Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 07:02
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 18:58:
[...]

Graag gedaan xD Grappig om mn eigen nick hier terug te zien, zonder een 1 dan

Ik zag in de trailer dat je een thief kon worden. Ik heb de vorige delen niet gespeeld. Dus wat houd dat precies in. Kun je dan spullen jatten van npc's e.d? Wat voor verschillend mogelijkheden zijn er nog meer op 't gebied van class-keuze?

Ik vind 't spel behoorlijk 'dark' (kerkers/grot) eruit zien, is dit in het hele spel zo? Of is er een goede afwisseling tussen donker/licht (bv. natuur) e.d?
Kijk de filmpjes op de officiële website.... er zijn veel buitenlocaties. Je kan zelfs Bambi doden. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:15

jpiwf

licenced pepernootaddict

Flyby_Wire schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:34:
[...]

Ik denk niet dat dat kan, je zal consessies moeten doen,...Wat volgens mij ook al in Morrowind.
ik heb het in morrowind toch gepresteert om met 1 char alle factions te joinen (ok, maar 1 great house, omdat als je de een joinde de andere 2 automagisch niet keer joinable waren). gewoon voordat je een enkele quest doet alle guildhouses in Balmora afgaan en joinen maar. later in het spel kon dit niet meer, omdat je dan wrsch iets teveel van die guild members afgeslacht had.

en als je genoeg dure shit jatte kon je in morrowind ook al je stats op 100 krijgen, en dan was je best wel uber. mijn eerste OB char wordt wel alleen maar battlemage, een thief vind ik dedicated toch leuker denk ik.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PHiXioN schreef op maandag 13 maart 2006 @ 20:16:
[...]

Kijk de filmpjes op de officiële website.... er zijn veel buitenlocaties. Je kan zelfs Bambi doden. :p
Haha, die filmpjes heb ik inderdaad gezien. Maar daar zaten ook wel veel delen tussen waarin donkere stukken voorkwamen enzo. Daarom vroeg ik me af of het juist veel binnen is of dat het zich vooral buiten afspeelt. Mja, dat zullen we over een week wel zien denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:59
Finch85 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:51:
[...]

Ik vond dat bij Morrowind echt wel meevallen. In het normale geval kon je toch maximaal een blast radius van 50 halen? Bij mij was de boem dan best groot, hier een screen die in de SP van morrowind topic staat. Was een screen door mij genomen in Sadrith Mora, had daar met enkele spells de hele bevolking uitgeroeid >:)

http://img78.photobucket..../bert_6/ScreenShot_34.jpg
Zo.. das groter dan ik me kon herrineren... aan de andere kant.. NOG GROTER!!! :9

Ik wil heel die planeet op kunnen blazen!!! 8)7 8)7

(tis dat ze geen ICBM's hebben in Tamriel want anders!... B) )

Waar ik trouwens bang voor ben... een paar mensen, waaronder ik zijn dus van plan hun char uber te maken voordat ze aan de quests gaan beginnen. Nu ben ik best wel bang dat ik dus alles fluitend doorsta.. misschien dat NPC's een base-value hebben en een moddifyer afhankelijk van je Level o.i.d. maar dat zou ook weer gaar zijn want dan ben je uber en kan je ze niet in 1 keer wegchoppen.

Het is ook nooit goed! :r
Misschien alle special NPC's en creatures die modifyer geven en standaard critters niet? Ik ben benieuwd...

[ Voor 29% gewijzigd door killingdjef op 13-03-2006 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Beetje vreemde speelwijze, urenlang vechten en upgraden om daarna opeens de quests met twee vingers in je neus te halen.
Wat is er mis met een natuurlijk verloop, waarin je e.e.a. een beetje afwisselt?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hoezo eerst je char uber maken voor je aan de quests begind? Dat is toch niet vet lijkt me dan kill je straks al allemaal dik goeie monsters op lokaties waar je normaal quests moet doen. Kom je bv op een lokatie voor een quest is alles al dood.. lijkt me niet erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier wat nieuwe screens:

Afbeeldingslocatie: http://www.meristation.com/EPORTAL_IMGS/GENERAL/juegos/PC-Rol/29/IMG2-cw44142723d03a7/oblivion-mar-02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.meristation.com/EPORTAL_IMGS/GENERAL/juegos/PC-Rol/29/IMG2-cw441427267325e/oblivion-mar-03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.meristation.com/EPORTAL_IMGS/GENERAL/juegos/PC-Rol/29/IMG2-cw4414271dcd7a6/oblivion-mar-01.jpg

Screens zijn weer om te smullen :P

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Even aanvullen ;) :

Afbeeldingslocatie: http://www.meristation.com/EPORTAL_IMGS/GENERAL/juegos/PC-Rol/29/IMG2-cw44142726b2a06/oblivion-mar-04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.meristation.com/EPORTAL_IMGS/GENERAL/juegos/PC-Rol/29/IMG2-cw44142727584b0/oblivion-mar-05.jpg

Hier staat de rest:
http://www.meristation.co...idj=cw41cf4725afc29&pes=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

killingdjef schreef op maandag 13 maart 2006 @ 20:48:
[...]

