In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ben jij even stoerVerwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:35:
[...]
dan zal het niet lang meer duren voordat hij online staat

55 mensen kiezen warez, omg lame...
Die filmpjes zijn echt

[ Voor 4% gewijzigd door Muthas op 16-03-2006 19:53 ]
[ Voor 70% gewijzigd door Fuelke op 17-03-2006 10:06 ]
Verwijderd
zeg alleen dat hij dan weer online komt te staan.Muthas schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:52:
[...]
Ben jij even stoerWil je nog een Elder Scrolls V gaan spelen? Of hier nog op het topic kunnen posten. (óf jij bent geband vanwege dit soort posts, óf de moderators hier worden helemaal gek van mensen als jij, en sluiten deze) Sorry hoor, maar koop het spel gewoon
![]()
55 mensen kiezen warez, omg lame...
Die filmpjes zijn echtHopelijk stuurt GCshop mijne snel op
want tot nu toe is dat met elke game.
zie ff12 nu al te downloade ik heb nog nergens in de winkel gezien.
of kijk met gta 2 dagen toen de winkel hem kregen had iedereen hem al.
en reageer dit niet af op mij want de meeste hier gaan hem downloade.
ik kom er alleen eerlijk voor uit.
eerst testen dan kopen
Nope, ik had hem anders toch niet gekocht.UltraR-pc schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 19:54:
[...]
Edit: heel erg jammer, al 9 mensen die hem via warez gaan halen, draai de industrie de nek maar om, way to go guys
Lol? Download het dan ook niet.
Man, waar blijft dat filmpje
Veel dank
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
ja het is veranderd, je hebt nu 7 major skills en 14 misc skillsMuthas schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 20:23:
[...]
Lol? Download het dan ook niet.
Man, waar blijft dat filmpjeBen met die link van begin deze pagina bezig, character creation, huh 7 major skills en geen minor? Ben niet echt op de hoogte hierover, is dat veranderd?
[ Voor 115% gewijzigd door Crash op 16-03-2006 21:01 ]
Oh die is nieuw dan?FnF schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 20:24:
Mag ik iedereen even wijzen op de modbreak van een tijdje geleden dat het niet gewenst is om te zitten patsen met PC specs en/of andere vragen of het wel of niet goed kan draaien?
Veel dank
Warempel*... ik zie het nu ook in de waarschuwing box ineens staan... wat gaat dit topic hard

mm waar kunnen we het dan nog over hebben.
Iemand nog een leuke screenie gevonden?
*Nee niet Warez! Ik weet dat je dat denkt op eerste gezicht! Niet zo warez-phobic zijn
[ Voor 11% gewijzigd door killingdjef op 16-03-2006 20:43 ]
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
[ Voor 82% gewijzigd door Crash op 16-03-2006 21:01 ]
In Canada hebben sommige winkels de games al achter de balie liggenCyberAmp schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 20:47:
Oblivion trailer vandaag bij meerdere computerwinkels zien draaien, de spanning stijgt echt.....
Hoe het ergens anders zit, geen idee
[ Voor 10% gewijzigd door Phyxion op 16-03-2006 20:55 ]
Verwijderd
Ja? Ik ben m via de australische mirror aan het downloaden *28kb/s >.<*... ben benieuwd...
Weet iemand misschien een andere mirror dit is wel uber-traag... *13kb/s nu*
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 21:29 ]
edit:
Hmm hij gaat bij mij ook niet zo snel, ~30kb/sVerwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:26:
[...]
Weet iemand misschien een andere mirror dit is wel uber-traag... *13kb/s nu*
[ Voor 63% gewijzigd door -Eraser- op 16-03-2006 21:34 ]
hier is trouwens een downloadlink (rapidshare.de) klik
Verwijderd
Is 1 uber pijl toch die afgeschoten word bij die stiertjes, de eerst beweging is volgens mij een blok met je boog-Eraser- schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:44:
Ik heb em gezien, mooi filpmjevooral die pijlen vond ik wel vet
Verwijderd
thnx dat is beter werk.-Eraser- schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:44:
Dankje voor de snelle link 460kb/s, Gaaf filmpje hoor ik die het al voor me rond vliegende mensen op towns square-Eraser- schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:44:
Ja 1 pijl inderdaad, en 1x block, die stiertjes zijn trouwens minotaursVerwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:48:
[...]
Is 1 uber pijl toch die afgeschoten word bij die stiertjes, de eerst beweging is volgens mij een blok met je boog
kan je chars van The Elders Scrolls III importeren ofzo?DeepSeven schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:55:
Echt een vet filmpje, vond hem leuker als die van gisteren. Die minotaurs voelde echt realistisch aan, met hun gewicht een snelheid enzo. Ben blij dat ik Marksman in me char skills heb.
[ Voor 5% gewijzigd door Fiddle op 16-03-2006 22:09 ]
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Nee, maar in Oblivion zitten dezelfde skills als in Morrowind (ongeveer) dus je kan al wel vast een char samenstellengwystyl schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 22:06:
[...]
kan je chars van The Elders Scrolls III importeren ofzo?
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Te zeggen dat het niet van echt te onderscheiden is is onzin, maar het ziet er echt betoverend uit.
Ook die dark elf (I pressume) aan het begin. Man.. hoeveel uur zal wel niet in het moddelen gezeten hebben voor 1 zo'n figuurtje....
[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 16-03-2006 23:26 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
ik plaats hem niet op nieuw maar ik verplaats hem zodat hij niet in de vergetenheid gebracht wordtHet is niet de bedoeling dat deze poll om de zoveel posts opnieuw geplaatst wordt
Niet nodig, dat is simpelweg posthoerenWSaeNoTSoCK schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 23:22:
[...]
ik plaats hem niet op nieuw maar ik verplaats hem zodat hij niet in de vergetenheid gebracht wordt
Hartstikke bedankt Crash!
Echt een heel erg mooi filmpje, krijg zo steeds meer zin in Oblivion.
Ben trouwens benieuwd hoe de NPCs zullen zijn, zullen ze een beetje realistisch lopen e.d., erg benieuwd naar.
Je hebt volgens mij gelijk. Ik had de originele doos erbij gepakt en op de achterkant stond wel een screenshot van de kaart van Tamriel (kon me de map niet goed herinneren). Maar als ik nu in het boekje kijk speelt het zich idd om een bepaalde baai af.UNICRONBOT schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:06:
[...]
Zo te horen ken je de map van Daggerfall niet. Want wat je daar zegt klopt niet. Arena speelt zich alleen af over het hele continent. Daggerfall alleen in een stukje van High rock en in een stukje van Hammerfall
Verwijderd
Klopt helemaal, en zat er ook niet een eiland in het midden waar je heen kon? (Of was dat summerset isle)_FlasH_ schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 08:06:
[...]
Je hebt volgens mij gelijk. Ik had de originele doos erbij gepakt en op de achterkant stond wel een screenshot van de kaart van Tamriel (kon me de map niet goed herinneren). Maar als ik nu in het boekje kijk speelt het zich idd om een bepaalde baai af.

Dit was m
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2006 09:24 ]
(Met dat filmpje ga ik toch twijfelen, bow is wel erg vet)
Verwijderd
Vreemd die vraag stond ook al op het gamespot forum?krouwen schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 10:00:
Ik vraag me af, hoe zullen de grenzen van het level zijn. Is het zo dat je tegen een onzichtbare muur loopt? Staan er allemaal onoverklimbare bergen? Weten julie hier iets van?
Jij bent toch niet dezelfde persoon neem ik aan?
Anyway op het gamespot forum staat dat als je te ver gaat er allemaal beesten op je afkomen waar geen kruid tegen opgewassen is.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2006 10:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
Had het ook al niet eerder hier gestaan? Geloof niet dat er uber beestjes zouden komen maar bijv. een bergketen waar je niet tegenop kan of een bos wat dus de muur moet voorstellen. De wereld wordt daarachter nog wel weergegeven maar je kan er nooit heen.krouwen schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 10:00:
Ik vraag me af, hoe zullen de grenzen van het level zijn. Is het zo dat je tegen een onzichtbare muur loopt? Staan er allemaal onoverklimbare bergen? Weten julie hier iets van?
Verwijderd
En nieuwe filmpje is echt te grof, spell effects doen me een beetje aan IWD denken
Dat zou ik jammer vinden, doe me dan maar een te steile berghelling of een rivier.Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 10:03:
Anyway op het gamespot forum staat dat als je te ver gaat er allemaal beesten op je afkomen waar geen kruid tegen opgewassen is.
Give me first maar eens een X1900XTX
OT: ik vind een bergketen waar je niet overheen kan prima. iig een stuk beter dan een onzichtbare muur.
