• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 11:11

glashio

C64 > AMIGA > PC

De laatste patch, versie 11757, is hier te downloaden.

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een water weg, maar hoe bouw ik dan een gebouw op het eiland... Er is wel een mannetje die de goederen overbrengt, maar de bouwer niet!!! Dus ik wil graag een bouwer van het vasteland (A) naar dat kleine eilandje (B)... HOE???

Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/2lt3ak2.jpg

Als je het weet, stuur dan alsjeblieft een mailtje naar : *knip*

Bedankt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Edmin op 29-02-2020 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41
Dat kan helaas niet, je hebt dus niks aan dat eilandje. :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom gaat dat niet, wat heb je dan an die waterwegen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Transport van goederen is sneller en efficiënter over het water. Maak dus zeker gebruik van boten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:42

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Eerst moet je het gebied echt bezetten met je infrastructuur.
Dan kan je later korte routes aanleggen via water, en dat is inderdaad alleen voor goederen.
Pas als je aan zeevaart begint kan je manschappen vervoeren, maar dat zijn dan ook 'echte' schepen.

offtopic:
Als we je het antwoord mailen is het nut van het forum een beetje weg hè.
Dan kan niemand anders het antwoord lezen. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:44
Zo, eindelijk maar eens besloten het origineel te kopen. Voor € 9,99 bij Bol.com eindelijk dit spel compleet spelen. :) :)

Zijn er nog mensen mee bezig? Misschien kunnen we wel GoT clans ofzo oprichten, met servers waar 6 man tegelijk kunnen spelen....

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Bij Bol.com staat bij de levertijd een indicatie van 2-3 weken. Hoe snel had je het spel binnen?

Om heel eerlijk gezegd te zijn maakt het nogal uit hoe snel het geleverd wordt of ik het 'download' of bestel :X

Of misschien moet ik het maar bestellen én downloaden...

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ik heb em gisteren net besteld, dus kan zijn dat ik nog 2 of 3 weken moet wachten. Boeit niet zo, Bol.com werkt toch met acceptgiro's. :)

Eens kijken of het al oude trucje nog werkt waarmee je militair gezien ineens veel sterker kunt worden.

Als je militaire gebouwen vol hebt met generalen en ook alle gebouwen zitten vol met goud worden die generaals niet verder opgeleid. Intussen zitten er in je HQ nog een vlooi private's. Je gaat dan de helft van je generaals terugtrekken, maar je snijdt de weg naar de HQ af, zodat alle generaals naar een Storehouse wandelen. Zodra ze daar allemaal zitten snij je de weg van de Storehouse af en zet je de weg vanuit je HQ weer open. Dan zet je de militaire aanwezigheid weer op max. De generaals zitten tijdelijk 'vast' in de storehouse, dus komen de private's tevoorschijn. Doordat de gebouwen vol zitten met gouden munten kunnen die gabbels flink opgeleid worden. Maw je stijgt ineens heel snel in de militaire ranking. :)

[ Voor 75% gewijzigd door Snowwie op 20-08-2008 02:19 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 18:27
Snowwie schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 01:49:
Ik heb em gisteren net besteld, dus kan zijn dat ik nog 2 of 3 weken moet wachten. Boeit niet zo, Bol.com werkt toch met acceptgiro's. :)

Eens kijken of het al oude trucje nog werkt waarmee je militair gezien ineens veel sterker kunt worden.

Als je militaire gebouwen vol hebt met generalen en ook alle gebouwen zitten vol met goud worden die generaals niet verder opgeleid. Intussen zitten er in je HQ nog een vlooi private's. Je gaat dan de helft van je generaals terugtrekken, maar je snijdt de weg naar de HQ af, zodat alle generaals naar een Storehouse wandelen. Zodra ze daar allemaal zitten snij je de weg van de Storehouse af en zet je de weg vanuit je HQ weer open. Dan zet je de militaire aanwezigheid weer op max. De generaals zitten tijdelijk 'vast' in de storehouse, dus komen de private's tevoorschijn. Doordat de gebouwen vol zitten met gouden munten kunnen die gabbels flink opgeleid worden. Maw je stijgt ineens heel snel in de militaire ranking. :)
Die werkt nog steeds ghehe *O*

Grafisch is het spel best te pruimen, de muziek ook wel, alleen geluiden van de gebouwen etc vind ik een stuk minder als het orgineel. En wat me opviel met het orgineel als daar een soldaat omkwam zag je een soort geest wegwagen, maar nu is het van de 1 op het andere moment direct een schedel.
Maar het mag de lol niet drukken, want ik heb me tijden niet vermaakt met een spel :)

