Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:19

GG85

.......

Topicstarter

Bethesda Softworks Presents:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gertvy/924363.jpg

Intro

Zo'n vier jaar geleden bracht Bethesda Softworks het derde deel uit de Elder Scrolls serie uit: Morrowind. Dankzij de voor die tijd schitterende graphics en grote spelwereld werd de game een enorm succes. Men ontving de nodige awards en de game verkocht uitstekend, wat resulteerde in de expansion packs Tribunal en Bloodmoon. Het leek dan ook een kwestie van tijd eer Bethesda zou beginnen aan een vierde Elder Scrolls game.

22 Oktober 2004 was het dan eindelijk zover, Bethesda Softworks heeft officieel bevestigd dat The Elder Scrolls IV in ontwikkeling is voor PC en Xbox360. De opvolger van Morrowind gaat dus ook op de next-gen consoles uitkomen, wat de verwachtingen alleen maar hoger maakt. De game krijgt als subtitel Oblivion, wat in elk geval al goed klinkt.
(Rockville, MD) October 22, 2004 -- Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company, today announced that The Elder Scrolls IV: Oblivion™ is currently in development for PC and future generation consoles. In development since 2002, Oblivion is another leap forward in role-playing with its combination of freeform gameplay and cutting-edge graphics. Oblivion is the sequel to the best-selling, award-winning role-playing game, The Elder Scrolls III: Morrowind®, named 2002 RPG and Game of the Year for both PC and Xbox.

"Since starting this project two years ago, our goal has been to create the quintessential RPG of the next generation," said Todd Howard, executive producer of The Elder Scrolls® series. "We looked back at what we had done with the series, and then looked ahead to what the future of video games could be, and we think this is it."

In keeping with the Elder Scrolls tradition, players will have the option to experience the main quest at their own pace, and there will be plenty of opportunities to explore the vast world and make your own way. Numerous factions can be joined, such as the thieves or mages guilds, and each contains its own complete storyline and the chance to rise to the head of the faction and reap further rewards.

Howard commented, "Our games have always been about great depth and variety in creating any kind of character you want and going out and doing whatever you want." He added, "With Oblivion, we're taking the idea of a virtual fantasy world as far as it will go."

Oblivion features a groundbreaking new AI system, called Radiant AI, which gives non-player characters (NPCs) the ability to make their own choices based on the world around them. They'll decide where to eat or who to talk to and what they'll say. They'll sleep, go to church, and even steal items, all based on their individual characteristics. Full facial animations and lip-synching, combined with full speech for all dialog, allows NPCs to come to life like never before.

Oblivion is a single-player game that takes place in Tamriel's capital province, Cyrodiil. You are given the task of finding the hidden heir to a throne that sits empty, the previous emperor having been killed by an unknown assassin. With no true Emperor, the gates to Oblivion (the equivalent of hell in the world of Tamriel) open, and demons begin to invade Cyrodiil and attack its people and towns. It's up to you to find the lost heir to the throne and unravel the sinister plot that threatens to destroy all of Tamriel.

Movies

Afbeeldingslocatie: http://www.theelderscrolls.com/images/movies/oblv_cd_oneweek.jpg
Korte release filmpjes (+/- 30sec):

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/JaapvanNes/200504/small1112449285_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200502/small1108770484_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200601/small1138187743_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200410/small1098464794_0.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200410/small1098466272_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200501/small1105138343_0.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200502/small1108770484_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200502/small1108770484_0.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/JaapvanNes/200504/small1112449285_2.jpg

En nog veel meer screenshots zijn er hier(PC) en hier(X360) te vinden.

Review's

Review's vind je hier:

De game is gold dus voor de meest recente reviews kun je bij Google terecht.

Website

Officiele website: http://www.elderscrolls.com/games/oblivion_overview.htm

Releasedate

Oblivion komt in zowel Europa als de USA in de week van 20 maart uit op PC en Xbox360

Systeemeisen

Minimum System Requirements:
Windows XP
512MB System RAM
2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
128MB Direct3D compatible video card
and DirectX 9.0 compatible driver;
8x DVD-ROM drive
4.6 GB free hard disk space
DirectX 9.0c (included)
DirectX 8.1 compatible sound card
Keyboard, Mouse

Recommended System Requirements:
3 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
1 GB System RAM
ATI X800 series, Nvidia GeForce 6800 series, or higher video card

Vorige delen van dit topic:

Deel 1: [rml][ PC/Next-Gen Consoles] The Elder Scrolls IV: Oblivion[/rml]
Deel 2: [rml][ PC/X360] The Elder Scrolls IV: Oblivion deel 2[/rml]

Outro

Nu we alweer in deel 3 van dit topic zijn aangekomen lijkt het erop dat we ook niet meer lang hoeven wachten op Oblivion. Het spel is 1,5 week geleden gold gegaan en wordt over 14 dagen in de winkels verwacht.

[ Voor 60% gewijzigd door GG85 op 20-03-2006 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

jpiwf

licenced pepernootaddict

jezus wat gaat dat hard, deeltje 3 alweer. dat heeft dan welgeteld 47 dagen geduurt. kijken of we deze nog sneller volkrijgen?

nog 14 daagjes mensen...

