SLI bordje ? anders een kaartje bijprikken ipv een XboxRedje schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:13:
[...]
Ik kan BF2 vrij aardig spelen.
(P4 2.6, 2GB, 6800GT)
Zou iemand hier al iets van weten?joswillems86 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 22:32:
Is er misschien ook een speciale driver voor Ati-videokaarten?
Of is mn cpu gewoon te langzaam?
PIV 2.8
X1800XT 512
2 GB 3200
Realtek onboard
Maxtor 250 gb 7200 rpm
Op 1024 met alles op low is het natuurlijk goed te doen, maar wanneer ik alles op medium zet (behalve water, dat op zn lelijkst), dan gaat ie vaak toch al hakelen (vooral bij meerdere personages, of bij het overhoop slaan van objecten).
1024 en alles op high loopt ie nog wat slechter, maar als ik dan de resolutie nog hoger zet, gaat ie bijna niet slechter lopen
[ Voor 4% gewijzigd door j86 op 23-03-2006 11:12 ]
hmm shit, das minder dan... maar een Ti4600 is toch een kaart die ongeveer gelijk is aan een ATI 9800Pro en daarvan heb ik filmpjes gezien waar oblivion wel draait.Anoniem: 137281 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 09:38:
De 4600 is behoorlijk kansloos ben ik bang, deze wordt niet eens ondersteund.
De kaart is trouwens een Geforce 4600 Ti - 128M. Toch maar eens andere drivers proberen.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik heb hem gisteren ook ff gehaalt voor de 360 Dixons had hem net binnen. En het is een super spel. Ik heb normaal gesproken me 360 beneden staan maar ik heb hem maar op me kleinen tvtje boven aangesloten om nog ff snel een missie af te maken(werd nacht werk).
Maar dan kom ik meteen op het grote voordeel van de 360 voor REDJE je kan onderuitgezakt liggen game en je weet altijd dat het goed draait.
Ik moet wel zegen je lijkt wel net Spiderman, je kan langs bergen lopen die bijna verticaal naar beneden gaan.
Maar dan kom ik meteen op het grote voordeel van de 360 voor REDJE je kan onderuitgezakt liggen game en je weet altijd dat het goed draait.
Ik moet wel zegen je lijkt wel net Spiderman, je kan langs bergen lopen die bijna verticaal naar beneden gaan.
weet iemand hoe je gecured word van vampirism
"mijn pctje :D" MK:ds friendcode: 429557057186
Anoniem: 110235
slapen ?3R!K schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:27:
Ah ik kan er niet meer tegen, iedereen speelt hem al en ik moet nog tot morgen wachten
willen de mensen hier wat meer spoilertags gaan gebruiken? Ik krijg Oblivion namelijk pas morgen en ik kan 'm pas zondag spelen en ik hoef niet nu al alle verrassingen te weten.
Anoniem: 83386
Hehe ik ben van een 4200 Ti 128 naar een 9800 pro gegaan, tis echt een grote verbetering.Meelobee schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:25:
[...]
hmm shit, das minder dan... maar een Ti4600 is toch een kaart die ongeveer gelijk is aan een ATI 9800Pro en daarvan heb ik filmpjes gezien waar oblivion wel draait.
De kaart is trouwens een Geforce 4600 Ti - 128M. Toch maar eens andere drivers proberen.
Wat je huisgenoot tegen houdt is geen shaders 2.0, mijn 64 mb ati 9600 mobile laptop draait hem wel, zelfs op 1024 786 alles op hoog (zonder aa, en met schokken ^^) deze heeft wel die shader 2.0, een ti 4600 dus niet. Dat is het probleem.
Op mijn 9800 pro, 1024 784, redelijk hoog (med textures, lage shadows, rest ver en hoog) zonder schokken tnt.
Ik adviseer je huisgenoot een sm 2.0 of 3.0 kaart te kopen, 9800 pro heb je al van 120 euro ofzow.
word op een gegeven moment ook gewoon ff gezegd als je over-ecucumbered (kutwoord) bent.Anoniem: 154012 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:16:
[...]
Shift-Klik, al tig keer langsgekomen in t topic.
Moet je voor het levelen slapen in een huis/inn of kan je gewoon ergens 24 uur rusten?
Ik ben nu nl level 1 en kom een paar te vervelende beestjes tegen
[ Voor 25% gewijzigd door gwystyl op 23-03-2006 10:35 ]
Dat lijkt me stug; ik heb vroeger (Meelobee schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:25:
[...]
hmm shit, das minder dan... maar een Ti4600 is toch een kaart die ongeveer gelijk is aan een ATI 9800Pro en daarvan heb ik filmpjes gezien waar oblivion wel draait.
Een hele poos later kwam pas de 9800pro dacht ik, maargoed, ik kan het ook fout hebben hoor, ik weet niet eens meer wat ik gisteravond gegeten heb
Ik ook destijds; was echt een wereld van verschilAnoniem: 83386 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:33:
[...]
Hehe ik ben van een 4200 Ti 128 naar een 9800 pro gegaan, tis echt een grote verbetering.
(plus dat ik ineens Morrowind kon spelen op max detail
Anoniem: 137281
Als ik me niet vergis is in elk geval een belangrijk verschil tussen de 2 series kaarten dat de ATI 9800 series shader model 2.x ondersteunt terwijl de Nvidia 4600 serie nog gebruik maakt van shader model 1.xMeelobee schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:25:
[...]
Volgens mij beschikken alle kaarten die door Bethesda worden genoemd in de lijst met ondersteunde videokaarten minimaal shader model 2.x
Mocht je toch geluk hebben en het werkend krijgen hoor ik het graag natuurlijk.
Ja, das min of meer de Dark-Brotherhood.... Maar gaan mensen slecht tegen je aankijken als je de joint?Pandemic schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:34:
Bestaat er aan assins guild ofzo ?
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Anoniem: 83386
Dat had ik met NWNvosss schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:35:
[...]
