Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:39

GG85

.......

Topicstarter

Bethesda Softworks Presents:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gertvy/924363.jpg

Intro

Zo'n vier jaar geleden bracht Bethesda Softworks het derde deel uit de Elder Scrolls serie uit: Morrowind. Dankzij de voor die tijd schitterende graphics en grote spelwereld werd de game een enorm succes. Men ontving de nodige awards en de game verkocht uitstekend, wat resulteerde in de expansion packs Tribunal en Bloodmoon. Het leek dan ook een kwestie van tijd eer Bethesda zou beginnen aan een vierde Elder Scrolls game.

22 Oktober 2004 was het dan eindelijk zover, Bethesda Softworks heeft officieel bevestigd dat The Elder Scrolls IV in ontwikkeling is voor PC en Xbox360. De opvolger van Morrowind gaat dus ook op de next-gen consoles uitkomen, wat de verwachtingen alleen maar hoger maakt. De game krijgt als subtitel Oblivion, wat in elk geval al goed klinkt.
(Rockville, MD) October 22, 2004 -- Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company, today announced that The Elder Scrolls IV: Oblivion™ is currently in development for PC and future generation consoles. In development since 2002, Oblivion is another leap forward in role-playing with its combination of freeform gameplay and cutting-edge graphics. Oblivion is the sequel to the best-selling, award-winning role-playing game, The Elder Scrolls III: Morrowind®, named 2002 RPG and Game of the Year for both PC and Xbox.

"Since starting this project two years ago, our goal has been to create the quintessential RPG of the next generation," said Todd Howard, executive producer of The Elder Scrolls® series. "We looked back at what we had done with the series, and then looked ahead to what the future of video games could be, and we think this is it."

In keeping with the Elder Scrolls tradition, players will have the option to experience the main quest at their own pace, and there will be plenty of opportunities to explore the vast world and make your own way. Numerous factions can be joined, such as the thieves or mages guilds, and each contains its own complete storyline and the chance to rise to the head of the faction and reap further rewards.

Howard commented, "Our games have always been about great depth and variety in creating any kind of character you want and going out and doing whatever you want." He added, "With Oblivion, we're taking the idea of a virtual fantasy world as far as it will go."

Oblivion features a groundbreaking new AI system, called Radiant AI, which gives non-player characters (NPCs) the ability to make their own choices based on the world around them. They'll decide where to eat or who to talk to and what they'll say. They'll sleep, go to church, and even steal items, all based on their individual characteristics. Full facial animations and lip-synching, combined with full speech for all dialog, allows NPCs to come to life like never before.

Oblivion is a single-player game that takes place in Tamriel's capital province, Cyrodiil. You are given the task of finding the hidden heir to a throne that sits empty, the previous emperor having been killed by an unknown assassin. With no true Emperor, the gates to Oblivion (the equivalent of hell in the world of Tamriel) open, and demons begin to invade Cyrodiil and attack its people and towns. It's up to you to find the lost heir to the throne and unravel the sinister plot that threatens to destroy all of Tamriel.

Movies

Afbeeldingslocatie: http://www.theelderscrolls.com/images/movies/oblv_cd_oneweek.jpg
Korte release filmpjes (+/- 30sec):

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/JaapvanNes/200504/small1112449285_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200502/small1108770484_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200601/small1138187743_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200410/small1098464794_0.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200410/small1098466272_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200501/small1105138343_0.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200502/small1108770484_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200502/small1108770484_0.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/JaapvanNes/200504/small1112449285_2.jpg

En nog veel meer screenshots zijn er hier(PC) en hier(X360) te vinden.

Review's

Review's vind je hier:

Gebruik Google, of kijk hier(X360) en [hier (PC)

Website

Officiele website: http://www.elderscrolls.com/games/oblivion_overview.htm

Releasedate

Oblivion komt in zowel Europa als de USA in de week van 20 maart uit op PC en Xbox360

Systeemeisen

Minimum System Requirements:
Windows XP
512MB System RAM
2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
128MB Direct3D compatible video card
and DirectX 9.0 compatible driver;
8x DVD-ROM drive
4.6 GB free hard disk space
DirectX 9.0c (included)
DirectX 8.1 compatible sound card
Keyboard, Mouse

Recommended System Requirements:
3 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
1 GB System RAM
ATI X800 series, Nvidia GeForce 6800 series, or higher video card

Vorige delen van dit topic:

Deel 1: [rml][ PC/Next-Gen Consoles] The Elder Scrolls IV: Oblivion[/rml]
Deel 2: [rml][ PC/X360] The Elder Scrolls IV: Oblivion deel 2[/rml]
Deel 3: [rml][ PC/X360] The Elder Scrolls IV: Oblivion deel 3[/rml]

Outro

Deel 4 alweer... Ik dacht dat we in deel 3 al wel het spel zouden kunnen spelen maar de interesse in Oblivion is ineens zo toegenomen dat we binnen 2 weken alweer aan de 1000 posts zaten in deel 3 :D.
Maa nu is het dan zover, in Amerika ligt Oblivion in de winkels en langzaam maar zeker komen de eerste screenshots en impressies binnen. Nog 1 of 2 dagen en dan zijn ook wij aan de beurt :p Eindelijk!