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 09:58
Dat kan veel makkelijker ;) Je kan de helft van je generaals terugtrekken en met een aanpassing in het menu wat betrekking heeft op je "leger" kan je aangeven dat je wilt dat je vestingen worden gevuld met zwakke of middelmatige soldaten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Je hoeft die wegen toch niet eens af te snijden?
Voor zover ik mij kan herinneren maken de vertrokken generaals niet ineens rechtsomkeerd maar wordt het fort keurig gevuld met privates uit je hq.
Mits die niet vol zit met generaals natuurlijk. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe het met deel 2 zit weet ik niet uit m'n hoofd maar ik kan me herinneren dat in deel 1 hier zelfs een knopje voor zat in een van de menus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 18:27
Razkin schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:55:
Dat kan veel makkelijker ;) Je kan de helft van je generaals terugtrekken en met een aanpassing in het menu wat betrekking heeft op je "leger" kan je aangeven dat je wilt dat je vestingen worden gevuld met zwakke of middelmatige soldaten.
Waar is die optie te vinden dan? Ik heb gister weer eventjes een potje gespeeld, maar kan alleen instellen hoe de gebouwen bevolkt moeten worden tegenover vijandelijke gebouwen.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Wat me ineens te binnen schiet is dat als je de generaals in je storehouse vasthoudt in het storehouse menu zodat er zwakkere soldaten worden gebruikt. Kan zijn dat er geen optie is en ik het altijd zo deed, het is zolang gelden dat ik het me niet echt kan herinneren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip J. Dijkstra
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 12:43
Wisten jullie dat er een nieuwe settlers is in de originele stijl?
Nergens is hier ruchtbaarheid aan gegeven en het spel is alleen nog maar in het Duits te krijgen.

Settlers Aufbruch der Kulturen

http://gameads.gamepressu...me_commercial.asp?ID=8484
http://www.youtube.com/watch?v=fAo1e8yXEVA

Tijdens een weekendje weg in Duitsland las ik een review in één van de 100 PC specifieke gamersbladen waardoor ik wist dat ie bestaat. Er is op internet slechts zeer sumier informatie te vinden.
Je krijgt zelfs alleen info over de game bij ubisoft als je als taal Duits kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Philip J. Dijkstra schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:00:
Wisten jullie dat er een nieuwe settlers is in de originele stijl?
Nergens is hier ruchtbaarheid aan gegeven en het spel is alleen nog maar in het Duits te krijgen.

Settlers Aufbruch der Kulturen

http://gameads.gamepressu...me_commercial.asp?ID=8484
http://www.youtube.com/watch?v=fAo1e8yXEVA

Tijdens een weekendje weg in Duitsland las ik een review in één van de 100 PC specifieke gamersbladen waardoor ik wist dat ie bestaat. Er is op internet slechts zeer sumier informatie te vinden.
Je krijgt zelfs alleen info over de game bij ubisoft als je als taal Duits kiest.
:o :o :o :o

boeit mij geen zak dat het in het duits is, ik heb de remake ook in het duits gespeeld.

[ Voor 6% gewijzigd door Tripp op 03-10-2008 17:56 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Ik heb het spel maar even geinstalleerd en de optie die je bij "Defence" hebt bepaald dus toch of de sterkste soldaten of de zwakste soldaten gestuurd worden.
Razkin schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:22:
Wat me ineens te binnen schiet is dat als je de generaals in je storehouse vasthoudt in het storehouse menu zodat er zwakkere soldaten worden gebruikt. Kan zijn dat er geen optie is en ik het altijd zo deed, het is zolang gelden dat ik het me niet echt kan herinneren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Laatst online: 09-06-2023
Kickje :)

Iemand een idee welke port ik moet openzetten om online te hosten?

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26

MsG

Forumzwerver

http://www.portforward.co...th_Aniversary_Edition.htm

zoeken is tegenwoordig ook een vak opzich ;).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ik speel deze de laatste tijd ook. Gevoel is één en al Settlers 2. Alleen wel jammer dat je niet meer keuzes hebt qua muziek.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Snowwie schreef op zondag 03 mei 2009 @ 14:00:
Ik speel deze de laatste tijd ook. Gevoel is één en al Settlers 2. Alleen wel jammer dat je niet meer keuzes hebt qua muziek.
Dat vond ik ook wel jammer. Winamp hielp mij er wel overheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar de oude versie te downloaden/bestellen is?
Ik heb heel weinig op met 3D versies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:39:
Weet iemand waar de oude versie te downloaden/bestellen is?
Ik heb heel weinig op met 3D versies :P
Gewoon bij amazon.co.uk bijvoorbeeld, daar heb ik mijn kopie besteld. (en is daar ook nu nog gewoon beschikbaar).

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:11
ow boy zon oud topic maar ik waag het er gewoon op!

Ik zoek nog maps/mods voor dit spel maar of die zijn er niet of ik zoek verkeerd?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Keurig schopje

Is er geen iphone game van dit spel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Niet van dit spel, maar wel een van de nieuwere Settlers, geloof ik.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:11
voor android ook maar daar ben ik niet over te spreken. tevens off topic. :-)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Alternatief: widelands.org

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

Bedankt voor de kick omhoog. Ik heb me er vanmiddag weer eens ouderwets mee vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
En bedankt voor deze tip... :X
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 11:11

glashio

C64 > AMIGA > PC

Kerstvakantie en lekker vermaken met http://www.gog.com/game/the_settlers_2_10th_anniversary

Weet iemand ofdat de Lobby server nog online is?

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Als ze deze toch zouden porten naar Android. :9

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste