Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167788

ik denk dat jullie je allemaal veels te druk maken erover.(systeem specs)
eerst zien en dan pas upgrade.

er zijn zelfs mensen die een graka gaan kopen van 600-700 euro alleen om het een beetje goed en mooi te kunne laten lopen.
kan je naar mijn mening beter een xbox 360 halen + de game
dan hou je nog wat geld over.
en kan je lekker op je bank bed of waar dan ook spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Anoniem: 167788 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 08:12:
ik denk dat jullie je allemaal veels te druk maken erover.(systeem specs)
eerst zien en dan pas upgrade.

er zijn zelfs mensen die een graka gaan kopen van 600-700 euro alleen om het een beetje goed en mooi te kunne laten lopen.
kan je naar mijn mening beter een xbox 360 halen + de game
dan hou je nog wat geld over.
en kan je lekker op je bank bed of waar dan ook spelen.
Graka :D
Maar ik snap die mensen heel goed hoor. Er zijn mensen die morrowind 1500+ uur hebben gespeeld. Dankzij de usermade mods op de pc zal oblivion voor veel gamers ook wel weer een lange tijd gespeeld worden. Waarom niet een eenmalige dure investering voor iets dat je misschien (of waarschijnlijk) wel meer als een jaar speelt. En xbox vs pc is puur smaak en pro's tegen de con's afwegen.

edit: en die pic is idd fake. Heb er al 3 verschillende gezien.

[ Voor 5% gewijzigd door DeepSeven op 12-03-2006 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-05 17:32
must...have...Oblivion...

Ik denk dat ik bij dit spel voor het eerst nadeel ga ondervinden bij m'n 22'' scherm :{. Als het zo mooi kan, dan gaat alles beneden de 1600x1200 opvallen ben ik bang. Gelukkig is Oblivion een spel waar je niet perse 60fps wil hebben zoals q4 ofzo, 25 is ook al prima, zelfs met een enkele drop hier en daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-05 20:04

MethodP

baanaan

ja q4 met 25fps speelt echt niet :p minimaal 50 heb je daar voor nodig
maar toch houd ik van vloeiend beeld en mindere graphics, maar het is gewoon ff wennen met 30 fps bijv.
vroeger speelde ik altijd met een fps van max 30 omdat ik altijd alles op zen hoogst had staan met me 400 mhz pc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57485

Nutteloos

[ Voor 132% gewijzigd door Fuelke op 12-03-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:27

Infinchible

Woef!

Aan de ene kant heb ik echt zoiets van ik wil hem wel zo snel mogelijk spelen. Maar aan de andere kant is het juist leuk om die spanning te hebben als straks mijn gepre-orderde Oblivion in een keer op de mat ligt, en dan meteen naar mijn computer sprinten, om daar onder het installeren het boekje en map door te lezen :*) En dan maar gamen! Dan moet ik ook meteen maar even hopen dat de Geforce 7800 GS over een maandje al wat in prijs is gedaald, misschien dat ik dan mijn 9800 Pro nog wel ga vervangen voor dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-05 21:00
Ik vind sowiezo orginele spellen kopen veel leuker, voor de verzameling en uiteraard om het boekje :P heerlijk om die door te lezen tijdens de installatie :) Kan echt niet w8en tot oblivion. Ik heb nog nooit de voorgaande delen gespeeld, maar ja, voor alles is een eerste keer :P 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Lekker nuttig :?

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 12-03-2006 15:17 ]

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-05 16:23
Geen warez requests

[ Voor 90% gewijzigd door Fuelke op 12-03-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:42
dit topic gaat echt naar de klote zo, zometeen zit er weer een slotje op voor de release date, dus als we even ophouden over eventuele leaks.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Info: New ATi hardware, DOES support HDR+AA, which nVidia hardware cant, BUT anyway:

"On PC, HDR and AA are not supported simultaneously at all, on any video chipset, because of the way we do HDR.
If you absolutely need antialiasing (and the HDR effect looks great without it, frankly), you can switch to the bloom effect."

"I don't think "any chipset" was ambiguous. It's not supported, sorry. It's true there are ways you can make HDR+AA work on ATI X1K cards, but it would have required substantial changes, and you want the game this year, right?

http://www.elderscrolls.c...p?showtopic=255119&st=100

So, ATi implementation on HDR+AA wont be used on one of the main games of this year.

[ Voor 68% gewijzigd door Fuelke op 12-03-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

De start attributen van de characters...! (of was dit al geposted?)

http://www.databecker.de/...ocs/b_cover/441827_bc.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Oblivion is het kopen waard. Blijf je het hele jaar zoet mee. :>

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:45

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Hebben mensen de OST al gehoord? Klinkt best goed moet ik zeggen, zit weer een lekker middeleeuws smaakje aan :) Het klinkt nu ook meer als iets dat door een orkest gespeeld is. In Morrowind klonk het toch wel redelijk elektronisch imho.

[ Voor 36% gewijzigd door Gizz op 12-03-2006 13:06 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-05 12:28

Rexomnium

Vincam aut moriar

Zal ik het dan maar doen, stoere jongen?
http://www.fxproductions.dk/OBLIVION.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Crash op 12-03-2006 15:17 ]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-05 11:39

krouwen

Hardware Enthusiast

(jarig!)
BlowFish schreef op zondag 12 maart 2006 @ 12:37:
[...]

Info: New ATi hardware, DOES support HDR+AA, which nVidia hardware cant, BUT anyway:

"On PC, HDR and AA are not supported simultaneously at all, on any video chipset, because of the way we do HDR.
If you absolutely need antialiasing (and the HDR effect looks great without it, frankly), you can switch to the bloom effect."

"I don't think "any chipset" was ambiguous. It's not supported, sorry. It's true there are ways you can make HDR+AA work on ATI X1K cards, but it would have required substantial changes, and you want the game this year, right?

So, ATi implementation on HDR+AA wont be used on one of the main games of this year.
Waarom is dat eigenlijk zo moeilijk, HDR en AA tegelijk. Is het zo lastig om beide technieken zo te laten werken dat er een goed beeld is. Waar het eigenlijk op neerkomt is dus dat we moeten kiezen tussen AA of HDR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

De titelsong riekt wel erg naar Morrowind moet ik zeggen (maar dat was dan ook een van de beste titlesongs die ik ooit heb gehoord).

Op bol.com is de Oblivion CE voor € 49,99 te reserveren... zelfde prijs als de gewone editie. Dat klopt toch niet?

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Oew, wat raakt iedereen geirriteerd hier... Kalmeer mensen...
Rexomnium schreef op zondag 12 maart 2006 @ 13:07:
[...]

[afbeelding]
Doe niet zo bijdehandjes, ga eerst eens een normale post maken in dit topic voordat je je scheur opentrekt. Hij was gewoon verkeerd gelinkt in mijn post...

En nu met mijn nuchtere hoofd zie ik ook wel dat hij nep is. ;)

Anyways, ik ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien met bloom enzo. Want ik vind het namelijk niet altijd mooi. Maar dat is ook vaak omdat het soms erg overdone is, zoals in NFSMW.

Dat grafiekje met die Performance zou heel goed kunnen kloppen, het lijken mij realistische FPS voor die settings. Maar het kan natuurlijk heel makkelijk fake zijn.

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
  • Laatst online: 14:55
Rexomnium schreef op zondag 12 maart 2006 @ 13:07:
[...]

[afbeelding]
Ikzou het ook heel stoer van je vinden als je je afbeelding verkleint :P

leuk voor je

[ Voor 18% gewijzigd door Fuelke op 12-03-2006 14:24 ]

http://axrotterdam.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:25

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ben erg in de verleiding gekomen om Oblivion aan te schaffen, en gezien het feit dat ik nogal fan ben van 'mooie' versies wordt het dan een CE.
Maar aan de andere kant ben ik Nederlander genoeg om hem zo goedkoop mogelijk aan te willen schaffen :P

Na een omzwerving kom ik dan bij Play.com voor een prijs van £29.99 dus omgerekend onder de € 45,- incl. verzenden.
Iemand nog een plek gevonden waar de prijs nog minder is :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Play.com is meestal de goedkoopste :). Maar goed, ik ga niet riskeren dat ik hem een dag of zelfs een weekend later krijg ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-05 12:36

Distortion

Bottle to Throttle

Bij cd-wow is de gewone versie te koop voor €36.99 incl verzendkosten.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122319

Vraagje is de ambiance een beetje te vergelijken met world of warcraft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

(jarig!)
krouwen schreef op zondag 12 maart 2006 @ 13:20:
Waarom is dat eigenlijk zo moeilijk, HDR en AA tegelijk. Is het zo lastig om beide technieken zo te laten werken dat er een goed beeld is. Waar het eigenlijk op neerkomt is dus dat we moeten kiezen tussen AA of HDR?
Weet niemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26474

Ik zat me hetzelfde af te vragen, maar vervolgens vroeg ik me af of ik wel 1 van de twee aan kan zetten ;) Ik denk dat we gewoon moeten wachten tot het spel uit is, en dan allemaal zien wat er van de geruchten waar is..
OT
(Sterkte Fuelke..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:54

Fuelke

Forza Ferrari

En nu is het wel genoeg geweest met praatjes over de warez release, jullie weten dat de policy het niet toelaat!

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-05 22:03

jpiwf

licenced pepernootaddict

Bozozo schreef op zondag 12 maart 2006 @ 13:26:
De titelsong riekt wel erg naar Morrowind moet ik zeggen (maar dat was dan ook een van de beste titlesongs die ik ooit heb gehoord).

Op bol.com is de Oblivion CE voor € 49,99 te reserveren... zelfde prijs als de gewone editie. Dat klopt toch niet?
bij de dynabyte is de CE ook 49.95 voor de pre order, en de gewone 43.nogwat. daarna wordt het 59.95 voor de CE en 49.95 voor de gewone.

en de box zal weer lijken op die van morrowind, dus van karton dat in meerdere delen uitklapbaar is, 2 cd plekken, en 2 flaps voor de boekjes etc (dat is de CE, de gewone is maar 2 flaps, 1 cd en 1 voor het boekje)

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:30
BlowFish schreef op zondag 12 maart 2006 @ 12:37:
dit topic gaat echt naar de klote zo, zometeen zit er weer een slotje op voor de release date, dus als we even ophouden over eventuele leaks.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Weet iemand of ditzelfde verhaal opgaat voor de 360 versie?
Ik ben erg benieuwd of die het wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 14:47
The Elder Scrolls V al in de maak

In een interview met Xbox365.com heeft een woordvoerder van ontwikkelaar Bethesda gezegd dat er momenteel al gewerkt wordt aan The Elder Scrolls V. Bethesda heeft namelijk drie verschillende teams in dienst die allemaal met hun eigen project bezig zijn. Eén team legt de laatste hand aan The Elder Scrolls IV: Oblivion, het tweede team werkt aan FallOut 3 en het laatste team werkt dus aan een nieuwe Elder Scrolls-game. Er zijn verder nog geen details over het spel bekend en op welk platform de game zal verschijnen weet ook nog niemand.
Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=9580

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:'(
Daar gaat m'n sociale leven :P

Even een soort spoiler-request:
Weet iemand wat er voorbij de poort naar Oblivion is? Moet ik dan denken aan een soort andere wereld(en) á la Ultima Underworld 2 (_o_)? :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Mutatie schreef op zondag 12 maart 2006 @ 14:41:
[...]

Weet iemand of ditzelfde verhaal opgaat voor de 360 versie?
Ik ben erg benieuwd of die het wel kan.
Nee, de 360 kan wel HDR+AA tonen, wegens de speciale manier waarop de 360 zijn AA berekend.
(helaas voor de PC gebruikers :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82384

IceStorm schreef op zondag 12 maart 2006 @ 14:00:
[...] Na een omzwerving kom ik dan bij Play.com voor een prijs van £29.99 dus omgerekend onder de € 45,- incl. verzenden.
Iemand nog een plek gevonden waar de prijs nog minder is :P?
Als je de prijs in euro's weergeeft is ie 47,99, maar het was toch de goedkoopste die ik kon vinden en heb m daar ook maar besteld. Wel zo handig dat thuisbezorgen, en ik ga toch pas na de release een nieuwe videokaart kopen (moet, want heb nu een Ti-4200 :'( ) want ik wil eerst afwachten wat ik het beste kan aanschaffen - dus heb wel een paar daagjes om op de post te wachten.

(edit: xe.com/ucc zegt 29.99 GBP = 43.5443 EUR; had ik m misschien toch in GBP moeten bestellen als dat kan buiten Engeland)

Enne... Voorbij die poort naar Oblivion is... Oblivion... Misschien zie je wel een ventje achter een PC een of ander RPG spel zitten spelen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 82384 op 12-03-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 21:04
anandus schreef op zondag 12 maart 2006 @ 15:30:
[...]

Weet iemand wat er voorbij de poort naar Oblivion is? Moet ik dan denken aan een soort andere wereld(en) á la Ultima Underworld 2 (_o_)? :)
Ja, kheb daarvan iets in een review gelezen.

spoiler:
Denk bij de "Planes of Oblivion" aan act IV van Diablo 2, kheb nog een grotere spoiler, maar die wil je niet weten, ik wil em zelf ook niet meer weten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
nog even de munt die je bij de CE krijgt:
Afbeeldingslocatie: http://www.elderscrolls.com/images/codex/oblivboxes/obliv_septimcoin.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
WOW, die coins zijn nice.... hij oogt ook echt oud...
anandus schreef op zondag 12 maart 2006 @ 15:30:
[...]

Dat weet nog niemand. Bethesda heeft bewust dat soort dinhgen niet vrijgegeven om zo vele dingen nieuw te houd voor als je het zelf gaat spelen. En daar ben ik blij om. Want zoals 1 van de devs al zei;

When you, for example, enter a new area or find some special dungeon we don't want people to say; wow, this is exacly like bethesda tolled it would be. We want peple to discover things for theirselves.

Iets in die geest iig, en dat is goed. Morrowind had namelijk voor de release al geen geheimen meer.

[ Voor 29% gewijzigd door Fiddle op 12-03-2006 15:40 ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136863

TdV schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 17:51:
Kan niet wachten op deze heerlijke game...ik ga ltrouwens ekker op de bank zitten gamen; ik denk dat de xbox360 het mooier/soepeler maakt dan mijn x850pro/amd64.3000+ combinatie. Daarbij is bankhangen relaxter dan een burostoel 8)
Jij doet dan toch iets niet goed, zet je PC op je TV aan en draadloos toetsenbord en muis.. relaxed..
Fiddle schreef op zondag 12 maart 2006 @ 15:40:

[...]

Dat weet nog niemand. Bethesda heeft bewust dat soort dinhgen niet vrijgegeven om zo vele dingen nieuw te houd voor als je het zelf gaat spelen. En daar ben ik blij om. Want zoals 1 van de devs al zei;

When you, for example, enter a new area or find some special dungeon we don't want people to say; wow, this is exacly like bethesda tolled it would be. We want peple to discover things for theirselves.

Iets in die geest iig, en dat is goed. Morrowind had namelijk voor de release al geen geheimen meer.
Toch vond ik dat je genoeg leuke zelf ontdekte dingen kon vinden hoor ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 136863 op 12-03-2006 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental

[...]

Flauwekul.
In de OXM review hadden de reviewers geen limitaties, die mochten overal in, dus ook door de poort van Oblivion. Stond zelfs een screenshot bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

True.
Maar het zou een teleurstelling zijn om erachter te komen dat de Planes of Oblivion een synoniem zou zijn voor de Planes of Teletubbieland :+

Maar je hebt waarschijnlijk gelijk, het is leuker om overal zelf achter te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 10:05

GG85

.......

Topicstarter
Hmm, linkje naar die OXM review misschien....:P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Offtopic:
Alle posts over het downloaden en vinden van of andere informatie over een warez release geven je -100 op alle stats (en mogelijk iets in je mailbox).
:D _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
GG85 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 15:50:
Hmm, linkje naar die OXM review misschien....:P?
OXM is een gamesmagazine.
En aangezien scans plaatsen niet mag kan ik je helaas niet helpen :P
Maar... google is your friend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Laatst online: 01-02 22:09
Hmm, ik heb morrowwind gespeelt maar was er niet zo over te spreken, maar ik heb dan ook maar heel kort gespeelt.
Ik heb vrij instabiele pc (de pc in mijn sig, ik zou het wel goed moeten kunnen draaien iig), ik moet regelmatig restarten nadat ik een game 1 minuutjes gespeelt hebt freezed mijn scherm. En bij ong 1 op 3 boots draait alles gewoon normaal en chrasht hij niet en kan ik gerust een middagje non stop gamen. Hij chrasht verder bij sommige spellen vrijwel nooit tot nooit zoals cs,aoe3 en ss2. Nou wil ik morrowwind best aanschaffen, maar ik wil eigenlijk eerst weten hoe stabiel hij is op mijn systeem. Hetzelfde geld voor aankomende hitman....

