Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 23:23

Apache

amateur software devver

Topicstarter
Ik ben geen vaste games post, maar iets waar ik me enorm hard mee heb geamuseerd, niet alleen toen maar regelmatig daarna nog is settlers 2. De settles die nadien op de markt kwamen vond ik veel minder, ze hadden de feel van settlers 2 verloren en leken al veel meer op een RTS game.

Maar nu, na al die jaren van stiekem hopen: the settlers 2 remake!

Ik heb nog niet zo heel veel informatie kunnen vinden maar hier heb je een link met al wat screenies:

http://www.ag.ru/games/settlers_2_remake_the

Er staat 2006 omringd door wat russiche tekst, hopelijk kan iemand hier op got wat russische en komen we nog meer te weten! ;)

Op de bluebyte site werd ik trouwens niet echt wijzer.

[update]
Ik zag net m'n eigen topic en d8 ik klik eens op de link,
nu noemt het zo:
http://www.ag.ru/games/settlers_2_next_generation
er staat nu ook een filmpje!!!!
http://www.ag.ru/files/vi..._generation/16515#mirrorb

en op bluebyte.de vind je meer info

het ziet er ongeloofelijk uit en ze hebben het over de "herbst 2006", ik kan echt niet meer wachten,
dit vult een leegte die ik dacht dat supreme commander zou vullen ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Apache op 15-04-2006 23:48 ]

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Heb me heel erg vermaakt met deel 2, hij staat hier nog steeds geinstalleerd.
Ben beniewd.... ben bang dat je de "feeling" van deel 2 niet weer krijgt.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118100

Settlers 4 remake dus, als je kijkt naar die poppetjes..
LIEV! :> O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Ik heb het geheel door Babelfish gehaald en dan staat er onder andere:
Status: in the development, it is planned to THE IV quarter of 2006
Eind dit jaar zou dat dus moeten zijn. Ik vrees dat ik toch niet helemaal het settlers-gevoel terug krijg. Maar goed, de tijd zal het leren. ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-06 14:38

disjfa

be

Een settlers 2 remake is te compleet met een originele settlers 2 cd (inc uitbreidingen) en een xp patch.

Meer moeten ze niet doen.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kogando
  • Laatst online: 24-08-2024

Kogando

Humordenaar

Grappig, van mij mogen ze ook wel een remake maken van Colonization, C&C en Total Annihilation. :)

Citeerde hij de halve wereldbevolking..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

The new SETTLERS are the II real the original play of 1996?
Our goal is a modern conversion of the classical author. We want to let the original in 3D-Grafikstil up-to-date with easy Gameplay modifications light up. It will give a few changes. These do not have influence on the play feeling and on the player driving. For example we will insert a again arranged story-kampagne, give naturally it also free maps for settling for hours.
In addition a genuine multi-player mode comes. In addition we painted that from altogether four peoples in the original the SETTLERS II one, since they differed only in the optics.
Even de duitse site door Babelfish gehaalt. Klinkt veel belovend. Nu nog waarmaken.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:10
disjfa schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:45:
Een settlers 2 remake is te compleet met een originele settlers 2 cd (inc uitbreidingen) en een xp patch.

Helemaal mee eens, net als "First decade", maar ik denk dat ze daar bij blue byte nog niet aan toe zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:11

Thandor

SilverStreak

disjfa schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:45:

En een betere multiplayer optie zodat er ook over LAN gespeeld kan worden. Ook in cooperative modus.

Ik zie echter op de site dat :
Жанры: Strategy (Real-time) / 3D
Het Genre is dus 'Strategy (Real-time) / 3D' en dat 3D staat mij bij voorbaat al niet aan. De feeling van The Settlers II zal dus niet terug komen vermoed ik.
De screenshots laten overigens ook al genoeg zien. Desalniettemin ziet het er wel grappig uit. Het zal mij benieuwen :)

Deze is wellicht interessant. Een webkit van de nieuwe versie. Ook wat oude screenshots en een drietal animaties van de oude Settlers II erbij. Ik zie ook een cart.gif bij de \S2 Original\Animation. Deze ken ik niet, misschien enkel voor de MAC versie ?
Ik heb afgelopen week nog veel Settlers II gespeeld, dat spel blijft verslavend :9

[ Voor 38% gewijzigd door Thandor op 28-03-2006 23:14 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41839

YEEEEEEEEEEEES!

Settlers 2 is het beste strategie spel wat ik ooit heb gespeeld. Die paadjes... en ik kon uren naar de world-sounds luisteren van bakkers, molens, vogels en wat niet... of een jager volgen etc. etc.

Prachtig om dit in 3d te zien, dit project had ik al eens stiekem van gedroomd, ik hoop dat ze het niet verneuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50595

van dezelfde site:
RTS-series The Settlers Brief information on game, not so long ago "restarted" by efforts Blue Byte Software and Ubisoft Entertainment, comes back to sources... Their diligence. In the end of 2006 admirers of this RTS will see three-dimensional remake The Settlers 2 Brief information on game, the recognized best game from all five parts. The Corner stone of a gameplay, as well as ten years ago, becomes the indirect control over units, and here the schedule will change cardinally. And business not only in a cursor created specially under needs of this project; Blue Byte it is measured to return to "multjashnym" to buildings, landscapes and characters.

Belligerent parties three: Romans, Asians and africans. At their order - 31 kind of buildings and as much useful resources, 25 trades for inhabitants, and also 5 types of military units. "Singlovaja" campaign totals 10 levels, 10 more is prepared for a mode of free game. Eight cards are allocated for multipleernyh battles (with support up to 6 players simultaneously).
Het ziet er naar uit dat er iets van netwerk (internet, lan) ondersteuning in zal zitten voor de multiplayer _/-\o_ Hoe kunnen anders 6 mensen tegelijkertijd spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

Ik vond Settlers 2 echt fantastisch indertijd... van de mijner die *clunk* *clunk* "Jippie!" ging, tot het afbranden van de storehouses waardoor honderden corpses overal kwamen te liggen.

Ik vind het juist geweldig dat ze de graphics updaten, maar de gameplay (zover ik gelezen heb) intact laten. Dat moeten ze met meer spellen doen, gewoon de graphics een beetje oppoetsen, compatible maken voor WinXP en dan opnieuw uitgeven (tegen budgetprijs of net iets hoger, natuurlijk niet voor 40 euro, dan speel ik net zo lief de oude versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122793

Cool... zal me broer leuk vinden, die loopt maar telkens tegen me kop te zeuren dat er geen simpele spellen meer bestaan als "vroegah" (lijk me opa wel 8)7 ) als ik over moderne spellen begin. Hij speelde toen warcraft1 en settlers2 enzo... vindti nog steeds helemaal fantastisch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
lal grappig ik heb net nog even settlers 4 geinstalleerd :P

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-06 23:44
Ik heb settlers II wel werkend onder XP, vraag me alleen niet hoe :S
Helaas niet 100% stabiel, maar als je even zoekt kun je wel een manier vinden hoe je hem speelbaar krijgt onder XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

aapenootjes schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 23:24:
Ik heb settlers II wel werkend onder XP, vraag me alleen niet hoe :S
Helaas niet 100% stabiel, maar als je even zoekt kun je wel een manier vinden hoe je hem speelbaar krijgt onder XP.
Hij draait hier perfect zonder enige problemen, heb hem voor een paar euro uit een budgetbak gehaald ergens jaartje terug.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat zou wel gaaf zijn. Settlers 2 was 1 van de beste RTS games die ik heb gespeeld! Alle delen daarna vond ik maar half half (nooit gespeeld maar ja). Ik hoop dat we weer bezig mogen gaan met het optimaliseren van de infrastructuur van je economie en op het einde je vijand verpulveren!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
WOOT!!!!!!!! Net de trailer bekeken. Dat ziet er SUPER uit! Helemaal Settlers 2, maar dan in 3D, met mogelijkheid in- en uit te zoomen. Heb destijds ZO vaak samen met een vriend van me Settlers 2 op één PC in split-screen met 2 (seriële) muizen aangesloten gespeeld. We spelen nu nog wel eens Settlers 3 via Internet, wat ook nog wel leuk is, maar toch al weer meer RTS en minder gefocussed op het hele "draaiende economie bouwen" van Settlers 2. En juist dat vond ik zo leuk!

Settlers 2 Next Generation zie ik helemaal zitten, om de nare smaak van Settlers 5 (alleen demo geprobeerd) mee weg te spoelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Njah, en niemand valt het op dat Settlers V een ontzettende domper is geweest? Ik heb altijd in de Settlers reeks geloofd, maar wat Ubisoft de laatste tijd flikt geeft mij niet echt hoop op dat het beter gaat worden. Settlers hoort niet in 3d, althans, het is ze niet gelukt met het laatste deel. Maargoed, dan maar hopen dat het op een andere manier leuk gaat worden.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:39

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Hier word ik erg blij van :D
SII vond ik helemaal geweldig, de delen daarna vielen mij tegen.
Ik vond het leuke eraan dat je inderdaad je economie moest opbouwen en dat het goed plaatsen van je (militaire) gebouwen erg belangrijk was.

Bij de latere was dat niet meer, had je een strategische verdediging gebouwd liepen ze er gewoon omheen om midden in je land te gaan matten 8)7

Ik hoop alleen dat ze het laten bij het upgraden van de graphics, en dus ook de geluiden authentiek laten. Die vond ik geweldig :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-06 12:37
Kogando schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:49:
Grappig, van mij mogen ze ook wel een remake maken van Colonization, C&C en Total Annihilation. :)
Een remake van Total Annihilation komt eraan. Heet Supreme commander.
Gemaakt door Chris Taylor himself!!! Zoek maar eens en sta versteld. TA in mijn ogen DE beste rts tot nu toe.

En Settlers 2.... :'(
Wat een nostalgie.

Kweet niet of sommigen hier ook Oblivion spelen, sommige vogeltjesgeluiden zijn dezelfde als die van Settlers 2. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-06 08:08
Settlers 2 was inderdaad een geweldig spel.. ik kan dat intromuziekje nog zo meeneuriën :)

Ben benieuwd naar de remake, de gameplay hoeft iig niet veel verbeterd te worden.

Edit: net het filmpje gezien, ziet er goed uit zeg! Lijkt erop dat die unieke Settlers 2 feel gehandhaafd blijft, maar dan met veel betere graphics. Jammer dat het nog zo lang duurt :)

[ Voor 40% gewijzigd door Mitt3nz op 17-04-2006 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Mitt3nz schreef op maandag 17 april 2006 @ 02:11:
Jammer dat het nog zo lang duurt :)
Dat is misschien maar goed ook, als ze het net als EA afraffelen krijg je weer een net-niet spel :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Al die tijd die Ubisoft in settlers 5 heeft gestoken hadden ze ook in zo een project kunnen investeren.
Sommige dingen zijn echt niet te begrijpen. Doen ze dan soms geen onderzoek naar waar behoefte aan is..

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Nu online
Flyduck schreef op maandag 17 april 2006 @ 11:53:
Al die tijd die Ubisoft in settlers 5 heeft gestoken hadden ze ook in zo een project kunnen investeren.
Sommige dingen zijn echt niet te begrijpen. Doen ze dan soms geen onderzoek naar waar behoefte aan is..
Tja, oude succesvolle games in een nieuw jasje steken en opnieuw uitbrengen is sinds Doom 3 (oude Doom games in nieuw jasje) en Quake 4 (vervolg op Quake 2) misschien wel een nieuwe trend aan het worden.

Ben benieuwd of andere games-developers ook oude succesnummers opnieuw gaan uitbrengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Haay schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:41:
[...]

Tja, oude succesvolle games in een nieuw jasje steken en opnieuw uitbrengen is sinds Doom 3 (oude Doom games in nieuw jasje) en Quake 4 (vervolg op Quake 2) misschien wel een nieuwe trend aan het worden.

Ben benieuwd of andere games-developers ook oude succesnummers opnieuw gaan uitbrengen...
Hoop het wel, dungeon keeper remake pls _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 13:48
Yesssssssss. Settlers 2 remake!! beter kun je niet verzinnen, Settlers 2 is nog altijd de allerbeste Settlers uit de hele reeks. Maar nu dezelfde gameplay
met betere graphics is koren op de molen voor iedere Settlers 2 speler die al 10 jaar hierop heeft gewacht.

Ik heb hier wat meer informatie gevonden, gewoon in het Nederlands. Ook wat screens: Supermooi zo, en weer gewoon met die vlaggetjes, mannetjes die spullen heen en weer brengen, het ouderwetse bouwen. Zie ook de trailer.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/16278.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/16279.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/16280.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Snowwie op 18-04-2006 03:09 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache

Apache

amateur software devver

Topicstarter
http://www.gamer.nl/doc/33325

Er is een demo gereleased, k'ga hem zo snel mogelijk testen en dan laat ik wel iets weten.

Ondertussen kan ik nog snel een woordenboek duits gaan zoeken want op de engelse demo moeten we nog een week wachten.

Net even gespeeld: http://users.telenet.be/depot/screenshots/sIIdemo.jpg
ze gaan de goede kant uit! kan niet meer wachten op de full! :)

[ Voor 24% gewijzigd door Apache op 06-07-2006 04:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:21
Settlers 2 remake _O_ Ben ik even blij dat ik dit topic tegenkom! :)

Deze MOET ik dus hebben, Settlers 2 was de leukste Settlers die ik heb gespeeld. De gameplay daarvan is gewoon geweldig.

Ik kan niet wachten....

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Settlers 2 nooit gedaan, ik ben ooit begonnen vanaf settlers 3 en dat vond top toen der tijd om lekker te "sim city'en". ik lees op gamer.nl
Wie het niet kan verkroppen dat de rauwe taal van onze oosterburen enigszins afdoet aan het cutey karakter van de game, kan zich volgende week op de Engelstalige demo storten.
ik heb wel wat duitse taal kennis maar ik wacht toch maar op de engelse versie :+ iig weer eens goed te zien dat er weer eens een oude top game in een nieuw jasje word gestopt met de moeite en doel het de oude te laten :p

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-04 22:01
Als je de engelse versie wil spelen, moet je in de map "language" de map "de" naar "gb" renamen en omgekeerd. De demo is dan helemaal in het engels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-06 16:25

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

geweldig ! dadelijk even thuis downloaden 8) heb ik weer eens een reden om in XP te starten op mn Macbookje >:)

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:15
Heb hier ook wel veel uurtjes mee versleten, zometeen even binnen halen.

Op die screen zie je echt die sfeer van settlers 2 met die vlaggetjes _/-\o_, heerlijk gewoon (mischien kan ik stlers 2 oook nog wel ergens vinden).
*een jeugd herinnering komt boven :9~ .

Bedankt voor de link aan hier boven.

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

daves2hd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 05:09:
Settlers 2 nooit gedaan, ik ben ooit begonnen vanaf settlers 3 en dat vond top toen der tijd om lekker te "sim city'en". ik lees op gamer.nl
[...]

ik heb wel wat duitse taal kennis maar ik wacht toch maar op de engelse versie :+ iig weer eens goed te zien dat er weer eens een oude top game in een nieuw jasje word gestopt met de moeite en doel het de oude te laten :p
Twilight Burn schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 05:54:
Als je de engelse versie wil spelen, moet je in de map "language" de map "de" naar "gb" renamen en omgekeerd. De demo is dan helemaal in het engels :)
Ubisoft heeft nog niet bevestigd dat de volledige game ook in het engels released wordt. Alleen in Duitsland/Oostenrijk/Switserland wordt ie uitgebracht.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ik krijg em weer eens niet gedownload :( :(

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

FnF schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:04:
[...]
Ubisoft heeft nog niet bevestigd dat de volledige game ook in het engels released wordt. Alleen in Duitsland/Oostenrijk/Switserland wordt ie uitgebracht.
Zolang er een gb map in de duitse versie blijft staan kan het me echt aan mijn reed roesten of ze hem hier uitbrengen. Dan importeren we wel en hernoemen we de map :P

Verder ziet hij er echt koel uit. Ik moet hem nog echt ff goed spelen. Hij trekt alleen wel veel van mijn computertje.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

1600x1200 alles op high, loopt prima :).

Ziet er leuk uit, ik ben nooit fan geweest van settlers 3+. Setllers 1 was te simpel maar de gameplay van settlers 2 was geweldig! Man wat heb ik daar van genoten. Ik ga deze game ook mooi in de winkel kopen mocht ie hier komen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Snowwie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:06:
Ik krijg em weer eens niet gedownload :( :(
Probeer die Australische FTP, die werkt prima :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 07:06

OMD

Dit spel moet ik echt hebben... Nog steeds het meest gespeelde spel door mij. Kon er geen genoeg van krijgen. Nu eigenlik nog steeds niet :)

Wordt maar even demo-tje downloaden.

Maar, ik begrijp dus dat ze wel de authentieke gebouwen hebben gebruikt? dus echt alles hetzelfde alleen dan in een 3d jasje?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

OMD schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:30:

Dit spel moet ik echt hebben... Nog steeds het meest gespeelde spel door mij. Kon er geen genoeg van krijgen. Nu eigenlik nog steeds niet :)

Wordt maar even demo-tje downloaden.

Maar, ik begrijp dus dat ze wel de authentieke gebouwen hebben gebruikt? dus echt alles hetzelfde alleen dan in een 3d jasje?
Zo heb ik het ook begrepen.
Of ik wíl het zo begrijpen, wat dat is wat ik het liefste wil ;)
S2 was geniaal vanaf S3 vond ik er eigenlijk geen kont meer aan. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Eindelijk binnen, maar nu krijg ik dit bericht weer, als ik het spel probeer op te starten...

*zucht*, altijd ellende...(ja, ik heb em al opnieuw geinstalleerd om te proberen).... :(

Afbeeldingslocatie: http://pkoning.tweakdsl.nl/sett2.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Snowwie op 06-07-2006 11:50 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

jep bij mij geeft ie ook die fout.
ook bij opnieuw installeren en ook als ik hem op me c: schijf of d: of E: of f: schijf doe :(

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Als je het volledige spel wil spelen, moet je even geduld hebben tot het in de winkel ligt :)

[ Voor 121% gewijzigd door blaataaps op 06-07-2006 12:16 . Reden: zo dan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ARGH, weer die dx fout. :(

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazz@NL
  • Laatst online: 15-05 09:16
Heeft iemand een link voor me die niet via een van de bekende game sites loopt? (die worden hier op het werk geblocked :'(
Ik heb zo pauze en ik ben zo benieuwd dat ik niet kan wachten tot vanavond!!!
Mag ook via de mail natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Tazz@NL schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:56:
Heeft iemand een link voor me die niet via een van de bekende game sites loopt? (die worden hier op het werk geblocked :'(
Ze worden niet voor niets geblocked...

Ga is aant werk man :o

nee hatelijk he, heb ik ook.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

van andere site gedownload en ook weer die dx fout.
ook andere drivers geprobeert voor me graka mocht ook niet helpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
wreed dat met mannetjes heen en weer tussen vlaggen was het aller beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazz@NL
OMD schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:02:
[...]

Ze worden niet voor niets geblocked...

Ga is aant werk man :o

nee hatelijk he, heb ik ook.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Laatst online: 09-06-2023
geweldig dit ben de demo nu aan het downloaden dit worden weer nachten door spelen binnenkort vakantie dus :D:D:D:D

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
ZandBak schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:09:
geweldig dit ben de demo nu aan het downloaden dit worden weer nachten door spelen binnenkort vakantie dus :D:D:D:D
nee dus, je kan niet lezen, 90 minuten gametime krijg je maar.

@ Blaataaps, ga me niet op die manier modden, dan wek je de verkeerde indruk, ik ga het ZEKER kopen, durf nou niet te beweren dat dat niet zo is, daar weet ej niets van, ik koop alles... Mijn kast staat (te) vol.
Maar het is nog niet uit, en een 90 min gametime is gewoon uberlame.
Ook typisch dat metn het in het Titan Quest het constant over illegale zoi heeft maar dat het daar wel mag...

[ Voor 43% gewijzigd door gabiballetje op 06-07-2006 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

gabiballetje schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:10:
[...]

nee dus, je kan niet lezen, 90 minuten gametime krijg je maar.
Ach het register is er om in te kloten ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storme
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04 08:42
Ik vond Settlers III anders ook enorm leuk.

Maar ben enorm blij dat er een remake is van de II. Nu ff de demo aan het binnenhalen (dat word m'n duits effie herfrissen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15895

Snowwie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:46:
Eindelijk binnen, maar nu krijg ik dit bericht weer, als ik het spel probeer op te starten...

*zucht*, altijd ellende...(ja, ik heb em al opnieuw geinstalleerd om te proberen).... :(

[afbeelding]
Om deze dx fout te verhelpen, kan je de dx installer die bij de settlers 2 installers staat (support/directx) runnen. Die zou het moeten verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazz@NL
Tazz@NL schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:56:
Arggg iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
Gonadan schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:11:
[...]

Ach het register is er om in te kloten ;)
En waar moet ik dan gaan klote in de registry ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Iets geduldiger mag ook wel dacht ik zo... ;) Uit dat stukje van Gamer.nl over de demo:
Ubisoft heeft een demoversie vrijgegeven van The Settlers II: 10th Anniversary, een 3D-remake van de klassieker The Settlers II, volgens velen de beste game in deze langlopende reeks. Eigenlijk moeten we het hebben over de demo van 'Die Siedler II: 10. Geburtstag', want de demo is volledig in het Duits. Wie het niet kan verkroppen dat de rauwe taal van onze oosterburen enigszins afdoet aan het cutey karakter van de game, kan zich volgende week op de Engelstalige demo storten. Tot die tijd moeten we het met de 200 MB grote Duitse versie doen, die je binnen haalt bij Worthplaying en 3D Gamers.
Aangezien volgende week de Engelstalige demo komt, lijkt het mij ook, dat er ook en Engelse versie van de game komt... :)

Als die uit is ga ik hem zeker kopen! En dat terwijl ik Rise of Legends nog niet eens uitgespeeld heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
GJ-tje schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:24:
[...]
Iets geduldiger mag ook wel dacht ik zo... ;)Uit dat stukje van Gamer.nl over de demo:
[...]
Aangezien volgende week de Engelstalige demo komt, lijkt het mij ook, dat er ook en Engelse versie van de game komt... :)

Als die uit is ga ik hem zeker kopen! En dat terwijl ik Rise of Legends nog niet eens uitgespeeld heb :9
Die engelse demo is er dus eigenlijk al zoals gesteld...
Ga naar de map Data/Languages en rename 'de' naar 'gb' en andersom, en je hebt gewoon een engelse...
Het enige probleem is dan nog dat het maar een 90 minuten demo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Is er hier niemand die handig is met een reg-editor :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
OMD schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:28:
Is er hier niemand die handig is met een reg-editor :-P
Ik heb dus ook geen idee waar ik het met gaan zoeken.
Ik kan wel wat dingen vinden waar wat files staan die met de demo te maken hebben (een uninstall en zo) maar niets waar ik iets kaan aanpassen of zo, ik heb echt geen idee...
Dus ik hoop dat er een briljante geest zijn kennis los laat op dit spel en dat bekend maakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Anoniem: 15895 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:12:
[...]

Om deze dx fout te verhelpen, kan je de dx installer die bij de settlers 2 installers staat (support/directx) runnen. Die zou het moeten verhelpen.
staat alleen geen support/directx file :?
wel een support map maar niets over directx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
Ik kan inmiddels wat meer vinden in de register
Zoek maar naar s2tng s2dng en settlers, dan vindt je het meeste wel denk ik zo...
maar ja, wat ik er dan mee moet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chucky666 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:32:
[...]

staat alleen geen support/directx file :?
wel een support map maar niets over directx.
hmm, wat je dan zou kunnen doen is de nieuwste directx van de microsoft site downloaden. Deze error komt namelijk omdat settlers 2 een nieuwere versie van dx gebruikt dan jij op de computer hebt staan(ms is alleen niet zo slim om de versienummers te verhogen :/).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Laatst online: 09-06-2023
als ik dat verander crashed die toch echt na 50 foutmeldingen

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
ZandBak schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:46:
als ik dat verander crashed die toch echt na 50 foutmeldingen
Wel vreemd, ik heb al een tijdje dezelfde Dx en geen enkel probleem for whatsoever, kan het niet een driver zijn in combinatie met Dx misschien ?
Is te proberen om de nieuwste drivers te installen.
Anders geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

gabiballetje schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:26:
[...]

Die engelse demo is er dus eigenlijk al zoals gesteld...
Ga naar de map Data/Languages en rename 'de' naar 'gb' en andersom, en je hebt gewoon een engelse...
Het enige probleem is dan nog dat het maar een 90 minuten demo is.
Hmmm, oke, ik dacht dat die gb over gigabytes ging O+

* CH4OS zal volgende keer beter lezen :9

Maar dan ga ik vanaaf die demo eens even downloaden... :9 En kijken of het wat is... :)

Ik ga wel een maniertje zoeken, om die 90 minuten cap er af te halen...
Denk niet dat in het de registry staat... Denk eerder dat die check in het programma zelf is... En dan is het er wat lastiger uit te slopen...

[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 06-07-2006 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Anoniem: 15895 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:12:
[...]

Waar zie jij die installer dan, ik zie em niet ??? :? :?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Snowwie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:38:
[...]

Waar zie jij die installer dan, ik zie em niet ??? :? :?
Ik vermoed dat-ie op de cd van de originele Settlers 2 bedoelt? :?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mad Marty schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:46:
[...]

Ik vermoed dat-ie op de cd van de originele Settlers 2 bedoelt? :?
nee, ik bedoel niet de cd. Ik heb de demo bij fileplanet weggeplukt en daar zat in de install directory een support dir met daarin een directx dir. Die dir bevat de dx redist van feb 2006(die dus de _29.dll bevat). Als je deze map er niet bij hebt, dan kun je altijd nog de nieuwste directx van de microsoft site plukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache

Apache

amateur software devver

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ah, ok. Ik had de install-directory al weggemikt ;)
Maar inderdaad de nieuwste DirectX even geïnstalleerd en toen liep het allemaal!

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Laatst online: 17-06 16:40

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Heh, speelt behoorlijk als settlers 2, leuk! Wel nog jammer dat ik hem niet widescreen kan spelen op mijn widescreen, kloppen de muiscoords niet meer wat klikken lastig maakt :P Ook zie ik nog wel wat texture problemen als ik bijv inventory ding open (in hq)...zie namelijk dan de font textures over het beeld vliegen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26474

En is het gevoel weer als vanouds? zoals settlers 2 was? (Ik zal hem vanavond thuis wel ff downloaden ;) ) Kan er haast niet op wachten.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis_2004
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik heb het originele spel niet gespeeld, maar ik vind dit toch erg leuk om te doen. Die 90 minuten heb je zo volgespeeld!

Die 90 minuten zijn trouwens per spel. Als je dus een nieuw spel begint staat de teller weer op 90. Als je een spel opslaat wordt de tijd ook opgeslagen en als je dus load vanaf die save staat de teller weer waar die stond toen je het opsloeg. Dit betekent dat de gegevens over de tijd in de savegames moet staan. Ik heb echter nog niet kunnen vinden waar de tijd opgeslagen staat in de savegame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:15
Dit is helemaal het settlers 2 gevoel, het zoken naar grondstoffen door geologen (grondonderzoekers), mannetjes die tussen de vlaggen spullen verplaatsen, lekker rustig een gemeenschap/stad maken, enz.

Vind het erg vet van ubisoft dat ze het opnieuw hebben uit gebracht wegens het 10 jarig bestaan van sttlers, gefeliciteerd :D.

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache

Apache

amateur software devver

Topicstarter
Koetjeboe schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:12:
Heh, speelt behoorlijk als settlers 2, leuk! Wel nog jammer dat ik hem niet widescreen kan spelen op mijn widescreen, kloppen de muiscoords niet meer wat klikken lastig maakt :P Ook zie ik nog wel wat texture problemen als ik bijv inventory ding open (in hq)...zie namelijk dan de font textures over het beeld vliegen :X
Hoezo je kan hem niet widescreen spelen?

Draait hier perfect @ 1920x1200 (16:10), ik kon de resolutie gewoon selecteren in het opties menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
Ja het speelt geheel als Settlers 2, alleen ziet het er wat nieuwer uit en zo.
Daarbij was Settlers 1 naar mijn mening toch nog beter maar ok :P
Ik herrinner me nog Settlers 1 onder DOS, mnet 2 muizen !!! Dat was toen best pittig ! En dan in de vakantie hadden we echt potjes van 62 uur en zo, maar ja, we waren dan ook zo verslaafd dat we niets anders deden (letterlijk) dan eten, dirnken, spelen en slapen.
Dat ga ik dus dunnetjes overdoen kan ik je wel vertellen.
Gelukkig heb ik nog geen enkele bug/crash gehad, mijn enige probleem is die 90 min gametime :(
En dan de wachttijd tot release...
I cannot wait.
Als er een deluxe versie komt met extra official maps of buildings of whatever etc zou ik het nog kopen ook, zo gek ben ik op dit spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-03 21:26
kan je niet die 90 min gametime omzeilen ofzo?

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:01

Grozno

acts without consequence!

gabiballetje schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:53:
... we waren dan ook zo verslaafd dat we niets anders deden (letterlijk) dan eten, dirnken, spelen en slapen. ...
Nepverslaafde, als je echt verslaaf bent heb je ook geen tijd om te eten, drinken of slapen :P

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Cardo schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:00:
kan je niet die 90 min gametime omzeilen ofzo?
En dat is vast niet illigaal, een officiele demo aanpassen zodat de bewust aangebrachte beperking er uit wordt gehaald |:(

Setllers II... Goh. De enige Settlers die ik heb gespeeld denk ik, maar wel helemaal stuk heb gespeeld, maar nooit helemaal uit. Probleem waar ik tegen aan liep was de metalen voor de soldaten en de bezetting aan de randen van je rijk: ik had gewoon niet genoeg soldaatjes om mijn einddoel te bereiken. En al had ik genoeg ijzer, dan was er wel niet genoeg goud, zodat mijn soldaatjes alsnog dood gingen tegen de brute generaals :(

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Laatst online: 10-06 08:08
Heeft iemand een linkje naar een snelle mirror van de demo waar je je niet hoeft te reggen? Of vraag ik nou om iets onmogelijks?

B.v.d. :)

[ Voor 44% gewijzigd door Mitt3nz op 06-07-2006 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

http://www.gamershell.com/download_14523.shtml

Eventjes testen dan maar, kijken of het oude gevoel terugkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Laatst online: 24-12-2024

Twisted

Mogli <3

Motrax schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:07:
[...]

Setllers II... Goh. De enige Settlers die ik heb gespeeld denk ik, maar wel helemaal stuk heb gespeeld, maar nooit helemaal uit. Probleem waar ik tegen aan liep was de metalen voor de soldaten en de bezetting aan de randen van je rijk: ik had gewoon niet genoeg soldaatjes om mijn einddoel te bereiken. En al had ik genoeg ijzer, dan was er wel niet genoeg goud, zodat mijn soldaatjes alsnog dood gingen tegen de brute generaals :(
Ja, bekend probleem. Dat was met de Japanners, die versloegen mij altijd simpelweg omdat mijn soldaatjes niet geupgrade waren.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:56
Iemand bekend met dit probleem:
Afbeeldingslocatie: http://fotodump.lekkersimpel.com/errorrr.JPG

Die DX installer enzo heb ik al geprobeerd.... 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door -LA- op 06-07-2006 19:27 ]

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Laatst online: 24-12-2024

Twisted

Mogli <3

Het oude settlers gevoel is helemaal terug :D Had wel 10 kostbare minuten geduurd voordat ik het doorhad dat ik eerst een weg moest bouwen voordat de luie geologist uberhaubt van zijn stoel opstond.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Whut?! schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:13:
http://www.gamershell.com/download_14523.shtml

Eventjes testen dan maar, kijken of het oude gevoel terugkomt :)
ik weet niet maar bij het uitpakken van de demo kreeg ik dit te zien:
Afbeeldingslocatie: http://img407.imageshack.us/img407/2156/settlers2xq.jpg
en dat is niet echt bevorderlijk voor mijn vertouwen