'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Welke demo's? Ik zie alleen maar plaatjes.FnF schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 17:57:
Je kan beter naar www.speedtree.com gaan, en kijken hoe die demo's lopen, dan heb je een redelijke vergelijking.
Verwijderd
Ligt dat aan mij of zijn deze screens afkomstig van medium settings ofzoiets?Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 17:50:
[afbeelding]
Nice dual-wield. Iemand enig idee of dat ook mogelijk is met wapens?
Meer screenies hier
Verwijderd
Het zijn idd geen highest settings neeVerwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:57:
[...]
Ligt dat aan mij of zijn deze screens afkomstig van medium settings ofzoiets?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Een paard met roze uitpuilende ogen, en hij glimt...

Dat ziet er wel heel debiel uit imo.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Dat paard is gewoon ev0lVanitas schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 19:22:
Ik kwam net dit plaatje tegen:
[afbeelding]
Een paard met roze uitpuilende ogen, en hij glimt...![]()
En die vacht.. ach, een goed geborsteld paard glimt in het echt ook..
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
lolVanitas schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 19:22:
Ik kwam net dit plaatje tegen:
[afbeelding]
Een paard met roze uitpuilende ogen, en hij glimt...![]()
misschien een heel erg evil horse
of misschien volgt het paard jouw allignmend

[ Voor 255% gewijzigd door Bulls op 16-03-2006 11:24 ]

Voor de gein op download kijken, hoor je gelijk bij warez natuurlijk

ja, klopt. Downloaden is illegaal, of je het nou voor een dag of voor 3 jaar gaat gebruiken.PcManiaxx schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 19:45:
Leuke poll![]()
Voor de gein op download kijken, hoor je gelijk bij warez natuurlijk
Edit: heel erg jammer, al 9 mensen die hem via warez gaan halen, draai de industrie de nek maar om, way to go guys

[ Voor 18% gewijzigd door UltraR-pc op 15-03-2006 19:55 ]
Grappig dat de industrie meteen de nek omgedraaid wordt, terwijl er altijd gekopieerd is en de industrie alleen maar gegroeid is. Werd aan games niet meer verdiend dan aan films tegenwoordig?UltraR-pc schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 19:54:
[...]
Edit: heel erg jammer, al 9 mensen die hem via warez gaan halen, draai de industrie de nek maar om, way to go guys
Snap verder niet waarom er nou weer over warez begonnen is door zo'n poll, dat is alleen maar stemmingmakerij en er wordt niks mee bereikt. Kappen dus, praat over het spel zelf.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
Lijkt me niet, er is meer in een spel dan bomen en low textures omgeving alleen. Bovendien zijn die speedtree demos best lelijk, in iedergeval lelijker dan oblivion.FnF schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 17:57:
Je kan beter naar www.speedtree.com gaan, en kijken hoe die demo's lopen, dan heb je een redelijke vergelijking.
Dat worden wat zware weken voor mij en voor me vriendin ook
Verwijderd