[ Voor 62% gewijzigd door GG85 op 21-03-2006 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog 2 nachtjes slapen :)
Heb ik net genoeg tijd om mijn computer opnieuw te installeren enzo :P

Al ga ik morgen alvast wat winkeltjes proberen :)
De meeste winkels zullen hem morgen einde van de middag wel binnen hebben, lijkt mij?

[ Voor 22% gewijzigd door anandus op 21-03-2006 15:54 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:30
Is [url=http://mms//a812.l1165445721.c11654.g.lm.akamaistream.net/D/812/11654/v0001/reflector:45721]deze stream[/] ook nog ergens te bekijken?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-04 22:29
De links naar de countdown filmpjes werken niet ... nouja ze werken wel, maar je krijgt dus dit te zien:
The download queue is full. Due to current high volume we recommend you try one of our mirror sites:
;) dus misschien ff aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26474

helaas staat is bij bol.com nog steeds in behandeling, maar we wachten het af.. met al die hektiek op internet, nu die al uit is, kijk ik denk ik maar ff niet meer op de verschillende fora ;)
Maar ik denk dat ik maar een lang weekendje vrij neem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 22:39

GG85

.......

Topicstarter
-Eraser- schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:57:
De links naar de countdown filmpjes werken niet ... nouja ze werken wel, maar je krijgt dus dit te zien:
[...]
;) dus misschien ff aanpassen?
Ach, kan je gelijk een goede mirror uitkiezen :), ik verwacht dat over een dag of 2 ze wel direct zullen werken, als mensen eenmaal aan het spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparidem
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-11-2024
Misschien aardig om aan de TS toe te voegen: metacritics.com geeft altijd een mooie samenvatting van alle reviews met een gemiddelde score.
http://www.metacritics.co.../pc/elderscrolls4oblivion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Of je het nu serieus bedoelt of niet, GoT is niet de plaats om dingen te verhandelen.

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 21-03-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165911

Niks 2 nachtjes wachten krijg m morgen!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Na verschillende shops gebeld te hebben, zeggen ze toch pas vrijdag wegens kans op boete. tenzij een andere shop ook eerder verkoopt.....(dan maar wel een boete??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:03:
Na verschillende shops gebeld te hebben, zeggen ze toch pas vrijdag wegens kans op boete. tenzij een andere shop ook eerder verkoopt.....(dan maar wel een boete??)
Het was toch een USA/EU launch?

Hoezo boete?

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ReCreator schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:07:
[...]

Het was toch een USA/EU launch?

Hoezo boete?
Dat zeggen de shops, als ze eerder verkopen dan de officiele europa release. Maar dat zeggen ze bij iedere game, en meestal is het toch wel eerder te krijgen. Ik snap dus ook niet helemaal meer hoe dat zit.
Ik hou het nu maar op vrijdag, en zorg er voor dat ik vrijdag avond niets anders te doen heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 10:50
Ik meen mij te herrinneren dat in het vorige topic een quote stond van iemand van Bethesda die zei dattie vanaf de 20ste wereldwijd verkocht mocht worden; dus die boete is onzin :)

ps: Waarom staat dat niet in de OP erbij?! Een nieuw topic zou toch gebruikt worden om het vorige samen te vatten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:10:

Ik hou het nu maar op vrijdag, en zorg er voor dat ik vrijdag avond niets anders te doen heb. :)
Ik heb het hele weekend al alles afgezegd; mooi niet dat deze jongen gaat stappen hoor (ja, wel stappen ja, door het grote oblivion-bos O+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:15
Aaaaaaaaah

Ik had de stream nog open staan en je hoort nu weer geluid alsof iemand speelt, maar er is geen beeld bij...

Zwaar hinderlijk :X

áls ze dan nog stiekem verder spelen, zet dan het beeld ook weer aan :(

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ooh, ik ga zwaar chagerijnig worden dit weekend als ie vrijdagavond niet op de mat ligt :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

Magic schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:18:
Ooh, ik ga zwaar chagerijnig worden dit weekend als ie vrijdagavond niet op de mat ligt :)
Dan kan je m nog beter zelf in de winkel halen als ie er dan nog niet is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vosss schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:13:
Ik meen mij te herrinneren dat in het vorige topic een quote stond van iemand van Bethesda die zei dattie vanaf de 20ste wereldwijd verkocht mocht worden; dus die boete is onzin :)

ps: Waarom staat dat niet in de OP erbij?! Een nieuw topic zou toch gebruikt worden om het vorige samen te vatten? :P
Kan iemand dit bevestigen? Dat betekend dus dat een dynabyte bijv. hier over liegt?? waarom?

Weet iemand een site waarop je heel duidelijk kan zien wat je kunt kiezen kwa rassen skills enz. Ik heb al zoiets op de officiele site gevonden, maar wil iets uitgebreiders (zoals het in de game zal zijn bijv. stap voor stap).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PPanic
  • Laatst online: 25-03 09:10
Help ik ga zondag mee naar het "efteling bos" ik kan natuurlijk ook een familiedag organiseren in het "Oblivion bos" :*)
Even kijken of ze dat kunnen waarderen :D

INVENTARIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104687

Anoniem: 26474 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:58:
helaas staat is bij bol.com nog steeds in behandeling, maar we wachten het af.. met al die hektiek op internet, nu die al uit is, kijk ik denk ik maar ff niet meer op de verschillende fora ;)
Maar ik denk dat ik maar een lang weekendje vrij neem ;)
bij mij staat tie al 3 weken op verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Ben dat wachten echt zat!!

Heeft iemand hem nou al??
Ik hoop echt dat die morgen binnenkomt bij de E-Plaza...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157893

Wel lachen die marathon op GameSpot. Heb nog wat uurtjes meegepakt op school, verveelde me ;)

Bestaat er trouwens een mogelijkheid om je aan te sluiten bij elke Guild, met 1 character? Vind het namelijk niks om allemaal verschillende aan te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:09

scorpie

Supra Addict

Misschien kan ik het spel toch nog spelen, maar het hangt af van de betekenis van de minimum requirements af... daar staat namelijk dat en 128mb videokaart vereist is. Maar eronder staat bij compatible chipsets, Geforce FX... maar ik heb dus een 128mb geforce 4 kaart.. gaat dat nou werken of niet? :?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-05-2023
vosss schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:13:

Heb ik inderdaad ook gehoord.
Zodra het binnen is mag het verkocht worden, maar dat zal wel per land verschillen met de daar geldende wetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-04 09:36
Scorperito schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:35:
Misschien kan ik het spel toch nog spelen, maar het hangt af van de betekenis van de minimum requirements af... daar staat namelijk dat en 128mb videokaart vereist is. Maar eronder staat bij compatible chipsets, Geforce FX... maar ik heb dus een 128mb geforce 4 kaart.. gaat dat nou werken of niet? :?
Ik denk het niet joh... de Geforce 4 serie is technologiesch veel te oud volgens mij...

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Legion schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:36:
[...]

Heb ik inderdaad ook gehoord.
Zodra het binnen is mag het verkocht worden, maar dat zal wel per land verschillen met de daar geldende wetten :(
Probleem is volgens mij dat hij stomweg nog niet binnen is hier bij shops.
Anders zouden ze waarschijnlijk al aan preorders weggedaan zijn of idd dat ze hire wel onder de toonbank moeten blijven liggen. Officeel european release is de 24ste...
Toch kloppen die countdown filmpjes ook voor geen ruk :)
Nu krijg je nog 1 day filmpje tog?
Maar hijz allang uit in USA??
En bij ons officeel vrijdag...zo whats up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

170074 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:01:
Of je het nu serieus bedoelt of niet, GoT is niet de plaats om dingen te verhandelen.
Het was idd een geintje, maar goed.

Overigens wacht ik liever een paar daagjes langer zodat ik hem binnen heb met bijvoorbeeld www.cd-wow.nl en dan slechts 44 Euro neerleg voor de Collector's Item.. dan 64 Euro te betalen en hem te halen bij de FRS, E-plaza of wherever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171278

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 13:35
er zijn genoeg winkels die er maling aan hebben en hem verkopen zodra ie binnen is (zoals waar ik hem ga halen)
Meeste winkels verwachten hem morgen binnen te krijgen.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101148

Nog een handige link om je systeem te testen voor Oblivion: http://www.srtest.com/referrer/srtest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 17:20

Ace

Happy Happy Joy Joy

Laryx schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:47:
er zijn genoeg winkels die er maling aan hebben en hem verkopen zodra ie binnen is (zoals waar ik hem ga halen)
Meeste winkels verwachten hem morgen binnen te krijgen.
Of de wat grotere ketens, Intertoys is er bijvoorbeeld een ster in om alles maar te verkopen wat ze die dag binnenkrijgen en zich niks aan te trekken van data. Was met WoW ook het geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 101148 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:51:
Nog een handige link om je systeem te testen voor Oblivion: http://www.srtest.com/referrer/srtest
Was al eerder langsgekomen, maar het is wel een handig iets om misschien in de TS te proppen? :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Ik heb de CE zelf bij bol.com besteld. Voor de mensen die willen weten wanneer ze het spel dan in huis hebben:
Het door u gereserveerde artikel uit uw bestelling *nr* zal op de datum van
release worden bezorgd op het door u opgegeven afleveradres
Dus vrijdag in huis. :Y)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:18
hej das een leuke link!!

thnx, ik ga niet alleen maar testen voor oblivion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samjung
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-04 18:34
Ligt het nou aan mij of staat Oblivion er niet bij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Die link is waardeloos mocht je een intel laptop hebben, aangezien de centrino's lager geklokt zijn dan hun performance uiteindelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een gestress voor al die gamers iedere keer maar weer, het zou beter zijn als er heel streng met launchdatums werd omgegaan. Iedere keer als er een goede game komt, is het een hele week stressen voor de arme gamers. En mensen die gewoon hele dagen werken, hebben de grootste pech.
Het leven van een gamer gaat niet altijd over HDR aangetaste rozen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Samjung schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:01:
Ligt het nou aan mij of staat Oblivion er niet bij 8)7
The Elder Scrolls IV.. ;)

Werkt overigens niet als je niet onder admin account werkt. Baggerding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samjung
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-04 18:34
ow hehe..

even niet goed gekeken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Anoniem: 157893 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:35:
Wel lachen die marathon op GameSpot. Heb nog wat uurtjes meegepakt op school, verveelde me ;)

Bestaat er trouwens een mogelijkheid om je aan te sluiten bij elke Guild, met 1 character? Vind het namelijk niks om allemaal verschillende aan te maken...
Lijkt me niet, er zijn ongetwijfeld tegenstrijdige gildes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

de GF4 mist toch pixel shaders oid? En de GF4 staat ook niet bij de compatible kaarten dus je kan het wel vergeten (net als dat je geen Battlefield 2 kan spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69786

170074 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:10:
[...]

Lijkt me niet, er zijn ongetwijfeld tegenstrijdige gildes.
Het kon met Morrowind ook. Alleen van de Great Houses kon je er maar eentje kiezen. Maar van fighters guild, mages guild etc. kon je gewoon allemaal hoogste baas worden.

Net als iedereen hier kan ook ik niet wachten het spel te spelen. Eén van de eerste dingen die ik probeer te doen is voor mezelf weer een huisje te bouwen (iets wat ik ook met Morrowind heb gedaan) met heel veel tafels, kasten, kisten, etc. waar ik dan weer mooi alle gevonden items kan tentoonstellen en bewonderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Anoniem: 69786 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:43:
[...]

Het kon met Morrowind ook. Alleen van de Great Houses kon je er maar eentje kiezen. Maar van fighters guild, mages guild etc. kon je gewoon allemaal hoogste baas worden.

Net als iedereen hier kan ook ik niet wachten het spel te spelen. Eén van de eerste dingen die ik probeer te doen is voor mezelf weer een huisje te bouwen (iets wat ik ook met Morrowind heb gedaan) met heel veel tafels, kasten, kisten, etc. waar ik dan weer mooi alle gevonden items kan tentoonstellen en bewonderen. :)
Dan moest je het wel taktisch doen want ik kon me herinneren dat als je het een bepaalde volgorde deed dan kon het ook mislukken. (Met de Morag Tong moest je bijvoorbeeld iemand vermoorden die je ook nodig had met een andere guild en dergelijke...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Anoniem: 154012 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:33:
[...]

de GF4 mist toch pixel shaders oid? En de GF4 staat ook niet bij de compatible kaarten dus je kan het wel vergeten (net als dat je geen Battlefield 2 kan spelen)
dan ga ik echt huilen... de test vind mijn videokaart goed behalve de shaders. Hoop niet dat het hetzelfde is als bij BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127568

Anoniem: 33272 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:53:
[...]

dan ga ik echt huilen... de test vind mijn videokaart goed behalve de shaders. Hoop niet dat het hetzelfde is als bij BF2.
Het is hetzelfde verhaal.
Je kunt niet spelen met die kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Anoniem: 101148 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:51:
"Congratulations, your system will Rock this product! Wish we had a system that hot you lucky dog."

yay!! :*) en toch is deze configuratie al (bijna) een jaartje oud.
AMD 4000+, Geforce 6800GT, 2GB memory

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:28
170074 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:42:
[...]

Het was idd een geintje, maar goed.

Overigens wacht ik liever een paar daagjes langer zodat ik hem binnen heb met bijvoorbeeld www.cd-wow.nl en dan slechts 44 Euro neerleg voor de Collector's Item.. dan 64 Euro te betalen en hem te halen bij de FRS, E-plaza of wherever.
dat je in retail winkels de CE nooit voor een prijs als 44 euro kunt krijgen klopt maar 64 is een beetje overdreven.
heb vandag het dixons reclame bladje gekregen en daar stond Oblivion in en de CE kost bij Dixons 54 euro.
nog steeds duurder dan bij de goede webshops maar toch.
denk dat sommige retailers de CE misschien voor 49 euro hebben.

of maybe maakt de mediamarkt dezelfde fout als een tijd geleden met UT2k4 waar de CE met headset evne duur was als de normale versie zonder.
en die headset koste los al 29 euro :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Bah las net op gamer.nl bij de 1 day to go filmpje dat Oblivion alweer gelekt is...ik haat dat zo erg heh...Ik bedoel koop dat fucking spel gewoon als je hem zo graag wilt spelen.
Verziekt weer zoveel..

Als het goed is heb ik hem morgen!! :D Cant wait..
En origineel gekocht! :P

[ Voor 5% gewijzigd door MrCaleb op 21-03-2006 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-04 12:46

delorean7

Let's take the Aston toni

MrCaleb schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 18:13:
Bah las net op gamer.nl bij de 1 day to go filmpje dat Oblivion alweer gelekt is...ik haat dat zo erg heh...Ik bedoel koop dat fucking spel gewoon als je hem zo graag wilt spelen.
Verziekt weer zoveel..

Als je mij een retailer aanwijst waar ik hem nu kan halen dan was ik het met je eens.

Ik koop veel spellen, zeker als ze zo groot zijn als Oblivion. Maar ik vind het gewoon niet meer van deze tijd dat ik tot fokking vrijdag moet gaan wachten tot ik hem in een winkel kan gaan halen.

Ik zou zelfs een legale download betalen als daar de mogelijkheid toe was.

Daarbij hoef je niet zo hard te balen hoor, alle illegale shit doet het vooralsnog niet ;)

[ Voor 6% gewijzigd door delorean7 op 21-03-2006 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDooieVent
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-04 13:31
Voor technische vragen kun je in Spielerij - Problemen & Vragen. Daarnaast kun je eerst nog even de standaard stappen doorlopen (drivers, logs bekijken etc.).

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 21-03-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MrCaleb schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 18:13:
Verziekt weer zoveel..

1 day to go heeft allang op www.theelderscrolls.com gestaan, dus waar dat op slaat, geen idee.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-04 07:37

krouwen

Hardware Enthusiast

Tweakers Elder Scrolls Oblivion Teamspeak Server:

82.192.85.31:8787
pass = lethal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
DeDooieVent schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 18:34:
Ik weet het niet, maar ik liep hier vandaag de in rotterdam die games zaak in naast de V&D in de koopgoot en ik heb hem gekocht.

maar hij draait niet bij mij :(

De filmpjes lopen blokkerig en als het spel start heb ik heel even beeld

:(

heb de nieuwste drivers geinstaleerd voor mijn

AMD athlon XP 3.0 ghz
1 gb noname 400@333mhz ddr geheugen
geforce 6800LE 16/6 stock speed
msi moederboard ultra2 kt333 aru (?)

ik heb dus de recomended system zeg maar dacht ik

het beeld valt gewoon op zwart dus, niet naar de desktop
HUH??? Bij welke zaak dan?

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Je kunt Oblivion al vandaag downloaden en spelen, LEGAAL.

http://www.direct2drive.c...lls-IV:-Oblivion-Download

($50)

En een paar (mini-)reviews van ppl die 'm al hebben:

http://www.elderscrolls.c...ndex.php?showtopic=273846
http://www.elderscrolls.c...ndex.php?showtopic=273595

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 21-03-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

Fiddle schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 18:38:
[...]

HUH??? Bij welke zaak dan?
futurezone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDooieVent
ja bij future zone

ik ging er ook vanuit datie gewoon verkrijgbaar was

[edit]
ik denk dat er een of twee pipelines op mijn LE toch niet helemaal 100% zijn want uitschakelen zorgt er inieder geval voor dat ik geen beelverlies heb dus, hij draait, en op zich niet slecht

mijn vriendin gaat hem nu spelen denk ik

[ Voor 64% gewijzigd door DeDooieVent op 21-03-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesseh
  • Laatst online: 26-05-2024
FnF schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 18:34:
[...]

1 day to go heeft allang op www.theelderscrolls.com gestaan, dus waar dat op slaat, geen idee.
Ik denk dat hij het heeft over het downloaden van Oblivion zelf, wat dus illegaal is. Is het trouwens bekend of de Construction Set het doet zonder het spel zelf?