Zometeen even naar de musicstore om de CE te reserveren. Ik denk eik niet dat het nodig is, maar dan weet ik wel 100% zeker dat ik hem de 24ste heb. Online bestellen heb ik het niet zo op met games die ik eik gister al wilde spelen. Stel je voor hij komt 1 dag te laat!
edit: http://www.ctrlaltdel-online.com/comic.php?d=20060317 nieuwe cad
[ Voor 22% gewijzigd door CR35 op 17-03-2006 10:39 ]
Wil dat spel zo fuckin GRAAG SPELEN!!!
Oh god word echt rennen naar de winkel.
zou wel geweldig zijn om al dit weekend te beginnen.
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Mensen beweren zo veelLaryx schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 10:51:
Hmm ik zal eens bij FRS informeren omdat er al mensen zijn die beweren al te spelen.
zou wel geweldig zijn om al dit weekend te beginnen.
[ Voor 75% gewijzigd door Fuelke op 17-03-2006 12:42 ]
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
dat blijkt wel weer
3 winkels geweest, hebben allemaal nog niets.
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
summerset isle staat hier niet op. Maar die map die jij bedoelt is de hele map van Tamriel ? Zo ja in het midden van de map zie je het de hoofstad van Tamriel. Die staat op een eiland stad naam is Cyrodiil In Oblivion begin je Cyrodiil.Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 08:38:
[...]
Klopt helemaal, en zat er ook niet een eiland in het midden waar je heen kon? (Of was dat summerset isle)
[afbeelding]
Dit was m
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
Verwijderd
Die map die aangaf was de map van Daggerfall en waar deze zich afspeelde. Oblivion speelt zich idd af in de imperial province Cyrodiil.UNICRONBOT schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:19:
[...]
summerset isle staat hier niet op. Maar die map die jij bedoelt is de hele map van Tamriel ? Zo ja in het midden van de map zie je het de hoofstad van Tamriel. Die staat op een eiland stad naam is Cyrodiil In Oblivion begin je Cyrodiil.
Waar ik vooral bang voor ben is dat het typische RPG gebeuren de overhand krijgt over de actie en de vrijeheid zelf in de game, net zoals ik dat in Morrowind vond, of lijkt dit maar zo?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Wil niet over warez praten absoluut niet maar heb ergens wel gehoort dat er een copy ergens rondzwerft of dit waar is weet ik niet (en dit absoluut niet bedoeld op welke illigaal gebied dan ook)
Maar als dat waar is moet hij toch ergens al te koop zijn lijkt mij?
Hoop gewoon dat die maandag te koop is!!
Meestal hebben winkels hem al eerder binnen dan dat die verkocht mag worden.
Dus houden ze hem nog achter enkele dagen voor de dag dat die officeel released word.
Zo gaat het bij de E-Plaza in ieder geval
Ik weet wel waar Oblivion zig af speelt.Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:24:
[...]
Die map die aangaf was de map van Daggerfall en waar deze zich afspeelde. Oblivion speelt zich idd af in de imperial province Cyrodiil.
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
Verwijderd
OS: "Cyrodiil is not an island -- what have you done to make sure the player doesn't leave the province?"krouwen schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 10:00:
Pete Hines: "There is a "border" - you basically hit an invisible wall and the game says "you've reached the edge - go back". So no, there is not infinite
water. Cyrodiil is surrounded by the other provinces, so we have to do a
border. As much as possible, we try to make this a physical barrier,
like a mountain, but that just looks odd sometimes, so we go with the
game message. But because you can now see so far, we've had to build
miles of landscape into these provinces, because even though you cannot
"go" there, you can stand on a mountain and "see" there."
Nouja, dan wacht ik wel even op de Demo, deze kwam toch iets na de release?_FlasH_ schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:26:
Het blijft natuurlijk een RPG. En als je niet van RPG's houdt dan moet je hem niet kopen lijkt me.
Trouwens nog een screenshot wat voorbij kwam, voor de PC bezitters:

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Er komt geen demo, dus helaas..Thund3r schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:56:
[...]
Nouja, dan wacht ik wel even op de Demo, deze kwam toch iets na de release?
[afbeelding]
Maarre die screenie waar heb je die vandaan? En heb je er ook meerdere voor andere videokaarten, (Eventueel op lagere resolutie?)
Faqs zijn wel geupdate
Where does Oblivion take place?
In Cyrodiil, which is the capital province of Tamriel, as well as parts of Oblivion itself.
Ik kwam hem in V&B tegen, geen verdere screenies nee.Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:58:
[...]
Er komt geen demo, dus helaas..
Maarre die screenie waar heb je die vandaan? En heb je er ook meerdere voor andere videokaarten, (Eventueel op lagere resolutie?)
Er kwam toch een Xbox360 demo naar ik heb begrepen, wel na de release.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Lees de topicwaarschuwing misschien eens ja
[ Voor 49% gewijzigd door Fuelke op 17-03-2006 12:43 ]
Verwijderd
Ik had begrepen dat er geen demo kwam ook niet voor de xbox, via xboxlive. Maar ik kan zou gsnel geen bewijs vinden.
Het spel draait ook gewoon onder de niet 64 bit versie..
Windows XP, Windows 2000, Windows XP 64-bit
Staat ook in die link van MrCaleb
[ Voor 61% gewijzigd door Fuelke op 17-03-2006 12:44 ]
64 bit versie is sneller?Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 12:14:
[...]
De systeem eisen staan in de link die je zelf een paar posts geleden hebt gepost
Ik had begrepen dat er geen demo kwam ook niet voor de xbox, via xboxlive. Maar ik kan zou gsnel geen bewijs vinden.
Het spel draait ook gewoon onder de niet 64 bit versie..
Windows XP, Windows 2000, Windows XP 64-bit
Staat ook in die link van MrCaleb
Grappig is dat het wel een plaatje is met alles maximaal, daar ga ik niet eens vanuit.Thund3r schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:56:
[...]
Nouja, dan wacht ik wel even op de Demo, deze kwam toch iets na de release?
[afbeelding]
MrCaleb schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 12:12:
Tis echt lang geleden dat ik met zulke kriebels in me buik heb zitten wachten op een game..
Moet lukken tog?
Moeilijk he? lezen....Ook enkel posten over jouw systeem en hoe Oblivion erop zal draaien is niet boeiend en dergelijke posts zullen gedelete worden.
[ Voor 10% gewijzigd door Fuelke op 17-03-2006 12:44 ]
Het enige voordeel wat je pakt, is misschien dat de drivers die je gebruikt 64-bit zijn en dus iets sneller. Voor zover ik weet is Oblivion gewoon 32bit, dus je zal in die zin niet profiteren van een 64-bit-ondersteunende processor.evilpin0 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 12:22:
64 bit versie is sneller?
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Verwijderd
Dat durf ik zo gauw niet te zeggen, het hangt er vanaf of het spel er voor geoptimaliseerd is, volgens mij niet, maar dat blijft gok werk. Is de 64 bit versie van windwos zwaarder dan win xp? dan zou ik sneller voor de xp kiezen, omdat oblivion al een beetje veel van je pc vraagt..
Hehe, understatement van de eeuw.Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 12:24:
[...]
Dat durf ik zo gauw niet te zeggen, het hangt er vanaf of het spel er voor geoptimaliseerd is, volgens mij niet, maar dat blijft gok werk. Is de 64 bit versie van windwos zwaarder dan win xp? dan zou ik sneller voor de xp kiezen, omdat oblivion al een beetje veel van je pc vraagt..
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Geen understatement, een mythe. Oblivion kan prima draaien op een oudere systeem. Ligt eraan hoe je graag visueel geprikkeld wilt worden.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Als je daadwerkelijk gebruik wil maken van 64-bit (wat niet iedereen heeft), dan moet de volledige source-code gecompiled worden naar 64-bit, wat feitelijk een 2e versie van Oblivion oplevert. Gezien het percentage werkelijke winst wat je maakt en de kosten die Bethesda daarin wil steken, denk ik dat het beter is op deze manier.evilpin0 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 12:45:
Toch wel een gemiste kans moet ik zeggen, een next gen game maken maar geen next gen ondersteuning
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
AA en AF op max ja, maar HDR staat toch anders mooi uitcardinal808 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 12:24:
[...]
Grappig is dat het wel een plaatje is met alles maximaal, daar ga ik niet eens vanuit.
en dan ook op een achterlijke resolutie van 1600x1200vosss schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:53:
[...]
AA en AF op max ja, maar HDR staat toch anders mooi uit
Ik ben verder weer heel benieuwd naar dat fil;mpje van vanavond.... Wat zouden jullie graag willen zien? Ik zou heel graag wat toffe boobytraps in combinatie met physics willen zien...
Ik zou wel een leuk gevecht willen zien. Bijvoorbeeld een paar minotaurs die je tegelijk aanvallen.Fiddle schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 14:03:
[...]
