[KPN] VoIP dienst InternetPlusBellen deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 49.536 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172187

Anoniem: 84341 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 20:08:
[...]

zou aan de telefoon kunnen liggen jah, sommige telefoons zetten automagisch een wachttijd tussen de gedraaide nummers (ben de preciese term even kwijt), de EB kan hier niet goed mee overweg. Wat voor telefoon gebruik je?
Lijkt me een probleem van de experia dat hij hier niet mee overweg kan.

guard time voor eerste digit: 20-40 sec
"digit entering guard time" : 6-8 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172406

Over dat gezeur over die Amerikaanse beltoon het volgende.

Die "afwijkende" beltoon heeft totaal geen invloed over het wanneeraanslaan van een antwoordapparaat.

De beltoon in het algemeen loopt nimmer synchroom met de rinkeltoon in je toestel.

De Amerikaanse beltoon heeft totaal geen technische invloed op wat dan ook. KPN heeft hetzelfde beltritme in verschillende van haar centrales. Al tientallen jaren lang.

Persoonlijk vind ik die Amerikaanse beltoon veel mooier dan de standaard Nederlandse. Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zo simpel zijn, dat zij door een beltoon in paniek raken en niet meer bellen. Wel kan ik mij voorstellen dat iemand vraagt aan IPB gebruiker hoe het komt dat hij/zij een andere beltoon heeft.

Mijn ervaring is dat mijn bellers het niet eens opmerken dat ik een andere beltoon heb en de "Pietjes Precies" vragen aan mij hoe het komt. Ik leg dan uit dat ik InternetPlusBellen heb en dat dit dan de standaard beltoon wordt. Ik krijg dan meestal als antwoord: "Dat wil ik ook".

Deze beltoon hoort bij het nieuwe produkt IPB. Dat weet iedereen want het wordt genoemd op de KPN website en gebruikershandleiding.

In de toekomst (zie website EU), wordt deze Amerikaanse beltoon in alle lidstaten van de EU als standaard gebruikt. KPN loopt in dit geval voorop en doet dat naar mijn mening ook al door een goed werkend IPB in de markt te hebben gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermlt
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Anoniem: 172406 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 09:39:

Die "afwijkende" beltoon heeft totaal geen invloed over het wanneeraanslaan van een antwoordapparaat.

De beltoon in het algemeen loopt nimmer synchroom met de rinkeltoon in je toestel.

De Amerikaanse beltoon heeft totaal geen technische invloed op wat dan ook. KPN heeft hetzelfde beltritme in verschillende van haar centrales. Al tientallen jaren lang.

Persoonlijk vind ik die Amerikaanse beltoon veel mooier dan de standaard Nederlandse. Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zo simpel zijn, dat zij door een beltoon in paniek raken en niet meer bellen. Wel kan ik mij voorstellen dat iemand vraagt aan IPB gebruiker hoe het komt dat hij/zij een andere beltoon heeft.

Mijn ervaring is dat mijn bellers het niet eens opmerken dat ik een andere beltoon heb en de "Pietjes Precies" vragen aan mij hoe het komt. Ik leg dan uit dat ik InternetPlusBellen heb en dat dit dan de standaard beltoon wordt. Ik krijg dan meestal als antwoord: "Dat wil ik ook".

Deze beltoon hoort bij het nieuwe produkt IPB. Dat weet iedereen want het wordt genoemd op de KPN website en gebruikershandleiding.

In de toekomst (zie website EU), wordt deze Amerikaanse beltoon in alle lidstaten van de EU als standaard gebruikt. KPN loopt in dit geval voorop en doet dat naar mijn mening ook al door een goed werkend IPB in de markt te hebben gezet.
Sluit me hier geheel bij aan.
Ik krijg hier nooit vragen over als ik gebeld wordt. Denk dat de meeste mensen het niet eens opvalt, laat staan in paniek raken en dan de verbinding verbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McAndrew
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-06-2022

McAndrew

My mistakes are copyrighted

<knip>
Bij de instelling van het doorschakelen naar voicemal wordt door KPN (en waarschijnlijk alle andere operators) de wachttijd nog steeds aangegeven als het aantal maal overgaan van de bel. Dat is niet zo'n exacte aanduiding. Dat zou voortaan beter aangegeven kunnen worden als het aantal secondes wachttijd.

