naar een windows XP-proxy. :)

Stop de verwelking!

• DigiK-oz
quote:
Balachmar schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:16:

Ik zie net dat DC-Vault ook statistics aanbiedt in plain-text files, misschien handiger om deze te parsen? Dan loopt de boel niet naar de jeweetwel als ze de layout van de webpagina aanpassen.

Files kun je vinden door het woord stats achter de URL van de homepage te plakken.

EDIT: Zo te zien is er weer een DPC-er naar Eon gekomen : Broodspam _/-\o_

DigiK-oz wijzigde deze reactie 05-09-2008 10:19 (6%)

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

quote:
DigiK-oz schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:09:
[...]

Ik zie net dat DC-Vault ook statistics aanbiedt in plain-text files, misschien handiger om deze te parsen? Dan loopt de boel niet naar de jeweetwel als ze de layout van de webpagina aanpassen.

Files kun je vinden door het woord stats achter de URL van de homepage te plakken.

EDIT: Zo te zien is er weer een DPC-er naar Eon gekomen : Broodspam _/-\o_
Die gebruikte ik al :)
Dus ik neem aan dat je niet echt een parser nodig hebt ;)
En voor de database heb ik gewoon een tabel gemaakt met dezelfde kolommen.
Mijn eesrte plaatjes heb ik al wel, maar dat zijn nog bijna rechte lijnen...
http://www.wligtenberg.nl/content/view/32/2/
Nu nog ff zorgen dat hij naast elke dag grabt ook elke dag de plaatjes upload.

File Widget: File informatie op je homescreen (scan mijn avatar) Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

Tielemans is ook lekker bezig met z'n VM op dimes :D

• Tielemans
En er komen vandaag nog iets van 5 of 6 VM's bij, het 4gig geheugen zitten nog lang niet vol hehe. Hoeveel mb geheugen per VM draai jij? Als ik het onder de 80mb zet lijkt het wel of de internetverbinding van die VM weg is, maar wel ip adres toegewezen, vaag. Heb ze zelf op 84mb draaien.

Heb denk ik ook een probleem, ik krijg op elke bak en in elke VM de melding "Destination host didn't reply" na een ping opdracht. Zien er meerdere die dit hebben? Ik heb dus ook de fout zoals hier beschreven. Punt 5 met die rode icoontjes van geblokkeerde poorten. Ik draai win xp sp2 waar ik de "Binnenkomende echoaanvraag toestaan" heb aangezet in de firewall bij ICMP en ICMP van de lan-verbinding. Ik draai in win xp en niet in de vm's ESET smart security, firewall virusscan en spamfilter ineen. Heb daar bij firewall ook het filteren uitgezet en op alles toestaan gezet. En toch "Destination host didn't reply". Iemand een idee?

Tielemans wijzigde deze reactie 05-09-2008 20:48 (54%)

• Tielemans
Ook bij Crunchers Inc zijn ze druk bezig met de vault. Zie de banner op hun site en ze zijn nu 10de achter ons in de vault.

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

dat probleem heb ik niet gehad, misschien eens proberen te switchen van Bridged naar NAT of andersom? Weet het verder ook niet.

Verder heb ik hier op beide pc's 20 keer win2000 in de VM's draaien met 40MB ram :D

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

quote:
emphasis schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 11:27:
dat probleem heb ik niet gehad, misschien eens proberen te switchen van Bridged naar NAT of andersom? Weet het verder ook niet.

Verder heb ik hier op beide pc's 20 keer win2000 in de VM's draaien met 40MB ram :D
Tja, je zou volgens mij ook kleine linux vms kunnen maken die puut hiervoor geschikt zijn. Zou nog kleiner moeten kunnen :P (Niet dat ik ook maar enig idee heb hoe dat zou moeten, maar toch een leuk idee, niet?)

• Sinlath
  • Laatst online: 03-09 15:44
quote:
Balachmar schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 14:39:
[...]

Tja, je zou volgens mij ook kleine linux vms kunnen maken die puut hiervoor geschikt zijn. Zou nog kleiner moeten kunnen :P (Niet dat ik ook maar enig idee heb hoe dat zou moeten, maar toch een leuk idee, niet?)
32 mb linux on a stick :D

volledige linuxversies op een memstick, maar deze dan laden in Vmware, dan zou je op je pc ipv vmware server/workstation oid.. vmware esx3i moeten draaien, lekker lage footprint op de machine.

esx3i gaat ook prima om met bakken met geheugen.

toch op de zaak maar eens zo'n dingetje bouwen op ESX, kijken wat het oplevert

Sinlath wijzigde deze reactie 06-09-2008 14:48 (6%)

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

Denk dat het vooral hardeschijfruimte scheelt als je een kleine linux versie neemt ipv win2000. En daar heb ik voorlopig toch zat van, en anders komt er wel weer een HD bij :P

Client heeft gewoon iets van 25MB ram nodig, dus veel lager dan 40MB kom je denk niet

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Bij Wieferich zijn mijn vriendjes van Team Switch goed bezig.
2 teams inhalen de komende 2 dagen. O+

Hmm, veel puntjes vandaag verloren doordat we zijn ingehaald bij Lattice en SoB Sieve.
Hopelijk komt dat morgen weer goed.

Cow_tipping wijzigde deze reactie 07-09-2008 00:16 (38%)

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

Nice :D

* emphasis begint met trillen nu de dimes stats al een ruime dag niet meer updaten :/
* emphasis wil cijfers zien, veel cijfers!!

• StugIII
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 19-11 14:43
Is het werk bij Eon bijna op of zo?
Ik krijg nauwelijks nog wu's. ;(

• DigiK-oz
Nope, hun netwerk is weer eens brak of de server heeft het erg druk. WU's inleveren lukt daarom ook nauwelijks. Komt wel weer goed, maar zo lopen we even niet hard meer in natuurlijk. Ach, de andere projecten die ik draai zijn blij met de extra CPU-tijd :)

• StugIII
quote:
DigiK-oz schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:41:
Nope, hun netwerk is weer eens brak of de server heeft het erg druk. WU's inleveren lukt daarom ook nauwelijks. Komt wel weer goed, maar zo lopen we even niet hard meer in natuurlijk. Ach, de andere projecten die ik draai zijn blij met de extra CPU-tijd :)
Oke, dan draaien we gewoon door met POEM als back up, staan al zo'n 350 Eon wu's te wachten.

Jouw progje doet het perfect. _/-\o_ _/-\o_

• DigiK-oz
Hier 405 in de output buffer :) En o.a. POEM loopt nu wat harder ja.

Kijk wel uit dat je het aantal requesters/reporters niet te hoog zet bij Eon. Iedere requester/reporter doet ongeveer elke 6 seconden een request. En met name het reporten vreet netwerkverkeer, een 75K per poging, of die nou lukt of niet.

• Tielemans
quote:
emphasis schreef op zondag 07 september 2008 @ 00:20:
* emphasis begint met trillen nu de dimes stats al een ruime dag niet meer updaten :/
* emphasis wil cijfers zien, veel cijfers!!
Stats doen het weer, valt alleen wel tegen, had veel meer verwacht :?

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

Daar klopt idd helemaal niks van, lijkt erop dat alles gewoon verdwenen is wat er in de tussentijd is ingeleverd :/

• DigiK-oz
quote:
Cow_tipping schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 17:39:
Bij Wieferich zijn mijn vriendjes van Team Switch goed bezig.
2 teams inhalen de komende 2 dagen. O+

Hmm, veel puntjes vandaag verloren doordat we zijn ingehaald bij Lattice en SoB Sieve.
Hopelijk komt dat morgen weer goed.
Dat is zojuist goed gekomen dankzij Wieferich! 500 punten erbij. Nog een paar minder "dure" projecten ook gestegen, voor 541+ erbij _/-\o_

• StugIII
quote:
DigiK-oz schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:23:
Hier 405 in de output buffer :) En o.a. POEM loopt nu wat harder ja.

Kijk wel uit dat je het aantal requesters/reporters niet te hoog zet bij Eon. Iedere requester/reporter doet ongeveer elke 6 seconden een request. En met name het reporten vreet netwerkverkeer, een 75K per poging, of die nou lukt of niet.
Wat is een redelijk aantal?

• Tielemans
quote:
emphasis schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:30:
Daar klopt idd helemaal niks van, lijkt erop dat alles gewoon verdwenen is wat er in de tussentijd is ingeleverd :/
Er komt steeds meer bij, denk dat ze alles handmatig aan het narekenen zijn :p

noordvogel :w

• DigiK-oz
quote:
StugIII schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:49:
[...]

Wat is een redelijk aantal?
Als je 8 reporters draait, prop je een 1 Mbit upload verbinding zo goed als vol. Als hun server de requests gewoon accepteert, is dat natuurlijk maar heel tijdelijk. Maar momenteel wordt 1 op de 80 requests geaccepteerd door de server 8)7 .

Ik heb zelf normaal gesproken de max reporters op 6 staan, bij normale verwerking zijn er dan zelden meer dan 2 aktief. Maar nu heb ik het maximum op 2 staan, omdat het zinloos is om je verbinding dicht te proppen met requests waarvan 1% aankomt. Als hun server weer wakker is, loopt de queue ook met 2 reporters wel leeg.

Requesters heb ik normaal op 8 staan, maar nu op 1. Je krijgt toch bijna niks. Maar requesters doen maar een request van 256 bytes per keer, dus dat is niet zo rampzalig voor je upload verbinding.

DigiK-oz wijzigde deze reactie 07-09-2008 13:23 (12%)

• StugIII
quote:
DigiK-oz schreef op zondag 07 september 2008 @ 13:21:
[...]