@ finch hierbeneden

AGP, stom van me, had ik hiervoor ook... zelfde ti4200

[ Voor 48% gewijzigd door jpiwf op 10-03-2006 17:37 . Reden: maanden in dagen verandert ]

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
hmm, ik hoop toch wel dat in dit deel de eerste zelfgemaakte screens verschijnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:55

Infinchible

Woef!

jpiwf schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 17:19:
[...]

ik zou als ik jou was eens kijken naar een 7600GT, gister gelanceert en ik heb hem al voor prijzen onder de 200 euro gezien.
tot nu toe is deze de enige in de pricewatch, voor 199 euro. gewoon ff browsen over de webwinkels en je zult vast nog een goedkopere vinden.
7600 GT zou ik hem echt niet aanraden ;)
Hij had namelijk een TI4200, en dat is een AGP kaart, een pci-e krijg je daar moeilijk in hoor. Er schijnt ook een 7600 GS uit te komen, maar die staat nog niet in de lijst. Deze is wel AGP. Net als zijn oudere broertje de 7800 GS, dit is op dit moment de snelste AGP kaart, maar dan zit je ook wel vanaf 275 euro geloof ik.

Ik denk ook dat je beter even kan wachten tot het spel echt uit is en dan wat rond gaan kijken op fora wat de mensen zeggen over de performance. Misschien doet Ati het wel weer een stuk beter, of andersom. Dat weet je vantevoren nooit, en het zou een hoop geërger schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85619

23 maart komt ie binnen op mn PC :)
Nu alleen de upgrade nog, minimale specs 512MB, 3Ghz en 5900 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136756

Ik heb een 7800GS besteld, hopelijk trekt de kaart Oblivion een beetjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:33

TdV

Kan niet wachten op deze heerlijke game...ik ga ltrouwens ekker op de bank zitten gamen; ik denk dat de xbox360 het mooier/soepeler maakt dan mijn x850pro/amd64.3000+ combinatie. Daarbij is bankhangen relaxter dan een burostoel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Dat lijkt me wel als je naar de Recommended System Requirements kijkt, maar volgens mij maken we ons allemaal een klein beetje teveel zorgen om systeemeisen. Maar we zullen zien....

offtopic:
gelijk de startpost maar wat aangepast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GG85 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 17:53:
Dat lijkt me wel als je naar de Recommended System Requirements kijkt, maar volgens mij maken we ons allemaal een klein beetje teveel zorgen om systeemeisen. Maar we zullen zien....

offtopic:
gelijk de startpost maar wat aangepast :P
hmm, ja maar die Recommended... vertrouw ik nooit helemaal :P
Wil wel graag Oblivion met eye candy ;) , maar is nou eigenlijk Unreal 3 engine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Anoniem: 136756 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 17:55:
[...]
maar is nou eigenlijk Unreal 3 engine?
Nee, zelfbouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hm, het lijkt wel aardig op de unreal 3 engine....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Vind ik niet hoor, compleet andere engine, ziet er ook totaal verschillend uit moet ik zeggen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Persoonlijk vind ik de demos die ik tot nu toe gezien heb van de Unreal Engine 3 nog een stapje indrukwekkender dan die van Oblivion, al maken de mooie bossen van die laatste wel wat goed. :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-05-2023
Nog 2 weekjes en dan zijn heeeeel veel mensen opeens *ziek* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Legion schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 18:38:
Nog 2 weekjes en dan zijn heeeeel veel mensen opeens *ziek* :P
ik heb mijn weekje ziektewet al ingepland, kan mijn baas er rekening mee houden :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Magic schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 19:03:
[...]

ik heb mijn weekje ziektewet al ingepland, kan mijn baas er rekening mee houden :P
Ik zie het al helemaal zitten, de week voor de release van Oblivion meldt iedereen zich om te werken, en wanneer Oblivion uit is, neemt in één keer iedereen vrij en is de helft ziek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135104

Bedankt iedereen voor de reacties op mn post. Ik ga inderdaad eerst even afwachten voordat ik het besluit neem over een nieuwe videokaart :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-04 13:09

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Anoniem: 136756 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 17:55:
[...]

hmm, ja maar die Recommended... vertrouw ik nooit helemaal :P
Wil wel graag Oblivion met eye candy ;) , maar is nou eigenlijk Unreal 3 engine?
De engine van is de zelfde als Morrowind is NetImmerse 4.1 de Gamebryo engine gebruikt Oblivion. NetImmerse is de oude naam de nieuw naam is Gamebryo zelfde de engine alleen met een nieuw naam dus.

Gfx: Gamebryo engine
Physics: Havoc engine
Flora en Fauna: Speedtree engine
Gezichten: FaceGen engine
Als er meer zijn hoor ik het graag.

[ Voor 35% gewijzigd door -=unicron=- op 10-03-2006 23:12 . Reden: updateje ]

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:50
Gebruikt Oblivion niet de Havoc engine??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
google op oblivion havoc engine levert 103.000 results op en googlen op Gamebryo engine oblivion levert 706 results op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-03 23:22
Havok is alleen voor physics geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:55

Infinchible

Woef!

vosss schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 19:38:
Gebruikt Oblivion niet de Havoc engine??? :?
Havoc engine word inderdaad gebruikt, maar deze engine regelt alle physics, en niet de graphics. Volgens mij hebben ze voor de graphics inderdaad een eigen engine, maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 22:42