Nu ben ik best wel bang dat ik dus alles fluitend doorsta.. misschien dat NPC's een base-value hebben en een moddifyer afhankelijk van je Level o.i.d. maar dat zou ook weer gaar zijn want dan ben je uber en kan je ze niet in 1 keer wegchoppen.
Niet misschien. Het is bevestigd dat de sterkte van de monsters die je tegenkomt aangepast wordt aan de sterkte van je karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm als de sterkte van de monsters zich aanpast aan de sterkte van je mannetje kan je toch nooit het gevoel krijgen van "whow ik ben vet sterk ik own hier alle beesten :7 "

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Edit bij je eigen bericht, icoontje rechts boven. View zie je alleen bij andermans berichten.

edit: lol je hebt hem gevonden zie ik ;).

[ Voor 51% gewijzigd door DeepSeven op 13-03-2006 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:10:
Edit bij je eigen bericht, icoontje rechts boven.
Thx :P Ik heb het al gevonden ik denk dat ik nie ingelogt was ofzow want eerst stond er alleen view. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Blijft toch hetzelfde. De screens van bos en dorpen enzo zien er fantastisch uit, maar elke keer als er characters op staan krijg ik een beetje een morrowind flashback. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
NiaX schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:21:
[...]

Blijft toch hetzelfde. De screens van bos en dorpen enzo zien er fantastisch uit, maar elke keer als er characters op staan krijg ik een beetje een morrowind flashback. :S
Dat is juist goed, maar je bedoeld zeker qua graphics, ik vind de charecters er anders prachtig uitzien :)

Vooral dat Mithrill Armor. _/-\o_ :9~

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

spoiler:
:D

Dat stukkie over vampieren O+

Damn, zit steeds meer daar aan te denken, gewoon alleen s'nachts avonturieren, extra spanning met tijdsdruk als de zon op komt enzo O+

Ga je dan ook echt dood of kan je dan gewoon minder?

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 14-03-2006 00:09 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
Angeloonie schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:56:
spoiler:
:D

Dat stukkie over vampieren O+

Damn, zit steeds meer daar aan te denken, gewoon alleen s'nachts avonturieren, extra spanning met tijdsdruk als de zon op komt enzo O+

Ga je dan ook echt dood of kan je dan gewoon minder?
spoiler:
afhankelijk van je "bloodpool". Je kan overigens ook wakkere mensen bijten maar je krijgt een bonus als je mensen slapend snachts pakt... daarnaast is het gewoon ook veel vetter om snachts rond te creepen alhoewel ik ook wel wanhopige attempts van spelers voorzie om overdag snel wat bloed binnen te krijgen midden op het dorpsplein :P zal leuk worden als ze dan met hooivorken achter je aankomen

[ Voor 3% gewijzigd door killingdjef op 14-03-2006 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 19:21
Ik word zeker weten vampier >:) Gaaf om te lezen, kan echt niet wachten tot deze game. :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Laatst online: 25-11-2024
euh het heeft niet zoveel zin om spoilers te gebruiken als sommige mensen gewoon roepen:

spoiler:
"ik heb echt zin om vampier te worden"

Ik wist dat namelijk nog niet... maargoed moet ik dit soort topics maar niet lezen.....

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lefty_38 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 23:35:
euh het heeft niet zoveel zin om spoilers te gebruiken als sommige mensen gewoon roepen:

spoiler:

Ik wist dat namelijk nog niet... maargoed moet ik dit soort topics maar niet lezen.....
Een echte spoiler is het niet. In Morrowind kon het namelijk ook al, misschien daarvoor zelfs ook al. Je kon in de Bloodmoon expansion ook nog iets anders worden, maar laat ik dat maar niet spoilen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
WOOTZOR,

Nieuwe XBox360 Screens

Afbeeldingslocatie: http://www.elderscrolls.com/images/art/ob_xbox360/obx27B.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.elderscrolls.com/images/art/ob_xbox360/obx26B.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.elderscrolls.com/images/art/ob_xbox360/obx25B.jpg

*Kwijl @ 3e screen.... :9~

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

I LOVE FIDDLE :D:D:D

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Lefty_38 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 23:35:

spoiler:

spoiler:
en dan alsnog iedereen gaat juist een spoiler bekijken omdat de mens nieuwsgierig is

zie je wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Hoe doet die Fiddle dat toch, mooie screens :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
offtopic:
Don't we all..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Zou ie nadat ie bij het derde plaatje op printscreen geramt had dat paard veranderd hebben in stofvlees? :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frikandellen :9

ik hoop dat ze nu ook dat gefixed hebben met die quest fouten die morrowind altijd had dat je iets pakte wat je later pas moest pakken en dan je quest vern**kt was

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
03.13.06 - OBLIVION FOR MOBILE PHONES
The Elder Scrolls® IV: Oblivion was announced for mobile phones today. Read the full press release here, and read more about the game here.
Lol, dat is zeker waar het 3de team van bethesda aan bezig is 8)7 . En iedereen maar denken dat het Tes V was :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 08:10:
[...]

Lol, dat is zeker waar het 3de team van bethesda aan bezig is 8)7 . En iedereen maar denken dat het Tes V was :P.
Cool, dat ziet er wel heel gaaf en retro uit die screenies :) Doet me denken aan vroeger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 08:10:
[...]

Wat uber screenies :Y)

Afbeeldingslocatie: http://elderscrolls.com/images/oblivmobile/oblivm09B.gif
Afbeeldingslocatie: http://elderscrolls.com/images/oblivmobile/oblivm08B.gif

Meer hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Iemand die toevallig dicht bij CompUSA woont?

Elder Scrolls IV: Oblivion
(PC)ESRB Rating T (Teen)
Manufacturer: Take 2 Interactive
Mfg Part #: 2K21713
Product Number: 335764
$49.99

In-Store Only

(In-Store Only)
Not available for delivery

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Fiddle schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 00:04:
WOOTZOR,

Nieuwe XBox360 Screens

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

*Kwijl @ 3e screen.... :9~
Wow, die 3e scree is idd :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 00:10:
[...]

spoiler:
en dan alsnog iedereen gaat juist een spoiler bekijken omdat de mens nieuwsgierig is

zie je wel?
hahahaha :D

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 11:41

krouwen

Hardware Enthusiast

;) Ik heb de spoilers niet gelezen. Ik wil gewoon het spel spelen, de screens scroll ik ook maar snel door. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:57
krouwen schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 09:43:
;) Ik heb de spoilers niet gelezen. Ik wil gewoon het spel spelen, de screens scroll ik ook maar snel door. :)
Wees maar niet bang, de spoilers zijn een beetje onnodig en veel HK mededelingen, daarnaast staat er niets nieuws in, trouwens kan iemand de klok vooruit draaien, naar 20 maart ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 21:32

bAdmuTs

mAzE

Fuck, krijg net te horen dat ik dus vooralsnog geen vrij kan krijgen op de 24ste ivm ziekte |:(

Nog langer wachten :(

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
bAdmuTs schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 10:29:
Fuck, krijg net te horen dat ik dus vooralsnog geen vrij kan krijgen op de 24ste ivm ziekte |:(

Nog langer wachten :(
Je geeft nu op dat je dan ziek ben? 8)7

Nouja, ik zal aan je denken.. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:02
In verband met ziekte van iemand anders kan hij geen vrijnemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
DutchCommando schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 11:10:
In verband met ziekte van iemand anders kan hij geen vrijnemen!
Iemand die het zekere voor het onzekere genomen heeft; fuck that, de 24ste ben ik er niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
FnF schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 08:16:
Iemand die toevallig dicht bij CompUSA woont?

Elder Scrolls IV: Oblivion
(PC)ESRB Rating T (Teen)
Manufacturer: Take 2 Interactive
Mfg Part #: 2K21713
Product Number: 335764
$49.99

In-Store Only

(In-Store Only)
Not available for delivery
Je denkt echt al dat die daar in de winkel liggen?

In-Store only betekent dat je alleen je kopie kunt kopen in de winkel en dat deze niet besteld en afgeleverd kan worden. Betekent niet dat ze nu al te koop zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Refragmental op 14-03-2006 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Wakkaman schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 00:16:
Hoe doet die Fiddle dat toch, mooie screens :9~
Hij kijkt gewoon vaak op http://www.elderscrolls.com en op het forum daar. :P

En dat zouden meer mensen moeten doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Legion schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:41:
[...]

Hij kijkt gewoon vaak op http://www.elderscrolls.com en op het forum daar. :P

En dat zouden meer mensen moeten doen!
ach dat teveel zoeken en uitkijken naar een game schiet niet echt op ik heb het vroeger al dagelijkt naar teamfortress 2 gedaan, dat ik aan modem geld al meer kwijt ben dan het spel zou gaan kosten. helaas is de game nooit afgemaakt.

en naar stalker daar heb ik ook uren naar gezocht en gekeken en waar blijft ie?

dus ik wacht geduldig todat mn collectors edition op mn mat ligt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Zal er ook een Oblivion Strategy Guide komen? Zoals de boeken van Bradygames (GTA,MGS3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grossen schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:11:
Zal er ook een Oblivion Strategy Guide komen? Zoals de boeken van Bradygames (GTA,MGS3).
Morgen komt ie als het goed is uit.

p.s. de officiele fora kan je dan beter ook vermijden wil je geen spoilers te weten komen. Je kan er makkelijk vanuit gaan dat er vragen gepost worden m.b.t. de guide en het spel.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
die strategie guides zijn niets anders dan een uitgebreide walkthrough en dat is zonde van zon spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:57
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:17:
die strategie guides zijn niets anders dan een uitgebreide walkthrough en dat is zonde van zon spel.
Niet helemaal, ik heb namelijk veen guides gekocht, maar toch bieden ze een goede replay. Meestal speel ik een spel uit, koop het boek en doe het nogmaals, maar dan met alle gemakken. Maar ik moet nog zien dat er een (brady) guide voor Oblivion uitkomt, voor Morrowind hebben ze die namelijk niet gemaakt.

