Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De eerste posts inzake de 'timer fix' zijn al verwijderd, laten we daar dan ook geen verdere reactie meer aan geven ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Nou, erg diervriendelijk zijn ze niet zeg....
Afbeeldingslocatie: http://www.morax.demon.nl/settlers.jpg

Ik kon het niet aanzien ;(

Edit:
Kan iemand mij trouwens vertellen waar ik de knop kan vinden om een militair gebouw helemaal vol te laten laden met soldaten? Ik wil dat kasteel van mij helemaal vol gooien, maar het lukt met niet :/

[ Voor 46% gewijzigd door Morax op 11-07-2006 17:22 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het optie scherm (waar je ook prioriteit bij wegen kan instellen) -> 2de blad kan je bovenin 3 balkjes verschuiven. Alle 3 helemaal naar rechts = volledig vullen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:20
Ack.. hij werkt dus niet op een GF4? getverderrie.. nou even wachten dan maar.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 14:55
Wat heb ik net een uur genoten van het spel! Heerlijk, nostalgie! Ik wacht echt met smart op de full.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Het is dat ik niet thuis ben vanavond, maar anders had ik ook de gehele avond hier achter gezeten. Lijkt me echt een super spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:44
DaannO schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 23:19:
Het is dat ik niet thuis ben vanavond, maar anders had ik ook de gehele avond hier achter gezeten. Lijkt me echt een super spel!
Idd, een hele avond a 90 minuten :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 09:41
Oké dat werkt dus perfect!
Ik was ook lekker bezig met de vijand een kopje kleiner te maken, crashed het spel :(

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

SinergyX schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:11:
De eerste posts inzake de 'timer fix' zijn al verwijderd, laten we daar dan ook geen verdere reactie meer aan geven ;)
WTF? Mogen we straks ook geen cases meer modden, dat is ook niet zoals de fabrikant het bedoeld heeft.
Beetje erg overdreven allemaal.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zie daar niet een duidelijke vergelijking maar goed..
Zo'n fix is het grijze gebied van patches (nocd-keys, crackz etc jekenthetwel), welke niet is toegestaan hier op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
MeNTaL_TO schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 01:31:
[...]

WTF? Mogen we straks ook geen cases meer modden, dat is ook niet zoals de fabrikant het bedoeld heeft.
Beetje erg overdreven allemaal.
Het modden van een case is heel iets anders dan het moedwillig verwijderen van een bewust ingebouwde limiet in een spel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Morax schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 02:04:
[...]

Het modden van een case is heel iets anders dan het moedwillig verwijderen van een bewust ingebouwde limiet in een spel hoor :)
Het is geen spel, het is een demo.

Laat het me zo zeggen, ik vind het wel heel erg overdreven als dit ook al illegaal verklaard word.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

demo is een deel van het spel. alle rechten van het spel zijn al gereserveerden dus ook de schijfrechten en het recht het spel aan te passen. niet voor niets dat je bij het installen op "accept" moet drukken bij spellen ;)

als je emaal wat hogere units hebt win je aardig zonder verliezen gezien de AI dat geen preoriteit vind voor z'n soldaten.
wat ik wel merkte is dat hoe groter m'n "basis" werd sommige dingen gewoon niet genoeg meer op en neer gedragen werden. m'n mints kregen amper coal, eigenlijk na een tijdje geen enkel gebouw die coal nodig had kreeg genoeg terwijl ik toch echt 4 coal mines had op 100/90%.
even een vraagje, 4 mines van elk soort = max?
ik had meer coal mines gemaakt wegens tekorten maar er kwam maar geen miner, in de tutorial vertellen ze het niet. maar misschien kan het ook zijn geweest dat de afstand te groot was?

[ Voor 10% gewijzigd door daves2hd op 13-07-2006 20:16 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
daves2hd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 03:06:
.
even een vraagje, 4 mines van elk soort = max?
ik had meer coal mines gemaakt wegens tekorten maar er kwam maar geen miner, in de tutorial vertellen ze het niet. maar misschien kan het ook zijn geweest dat de afstand te groot was?
Had je nog wel pikhouwelen genoeg? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Morax schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 03:24:
[...]

Had je nog wel pikhouwelen genoeg? :)
pikhouwelen ? O-)
* daves2hd pakt even snel laatste ave erbij en kijkt naar HQ. "hey er ligt er nog eentje". maakt snel een mine, wacht en kijkt.
:o wat een watjes die settlers -.-;; willen gewoon geen vuile handjes krijgen.
voortaan maar meer pikhouwelen laten maken dan, bedankt ;)

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik vermaak me ook al uren met de demo. Zit nu op -30 minuten (speel dus al twee uur) ofzo en ben net de vijand tegengekomen. (ik zocht de verkeerde kant op naar het goud :P)

Ik vind de gameplay echt geniaal in deze tijd waarin het toch vooral gaat om grafisch geweld. De hele ketting van goederen en het vervoer ervan is een ontzettend boeiend iets om dat zo goed mogelijk te laten lopen. Hopen dat de full versie snel komt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kaasplank op 12-07-2006 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Gaaf spel! mn langste spel is -120 minuten :')

Maar ze moeten wat mij betreft de pathfinding nog wel een stuk verbeteren hoor.. (goederen transporteren) want dit word schijt irritant als je maar geen coal in je mints krijgt etc.