En we kunnen beter spreken over de (nieuwe) Europese beltoon (ook dat is exacter).

Als niets meer helpt raadpleeg dan de handleiding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156915

knireis schreef op donderdag 20 april 2006 @ 21:31:
ik heb een USB stick aan de experiabox gehangen en die verschijnt netjes in windows explorer bij mijn netwerklocaties. File transfer e.d. gaan prima behalve met mijn outlook data file (de .pst file).
Welke usb stick gebruik jij precies?? Ben erg benieuwd, heb nml nog geen enkele goed aan de praat gekregen. Dus ook niet gewoon heen en weer kopieren van bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migr
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-03-2024
mtv1 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 07:55:
Ik ben op 10 april overgestapt naar IPB ISDN. Net als alle anderen last van niet bij de experia box kunnen en geen toegang via internet naar eigen tel gegevens. Gelukkig heeft de HD wel mijn tel gegevens goed kunnen programmeren, nadat ik na portering onbereikbaar was geworden. het ticket voor ontbreken internetlink via planet staat dus ruim2 weken open en zou direct na portering opgelost worden.

NT1 + telcentrale en splitter reeds verwijderd (dan zou het allemaal beter moeten worden)

Inmiddels 2 weken verder en erg veel last van dig ontvangst met bellen, oftewel ik hoor de andere kant niet door hakkelende ontvangst, terwiijl de andere kant mij wel goed verstaat.

Tweede lijn heeft reeds firmware opnieuw aangebracht, maar heeft niets geholpen. Voor de migratie nergens last van gehad met verstorende verbindingen.Het wachten is dan ook op de nieuwe firmware. Qos aan of uit zou niets uitmaken aldus HD, maar kan het zelf ook niet. Heb via een link ergens in dit forum al de afstand gemeten naar centrale, ongeveer 1000 meter.

Zijn er meer mensen met hakkelende ontvangst met bellen.

Met internetten verder geen enkel probleem.
Heb hetzelfde probleem...
Bij mij is er al een nieuwe EB geplaatst, maar geen verbetering.
Bellen is alleen goed mogelijk als ik wireless van da EB uitschakel.....
Probeer maar eens en laat ff weten of dat helpt.

Zie ook mijn eerder bericht:
migr schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 08:49:
Afgelopen vrijdag een nieuwe EB ontvangen omdat bellen niet te doen was als wireless aan stond op de EB. Telefoongesprekken waren allemaal flarden en vertraagd.
Dus na vrijdag wireless weer aangezet, maar helaas ....weer dezelfde problemen.

Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn.
Heb ISDN en een Siemens Dect Gigaset centrale (en sinds half maart geporteerd)

P.S. Vreemde is wel dat ik voor portering deze problemen niet had.....

[ Voor 18% gewijzigd door migr op 21-04-2006 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173209

Ik heb op 1 april (geen grap...) het IPB pakket door de postbode bezorgd gekregen en zelf aangesloten. Internet werkte in eerste instantie niet draadloos met de Siemens USB adapter maar nadat ik Windows opnieuw had geinstalleerd werkte dat wél. Dat probleem lag dus aan mijn kant.

Ik heb van Planet een brief met een activeringscode gekregen en volgens deze brief zou ik op de site van Planet een scherm "beheer telefoniegevens" moeten kunnen vinden binnen het "mijn gegevens" gebeuren op de site van Planet.

Sinds 1 april heb ik ALLES al geprobeerd wat hierover al is geschreven op dit forum hierover en ook al tig keer gebeld met de "help"desk van IPB waar ik keurig iedere keer een (andere) medewerker krijg die me vervolgens vertelt dat het probleem in behandeling is. Als ik vervolgens vraag hoe lang dit gaat duren krijg ik te horen "dat weet ik niet". Het enige wat ze doen is een mailtje doorsturen naar een of andere tweede lijns helpdesk die er vervolgens schijnbaar niets mee doen want het probleem is nu NOG niet verholpen.