Dual wielding zit er niet in, dus geen 2 zwaarden ... maar je kan wel zoals op de screenshot te zien is een torch en zwaard tegelijk gebruikenVerwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:19:
Is er nu al duidelijk iets over dual wielding gezegd?? Dat je torches kan combineren met 1 handed sword is wel duidelijk maar 2 zwaarden??
tjah, dat is de shit
is er trouwens een nieuwe trailer 6 days to go, met paarden ?
CE gepre-ordered trouwens
edit:
@Fiddle:
Had ik ook al gevonden:
Heb het filmpje gezien (van FileShack), niet zo bijzonder alleen wat paarden (ziet er wel goed uitServer Already At Maximum Capacity.
[ Voor 67% gewijzigd door -Eraser- op 15-03-2006 21:53 ]
Hier link naar Filmpje
EDIT;
Ik HAAAAAT wachtrijen, dus hier een goeie snelle MIRROR
[ Voor 29% gewijzigd door Fiddle op 15-03-2006 21:41 ]
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Verwijderd
Deze werkt beter, wel 2 minutjes wachten.Fiddle schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 21:30:
Uiteraard koos ik de CE versie in de poll. En ik halen hem in de winkel...
Hier link naar Filmpje
Verwijderd
Maar geen wachtrijen, etc. Gewoon de download: [zoals aangekondigd, link weer verwijderd. Beth moet nu wel voldoende bandbreedte hebben - tenzij het volgende filmpje er weer staat ;)]
Inderdaad een filmpje met paarden. Eerst een paar die langs lopen, en dan als je er zelf opzit en langs een andere ruiter rijdt. Kort maar krachtig!
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 21:56 ]
Maar nog ff 1 ding, die paarden in het filmpje vind ik werkelijk prachtig, de animatie is erg realistisch en de geluiden maaken het plaatje compleet. Het mooie hoefgetrappen, het "blazen" van het paard.
Maar als we deze screen bekijken.
Dan vind ik het meer een satanische versie van een paard uit Barby's Manage... Ik bedoel, erg plastic, die rode speldenoogjes, en al helemaal die statische staart die ze er met een beetje Pattex er op geplakt lijkt te hebben.
Zo zie je maar weer dat er een wereld van verschil zit dus een plaatje en een filmpje. Want ik het filmpje vind ik het absoluut prachtig...
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Snap ook niet waarom mensen zich zo storen aan die rode ogen, blijft een fantasy wereld he. Daedrac armor heeft dat volgens mij ook.
Kijk eens naar het nieuwe filmpje van Fiddle dat komt wel goedWSaeNoTSoCK schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 19:28:
op alle laatste screens kan ik nergens meer de dynamicsoftshadows ontdekken
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
Verwijderd
Gelukkig dat ze iedere dag een filmpje hebben, dan duurt het in ieder geval niet steeds zo lang voor er nieuws is.Fiddle schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 21:58:
Om nou te zeggen dat deze filmpjes het wachten er dragelijker op maakt.
[...]
Dan vind ik het meer een satanische versie van een paard uit Barby's Manage... Ik bedoel, erg plastic, die rode speldenoogjes, en al helemaal die statische staart die ze er met een beetje Pattex er op geplakt lijkt te hebben.
Ik ben al lang blij dat de release zo dichtbij is. Na jaren wachten kunnen die paar dagen er ook nog wel bij
Wellicht heeft iemand een grapje uitgehaald, of kijkt het paard de ondergaande zon in of zo...
Downloaden is niet illegaal, uploaden welUltraR-pc schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 19:54:
[...]
ja, klopt. Downloaden is illegaal, of je het nou voor een dag of voor 3 jaar gaat gebruiken.
Ik heb nog genoeg bonnen voor de FRS dus ik ga hem daar halen. Zoalng er maar een map bijzit. Zonder kan je hem toch niet spelen
Het is gewoon de animatie waardoor het paard ook echt als een paard overkomt. Op een screenshot komt hij inderdaad niet echt tot zijn recht.DeepSeven schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:04:
Ik vind het geen wereld van verschil hoor. Je ziet de detail van de paarden in het filmpje helemaal niet zo goed als op die screenshot. En tuurlijk zien filmpjes er beter uit als een screenshot, dat is meestal zo (of de animatie is crap).
Snap ook niet waarom mensen zich zo storen aan die rode ogen, blijft een fantasy wereld he. Daedrac armor heeft dat volgens mij ook.
Maar met die ogen. Het mag dan wel een fantasy zijn, maar als ze een mensen gezicht of het hoofd van de hertjes en schaapjes zo mooi en overtuigend echt maken, waarom krijgt dit paard dan een stel knikkers? Als ze het paard een fantasy tintje willen geven dan moeten ze een zoort van rode gloed er omheen maken, en niet een speldenkop.
Maargoed, dat is commentaar op een niet officiele screen, dus dat is missch in uiteindelijke versie niet zo. En zo wel? Naja, niet heel boeiend, want de rest van het paard is geweldig. Het zou alleen wat vreemd zijn
Verwijderd
Tja dat is de bedoeling ook he van spells, daarom moet je maar genoeg potions/resistance/healing spells bij je hebbenGame Error schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:21:
ik hoop dat ze alle spells enzo eruit hebben gehaald die er voor zorgen dat je minder spull bij je kan dragen, die waren schijt irritant...
Zou hij het hebben over de gevolgen van spells als damage strength enzo? Zo ja, dan moet gewoon de juiste potions kopen. (restore strenght enzo). Duurde bij mij ook even voordat ik daarachter kwam enzoGame Error schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:21:
ik hoop dat ze alle spells enzo eruit hebben gehaald die er voor zorgen dat je minder spull bij je kan dragen, die waren schijt irritant...
Verwijderd