Verder heb ik nog het probleem dat het spel uitkomt de week voordat ik een toets heb :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Pandemic schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:07:
Verder heb ik nog het probleem dat het spel uitkomt de week voordat ik een toets heb :(.
Had je wel alle patches geinstalleerd? De ongepatchte versie was inderdaad niet super stabiel.

En gamen tijdens een toetsperiode kan wel, ik heb flink Morrowind gespeeld tijdens m'n VWO eindexamen. Je gaat er inderdaad niet beter door leren, maar het ontspant wel goed :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Morrowind was toen hij uitkwam al best onstabiel, en gek genoeg is hij dat nog steeds op pc's van nu. Zijn nog steeds veel mensen waarbij crashed, mij bij crashte hij op deze pc ook nogal eens geregeld (maar niet zo erg als bij jou).
Trouwens, ik zou nu geen morrowind meer gaan kopen, een week voor de release van oblivion. Hoe goed morrowind ook mag zijn, na oblivion wil je waarschijnlijk niet meer terug dus is het alleen maar verspild geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
DeepSeven schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:11:
Morrowind was toen hij uitkwam al best onstabiel, en gek genoeg is hij dat nog steeds op pc's van nu. Zijn nog steeds veel mensen waarbij crashed, mij bij crashte hij op deze pc ook nogal eens geregeld (maar niet zo erg als bij jou).
Trouwens, ik zou nu geen morrowind meer gaan kopen, een week voor de release van oblivion. Hoe goed morrowind ook mag zijn, na oblivion wil je waarschijnlijk niet meer terug dus is het alleen maar verspild geld.
Nou, €6,99 voor honderden uren keigoeie gameplay vind ik geen verspild geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
anandus schreef op zondag 12 maart 2006 @ 15:53:
Alle posts over het downloaden en vinden van of andere informatie over een warez release geven je -100 op alle stats (en mogelijk iets in je mailbox).
:D _o_
offtopic:
Die regel vind ik prima, maar hebben wij hier stats(punten) dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Mijn bestelling is eergister overgegaan van besteld naar betaald op gcshop.nl voor de CE op de xbox 360. Kan niet wachten :) Wordt wel druk, toetsen dan, en nu ook druk bezig met Ghost Recon. Daar gaan mn cijfers >:)

Heb eigenlijk nog amper iets over het spel gelezen, deze topics een beetje en een paar stukjes. Maar Morrowind was gewoon zo vet, moet deze wel hebben _/-\o_ Wordt weer eindeloos dungeons zwerven, gebieden, en verschillende armors verkrijgen. En natuurlijk minimaal 3 keer het spel uitspelen, warrior, thief en mage :Y) Begin met mage (battlemage) denk ik met mn eerste account, is wel zo makkelijk :+

Kan niet wachten :9~ Mwah, eigenlijk wel, kom mn tijd wel door met GRAW :P

En aub mensen, hou op met jullie warez etc. ik wil hier nog over het spel kunnen praten als hij uit is, en wij allemaal de gekochte versie hebben :)

[ Voor 11% gewijzigd door Muthas op 12-03-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Ik heb helaas alleen een PC en geen xbox 360. Maar weet iemand ook of er een demo van komt? Ik wil graag eerst proberen of hij wel goed loopt op mijn comp. Morrowind was echt te gek. Dus Oblivion zal ook wel goed zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Bramm schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:19:
[...]

Bij Bart Smit ligt ie voor 5 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

Anoniem: 24869 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 18:28:
Ik heb helaas alleen een PC en geen xbox 360. Maar weet iemand ook of er een demo van komt? Ik wil graag eerst proberen of hij wel goed loopt op mijn comp. Morrowind was echt te gek. Dus Oblivion zal ook wel goed zijn :)
Komt als het goed is geen demo. Maar als die er is zullen er genoeg benchmarks en tweaks komen zodat je ff kan vergelijken met je eigen PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:25

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Anoniem: 82384 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 15:36:
(edit: xe.com/ucc zegt 29.99 GBP = 43.5443 EUR; had ik m misschien toch in GBP moeten bestellen als dat kan buiten Engeland)
Als je op Play.com bestelt, ALTIJD in ponden afrekenen, dat is gewoon altijd goedkoper. En voor je creditcard maakt het niet uit, die rekent het wel om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Ik bestel eigenlijk alles op gcshop.nl, misschien een aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05 21:23
The Elder Scrolls 4: Oblivion Betaald; in behandeling

Gogogo, hopen dat gcshop op tijd gaat leveren, en niet pas de 27ste ofzo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104687

Ja ik heb em bij bol.com besteld, ik hoop dat tie idd de 24ste op de deurmat ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:51
GG85 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:26:
Ik bestel eigenlijk alles op gcshop.nl, misschien een aanrader?
Play.com is goedkoper (Oblivion in ieder geval :P) de CE kost omgerekend 44 euro incl. verzenden, ik heb em daar ook gepre-ordered :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146896

Heeft iemand een idee hoe groot verschil een Dual Core systeem gaat maken vergeleken met een Single Core...Bijv. een X2 3800+ vs 3700+ ? Zit namelijk te twijfelen tusen deze cpu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:51
Ligt eraan of Oblivion dualcore cpu's ondersteund, als je maar 1 core kan gebruiken van de x2 3800+ dan zal denk ik de 3700+ sneller zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Anoniem: 146896 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:41:
Heeft iemand een idee hoe groot verschil een Dual Core systeem gaat maken vergeleken met een Single Core...Bijv. een X2 3800+ vs 3700+ ? Zit namelijk te twijfelen tusen deze cpu's.
er is in een interview met een developer gezecht dat oblivion wel profiteert van meerdere cores, mede omdat de X360 meerdere cores heeft en ze dus toch multithreaded aan het ontwikkelen waren. de winst zal waarschijnlijk niet super groot zijn, maar genoeg om voor de X2 3800+ te gaan denk ik. dis is ook nog eens future proof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja klopt dat had ik ook meegekregen, alleen hoe verwacht je dat dat zich omzet in fps?
Ik ga voor medium settings op 1024 (x800pro). Het is inderdaad een goede investering..blijf nog effe sparen dus B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167592

Dit is wel 1 van de weinige games waar niemand kritiek op heeft. Maar goed ook eigenlijk, verdient dit spel wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 146896 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:57:
Ja klopt dat had ik ook meegekregen, alleen hoe verwacht je dat dat zich omzet in fps?
Ik ga voor medium settings op 1024 (x800pro). Het is inderdaad een goede investering..blijf nog effe sparen dus B)
Zulke dingen weet je toch nooit, tot dat je een exemplaar in je handen hebt gekregen, maar ik verwacht dat het niet veel meer zal zijn dan 1 fps, Oblivion's beperkende factor is volgens mij toch echt de GPU.
Anoniem: 167592 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 21:05:
Dit is wel 1 van de weinige games waar niemand kritiek op heeft. Maar goed ook eigenlijk, verdient dit spel wel. ;)
Ik wil het toch altijd eerst even zelf proberen voordat ik over zulke dingen ga oordelen :)

[ Voor 25% gewijzigd door Phyxion op 12-03-2006 21:07 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Anoniem: 146896 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:57:
Er is in ieder geval al duidelijk gemaakt dat de prestaties vooral afhankelijk zullen zijn van je videokaart. Puur voor oblivion zou een investering in een grafische kaart waarschijnlijk een betere zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die kritiek is er wel hoor, er waren o.a. opmerkingen over houterige animaties (bewegen) en over shittie textures in de verte. De RAI gesprekken schijnen ook een beetje vaag te kunnen zijn. Ach boeiu, ondanks de wat mindere punten vond ik et echt super gaaf. Het enige minpunt van mij is dat Tim te weinig centjes heeft O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 146896 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 21:11:
Die kritiek is er wel hoor, er waren o.a. opmerkingen over houterige animaties (bewegen) en over shittie textures in de verte. De RAI gesprekken schijnen ook een beetje vaag te kunnen zijn. Ach boeiu, ondanks de wat mindere punten vond ik et echt super gaaf. Het enige minpunt van mij is dat Tim te weinig centjes heeft O-)
Welke Tim, Tim Kuik? :P

//EDIT:
Jezelf dus ;)

Game is online te bestellen voor ~35€, scheelt je weer een 15€.
En Best Buy heeft met actiebon ook nog eens 10% korting.

[ Voor 15% gewijzigd door Phyxion op 12-03-2006 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
Hmm, maar voor een rpg is het maken van een goede ai volgensmij erg moeilijk. Omdat je ontzettend veel stemmen en zinnen moet opnemen en inbouwen. En zeker met een inwonersaantal van 5000 (toch?) zal je bij een gesprek wel een paar keer denken van hey, dat heb ik al eens eerder gehoord... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82384

IceStorm schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:14:
Als je op Play.com bestelt, ALTIJD in ponden afrekenen, dat is gewoon altijd goedkoper. En voor je creditcard maakt het niet uit, die rekent het wel om ;)
Hehe. Dat is dan dus meteen het voordeel van pre-orderen. Heb zojuist even mijn euro-order gecancelled, en een nieuwe in ponden gedaan. Weer 4 eurootjes verdiend :)

Vond die ultra-widescreen screenshots wel leuk trouwens, maar ik denk dat er niemand is die het spel op zo'n resolutie met die kwaliteit kan spelen met aanvaardbare framespeed, zelfs niet met twee dual-GPU kaarten in SLI/Crossfire ;) )

Ik denk overigens dat 9 van de 10 mensen iets irritant aan het spel zullen vinden wat nog helemaal niet bekend is, en dat alles waarover nu geklaagd wordt helemaal niet zo erg zal blijken te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I just received the uk pc magazine everybody is talking about

in the last page the reviewer says conversations are quite stupid sometimes

here's the example the reviewer gave (He actually heard that in the game)

(npc 1) -I hear Errandil is good with a lockpick
(npc 2) -I heard he's good with locks
(npc 1) -that's what I heard
(npc 2) -good day