De fase van geduld ben ik zo langzamerhand wel voorbij en de laatste telefoongesprekken die ik met de IPB "help"desk heb gevoerd waarvan van mijn kant dan ook wel behoorlijk geirriteerd.

Het vervelende is ook dat de mensen bij deze "help"desk allemaal verschillende berichten geven.
De een zegt dat het door een systeemstoring komt die binnen 8 uur zal zijn opgelost (NOT!), de ander zegt dat ik binnen 3 dagen wordt terugbeld (NOT!), weer een ander zegt dat het binnen 8 werkdagen toch zichtbaar zou moeten zijn bij Planet en binnen Mijn KPN (NOT!) en wéér een ander zegt dat het in behandeling is en onbekend is hoe lang e.e.a. gaat duren. Als ik dan vervolgens zeg dat ik het niet acceptabel vindt om na 3 weken (!) wachten nog steeds te horen dat het "onbekend is hoe lang het gaat duren" krijg ik te horen "dan moet u maar een klachtenbrief schrijven". Yeah right!

Het is nu op een dag na 3 weken geleden dat IPB door mij is aangesloten maar nog steeds heb ik niet het scherm "beheer telefoniegegevens" op de site van Planet en nog steeds heb ik ook niet de keuze "internetplusbellen" binnen Mijn KPN. Het is om moedeloos van te worden! Persoonlijk heb ik het idee dat bedrijven als Planet en KPN te groot zijn geworden en giga langs elkaar heen werken!

Ik heb inmiddels al tig keer 1369 gebeld, tig keer die activatiecode ingevoerd en ik denk inmiddels
10 verschillende Mijn KPN accounts maar NIETS heeft er toe geleid dat het nu werkt zoals het zou moeten werken. OK....het internet en de telefonie werken goed maar het zou toch ook fijn zijn als de activatie goed werkt waardoor een en ander beheerbaar is via internet dus via Mijn KPN en/of via de site van Planet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmund
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zo we kunnen weer verder in deel 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Anoniem: 173405 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:00:
Zouden ze dat nog gaan synchroniseren denk je?? Want nu klopt er dus niks van het ritme en het antwoordapparaat wat ingebouwd is gaat dus nu "te snel".

Groet. Ed.
Dit veranderen ze niet.
Het ritme is dus 2x 1 seconde toon en 4 seconden rust,niet 2 seconden toon en 4 seconden rust.
Mijn fax en antwoordapparaat deden het beiden niet.
Enige optie,fax op poort 1 (normale toon) telefoon op poort 2, amerikaanse toon,voicemail op poort 2,voicemail in e-mail op poort 2.
Volgens KPN zit deze optie vastgebakken in de experia om het verschil tussen de poorten duidelijk te maken.
Er is wel een duurdere oplossing... een goedkope profoon centrale op poort 2 aansluiten en je analoge toestellen daar op met je antwoordappaqraat,dat werkt wel,maar kost je dus wel wat.

@Mischa72
Ik ben het niet met je eens,diverse apparatuur kan niet overeen met de snellere beltoon,ik denk trouwens dat er een misverstandje bestaat tussen een beltoon en een oproeptoon.
Dat de oproeptoon (de toon die de bellende partij hoort) anders is zal me worst wezen,sommige mensen van de oudere garde reageren er wat schrikkerig op,die bellen dan nog maar een keer.
De wisselende snelle beltoon op poort 2,ik weet niet hoe dat analoog is,bij mij op poort 2 werkt met de snelle beltoon de faxmode van de HP psc 2410 allmode printer/fax niet.
Hij neemt niet op.
Ik heb nu 2 antwoordapparaten geprobeerd,beiden vinden de oproeptoon te snel en doen het niet.
Het antwoordapparaat in de dect siemens gigaset 4015 comfort (volgens mij als chicago bij kpn te koop geweest) neemt wel op,maar detecteert elke beltoon als 1,als je die instelt op 4 keer overgaan,neemt ie dus na 2 keer snel belsignaal al op,maar goed,die heb ik op 8 gezet en dat werkt dus.
De oproeptoon veroorzaakt geen enkel probleem,maar de snelle amerikaanse beltoon op poort 2 van de experia wel.
Als je blijft volhouden dat dit niet zo is,nodig ik je graag uit voor een demonstratie.