Trouwens hoe en waar kan je een Harbour neerzetten? want zo kan je niks met je schepen natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-09 11:43
Imperium schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:34:
Maar ze moeten wat mij betreft de pathfinding nog wel een stuk verbeteren hoor.. (goederen transporteren) want dit word schijt irritant als je maar geen coal in je mints krijgt etc.
Je kan in de opties de prioriteit van bepaalde goederen bij het transporteren aangeven, misschien dat je daar wat aan hebt? Je kan het vaak ook oplossen door de plaatsing van je gebouwen (bijv. woodcutters en sawmills bij elkaar, niet 1 lange weg waarlangs heel veel goederen moeten, storehouses bouwen waar nodig, desnoods een donkey farm), maar dat had je vast zelf ook al begrepen :)

Heeft iemand al een keer binnen 90 minuten gewonnen? Ik was gisteren met nog 5 minuten over naast z'n resterende 2 guard houses en hoofdgebouw, maar had niet genoeg (sterke) soldaten in de buurt om 'm aan te vallen.

[ Voor 14% gewijzigd door Glival op 12-07-2006 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Imperium schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:34:
je kunt zelf toch regelen welk gebouw het meeste coal krijgt? Gooi dan coal ook nog wat hoger in de lijst die regelt welke goederen voorrang krijgen en dan komt dat wel goed toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Argghhh waarom heb ik dit topic niet eerder gezien !!! :D

Bookmarked en vanavond even proberen :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 09:00

Metzie

Nyaano !

Ik heb inmiddels al gespeeld met de vijand op z'n sterkste. Ik moet zeggen dat hij dan nog niet erg goed is. Hij heeft wel een aantal keren zelf aangevallen, maar op het laatst had hij geen soldaatjes meer om zijn guardhouses weer aan te vullen.

Hij was ook enorm traag met uitbreiden en goud vinden, op het laatst had hij 1 goldmine, dus toen ik hem ging aanvallen had ik wel een klein beetje tegenstand. Maarja, tegen een stronghold vol generalen kan hij toch niet op . >:)

Allebei de keren dat ik speelde stond ik op -240 of zoiets, gewoonweg om te zien wat de vijand doet en wat voor initiatief hij neemt. Mischien als je niet direct naar zijn grens bouwt, maar naar de rechterkant uibreid (waar het lege "eiland" is) dat de vijand dan meer kansen heeft om zich te ontwikkelen en dan sterker is.

Transport van goederen is meestal geen probleem, als je bijvoorbeeld coal tekort hebt zorg dan dat je bepaalde industriien even uitzet, zoals de smithy. Op den duur heb je toch voldoende schilden en zwaarden om wel 10 strongholds te kunnen vullen. Ook zijn meerdere wegen naar "rome" erg handig, doordat je zo bottlenecks voorkomt.

Wat bijvoorbeeld wel een handige taktiek is om snel uit te kunnen breiden is een storehouse te bouwen in de regio waar je naar wilt uitbreiden en dan instellen op je HQ dat die geen hout en steen meer mag accepteren. Dan worden de bouwmaterialen in je storehouse bezorgd waardoor de grondstoffen veel sneller op de bouwplaats zijn.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Glival schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:13:
Heeft iemand al een keer binnen 90 minuten gewonnen? Ik was gisteren met nog 5 minuten over naast z'n resterende 2 guard houses en hoofdgebouw, maar had niet genoeg (sterke) soldaten in de buurt om 'm aan te vallen.
Check een paar pagina's terug, zowel de vijand verslaan (screenshot is van HQ alleen) als de '100 coins' goal heb ik gehaald binnen 90 minuten. Als je eenmaal weet waar goud/vijand zit, is het na een klein uurtje spelen al klaar voor de laatste aanval.
Principe is simpel, bouw enkel fortresses als je bij die woestijn achtige omgeving kom. Zet een storehouse/smits vlakbij, zodat de coins snel bij de fortresses komen. Bij 2 volle fortres aanval inzetten, pak de vijand zijn fortress eerst en vul die weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowwie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:46:
Eindelijk binnen, maar nu krijg ik dit bericht weer, als ik het spel probeer op te starten...