Stond op Oblivion forum, hopelijk is dit wat overdreven. Zoiets zal nogal op mn zenuwen werken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Een prachtig gesprek juist, zulke domme gesprekken hoor je in het echt toch ook wel eens? :P
Best realistisch dus, lullen over niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Gizz schreef op zondag 12 maart 2006 @ 22:44:
Een prachtig gesprek juist, zulke domme gesprekken hoor je in het echt toch ook wel eens? :P
psies, zo heb je af en toe nog reden om te lachen. het spel moet niet alleen maar serieus zijn, dan wordt het na verloop van tijd saai (wordt het toch wel, maar minder snel als het verassend en grappig is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gizz schreef op zondag 12 maart 2006 @ 22:44:
Hehe ja tis wel droog maar als je zoiets constant hoort -> I'M SURROUNDED BY IDIOTS |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bethesda kennende zullen ze vast types zoals Uncle Cassius en de Mudcrab invoeren :D Zal wel leuke gesprekken opleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116363

Ik kan echt niet wachten! Ik hoop dat ik hem goed kan spelen op max! (nee ga hier niet patsen met specs..) Ik denk ook dat iedereen met dat shadow gedoe gewoon echt zeikt, en dat het allemaal mee valt aldan niet beter is dan verwacht... Als je kijkt naar de review van PCgamer die net nieuw is en alle nieuwe reviews, die geven allemaal minimaal een 9.. dat zegt toch wat, en ze zeggen ook dat het gewoon alles waarmaakt behalve dat de AI niet Baanbrekend is (dus wel goed...) en dat het niet helemaal geperfectioneerd is.. NOu hier kan ik wel mee leven! :Y) Kom maar op met Oblivion! Ik hoop hem met mijn pre-order de dag dat hij gerealeased is in de bus te krijgen, al dan niet eerder (ik had met bfme2 hem eerder :9 )

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 12-03-2006 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Lees de topic waarschuwing nog eens door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PcGamer is echt ijlend positief, alleen de gesprekken kloppen niet. Kan hopelijk gepatched worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 116363 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 23:00:
en ze zeggen ook dat het gewoon alles waarmaakt behalve dat de AI niet Baanbrekend is (dus wel goed...) en dat het niet helemaal geperfectioneerd is.. NOu hier kan ik wel mee leven! :Y) Kom maar op met Oblivion!
De AI maakt me echt niks uit. De AI in morrowind zoog echt heel zwaar. Regelmatig beleven de kereltje ergens achter klem zitten, of ze wisten niet bij je te komen aangezien de trap een stukje verderop was. En als je een vijand tegenkwam renden ze recht op je af. Zelfs de AI van Serious Sam is nog beter.

Maar ach. Ondans dat was het geweldig om te spelen. Als je een tijdje had gespeeld en een aantal levels omhoog was gegaan kreeg je de vijanden toch zo neer. Een tijd later was het bij mij zelfs zo, 1x slaan vijand dood. Dan maakt de AI ook niet meer uit :+

Ik hoop trouwens wel dat ze daar wat in Oblivion aan doen. De vijanden moeten gewoon lastiger worden naarmate je verder komt. Nou moet het ook weer niet zo zijn dat je alsnog 20x moet hakken om een vijand dood te krijgen ookal ben je level 50, maar iets meer dan 1 slag mag wel.
Warez hoort, net als op de rest van GoT, hier niet thuis. Alle posts over het downloaden en vinden van of andere informatie over een warez release geven je -100 op alle stats (en mogelijk iets in je mailbox).
Ik snap best dat er niet over warez gepraat mag worden, maar ik snap niet waar die 100 punten vanaf moeten gaan. Het enige wat ik kan bedenken is je postcount... maar dat lijkt me wel heel vreemd. :?

[ Voor 35% gewijzigd door Vanitas op 13-03-2006 00:25 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-05 17:36

Vuurvoske

Nunquam cede!

Anoniem: 146896 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 22:42:
I just received the uk pc magazine everybody is talking about

in the last page the reviewer says conversations are quite stupid sometimes

here's the example the reviewer gave (He actually heard that in the game)

(npc 1) -I hear Errandil is good with a lockpick
(npc 2) -I heard he's good with locks
(npc 1) -that's what I heard
(npc 2) -good day

Stond op Oblivion forum, hopelijk is dit wat overdreven. Zoiets zal nogal op mn zenuwen werken 8)7
Mijn eigen variant :+

(npc 1) -Did you hear about Henk? He ows a lot of people money
(npc 2) -Yes, i know. He ows me money too.
(npc 1) -Do you know about his whereabouts?
(npc 2) -Yes he's digging a hole on the hill as usual!
(npc 1) -Let's get our money then

---> New Quest added: Find henk on the hill and get your money back

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Vanitas schreef op maandag 13 maart 2006 @ 00:19:
Ik snap best dat er niet over warez gepraat mag worden, maar ik snap niet waar die 100 punten vanaf moeten gaan. Het enige wat ik kan bedenken is je postcount... maar dat lijkt me wel heel vreemd. :?
Het is een grap :P Er gaan 100 punten van je ingame stats af :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Laatst online: 18-02 20:17
Quit the talk about warez, gebruik google maar bevuil dit mooie topic er niet mee :(

Anyways, de vraag was al eerder opgeworpen hier maar volgens mij nog niet beantwoord;
HDR + AA/AF lukt kennelijk niet. Is dit een hardware belemmering (als in dat de FPS zo laag wordt dat hij niet draait) of kunnen ze gewoon niet samenwerken in de huidige vorm? Dan zou dat dus betekenen dat de videokaartboeren best wel prutswerk hebben afgeleverd... (of comercieel topnotch aangezien je dus weer een nieuwe kaart moet kopen als je het wel allebij wilt)

Was er ook al iets bekend over de specialFX van spreuken? Bij morrowind kon je dus alle stats van je spreuk voluit zetten maar je kreeg nog steeds een klein lullig fireballetje met een blastradius van Balmora tot aan Da'goth Ur. Is dit veranderd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
Vuurvoske schreef op maandag 13 maart 2006 @ 00:39:
[...]