Fuelke

Forza Ferrari

Ik had Oblivion al een tijdje in de pre-order staan bij Play.com maar ik zag dat er ook een Collector's Edition zal verschijnen dus is heb mijn bestelling dan maar meteen aangepast.
The Collector's Edition includes:
• Special packaging - four panel digipak
• Bonus DVD featuring concept art, renders, screenshots and a behind-the-scenes documentary on the making of the game
• Septim coin
• 112 page pocket guide to the Empire

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Furbyk1ller schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 19:42:
Havok is alleen voor physics geloof ik :)
owja; das waar ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Nu online

jpiwf

licenced pepernootaddict

ach, wat maakt het ook uit wat voor een engine erin zit, als het maar een leuk spel is toch?

er is trouwens havok voor de physics, een custom speedtree voor de bomen en ander planterig spul. de rest heb ik geen idee, wrsch zelfbouw voor/met de CS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159209

Oblivion maakt gebruik van speedtree technologie voor de bossen enz. wat ook door de unreal3 engine word gebruikt. Voor de realistische beplanting, elke boom is uniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-04 20:38

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Middleware en engine gebruikt in Oblivion

Van Speedtree en Facegen kun je leuke demo's downloaden waar je mee kunt spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Fuelke schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 19:43:
Ik had Oblivion al een tijdje in de pre-order staan bij Play.com maar ik zag dat er ook een Collector's Edition zal verschijnen dus is heb mijn bestelling dan maar meteen aangepast.

[...]
Was al even bekend. :) Koop zelf ook de CE. Dat is zowieso leuk en mooi, vooral de Pocket Guide To The Empire. Alleen heb ik zo'n voorgevoel dat ik hem hooguit 3x open sla en er verder nietsmee doe. :*)

Ach zo'n CE iversie is ook meer een hebbedingetje _/-\o_

EDIT;

ONGELOOFELIJK !!!! HOE DOE IK HET TOCH !!!!!

Afbeeldingslocatie: http://img159.imageshack.us/img159/2773/picproducer54rx.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img48.imageshack.us/img48/9273/picproducer44av.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img48.imageshack.us/img48/8101/picproducer34dz.th.jpg

Regel ik gewoon weer nieuwe screens voor jullie, ben ik niet geweldig? :+ Ik verwacht nu eigenlijk wel dat ik van jullie een bloemetje krijg thuisgestuurd... :+

Anywayz, het zijn dus low-rez screens. En dit is denk ik (en hoop ik) met lagere instellingen. Niet max iig. Maar ik heb er vertrouw in.

[ Voor 45% gewijzigd door Fiddle op 10-03-2006 20:15 ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 08-03 15:42

bAdmuTs

mAzE

Heb de 24ste al vrij genomen. Sta om 9 uur voor de deur van de free, collectors edition halen en de hele dag gamen maar :).

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-04 07:37

krouwen

Hardware Enthusiast

jpiwf schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 19:49:
ach, wat maakt het ook uit wat voor een engine erin zit, als het maar een leuk spel is toch?

er is trouwens havok voor de physics, een custom speedtree voor de bomen en ander planterig spul. de rest heb ik geen idee, wrsch zelfbouw voor/met de CS
Ze gebruiken verschillende pakketten maar bouwen alles helemaal om naar eigen behoeften.

(Zo moest even een niet boeiend berichtje schrijven, staat dit topic tenminste weer in My React)

[ Voor 14% gewijzigd door krouwen op 10-03-2006 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Bookmarks zijn je onbekend krouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:09

scorpie

Supra Addict

Bah ik zit echt in een hoek gedreven wat betreft m'n pc... voldoe aan veel eisen, alleen de gfx kaart niet. Ik heb een P4 3,4Ghz proc, 1Gb ddr en een agp gf4 ti4600... die vidkaart kun je natuurlijk zo vervangen voor een nieuwe, maar als je over een half jaartje een nieuwe pc wil kopen (met weer andere socket, etc etc) dan kun je die nieuwe vidkaart weer weggooien...

Ik ga nog even met mezelf in beraad, en dan vrees ik toch echt dat ik een budget gf6 kaart ga kopen voor dit spel, want damn.... die vrije omgevingen, rpg, echt te heersend allemaal

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70495

zo als ik zo deze newe pics bekijkt http://www.atomicmpc.com.au//imagegalleries/71.jpg

dan weet ik dus echt wel zeker dat bij mij aniso filtering aan gaat, kan me niet schelen of me fames gaat kosten!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-05-2023
Fiddle schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 20:07:
[...]
EDIT;

ONGELOOFELIJK !!!! HOE DOE IK HET TOCH !!!!!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Regel ik gewoon weer nieuwe screens voor jullie, ben ik niet geweldig? :+ Ik verwacht nu eigenlijk wel dat ik van jullie een bloemetje krijg thuisgestuurd... :+

Anywayz, het zijn dus low-rez screens. En dit is denk ik (en hoop ik) met lagere instellingen. Niet max iig. Maar ik heb er vertrouw in.
Hoe je het doet?? Je kijkt gewoon vaak op de officiele elderscrolls forum :P
Zijn inderdaad low-rez instellingen. Je ziet ook totaal geen shadows of andere eye-candy op die screens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 14-04 10:25
Bij een van die laatste screens zag die berg er wel eng pixelated uit, maar het is de laagste instellingen.

Ach...what the heck...ik wil die game gewoon spelen.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-04 22:29
iew ziet er niet uit inderdaad :P maar het is in ieder geval weer een nieuwe screenshot ...
mja nog 2 weken wachten :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door -Eraser- op 11-03-2006 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-04 23:38
Fiddle schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 20:07:
[...]

*knip*

Ik vind het er niet verkeerd uitzien als dat low is :) . We zullen het vlug weten, over een paar weekjes

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Laatst online: 18-02 20:17
Anoniem: 70495 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 21:37:
zo als ik zo deze newe pics bekijkt http://www.atomicmpc.com.au//imagegalleries/71.jpg

dan weet ik dus echt wel zeker dat bij mij aniso filtering aan gaat, kan me niet schelen of me fames gaat kosten!.
Ik vind deze wel "lelijk" hoe komt dat?

Ik heb echt zin om een vampire warrior te spelen... het type dat bovenop de hoogste berg staat met fladderende cape en de wereld overziet.. om vervolgens de kampioenen met eenvoud te lijf te gaan in de arena alvorens hij hun bloed tot zich neemt. Natuurlijk eindigt hij de battle stylish met de minst schadelijke attack-spreuk wanneer zijn slachtoffer yield en smeekt om genade!

Piccard mag lekker wachten.. eerst kampioen van de wereld worden en dan iedereen die mij belemmert in mijn quest opruimen (lees: NPC's die je alleen verder helpen als je kruiden X en Y voor ze wilt plukken.. hahaha.. zulke NPC's slacht ik met plezuier af! :9) _/-\o_

Ik ben overigens benieuwd hoeveel eindes er zijn. TES deeltje 2 (daggerfall meen ik) had er 6. Als dit hier ook bij is zal de nobele knight in shining armour en de double-crossing backstabbing thief ook nog zijn intrede doen in mijn games :D

Bizar detail dat ik me nu ineens herriner, de laatste keer dat ik Morrowind heb gespeeld was 6 mei 2002 om 10 voor 6 ik weet nog wel dat ik toen in de Balmora mage guild aan het rondlopen was toen het nieuws over de heer Fortuijn op tv kwam. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26474

Trouwens nette startpost.. :)
En we zijn alweer een dagje dichterbij de 24e ;)

[ Voor 65% gewijzigd door Fuelke op 11-03-2006 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26474

Zin in een voorproefje van de muziek in oblivion???

http://www.elderscrolls.com/links/links_directsong.htm

:)
Mijn geluidskaart trekt het in ieder geval ;) haha

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 26474 op 11-03-2006 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Nu online

jpiwf

licenced pepernootaddict

Anoniem: 26474 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 10:00:
Zin in een voorproefje van de muziek in oblivion???

http://www.elderscrolls.com/links/links_directsong.htm

:)
Mijn geluidskaart trekt het in ieder geval ;) haha
je zou haast zeggen dat howard shore erachter zit zeg, hoezo LotR sfeertje.

edit. als je de rest hoort kom je toch wel weer bij dat Elderscrolls gevoel dat Morrowind ook gaf. maar die reign of the septims vind ik nogsteeds heel erg LotR/pirates of the caribean achtig.

[ Voor 36% gewijzigd door Fuelke op 11-03-2006 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
jpiwf schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 10:11:
[...]

je zou haast zeggen dat howard shore erachter zit zeg, hoezo LotR sfeertje.

edit. als je de rest hoort kom je toch wel weer bij dat Elderscrolls gevoel dat Morrowind ook gaf. maar die reign of the septims vind ik nogsteeds heel erg LotR/pirates of the caribean achtig
Ja, maar soort dingen zijn zowieso al beetje zelfde thema enzo, dus de overeenkomsten zijn bij voorbaat al snel te vinden. :)

[ Voor 38% gewijzigd door Fuelke op 11-03-2006 13:15 ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel ook fulltime Guildwars, en tja... die muziek is Geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:00
Hmm in de UK PC gamer review krijgt hij een 93%, en wat ik lees is dat erg goed omdat UK PC gamer niet snel te veel geeft, het enige commetaar dat ze hadden was dit,
Sadly, the illusion is shattered when they try to talk to each other - the AI controlling who they speak to and what they say is terrible and Oblivion's only real problem. Never mind that causal conversations are hilariously forced exchanges such as:

"I hear Errandil is good with a lockpick"
"I heard he's good with locks"
"Thats what I heard"
"Good Day"

The bigger problem is that the characters dont know whether they're meeting for the first time or have just finished talking to them, whether the people next to them are having the same conversation or how many times the player has heard the exact exchange they're about to have." - PC Gamer UK
Alleen Half life 2 kreeg een 96% maar het ziet er dus goed uit :D O+

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Netjes, ik las toevallig net dat zeer waarschijnlijk de eerste exemplaren per post opgestuurd zijn (USA denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Opruimploeg aan kassa 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 22:23
Crash haalt de bezem :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Dat loze posts over een mogelijke warez release van TES4: Obivion niet gewenst zijn hadden jullie zelf ook wel kunnen bedenken, jammer dat jullie ze dan alsnog posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Haha, hartelijk dank voor dit humor moment ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Waarom is het zo dat er al wel reviews zijn verschenen in bladen, (niet in NL) als de Official XBox Magazine (score 9.5/10) en een ander buitenlands blad (9.3/10), terwijl er nog geen websites zijn met Reviews?

Wel beetje typisch want zo hebben we geen enkel "bewijs" van die scores :(. Ach, komen hopelijk snel :)

En hoe en wanneer krijgen dergelijke sites en bladen een review copy? En waarom heeft dan Bethesda bv de primeur gegeven aan magazines, en niet aan een site? :( waarom nou geen Nederlandse magazines. :'(
(ik begrijp de commercie er wel achter, alleen vind ik het gewoon een beetje jammer... :+ )

EDIT:

wil ik de officiele fora bezoeken;
Sorry, the Forums are temporarily closed for maintenance.
Ze hebben de boel net opniew ingedeeld... Nu weer?

[ Voor 16% gewijzigd door Fiddle op 11-03-2006 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Fiddle schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 13:42:
Waarom is het zo dat er al wel reviews zijn verschenen in bladen, (niet in NL) als de Official XBox Magazine (score 9.5/10) en een ander buitenlands blad (9.3/10), terwijl er nog geen websites zijn met Reviews?

Wel beetje typisch want zo hebben we geen enkel "bewijs" van die scores :(. Ach, komen hopelijk snel :)

En hoe en wanneer krijgen dergelijke sites en bladen een review copy? En waarom heeft dan Bethesda bv de primeur gegeven aan magazines, en niet aan een site? :( waarom nou geen Nederlandse magazines. :'(
(ik begrijp de commercie er wel achter, alleen vind ik het gewoon een beetje jammer... :+ )

EDIT:

wil ik de officiele fora bezoeken;

[...]

Ze hebben de boel net opniew ingedeeld... Nu weer?
Ik zou toevallig hier net een stukje over posten, de officiele techsupport (hardware en software), oblivion mods e.d. zijn net online gegaan, dit kan er dus wel op wijzen dat het spel zeer snel in de winkels kan liggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Ja daarom :9~ Maar het kan ook een simpele opschoning zijn natuurlijk :(

Tenzij dat berghutje in Oblivion te vinden is, is zo'n verzoek offtopic in dit topic.

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 11-03-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135104

Nog wat vraagjes: Voor hoeveel komt dit spel in de winkel te liggen? Is dit spel een vervolg op het vorige deel? En wat vinden jullie zo leuk aan 't spel, naast dat het er super mooi uitziet?

Ook dit is dus offtopic. Overigens kan je op veel van je vragen het antwoord vinden in de vorige delen. Er is redelijk uitgebreid besproken wat mensen wel en niet leuk vonden aan Morrowind (het vorige deel van de serie) ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 11-03-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Nu online

jpiwf

licenced pepernootaddict

de prijs van het spel ligt, net als de meeste nieuwe pc spellen, rond de 50 euro, voor de rest verwijs ik je naar de vorige delen, want als ik nu hier ga schijven wat ik allemaal zo leuk vind aan de serie ben ik vanavond nog niet klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159209

Ik heb een soort van review gevonden. Een echte review kan ik het niet noemen omdat deze gast het maar 4 uurtjes gespeeld heeft. Er staat wel super veel in en het klinkt allemaal erg positief.

Klik hier voor de link.

Veel lees plezier! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 13-04 10:11
Hier ook een nieuwe preview. Bevat wel leuke info, vooral voor degene die zich ook zo ergerden aan het feit dat npc's vaak te weinig geld hadden om je loot te kopen in morrowind:
No, in terms of items that is what houses are for; to give you a place to store your stuff. There really isn’t a need to store gold because it doesn’t have any weight in game. The one banking thing you can do is increase the amount of gold a merchant has available to buy stuff from you. So one of the things in Oblivion is that - as you get more powerful, the value of stuff you find starts to outstrip the gold that merchants have available to buy it. So what you can do is take some gold, say 200 gold, and you can invest it in a merchant. So whenever you go back to that merchant he’ll have an additional 200 gold so he has more money to spend buying your stuff back. So it’s like a one time investment to always have him have more gold when you go to sell stuff.
Dus stel je "invest" 10.000 gold in een merchant, dan zul je voor altijd bij hem voortaan loot kwijt kunnen t/m een waarde van 10.000. Probleem opgelost :).

[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 11-03-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik ben van plan dit spel vooral in 3rd person te gaan spelen (ben gewoon absoluut geen 1st person fan). Maar hoe gaat dit werken als ik met een boog aan de gang ga? Switcht het spel gewoon automatisch tussen de boog-zoomfunctie (die ik in 1 van de filmpjes zag) en 3rd person heen en weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 13-04 10:11
UltraR-pc schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 15:58:
Ik ben van plan dit spel vooral in 3rd person te gaan spelen (ben gewoon absoluut geen 1st person fan). Maar hoe gaat dit werken als ik met een boog aan de gang ga? Switcht het spel gewoon automatisch tussen de boog-zoomfunctie (die ik in 1 van de filmpjes zag) en 3rd person heen en weer?
In een preview werd gezegt, dat het spel gewoon echt bijna niet te spelen is in 3rd person, en dat je erg kon merken dat het vooral voor 1st person gemaakt was. Zal heel moeilik richten worden dus met boog of magie. Maar ik denk dat als je 1st person ff probeert, dat het allemaal mee zal vallen. Heb je uberhaupt wel morrowind gespeelt? Niks mis met rpg's in 1st person hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Foutje, mailen is makkelijker :)

[ Voor 110% gewijzigd door Fiddle op 11-03-2006 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
In ieden geval, van het stukje dat ik net gelezen heb uit de PCGAMER UK Review is allemaal erg positief. Heb ff gevraagd, en als ik ze niet mag posten maak ik wel even een samenvattinkje.

Om vast mee te beginnen. "Instead, Oblivion is a messy masterpiece, accomplished, bold, huge, and occasionally rough around the edges."

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 11-03-2006 18:10 . Reden: Volgende keer gaan we gewoon OW'en. Ook zulke hints/uitnodigingen zijn hier niet gewenst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Ik hoop dat nu Oblivion alweer uit de nieuwsgroepen te downloaden is dat iedereen dit spel toch gaat kopen opdat ze voldoende binnenhalen om ook weer een fantastisch vervolg op Oblivion kunnen maken...!! Verpest het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Anoniem: 69767 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 18:03:
Ik hoop dat nu Oblivion alweer uit de nieuwsgroepen te downloaden is dat iedereen dit spel toch gaat kopen opdat ze voldoende binnenhalen om ook weer een fantastisch vervolg op Oblivion kunnen maken...!! Verpest het niet.
Dit is voor de twijfelaars juist een mooie mogelijkheid om em te proberen. Heb geen van de voorgaande delen gespeeld en wil het toch eerst even uitproberen (twijfel nog een klein beetje). Maar als ik hem koop (waarschijnlijk wel) koop ik em toch op de 360 omdat mijn pc het toch niet gaat trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

bAdmuTs schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 18:11:
[...]

Dit is voor de twijfelaars juist een mooie mogelijkheid om em te proberen.
Er komen vast voldoende reviews en meningen op GoT. Bovendien verschijnt er mogelijk ook nog wel een demo..Dus jouw argument gaat niet helemaal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Anoniem: 69767 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 18:16:
[...]

Er komen vast voldoende reviews en meningen op GoT. Bovendien verschijnt er mogelijk ook nog wel een demo..Dus jouw argument gaat niet helemaal op.
Een demo schijnt er sowieso niet te komen en persoonlijk probeer ik een spel liever uit dan blind te vetrouwen op reviews. Helemaal aangezien ik nog nooit een deel uit The Elder Scrolls serie heb gespeeld. Dit is voor mij alleen om van de 99% dat ik cker weet dat ik em koop 100% te maken :)

Maar je heb gelijk, dit argument gaat niet voor iedereen op.

[ Voor 6% gewijzigd door bAdmuTs op 11-03-2006 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Ik heb een andere reden dat ik em eerst download. Ik ben namelijk nog totaal niet zeker van dat ik dit spel kan draaien. En aangezien ik geen zin heb om geld uit te geven aan een spel wat ik niet kan spelen, dan probeer ik het eerst wel even op de illegale manier. Qua gameplay weet ik toch al dat het een spel is wat me heel erg zal aanspreken. Ik heb ook heel veel tijd in morrowind gestoken en met Oblivion zal dat ook wel weer gebeuren... als ik em kan draaien. :+

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:46
Kap nou gewoon eens met het kletsen en (drog)redenen te geven over het gebruik van een illegale geledownloade versie. Het moet inmiddels toch wel duidelijk zijn dat dat hier echt niet de bedoeling is. Je mag het denken en je mag het wat mij betreft doen, maar praat hier gewoon over het spel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

Requiem19 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 18:52:
Kap nou gewoon eens met het kletsen en (drog)redenen te geven over het gebruik van een illegale geledownloade versie. Het moet inmiddels toch wel duidelijk zijn dat dat hier echt niet de bedoeling is. Je mag het denken en je mag het wat mij betreft doen, maar praat hier gewoon over het spel! :)
Amen, hou die discussie maar op een ander forum/topic :|

Btw, dacht er iemand bij http://www.elderscrolls.com/codex/team_nberry_11B.htm dit screenshot ook aan Isengard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Zeer waarschijnlijk een benchmark (Weet niet of het echt is of niet, maar zou kunnen kloppen):

Afbeeldingslocatie: http://i6.photobucket.com/albums/y240/Arxagelos/o7bt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
Damn GTR en GTL gaan er zwaar onder lijden als deze prachtige game uit is :9

pfff ik schrok even van die benchmark :P maar gelukkig was het 1600x1200. Dus dat betekend dat ik m op mijn x800 pro wel op 1024x768 kan draaien. (hoop ik) 800x600 misschien....

Wel een zwaar spel zeg :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Furbyk1ller schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 19:50:
[...]

Damn GTR en GTL gaan er zwaar onder lijden als deze prachtige game uit is :9

pfff ik schrok even van die benchmark :P maar gelukkig was het 1600x1200. Dus dat betekend dat ik m op mijn x800 pro wel op 1024x768 kan draaien. (hoop ik) 800x600 misschien....