Trouwens heb ik GCshop net nog maar een keer gemaild over wanneer het spel komt, ik wil 'm gewoon zo graag ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
FnF schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 18:34:
[...]

Ik bedoelde niet dat dat FILMPJE gelekt is....maar Oblivion zelf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Jesseh schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:15:
[...]

Ik denk dat hij het heeft over het downloaden van Oblivion zelf, wat dus illegaal is.
Lol je was me iets voor :)
Moest beter lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156412

Hoe lang zullen ze erover doen om een goede review te schrijven?? Ik denk dat je het spel minstens 30 uur gespeeld moet hebben hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Anoniem: 156412 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:29:
Hoe lang zullen ze erover doen om een goede review te schrijven?? Ik denk dat je het spel minstens 30 uur gespeeld moet hebben hiervoor
hahaha :) Zalig toch als je dat mag doen ;)

Hey Sven..ga jij ff 30 uur TES4 spelen en een reviewtje schrijven :P
Kan me maar 1 reactie voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDooieVent
De besturing valt erg tegen, je kan niet lopen met de rechter muisknop, iets wat ik altijd doe

de graphics heb ik tot nu toe alleen binnen gezien, want mijn vriendin komt niet verder... :P ze is helemaal geiriteerd van de besturing ;)

ik ben er tot nu toe niet ondersteboven van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Ik neem aan dat lopen gewoon met de wsad toetsen gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 14-04 10:25
Lopen met de rechtermuisknop???

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDooieVent
:)

ja lopen gaat idd via wsad, en ja ik loop meestal met de rechter muisknop.....maar ik kom nog uit de tijd van quake 1, deze spelletjes ren ik meestal een keer in god mode door.....om te kijken, ik neem nooit de tijd

mijn vriendin speelt het wel vaak en die loopt ook met haar rechter muisknop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
DeDooieVent schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:32:
De besturing valt erg tegen, je kan niet lopen met de rechter muisknop, iets wat ik altijd doe

de graphics heb ik tot nu toe alleen binnen gezien, want mijn vriendin komt niet verder... :P ze is helemaal geiriteerd van de besturing ;)

ik ben er tot nu toe niet ondersteboven van
Tis geen grap dat ze hem vanaf verkopen in die zaak? Anders ga ik hem morgen daar halen namelijk.
(zit in utrecht op school en ik heb 3,5 tussenuur, moet lukken :))

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156412

Ja lekker zo'n lange review idd :) . Oblivion is ook geen point n click RPG zoals diablo whatever. Het voelt aan als een first person shooter zoals verwacht.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Anoniem: 156412 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:41:
Ja lekker zo'n lange review idd :) . Oblivion is ook geen point n click RPG zoals diablo whatever. Het voelt aan als een first person shooter zoals verwacht.... O-)
neem gelijk de collecters edition, heb je nog wat te bekijken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDooieVent
nee het is echt geen grap, ik liep gewoon die winkel in in de veronderstelling dat ie uit was, en hij stond er dus ik kocht hem.

ik wilde hem starten en toen had ik problemen dus ik denk ik lees even op tweakers of meer mensen dat hebben en dan lees ik dat niemand hem heeft. Ik heb mijn wachtwoord speciaal op moeten zoeken voor mijn eerste reply hier omdat ik bijna nooit post hier

er stond er nog 1 in ieder geval en ik heb hem om 16:30 ofzo gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Fiddle schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:40:
[...]

Tis geen grap dat ze hem vanaf verkopen in die zaak? Anders ga ik hem morgen daar halen namelijk.
(zit in utrecht op school en ik heb 3,5 tussenuur, moet lukken :))
ik zou sowieso eerst bellen en als ze hem hebben 1tje aan de kant laten leggen; stel je voor je verkloot gewoon 3 uur en ze hebben hem niet (meer) :+

IK ga er nog altijd stiekem vanuit dat ik morgen een belletje krijg dattie binnen is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

DeDooieVent schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:44:
nee het is echt geen grap, ik liep gewoon die winkel in in de veronderstelling dat ie uit was, en hij stond er dus ik kocht hem.

ik wilde hem starten en toen had ik problemen dus ik denk ik lees even op tweakers of meer mensen dat hebben en dan lees ik dat niemand hem heeft. Ik heb mijn wachtwoord speciaal op moeten zoeken voor mijn eerste reply hier omdat ik bijna nooit post hier

er stond er nog 1 in ieder geval en ik heb hem om 16:30 ofzo gekocht
Kun je misschien wat foto's maken, we zijn erg benieuwd hier hoe het eruit ziet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDooieVent
dat wil ik wel doen maar dan wil ik ze naar je emailen want ik heb geen upload space

edit

ik heb een foto van de schijf, de kaart, het boekje en het doosje inclusief mijn rode kater die net langs liep

wie wil die foto uploaden voor mij?