Je hebt diverse manieren om je te beschermen tegen dit soort vervelende magic aanvallen (althans bij Morrowind en ik denk niet dat ze deze eruit slopen):Fiddle schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:23:
[...]
Zou hij het hebben over de gevolgen van spells als damage strength enzo? Zo ja, dan moet gewoon de juiste potions kopen. (restore strenght enzo). Duurde bij mij ook even voordat ik daarachter kwam enzo
- Potions
- Spells
- Constant effect op items / wapens / armor (bijv. zoveel procent Magic Resistence)
Maar kan je nou ook galloperen of alleen lopen met dat paard?
Dit is trouwens een van de weinige spellen waarbij ik niet het gevoel heb dat hoe meer screenshots/movies ik zie hoe meer het gaat tegenvallen. Meestal zijn de eerste screenshots/movies "heel" mooi en hoe dichter we bij een launch komen hoe meer ze tegenvallen.
[ Voor 67% gewijzigd door bAdmuTs op 15-03-2006 22:58 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Je kan op de pc via een knop switchen tussen lopen/galloperen. Met de xbox ligt de snelheid aan hoe ver je je thumbstick naar voren duwt.Angeloonie schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:53:
Dat filmpje =
Maar kan je nou ook galloperen of alleen lopen met dat paard?
Screenshots en filmpjes doen een spel bijna nooit tot zijn recht komen. Je weet pas echt hoe het speelt en eruit ziet als je het ook daadwerkelijk speelt. De screenshots van wow waren bijv niet van het hoogste niveau, maar de animaties in de game zijn zo goed dat het spel gewoon super vloeiend speelt.bAdmuTs schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:54:
Beetje lullig die filmpjes, wordt het wachten niet makkelijker op
Dit is trouwens een van de weinige spellen waarbij ik niet het gevoel heb dat hoe meer screenshots/movies ik zie hoe meer het gaat tegenvallen. Meestal zijn de eerste screenshots/movies "heel" mooi en hoe dichter we bij een launch komen hoe meer ze tegenvallen.
Ik heb begrepen dat dit via de scrollknop gaat, ala sam fisher in splintercell.....DeepSeven schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:07:
[...]
Je kan op de pc via een knop switchen tussen lopen/galloperen. Met de xbox ligt de snelheid aan hoe ver je je thumbstick naar voren duwt.
Om ook is te zeiken, ik zag geen teugels?
Zkers en die hoef en adem geluidjes van dat paard, helemaal goed. Juist dit soort dingen worden vaak slecht uitgewerkt in games, vooral omdat Oblivion al zo immens en complex is dacht ik dat ze dit soort elementen een beetje zouden verwaarlozen. Niks is minder waar tho..Furbyk1ller schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:44:
Goh geen teugels de wereld vergaatIk vind vooral de animaties van het paard er goed uitzien
ik vind de beweging van die paarden wel een beetje houterig, alsof ze zich inhouden. vooral dat 1st person stukje lijkt wat te traag voor op een paard. (ja ik heb wel eens paardgereden, dat voelde toch sneller)
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Heeft iemand enig idee op wat voor systeem die filmpjes gemaakt zijn? Dat zal wel een top-of-the-notch-kast zijn met 2 7800GTX-en denk ik of niet?
Uiteraard, dit zijn promotie filmpjes en die releasen ze alleen op de allerhoogste kwaliteit. Verder wel een slimme en leuke actie, promoot de game natuurlijk geweldig zo net voor de release, want die dingen zwerven dadelijk overal op het internet rond (al lijkt het me sterk dat er gamers zijn die nog niet van oblivion hebben gehoordvosss schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 00:06:
Ik denk dat we nu elke dag een kort filmpje krijgen (en dat ik me daar elke dag op ga aftrekken; dan heb ik tenminste toch nog het idee dat ik een leuke dag achter de rug heb)
Heeft iemand enig idee op wat voor systeem die filmpjes gemaakt zijn? Dat zal wel een top-of-the-notch-kast zijn met 2 7800GTX-en denk ik of niet?
Ik ben vandaag maarvast begonnen met afscheid van vrienden en familie te nemen, want ik gok zomaar dat mn sociaal leven duchtig gaat lijden onder Oblivion
[ Voor 20% gewijzigd door Fuelke op 16-03-2006 09:43 ]
[ Voor 53% gewijzigd door Fuelke op 16-03-2006 09:43 ]
Eer aan je korf (haha)
ja, zie de link die iemand gaf een paar paginas terug (pagina 10 ofzo, gaat zo hard hier tegenwoordig)krouwen schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 01:00:
Krijgen we nu elke dag een filmpje tot de release?
die link linkt naar een topic op de officieele forumswaar pete bevestigt, met wat sarcasme, dat er vanaf nu tot en met de 21ste ofzo (vandaag nog 6 dagen, het is de 15, dus de 21ste) elke dag zo een filmpje van ongeveer 30 seconden uitgebracht zal worden. met elke dag een ander onderwerp natuurlijk, gister het landschap, vandaag paarden, morgen stadsleven?
Zullen we een poule maken? Winnaar krijgt de CE editie gratis van tweakers
Verwijderd
Dungeon en kasteel?Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 08:19:
D'r komen er nog 5. Zal wel 1 zijn met stadsleven, combat, magic, en nog 2
ik las ergens op een forum wat een offciele post moest zijn, dat je het vol kon open zetten op 1600x1200 op een x1900, wat ook de reden is dat ik me xfire gecanceld hebtvosss schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 00:06:
Ik denk dat we nu elke dag een kort filmpje krijgen (en dat ik me daar elke dag op ga aftrekken; dan heb ik tenminste toch nog het idee dat ik een leuke dag achter de rug heb)
http://www.twitch.tv/jannustitannus
[ Voor 100% gewijzigd door Bulls op 16-03-2006 19:46 ]
Dan koop je toch een huis of paard waar je je spullen kan bewaren?Game Error schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:21:
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Als je ziet hoeveel mensen die CE kopen (net als ik

Een "echte" CE is naar mijn mening een stuk zeldzamer, en een stuk duurder. Anders is het niet bijzonder als je hem in je bezit hebt.
Neemt niet weg dat ik met liefde tien euro betaal voor een making-of van dit spel + de guide natuurlijk
Verwijderd
Of een huifkar, kan je zigeunertje spelenanandus schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:27:
[...]
Dan koop je toch een huis of paard waar je je spullen kan bewaren?![]()
Er zijn ook genoeg mensen die niet stemmen, om welke reden dan ook. Ikzelf heb ook nog niet gestemd. De reden? Welke versie is eerder, hoe draait het spel, hoe goed is het spel en hoe zijn de CE items? (Als die coin nu van lichtgewicht plastic dan vind ik dat nogal onzin. Als die nu nog wat weegt en aanvoelt als een echte coin dan is keuze sneller gemaaktBozozo schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:34:
De resultaten van die poll vallen me lang niet tegen, al denk ik dat er stiekem veel meer mensen hem via warez gaan binnenlepelen.
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 11:39 ]
Verwijderd
Oblivion Character Creation
http://s87407243.onlinehome.us/
Kan niet wachten tot mijn Dunmer necromancer kont gaat schoppen binnen de poortjes van
Of is dat eruit gehaald?
Verwijderd
Check bol.com. Allebei de versies voor dezelfde prijs.Bozozo schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:34:
De resultaten van die poll vallen me lang niet tegen, al denk ik dat er stiekem veel meer mensen hem via warez gaan binnenlepelen.
Als je ziet hoeveel mensen die CE kopen (net als ik), dan zie je hoe slim het marketing team van Oblivion is geweest: breng een niet-zo-bijzondere "collector's edition" uit, tegen een prijs die maar een beetje hoger is dan de gewone editie, en iedereen die zich fan van de serie noemt koopt de CE. Dat is tien tot vijftien euro extra pingping per speler, voor de kosten van een dvd, een boekje en een stukje plastic.
Een "echte" CE is naar mijn mening een stuk zeldzamer, en een stuk duurder. Anders is het niet bijzonder als je hem in je bezit hebt.
Neemt niet weg dat ik met liefde tien euro betaal voor een making-of van dit spel + de guide natuurlijk
Verwijderd
BirthSign: The Toweranandus schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:21:
Welke sign of ras had ook alweer Beggar's Nose (of hoe die spell ook heette dat je vijanden en goodies op de map kon zien)?
Of is dat eruit gehaald?
Beggar's Nose: Detect animal 200 ft for 60 secs on self, Detect enchantment 200 ft for 60 secs on self, Detect key 200 ft for 60 secs on self
Verwijderd
Een demo zal er niet komen. Een playable demo voor bijv. een winkel op console verwacht ik ook niet. Je zal bij vrienden/kennisen moeten aankloppen om daar het spel zelf eens te spelen.CR35 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:33:
Ik zit eraan te denken om deze game te kopen, maar ben normaal iemand die meer van fps en dergelijke houdt(ik hou op consoles wel van andere games) maar normaal niet echt RPG's maar dit llijkt me wel zwaar tof. Iemand die weet of er ook een demo van komt of dat ik hem ergens anders kan voorproefen(een winkel met demostand)
Verwijderd
Oblivion speelt zich niet af in deze gehele kaart he
Maar de wereld is idd muchos groot, maar er zijn ook al 5 spellen over gemaakt (incl. TES IV)
Er is nog een optieVerwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:42:
[...]
Een demo zal er niet komen. Een playable demo voor bijv. een winkel op console verwacht ik ook niet. Je zal bij vrienden/kennisen moeten aankloppen om daar het spel zelf eens te spelen.

Wel braaf het spel kopen natuurlijk he
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:26:
[...]
Oblivion speelt zich niet af in deze gehele kaart he![]()
Maar de wereld is idd muchos groot, maar er zijn ook al 5 spellen over gemaakt (incl. TES IV)

Was dat de hele map niet?
Zou er overigens ooit nog een versie komen waarin je óveral heenkan?
Arena en Daggerfall spelen zich op het hele continent af. Best wel tof, de wilderness tussen steden werd on the fly gegenereerd en opgeslagen.Getah schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:50:
Waar spelen deel 1 en 2 zich eigenlijk af? Die spellen heb ik nooit gespeeld namelijk
(De andere subspellen weet ik zo niet, nooit gespeelt.)
nee zo een versie zal er niet meer komen, tenzei er een paar gekke modders zijn die een plugin maken van alle ontbrekende gebieden. na Daggerfall, dat heel erg random aanvoelde door de grootte van het land, is er besloten om elke volgende game te laten focussen op een specifieker gebied van tamriel(Bron). vorige keer dus Vvardenvell en nu Cyrodiil. ik hoop op Sumerset Isle volgende keer, of Hammerfell...Getah schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:50:
Waar spelen deel 1 en 2 zich eigenlijk af? Die spellen heb ik nooit gespeeld namelijk
[ Voor 7% gewijzigd door jpiwf op 16-03-2006 16:36 ]
dus dat roze daar speelt oblivion zich af?
Arena kan je zelfs gratis downloaden_FlasH_ schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:57:
[...]
Arena en Daggerfall spelen zich op het hele continent af. Best wel tof, de wilderness tussen steden werd on the fly gegenereerd en opgeslagen.
[ Voor 97% gewijzigd door UltraR-pc op 16-03-2006 17:17 ]
Jep, Op de site staat:MethodP schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:54:
[...]
dus dat roze daar speelt oblivion zich af?
Oblivion is a single-player game that takes place in Tamriel's capital province, Cyrodiil.
Verwijderd
Overview:
Cyrodiil is the cradle of Human Imperial high culture on Tamriel. It is the largest region of the continent, and most is endless jungle. The Imperial City is in the heartland, the fertile Nibenay Valley. The densely populated central valley is surrounded by wild rain forests drained by great rivers into the swamps of Argonia and Topal Bay. The land rises gradually to the west and sharply to the north. Between its western coast and its central valley are deciduous forests and mangrove swamps.
As was mentioned before Cyrodiil is the home of the imperials who have come to control all of Tamriel. The strength of Cyrodiil rests largely on its imperial legions who prevent their conquered lands from uprising.
The leadership of Cyrodiil rests in the hands of the emperor, Uriel Septim, who maintains the powerful magic of Cyrodiil. Because of this the emperor has become to be seen as a divine office, as is evidenced by the worship of Tiber Septim who fathered the current dynasty of emperors.
Dat ben ik die Oblivion speelt. Jaja ik heb hem al!!!!!!!!
Das fijn, maar resizen kan je niet zo te merken

