Kennelijk kunnen TIG helpdeskmedewerkers zich toch vergissen.Nick39 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:24:
Zojuist flinke bug ontdekt:
Er is totaal geen controle of je activatie al gedaan is.
Als je gewoon zo 1369 weer intoetst (moest ik doen omdat mijn hoofdnummer nog steeds niet verscheen) krijg je weer dat bandje.
Bij "mijn kpn" verdwijnt je internetplusbellen link dan (link staat er wel maar internetplusbellen is niet beschikbaar) en na een week krijg je een brief dat "binnenkort alle mogelijkheden werken" en na 1,5 week werkt dan internetplusbellen weer op mijn KPN,ook krijg je dan weer een brief waarin staat dat je nu volledig bent aangesloten.
Je kan dit blijven herhalen,er wordt niet door de software gecontroleerd of je misschien dat nummer al eerder geactiveerd hebt.
In mijn geval verscheen internetplusbellen nooit,omdat ik steeds op aanraden van KPN opnieuw 1369 belde en dus steeds de boel met 1,5 week verschoof.
Ik heb nu een stuk of 3 van die brieven liggen.
Mijn grootste frustratie,niet beschikbaar zijn van internetplusbellen,veroorzaakte ik dus ongemerkt zelf op aanraden van de eerste lijns helpdesk.
Ook door het aanmaken van een nieuw mijn kpn account en de activatiecode uit de brief te gebruiken reset je het hele proces en ben je weer 1,5 week in de wacht voor de opties verschijnen.
Wat KPN dus ook zegt,voer eenmalig die code in,bel eenmalig met 1369 en als de helpdesk je opdraagt het opnieuw te doen zeg je braaf ja,maar doe je NEE.
Ik ben bang namelijk dat als je niet geporteerd bent,je door een van de bovenstaande "registraties" ook je portering met 1,5 week opschuift.
Ik zal maar niet proberen wat er gebeurt als je als je 1369 kiest terwijl je al wel geporteerd bent.
Als niets meer helpt raadpleeg dan de handleiding...