*zucht*, altijd ellende...(ja, ik heb em al opnieuw geinstalleerd om te proberen).... :(

[afbeelding]
chucky666 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:06:
van andere site gedownload en ook weer die dx fout.
ook andere drivers geprobeert voor me graka mocht ook niet helpen :(
'k had dezelfde fout.. maar een update van directX www.microsoft.com/directx wil wel helpen.. en nu.. spielen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:16

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Net voor het eerst de vijand in elkaar gemept. Het is weer even verslavend als eerst :D

Er zijn echter een paar nadelen (waarvan sommige al genoemd) die mij opvielen.
- weinig animatie :'(
- catapult bemanning nog scheler dan vroeger
- weggetjes automatisch leggen gaat altijd op de slechtst mogelijke manier, moet dus alles zelf bepalen (maar dat deed ik toch altijd al 8)7 )
- als er een 'message' is en je klikt op een schermpje waar je mee bezig was (bijvoorbeeld resourceprioriteit) dan denkt hij dat je op de 'message' klikt dus verplaatst het beeld naar de bron van de 'message' :(

Voor de rest vind ik het erg vermakelijk, ook is het gelukt om een zooi mannetjes te laten rondstruinen door een storehouse van de vijand te vernietigen.
Het werkte helaas alleen bij z'n laatste storehouse. :P
Ik kan niet wachten op de volledige release. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Wanneer was de release date ook alweer? 22 augustus meen ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:38:
Wanneer was de release date ook alweer? 22 augustus meen ik?
in de duitse versie 7 september (Volgens de demo) En de engelse versie in de herfst.
Maar ik ben wel blij als ze het voor de kerst redden ;)
Ik heb het gisteren ook weer voor het eerst gespeeld, maar het is wel weer ff wennen, maar het echte settlers gevoel komt wel weer terug, en idd jammer van de tijdslimiet.
En in het menutje komt ook een multiplayer versie toch? Want dat lijkt me wel gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik vond met mane bij oude Settlers 2 die splitscreen multiplayer goed gemaakt. Kon je met zijn 2en 1 partij volledig opbouwen. Maar wat ik nog wel mis 'uit de oude doos', de unit-volg-schermpjes. Kon je die mannetjes volgen of de bouw van een gebouw in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Ach mischien komen er nog vele bugfixes en features in de full version. we zullen het binnenkort wel weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over bugjes gesproken, als ik op een bepaald punt boven de bergen kom (vlakbij linksonder daar waar je start) Dan begint het beeld behoorlijk te trillen. Als ik een fractie opzij ga is er weer niks meer mee aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:00:
over bugjes gesproken, als ik op een bepaald punt boven de bergen kom (vlakbij linksonder daar waar je start) Dan begint het beeld behoorlijk te trillen. Als ik een fractie opzij ga is er weer niks meer mee aan de hand.
Ja dat heb ik ook.
Dat komt waarschijnlijk doordat de wind over de bergen waait, dan krijg je opwaartse luchtstromen. :)

Edit:
Houd er rekening mee dat de autosave niet werkt als je de 90 minuten voorbij bent :(

[ Voor 11% gewijzigd door Gonadan op 13-07-2006 12:12 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
Weet iemand hoe je een haven bouwt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Klaus_1250 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 17:32:
Weet iemand hoe je een haven bouwt?
Dat kan alleen op speciale plaatsen (stranden) op de map.
Ik denk dat de demomap die plaatsen niet heeft ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

demo crashed als je een schip bouwt :P En er zijn idd geen plaatsen op de demo map, denk dat nog niet alles af was in de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Laatst online: 12-09 19:31

SilentSimon

Have you been hopped?

Ah dat ligt dus niet aan mij dat ie dan crashed :D
Verder een uitmuntend tof spel menschen \0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
Ik heb twee schepen gebouwd en hij is niet gecrashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Gonadan schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:48:
[...]

Ja dat heb ik ook.
Dat komt waarschijnlijk doordat de wind over de bergen waait, dan krijg je opwaartse luchtstromen. :)

Edit:
Houd er rekening mee dat de autosave niet werkt als je de 90 minuten voorbij bent :(
Ja en dat ie crashed tijdens het spelen is zeker ook geen bug maar een feature (works as designed)???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Klaus_1250 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 03:02:
Ik heb twee schepen gebouwd en hij is niet gecrashed?
Die grote schepen? (niet zo'n vlot). Moet ik het toch nog eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Stronkie schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:11:
[...]

Ja en dat ie crashed tijdens het spelen is zeker ook geen bug maar een feature (works as designed)???
Hij is bij mij nog maar één keer gecrashed, naja, vastgelopen. Maar dan moet ik hem alsnog laten crashen om weer verder te kunnen ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljt
  • Laatst online: 22-08 10:24

ljt

Heb ook 2 schepen gebouwd. Hij crasht hier als ik de naam van het schip wil veranderen. En kan er niet mee varen.