Ik weet niet welke partijen er nog meer zijn die deze boeken maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Legion schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:40:
[...]

Je denkt echt al dat die daar in de winkel liggen?

In-Store only betekent dat je alleen je kopie kunt kopen in de winkel en dat deze niet besteld en afgeleverd kan worden. Betekent niet dat ze nu al te koop zijn.
Ja, dat zou best kunnen, zie bijvoorbeeld ook bij Target

Availability :
This item will be released on March 15, 2006. You may order it now and we will ship it to you when it arrives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:52:
[...]

Availability :
This item will be released on March 15, 2006. You may order it now and we will ship it to you when it arrives.
Vanaf de 15e zullen hun het binnenkrijgen dus, en het wordt dan verstuurd naar de klanten op waarschijnlijk de 19e zodat ie de 20e op de mat valt.

Voor de 20e is het denk gewoon niet mogelijk om een kopie te krijgen, ze mogen dan gewoon nog niet verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:36:
[...]

Vanaf de 15e zullen hun het binnenkrijgen dus, en het wordt dan verstuurd naar de klanten op waarschijnlijk de 19e zodat ie de 20e op de mat valt.

Voor de 20e is het denk gewoon niet mogelijk om een kopie te krijgen, ze mogen dan gewoon nog niet verkocht worden.
Ja, dat mag wel, lees het forum van Oblivion maar, daar staat duidelijk in dat het de 14/15e geshipped wordt, de game zou dan zo snel mogelijk bij preorders moeten liggen, en in de week van de 20e moet de game in de winkels liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:12:
[...]

Ja, dat mag wel, lees het forum van Oblivion maar, daar staat duidelijk in dat het de 14/15e geshipped wordt, de game zou dan zo snel mogelijk bij preorders moeten liggen, en in de week van de 20e moet de game in de winkels liggen.
Het oblivion forum is nogal een zooitje, maar je kan best eens gelijk hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar staat dat precies over die shipping's data? Kan het niet vinden op het forum :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:19:
Waar staat dat precies over die shipping's data? Kan het niet vinden op het forum :?
Goed zoeken :) Staat in het draadje met iets in de richting van "Oblivion shipped today".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Net mailtje gestuurd met de vraag of Oblivion al leverbaar is.

www.comparts.nl ;)

Kga nu dan ook als de sodemieter het spel halen (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben alleen maar geintereseerd in het volgende:

Zit onze favo slaaf/pispaal/martelsubject/target practice en irritantste NPC die je na het horen van zijn stem het liefs ter plekke wil vernietigen, Fargot in de game? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.elderscrolls.com/news/press_030206.htm

Bethesda Softworks and 2K Games Announce
The Elder Scrolls IV: Oblivion to Ship March 20

Quintessential RPG for the Next Generation Coming to Xbox 360 and PC

Rockville, MD - March 2, 2006 - Bethesda Softworks® and 2K Games, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), today announced that the highly-anticipated role-playing game, The Elder Scrolls® IV: Oblivion™ has gone to gold master and will be available in stores in North America and Europe during the week of March 20. Oblivion will be available for Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft and PC in both regular and collector's editions.

"Our most ambitious project ever is finally done," said Todd Howard, executive producer of Oblivion. "We're excited to get the game into everyone's hands and let them experience it for themselves. We hope they enjoy it. I think it's our best game yet."

Oblivion is an epic, open-ended single-player RPG for the next generation providing gamers with one of the most life-like gaming experiences to date. The powerful combination of unprecedented graphics and freeform gameplay allows gamers to unravel the main quest or explore the vast world at their own pace. Oblivion is the fourth chapter in the award-winning Elder Scrolls series that includes Morrowind® (2002 RPG of the year - Computer Gaming World), Daggerfall™ (1996 RPG of the year -- PC Gamer), and Arena (1994 RPG of the year - Computer Player).

"Oblivion will set the new standard for next generation gaming and change the way role-playing games are viewed forever," said Vlatko Andonov, president of Bethesda Softworks. "We set very high goals and ensure they are reached because that is what our fans deserve and have come to expect from Bethesda Softworks. We are very proud of our team's accomplishments with respect to Oblivion."

Oblivion has already garnered numerous awards and an impressive collection of accolades, including being voted "RPG of Show" in 2005 by the Best of E3 Game Critics Awards. Oblivion ranks as one of the "Most Anticipated Games of 2006" according to PC Gamer, GameSpy, IGN, and Yahoo Games among many others, and has been featured on nearly thirty magazine covers worldwide.

"Oblivion is one of the most anticipated video games of 2006 and its release will be a milestone for the Xbox 360 and PC," said Christoph Hartmann, Managing Director, 2K Games. "A shining example of next-generation role-playing, Oblivion breaks new ground in the genre with unparalleled graphics, revolutionary gameplay and an expansive RPG world."

Oblivion for Xbox 360 and PC, co-published by Bethesda Softworks and 2K Games, has been rated "T" for Teen by the ESRB.

Ja zowel de bron als het stukje voor de luie mensen

de 20e komt hij dus uit iedereen die zegt dat hij hem momenteel heeft liegt dus d-:

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Dat ligt eraan wat ze bedoelen met "will be shipped".

Bedoelen ze daarmee dat Bethesda het de 20ste vanuit de perser laat verschepen naar de groothandel?
Of bedoelen ze dat de groothandels het de 20ste gaat verschepen naar de winkels?
In dat laatste geval zou het best mogelijk zijn dat iemand al eerder aan een exemplaar kan komen als ie bv bij een groothandel in dergelijk spul werkt.

=edit=
Sterker nog, iemand die bij de perser/drukker werkt zou het ook al eerder kunnen hebben.

=edit2=
En als je bij Bethesda zelf werkt dan zal je er nu ook wel al aan kunnen komen; dus om nou te zeggen dat iedereen die zegt dattie hem al heeft liegt vind ik ook wat ver gaan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:43:
http://www.elderscrolls.com/news/press_030206.htm

Bethesda Softworks and 2K Games Announce
The Elder Scrolls IV: Oblivion to Ship March 20

Quintessential RPG for the Next Generation Coming to Xbox 360 and PC

Rockville, MD - March 2, 2006 - Bethesda Softworks® and 2K Games, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), today announced that the highly-anticipated role-playing game, The Elder Scrolls® IV: Oblivion™ has gone to gold master and will be available in stores in North America and Europe during the week of March 20. Oblivion will be available for Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft and PC in both regular and collector's editions.

"Our most ambitious project ever is finally done," said Todd Howard, executive producer of Oblivion. "We're excited to get the game into everyone's hands and let them experience it for themselves. We hope they enjoy it. I think it's our best game yet."

Oblivion is an epic, open-ended single-player RPG for the next generation providing gamers with one of the most life-like gaming experiences to date. The powerful combination of unprecedented graphics and freeform gameplay allows gamers to unravel the main quest or explore the vast world at their own pace. Oblivion is the fourth chapter in the award-winning Elder Scrolls series that includes Morrowind® (2002 RPG of the year - Computer Gaming World), Daggerfall™ (1996 RPG of the year -- PC Gamer), and Arena (1994 RPG of the year - Computer Player).

"Oblivion will set the new standard for next generation gaming and change the way role-playing games are viewed forever," said Vlatko Andonov, president of Bethesda Softworks. "We set very high goals and ensure they are reached because that is what our fans deserve and have come to expect from Bethesda Softworks. We are very proud of our team's accomplishments with respect to Oblivion."

Oblivion has already garnered numerous awards and an impressive collection of accolades, including being voted "RPG of Show" in 2005 by the Best of E3 Game Critics Awards. Oblivion ranks as one of the "Most Anticipated Games of 2006" according to PC Gamer, GameSpy, IGN, and Yahoo Games among many others, and has been featured on nearly thirty magazine covers worldwide.

"Oblivion is one of the most anticipated video games of 2006 and its release will be a milestone for the Xbox 360 and PC," said Christoph Hartmann, Managing Director, 2K Games. "A shining example of next-generation role-playing, Oblivion breaks new ground in the genre with unparalleled graphics, revolutionary gameplay and an expansive RPG world."

Oblivion for Xbox 360 and PC, co-published by Bethesda Softworks and 2K Games, has been rated "T" for Teen by the ESRB.

Ja zowel de bron als het stukje voor de luie mensen

de 20e komt hij dus uit iedereen die zegt dat hij hem momenteel heeft liegt dus d-:
Lees gewoon even de officiele forums, daar staat namelijk veel meer informatie, en ook veel meer over shipping. Laat ook duidelijk zijn dat shipping niet hetzelfde betekent als een verplichte verkoopdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.target.com/gp/...ding=UTF8&asin=B000BC38LA

This item will be released on March 15, 2006. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

FnF schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:52:
[...]

Availability :
Hoezo dubbelpost :)
Vraag me trouwens af of Oblivion Mobile een beetje hetzelfde gaat worden als de Oblivion PC/XDoos360 versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oblivion mobile is 3d person
screenshots van oblivion mobile:

Afbeeldingslocatie: http://www.elderscrolls.com/images/oblivmobile/oblivm09S.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.elderscrolls.com/images/oblivmobile/oblivm08S.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.elderscrolls.com/images/oblivmobile/oblivm07S.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.elderscrolls.com/images/oblivmobile/oblivm06S.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.elderscrolls.com/images/oblivmobile/oblivm05S.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.elderscrolls.com/images/oblivmobile/oblivm04S.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.elderscrolls.com/images/oblivmobile/oblivm03S.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.elderscrolls.com/images/oblivmobile/oblivm02S.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.elderscrolls.com/images/oblivmobile/oblivm01S.gif

Shadowkey, Stormhold en Dawnstar zagen er imo beter uit, en waren first person

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 19:12:
oblivion mobile is 3d person
screenshots van oblivion mobile:

Afbeeldingslocatie: http://www.elderscrolls.com/images/oblivmobile/oblivm01S.gif
Zo te zien wel hetzelfde verhaal als de PC/xbox versie.

[ Voor 5% gewijzigd door Andamanen op 14-03-2006 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

PcManiaxx schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:35:
Net mailtje gestuurd met de vraag of Oblivion al leverbaar is.

www.comparts.nl ;)

Kga nu dan ook als de sodemieter het spel halen (8>
Spam? Lol? Het spel is pas uit op 20/03/06. Ach, als je 'm toch weet te bemachtingen post je bevindingen dan hier! :)

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

dat ie vandaag geshipt wordt is waarschijnlijk van de drukker/perser naar de groothandels, zodat die het binnen 5 dagen bij de winkels kunnen hebben. waarschijnlijk is er voor deze groothandels en de winkels een NDA getekent dat ze hem niet voor de 20e uit hun dozen halen en op de planken leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 21:32

bAdmuTs

mAzE

Ik ga gewoon vanaf maandag elke dag bij de winkels langs om te vragen of ze em al binnen hebben, ze zullen wel gek van me worden :).
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 21:12:
[...]

|:(

Of gewoon ff vragen wanneer ze 'm binnen krijgen B)
Krijg ik toch de 24ste te horen ;)

[ Voor 46% gewijzigd door bAdmuTs op 14-03-2006 21:14 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 21:06:
Ik ga gewoon vanaf maandag elke dag bij de winkels langs om te vragen of ze em al binnen hebben, ze zullen wel gek van me worden :).
|:(

Of gewoon ff vragen wanneer ze 'm binnen krijgen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

Ik zie nu dat cd-wow.nl de CE editie besteld kan worden voor €43.99, incl verzendkosten. Goedkoper heb ik em nog niet gezien. De gewone versie kost daar trouwens €36.99.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Laatst online: 25-11-2024
Flyby_Wire schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 21:29:
Ik zie nu dat cd-wow.nl de CE editie besteld kan worden voor €43.99, incl verzendkosten. Goedkoper heb ik em nog niet gezien. De gewone versie kost daar trouwens €36.99.
shit... ik heb de normale voor 39,- besteld bij GCshop, 41,- incl. verzend kosten... Had ik liever de CE gehad voor 44,- :(

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Nieuwe screens en een filmpje op de officiele site...
Om dezelfde redenen ligt hij nu helemaal plat, maar zodra ik erbij kan post ik ze...

EDIT:

Ik heb ze maar even ergens anders geupload, om de gigantische load voor Bethesda te besparen.

Afbeeldingslocatie: http://img474.imageshack.us/img474/5945/obx28b0nn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/8151/obx29b9xe.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/4158/obx30b3wm.jpg

Filmpje is helemaal ellende... hij komt er aan, ik doe mijn best...

[ Voor 60% gewijzigd door Fuelke op 15-03-2006 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
http://bethsoft.com/downloads/video/countdown-1week.wmv

Daar staat ie iig :)

=edit=
Ligt inderdaad nogal op zn gat die site ja B)

[ Voor 28% gewijzigd door vosss op 14-03-2006 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
WOW, just WOW...

Gewoon prachtig dat je een gebied als dat gewoon kan doorzoeken naar dungens en wildlife en etc.... En die viewing distance en dat uitzicht :|

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!

Kijk dat water!! :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 07:02
Ziet er niet veel bijzonderder uit dan dat in Half Life 2.... uiteraard nog steeds wel heel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik heb zojuist het filmpje binnen; je ziet dat gebouw van het tweede plaatje van zojuist met op het einde de volgende tekst:

spoiler:
The gates open in 1 week

Mogen we dan aannemen dat bij dat gebouw de poep de ventilator raakt zegmaar?
Ik neem aan van wel, vandaag een screenshot met dat gebouw erop en dan in het filmpje die tekst erbij? :? :)

=edit=
http://s46.yousendit.com/...K7MT0N1USQQG07NFL9VQ0GMAX

Ik heb ff zelf geneuzel met mn upload, maar ik heb hem ff op yousendit gezet, blijft standaard geloof ik een week staan en is een stuk (lees: 400kb/s) sneller dan die op de site van oblivion :*

[ Voor 64% gewijzigd door vosss op 15-03-2006 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
OMG, dat filmpje. Niet iets dat ik ooit op deze pc zal zien, maar echt super mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
vosss schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 23:57:
Ik heb zojuist het filmpje binnen; je ziet dat gebouw van het tweede plaatje van zojuist met op het einde de volgende tekst:

spoiler:
The gates open in 1 week

Mogen we dan aannemen dat bij dat gebouw de poep de ventilator raakt zegmaar?
Ik neem aan van wel, vandaag een screenshot met dat gebouw erop en dan in het filmpje die tekst erbij? :? :)

=edit=

Ik heb ff zelf geneuzel met mn upload, maar ik heb hem ff op yousendit gezet, blijft standaard geloof ik een week staan en is een stuk (lees: 400kb/s) sneller dan die op de site van oblivion :*
De tekst "The gates open in 1 week" is geen spoiler, tis een countdown naar de releasedate :D
Over 1 week kun je het spel spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Legion schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 00:34:
[...]

De tekst "The gates open in 1 week" is geen spoiler, tis een countdown naar de releasedate :D
voor sommigen is ook de release date een verrassing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
  • Laatst online: 03-02-2022
Damnnn dat filmpie is ziekelijk, als het werkelijk zo mooi is qua sfeer is het gewoon een gevaarlijk spel, kijk uit!

Mooiste wat ik tot nu toe heb gezien qua beeldmateriaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Legion schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 23:53:
[...]

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!

Kijk dat water!! :o :o
Water? Dan moet je bij ons in de achtertuin eens kijken.... :P

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Legion schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 00:34:
[...]

Dat weet ik ook wel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

http://homepage.hispeed.ch/voyman/mehappy.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Fuelke op 15-03-2006 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei is dat een demo disc of de echte retail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vosss schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 23:57:

=edit=

Ge-wel-dig filmpje. Dat uitzicht ... :9~

Dit spel neemt zeker de plek over van FEAR over het zwaarste spel op de markt.

Misschien toch ook een geluk bij een ongeluk dat ik me windows opnieuw moest installeren en dalijk met een schone + gestripte (N-Lite) XP kan spelen voor maximale prestaties :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziekelijk mooi filmpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:55
oei, de warez warnings komen al zo te zien. Zou die dr zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 08:17:
Misschien toch ook een geluk bij een ongeluk dat ik me windows opnieuw moest installeren en dalijk met een schone + gestripte (N-Lite) XP kan spelen voor maximale prestaties :+
Hahaha, my thoughts exactly :Y)

Maar wat mooi allemaal zeg. Filmpje moet ik nog zien, maar die 3 pics zijn geweldig :o

En dat groene kristallen zwaard is ook mooi O+

Edit:
Filmpje gezien. OMG. Wat nou fast-travel op de map? :P
* anandus gaat lekker rondlopen en genieten van z'n uitzicht :9
(op low graphic settings, maar dat boeit niet :P)

[ Voor 30% gewijzigd door anandus op 15-03-2006 10:47 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01

Pyrus

Hardknock life

anandus schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:42:
[...]
Hahaha, my thoughts exactly :Y)

Maar wat mooi allemaal zeg. Filmpje moet ik nog zien, maar die 3 pics zijn geweldig :o

En dat groene kristallen zwaard is ook mooi O+

Edit:
Filmpje gezien. OMG. Wat nou fast-travel op de map? :P
* anandus gaat lekker rondlopen en genieten van z'n uitzicht :9
(op low graphic settings, maar dat boeit niet :P)
Glas... dat groene goedje is glas :P Of dat was het toch in Morrowind en lijkt me stug dat het opeens anders uit ziet ;)

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Dat filmpje ziet er echt goed uit. De sfeer is echt perfect.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:32:
Dat filmpje ziet er echt goed uit. De sfeer is echt perfect.
Yaa ziet er echt mooi uit, doet me een beetje denken aan de intro-movie van WoW op de een of andere manier...

[ Voor 9% gewijzigd door Fuelke op 15-03-2006 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Obivion komt uit precies wanneer ik het druk heb he :'(
offtopic:
effe vlug Starwars EAW uitspelen voor het te laat is :P

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

cool filmpje, mooi uitzicht op de imperial city. ik hoop dat mijn comp zulke drawdistances aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damm wat een ontzettend mooie omgeving

net maar de eerste elder scrolls van hun website gedownload om even te spelen
morrowind GOTY edition heb ik nog liggen d-:

[ Voor 66% gewijzigd door Fuelke op 15-03-2006 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ach ik heb hem voor de 360 ge-pre ordered.

althans zou mn FX57+7800gtx+2GB het ook wel trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
Als ik deze "low" screen zie vind ik dat toch wel behoorlijk droevige kwaliteit ;( .
Afbeeldingslocatie: http://img48.imageshack.us/img48/8101/picproducer34dz.th.jpg

[ Voor 76% gewijzigd door Fuelke op 15-03-2006 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:55:
Als je zo graag wilt vertellen dat je een goede PC hebt ( :O :O :O ), start dan maar gewoon een topic zodat de modjes het weer dicht kunnen schoppen...