email at:

antichrist.superstar at gmail punt com

[ Voor 57% gewijzigd door DeDooieVent op 21-03-2006 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Is goed, dan kan ik ze wel voor je uploaden. Maar er zijn ook wel speciale sites waar je foto's kunt uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Post die foto's!! pleaaase PLEAASE :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

DeDooieVent schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:48:
dat wil ik wel doen maar dan wil ik ze naar je emailen want ik heb geen upload space
:>

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDooieVent
Afbeeldingslocatie: http://img357.imageshack.us/img357/4403/12gj3.jpg

kijk nou, en niemand beginnen over de maat van mijn katje... :( hij heeft zware botten

[ Voor 43% gewijzigd door DeDooieVent op 21-03-2006 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
DeDooieVent schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 20:00:
[afbeelding]

kijk nou, en niemand beginnen over de maat van mijn katje... :( hij heeft zware botten
Aaaaaaaaaah, wat lievvvvvvvvvv........ O+ Zit die in de collectors Edition? Dan krijg je wel waar voor je geld zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
[afbeelding]

YOU ROCK!! and so does your Magic Oblivion Cat!.

Haha vette shit man :P je weet niet wat je op je vloer hebt liggen daar voor sommige..
Maar kickass man :D
Vette Shizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 19:18
Die kat vliegt even mee in het dvd doosje. Gratis en voor niets.

Heerlijk, politie die je aanklaagt voor dierensmokkel :9

nja igg. Ik ga ook winkels hoppen morgen en vrijdag. zit in Se week dus tijd zat om ff te bekijken! Als ik hem ergens zie zal ik de winkel posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-04 16:35

Abu

Abu!

[afbeelding]

Die kat, dat is Garfield toch? ;)

Insanus sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDooieVent
de oude godmode code werkt gewoon

edit:
tot nu toe is mijn vriendin niet naar buiten geweest zeg maar, maar binnen loopt het soepel

ik speel hier dus wel op 1024*768 ik wil hem gaan spelen op mijn 26 inch lcd maar ik wilde hem eerst even testen op normale instellingen

[ Voor 76% gewijzigd door DeDooieVent op 21-03-2006 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDooieVent
Abu schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 20:06:
[...]

Die kat, dat is Garfield toch? ;)
:) wehehe nee Jodokus hij paste in 1 hand toen ik hem zo noemde, maar of zijn naam nu zijn karakter heeft gevormd of andersom.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159209

post wat screens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-04 12:46

delorean7

Let's take the Aston toni

Errr nee dus, ik heb me geregistreerd daar en kan dus niet kopen omdat ik niet in de States woon.

Kortom de enige manier om aan deze game te worden is illegaal atm, zowel illegaal verkocht door winkels die zich niet aan de regels houden of dus downloaden.

Is er een andere online winkel die spellen betaald ter download aanbiedt? Ik heb ze niet gevonden in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
delorean7 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 20:17:
[...]

Errr nee dus, ik heb me geregistreerd daar en kan dus niet kopen omdat ik niet in de States woon.

Kortom de enige manier om aan deze game te worden is illegaal atm, zowel illegaal verkocht door winkels die zich niet aan de regels houden of dus downloaden.

Is er een andere online winkel die spellen betaald ter download aanbiedt? Ik heb ze niet gevonden in elk geval.
Het bleek btw wel (wat ik eerder las hier) dat Bethsoft een afspraak had dat winkeliers het spel mochten verkochten zo snel die binnen was.
Dus die release dates zijn waarschijnlijk een Max tijd dat die in de winkel zal liggen ofzo.
Ben er beetje door in de war geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDooieVent
ja dat wil ik wel, maar mijn vriendin zit het nu te spelen, en screens maken durf ik nu niet te vragen, het puntje van haar tong komt uit haar mond, en ik heb geen screen prg draaien dus om nu prt screen en paint paste te doen, als ze straks een keer buiten komt zal ik het even doen

binnen is qua belichting wel mooi maar niet revolutionair t.o.v. the elder scrolls vind ik, ik ben heel benieuwd naar 'buiten'

Afbeeldingslocatie: http://img451.imageshack.us/img451/1993/22yq.jpg

ik heb een foto, is dat ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Krijg net een mailtje van GC shop :(

Ze hebben niet genoeg CE, dus of normaal en geld terug, of geld helemaal terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-04 22:29
DeDooieVent schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 20:23:
ja dat wil ik wel, maar mijn vriendin zit het nu te spelen, en screens maken durf ik nu niet te vragen, het puntje van haar tong komt uit haar mond, en ik heb geen screen prg draaien dus om nu prt screen en paint paste te doen, als ze straks een keer buiten komt zal ik het even doen

binnen is qua belichting wel mooi maar niet revolutionair t.o.v. the elder scrolls vind ik, ik ben heel benieuwd naar 'buiten'

[afbeelding]

hebbe hebbe :9~ ... mijn ce komt waarschijnlijk vrijdag pas :/
tuurlijk is een foto goed :P maar is een screenshot niet makkelijker?

edit:
@Muthas:
ow das balen :| hoop dat play.com er nog genoeg heeft ...