Ik ook destijds; was echt een wereld van verschil
(plus dat ik ineens Morrowind kon spelen op max detail)
FnF schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 08:32:
Voor mensen met een nVidia kaart, installeer Coolbits (Als je het nog niet had gedaan), en zet Max frames to render ahead op 0. Schijnt soms zo maar 10-15 fps winst te geven
Dezelfde functie kan ook worden gevonden in Rivatuner, zoals in bovenstaande quote te vinden is.The same setting can be found in "rivatuner" in Direct Draw / direct3d settings under "vsync "
3R!K schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:27:
Nee, je kan het simpel oplossen door een potion, spell of in een shrine te kiezen voor cure disease. Je hebt drie dagen om het probleem op te lossen.
[ Voor 33% gewijzigd door Cardinal op 23-03-2006 10:44 ]
Waarom zou je dat willen doen?joswillems86 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:41:
Kun je je Shader-Model 3.0-kaart ook op 2.0 forcen?
Da's een beetje hetzelfde als je Benz S600 eruit laten zien als een Trabantje; dat doe je toch ook niet
Voor zover ik kan zien is ook de nederlandse versie gewoon in het engels toch? Ik wil 'm misschien als kado geven, maar diegene kent ws niet al te veel engels. (Natuurlijk wel goed om te leren
) Is de handleiding e.d. wel nederlands?
+weet ik niet zeker of het op zn pc lekker zal draaien, xp2600+,ati 9600xt
+weet ik niet zeker of het op zn pc lekker zal draaien, xp2600+,ati 9600xt
-
ik speel hem nu enkele uren (nog geen gekochte versie, die beslising neem ik pas van het weekend) en eigenlijk voldoet hij niet helemaal aan mijn verwachtingen.
Ik wordt er niet echt ingezogen, zo van, nog even snel een quest afmaken.
Ik heb dat wel met Neverwinter Nights en Guildwars bijv. Ik weet niet of ik hem dus aanschaf en als het zo blijft doorgaan dan gaat hij er dit weekend af.
Jammer, maar misschien waren mijn verwachtingen te hoog
Ik wordt er niet echt ingezogen, zo van, nog even snel een quest afmaken.
Ik heb dat wel met Neverwinter Nights en Guildwars bijv. Ik weet niet of ik hem dus aanschaf en als het zo blijft doorgaan dan gaat hij er dit weekend af.
Jammer, maar misschien waren mijn verwachtingen te hoog
dat doen ze toch al als ik 1x met ze gesproken hebFiddle schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:37:
[...]
Ja, das min of meer de Dark-Brotherhood.... Maar gaan mensen slecht tegen je aankijken als je de joint?
ik ga ook de duistere kant op (heb custom gedaan met alle opties op sneak, stealth, speed etc. gericht)
fiddle, kweet niet of dit zo mag hier, maar kan jij kort iets vertellen over je instellingen en bijbehorende framerate.
Meer fps, kheb fps-problemenvosss schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:43:
[...]
Waarom zou je dat willen doen?
Da's een beetje hetzelfde als je Benz S600 eruit laten zien als een Trabantje; dat doe je toch ook niet
Ja, die heb ik ook, alleen zou de tweak die op deze pagina er voor moeten zorgen dat ik 25 FPS haal met mijn 6800LE.
Ik heb gisteren ook de nieuwe drivers geinstalleerd en mijn videokaart maar weer geunlocked, maar het hielp niet echt veel.
Hmmz.. Oblivion begon steeds vaker te crashen 
Mijn computerkast openmaken en een ventilator ernaast maakte het al een beetje beter, maar ik moest op een gegeven moment toch echt kappen met spelen van mijn computer, geloof ik
Maarja, de computer heeft wat uurtjes gehad om af kunnen koelen, dus ik ga er maar weer tegenaan (en daarna 'even' een wiskundetentamen maken en dan snel weer terug
)
Ik ga dat coolbits-trucje ook proberen.
Kan iemand uitleggen wat het precies doet?
En is dit in Rivatuner de setting 'prerender' onder 'synchronization with vertical retrace'?
@cardinal:
Ik heb ook een 6800LE met geünlockte pipelines, verder niet overklokt, loopt hier aardig prima met Bloom en 4xAA op 1280x1024
(15~30fps denk ik zo)

Mijn computerkast openmaken en een ventilator ernaast maakte het al een beetje beter, maar ik moest op een gegeven moment toch echt kappen met spelen van mijn computer, geloof ik
Maarja, de computer heeft wat uurtjes gehad om af kunnen koelen, dus ik ga er maar weer tegenaan (en daarna 'even' een wiskundetentamen maken en dan snel weer terug
En is dit in Rivatuner de setting 'prerender' onder 'synchronization with vertical retrace'?
@cardinal:
Ik heb ook een 6800LE met geünlockte pipelines, verder niet overklokt, loopt hier aardig prima met Bloom en 4xAA op 1280x1024
[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 23-03-2006 11:05 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik zal vanavond ook eens die tweak die op deze pagina staat uitproberen, van Rivatuner. Heb een X1800xt.
The same setting can be found in "rivatuner" in Direct Draw / direct3d settings under "vsync "
De performence valt zelf op mijn systeem tegen op 1280x1024, met alles open en aan belave shadows on grass en selfshadow. Soms sta ik in het gras dropt me fps naar 20-25 dan ziet het er allemaal echt schitterend uit dat wel, maar loopt ik wat verder is me fps ineens weer 30+ terwijl ik nog steeds volop gras ect zie. Lijkt wel of de engine niet optimaal is. Viel me trouwens ook op dat hij wel dual core gebruikt maar de cpu usage van beide procs rond de 60-70% hangen terwijl ik speel, met af en toe een uitschieter naar 90% maar 100% halen ze nooit, beetje vreemd als je het mij vraagt
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Jep, het is dezelfde optie als 'prerender limit' in Rivatuner.anandus schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:03:
Hoge 'prerender limit' zorgt in ieder geval voor muis-lag. En ik zie mensen zeggen dat 1 voor een aantal spellen de beste optie is.
Voor de ATI-mensen onder ons: FlipQueueSize = Prerender limit = Render ahead.
Info-linkje
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Duidelijk bottleneck van de videokaart misschien ?
Btw, de nieuwe driver van nvidia 84.25 rommelt met mijn OSD instellingen van mn monitor (LG F700P). Als ik naar de geavanceerde instellingen ga dan veranderen mijn beeldinstellingen opeens, en deze zijn dan niet meer te veranderen door de OSD op de monitor zelf. Weet iemand of je dit ook helemaal kan uitzetten ?
Btw, de nieuwe driver van nvidia 84.25 rommelt met mijn OSD instellingen van mn monitor (LG F700P). Als ik naar de geavanceerde instellingen ga dan veranderen mijn beeldinstellingen opeens, en deze zijn dan niet meer te veranderen door de OSD op de monitor zelf. Weet iemand of je dit ook helemaal kan uitzetten ?
Beetje raar daar de test / review systemen om Oblivion te spelen voor reviewers ongeveer dezelfde specs hadden als jouw PC.evilpin0 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:07:
De performence valt zelf op mijn systeem tegen op 1280x1024, met alles open en aan belave shadows on grass en selfshadow. Soms sta ik in het gras dropt me fps naar 20-25 dan ziet het er allemaal echt schitterend uit dat wel, maar loopt ik wat verder is me fps ineens weer 30+ terwijl ik nog steeds volop gras ect zie. Lijkt wel of de engine niet optimaal is. Viel me trouwens ook op dat hij wel dual core gebruikt maar de cpu usage van beide procs rond de 60-70% hangen terwijl ik speel, met af en toe een uitschieter naar 90% maar 100% halen ze nooit, beetje vreemd als je het mij vraagt
AMD X2 4400
X1900XTX 512Mb
2Gb geheugen
Ben zelf wel benieuwd ... aangezien ik eveneens die specs heb. Nu enkel het spel nog bemachtigen.
Anoniem: 114796
Ik dacht dat rivatuner alleen voor Nvidia kaarten bedoeld is?joswillems86 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:04:
Ik zal vanavond ook eens die tweak die op deze pagina staat uitproberen, van Rivatuner. Heb een X1800xt.
[...]
ligt erook aan waar je genoegen mee speelt, een vriend van mij speel met 20 fps, als me fps naar 20 dropt vindt ik het al meteen klote spelen. Maar de overal performence is wel redelijk. In gebouwen iig altijd hoge fpsCatscratch schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:14:
[...]
Beetje raar daar de test / review systemen om Oblivion te spelen voor reviewers ongeveer dezelfde specs hadden als jouw PC.
AMD X2 4400
X1900XTX 512Mb
2Gb geheugen
Ben zelf wel benieuwd ... aangezien ik eveneens die specs heb. Nu enkel het spel nog bemachtigen.
Anoniem: 70495
Yippienhimf schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 08:47:
Ik heb gister een reactie van GCshop gehad en de mensen die geen e-mail hebben gehad over dat ze konden kiezen (geld terug of gewone versie) zullen hem vrijdag op de deurmat kunnen verwachten.
Ik vind Oblivion echt tof.
De graphics zijn zeker dichbij echt adembenemend.
De UI vind ik prima, ben er alleen nog niet uit waar ik nieuwe illusion spells kan krijgen. Heb nu inmiddels wel genoeg gegloeid, heb aleen een soort glow spell.
Misschine wel tof als iedereen hier zegt welke class ze spelen. Ik speel een Agent.
De graphics zijn zeker dichbij echt adembenemend.
De UI vind ik prima, ben er alleen nog niet uit waar ik nieuwe illusion spells kan krijgen. Heb nu inmiddels wel genoeg gegloeid, heb aleen een soort glow spell.
Misschine wel tof als iedereen hier zegt welke class ze spelen. Ik speel een Agent.
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Rivatuner is voor zowel ATI als Nvidia kaarten.Anoniem: 114796 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:15:
Ik dacht dat rivatuner alleen voor Nvidia kaarten bedoeld is?
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Anoniem: 159209
Ja in de gebouwen enz loopt het wel lekker maar als je echt in de bossen komt waar overal grass enz is draaid het echt zuur. Ik denk dat dit op elk systeem wel zo zal zijn in de dichtbegroeide bossen.
Ik ben vampier volgens mij
Ik had ergens geslapen en toen stond er zon tekst dat ik gedroomd had dat ik gebeten was. Telkens als ik nu buiten kom gaat er health vanaf, worden mij handen rood en komt er rook van me af
SWEET!
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
True ... maar ik kan me moeilijk inbeelden dat Bethesda Oblivion gaat demonstreren met een systeem dat rond 20fps trekt. Ik denk dat de mensen die blij zijn met 20fps toch in de minderheid zijn.evilpin0 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:16:
[...]
ligt erook aan waar je genoegen mee speelt, een vriend van mij speel met 20 fps, als me fps naar 20 dropt vindt ik het al meteen klote spelen. Maar de overal performence is wel redelijk. In gebouwen iig altijd hoge fps
Ja ik zie het_the_crow_ schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:20:
[...]
Rivatuner is voor zowel ATI als Nvidia kaarten.
Haha, COOL. Je moet nu dus ook bloed drinken enzoVuurvoske schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:24:
Ik ben vampier volgens mijIk had ergens geslapen en toen stond er zon tekst dat ik gedroomd had dat ik gebeten was. Telkens als ik nu buiten kom gaat er health vanaf, worden mij handen rood en komt er rook van me af
SWEET!
orc warrior borc went trough wierd looking gate, killed much wierd beasties
one said : u no welcome here, i bashed good !
now me have one handed mace who is better then 2 hander borc had
me hit faster and harder now
only thing now, is wanting to learn magic that make borc better
must find out how
roleplay ftw
one said : u no welcome here, i bashed good !
now me have one handed mace who is better then 2 hander borc had
me hit faster and harder now
only thing now, is wanting to learn magic that make borc better
must find out how
roleplay ftw
zag je hoeveel fps ze in de demo hadden?Catscratch schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:24:
[...]
True ... maar ik kan me moeilijk inbeelden dat Bethesda Oblivion gaat demonstreren met een systeem dat rond 20fps trekt. Ik denk dat de mensen die blij zijn met 20fps toch in de minderheid zijn.

Ik heb precies dezelfde ervaringen. Ik had toch echt begrepen dat Oblivion geschreven was voor multi-core procs (zoals bij de xbox360), maar er wordt absoluut niet optimaal gebruik gemaakt van m'n X2evilpin0 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:07:
Viel me trouwens ook op dat hij wel dual core gebruikt maar de cpu usage van beide procs rond de 60-70% hangen terwijl ik speel, met af en toe een uitschieter naar 90% maar 100% halen ze nooit, beetje vreemd als je het mij vraagt
Heb dan zelf een 7800-reeks kaart, die iets minder is voor Oblivion dan jouw kaart, maar voor de rest komen onze specs overeen ik heb wel precies dezelfde ervaringen. Vooral als ik midden door een bos rijd met veel gras & bomen, dan vind ik die drop richting 20fps niet erg soepeltjesevilpin0 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:07:
De performence valt zelf op mijn systeem tegen op 1280x1024, met alles open en aan belave shadows on grass en selfshadow. Soms sta ik in het gras dropt me fps naar 20-25 dan ziet het er allemaal echt schitterend uit dat wel, maar loopt ik wat verder is me fps ineens weer 30+ terwijl ik nog steeds volop gras ect zie. Lijkt wel of de engine niet optimaal is.
Die "fix" voor nvidia kaarten door aantal-frames-dat-alvast-gerendered-wordt-ofzo naar 0 te zetten, komt bij mij de mouselag btw ten goede
[ Voor 9% gewijzigd door Okyah op 23-03-2006 11:33 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Anoniem: 169058
Ik heb ook zo iets ja:Vuurvoske schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:24:
Ik ben vampier volgens mijIk had ergens geslapen en toen stond er zon tekst dat ik gedroomd had dat ik gebeten was. Telkens als ik nu buiten kom gaat er health vanaf, worden mij handen rood en komt er rook van me af
SWEET!
spoiler:
Als je een beetje hoog in de Dark Brotherhood raakt kan je er voor kiezen om vampier gemaakt te worden ^.^ Nog niet gedaan maar kga et vast nog wel een keer proberen enzo.
kunnen wel een lijst bijhouden, mischien met pics van hoe je eruit ziet. de 1e die er niet megalelijk uit ziet krijgt dan een prijs, etc, etc.Laryx schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:20:
straks ff uitzoeken hoe je et beste screenshots kan nemen..
UHm dat is vreemd ik heb zelf toch wel een minder systeem als jou (7800 GT, amd 3500), maar ik draai hem op 1280x1024, met bij alles ultra high, zonder framedrops, ja af en toe een heel beetje maar ik stoor me daar niet aan. Wat mij een fps boost gaf, was het inplaats van HDR op AA 2X te zetten, het ziet er dan nog steeds prachtig uit vind ik.evilpin0 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:07:
Ik kan nu echt niet meer kiezen 
1) Ik ga voor een Marksman, en lekker boogschieten, overdag rondlopen en 's nachts jatten
2) Ik ga voor een Vampire, daglicht vermijden en 's nacht's m'n werk doen.
Hmmz
1) Ik ga voor een Marksman, en lekker boogschieten, overdag rondlopen en 's nachts jatten
Hmmz
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Geen demo gezien nee. In onze WoW guild zitten 2 reviewers die werken voor een Frans gamesmagazine (PC Gamer dacht ik). En volgens hun was het een single card setup. Dat de engine hier en daar zijn gebreken heeft kan ik me perfect inbeelden. De vele patchen zullen misschien nog wel wat goed maken.evilpin0 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:28:
[...]
zag je hoeveel fps ze in de demo hadden?op 25 fps draait die goed als gewoon stilstaat maar je muis lagt dan als ze gewoon een stukje lopen kun je moeilijk zien hoeveel fps ze hebben in het filmpje, bovendien zouden ze er geen x1900xtx xfire hebben ingestopt?
denk wel dat ze het meteen goed hebben aangepakt. en 20 fps is echt een uitzondering, lijkt wel of sommiger locaties bugged zijn ofzo, als ik in het gras sta en naar het bos kijk en er alleen voor mij 2 bosjes gras te zien zijn dat op dat moment is me fps 25. zet ik 1 meter naar voren zodat ik uit het gras loopt is me fps ineens 35+
. nu kan me pc gaar zijn maar ik zeg dat de engine gaar is
In je Oblivion ini kan je ergens instellen dat je screenshots kan maken. Deze kan je dan gewoon nemen met PrntScrn.MUSTIS schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:32:
[...]
kunnen wel een lijst bijhouden, mischien met pics van hoe je eruit ziet. de 1e die er niet megalelijk uit ziet krijgt dan een prijs, etc, etc.
Mijn female Bosmer ziet er wel tof uit in Dark Brotherhood outfit. Alleen wel jammer dat 1 piece bijna alles omvat, doe ik andere boots aan sta ik daar opeens half naakt met alleen boots aan
Ik heb best een lekkere woodelf hoorMUSTIS schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:32:
[...]
kunnen wel een lijst bijhouden, mischien met pics van hoe je eruit ziet. de 1e die er niet megalelijk uit ziet krijgt dan een prijs, etc, etc.
Anoniem: 107573
Ik ben in principe helemaal geen RPG fan, maar ik wilde deze uiteraard tog proberen, al was het maar om mijn gloedniewe 7900GTX te laten zweten. En zweten doet ie, 1280/1024 alles max, 4aa/8af, in de dungeons en gebouwen echt frames van 70 of meer, maar buiten zit het zo rond de 35, met uitschieters naar de 25. Ik speel trouwens met Bloom en geen HDR, omdat Geforce kaarten zoals bekend geen HDR+AA aankunnen, en ik wil perse AA, anders ga ik me irriteren aan de kartelrandjes. Speel ik wél met HDR, zijn de fps aanzienlijk beter, logisch omdat er dan natuurlijk geen AA gebruikt hoeft te worden.
Over de game zelf, niets dan lof. Wat begon als ach laat ik is ff een kijke nemen wat dit nou weer is, eindigd bij mij al snel in een gamesessie van een uur of 3. Ben beniewd hoever ik kom, want ik ben helemaal geen doorgewinterde rpg fan
Over de game zelf, niets dan lof. Wat begon als ach laat ik is ff een kijke nemen wat dit nou weer is, eindigd bij mij al snel in een gamesessie van een uur of 3. Ben beniewd hoever ik kom, want ik ben helemaal geen doorgewinterde rpg fan
pfff als me orc vampier wordt .. nog grotere tandenAngeloonie schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:34:
Ik kan nu echt niet meer kiezen
Hmmz
dan bijt die zichzelf steeds in de lip
wat zijn de voordelen van een vampier? welke stats worden geboost?
en daar willen we nou een screenhot vanAnoniem: 169058 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:35:
[...]
In je Oblivion ini kan je ergens instellen dat je screenshots kan maken. Deze kan je dan gewoon nemen met PrntScrn.
Mijn female Bosmer ziet er wel tof uit in Dark Brotherhood outfit. Alleen wel jammer dat 1 piece bijna alles omvat, doe ik andere boots aan sta ik daar opeens half naakt met alleen boots aan
De optie is wel mogelijk, alleen niet via Rivatuner (voor zover ik weet). Via Ati Tray tools (vanaf versie 1.0.1.516) is 'FlipQueueSize' te veranderen. Dit schijnt hetzelfde te zijn. Ati Traytools is hier onder andere te downloaden.Anoniem: 114796 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:26:
Ja ik zie hetMaar die optie "prerender limit" zie ik nergens staan. Misschien is deze optie alleen voor Nvidia kaarten? Als ik even google op "prerender limit" +rivatuner zie ik ook teksten staan over "if you have a geforce card then this option..." dus het lijkt me dat deze optie niet mogelijk is op ati kaarten.
[ Voor 5% gewijzigd door _the_crow_ op 23-03-2006 11:38 ]
Ooh ik heb dus juist zwaarder gezet? Wat gek bij mij leek het wel alsof het op AA beter loopt, heb wel 2x ofzo inplaats van 4x. Ja srry ik begrijp echt niks van al die optiesAnoniem: 107573 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:35:
Ik ben in principe helemaal geen RPG fan, maar ik wilde deze uiteraard tog proberen, al was het maar om mijn gloedniewe 7900GTX te laten zweten. En zweten doet ie, 1280/1024 alles max, 4aa/8af, in de dungeons en gebouwen echt frames van 70 of meer, maar buiten zit het zo rond de 35, met uitschieters naar de 25. Ik speel trouwens met Bloom en geen HDR, omdat Geforce kaarten zoals bekend geen HDR+AA aankunnen, en ik wil perse AA, anders ga ik me irriteren aan de kartelrandjes. Speel ik wél met HDR, zijn de fps aanzienlijk beter, logisch omdat er dan natuurlijk geen AA gebruikt hoeft te worden.

Bloom is toch dat al 't ligt heel fel wordt? Of felle reflecties? Dat had je ook in NFS:MW, dat zuigt echt, zet dat maar uitAnoniem: 107573 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:35:
AMD64@3800+, 1Gb RAM@250Mhz en R9800@Pro hier en 1024, no AA en details max en 't speelt wel aardig. Hoe zie je de framerate?
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
Fraps, zoals eerder ook gezegd.Locutus-of-Borg schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:39:
AMD64@3800+, 1Gb RAM@250Mhz en R9800@Pro hier en 1024, no AA en details max en 't speelt wel aardig. Hoe zie je de framerate?
Ik heb een aantal vragen, het is vrij lang terug dat ik morrowind heb gespeeld. Dus vind het best moeilijk op het moment:
Ik wil gaan voor een pure mage character, welke birthsign raden jullie aan? Op die character creation website van Muthas stond: The Atronarch, maar dan restored je magicka helemaal niet, terwijl dat juist essentieel is.
Ik wil gaan voor een pure mage character, welke birthsign raden jullie aan? Op die character creation website van Muthas stond: The Atronarch, maar dan restored je magicka helemaal niet, terwijl dat juist essentieel is.
Ach ja ik zie Bloom een beetje als nep HDR, zo heb met een Geforce kaart tog nog iets van een speciaal effect he. En ik vondt het op zich best wel mooi in NFSMW, alleen overdreven ze het soms nogal ja als je een tunnel uitkwam bijvoorbeeld
Ja ik meet mijn fps met Fraps, ik weet de in-game command daar nog niet voor...
Ja ik meet mijn fps met Fraps, ik weet de in-game command daar nog niet voor...
oo kan je et serieus met die parts draaien? das nice
Ik heb AMD 64 S939 3ghz 1gig dual channel @ 400 mhz en een 9800 pro
Ik heb AMD 64 S939 3ghz 1gig dual channel @ 400 mhz en een 9800 pro
bloom is dat alles enigzins weerkaatst qua licht. in nfs mw was dit praktisch onspeelbaar maar in oblivion maakt et alles juist ietsje mooier. maar om het beeld echt mooi te krijgen moet je AA en AF gebruiken. (kan dit in combo met bloom?)
en zoals eerder gezegd, AA en AF aan of uit schijnt weinig uit te maken qua framerate. dus altijd aanzetten die hap
en zoals eerder gezegd, AA en AF aan of uit schijnt weinig uit te maken qua framerate. dus altijd aanzetten die hap
geef Bloom meer FPS dan HDR met Geforce (6600GT) ?
Anoniem: 154012
HDR is in het algemeen zwaarder dan Bloom. Bloom is dan ook de mietjes-HDR zeg maarGandalfTheGrey schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:49:
geef Bloom meer FPS dan HDR met Geforce (6600GT) ?
Het voordeel van Bloom is daarentegen weer dat je AA kan aanzetten waarbij dat met HDR niet kan.
Ik ben zelf voor de HDR gegaan. AA boeit me niet zo en voor karteltjes zie je al niet meer juist door de HDR.
Ik heb gekozen voor Mage als birthsign omdat ik dan 50 magicka points extra kreeg. Werkt prima (ben trouwewns sorcerer).Wakkaman schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:43:
Oki ... net telefoon gekregen van Gamemania (BE). M'n vriendin is nu onderweg om mijn Collector's Edition te halen.
Aight thnks, ga die ook als birthsign nemen.IceStorm schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:55:
[...]
Ik heb gekozen voor Mage als birthsign omdat ik dan 50 magicka points extra kreeg. Werkt prima (ben trouwewns sorcerer).
ik zou 100x eerder voor AA en AF kiezen dan HDR. HDR heeft alleen met licht te maken.
een boom of gebouw met fantastische lichtinval en schaduwen maar met kartels is niet mijn idee van realistisch. ik speel nu met AAx4 en alles lijkt echter, realistischer en vloeiender dan met alleen hdr aan.
kweet niet of ie al langsgekomen is, maar hier is ff een wiki van HDR:
http://en.wikipedia.org/wiki/High_dynamic_range_rendering
(als je dit leest is idd zeer zeer spijtig dat je AA en AF niet kunt gebruiken..)
een boom of gebouw met fantastische lichtinval en schaduwen maar met kartels is niet mijn idee van realistisch. ik speel nu met AAx4 en alles lijkt echter, realistischer en vloeiender dan met alleen hdr aan.
kweet niet of ie al langsgekomen is, maar hier is ff een wiki van HDR:
http://en.wikipedia.org/wiki/High_dynamic_range_rendering
(als je dit leest is idd zeer zeer spijtig dat je AA en AF niet kunt gebruiken..)
Hm ik zal eens met HDR aan gaan spelen dan vanavond, kijken of ik me irriteer aan de kartelrandjes. Als jij zegt dat je het bij Oblivian niet echt merkt, is dat misschien wel een optie. Maar als ik andere spellen speel die HDR gebruiken, zoals Serious sam 2, Age of Empires 3 enzo, zie ik juist wel heel veel kartelrandjes met HDR aan.Anoniem: 154012 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:54:
[...]
HDR is in het algemeen zwaarder dan Bloom. Bloom is dan ook de mietjes-HDR zeg maar![]()
Het voordeel van Bloom is daarentegen weer dat je AA kan aanzetten waarbij dat met HDR niet kan.
Ik ben zelf voor de HDR gegaan. AA boeit me niet zo en voor karteltjes zie je al niet meer juist door de HDR.
@Mustis: behalve als je een Ati kaart hebt, van de laatste 2 generaties
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 23-03-2006 12:02 ]
Ik heb zojuist een telefoontje gekregen dat de musicstore de gewone versie binnen heeft en voor me aan de kant heeft gelegd alvast omdat de CE lastig aan te komen bleek.
Dus de vraag was of ik wilde wachten op de CE of de gewone versie vandaag wilde hebben.
Ik heb maar voor de gewone gekozen, want ik wil niet langer meer wachten
Wat is buiten die munt en de kaart nog meer extra bij de CE versie?
Is wel balen dat ik nu net sinds gister een vreemd probleem met mn TFT heb mbt ghosting; zomaar ineens, nooit last van gehad, dus ik denk als ik op dat topic ([rml][ Ghosting] Vreemd gebeuren met mn TFT[/rml]) geen reacties meer krijg dat ik eerst maar eens een re-install ga doen vanavond
Dus de vraag was of ik wilde wachten op de CE of de gewone versie vandaag wilde hebben.
Ik heb maar voor de gewone gekozen, want ik wil niet langer meer wachten
Wat is buiten die munt en de kaart nog meer extra bij de CE versie?
Is wel balen dat ik nu net sinds gister een vreemd probleem met mn TFT heb mbt ghosting; zomaar ineens, nooit last van gehad, dus ik denk als ik op dat topic ([rml][ Ghosting] Vreemd gebeuren met mn TFT[/rml]) geen reacties meer krijg dat ik eerst maar eens een re-install ga doen vanavond

The Atronach is wel heel erg goed dan, heb ik in Morrowind ook voor mijn Battlemage gedaan, maar je moet gewoon zorgen dat je een monster kan summonen die magic attack op je doet zodat je de magicka kan absorberenWakkaman schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:43:
Ik heb een aantal vragen, het is vrij lang terug dat ik morrowind heb gespeeld. Dus vind het best moeilijk op het moment:
Name: Mmorelas
Class: Heroic Ex-con
Race: Dark Elf (Dunmer)
Birthsign: The Thief
Specialization: Stealth
Attributes: Intelligence, Strength
Major Skills: Alchemy, Illusion, Security, Sneak, Acrobatics, Light Armor, Block
Abilities:
Summon Ghost (daily: for 1 min.)
Resist Fire (constant: 75 pt. Self)
Attribute/Skill Stats:
Intelligence: 45
Willpower: 30
Personality: 30
Agility: 50
Speed: 60
Strength: 45
Endurance: 40
Luck: 60
Class: Heroic Ex-con
Race: Dark Elf (Dunmer)
Birthsign: The Thief
Specialization: Stealth
Attributes: Intelligence, Strength
Major Skills: Alchemy, Illusion, Security, Sneak, Acrobatics, Light Armor, Block
Abilities:
Summon Ghost (daily: for 1 min.)
Resist Fire (constant: 75 pt. Self)
Attribute/Skill Stats:
Intelligence: 45
Willpower: 30
Personality: 30
Agility: 50
Speed: 60
Strength: 45
Endurance: 40
Luck: 60
vraag me af of er nog een orc gilde is, of iets dat je naar je homeland gaat en daar een clan kunt joinen
de game is zo groot, zouw me niks verbazen
kom er nog wel achter
de game is zo groot, zouw me niks verbazen
kom er nog wel achter
Ik heb die Coolbits net geinstalleerd ( naja aan register toegevoegd ) maar nu loopt ie zelfs nog trager dan voorheen
Hoe krijg ik nu die Coolbits weg??

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
De "0" weer terug veranderen naar "3"Timocos schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:07:
Ik heb die Coolbits net geinstalleerd ( naja aan register toegevoegd ) maar nu loopt ie zelfs nog trager dan voorheenHoe krijg ik nu die Coolbits weg??
Volgens mij door je videokaartdrivers even eraf te halen en opniew te installeren. Zie Coolbist idd niet in mijn lijst met software staan.
Edit: ow zie de post hierboven dus
Edit: ow zie de post hierboven dus
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 23-03-2006 12:10 ]
.... welke 0 ???Anoniem: 154012 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:08:
[...]
