Dit veranderen ze niet.
Het ritme is dus 2x 1 seconde toon en 4 seconden rust,niet 2 seconden toon en 4 seconden rust.
Mijn fax en antwoordapparaat deden het beiden niet.
Enige optie,fax op poort 1 (normale toon) telefoon op poort 2, amerikaanse toon,voicemail op poort 2,voicemail in e-mail op poort 2.
Volgens KPN zit deze optie vastgebakken in de experia om het verschil tussen de poorten duidelijk te maken.
Er is wel een duurdere oplossing... een goedkope profoon centrale op poort 2 aansluiten en je analoge toestellen daar op met je antwoordappaqraat,dat werkt wel,maar kost je dus wel wat.
@Mischa72
Ik ben het niet met je eens,diverse apparatuur kan niet overeen met de snellere beltoon,ik denk trouwens dat er een misverstandje bestaat tussen een beltoon en een oproeptoon.
Dat de oproeptoon (de toon die de bellende partij hoort) anders is zal me worst wezen,sommige mensen van de oudere garde reageren er wat schrikkerig op,die bellen dan nog maar een keer.
De wisselende snelle beltoon op poort 2,ik weet niet hoe dat analoog is,bij mij op poort 2 werkt met de snelle beltoon de faxmode van de HP psc 2410 allmode printer/fax niet.
Hij neemt niet op.
Ik heb nu 2 antwoordapparaten geprobeerd,beiden vinden de oproeptoon te snel en doen het niet.
Het antwoordapparaat in de dect siemens gigaset 4015 comfort (volgens mij als chicago bij kpn te koop geweest) neemt wel op,maar detecteert elke beltoon als 1,als je die instelt op 4 keer overgaan,neemt ie dus na 2 keer snel belsignaal al op,maar goed,die heb ik op 8 gezet en dat werkt dus.
De oproeptoon veroorzaakt geen enkel probleem,maar de snelle amerikaanse beltoon op poort 2 van de experia wel.
Als je blijft volhouden dat dit niet zo is,nodig ik je graag uit voor een demonstratie.
[
Voor 44% gewijzigd door
Nick39 op 21-04-2006 12:34
]