[ Voor 6% gewijzigd door -Eraser- op 21-03-2006 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb

[afbeelding]

haha bruut man :D zit helemaal mee te lezen...ben jaloers op je vriendin!
Weet zeker dat mij vriendin ook gelijk wil...zit ook al dagen aan me kop te zeiken over dat spel...gotta love it :)

Wel vet weer, ben ook erg benieuwd naar buiten (maarja moet zelf ook binnen nog spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-04 07:37

krouwen

Hardware Enthusiast

Die gozer is al gewoon aan het spelen, en zijn vriendin ook. De echte "tweakers" zitten nog allemaal zonder :r . Het gaat toch wel achteruit met deze wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Muthas schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 20:27:

Ze hebben niet genoeg CE, dus of normaal en geld terug, of geld helemaal terug...
Zwaar balen!! :(

Wou je echt specifiek de CE?
Of kun je ook genoegen nemen met gewone versie?
hmmz..that sucks ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaXaN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09-2023
Is de kaart die erbij zit even gedetailleerd als die van Morrowind? Die was eigenlijk enorm gedetailleerd als je hem eens goed bekeek. Als ik de paar geposte foto's van de map van TES4 zie, lijkt die eigenlijk vrij egaal te zijn.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Nou ja, ten opzichte van arena en daggerfall is het al gauw revolutionair. Ik denk dat je morrowind bedoelt in plaats the elder scrolls in het algemeen. Ik neem aan dat normal/bump mapping wel wat toevoegt aan de belichting van materialen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDooieVent
nu ik mij herinner, in futere zone stonden 2 doosje uitgestald, geen CE

maar hij haalde hem geseald van achter, dus ik weet uiteindelijk niet hoeveel hij er heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 13-04 10:11
Muthas schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 20:27:

Ik heb nog niks gehad, maar ik heb hem ook wel erg vroeg besteld. Wanneer heb jij hem besteld?

@krouwen: idd, preorders heb je ook geen fuck meer aan deze dagen (op mmo's na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[afbeelding]

Zo "stevig" is ie toch niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDooieVent
jvo schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 20:31:
[...]

Nou ja, ten opzichte van arena en daggerfall is het al gauw revolutionair. Ik denk dat je morrowind bedoelt in plaats the elder scrolls in het algemeen. Ik neem aan dat normal/bump mapping wel wat toevoegt aan de belichting van materialen.
:D jajaja ik weet het ik wilde ook eigenlijk niet posten in een kenner forum als deze, ik weet nooit of die serie nu morrowind heette en de aflevering the elder scrolls of andersom,,ik ben van het type in god mode zo'n spel door rennen en af en toe "oh"en "ah" roepen... wehehe :| tja...

maar het is wel mooi echt...maar ik ren ook doom3 door enzo...dus ik raak denk ik verwend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120141

wtf is er leuk aan om spelle in god mode doorheen te renne :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

DeepSeven schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 20:34:
[...]

Ik heb nog niks gehad, maar ik heb hem ook wel erg vroeg besteld. Wanneer heb jij hem besteld?

@krouwen: idd, preorders heb je ook geen fuck meer aan deze dagen (op mmo's na).
Mwah, 28 februari. Niet echt vroeg dus. Omgezet naar normale |:( Naja, die speciale guide komt wel op het internet in een pdfje, dan dl ik hem wel, daarom wou ik hem eigenlijk alleen.
MrCaleb schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 20:29:
[...]

Zwaar balen!! :(

Wou je echt specifiek de CE?
Of kun je ook genoegen nemen met gewone versie?
hmmz..that sucks ass
Genoegen nemen met normalen dan maar. Heb hem iig vrijdag staat in dat mailtje.

Iedereen op GoT leeft met me mee _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door Muthas op 21-03-2006 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 120141 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 20:37:
wtf is er leuk aan om spelle in god mode doorheen te renne :? :? :?
Voor de images.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Warez hoort, net als op de rest van GoT, hier niet thuis. Alle posts over het downloaden en vinden van of andere informatie over een warez release geven je -100 op alle stats (en mogelijk iets in je mailbox). Ook enkel posten over jouw systeem en hoe Oblivion erop zal draaien is niet boeiend en dergelijke posts zullen gedelete worden.