Mijn eigen variant :+

(npc 1) -Did you hear about Henk? He ows a lot of people money
(npc 2) -Yes, i know. He ows me money too.
(npc 1) -Do you know about his whereabouts?
(npc 2) -Yes he's digging a hole on the hill as usual!
(npc 1) -Let's get our money then

---> New Quest added: Find henk on the hill and get your money back
:+ :+ :+ _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Lefty_38 op 13-03-2006 02:19 ]

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

killingdjef schreef op maandag 13 maart 2006 @ 01:39:
Quit the talk about warez, gebruik google maar bevuil dit mooie topic er niet mee :(

Anyways, de vraag was al eerder opgeworpen hier maar volgens mij nog niet beantwoord;
HDR + AA/AF lukt kennelijk niet. Is dit een hardware belemmering (als in dat de FPS zo laag wordt dat hij niet draait) of kunnen ze gewoon niet samenwerken in de huidige vorm? Dan zou dat dus betekenen dat de videokaartboeren best wel prutswerk hebben afgeleverd... (of comercieel topnotch aangezien je dus weer een nieuwe kaart moet kopen als je het wel allebij wilt)

Was er ook al iets bekend over de specialFX van spreuken? Bij morrowind kon je dus alle stats van je spreuk voluit zetten maar je kreeg nog steeds een klein lullig fireballetje met een blastradius van Balmora tot aan Da'goth Ur. Is dit veranderd? :)
Het is HDR + AA, AF kan wel. Maar nVidia ondersteund het niet (Hardware), ATi ondersteund het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

(jarig!)
FnF schreef op maandag 13 maart 2006 @ 07:18:
[...]

Het is HDR + AA, AF kan wel. Maar nVidia ondersteund het niet (Hardware), ATi ondersteund het wel.
ATI ondersteund het wel hardwarematig, maar het spel niet. Dus je zult gewoon moeten kiezen. Wil je dan AA dan kun je geen HDR, maar wel een zogenaamd Bloom effect aanzetten wat het een beetje moet simuleren.

[ Voor 19% gewijzigd door krouwen op 13-03-2006 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Laatst online: 12:27

Infinchible

Woef!

killingdjef schreef op maandag 13 maart 2006 @ 01:39:
Ik vond dat bij Morrowind echt wel meevallen. In het normale geval kon je toch maximaal een blast radius van 50 halen? Bij mij was de boem dan best groot, hier een screen die in de SP van morrowind topic staat. Was een screen door mij genomen in Sadrith Mora, had daar met enkele spells de hele bevolking uitgeroeid >:)

http://img78.photobucket..../bert_6/ScreenShot_34.jpg

[ Voor 2% gewijzigd door Crash op 13-03-2006 18:25 . Reden: resizen aub :* ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

de gesprekken in gta san andreas zijn ook vaak wat onlogisch, maar op de 1 of andere manier verveelt dit nooit.
mischien is et de manier waarop et gebracht word.

maar goed, gesprekken kunnen worden gepatchd lijkt me. (alhoewel)

edit: verschil is natuurlijk dat de gesprekken in oblivion echt iets bijdragen aan het spel..

[ Voor 18% gewijzigd door MUSTIS op 13-03-2006 12:07 ]

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Laatst online: 01-02 22:09
Bramm schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:19:
[...]

Oeps, foutje van mijn kant. Morrowwind heb ik al in mijn bezit, ik bedoel natuurlijk de nieuwe elder scrolls: Oblivion ipv morrowwind.

Voor 6 euro zou ik het risico van instabiel spel wel nemen, maar aangezien de nieuwe waarschijnlijk 50 kost licht dit toch iets anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pandemic schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:31:
[...]

Oeps, foutje van mijn kant. Morrowwind heb ik al in mijn bezit, ik bedoel natuurlijk de nieuwe elder scrolls: Oblivion ipv morrowwind.

Voor 6 euro zou ik het risico van instabiel spel wel nemen, maar aangezien de nieuwe waarschijnlijk 50 kost licht dit toch iets anders...
Met jouw specs hoef je niet bang te zijn dat ie 't niet doet. :)

Maar als die eenmaal uit is, waar dan ook, dan kom je hier en in de officiele fora snel genoeg posts tegen mocht ie niet stabiel zijn/bugs bevatten (wat ik niet kan voorstellen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

(jarig!)
Anoniem: 154012 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:52:
[...]

Met jouw specs hoef je niet bang te zijn dat ie 't niet doet. :)

Maar als die eenmaal uit is, waar dan ook, dan kom je hier en in de officiele fora snel genoeg posts tegen mocht ie niet stabiel zijn/bugs bevatten (wat ik niet kan voorstellen :+ )
Anders was dit wel gemeld in de enkele reviews die al gemaakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

krouwen schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:03:
[...]

