Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
spoiler:
Kan iemand mij even helpen? Ik heb een uitnodiging gehad om de Thieves Guild te joinen en dat heb ik gedaan. Nu moet ik een dagboek vinden van iemand die in the Imperial City is, maar ik heb geen idee waar ik dat dagboek kan vinden. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169058

Grossen schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:58:
spoiler:
Kan iemand mij even helpen? Ik heb een uitnodiging gehad om de Thieves Guild te joinen en dat heb ik gedaan. Nu moet ik een dagboek vinden van iemand die in the Imperial City is, maar ik heb geen idee waar ik dat dagboek kan vinden. Iemand een idee?
Vraag gewoon is een beetje rond in de stad, waarschijnlijk weet je al wel ongeveer waar je heen moet dus ga daar mee verder. Probeer bij sommige mensen je status omhoog te krijgen of charm spells te krijgen om betere info te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

Grossen schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:58:
spoiler:
spoiler:
Je kan je concurrent volgen, diegene die snel wegrent (met ... oid). Als zij je voor is, geen nood want je kan m terugstelen :)

Leuk zo'n smilie in de spoilers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Anoniem: 154012 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 12:03:
[...]

spoiler:
Je kan je concurrent volgen, diegene die snel wegrent (met ... oid). Als zij je voor is, geen nood want je kan m terugstelen :)

Leuk zo'n smilie in de spoilers ;)
Lol, ja maar ik ben haar kwijtgeraakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-06 21:13

krouwen

Hardware Enthusiast

Jullie posten echt veel te veel en veel te snel :P

Even een vraagje. Als je iets gejat hebt in een huisje, komen die items dan wel na een tijdje weer terug? Of zijn aan het einde van het spel alle items weg :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71555

Hehe het gaat inderdaad te snel.
Kan niemand mij helpen om mijn Luck weer naar normaal te krijgen (50) want die is nu 7?

Nogmaals geniaal spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06 19:21
Reconhell schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:24:
Ik heb trouwens een goede tweak gevonden weet niet of het al eerder gepost is, en heb zelf nog niet kunnen proberen want moet de game nog ontvangen. Als je een Nvidia kaart heb gaat het zo:
Installeer coolbits dat is te vinden op guru3d.com en gaat naar additional direct3d tweaks in je control panel. En verander Max frames to render ahead van 3 naar 0.
Voor Ati gebruikers schijnt dezelfde optie flip queue Size te heten zet deze ook naar 0 (standaard Undefined)Ik heb gelezen dat sommige mensen een boost krijgen van 10 a 15 fps!! en sommige zelfs 30 fps! (hangt van je syteem config af hoeveel effect het heeft) Alhoewel 30 mij zelf beetje stug lijkt in iedergeval niet in open gebieden waar je veel view distance hebt. Misschien in een huisje wel ofzo.
Verneukt zo een programma je videokaart garantie trouwens niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
PHiXioN schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 12:15:
[...]
Verneukt zo een programma je videokaart garantie trouwens niet?
Nee, het is een tweak in de drivers op je computer, dus hoe zou het je videokaart moeten verkloten :?

Veel te veel posts, is iemand al een topic begonnenm, anders open ik wel een nieuwe zodat alle info ook verwerkt wordt. Als iemand al bezig is laat het dan even wetn, voordat een modje een standaard "hier een nieuw topic en succes" opent.

[ Voor 31% gewijzigd door Cardinal op 24-03-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71555 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 12:15:
Hehe het gaat inderdaad te snel.
Kan niemand mij helpen om mijn Luck weer naar normaal te krijgen (50) want die is nu 7?

Nogmaals geniaal spel.
Probeer is een Restore Luck potion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

cardinal808 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 12:16:
[...]

Nee, het is een tweak in de drivers op je computer, dus hoe zou het je videokaart moeten verkloten :?
Je coresnelheid 2x zo hoog zetten is ook een tweak, maar dat sloopt je kaart wel ;) maar nee, deze tweak doet enkel wat met het prerenderen en is dus niet gevaarlijk.

Ik ben gister aangevallen door een paar wolven en nou heb ik een Yellow Tick die mn health draint, hoe kom ik daar vanaf?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meelobee schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 12:18:
[...]

Je coresnelheid 2x zo hoog zetten is ook een tweak, maar dat sloopt je kaart wel ;) maar nee, deze tweak doet enkel wat met het prerenderen en is dus niet gevaarlijk.

Ik ben gister aangevallen door een paar wolven en nou heb ik een Yellow Tick die mn health draint, hoe kom ik daar vanaf?
Remove disease/poison potion? Wel erg irritant, dat je gewoon GEEN stats kan zien bij buffs/debuffs zoals die vage wells die kan klikken of dingen als disease dus. Gelukkig ben ik Bosmer en heb ik 75% resist disease :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Ik heb een nieuw topic geopend, zal zop snel mogelijk alle info uit het laatste erin verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:27

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Warez hoort, net als op de rest van GoT, hier niet thuis. Alle posts over het downloaden en vinden van of andere informatie over een warez release geven je -100 op alle stats (en mogelijk iets in je mailbox). Ook enkel posten over jouw systeem en hoe Oblivion erop zal draaien is niet boeiend en dergelijke posts zullen gedelete worden.