Dit topic gaat over een spel, en niemand geeft wat om de specs van jou PC.
Idd. Ik kan me voorstellen dat iemand blij is om te zeggen dat het spel op zijn pc zal draaien. Maar specs kun je stilletjes in je signature zetten. Mensen die dan behoefte hebben om jou specs te zien kunnen dan kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door Fuelke op 15-03-2006 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Nee, 5 reply's over iemand die patst met ze specs, das boeiend :Z .

Anyway, wellicht krijgen vanaf nu elke dag zo'n filmpje zoals gisteren, tot de release natuurlijk. Lees deze thread maar eens (met reply van pete).
UltraR-pc schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:00:
mjah, ik ga het natuurlijk never nooit redden met mn huidige pc'tje, maar ik ga toch eerst het spel kopen en kijken hoe het er op low uitziet, mocht dat echt niet zo geweldig zijn kan ik altijd nog een 7800GS aanschaffen, hoewel ik wel een beetje tegen die +/- 300 Euro aanhik :/ .

Edit: als ik deze "low" screen zie vind ik dat toch wel behoorlijk droevige kwaliteit ;( .
[afbeelding]
Dat is een plaatje dat ze vergroot hebben, kan je ook zien aan de grond texture. Volgens mij heb ik de originele gezien (komen uit een tijdschrift) en die zijn meer dan 2x zo klein, dus maak je geen zorgen, zal echt wel meevallen :).

[ Voor 59% gewijzigd door DeepSeven op 15-03-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die count-down video is wel tof, ik hoop dat ze daarna nog 1 of zelfs 2 video's releasen. Ik kan iig niet wachten op deze game (maar ik ben ook niet de enige :P).

Misschien is dit wel interessant voor de sys-specs mensen:

Sr Test website

Selecteer "The Elder Scrolls IV: Oblivion" in het lijstje, klik op "CAN YOU RUN IT" en kijk en huiver :)

Als die test een beetje accuraat is, kan zelfs ik van de graphics genieten (8>

[ Voor 12% gewijzigd door Fuelke op 15-03-2006 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:34:
Bespeur ik misschien enig spoor van jaloezie, heren? :? :+

In ieder geval :)

Die count-down video is wel tof, ik hoop dat ze daarna nog 1 of zelfs 2 video's releasen. Ik kan iig niet wachten op deze game (maar ik ben ook niet de enige :P).

Misschien is dit wel interessant voor de sys-specs mensen:

Sr Test website

Selecteer "The Elder Scrolls IV: Oblivion" in het lijstje, klik op "CAN YOU RUN IT" en kijk en huiver :)

Als die test een beetje accuraat is, kan zelfs ik van de graphics genieten (8>
dit is in het vorige topic ook al een gepost (heb geen zin om nu te zoeken, maar als je je geroepen voelt, dit is het topic waar je zoeken moet)

we waren met zijn alleen iig tot de conclusie gekomen dat dat ding alleen naar de clocksnelheid van je proc kijkt, en dus niet naar het type. een pentium mobile 2.0 kwam er dus niet doorheen, terwijl dat best een lekker processortje is. voor de rest een leuke site hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
jpiwf schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:40:
[...]

dit is in het vorige topic ook al een gepost (heb geen zin om nu te zoeken, maar als je je geroepen voelt, dit is het topic waar je zoeken moet)

we waren met zijn alleen iig tot de conclusie gekomen dat dat ding alleen naar de clocksnelheid van je proc kijkt, en dus niet naar het type. een pentium mobile 2.0 kwam er dus niet doorheen, terwijl dat best een lekker processortje is. voor de rest een leuke site hoor.
Is alleen te hopen dat bij de ontwikkeling van de game rekening is gehouden met mobile procs, sommige games willen nog wel eens van snelheid wisselen samen met m'n processor :P (met als extreemste voorbeeld soldiers, heroes of ww2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maja genoeg over gezeurt. Volgende week komt et spel, laten we maar alvast een feestje bouwen. Nu komt het toch echt dichtbij!!! :9~ :9~ :*) :*)

[ Voor 77% gewijzigd door Fuelke op 15-03-2006 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Woei, alles passed. Maar ik vrees dat het 640x480 op lowest gaat worden, want ik voldoe echt nét aan alle eisen :P

Weet iemand trouwens iets over de verkoopcijfers (aantal pre-orders) tot dusver?

TabCinema : NiftySplit

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Warez hoort, net als op de rest van GoT, hier niet thuis. Alle posts over het downloaden en vinden van of andere informatie over een warez release geven je -100 op alle stats (en mogelijk iets in je mailbox). Ook enkel posten over jouw systeem en hoe Oblivion erop zal draaien is niet boeiend en dergelijke posts zullen gedelete worden.