[ Voor 44% gewijzigd door Nick39 op 21-04-2006 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukdalf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-04 00:09
Ik zal ook hier mijn ervaring even luchte:(

Op 3 januari heb ik internetplusbellen besteld. 4 weken hierna kreeg ik bericht dat het niet mogelijk was om internetplusbellen te installeren. Ik heb toen opnieuw mijn internetplusbellen besteld omdat KPN zelf ook niet wist waarom het was mislukt. Ze hebben er toen weer bijna 4 weken over gedaan voordat alles bij mij thuis is aangekomen. Ik heb zelf toen alles geinstalleerd en omdat ik niets aan de praat kreeg, is er uiteindelijk toch een monteur langs geweest om te controleren wat er mis was. Het bleek dat de ExperiaBox DOA was. Dead On Arrival.

Vervolgens heeft de wizard problemen met hard ingestelde DNS-servers. Dus na een beetje kloten bleek dat de wizard deze DNS-servers niet checked of insteld. Dit komt erg brak over!

Nu sinds gister tijdens een online spel te spelen. Knalt de conenctie er weer uit. Er gaat weer 1 week overheen voordat ik iets van KPN ga horen vrees ik. Tenminste dat is wat ze aangaven.

zucht! :|

Ik heb dus sinds het begin van mijn aansluiting constant problemen. En hoogst waarschijnlijk is mijn ExperiaBox gewoon weer dood. Jammer genoeg kan ik niet even snel een nieuwe box ergens ophalen om het zelf te testen. En moet ik keurig wachten tot ik iets van hun ga horen!

Ze zijn nog lang niet zo erg als UPC. Daar ben ik echt HUILEND weggegaan. Zij hebben uberhaupt mijn problemen nooit erkend. Hopelijk doet KPN zijn werk en kan over 5 dagen weer internetten. In iedergeval wat meer tijd voor mijn scriptie!

over and out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-05 22:51
Anoniem: 156915 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:11:
[...]

Welke usb stick gebruik jij precies?? Ben erg benieuwd, heb nml nog geen enkele goed aan de praat gekregen. Dus ook niet gewoon heen en weer kopieren van bestanden.
ik heb een freecom databar 256Mb, maar mijn beschreven probleem gebeurd ook met een memorycardreader van apacer met een apacer stenopro CF kaart van 256MB. (Wel eerst de geheugenkaart in de lezer doen en dan pas de lezer aansluiten via de usb poort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtv1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:15
migr schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:25:
[...]

Heb hetzelfde probleem...
Bij mij is er al een nieuwe EB geplaatst, maar geen verbetering.
Bellen is alleen goed mogelijk als ik wireless van da EB uitschakel.....
Probeer maar eens en laat ff weten of dat helpt.

Zie ook mijn eerder bericht:

[...]
thx,

ik ga dat proberen (via 0900 1905) om wireless uit te zetten, zal ik mijn belkin wireless extender maar weer van stal halen om wireless op andere plek in huis te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172187

Ik ben de opmerking over dat de dienst InternetPlusBellen andere tonen geeft niet in de documentatie tegen gekomen. Misschien kun je de pagina uit de gebruikers handleiding opgeven waar dit vermeld staat?

Verder staat in de "Network Aansluit Specificatie Part II Analogue Network Termination" sectie 4.6.6 de definitie van ringing tone voor het KPN vaste netwerk: 400-450 Hz 750-1250 ms on 3600-4400 ms off

Is deze definitie niet meer van toepassing voor InternetPlusBellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143386

Nick39 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:20:
[...]