Ik ben verder weer heel benieuwd naar dat fil;mpje van vanavond.... Wat zouden jullie graag willen zien? Ik zou heel graag wat toffe boobytraps in combinatie met physics willen zien...
maar ik meen me te herinneren dat op het elderscrolls forum al meerdere malen gezegd werd dat dit plaatje fake is.
Dus ik zou er geen enkele waarde aan hechten.
De overige zijn dat dusVerwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 20:27:
[...]
ja het is veranderd, je hebt nu 7 major skills en 14 misc skills
Hmm oke, relax... Ga maar weer een character maken in die Character Creation page
Bedankt mods
Dat is natuurlijk altijd moeilijk te bepalen. Theoretisch, ja, dan zou de x64 versie sneller moeten zijn. In de praktijk, ja, dat ligt even anders. De videokaart drivers van x86 waren veel betere geoptimaliseerd dan de x64 drivers (Alhoewel de kwaliteit nu wel ongeveer hetzelfde ligt). Maar ook andere drivers spelen mee (Moederbord, geluidskaart), en ook die moeten een beetje hetzelfde presteren als de x86 varianten. Als je zegt, alle drivers presteren even snel, dan zal als het goed is de x64 sneller zijn.
Pics van de Soundtrack:

[ Voor 41% gewijzigd door Phyxion op 17-03-2006 15:49 ]
Geen Oblivion gespot.
Net een zaak binnengelopen waar ik bijna nooit kom: dynabyte.
Zometeen ff m'n geld halen en als de sodemieter dat spel ophalen:9~
[ Voor 98% gewijzigd door PcManiaxx op 17-03-2006 15:59 ]
[ Voor 32% gewijzigd door bAdmuTs op 17-03-2006 16:01 ]
zal we pre-order doosjes zijnPcManiaxx schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 15:57:
Net in het dorp gekeken bij bart smit, intertoys, eplaza, dixons, frs en andere winkels.
Geen Oblivion gespot.
Net een zaak binnengelopen waar ik bijna nooit kom: dynabyte.
Zometeen ff m'n geld halen en als de sodemieter dat spel ophalen:9~
Wil natuurlijk niet zeggen dat ze overal zo overal over de schreef gaan met het voorttijdig uitbrengen van games.
Verwijderd
De soundtrack heb ik al en luister hem elke dag
moooooooi!
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2006 16:09 ]
Verwijderd
Op de site staat hij nog steeds in het lijstje verwacht 24 maart
Ik koop die soundtrack niet, ik denk dat ik hem tijdens het gamen wel een paar keer afluister, het zullen wel een hoop uurtjes oblivion wordenVerwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:08:
Dat zou inderdaad wel heel uitzonderlijk zijn!
De soundtrack heb ik al en luister hem elke dag
moooooooi!
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2006 16:11 ]
Mocht je nog tijd hebben tussen kopen en spelen, welke dynabyte is het, want dan spring ik ook even langs bij DynabytePcManiaxx schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:03:
Heb een aantal exemplaren zien liggen he![]()
Wil natuurlijk niet zeggen dat ze overal zo overal over de schreef gaan met het voorttijdig uitbrengen van games.

Fat chance dus!
Ik heb hem pre-ordered bij amazon.co.uk. Net keek ik weer even op die site en zag dat ze hem in de reclame hebben gezet voor 29,99 pond. Scheelt weer 5 pond. Je bestelling kan je gewoon cancelen, voordat ze hem verstuurd hebben, en opnieuw invoeren.
Bij mijn weten betaal je bij amazon forst for shipments buiten de UK dus ben je dat voordeel erg snel weer kwijt... Net ff zitten kijken en kom al snel tot 9 euro._FlasH_ schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:24:
Tipje.
Ik heb hem pre-ordered bij amazon.co.uk. Net keek ik weer even op die site en zag dat ze hem in de reclame hebben gezet voor 29,99 pond. Scheelt weer 5 pond. Je bestelling kan je gewoon cancelen, voordat ze hem verstuurd hebben, en opnieuw invoeren.
In tegenstelling tot bijv. play.com
[ Voor 5% gewijzigd door Darth Malak op 17-03-2006 16:30 ]
Dit topic is gesloten.
Warez hoort, net als op de rest van GoT, hier niet thuis. Alle posts over het downloaden en vinden van of andere informatie over een warez release geven je -100 op alle stats (en mogelijk iets in je mailbox). Ook enkel posten over jouw systeem en hoe Oblivion erop zal draaien is niet boeiend en dergelijke posts zullen gedelete worden.