Als je 8 reporters draait, prop je een 1 Mbit upload verbinding zo goed als vol. Als hun server de requests gewoon accepteert, is dat natuurlijk maar heel tijdelijk. Maar momenteel wordt 1 op de 80 requests geaccepteerd door de server 8)7 .

Ik heb zelf normaal gesproken de max reporters op 6 staan, bij normale verwerking zijn er dan zelden meer dan 2 aktief. Maar nu heb ik het maximum op 2 staan, omdat het zinloos is om je verbinding dicht te proppen met requests waarvan 1% aankomt. Als hun server weer wakker is, loopt de queue ook met 2 reporters wel leeg.

Requesters heb ik normaal op 8 staan, maar nu op 1. Je krijgt toch bijna niks. Maar requesters doen maar een request van 256 bytes per keer, dus dat is niet zo rampzalig voor je upload verbinding.
Ik zal het aantal aanpassen, vond mijn inet ook aardig traag worden de laatste tijd.

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

quote:
Tielemans schreef op zondag 07 september 2008 @ 12:39:
[...]

Langzaam maar zeker lijken de punten inderdaad allemaal in de stats te verschijnen :D

• Tielemans
Ik zie dat we bij Eulernet van 9 naar 10 members zijn gesprongen, wie is de 10de? Op die verdomde pagina kun je niet eens opzoeken wie er allemaal in een team zitten.

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper ­čśÄ

Humor, ik heb de ledenlijst doorgebladerd en heb excel even overal waar Dutch in voorkwam een kleurtje laten geven en ik kwam maar vier DPC'ers tegen.
code:
1
2
3
4
Stappel (Dutch Power Cows)
Tielemans (Dutch Power Cows)
[eNeRGy] (Dutch Power Cows)
[DPC]Thorin (Dutch Power Cows)

Stop de verwelking!

• Noordvogel
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 08-10 15:29

Noordvogel

DPC @ DC-vault

quote:
Tielemans schreef op zondag 07 september 2008 @ 12:39:
[...]

Tielemans :w

Ik sta toch lekker 9e met maar 1 client draaiend...

• Tielemans
quote:
Xaverius schreef op maandag 08 september 2008 @ 08:40:
Humor, ik heb de ledenlijst doorgebladerd en heb excel even overal waar Dutch in voorkwam een kleurtje laten geven en ik kwam maar vier DPC'ers tegen.
code:
1
2
3
4

De andere 6 hebben dus nooit werk ingezonden.
* Tielemans gaat voor plek 1

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper ­čśÄ

Ik zat even in mijn awstats te neuzen naar het versienummer toen me het volgende opviel:
code:
1
2
10 different robots* Hits   Bandwidth    Last visit 
MJ12bot               31+1   532.26 KB   02 Sep 2008 - 13:33

Zal het een mede-DPC'er geweest zijn?

Stop de verwelking!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

quote:
Xaverius schreef op maandag 08 september 2008 @ 08:40:
code:
1
2
3
4

Vanaf nu +1 8)

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

quote:
Xaverius schreef op maandag 08 september 2008 @ 14:14:
Ik zat even in mijn awstats te neuzen naar het versienummer toen me het volgende opviel:
code:
1
2
10 different robots* Hits   Bandwidth    Last visit 
MJ12bot               31+1   532.26 KB   02 Sep 2008 - 13:33

Zal het een mede-DPC'er geweest zijn?
Ip adres 88.159.*.* ?

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper ­čśÄ

Nope, 81.171.*.* :)

Stop de verwelking!

• MetalfanBlackness
  • Laatst online: 22:36

MetalfanBlackness

bit.ly/2hfd6Gb

quote:
Met deze 2 nummers hoeft het niet eens uit nederland te zijn want de 81.171.200.192 t/m 81.171.200.223 komt bijvoorbeeld uit GB.

Yes weer 25 punten er bij dankzij poem@home :)

Have fun reading this :)

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Yes, morgen weer 250 punten erbij door Wieferich dankzij de medeswitcherts. _/-\o_

• djklungel
  • Laatst online: 02-11 08:55

djklungel

Stamp├╗h, wreed uit je dak!

Kijk, dat is nou het switchers leven ;)

djklungel wijzigde deze reactie 09-09-2008 09:13 (6%)

Join ..:: DPC~Team~Switch ::..
~ Het switchersleven!!
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the strategical flushers!

• Frentik
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 23-10 23:49

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Yes, morgen weer een plekkie winst bij PSP sieve (384 puntjes), dankzij 6 factors in het weekend :)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper ­čśÄ

* Xaverius heeft 1 kleine core op PSP-PRP gezet. :)

Stop de verwelking!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Ik doe voorlopig geen PSP-PRP meer om te kunnen roelen bij Wieferich.
Dus mijn 2 clientjes van PSP-PRP gaan naar Wieferich en de 2 halve cores van Ramsey@Home doen nu ook weer Wieferich.
Majestic en Dimes blijven natuurlijk draaien. :)

Ik las trouwens ergens dat de MilkyWay@Home credits onlangs omhoog zijn gegaan. Weet iemand of dit slechts tijdelijk is?

Cow_tipping wijzigde deze reactie 09-09-2008 13:20 (31%)

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

En ik heb al de eerste inhaalstats gemaakt met de huidige data:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
When do we get them (Teamnaam dagen (onze output : hun output)):
TeAm AnandTech 6.62847884383 (524.369668 : 32.367272)
Rechenkraft.net 29.9621049883 (524.369668 : -171.507409)
The Knights Who Say Ni! 43.8181206882 (524.369668 : -8.45160800003)
XtremeSystems 48.828133579 (524.369668 : 47.746867)
AMD Users 54.9018060354 (524.369668 : -31.900926)
Free-DC 55.1538814643 (524.369668 : 4.50144099997)
Team Norway 81.8937338612 (524.369668 : 168.009049)
Ars Technica 86.3319927489 (524.369668 : 8.98376999999)

When do they get us (Teamnaam dagen (hun output : onze output)):
Crunchers Inc 11.6377148336 (839.867515 : 524.369668)
The Pirate Fleet 14.1485151035 (15699.328299 : 524.369668)
Gentoo Linux Users Everywhere 74.021876937 (3474.507107 : 524.369668)
MyOnlineTeam 166.84596696 (2299.856607 : 524.369668)
Crunching Family 206.057204467 (1456.356376 : 524.369668)
NetBSD 289.293159295 (1562.762987 : 524.369668)

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

Gaat lekker vandaag met de dc-vault puntjes.

Met name de plekken winst bij psp-sieve en wieferich leveren leuke punten op :D

• Wiethoofd
  • Laatst online: 22-09 13:48
Nogmaals mijn request, aangezien iedereen alle hulp voor 11 oktober kan gebruiken:
Wiethoofd in "Algemene/algehele plaatsing van DPC bij ..." (betreft GPU-client)

Wiethoofds meuk en 'overige'

• Frentik
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 23-10 23:49

Frentik

Broken, Beat and Scarred

quote:
Wiethoofd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:38:
Nogmaals mijn request, aangezien iedereen alle hulp voor 11 oktober kan gebruiken:
Wiethoofd in "Algemene/algehele plaatsing van DPC bij ..." (betreft GPU-client)
En nogmaals het antwoord daaronder: FreezeXJ in "Algemene/algehele plaatsing van DPC bij ..."

Maar kijken even op de wiki, voor "officiele" projecten. Lichte clients zijn DPAD, dnet (rc5/OGR) en SoB de rest is vnml BOINC

Daarnaast zijn er nog de vaultprojecten: Dimes, eOn, Majestic12 en Sieving.

Probeer gewoons eens wat clients uit en kijk wat je fijn vind. Majestic12 en Dimes zijn trouwens niet CPU intensief en dus prima langs een ander project te draaien..

Frentik wijzigde deze reactie 10-09-2008 00:03 (7%)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Wow +676 punten!

Da's nog es een lekkere score. voor 1 dagje. Hopelijk snel weer eens zulke punten want met een klein beetje hulp op de top projecten gaat het erg hard voor de vault score.

• Tielemans
+676 punten en TeAm AnandTech -56 dus die helpen ook met ons naar plaats 8 te helpen :)

En voor mensen die eulernet willen gaan draaien op meer dan 1 systeem, elk systeem komt als apart account in de stats. Ik sta sinds gisteren dubbel in de stats grrr. Heb een mailtje naar Frankrijk gestuurd met de vraag of het niet samengevoegd kan worden en kreeg onderstaand antwoord. Ga nog een mailtje sturen dat ie het toch maar moet doen.

No, it's not possible, since, as individual, every installed computer counts as a new account.
Since you are the third to tell me that, I think I should change the default behaviour, but as the same time, I don't want to change the system, because it works fine since several years.

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Voor de gein de nieuwe inhaalstats:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
When do we get them:
TeAm AnandTech in 1.89839281799 days
Rechenkraft.net in 12.6491863916 days
The Knights Who Say Ni! in 17.0718121972 days
XtremeSystems in 23.3340558612 days
Team Norway in 27.3085268826 days
Free-DC in 27.8585425247 days
AMD Users in 35.2759789997 days
Ars Technica in 36.2457610994 days

When do they get us:
The Pirate Fleet in 10.1014292482 days
Gentoo Linux Users Everywhere in 69.0519884566 days
MyOnlineTeam in 133.771910019 days
Greece in 241.349086654 days
NetBSD in 312.458020248 days

Die groene lijn, dat zijn wij!
Ennuh cool, dit plaatje wordt natuurlijk ook meteen geupdate als hij op de website geupdate wordt...