Dit veranderen ze niet.
Het ritme is dus 2x 1 seconde toon en 4 seconden rust,niet 2 seconden toon en 4 seconden rust.
Mijn fax en antwoordapparaat deden het beiden niet.
Enige optie,fax op poort 1 (normale toon) telefoon op poort 2, amerikaanse toon,voicemail op poort 2,voicemail in e-mail op poort 2.
Volgens KPN zit deze optie vastgebakken in de experia om het verschil tussen de poorten duidelijk te maken.
Er is wel een duurdere oplossing... een goedkope profoon centrale op poort 2 aansluiten en je analoge toestellen daar op met je antwoordappaqraat,dat werkt wel,maar kost je dus wel wat.
Dat bedoelde ik niet: ik bedoelde de toon die je hoort als je iemand belt (tuut.... tuut....). En wie heeft jou wijsgemaakt dat "2x 1 seconde toon" (waar is de rust tussen die twee 1 secondes) en 4 seconde rust "Amerikaans" is? De enige landen waar ze tring-tring... tring-tring... gebruiken die ik ken zijn Groot-Brittannië en Australië. De toon die echt in Amerika gebruikt wordt is toch echt 2 seconde toon (of tring), 4 seconde rust.
Anoniem: 172187 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:50:
[...]

Ik ben de opmerking over dat de dienst InternetPlusBellen andere tonen geeft niet in de documentatie tegen gekomen. Misschien kun je de pagina uit de gebruikers handleiding opgeven waar dit vermeld staat?

Verder staat in de "Network Aansluit Specificatie Part II Analogue Network Termination" sectie 4.6.6 de definitie van ringing tone voor het KPN vaste netwerk: 400-450 Hz 750-1250 ms on 3600-4400 ms off

Is deze definitie niet meer van toepassing voor InternetPlusBellen?
Volgensmij zit het sleutelwoord in de naam van het document: "Analogue Network". Zal dus wel niet van toepassing zijn op IPB... (ik bedacht me net dat dit voor ISDN dan ook niet gold, dus deze verklaring klopt niet.)

Volgensmij vindt KPN het gewoon leuk om tegen zijn standaarden in te gaan om "modern" te zijn. :P

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 143386 op 21-04-2006 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migr
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-03-2024
mtv1 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:49:
[...]

thx,

ik ga dat proberen (via 0900 1905) om wireless uit te zetten, zal ik mijn belkin wireless extender maar weer van stal halen om wireless op andere plek in huis te krijgen.
Inmiddels ook maar weer eens het storingsnummer gebeld en inmiddels hebben ze het probleem doorgestuurd naar NOC team....hopen dat zij er raad mee weten...

BTW. Je kunt Wireless ook gewoon uitzetten via mijn KPN/beheer EB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125048

glgroen
Ik heb precies hetzelfde gehad, advies was om nog eens het activatie nummer te bellen of nog eens een Mijn KPN account aan te maken. Totdat ik hier las dat dit juist het verkeerde advies is. Niets doen en dan een kleine 2 weken wachten. En verdomd, idd na een kleine 2 weken stond de optie Beheer Telefoniegevenens er ineens bij. Ergens in dit forum is het te lezen, daar wordt gesproken over en reset van 10 dagen nadat de activatie code/Mijn KPN account is aangemaakt en dit weer 10 dagen wordt als nogmaals een activatie code/Mijn KPN account wordt uitgevoerd. Wat de reden ook mag zijn, gewoon even niets doen heeft het voor mij opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 12:33

Flame17

Captur EDC 130

Anoniem: 173209 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:08:
Ik heb op 1 april (geen grap...) het IPB pakket door de postbode bezorgd gekregen en zelf aangesloten. Internet werkte in eerste instantie niet draadloos met de Siemens USB adapter maar nadat ik Windows opnieuw had geinstalleerd werkte dat wél. Dat probleem lag dus aan mijn kant.

