Niet echt... opsomming:
De fax werkte niet omdat het fax nummer,geprogrammeerd op poort 2,een afwijkende beltoon gaf.
Deze is nu naar poort 1 overgezet.
Mijn hoofdnummer zit nu op poort 2,gaat dan wel snel over maar het werkt.
Het hoofdnummer is nog steeds pleite,duikt niet op bij de IPB link,maar de helpdesk begreep dat verkeerd en dacht dat de hele link IPB er niet was.
Gevolg is dat ik dus niet via de site voicemail in e-mail kan activeren op het hoofdnummer.
Ik kan ook geen doorschakeldingen actief maken via de site,dat moet ik doen met de *21* of *67* manier maar daarmee kan ik niet instellen na hoeveel beltonen dat moet.
Helpdesk belde vandaag,meneer uw IPB link moet zichtbaar zijn nu.
Ja,is ie ook,maar mijn hoofdnummer zit er niet tussen,nieuwe ticket aangemaakt.
Via de page heb ik 2 weken geleden 4 MSN nummers opgegeven die konden vervallen.
Deze duiken nu op bij voicemail en doorschakel instellingen,zonder het hoofdnummer.
Mijn hoofdnummer bestaat nergens bij telefoonbeheer,alleen bij experia beheer staat ie er bij,gekoppeld aan poort2.
Spooktelefoontjes (moet verdwijnen met de nieuwe isdn software) ticket staat nog open.
En nu weer een nieuw probleem,een "in slaap vallende experia" als ik een paar dagen niet gebeld ben lijkt het alsof de experia in slaap valt,als er dan iemand belt en ik neem op (ik zie dus het nummer van de bellende partij) krijg ik direct de kiestoon.
De persoon moet daarna nog een keer bellen en dan kan ik wel het gesprek voeren.
Maar als ik dan weer 2 dagen niet gebeld wordt,kan ik het eerste telefoontje dus niet aannemen en krijg gelijk een kiestoon ipv de persoon.
Ticket voor gemaakt.
De poort 2 aansluiting staat regelmatig te knipperen,als anderen me bellen krijgen ze na het nummer gedraaid te hebben een minuut een dode lijn en dan in gesprek,ik hoor hier niets.
Ticket voor gemaakt.
Als ik bel dan gebeurt het regelmatig dat het lijkt alsof de andere partij opneemt maar gelijk weer neergooit.
Bel ik een tweede keer dan neemt de persoon wel op,maar heeft nooit de eerste keer dat ik belde en waarbij de verbinding werd verbroken,de telefoon horen over gaan.
Lijkt een beetje op het in slaap vallen maar dan precies omgedraaid.
Ticket voor gemaakt.
Kortom: ik ben er nog niet...