Wel een zwaar spel zeg :O
Dat mag ook wel met zulke graphics :) Beter de mogelijkheid om goede graphics te krijgen, maar ook de mogelijkheid om wat detail weg te laten (En dan beter laten lopen), dan dat de graphics bij een game missen, ook al wil je ze zo graag hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:08

jdh009

FP ProMod
19 frames voor mij kaartje :) Dat word dus genieten op mijn schermgrote en net iets onder de max detail. Ik heb de alle voorgaande delen gespeelt dus heb ik geen behoeft aan een download, heb veel vertrouwen in bethesda en de revieuwers. ^^ voor zulke goede spelen als arena, daggerfall, morrowind en oblivion moet je bethesda gewoon steunen :P

[ Voor 9% gewijzigd door jdh009 op 11-03-2006 20:09 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-04 17:17
FnF schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 19:47:
Zeer waarschijnlijk een benchmark (Weet niet of het echt is of niet, maar zou kunnen kloppen):

[afbeelding]
bron.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

random gebruiker op het elderscrolls.com forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

Andamanen schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 20:45:
[...]

random gebruiker op het elderscrolls.com forum
Betrouwbaardere bronnen zijn er niet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Voor 1600x1200x32 met 4xAA en 16xAF (maar zonder HDR, dat wel) vind ik het eigenlijk nog wel meevallen. Zelf hoop ik hem op 1280x720 (breedbeeld) een beetje te kunnen draaien, rond de 30 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Nou wat een drama is het toch weer. In alle topics van grote releases ging dat zo, en volgens mij zal dat ook zo blijven gaan.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-03 14:02

MethodP

baanaan

[afbeelding]
Zou wel chill zijn, heb namelijk x850xt pe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

[afbeelding]
Daar kom ik dan aan met mijn 6800GT-tje.

Maar hopen dat het een beetje wil lopen op 1280*1024 met redelijke settings. :)

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Andamanen schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 20:59:
Voor 1600x1200x32 met 4xAA en 16xAF (maar zonder HDR, dat wel) vind ik het eigenlijk nog wel meevallen. Zelf hoop ik hem op 1280x720 (breedbeeld) een beetje te kunnen draaien, rond de 30 fps.
op de meeste kaarten kan je geen AA en HDR tegelijk gebruiken, ik geloof alleen op de nieuwste radeon kaarten. vandaar dat het wel uitgeschakeld zal zijn.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Vanitas schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 21:03:
[...]

Nou wat een drama is het toch weer. In alle topics van grote releases ging dat zo, en volgens mij zal dat ook zo blijven gaan.
Precies; wat maakt dat nou uit? De mensen die dit spel downloaden kopen hem ook gewoon; tenminste de meeste dan denk ik.

Ik koop gewoon meteen de CE versie en ik stoor me er helemaal niet aan dat er gepraat word over downloaden (en evt later kopen); leven en laten leven enzo O+

OT: Ik heb eindelijk mn nieuw moederbord en processor fatsoenlijk aan de praat, nou moet ik alleen nog ff 2 gieg geheugen en een nieuwe videokaart halen voor de 24ste.

Man man man, wat heb ik daar zin in zeg, lekker doelloos rondwandelen door een prachtig bos en zo nu en dan bambi in de pan hakken ;)
Ik denk dat ik de upgrade van mn pc er op tijd van een paar weken uit heb doordat ik alleen nog maar zit te Oblivionnen (nieuw werkwoord anyone? :+ ) en helemaal geen tijd meer heb om op stap te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
Magic schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 22:03:
[...]

op de meeste kaarten kan je geen AA en HDR tegelijk gebruiken, ik geloof alleen op de nieuwste radeon kaarten. vandaar dat het wel uitgeschakeld zal zijn.
HDR en Soft shadows zullen wel perormance vreters zijn...... :/ In f.e.a.r moesten de soft shadows ook al uit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Nu online

jpiwf

licenced pepernootaddict

ja, heel erg. maar het is eigelijk onmogelijk om een middeleeuws aandoend spel niet te vergelijken met LotR. dat is zo ingeburgerd ondertussen..

.
Koekje schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 22:02:
[...]

Daar kom ik dan aan met mijn 6800GT-tje.

Maar hopen dat het een beetje wil lopen op 1280*1024 met redelijke settings. :)
ik dan met mijn 6600GT... en geen budget voor iets beters (al zou een 7900GT niet misstaan bij dit spel denk ik. dan maar 1024*768 op medium..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Is het toegestaan om een link te geven naar die review van PC gamer UK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:13
zat vandaag op IMDB te kijken vanwege X-Men 3, maar kwam daar ook het volgende tegen
Patrick Stewart .... Emperor Uriel Septim VII (voice)
Sean Bean .... The Lost Heir (voice)
Grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:17
Die benchmark slaat helemaal nergens op :? Echt kut als het echt zou zijn, want die 6800gt is in de meeste spellen ongeveer gelijk aan een x800xt :D.

(ik heb dan natuurlijk weer een 6800gt :X :P)

[ Voor 17% gewijzigd door JSTPS op 11-03-2006 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
SOEDARKMASTER schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 23:37:
Die benchmark slaat helemaal nergens op :? Echt kut als het echt zou zijn, want die 6800gt is in de meeste spellen ongeveer gelijk aan een x800xt :D.

(ik heb dan natuurlijk weer een 6800gt :X :P)
Die benchmark is op 1600x1200 met 4xAA en AF gedaan man.... 1024x768 met 2 of 4xAA moet wel lukken denk ik hoor met een 6800GT

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
ben benieuwd of een 7800GT sli setup dat trekt (1600 x 1200 4xAA 16xAF, heb een Dell 24" dus dan is die res. wel fijn). Als ik mijn score vergelijk met benchmark tests van de 7900GTX zit ik er 20% boven, zou betekenen dat ik dan wellicht rond de 20% extra FPS krijg en dan zit ik op 30 fps :|

Nu ik er over na denk, zit er veel verschil in tussen 4xAA en 3xAA en/of 16xAF en 12xAF? Ik heb moeite om er een voorstelling van te maken.