Anders was dit wel gemeld in de enkele reviews die al gemaakt zijn.
Dat is natuurlijk ook weer waar, het kan bijna niet meer mis mis :)

Misschien een ideetje om een poll toe te voegen over je startchar. ? Ikzelf zit nog te twijfelen tussen een thief (vind ze toch wel leuk in D&D en stealthy in SC), of een battlemage. Ben de standaard warrior beetje zat :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb die review van PcGamer gelezen en Darkbrotherhood quests schijnen echt ziekelijk Evil te zijn. Ik neem eerst een paladin en daarna een assasin. Las ook dat schieten met een boog terwijl je sneakt 3X Damage doet, ipv hitlocation toe te passen (Headshot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
Ik denk dat ik thief of vampier wil worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe je bedoelt Thief en Vampier, het schijnt dat vampieren in Cyrodil veel meer geaanvaard zijn dan in Morrowind. Ik kan wel wat info geven over vampiers.. maar weet niet hoe die anti-spoiler selectie werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe was het vampieren in MW eigenlijk? Ik ben het nooit geweest, maar wil het nu wel is worden.

p.s. en spoiler is [*spoiler] spoiler [*/spoiler] zonder de * offc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Laatst online: 10-10-2018
(jarig!)
Anoniem: 146896 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:52:
maar weet niet hoe die anti-spoiler selectie werkt
offtopic:
Tip: bij elke post staat dit knopje: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/view.gif
Als je daarop duwt krijg je de 'source' van een bericht te zien. Als iemand dan iets spectaculairs doet in zijn post kan je direct zien hoe hij dat gedaan heeft...

En nu snel kijken hoe die text zo klein heb gekregen :P

[ Voor 17% gewijzigd door Yoshi|IA2 op 13-03-2006 19:06 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

Ik ga gewoon een char maken die uber is in vechten.. spells.. weet ik veel wat :P Gewoon een legendarisch goeie char die alles kan hehe :+

We tellen af.. nog maar 11 daagjes tot de officiele release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over die Vampieren

spoiler:
je moet als vampier elke 24 uur bloed drinken, anders verander je langzaam in een monster (rode ogen etc.) Bloed moet je drinken van slapende NPC's (inbreken denk ik dus). Zoland je genoeg bloed drinkt heb je geen last van de zon. Dit speelt weer op als je geen bloed drinkt, je krijgt ook per dag dat je geen bloed drinkt (tot een max van 3 dagen) 5 punten extra op je Str End etc. maar ben wel steeds gevoeliger voor de zon. Je krijgt een fear en persuasion spell (laatste weet ik niet zeker)
Zolang je genoeg bloed drinkt zul je de meeste van de quest kunnen accepteren. Verder is het krijgen van Vampirism hetzelfde als in morrowind, binnen 3 dagen te curen bij een shrine. Daarna via quest denk ik.

In morrowind was vampier gebonden aan 3 clans, je hoorde bij de clan waardoor je geinfecteerd was dacht ik. Verder was je altijd kwetsbaar voor de zon kon je niet health regennen en had je was spells (ook bloed drinken was een spell). In OB is het drinken een animatie geworden!!!!!!

Thnx Yoshi B)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 146896 op 13-03-2006 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
Hehe, dat is opsich wel aan gaaf systeem :) Maar is het dan zo dat als je bijv mens bent, dat je elke 24 uur wat moet eten? En als je dat niet doet, dat je dan langzamer word met lopen en andere acties? Anders is het alleen maar nadeel om vampier te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135104

Graag gedaan xD Grappig om mn eigen nick hier terug te zien, zonder een 1 dan

Ik zag in de trailer dat je een thief kon worden. Ik heb de vorige delen niet gespeeld. Dus wat houd dat precies in. Kun je dan spullen jatten van npc's e.d? Wat voor verschillend mogelijkheden zijn er nog meer op 't gebied van class-keuze?

Ik vind 't spel behoorlijk 'dark' (kerkers/grot) eruit zien, is dit in het hele spel zo? Of is er een goede afwisseling tussen donker/licht (bv. natuur) e.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Laatst online: 10-10-2018
(jarig!)
Anoniem: 135104 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 18:58:Graag gedaan xD Grappig om mn eigen nick hier terug te zien, zonder een 1 dan
Ik was eerder! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Uhm, kijk eens in de startpost naar screenshot en bezoek de website neem ik aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Furby:
spoiler:
Je word juist sterker als je langer niet eet dacht ik, het nadeel is dat je GEEN quests kan aannemen/completen met mensen praten etc. Alleen vechten.

@Yoshi: Iedereen kan spullen jatten, een dief (Keuze class) heeft gewoon standaard skills als sneak security enzo... Deze class kies je uit een lijst met classes. Je kan ook zelf je class helemaal zelf 'Customizen" jaja de Custom class. Handig als je je bijv. niet helemaal lekker voelt met een bepaalde class, hup zelf iets toevoegen en je eigen naam aan je class geven -> Super Kontkicker ofzo weetikveel

Class keuze gaat via 3 manieren; 1)zelf een maken, 2)kiezen uit lijst, 3)een paar vragen beantwoorden -> autokeuze

Nog meer vragen?? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-05 12:36

Distortion

Bottle to Throttle

Anoniem: 111703 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 18:22:
Ik ga gewoon een char maken die uber is in vechten.. spells.. weet ik veel wat :P Gewoon een legendarisch goeie char die alles kan hehe :+

We tellen af.. nog maar 11 daagjes tot de officiele release :)
Ik denk niet dat dat kan, je zal consessies moeten doen,...Wat volgens mij ook al in Morrowind.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Flyby_Wire schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:34:
[...]
Ik denk niet dat dat kan, je zal consessies moeten doen,...Wat volgens mij ook al in Morrowind.
Niet persé. Bethesda is niet vies van een beetje über, misschien omdat je niet met een party speelt, maar met één karakter. Met genoeg tijd kan je goed worden in alles.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Warez hoort, net als op de rest van GoT, hier niet thuis. Alle posts over het downloaden en vinden van of andere informatie over een warez release geven je -100 op alle stats (en mogelijk iets in je mailbox). Ook enkel posten over jouw systeem en hoe Oblivion erop zal draaien is niet boeiend en dergelijke posts zullen gedelete worden.