Ik heb van Planet een brief met een activeringscode gekregen en volgens deze brief zou ik op de site van Planet een scherm "beheer telefoniegevens" moeten kunnen vinden binnen het "mijn gegevens" gebeuren op de site van Planet.

Sinds 1 april heb ik ALLES al geprobeerd wat hierover al is geschreven op dit forum hierover en ook al tig keer gebeld met de "help"desk van IPB waar ik keurig iedere keer een (andere) medewerker krijg die me vervolgens vertelt dat het probleem in behandeling is. Als ik vervolgens vraag hoe lang dit gaat duren krijg ik te horen "dat weet ik niet". Het enige wat ze doen is een mailtje doorsturen naar een of andere tweede lijns helpdesk die er vervolgens schijnbaar niets mee doen want het probleem is nu NOG niet verholpen.

De fase van geduld ben ik zo langzamerhand wel voorbij en de laatste telefoongesprekken die ik met de IPB "help"desk heb gevoerd waarvan van mijn kant dan ook wel behoorlijk geirriteerd.

Het vervelende is ook dat de mensen bij deze "help"desk allemaal verschillende berichten geven.
De een zegt dat het door een systeemstoring komt die binnen 8 uur zal zijn opgelost (NOT!), de ander zegt dat ik binnen 3 dagen wordt terugbeld (NOT!), weer een ander zegt dat het binnen 8 werkdagen toch zichtbaar zou moeten zijn bij Planet en binnen Mijn KPN (NOT!) en wéér een ander zegt dat het in behandeling is en onbekend is hoe lang e.e.a. gaat duren. Als ik dan vervolgens zeg dat ik het niet acceptabel vindt om na 3 weken (!) wachten nog steeds te horen dat het "onbekend is hoe lang het gaat duren" krijg ik te horen "dan moet u maar een klachtenbrief schrijven". Yeah right!

Het is nu op een dag na 3 weken geleden dat IPB door mij is aangesloten maar nog steeds heb ik niet het scherm "beheer telefoniegegevens" op de site van Planet en nog steeds heb ik ook niet de keuze "internetplusbellen" binnen Mijn KPN. Het is om moedeloos van te worden! Persoonlijk heb ik het idee dat bedrijven als Planet en KPN te groot zijn geworden en giga langs elkaar heen werken!

Ik heb inmiddels al tig keer 1369 gebeld, tig keer die activatiecode ingevoerd en ik denk inmiddels
10 verschillende Mijn KPN accounts maar NIETS heeft er toe geleid dat het nu werkt zoals het zou moeten werken. OK....het internet en de telefonie werken goed maar het zou toch ook fijn zijn als de activatie goed werkt waardoor een en ander beheerbaar is via internet dus via Mijn KPN en/of via de site van Planet....[/
(Oud ISDN gebruiker)

Ik ben met hetzelfde bezig, alles werkt naar behoren, alleen dus nog niet op de site Mijn Beheer etc, etc......

Van de week gebeld na het gesprek van vorige week, ik sprak toen iemand van de 2e lijn HD.

Ticket aangevraagd door deze man en ticket staat nog open, dus nog even geduld werd er eergsiter aan me gevraagd door de 1e lijn HD.

Weet wel dat er een tijdje overheen gaat nu, 2 weken klinkt aannemelijk, wel is het zo dat je moet bellen met 1369 en dat je een account moet hebben of aanmaken, zodra alles werkt is het een kwestie van tijd.

2 Weken geleden vertelde een mannetje aan de foon dat je eerst de telefoon moet doen en daarna internet, anders gaan de dingen niet goed.

Volgens 2e lijn is dat bullpoep en zijn alleen de 2 dingen bovenstaand van belang, er van uitgaande dat alles naar behoren is aangesloten.

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-05 12:42
We gaan verder in het nieuwe topic (meer dan 1000 reacties).

[rml][ KPN] VoIP dienst InternetPlusBellen deel 6[/rml]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.