De "0" weer terug veranderen naar "3"
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
| REGEDIT4 ; ======================= ; Coolbits 2 ; >> Installation File ; ======================= [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\NVIDIA Corporation\Global\NVTweak] "NvCplExposeWin2kDualView"=dword:00000001 "NvCplTvLocaleAutoDetect"=dword:00000001 "NvCplAllowForceTVDetection"=dword:00000001 "NvCplEnableActiveApp"=dword:00000001 "DisableApplyColorsAtStartup"=dword:00000000 "NoMenus"=dword:00000000 "OverlayPageState"=dword:00000000 "CinematicPageState"=dword:000000ff "NvCplThermalSettings"=dword:00000020 "NvCplEnableScreenMenuPage"=dword:00000001 "NvCplCustomResConfig"=dword:00000000 "NvCplEnableAdditionalInfoPage"=dword:00000001 "NvCplDisablePerfQualPage"=hex:00,00,00,00 "NvCplEnableAGPSettingsPage"=dword:00000001 "CoolBits"=dword:ffffffff "NvCplEnableOverlaySpanControl"=dword:00000001 "TwinViewCapsOverride"=dword:00000001 "NvCplEnableDesktopOverlapPage"=dword:00000001 "NvCplEnableTroubleshootingPage"=dword:00000001 "NvCplDisableRefreshRatePage"=dword:00000000 "NvCplDisableRotateAngles"=dword:00000000 "NoPages"=dword:00000000 "NvCplEnableClearViewPage"=dword:00000001 "NvCplEnableFanControl"=dword:00000003 "NvCplEnableFrameSyncPage"=dword:00000001 "NvCplEnableHardwarePage"=dword:00000001 "NvCplEnablenForcePage"=dword:00000001 "NvCplEnablePwrMzrOnDesktopMenu"=dword:00000001 "NvCplEnableRotationColorSettings"=dword:00000001 "NvCplNvThermPage"=dword:00000001 "PowermizerPreferences"=dword:00000000 "QTwkEnableModeChangeWarning"=dword:00000001 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\NVIDIA Corporation\Global\OpenGL] [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\NVIDIA Corporation\Global\OpenGL\Debug] "ShaderObjects"=dword:00000001 |
Dit heeft ie toegevoegd aan het register
Wat wil de attribute "security" zeggen ?
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 110235 op 23-03-2006 12:11 ]
Kan iemand me even in een spoilertag verklappen hoe ik bloed drink?Anoniem: 114796 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:27:
[...]
Haha, COOL. Je moet nu dus ook bloed drinken enzoIk hoorde dat je alleen maar slapende NPC's kan pakken.
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
Coolbits voegt wat registryoptions toe die er weer voor zorgen dat je in je Nvidia control panel wat extra opties hebt. Oftewel, als je in die laatste niks anders ingesteld hebt kan het niet slechter/beter lopen.Timocos schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:11:
Dit heeft ie toegevoegd aan het register
Dat je beter bent in het openbreken van sloten.Anoniem: 110235 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:11:
Hmm toch vreemd ... heb niks aan de instellingen veranderd en nu loopt ie toch schokkeriger en traag ... als ik zo'n groen mannetje aanval lijjkt het echt met een FPS van 10 ofzo ... terwijl ervoor redelijk soepel ging .. .naja zal eens kijkenIceStorm schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:15:
[...]
Coolbits voegt wat registryoptions toe die er weer voor zorgen dat je in je Nvidia control panel wat extra opties hebt. Oftewel, als je in die laatste niks anders ingesteld hebt kan het niet slechter/beter lopen.
timocos, hier een stukkie uit zon nvidia faq:
Set Coolbits to "1A" is you want everything enabled (including Overclocking, Mixed Memory, and SLI Profiles). If you only need Coolbits for SLI Profiles, set Coolbits to "8". With the latest driver, you no longer need Coolbits to use SLI Antialiasing
Set Coolbits to "1A" is you want everything enabled (including Overclocking, Mixed Memory, and SLI Profiles). If you only need Coolbits for SLI Profiles, set Coolbits to "8". With the latest driver, you no longer need Coolbits to use SLI Antialiasing
Ik "denk" dat je gewoon om een uur of 3 's nachts bij iemand naar binnen moet glippen, naar iemand toe moet sneaken en dat je dan de optie hebt om te drinken. Ik zag ook onder keyboard controls de optie "grab" staan... misschien heeft dat er iets mee te maken. Veel succesVuurvoske schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:11:
[...]
Kan iemand me even in een spoilertag verklappen hoe ik bloed drink?
Laat effe weten hoe je het voor elkaar hebt gekregen.
Security is gewoon simpelweg Open lock. Wat btw echt nergens over gaat, de controls in die minigame zijn de meeste afgrijselijke die ik ooit tegen gekomen ben en er is niks mee te doen behalve Auto-attempt. Beetje jammer weer. Net als social interaction mini-game. Na 20 mins proberen kwam ik toch elke keer weer terug op de zelfde hoogte als dat ik begon, en dan ben ik toch echt niet perse slecht in dat soort dingen al in mn personality niet bijster hoog.Anoniem: 110235 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:11:
Sorry kan ik je niet mee helpen, ben nog geen vampire maar misschien tussen je spells even kijken of naast iemand gaan staan die ligt te slapen en kijken of je ze kan klikken oid?Kan iemand me even in een spoilertag verklappen hoe ik bloed drink?
Hmmm volgens mij heb ik dit spel nog niet helemaal door 
Gisteren in totaal 6,5 uur gespeeld, en ik ben pas net level 2. Ik neem aan dat dit komt doordat ik pas 1 Mine in ben gegaan en verder dus nog maar weinig heb gevochten of magie gebruikt? Ik heb al wel 2 kleine quests voltooid maar ik denk dat ik morgen toch meer rond ga lopen en die quests even laat voor wat ze zijn.
Dacht gisteren wel even dat ik een bug had, ik werd zomaar aangevallen en kon echt nergens een vijand zien. Bleek opeens dat ik in kniehoog gras stond en dat er een wolf in m'n been stond te bijten
Gisteren in totaal 6,5 uur gespeeld, en ik ben pas net level 2. Ik neem aan dat dit komt doordat ik pas 1 Mine in ben gegaan en verder dus nog maar weinig heb gevochten of magie gebruikt? Ik heb al wel 2 kleine quests voltooid maar ik denk dat ik morgen toch meer rond ga lopen en die quests even laat voor wat ze zijn.
Dacht gisteren wel even dat ik een bug had, ik werd zomaar aangevallen en kon echt nergens een vijand zien. Bleek opeens dat ik in kniehoog gras stond en dat er een wolf in m'n been stond te bijten
Wekko schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:32:
Bleek opeens dat ik in kniehoog gras stond en dat er een wolf in m'n been stond te bijten
Dit wil ik dus ook in Oblivion gaan doen als ik hem krijg vrijdag, maar dit kan nog steeds dus? Zou beetje naar zijn als je The Atronach kiest en dat dan 100+ uur later blijkt dat je dat monster niet kunt summonen hehe.NG schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:03:
[...]
The Atronach is wel heel erg goed dan, heb ik in Morrowind ook voor mijn Battlemage gedaan, maar je moet gewoon zorgen dat je een monster kan summonen die magic attack op je doet zodat je de magicka kan absorberen
In die ingame map van de totale wereld kan je daar in en uitzoomen, werkt anders een beetje lastig voor fast travel?
Ik heb die spell nog steeds niet kunnen vinden, moet nog even uitzoeken waar ik die kan lerenStoffa schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:37:
[...]
Dit wil ik dus ook in Oblivion gaan doen als ik hem krijg vrijdag, maar dit kan nog steeds dus? Zou beetje naar zijn als je The Atronach kiest en dat dan 100+ uur later blijkt dat je dat monster niet kunt summonen hehe.
Wekko schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:32:
Hmmm volgens mij heb ik dit spel nog niet helemaal door
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Waar kan ik die dark-brotherhood contacten ?
De hoogte van dat gras ed is echt TE irritant, je ziet amper iets maarja tis niet alsof er iets boeiends te zien is. Na 15 mins lang ronddwalen in het niets kom je 1 dungeon tegen die je ff cleared en dan gewoon weer verder gaat. Gaat echt nergens over, was in totaal 1 wolf in de wildernis tegen gekomen.Wekko schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:32:Bleek opeens dat ik in kniehoog gras stond en dat er een wolf in m'n been stond te bijten
Dat fast travel vindt ik niet echt een verbetering, k ren liever rond etc en kom monsters tegen om te vechten dan dit saaie zooitje, lijkt net verdomde Centerparcs waar ik door heen huppel.
Nope, kan je niet op in of uit zoomen, wel heen en weer schuiven maar nog steeds zeer irritant als je van imperial city helemaal naar het zuiden moet oid.Wakkaman schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:39:
In die ingame map van de totale wereld kan je daar in en uitzoomen, werkt anders een beetje lastig voor fast travel?
Pandemic schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 13:10:
Waar kan ik die dark-brotherhood contacten ?
spoiler:
Om in contact met de dark brotherhood te komen moet je een niet hostile NPC vermoorden.
Kan de dark brotherhood zeker wel aanraden als je beetje die richting op zit met je skills ook
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 169058 op 23-03-2006 13:14 ]
Kan dat ik heb een blablabla CPU met een megabla GPU niet in een ander topic ofzo? Ik wil game ervaringen hier zien (zoals dat vampire gedoe, briljant!) en niet de hele tijd mensen horen klagen over 17.9FPS buiten, en 23.1FPS binnen.
Speel Oblivion dan ook gewoon op de 360, zoals normale mensen
* Ace trekt asbestos pak vast aan
Speel Oblivion dan ook gewoon op de 360, zoals normale mensen
* Ace trekt asbestos pak vast aan
kniehoog? vergis je je niet in een bever?
in morrowind was het zo dat het lvlen samen ging met je skills. kweet niet precies meer hoe dit zat, maar als je een paar skills verhoogd had moest je gaan rusten en dan kon je atributen kiezen en ging je lvlen.
in morrowind was het zo dat het lvlen samen ging met je skills. kweet niet precies meer hoe dit zat, maar als je een paar skills verhoogd had moest je gaan rusten en dan kon je atributen kiezen en ging je lvlen.
Yup, had dacht ik te maken met SM2.0 en 3.0.Anoniem: 62696 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 13:06:
Ik heb een Ati x800xt en hdr kan ik niet inschakelen, is dit normaal?
Je kan deze idd niet uitzoomenWakkaman schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:39:
mischien moet je maar eens een ander gebied gaan verkennenAnoniem: 169058 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 13:11:
[...]
De hoogte van dat gras ed is echt TE irritant, je ziet amper iets maarja tis niet alsof er iets boeiends te zien is. Na 15 mins lang ronddwalen in het niets kom je 1 dungeon tegen die je ff cleared en dan gewoon weer verder gaat. Gaat echt nergens over, was in totaal 1 wolf in de wildernis tegen gekomen.
Dat fast travel vindt ik niet echt een verbetering, k ren liever rond etc en kom monsters tegen om te vechten dan dit saaie zooitje, lijkt net verdomde Centerparcs waar ik door heen huppel.
[...]
Nope, kan je niet op in of uit zoomen, wel heen en weer schuiven maar nog steeds zeer irritant als je van imperial city helemaal naar het zuiden moet oid.
[...]
spoiler:Om in contact met de dark brotherhood te komen moet je een niet hostile NPC vermoorden.
Kan de dark brotherhood zeker wel aanraden als je beetje die richting op zit met je skills ook
Dit topic is gesloten.
Let op:
Warez hoort, net als op de rest van GoT, hier niet thuis. Alle posts over het downloaden en vinden van of andere informatie over een warez release geven je -100 op alle stats (en mogelijk iets in je mailbox). Ook enkel posten over jouw systeem en hoe Oblivion erop zal draaien is niet boeiend en dergelijke posts zullen gedelete worden.
Warez hoort, net als op de rest van GoT, hier niet thuis. Alle posts over het downloaden en vinden van of andere informatie over een warez release geven je -100 op alle stats (en mogelijk iets in je mailbox). Ook enkel posten over jouw systeem en hoe Oblivion erop zal draaien is niet boeiend en dergelijke posts zullen gedelete worden.