Balachmar wijzigde deze reactie 11-09-2008 10:46 (29%)

• Tielemans
@DigiK-oz ligt het aan mij of staat er elke dag op je statssite:
DPC's next defeat will be at The Lattice Project in 0.79 days, for 17.99 points.

• Wiethoofd
Gisteren (donderdag) ook maar even BOINC geïnstalleerd.
Nu bezig met PG/S@H/r@h/WGC en ik denk dat daar alleen maar PG van over gaat blijven, tenzij er hard hulp nodig is met een ander DC-project.

PG is de enige die echt lekker rekent en de rest niet echt, staat vannacht nog aan, en we zien morgenmiddag wel weer als ik thuis ben.

• DigiK-oz
quote:
Tielemans schreef op donderdag 11 september 2008 @ 21:28:
@DigiK-oz ligt het aan mij of staat er elke dag op je statssite:
DPC's next defeat will be at The Lattice Project in 0.79 days, for 17.99 points.
Dat klopt wel, inhaalsatts worden verzorgd door de conculega's van Free-DC. De Lattice-stats zijn daar een beetje de weg kwijt. Ik ben bezig met stats van eigen brouwsel, maar door omstandigheden gaat dat nog wel even duren. Tot die tijd zal Lattice nog even een bedreiging vormen :)

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

quote:
Wiethoofd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 01:23:
Gisteren (donderdag) ook maar even BOINC geïnstalleerd.
Nu bezig met PG/S@H/r@h/WGC en ik denk dat daar alleen maar PG van over gaat blijven, tenzij er hard hulp nodig is met een ander DC-project.

PG is de enige die echt lekker rekent en de rest niet echt, staat vannacht nog aan, en we zien morgenmiddag wel weer als ik thuis ben.
Als je de lijst van DigiK-oz had gezien dan kon je lezen dat DPC bij geen van die 4 projecten snel punten kunnen worden verdiend voor de stand bij de dc-vault. Sterker nog, dat zijn zo'n beetje de allerslechtste.
Dus als je die ene vrije core kan gebruiken voor PSP-PRP, Wieferich of Eon, dan help je DPC het meeste.

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper ­čśÄ

LOL, ik zat even te googlen op PSP PRP en kwam op het ARS-forum uit. Zie de gekwoote post van Sloth, een grootverbruiker in de DC-wereld die "bang" is voor een aanval van onze kant uit op PRP. :P

http://episteme.arstechni...673001423931#673001423931

Stop de verwelking!

• DigiK-oz
quote:
Xaverius schreef op zondag 14 september 2008 @ 00:40:
LOL, ik zat even te googlen op PSP PRP en kwam op het ARS-forum uit. Zie de gekwoote post van Sloth, een grootverbruiker in de DC-wereld die "bang" is voor een aanval van onze kant uit op PRP. :P
Ik heb er maar weer eentje ingeleverd om ze te laten schrikken :) Het wordt tijd om die 400 punten maar eens te gaan pakken daar, temeer omdat dan ook Crunchers inc. er 400 kwijtraakt, en die staan maar 1 plaats onder ons overall (en 1 plaats boven ons bij mathematic).

* DigiK-oz start er nog maar eentje

• Wiethoofd
*O* woehoe *O*
73 punten extra bij Wieferich, 2 dagen m'n dualcore laten rekenen heeft toch geholpen :*)

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper ­čśÄ

Heeft mede-geholpen inderdaad. :)
Leuke DPC-statistieken bij Wieferich overigens. O-)

Stop de verwelking!

• Wiethoofd
Ik heb m'n client 2 dagen aan laten staan en 110 punten verdiend, dan heeft de 60% overklok op m'n E2180 toch nog nut :+

Verder ligt www.elmath.org er (tijdelijk) uit :(

• SKiLLa
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Bij M-12 hebben we Crunchers inc ook al bijna ingehaald, zal nog een paar dagen zijn, meer niet ;)

1984 was not supposed to be an instruction manual, come find me when you wake up!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Majestic-12 --> 3 dagen, 244 punten
Wieferich --> 1 dag, 400 punten
Eon --> 5 dagen, 200 punten

komen we in 5 dagen toch mooi op de 380 en een beetje punten uit.

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

heerlijk, en op dimes stijgen we ook aardig, al zijn het niet heel veel punten.

Verder heb ik volgens mij de spaarstand van psp-prp gevonden. Heb nu in elk gaval 20 units per core gebufferd, en nu afwachten of ie ze niet verstuurd en wel netjes aan een volgende gaat beginnen. Als het een beetje wil, wordt dat een leuke flush op de dpc verjaardag :D

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

hehe, dan heeft Ars wel degelijk redenen om bang te worden. :D

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

"1 unsend result(s)" momenteel, dus nog 79 te gaan :D

• Wiethoofd
Ligt het aan mij of is de Wieferich client sneller op een 64-bit windows?

Gisteren even vista ultimate 64-bit op m'n vers overgekochte raptor geklapt, en hij rekent volgens mij sneller dan op m'n xp pro 32-bit.

• Cpt00kirk
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 10-11 19:49
quote:
Wiethoofd schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:30:
Ligt het aan mij of is de Wieferich client sneller op een 64-bit windows?

Gisteren even vista ultimate 64-bit op m'n vers overgekochte raptor geklapt, en hij rekent volgens mij sneller dan op m'n xp pro 32-bit.
doe wat metingen en laat het ons weten.... is goed voor eventuele productie :D

• Tielemans
emphasis gefeliciteerd met je 3M paal bij dimes *O*

• SKiLLa
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

@Wiethoofd: ik hoop het, maar is het niet gewoon dat de ene WU sneller/korter loopt dan andere WU ?

1984 was not supposed to be an instruction manual, come find me when you wake up!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

Gaat erg lekker inderdaad, alleen jammer dat die stats zo vaak haperen. Verder een heerlijk bij-project aangezien hij geen cpu nodig heeft :D

en jij gaat ook niet onaardig trouwens :)

• Megaflix
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 31-10 10:20

Megaflix

Ducati Monster S2R 1000

Misschien tijd om een deel 2 voor te bereiden met een goeie openingspost met informatie over de projecten, de plaats van de stats die laten zien hoeveel punten per plek we krijgen, wie je moet contacten om die speciale proggie's te krijgen voor de projecten, enz?

Uitvinder van de Red Bull Pancake (bedankt Korakal en momania) en professioneel schutting-stoker

• Tielemans
Ben ik helemaal voor, liep ook al met zo'n gedacht rond. Ik dacht aan een kort stukje van +/- 6 regels over de top x projecten waar geen dpch van is en waar we leuk mee kunnen stijgen of veel vaultpunten per plek mee kunnen behalen. En die top x projecten dan wel/niet vol stoppen met boinc projecten?

@emphasis ik ga van het weekend bij nog wat familie langs met computers. Hopelijk weer een client of 4 erbij. Maar dan ben ik nog lang niet aan jouw output maar als ik maar lang genoeg wacht misschien ooit :p En pakken die VMWARE clients bij jou ook processor tijd? Op deze pc pakken 15 clienst +/-20% van de p4-3gig processor, volgens mij was dat eerst veel minder.

• Megaflix

Megaflix

Ducati Monster S2R 1000

Kreeg al een mooie DM net dat we dat op FDO mogen voorbereiden :) Ik weet niet of iedereen hier ook een FDO-account heeft? De projecten waar we veel op kunnen winnen, die hebben ook nog geen informatie op de DPC-wiki, dus we zullen de teksten zelf moeten schrijven.

Dat idee van jou is inderdaad goed Tielemans, dan zou ik een bijv een top 8 maken van projecten w├ęl onder Boinc en een top 8 van projecten niet onder Boinc, zodat mensen zelf kunnen kiezen.

Uitvinder van de Red Bull Pancake (bedankt Korakal en momania) en professioneel schutting-stoker

• Tielemans
Een top 8 van boinc en geen top 8 van geen boinc projecten, ik is helemaal voor. Moeten er natuurlijk niet teveel worden voor het overzicht. Heb ook de DM gelezen en voordat we eraan beginnen eerst denk nog een dagje wachten op wat de anderen voor briljante idee├źn hebben!

Wou me net registreren @ FDO en krijg "Sorry, maar dit email adres is gebanned", wat heb ik fout gedaan hehe :p

• Megaflix

Megaflix

Ducati Monster S2R 1000

Ik kan wel wat leuke graphics maken voor de tabelkopjes of zo? Misschien kunnen we de code van een van de Grote Topics her en der op GoT gebruiken als basis.

• FreezeXJ
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 19-11 16:47

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

topic op FDO is in de maakgemaakt, layout e.d. ben ik slecht in, dus plaintext FTW

Alhier op FDO uw reacties spugen graag :)

FreezeXJ wijzigde deze reactie 15-09-2008 22:21 (5%)

Hollandse Krachtvoerkoe || Mathematics, with its potential for and hence its requirement of rigour and precision, is evidently the pinnacle of user-unfriendliness

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

quote:
Tielemans schreef op maandag 15 september 2008 @ 21:34:
@emphasis ik ga van het weekend bij nog wat familie langs met computers. Hopelijk weer een client of 4 erbij. Maar dan ben ik nog lang niet aan jouw output maar als ik maar lang genoeg wacht misschien ooit :p En pakken die VMWARE clients bij jou ook processor tijd? Op deze pc pakken 15 clienst +/-20% van de p4-3gig processor, volgens mij was dat eerst veel minder.
Ja, al die VM's gebruiken best wel een beetje cpu, maar alles voor het goede doel he :P

die 20 VM's hebben allemaal zo'n 50min cpu-tijd nu (16,6 uur), maar m'n 4 psp-prp clients staan allemaal al op 31 uur (totaal dus 124 uur)en lijken ook niet heel veel vertraging te ondervinden, dus prima als je het mij vraagt :D

overigens is dat dus op een q6600 @3200MHz

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Ik heb me ook geregistreerd op FDO (eindelijk eens een goede reden), nu nog even wachten op validatie....

edit:
Activatie is gelukt, bedankt iisschots!