Dus heb nu mooie decoratie op het strand :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heeft iemand trouwens al gespeeld op hogere moeilijkheidsgraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

SinergyX schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:23:
Heeft iemand trouwens al gespeeld op hogere moeilijkheidsgraad?
Ja op gemiddeld.
Maar ik heb als de brandweer het goud geclaimd dus hij heeft maar één goudmijn.
Dus hij kan nog niets, zodra er een catapult komt verover ik één gebouwtje en sloop die weer :9

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
ik heb de computer gister verslagen op gemiddeld. Hij viel wel wat meer aan dan op de makkelijkste stand maar het is nog niet echt lastig zolang je maar zorgt voor een constante stroom aan coins richting je soldaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kun je trouwens die moeilijkheidsgraad instellen? Ik kon hem in dat hele menu nergens vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:23:
Waar kun je trouwens die moeilijkheidsgraad instellen? Ik kon hem in dat hele menu nergens vinden..
als je een spel begint dan kun je bij de computer op dat symbool klikken die je in het spel ook hebt om de rang van de soldaten weer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je bij het eerste scherm van single player zit (waar je load/new game- map kan kiezen). Klik op het poppetje van de NPC, zijn icon wordt dan hogere rank.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 14-07-2006 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juggernaut schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:26:
[...]

als je een spel begint dan kun je bij de computer op dat symbool klikken die je in het spel ook hebt om de rang van de soldaten weer te geven.
SinergyX schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:26:
Als je bij het eerste scherm van single player zit (waar je load/new game- map kan kiezen). Klik op het poppetje van de NPC, zijn icon wordt dan hogere rank.
Aha op die manier, ik kon het al niet vinden, en heb daar nog niet op geklikt inderdaad.. ;) Snel maar eens proberen..
Ik heb echt zin in de herfst ;) laat die zomer maar voorbij gaan deze keer haha

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-09 11:43
Merkten jullie nog iets van die hogere moeilijkheidsgraad? Ik had 'm op z'n hoogst gezet, maar dan nog is de PC binnen 90 minuten zo goed als weg.. Hij had volgens mij ook alleen privates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 09:00

Metzie

Nyaano !

Glival schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:51:
Merkten jullie nog iets van die hogere moeilijkheidsgraad? Ik had 'm op z'n hoogst gezet, maar dan nog is de PC binnen 90 minuten zo goed als weg.. Hij had volgens mij ook alleen privates.
Als je een beetje lol wilt hebben dan moet je niet zo snel richting de vijand bouwen. Probeer eens richting het oosten uit te breiden en laat de computer richting jou bouwen. Grote kans dat je dan wat meer tegenstand krijgt. (zelf nog niet geprobeerd overigens)

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Metzie schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:54:
[...]

Als je een beetje lol wilt hebben dan moet je niet zo snel richting de vijand bouwen. Probeer eens richting het oosten uit te breiden en laat de computer richting jou bouwen. Grote kans dat je dan wat meer tegenstand krijgt. (zelf nog niet geprobeerd overigens)
Inderdaad, als je meteen het goud verovert en het grootste deel van het eiland pakt dan hoef je ook niet te verwachten dat hij wat terug doet. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heronimo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:09
Het is inderdaad een gaaf spel. Het is vooral leuk om te zien hoe door de katapult soldaten uit een kasteel worden geschoten >:) .

Toch zitten er nog wel wat (schoonheids)bugs in zoals het trillen van het landschap, de kleuren die als een soort regenbogen over de map liggen, de gaten in de mannetjes. Ook heb ik gemerkt dat bij het maximale inzoomen met het aanstaan van de beschrijvingen van de gebouwen je niet meer uit kan zoomen als je niet eerst de beschrijvingen weer uit zet.

En nu maar hopen dat de release schedule wat beter is dan bij Windows Vista :+ , want zo'n goed spel als Settlers 2 moet gewoon gespeeld worden :P .

Herinder me nu weer hoe ik dagen lang Settlers 2 heb gespeeld, vooral de namen van de verschillende tegenstanders (Knut en Olav de Noormannen) en de gameplay waren geweldig!

Heb ook nog wel eens gekeken naar Widelands, een soort open-source Settlers 2 remake. Niks komt echter zo dicht bij de gameplay als deze nieuwe game met dezelfde geweldige gameplay.

Alleen vind ik het wel erg jammer dat de Geforce 4 serie nog niet ondersteund word, ben ik weer genoodzaakt de pc van mijn ouders :'( te gebruiken ipv mijn eigen pc met Geforce 4 Ti4200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
JP12 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 21:17:
Het is inderdaad een gaaf spel. Het is vooral leuk om te zien hoe door de katapult soldaten uit een kasteel worden geschoten >:) .

Toch zitten er nog wel wat (schoonheids)bugs in zoals het trillen van het landschap, de kleuren die als een soort regenbogen over de map liggen, de gaten in de mannetjes. Ook heb ik gemerkt dat bij het maximale inzoomen met het aanstaan van de beschrijvingen van de gebouwen je niet meer uit kan zoomen als je niet eerst de beschrijvingen weer uit zet.