[ Voor 55% gewijzigd door Crash op 16-03-2006 20:48 ]
JawolMethodP schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:58:
dus jij werkt toevallig bij een duits gamesmagazine?
Gebruik de edit button eens voor de aardigheid, en waarom post je niet de fullsize image?Wakkaman schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:52:
[afbeelding]
Dat ben ik die Oblivion speelt. Jaja ik heb hem al!!!!!!!!
PCGamesHardware.de
21 fps draait hij de game op.
En nog meer PCGamesHardware.de
Waar ook dit staat:
Hardwareanforderungen: Für alle Details in einer Auflösung von 1.280x1.024 benötigt der Spieler ein High-End-System mit mindesten 3,8 GHz, ein GByte RAM und einer Geforce 7800 GTX.
[ Voor 24% gewijzigd door Phyxion op 16-03-2006 19:03 ]
Zo te horen ken je de map van Daggerfall niet. Want wat je daar zegt klopt niet. Arena speelt zich alleen af over het hele continent. Daggerfall alleen in een stukje van High rock en in een stukje van Hammerfall_FlasH_ schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:57:
[...]
Arena en Daggerfall spelen zich op het hele continent af. Best wel tof, de wilderness tussen steden werd on the fly gegenereerd en opgeslagen.
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
jeujHardwareanforderungen: Für alle Details in einer Auflösung von 1.280x1.024 benötigt der Spieler ein High-End-System mit mindesten 3,8 GHz, ein GByte RAM und einer Geforce 7800 GTX.

gelukkig was ik niet van plan om hem op die resolutie te draaien. wat een videokaart vreter zeg.