Het progsel van DigiK-oz voor eOn loopt trouwens als een dolle! Ik sta inmiddels 10e over de afgelopen maand en 4e afgelopen week. En dat met 2 computers waar eOn 'erbij' loopt.

Noordvogel wijzigde deze reactie 16-09-2008 08:59 (53%)

• DigiK-oz
quote:
DigiK-oz schreef op zondag 14 september 2008 @ 10:10:
[...]

Ik heb er maar weer eentje ingeleverd om ze te laten schrikken :) Het wordt tijd om die 400 punten maar eens te gaan pakken daar, temeer omdat dan ook Crunchers inc. er 400 kwijtraakt, en die staan maar 1 plaats onder ons overall (en 1 plaats boven ons bij mathematic).

* DigiK-oz start er nog maar eentje
Leuk, jezelf quoten :)

Bij crunchers inc. heeft er 1 user serieuze power op PSP-PRP gezet, dus die halen we niet zomaar in.

• Megaflix

Megaflix

Ducati Monster S2R 1000

Ik ben bijna klaar met mijn eigen tijdelijke actie en dan kom ik weer met mijn bakkies terug naar de DC-vault projecten :) Wat kan ik momenteel het beste draaien als combinatie? Eon, Dimes en Wieferich?

Welke instellingen moet ik nemen voor de laatste versie Eon-starter als ik 8 Gb heb?
Dimes draait in VMwares?? Hoeveel kan ik er dan openen?
Wieferich zet ik dan wel op low priority.

Ik heb geen zin in zelf dingen versturen naar die projecten van sieve en zo.

• DigiK-oz
quote:
Megaflix schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:35:
Ik ben bijna klaar met mijn eigen tijdelijke actie en dan kom ik weer met mijn bakkies terug naar de DC-vault projecten :) Wat kan ik momenteel het beste draaien als combinatie? Eon, Dimes en Wieferich?

Welke instellingen moet ik nemen voor de laatste versie Eon-starter als ik 8 Gb heb?
Dimes draait in VMwares?? Hoeveel kan ik er dan openen?
Wieferich zet ik dan wel op low priority.

Ik heb geen zin in zelf dingen versturen naar die projecten van sieve en zo.
De instellingen voor Eon zijn totaal veranderd sinds jij 1000 clients tegelijk draaide. Er zit nu een ingebouwde proxy in, die het ophalen en versturen van werk regelt. Hierdoor heb je aan 1 of 2 clients per core meer dan genoeg en zal het ding dus niet zoveel geheugen meer vreten.

Welke projecten? Tsja....Eon en Wieferich geef je zelf al aan, die zijn makkelijk te draaien zonder handmatig gedoe en staan hoog qua vault-punten. Dit geldt overigens ook voor PSP-PRP. Dimes ernaast omdat dat nauwelijks CPU vreet (geldt ook voor Majestic-12). En verder, ik zou zeggen ga het lijstje af van boven naar beneden qua vault-punten en kies wat je bevalt. Zitten ook nog een paar BOINC-projecten tussen, dus als je dat al draait zijn die weer erg makkelijk om toe te voegen.

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

qua dimes kun je zoveel VM's maken als je geheugen hebt, dus flink veel in jouw geval. ik draai hier op beide pc's met 3,5GB ram 20VM's (40 dus totaal).

daarnaast draai ik hier nog psp-prp. Hoef je ook niks handmatig te doen en kun je nog spren voor de dpc-verjaardag ook :D
quote:
DigiK-oz schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:08:
Bij crunchers inc. heeft er 1 user serieuze power op PSP-PRP gezet, dus die halen we niet zomaar in.
Valt toch wel mee? 6K daily is niet om eng van te worden. dat zijn misschien iets van 3 dual core pc's.
* emphasis doet in elk geval zo'n 3K daily, dus met een paar extra pc's moeten we een eind kunnen komen :D

• Wiethoofd
Ik heb BIONC weer van m'n systeem geflikkerd, werd er veel te traag van, en zelf uitschakelen met opstarten bleef hij opstarten, nu draai ik Wieferig en F@H. Werkt ook goed als combo aangezien F@H m'n gpu gebruikt, eind van de week een tweede GPU die mee kan rekenen dus win-win.

verder nog over wieferig: als ik 1 core gebruik voor F@H, moet ik dan de singlecore client installeren en de multicore versie verwijderen, of is het genoeg om 1 van de twee af te sluiten (dualcore nog :$)

• Megaflix

Megaflix

Ducati Monster S2R 1000

Dat PSP-PRP gaat ook automatisch? Geen handmatige dingen insturen of zo?

Ik kan dus draaien: Eon (die doet alles tussendoor met een proxy), Dimes (meer netwerk dan cpu) en dan bijv PSP-PRP?

Dan moet ik dus zo'n VMWare hebben om Dimes te draaien, de nieuwste versie van Eon-starter (gedownload inmiddels) en dan welk programma voor PSP-PRP?

Eon-instellingen gewoon standaard laten staan eigenlijk?
Heb nu zomaar wat gekozen:
4 eon clients
80% cpu
4 crunching clients
low priority
10 requests
3 requestors
2 reporters

Megaflix wijzigde deze reactie 16-09-2008 19:08 (21%)

• DigiK-oz
quote:
Megaflix schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 19:05:
Dat PSP-PRP gaat ook automatisch? Geen handmatige dingen insturen of zo?

Ik kan dus draaien: Eon (die doet alles tussendoor met een proxy), Dimes (meer netwerk dan cpu) en dan bijv PSP-PRP?

Dan moet ik dus zo'n VMWare hebben om Dimes te draaien, de nieuwste versie van Eon-starter (gedownload inmiddels) en dan welk programma voor PSP-PRP?

Eon-instellingen gewoon standaard laten staan eigenlijk?
Heb nu zomaar wat gekozen:
4 eon clients
80% cpu
4 crunching clients
low priority
10 requests
3 requestors
2 reporters
Ik zou de buffer op 120 minuten zetten i.p.v. 10 requests, dan cruncht het zaakje nog lekker door als er een uurtje geen WU's worden geleverd. Requesters op 8 of zo, reporters op 4 of 5.

Voor PSP-PRP check :
http://www.mersenneforum....2b1ce52d6a5d7f73a6&t=2665

en

http://www.psp-project.de/guides/prp.html (zie bij "automated network client", dan heb je ook niks handmatigs te reserveren enzo)

DigiK-oz wijzigde deze reactie 16-09-2008 19:27 (12%)

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

http://www.mersenneforum.org/showthread.php?t=2692

en daar even melden dat je onder DPC wil meedoen

• [eNeRGy]
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 23-08 23:33
Bij M12 zijn we een plaatsje gestegen!

Bij de volgende halte kunnen we 3 teams achter elkaar inhalen, we moeten alleen even een miljard overbruggen :)

[eNeRGy] wijzigde deze reactie 17-09-2008 07:35 (60%)

Get IE Now!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

Hmm, gister avond op een pc eon aangeslinged, maar er staan er ondertussen al 300 klaar om te reporten, maar waar wacht ie op?

@DigiK-oz:
Wat gebeurd er met die Wu's die klaar staan om te reporten als ik eonstart afsluit? Neem aan dat ie ze niet weggooid en dat ie ze de volgende keer weer verstuurd?

@energy
heerlijk, zo wordt het gat met crucnchers Inc weer wat groter :D

emphasis wijzigde deze reactie 17-09-2008 07:35 (11%)

• Tielemans
quote:
emphasis schreef op woensdag 17 september 2008 @ 07:34:

Wat gebeurd er met die Wu's die klaar staan om te reporten als ik eonstart afsluit? Neem aan dat ie ze niet weggooid en dat ie ze de volgende keer weer verstuurd?
Helaas als je eon afsluit dan zijn die punten die nog verzonden meten worden kwijt. Heb ik al een keer gehad, klikte op de verkeerde van de drie knoppen :p

• StugIII
quote:
Tielemans schreef op woensdag 17 september 2008 @ 08:04:
[...]

Helaas als je eon afsluit dan zijn die punten die nog verzonden meten worden kwijt. Heb ik al een keer gehad, klikte op de verkeerde van de drie knoppen :p
Tenzij je de local proxy functie gebruikt, dan worden de resuts bewaard en kan je weer opsturen als je eon opstart.
Heb al zo'n 1500 resultst staan en af en toe crashed Eon, maar de results blijven in de results dir staan. Maar ik gebruik dan wel de local proxy.

• Megaflix

Megaflix

Ducati Monster S2R 1000

In de hele nacht heeft Eon maar 18 wu's gecruncht, is dat niet een beetje weinig??

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

quote:
emphasis schreef op woensdag 17 september 2008 @ 07:34:
Als je Prepare gracefull shutdown gebruikt, raak je in ieder geval nooit werk kwijt... Ik heb er constant 600-800 in de wacht staan.

• StugIII
quote:
Megaflix schreef op woensdag 17 september 2008 @ 08:42:
In de hele nacht heeft Eon maar 18 wu's gecruncht, is dat niet een beetje weinig??
Nee, het kan omdat de server van eon redelijk bagger is.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True