En nu maar hopen dat de release schedule wat beter is dan bij Windows Vista :+ , want zo'n goed spel als Settlers 2 moet gewoon gespeeld worden :P .

Herinder me nu weer hoe ik dagen lang Settlers 2 heb gespeeld, vooral de namen van de verschillende tegenstanders (Knut en Olav de Noormannen) en de gameplay waren geweldig!

Heb ook nog wel eens gekeken naar Widelands, een soort open-source Settlers 2 remake. Niks komt echter zo dicht bij de gameplay als deze nieuwe game met dezelfde geweldige gameplay.

Alleen vind ik het wel erg jammer dat de Geforce 4 serie nog niet ondersteund word, ben ik weer genoodzaakt de pc van mijn ouders :'( te gebruiken ipv mijn eigen pc met Geforce 4 Ti4200.
Ik heb enkel last van het soms trillende beeld op een berg (4x gehad), maar geen gaten en geen last van weer uitzoomen of zo, volgens mij doen je dan iest vreemds...
En tja, als je nog een GF4 hebt, waarom probeer je dan uberhaupt nog nieuwe games te spelen ?
Dat is helaas wel hopeloos oud hoor. Ik heb de mijne al een hele tijd geleden vervangen, en dat was toen al te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

7 September dus.

Het enige echte opmerkelijke verschil dat ik vond was dat je outposts en andere militaire gebouwen kan upgraden. Da's wel weer handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Als het spel eenmaal uit is, gaan we dan ook GoT servers aanleggen?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealer999
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:54

Unrealer999

Unrealeur

Volgens mij waren we duidelijk genoeg wat betreft het niet toestaan van cracks

Ik ga spelen _/-\o_

[ Voor 113% gewijzigd door blaataaps op 16-07-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 09:07
hier crasht de game, iedere x dat ik speel, ik doe niets bijzonders gewoon een beetje bouwe, (geen schepen). En mijn PC restart steeds, iets te maken met dual core?

X1800 XT
Asus 3200 mobo
2 gig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
  • Laatst online: 05-09 15:48
geweldig spel, echt de S2 sferen terug.
Helaas een beetje aan de makkelijke kant, maarja dat zal wel komen omdat het een demo is, heb 'm nu 3x gedaan, 1ste keer met 5min sparetime, 2de keer met 17min sparetime en 3de keer met 29min :)
Ik was helemaal verslaafd aan S2, maar heb S3/4 nooit gespeeld omdat ik meteen al door had dat dat niets was. Eindelijk hebben ze door dat S2 hun beste telg is, dus die remake is erg slim :)

Voor iedereen die het spel niet kan spelen (G4 zielepietjes, hier heb ik een gameplay demootje gemaakt) van de eerste demo level 44MB, 7:36. Heb lomp zitten knippen in het filmpje dus let niet op het editinggebeuren. Geeft een beetje een indruk. Kan niet wachten op de full!! helaas dat ze maar 10 campaign maps erbij doen :(

http://members.home.nl/broest/s2tje.avi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

PROximity schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:35:
helaas dat ze maar 10 campaign maps erbij doen :(
Dat is toch logisch? Het is een remake en de originele had er niet meer. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Dan moet de gold edition add-on maar snel uitkomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Dit spel ziet er wel geinig uit, het doet mijn trouwens denken aan het spel Knights And Merchants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
De duitse versie is 7 september, benieuwd wanneer de NL/UK versie dan uit komt, of dat het multilangual is. Ik hoop ook dat er een internetplay variant in zit waarbij je kan saven, dat zou wel redelijk briljant zijn, maar daar gok ik dan ook wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

aangezien het allemaal wat lang geleden is voor mij, wie helpt me?

Hoe kan ik die settlers bewegen dat ze voor mij gaan bouwen?
wat moet ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is het gene waar ik eerst ook de mist in ging, maar je moet niet vergeten om wegen te bouwen naar je bouwplaatsen. Vroeger deden ze dat dacht ik automatisch, maar nu wordt traffic routing dus ook belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:48

Thandor

SilverStreak

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 20:52:
Dat is het gene waar ik eerst ook de mist in ging, maar je moet niet vergeten om wegen te bouwen naar je bouwplaatsen. Vroeger deden ze dat dacht ik automatisch, maar nu wordt traffic routing dus ook belangrijk.
Vroeger moest je juist wegen aanleggen ;)
Vanaf Settlers III konden de Settlers zelf hun weg vinden :)