Daarnaast, HDR of AA+AF. Voor zover ik weet maakt HDR alles alleen net een beetje meer glanzend. Dat weegt toch niet op tegen AA+AF?

[ Voor 5% gewijzigd door killingdjef op 12-03-2006 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 14-04 10:25
Mensen mensen...wacht nou gewoon even tot ie echt uit is.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ik heb een 64 bit systeem, gaat tes4 hier gebruik van maken? anders moet ik ff xp 64 reinstallen :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

lama, niet goed gelezen |:(

[ Voor 97% gewijzigd door bAdmuTs op 12-03-2006 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104687

killingdjef schreef op zondag 12 maart 2006 @ 00:07:
ben benieuwd of een 7800GT sli setup dat trekt (1600 x 1200 4xAA 16xAF, heb een Dell 24" dus dan is die res. wel fijn). Als ik mijn score vergelijk met benchmark tests van de 7900GTX zit ik er 20% boven, zou betekenen dat ik dan wellicht rond de 20% extra FPS krijg en dan zit ik op 30 fps :|

Nu ik er over na denk, zit er veel verschil in tussen 4xAA en 3xAA en/of 16xAF en 12xAF? Ik heb moeite om er een voorstelling van te maken.

Daarnaast, HDR of AA+AF. Voor zover ik weet maakt HDR alles alleen net een beetje meer glanzend. Dat weegt toch niet op tegen AA+AF?
Tuurlijk wel. Als je de preview hebt gelezen die een paar plaatsen hierboven staat gelinkt, dan weet je dat die gozer het spel heeft gespeeld met een systeem waar een 1900xtx inzat. En uit de tekst blijkt dat tie alles op full kan spelen. En als je de 3dmark scores tussen 1900xtx en 7800gt sli vergelijkt word je ineens heel erg blij. :*) :*) (keb ook 7800gt sli)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-04 07:37

krouwen

Hardware Enthusiast

Loempia schreef op zondag 12 maart 2006 @ 00:53:
[...]

Bedoel je dat Oblivion al is uitgelekt? :X (lees: illegaal te downloaden)
Volgens mij niet.

Ja mensen, dit wordt echt genieten met de SLI setupjes. Doe die res maar omlaag van 1600 naar 1280 en dan maar hopen dat we daarmee die extra performance krijgen om HDR aan te zetten, en anders maar wat minder AA hoor.

[ Voor 36% gewijzigd door krouwen op 12-03-2006 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ik wacht lekker op mijn CE edition!!! :9~

[ Voor 72% gewijzigd door Fuelke op 12-03-2006 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63730

Darth Malak schreef op zondag 12 maart 2006 @ 01:25:
Hij is inderdaad al weer uitgelekt... Ongeloofelijk... hmmm...

Ik wacht lekker op mijn CE edition!!! :9~
nee nog niet, zover ik het kan zien staan er alleen neppe releases

jammer is dat waarschijnlijk mijn radeon 8500 niet wil gaan samenwerken
met oblivion :(
ben echt fan van de serie.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 63730 op 12-03-2006 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

fans van morrowind zullen em zowiezo kopen ipv te downloaden. oblivion is zon spel wat maanden mee gaat, mischien zelfs jaren. en dat voor ene single player.

wat die benchmark betreft, dr zijn niet veel mensen die in die reso gamen. je moet al hoger dan 20" zitten voordat je em op 1600 gaat zetten. ook maakt et voor het beeld weinig uit of je em in native speelt of niet.

ik zal em eerst op 1600 proberen, maar ik zet em waarschijnlijk gewoon op 1280.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
krouwen schreef op zondag 12 maart 2006 @ 01:05:
[...]

Volgens mij niet.

Ja mensen, dit wordt echt genieten met de SLI setupjes. Doe die res maar omlaag van 1600 naar 1280 en dan maar hopen dat we daarmee die extra performance krijgen om HDR aan te zetten, en anders maar wat minder AA hoor.
Ik dacht dat het OF AA+AF is OF HDR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
Fiddle schreef op zondag 12 maart 2006 @ 03:42:
htt[[url=p://www.fxproductions.dk/OBLIVION.jpg]afbeelding[/url]]
Varaag ne biet om toeklichitng, ben ddaar te dronken voor.
:D ;( :D ;(

Zwaar offtopic, maar ik vind dat die grote gamedozen van vroeger veel moeier waren dan die gare DVD boxjes van nu... zucht, de goeie ouwe tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Die waren idd veel toffer; hele boekwerken zaten er vaak bij.

*zucht* die goeie ouwe tijd ja O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Fiddle schreef op zondag 12 maart 2006 @ 03:42:
htt[[url=p://www.fxproductions.dk/OBLIVION.jpg]afbeelding[/url]]
Varaag ne biet om toeklichitng, ben ddaar te dronken voor.
Kijk voor de aardigheid zelf eens, dat is gewoon met photoshop gedaan, de rating staat er niet op, en je kan zien dat er gewoon ene plaatje over de DVD box is gelegd (Scheef, niet recht e.d.).

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Warez hoort, net als op de rest van GoT, hier niet thuis. Alle posts over het downloaden en vinden van of andere informatie over een warez release geven je -100 op alle stats (en mogelijk iets in je mailbox). Ook enkel posten over jouw systeem en hoe Oblivion erop zal draaien is niet boeiend en dergelijke posts zullen gedelete worden.