> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Verwijderd

Als je het weet, stuur dan alsjeblieft een mailtje naar : *knip*
Bedankt
[ Voor 5% gewijzigd door Edmin op 29-02-2020 22:35 ]
Verwijderd
Dan kan je later korte routes aanleggen via water, en dat is inderdaad alleen voor goederen.
Pas als je aan zeevaart begint kan je manschappen vervoeren, maar dat zijn dan ook 'echte' schepen.
Als we je het antwoord mailen is het nut van het forum een beetje weg hè.
Dan kan niemand anders het antwoord lezen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zijn er nog mensen mee bezig? Misschien kunnen we wel GoT clans ofzo oprichten, met servers waar 6 man tegelijk kunnen spelen....
Om heel eerlijk gezegd te zijn maakt het nogal uit hoe snel het geleverd wordt of ik het 'download' of bestel

Of misschien moet ik het maar bestellen én downloaden...
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Eens kijken of het al oude trucje nog werkt waarmee je militair gezien ineens veel sterker kunt worden.
Als je militaire gebouwen vol hebt met generalen en ook alle gebouwen zitten vol met goud worden die generaals niet verder opgeleid. Intussen zitten er in je HQ nog een vlooi private's. Je gaat dan de helft van je generaals terugtrekken, maar je snijdt de weg naar de HQ af, zodat alle generaals naar een Storehouse wandelen. Zodra ze daar allemaal zitten snij je de weg van de Storehouse af en zet je de weg vanuit je HQ weer open. Dan zet je de militaire aanwezigheid weer op max. De generaals zitten tijdelijk 'vast' in de storehouse, dus komen de private's tevoorschijn. Doordat de gebouwen vol zitten met gouden munten kunnen die gabbels flink opgeleid worden. Maw je stijgt ineens heel snel in de militaire ranking.
[ Voor 75% gewijzigd door Snowwie op 20-08-2008 02:19 ]
Die werkt nog steeds gheheSnowwie schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 01:49:
Ik heb em gisteren net besteld, dus kan zijn dat ik nog 2 of 3 weken moet wachten. Boeit niet zo, Bol.com werkt toch met acceptgiro's.
Eens kijken of het al oude trucje nog werkt waarmee je militair gezien ineens veel sterker kunt worden.
Als je militaire gebouwen vol hebt met generalen en ook alle gebouwen zitten vol met goud worden die generaals niet verder opgeleid. Intussen zitten er in je HQ nog een vlooi private's. Je gaat dan de helft van je generaals terugtrekken, maar je snijdt de weg naar de HQ af, zodat alle generaals naar een Storehouse wandelen. Zodra ze daar allemaal zitten snij je de weg van de Storehouse af en zet je de weg vanuit je HQ weer open. Dan zet je de militaire aanwezigheid weer op max. De generaals zitten tijdelijk 'vast' in de storehouse, dus komen de private's tevoorschijn. Doordat de gebouwen vol zitten met gouden munten kunnen die gabbels flink opgeleid worden. Maw je stijgt ineens heel snel in de militaire ranking.

Grafisch is het spel best te pruimen, de muziek ook wel, alleen geluiden van de gebouwen etc vind ik een stuk minder als het orgineel. En wat me opviel met het orgineel als daar een soldaat omkwam zag je een soort geest wegwagen, maar nu is het van de 1 op het andere moment direct een schedel.
Maar het mag de lol niet drukken, want ik heb me tijden niet vermaakt met een spel
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Voor zover ik mij kan herinneren maken de vertrokken generaals niet ineens rechtsomkeerd maar wordt het fort keurig gevuld met privates uit je hq.
Mits die niet vol zit met generaals natuurlijk.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Waar is die optie te vinden dan? Ik heb gister weer eventjes een potje gespeeld, maar kan alleen instellen hoe de gebouwen bevolkt moeten worden tegenover vijandelijke gebouwen.Razkin schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:55:
Dat kan veel makkelijkerJe kan de helft van je generaals terugtrekken en met een aanpassing in het menu wat betrekking heeft op je "leger" kan je aangeven dat je wilt dat je vestingen worden gevuld met zwakke of middelmatige soldaten.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Nergens is hier ruchtbaarheid aan gegeven en het spel is alleen nog maar in het Duits te krijgen.
Settlers Aufbruch der Kulturen
http://gameads.gamepressu...me_commercial.asp?ID=8484
http://www.youtube.com/watch?v=fAo1e8yXEVA
Tijdens een weekendje weg in Duitsland las ik een review in één van de 100 PC specifieke gamersbladen waardoor ik wist dat ie bestaat. Er is op internet slechts zeer sumier informatie te vinden.
Je krijgt zelfs alleen info over de game bij ubisoft als je als taal Duits kiest.
Philip J. Dijkstra schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:00:
Wisten jullie dat er een nieuwe settlers is in de originele stijl?
Nergens is hier ruchtbaarheid aan gegeven en het spel is alleen nog maar in het Duits te krijgen.
Settlers Aufbruch der Kulturen
http://gameads.gamepressu...me_commercial.asp?ID=8484
http://www.youtube.com/watch?v=fAo1e8yXEVA
Tijdens een weekendje weg in Duitsland las ik een review in één van de 100 PC specifieke gamersbladen waardoor ik wist dat ie bestaat. Er is op internet slechts zeer sumier informatie te vinden.
Je krijgt zelfs alleen info over de game bij ubisoft als je als taal Duits kiest.
boeit mij geen zak dat het in het duits is, ik heb de remake ook in het duits gespeeld.
[ Voor 6% gewijzigd door Tripp op 03-10-2008 17:56 ]
Razkin schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:22:
Wat me ineens te binnen schiet is dat als je de generaals in je storehouse vasthoudt in het storehouse menu zodat er zwakkere soldaten worden gebruikt. Kan zijn dat er geen optie is en ik het altijd zo deed, het is zolang gelden dat ik het me niet echt kan herinneren.
Iemand een idee welke port ik moet openzetten om online te hosten?
1337
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Dat vond ik ook wel jammer. Winamp hielp mij er wel overheenSnowwie schreef op zondag 03 mei 2009 @ 14:00:
Ik speel deze de laatste tijd ook. Gevoel is één en al Settlers 2. Alleen wel jammer dat je niet meer keuzes hebt qua muziek.
Verwijderd
Ik heb heel weinig op met 3D versies
Gewoon bij amazon.co.uk bijvoorbeeld, daar heb ik mijn kopie besteld. (en is daar ook nu nog gewoon beschikbaar).Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:39:
Weet iemand waar de oude versie te downloaden/bestellen is?
Ik heb heel weinig op met 3D versies
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Ik zoek nog maps/mods voor dit spel maar of die zijn er niet of ik zoek verkeerd?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Is er geen iphone game van dit spel??
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Wie goed doet, die goed ontmoet.
En bedankt voor deze tip...Snowwie schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 23:51:
Alternatief: widelands.org

Weet iemand ofdat de Lobby server nog online is?
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Zeiss Distagon 21 f/2.8