Overigens vind ik het 'wegenbouwen' één van de goede eigenschappen van Settlers 1 en 2 (ook van de '10th Anniversary' versie). Zo kun je een mooie structuur maken :Y)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Juist, je civilisatie valt of staat bij een goede wegenstructuur. Dat is iets wat ik ook idd in de latere versies juist miste en dat was wat Settlers Settlers maakte IMO. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

prachtig spel, ga deze zeker kopen, maar euh hoe kan ik er voor zorgen dat mijn militaire objecten nu met meerde soldaten bemand gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
jefjef schreef op maandag 24 juli 2006 @ 21:14:
prachtig spel, ga deze zeker kopen, maar euh hoe kan ik er voor zorgen dat mijn militaire objecten nu met meerde soldaten bemand gaat worden?
hoe dichter bij de vijand des te meer militairen gaan d'r in een gebouw. De aantallen kun je regelen in een menu ergens geloof ikl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdulleme.. zit ik dit topic door te lezen, naarmate ik meer zie&lees steeds nieuwsgieriger wordende, kom ik er op pagina 4 achter dat mn Geforce 4 het allemaal niet meer gaat checken.. wat ben ik nu teleurgesteld, bleh. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Hangt er ook vanaf wat er in past ;-)

Baracks (2 max)
Guardhouse (3 max)
Watchtower (6 max)
Fortress (9 max)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
Damn wat duurt 1,5 maand lang als je wacht op een ubergame, er vanuit gaand dat het ook hier gelijk op 7 september uit komt...
Ik denk dat Ubisoft hier stiekem veel pieken aan gaan verdienen, en terecht, ubergame.
Krijgen we straks nog meer mappen plus campaign plus andere volken, beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenesmia
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 20:57

Tenesmia

First Sergeant

Fantastisch spel, kan niet wachten om em te kopen !

gebruikt iemand hier trouwens de patch om van de tijdslimiet af te zijn ?

Ad Astra Per Aspera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corniels
  • Laatst online: 09-09 15:08
Jup die spel gaat mij terecht mijn dixons bonnen kosten.

dat was het dan weer voor deze post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
patch ?
neuh... gewoon genoeg gametime :)
kan nie vind nie patch nie
ah daar
ach ja...
ik beschouw het nu al als een van de beste spellen die ik heb gekocht, en ik heb het nog niet eens :)

[ Voor 72% gewijzigd door gabiballetje op 27-07-2006 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

Ik kan met me 6600 GT niet geod spelen. Elke keer als ik de game start, kom ik wel in het spel, maar gaat de game bijna direct naar de power save state.

directX geupdate, maar power safe probleem blijft ;(

[ Voor 43% gewijzigd door Four op 30-07-2006 13:22 ]

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
Ik heb ook een 6600 GT, nou schijnen meer van de nieuwere games soms een soort minibug te hebben, men is er niet uit hem dat in de kaart directx of de drivers zit, waardoor ze te warm worden, en dat wordt dan wel een geinterpreteerd naar power save.
Zo kan de mijne dus te warm worden, uitvallen, en dan krijg je te lezen dat de kaart niet genoeg power krijgt, ja, my ass, vandaar dat ik FEAR kan spelen zeker...
Het is dus de kaart die te warm wordt waarschijnlijk.
Oplossing, koop een el-cheapo schijt fan, mik die op je kast, en voila, genoeg koeling (kills airflow, maar die heb je dan niet nodig :)
Nu is alles lekker koel en no problems.
En dan wachten tot de temperaturen zakken.
Ik heb het met heeeeel weinig games, en enkel bij games die een duidelijk probleem hebben, en duidelijk meer in de zomer, met normale games normaal op max van kaartje spelen no problems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal top !!! Tijdens mijn studententijd (jawel!) uren doorgebracht met het opbouwen van een economy om vervolgens al die zielige negertjes af te slachten. Heerlijk spel !!! Lekker dom turen naar ventjes met een plank of een vis.....

Goed om te zien dat het inderdaad een remake is en niet een compleet nieuw of zwaar aangepaste game. Alle oude features hebben eigenlijk gewoon een nieuw jasje gekregen. Overigens een van de weinige games waar een goede remake van gemaakt wordt of waar uberhaupt een nieuwe release van komt. Blijkbaar zegt dat toch ook wat over het genre en het succes van Settlers-serie zelf.

Nu moet ik wel zeggen dat ik na Settlers 3 afgehaakt ben. Versie 3 vond ik nog wel leuk, maar vanaf 4 en later 5 geloofde ik het wel. Voor de laatste is wel erg mooi, maar het typische cartoon-gevoel is volkomen weg.

Gelukkig is er naast een nieuwe GUI en de grafische engine ook wel het e.e.a. is aangepast qua gameplay, ook al is het minimaal. Voor het slopen van gebouwen waarbij je een gedeelte van de resources terugkrijgt is prima. In het origineel stond je nog wel eens letterlijk met lege handen....

Nu maar hopen dat de final release net zo goed is als de demo en dat niemand het origineel vergeet.

By the way: die time-crack, werkt die uberhaupt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
Ik mag niet zeggen dat die timecrack perfect werkt omdat het praten over cracks hier niet tof gevonden wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
gabiballetje schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 23:17:
Ik mag niet zeggen dat die timecrack perfect werkt omdat het praten over cracks hier niet tof gevonden wordt :)
Praten over cracks zonder dat er naar gelinkt of gevraagd wordt lijkt me niet illegaal. Aan de andere
kant kunnen conclusies, getrokken uit gepraat over cracks wel aanzetten tot 'illegaliteit', dus mijn idee is dat je hier op GoT niet mag zeggen of een crack goed werkt of niet. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Bleh hij crasht hier op gegeven moment. Herladen heeft geen zin want hij crasht weer op dat punt. In ieder geval is het lekkere nostalgie en een leuk voorproefje.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Bwah, denk dat het gebruik van de timecrack voor de meesten maar een zoethoudertje is om hun honger te stillen tot we allemaal massaal naar de winkel rennen om de duurst mogelijke collectors edition te kopen. Ik heb de demo zelfs nog niet gedownd, maar ik voor mij zou deze redenering toch opgaan

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Dit spel verdient het gewoon om straks te downloa.. kopen :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
Damn, vanaf vandaag nog een hele maand wachten (er vanuit gaande dat het het hier ook op 7 sept in de shops ligt) om mijn geld in te leveren bij de gameboer !!!
Ik kan nie wachten op die meester game.
En dan nog Company of Heroes, en de 2e uitbreiding voor Dawn of War !!!
Daar gaan mijn piekies wqeer, maar wel terecht !
Ik denk de settlers 2 remake hoog als niet bovenaan mijn best buys lijstje komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
Topic el morte...
tja logisch eigenlijk, er komt totaal geen nieuws over, zelfs niet op de settlers site.
Ik kan zelfs op geen enkele sit een release date vinden, en de game stores weten ook van niets :(

• PROximity
gabiballetje schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:14:
Topic el morte...
tja logisch eigenlijk, er komt totaal geen nieuws over, zelfs niet op de settlers site.
Ik kan zelfs op geen enkele sit een release date vinden, en de game stores weten ook van niets :(
Totaal geen marketing inderdaad..

• Snowwie
PROximity schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 00:43:
[...]

Totaal geen marketing inderdaad..
Hebben ze ook niet nodig, zo'n spel als dit verkoopt zich zelf wel. :)

Mijn YouTube Channel

• Brupje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 20:21

Brupje

3D nerd

heb demo 3 keer gespeeld nu, ben helemaal verslaaft :o

enige wat ik eigenlijk mis is de charcoal maker uit settlers 3, krijg me coal productie niet goed :P

Zie ook 123-3D voor 3D-printer stuff

• gabiballetje
Snowwie schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 01:51:
[...]

Hebben ze ook niet nodig, zo'n spel als dit verkoopt zich zelf wel. :)
Pardon ???
Ik heb al wat rond gebeld, GEEN ENKEL VERKOOPPUNT van games heeft er nog van gehoord, is kan het nergens pre-orderen of wat dan ook.
Vergeet niet dat er ZAT gamers zijn die settlers niet kennen, of nooit hebben gespeeld, maar enkel hebben zien staan.
Als er wat aan marketing gedaan werd kreeg je nieuwe screenshots, filmpjes, info etc, een druk forum met speculaties, en heel belangrijk, sites waar je het kan pre-orderen.
Nu krijg je niets.

edit: typo

Verwijderd

gabiballetje schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 12:54:
[...]

Pardon ???
Ik heb al wat rond gebeld, GEEN ENKEL VERKOOPPUNT van games heeft er nog van gehoord, is kan het nergens pre-orderen of wat dan ook.
Vergeet niet dat er ZAT gamers zijn die settlers niet kennen, of nooit hebben gespeeld, maar enkel hebben zien staan.
Als er wat aan marketing gedaan werd kreeg je nieuwe screenshots, filmpjes, info etc, een druk forum met speculaties, en heel belangrijk, sites waar je het kan pre-orderen.
Nu krijg je niets.

volgens mij staat de ds versie al wel als pre-order bij play.com
http://www.play.com/Games...The_Settlers/Product.html

kan me vergissen maar toch d-;

• Gonadan

Gonadan

Brupje schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 12:35:
heb demo 3 keer gespeeld nu, ben helemaal verslaaft :o

enige wat ik eigenlijk mis is de charcoal maker uit settlers 3, krijg me coal productie niet goed :P
Bij de distributie van je voedsel de kolenmijn de hoogste prioriteit geven.
Het slaat namelijk nergens op dat de goudmijn het meest krijgt terwijl je verreweg het meest kolen nodig hebt. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:40:
[...]

Hahaha settlers voor de nintendo DS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
gabiballetje schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 12:54:
[...]

Pardon ???
Nu krijg je niets.

Helemaal mee eens, snap er ook weinig van. Per TOEVAL dat ik op deze game stuitte, maar anders.. normaal gesproken zou je met zoiets dood gegooid moeten worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:40:
[...]