Werkt hier prima hoor.
En over de details, dat is dus alles op maximum, vaak kan je best wel een aantal dingen minder hoog zetten, want vaak zie je het verschil nauwelijks.
//EDIT:
Nog iets leuks gevonden:
Dus sommige winkels hebben het binnenI have seen lots of post saying that Oblivion is already shipped in some stores like bestbuy/EBgames etcs... I work for a compagny who store music/movies/videogame and re-direct the stuff to those other compagnies who sell it. I personaly work as a representant for the music department and I sometime have to work in wallmarts. I know that wallmart and other stores recieve music way before the official release date. (Example: We had like 3 box full, there is like 100 cds in a box, of last Celine Dion CD's 1 month before the official release). Knowing that, I asked the Video game guy if he had recieved Oblivion in the backstore (Btw I work in Canada/Québec) and he said YES...
BUT when i told him: GO GET A COPY FOR ME NOOB BEFORE I KILL JOO!
He replied with: You'll have to kill me because I can't sell you a copy before the official release date! It's Illegal! Otherwise i'd have to pay a fine/Go to jail/Resist arrest. Seriously, he didn't go specific into the illegal part of stuff. I understood that i'd would have to wait for the 21 (Which is the official release date, cuz thats how it work, for every CD/DVD/Games they are always released on a thuesday) Knowing that my Oblivion game is there just a few meters away waiting impatiently to see the light!
N.B. My mother who also work for the same compagny I do, just told me 2 things, First those who pre-ordered may have it on the 20or even before, thats the privilege for pre-ordering since... Secondo the law on release date does not apply on pre-ordering from special store like on the net etc (can't say more cuz i don't know how to translate everything she said in english) and about that LAW, is pure common sense, every store in North America cannot sell a cd/DVD/game before its official release date, to = the chances of profit for every store!
with all that said, I hope you now understand how it work, and that you understand my pain, since i can touch the oblivion box, but cannot get away with it until the 21 F(word) early in the morningat least i can get in the wallmart before the rest of the world
[ Voor 107% gewijzigd door Phyxion op 16-03-2006 19:16 ]
Ik ben toevallig vanmiddag nog even bij de winkels langgeweest met de vraag of ze Oblivion al binnen hadden. Meestal heeft Music Store de games ongeveer 3 dagen voor de release binnen dus daar ging ik eerst heen. Vertelde die jongen mij dat Oblivion niet voor de Xbox 360 uitkomt maar alleen voor de PC, op 24 maart.
Lekker geïnformeerd

Verwijderd
dan zal het niet lang meer duren voordat hij online staatFnF schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:11:
[...]
Werkt hier prima hoor.
En over de details, dat is dus alles op maximum, vaak kan je best wel een aantal dingen minder hoog zetten, want vaak zie je het verschil nauwelijks.
//EDIT:
Nog iets leuks gevonden:
[...]
Dus sommige winkels hebben het binnen
Ik weet niet of ik dit nou heel zwaar moet vinden of niet, eigenlijk.jpiwf schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:07:
[...]
[Hardwareanforderungen: Für alle Details in einer Auflösung von 1.280x1.024 benötigt der Spieler ein High-End-System mit mindesten 3,8 GHz, ein GByte RAM und einer Geforce 7800 GTX.]
jeuj![]()
gelukkig was ik niet van plan om hem op die resolutie te draaien. wat een videokaart vreter zeg.
Dit is 1280x1024 met alles aan (als ik het goed begrijp).
Volgens mij zijn een hoop systemen in staat om hier behoorlijk in de buurt te komen. Misschien kan niet iedereen Alles op die resolutie op max draaien, maar er zijn een hoop die dit op 1024x768 op medium kunnen draaien
En iedereen: Wees gerust, over een jaartje kan je het waarschijnlijk wel op max draaien
Daarnaast: Het is de onovertreffelijke gameplay wat toch voorop staat?
Verwijderd
Laat ik nou dinsdag een Asus 7900GTX binnenkrijgenjpiwf schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:07:
[...]
jeuj![]()
Poll: Hoe krijg jij Oblivion in je bezit, en welke
• [PC] CE - pre order
• [PC] SE - pre order
• [PC] CE - winkel
• [PC] SE - winkel
• [360] CE - pre order
• [360] SE - pre order
• [360] CE - winkel
• [360] SE - winkel
• Downloaded
Ook een poll maken? Klik hier
CE = Collectors Edition
SE = Standaard Editie
Het is niet de bedoeling dat deze poll om de zoveel posts opnieuw geplaatst wordt
[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 16-03-2006 21:02 ]
Dit topic is gesloten.
Warez hoort, net als op de rest van GoT, hier niet thuis. Alle posts over het downloaden en vinden van of andere informatie over een warez release geven je -100 op alle stats (en mogelijk iets in je mailbox). Ook enkel posten over jouw systeem en hoe Oblivion erop zal draaien is niet boeiend en dergelijke posts zullen gedelete worden.