Ja, en ik zit ook echt met mijn Nintendo DS op Tweakers en GoT te surfen zeker ?
WTF heb ik aan een DS versie als ik geen DS heb en de demo waar we zo gek van zijn voor de PC is ???
Denk ff na voordat je wat post dan :?
Van PROximity.
Helemaal mee eens, snap er ook weinig van. Per TOEVAL dat ik op deze game stuitte, maar anders.. normaal gesproken zou je met zoiets dood gegooid moeten worden
Inderdaad, je moet er mee dood gegooid worden, dan komt er me toch ineens een leger mensen die het spel zien EN kopen, zkeer na de demo, dan is de populariteit gigantisch, maar je hoort er nog niets van eigenlijk, zelfs amper wat op de settlers site en op ubisoft en zo, en het spel ,moet toch over 3 weken uit komen, ik gok dat ik het hier dan nergens ga vinden !

Edit: 1 dag later heb ik het gevonden ! Bij Bol.com ! release 30-09-06 :(
Eerst zou het 07-09 zijn :(

[ Voor 38% gewijzigd door gabiballetje op 18-08-2006 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Nog niet bekend bij DimensionPlus. Dat is m'n lokale gamesshop die altijd zeer op de hoogte is van dit soort dingen.. Zegt wel genoeg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 21:49

Apache

amateur software devver

Topicstarter
Marketing maakt veel kapot, één van de beste methodes is nog steeds mond aan mond, veel nuttiger dan reclame, want wat krijgen mensen er voor in ruil? niets, hun enige motivatie is een goed product dat ze zo goed vinden dat ze de informatie erover willen delen met hun mede mensen.

Wees blij dat ze liever het geld van marketing in het development budget hebben gestoken en koop de game als het uitkomt, geloof mij, er zullen genoeg mensen die game kopen en de buzz komt vanzelf wel als de eerste lading verslaafden de tijd maakt om ff ergens op een forum te posten ;)

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brupje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 20:21

Brupje

3D nerd

Gonadan schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 23:19:
[...]

Bij de distributie van je voedsel de kolenmijn de hoogste prioriteit geven.
Het slaat namelijk nergens op dat de goudmijn het meest krijgt terwijl je verreweg het meest kolen nodig hebt. :)
ja oke, maar ik had 300 planken hout op voorraad, maar te weinig voedsel ;p

Zie ook 123-3D voor 3D-printer stuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond de demo gedownload, sinds die tijd aan het spelen. Doet weer denken aan vroeger, toen tot in de kleine uuurtjes (> 03:20 uur) gespeeld met Settlers2. Slecht voor de nachtrust, maar leuk om te doen!
Over de demo een vraagje. Ik blijf hangen op de begraafplaats. Daar moet ik ergens naar zoeken, maar dat wil maar niet lukken. Iemand een tip ???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

begraaf plaats ehh. Das deel 5 en niet deel 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps, zie nu dat ik met de Heritage aan het spelen ben. Is de demo voor S5. Niet slechts trouwens. Doet weer denken aan vroeger.
Strakjes snel de echte demo van S2 downloaden. Kijken hoe die is.
Settlers rules!!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2006 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 12:07:
Oeps, zie nu dat ik met de Heritage aan het spelen ben. Is de demo voor S5. Niet slechts trouwens. Doet weer denken aan vroeger.
Strakjes snel de echte demo van S2 downloaden. Kijken hoe die is.
Settlers rules!!
Haha, met alle respect maar S5 is niet echt "good old times". S2 next gen daarentegen brengt echt herinneringen terug, dat is het echte werk 8)

releasedate: 15september 2006
volgens: http://www.dimensionplus....p?url=/link.asp?pid=74667
Ik heb hem in ieder geval al besteld!

• gabiballetje
PROximity schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 18:04:
[...]

Haha, met alle respect maar S5 is niet echt "good old times". S2 next gen daarentegen brengt echt herinneringen terug, dat is het echte werk 8)

releasedate: 15september 2006
volgens: http://www.dimensionplus....p?url=/link.asp?pid=74667
Ik heb hem in ieder geval al besteld!
Mijn sources zeggen 21 September uit en gaat voor €34,50 over de toonbank.
Ik ben benieuwd voor welke prijs jij hem besteld hebt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrisT
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 14:44
Heb hem ook maar eens gisteren gedownload na het doorlezen van deze thread. Ik was vroeger ook helemaal verslaafd aan Settlers 2, met Sttlers 3 hebben ze toch een andere weg ingeslagen die niet zo leuk/verslavend was als 2. Meteen in -60 minuten uitgespeeld :P
Glival schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:19:
Voor nieuwe soldaten heb je toch een zwaard, een schild en bier nodig? Ik had wat zwaarden, schilden en bier in storage, 300 workers over, maar kreeg geen nieuwe soldaten... Mis ik nog wat?
Je moet bier, zwaard en schild in 1 en hetzelfde warehouse/HQ hebben. Duurde ook erg lang bij mij voor ik dat doorhad.

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste