Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 18:29
FnF schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 15:46:
[...]

Dat is natuurlijk altijd moeilijk te bepalen. Theoretisch, ja, dan zou de x64 versie sneller moeten zijn. In de praktijk, ja, dat ligt even anders. De videokaart drivers van x86 waren veel betere geoptimaliseerd dan de x64 drivers (Alhoewel de kwaliteit nu wel ongeveer hetzelfde ligt). Maar ook andere drivers spelen mee (Moederbord, geluidskaart), en ook die moeten een beetje hetzelfde presteren als de x86 varianten. Als je zegt, alle drivers presteren even snel, dan zal als het goed is de x64 sneller zijn.

Pics van de Soundtrack:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo te zien nep ... gedownload/gekocht en op cd gefikt, op de cd zie je het Memorex logo en "Is It Life Or Is It Memorex?" staan (Memorex = fabrikant van cdr's, dvdr's, usbsticks enzo) zie de hand met cd, de enige versie die ja kan kopen is de download op directsong.com

Afbeeldingslocatie: http://pix.nofrag.com/bf/e7/d3c24d656f97fdc74d19fdc48566.jpg

cd = septim coin
inlay = map van elderscrolls.com
cover = gedownload (heb ik ook ergens vandaan :P), ik vind de cd en covers ook compleet niet bij elkaar passen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat eens te kijken wat er nu extra zat bij de Collectors Edition, en toen zag ik dat er naast al de making of en de munt en het boekje er ook expliciet bij stond dat er een 48 pagina tellende handleiding bij zat. Nu is dat natuurlijk niet zo gek, maar wat mij opviel is dat die handleiding niet vemeld stond bij de normale editie.. Kan ik hieruit opmaken dat er geen handleiding bij de normale editie zit? (Of alleen een vodje met alle default keybindings ofzo ipv een mooi boekje?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

bAdmuTs

mAzE

PcManiaxx schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:12:
Gaat om de Dynabyte in Hilversum om precies te zijn ;)
Als dat waar is rij ik er ook even heen, woon in bussum dus is 5 min :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FlasH_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 14:29
Darth Malak schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:30:
[...]

Bij mijn weten betaal je bij amazon forst for shipments buiten de UK dus ben je dat voordeel erg snel weer kwijt... Net ff zitten kijken en kom al snel tot 9 euro.

In tegenstelling tot bijv. play.com
De volgende keer zal ik idd eens bij play.com bestellen. Ze claimen geen verzendkosten te rekenen. Tja :) Maar voor zo iets belangrijks als Oblivion bestel ik liever voor een paar pond meer bij een partij waar ik goede ervaringen mee heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:36:
Ik zat eens te kijken wat er nu extra zat bij de Collectors Edition, en toen zag ik dat er naast al de making of en de munt en het boekje er ook expliciet bij stond dat er een 48 pagina tellende handleiding bij zat. Nu is dat natuurlijk niet zo gek, maar wat mij opviel is dat die handleiding niet vemeld stond bij de normale editie.. Kan ik hieruit opmaken dat er geen handleiding bij de normale editie zit? (Of alleen een vodje met alle default keybindings ofzo ipv een mooi boekje?)
zal wel niet ik denk dat je een normale standaard handleiding krijgt, en bij de collectors ook die, plus nog een uitgebreide guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

FnF schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 15:46:
Dat is natuurlijk altijd moeilijk te bepalen. Theoretisch, ja, dan zou de x64 versie sneller moeten zijn. In de praktijk, ja, dat ligt even anders. De videokaart drivers van x86 waren veel betere geoptimaliseerd dan de x64 drivers (Alhoewel de kwaliteit nu wel ongeveer hetzelfde ligt). Maar ook andere drivers spelen mee (Moederbord, geluidskaart), en ook die moeten een beetje hetzelfde presteren als de x86 varianten. Als je zegt, alle drivers presteren even snel, dan zal als het goed is de x64 sneller zijn.
Nee. Aan de 'Oblivion'-code is niks anders in beide gevallen. De processor zal gewoon handelen zoals het ook in een gewone WindowsXP zal doen. ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:36:
Bij mijn weten zat er een 110+ pagina tellend boekje bij de CE versie en niet bij de gewone. De enige reden waarom ik een CE heb gepreordered is dit feit en het feit dat het slechts een paar euro scheelde. Normaal gesproken geef ik geen donder om CE versies.

[ Voor 11% gewijzigd door Darth Malak op 17-03-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:50:
[...]

Bij mijn weten zat er een 110+ pagina tellend boekje bij de CE versie en niet bij de gewone. De enige reden waarom ik een CE heb gepreordered is dit feit en het feit dat het slechts een paar euro scheelde. Normaal gesproken geef ik geen donder om CE versies.
Ja, een reisgids van het koninkrijk. Daarin staan onder andere de belangrijkste plaatsen, personen, de geschiedenis en belangrijke gebeurtenissen. Telt 112 pagina's.

In de CE zit ook nog eens een 48 pagina tellende handleiding bij. Ik hoop dat deze ook bij de normale versie zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Laatst online: 14-09 11:12
Fiddle schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 14:03:

Ik ben verder weer heel benieuwd naar dat filmpje van vanavond.... Wat zouden jullie graag willen zien?
Die DVD bij mij in de computer om te beginnen B)

[ Voor 24% gewijzigd door vosss op 17-03-2006 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:14
Jan-Hein schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:18:
Net gebeld, en ze hebben hem niet in Hilversum, dus het is gezever :Z
Zolang ik hier geen plaatjes zie van mensen die het op hun computer hebben geinstalleerd, geloof ik van alle verhalen zowiezo geen drol. Mensen die naar de winkel gaan horen weer dat ie "morgen binnenkomt" en tegen de tijd dat die daadwerkelijk binnenkomt, zal het rond de 20/24e zijn. Dus nog drie daagjes wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan, kwam nog wat leuks tegen. Was rond aan het neuzen op Google over de achievements in Oblivion. Check deze gamer:

Vark 50 stuks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 17:29:
Ok dan, kwam nog wat leuks tegen. Was rond aan het neuzen op Google over de achievements in Oblivion. Check deze gamer:

oud nieuws ;) hij is een trouwens een developer die de achievements moest testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik heb hem voor de zekerheid toch maar even besteld bij de musicstore.
Meteen gevraagd offie met enige regelmaat meemaakt datie games een dag of 2 dagen eerder binnen krijgt dan verwacht/release-date en dat kwam nogal best vaak voor zei ie.

Dus wie weet met een beetje geluk woensdag of donderdag al; hij belt iig zodra de CE binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik nog de CE bestellen, met de zekerheid dat ik de game heb op de dag van de release in Nederland.

Mijn dank is groot voor diegene met een antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik denk dat je gewoon geluk moet hebben of je hem op de dag van release in huis hebt. Ik heb hem zelf bij bol.com besteld, deze hebben mij nog nooit in de steek gelaten, maar ik heb ook wel andere verhalen gehoord...

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 18:32:
Waar kan ik nog de CE bestellen, met de zekerheid dat ik de game heb op de dag van de release in Nederland.

Online shop kan hem natuurlijk altijd te laat binnen krijgen. Het beste lijkt me dan gewoon winkels, winkels, en nog eens winkels checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 18:32:

De musicstore hier in het dorp zei dat hij standaard nooit CE versies binnen kreeg van spellen, maar als hij ze bestelde dat ze dan ALTIJD met de gewone versies meegeleverd worden.

Ik zou eens bij een musicstore bij jou in de buurt vragen of het daar ook zo is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Was vandaag nog in de Dynabite in Emmen, niks te bekennen van Oblivion.

[ Voor 4% gewijzigd door Manzor90 op 17-03-2006 18:42 . Reden: Typfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Een week voor de release zal hij echt nog niet in de winkels liggen hoor.
Meestal is het een dag of 3 voor de release, maar een week nooit.

Nou maar hopen dat ze niet zo streng zijn met de verkoop als bij Half-Life 2. Daarbij kwam ik in de winkel (Dynabyte)
ik:"Hey, hebben jullie HL2 al binnen?"
verkoper:"Ja"
ik:"Ah mooi doe me er daar maar twee van dan." (ik moest ook voor een vriend halen)
verkoper:"Nee"
ik:"Huh, waarom niet?"
verkoper:"Die mag pas over 2 dagen verkocht worden."
ik:"Bij de intertoys hebben ze em ook in de verkoop gezet, en ze zijn helemaal uitverkocht. Lijkt het je dan niet slim om ze dan ook hier te gaan verkopen?"
verkoper:"Ik ga er niet over, en ik ga ook geen uitzondering maken."

Nou dan maar niet.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik ken die kerel van de musicstore hier wel enigsinds; als hij hem voor de 24ste binnen heeft dan belt ie me ook gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Jan-Hein schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:18:
Net gebeld, en ze hebben hem niet in Hilversum, dus het is gezever :Z
goh, wat een toeval, het is PCmaniaxx weer. Dezelfde gast die in het vorige elder scrolls topic beweerde dat oblivion al "in het illegale circuit" te krijgen was
:D :'( :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:59
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 17:29:

Hij heeft er 5 dagen over gedaan.. dus in 5 dagen heb je heel het spel uitgespeeld! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
killingdjef schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 19:31:
[...]

Hij heeft er 5 dagen over gedaan.. dus in 5 dagen heb je heel het spel uitgespeeld! 8)7
ja als je de game door en door kent omdat jezelf hebt meegedaan met ontwerpen ervan :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:24
Nu volg ik dit Topic al een tijdje (:p) en ik heb toch besloten om The Elder Scrolls IV: Oblivion aan te schaffen (waarschijnlijk de Collerctors Edition), want het lijkt mij zo'n mooi spel :)

Ikzelf speel in het algemeen niet echt veel Role Playing Games, aangezien ik meer een First Persoon Shooter fanaat ben, maar ik kan het genre wel waarderen. Zo heb ikzelf Fable, Jade Empire en de Knights of The Old Republic reeks gespeeld.
Helaas nog geen spellen uit The Elder Scrolls reeks gespeeld, hoewel ik Morrowind hier wel heb liggen (Destijds gekregen bij mijn GeForce FX-5200 :p).

Het spel ziet er fantastisch mooi uit en wat de Gameplay betreft moet het wel goed zitten, als ik de filmpjes mag geloven :)

[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 17-03-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Vriend van me werkt in de E-Plaza had hem net even gebeld.

De serie betreft E-Plaza / Bart Smit verwachten hem rond woensdag.
Dat kan wel inhouden dat hij eventueel Maandag binnenkomt, maar ze mogen hem pas wegdoen op woensdag.

Of je moet die persoon heel goed kennen natuurlijk ^^ en diez zelf ook een goede gamer...dus ik hoop...hehe

Maar laten we nou gewoon rustig wachten.
Volgens mij steken jullie me aan met al die buikkriebels!!

THE GATES ARE ALMOST OPEN!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Als hij woensdag op me deurmat ligt (ce besteld bij gcshop), ben ik blij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Yonix schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 20:02:
Nu volg ik dit Topic al een tijdje (:p) en ik heb toch besloten om The Elder Scrolls IV: Oblivion aan te schaffen (waarschijnlijk de Collerctors Edition), want het lijkt mij zo'n mooi spel :)

Ikzelf speel in het algemeen niet echt veel Role Playing Games, aangezien ik meer een First Persoon Shooter fanaat ben, maar ik kan het genre wel waarderen. Zo heb ikzelf Fable, Jade Empire en de Knights of The Old Republic reeks gespeeld.
Helaas nog geen spellen uit The Elder Scrolls reeks gespeeld, hoewel ik Morrowind hier wel heb liggen (Destijds gekregen bij mijn GeForce FX-5200 :p).

Het spel ziet er fantastisch mooi uit en wat de Gameplay betreft moet het wel goed zitten, als ik de filmpjes mag geloven :)
Dan heb je een erg mooi extraatje gehad. morrowind was m'n eerste RPG ooit, en ik was gelijk verkocht :D

Wacht ook met smart op Oblivion. Heerlijk weer een nieuw verhaal en hopelijk ettelijke honderden uren plezier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Laatst online: 21:17
De 4 days to go movie is net gereleased :Y)

Countdown4days

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
HELL YEAH!!! you rock :D

ff checken

alleen die URL werkt niet....bij mij dan.

http://www.elderscrolls.com/downloads/media_movies.htm

Staan nog wat mirrors op

-edit-

Jezus...servers lijken wel vol te stromen :D
ken em nie downloaden ergesn nu lol...will keep trying

[ Voor 30% gewijzigd door MrCaleb op 17-03-2006 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 21:24
MrCaleb schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 21:12:
[...]

HELL YEAH!!! you rock :D

ff checken

alleen die URL werkt niet....bij mij dan.

http://www.elderscrolls.com/downloads/media_movies.htm

Staan nog wat mirrors op

-edit-

Jezus...servers lijken wel vol te stromen :D
ken em nie downloaden ergesn nu lol...will keep trying
Op Xboxyde.com zijn nog wel een aantal goede mirrors beschikbaar :)
Net het filmpje gezien, mijn reactie is dan ook: Kwijl :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Yonix op 17-03-2006 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Heel vet filmpie, in de meeste spellen is zo een stad plat.
Maar in dit filmpje is het echt mooi tussen de bergen in een bosrijke omgeving, waardoor dat fantasy sfeertje extra goed tot ze recht komt.

Echt heel cool gedaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
hahahahaha BRUUT weer...jezus ik kan nu echt niet meer wachten gewoon!!
Ik wil me char Creatuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog eentje dan: http://media.xbgl.com/fil...minus4/Countdown4days.wmv was voor mij heel snel beschikbaar, en niet onbelangrijk, het filmpje is 15 MB.

Sommige 'mirrors' zijn 10 of zelfs maar 5 MB, en dan heb je wss. weer een lage resolutie...

edit:
Oeh! Mijn _/-\o_ maar even toevoegen. Ik vind die scene's in caves niks vergeleken met dit soort mooie outdoor filmpjes. Zo wil ik ook wel onder een boom doorlopen :9~

Ik vond wel de grond een beetje vreemd bij die boom, met die varens uit de zeer vlakke ondergrond staan. Net of iemand een zooitje kunstplanten op de rotsgrond heeft gelijmd :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2006 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Zeer mooie omgevingen ja :) maar waar zijn de mensen?

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:32
De weg op het laatste filmpje,net als het ingame beeld zeg maar net begint,is echt lelijk. De stenen zijn zo plat als een dubbeltje,of zie ik hem niet goed?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:09
Wakkaman schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:21:

Om ook is te zeiken, ik zag geen teugels?
Ik dacht ook dat ze niet gerendered werden oid. maar ik liet net m'n zus(je), die nogal paardengek is, het filmpje zien en ze zei dat ze heel vroeger zo reden, dat ze met 1 hand het zadel vast hielden en de andere vrij waarmee ze de manen konden grijpen om te sturen of een wapen te pakken e.d.
Het is een bepaalde rijstijl.

Tsja, je moet het maar weten he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiddle schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 21:49:
Zeer mooie omgevingen ja :) maar waar zijn de mensen?
Die zitten allemaal binnen naar deze filmpjes te kijken :P

Platte stenen... Tja, volgens mij merk ik die pas na een week of twee spelen op straks ;)

't Is natuurlijk afwachten op wat voor systemen deze filmpjes gemaakt zijn, maar ik ga er vanuit dat het niet te minimum settings zijn, dus veel beter zal het niet worden (behalve resolutie, want zo'n filmpje blijft wat fuzzy en klein...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
Mutatie schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 22:07:
[...]

Ik dacht ook dat ze niet gerendered werden oid. maar ik liet net m'n zus(je), die nogal paardengek is, het filmpje zien en ze zei dat ze heel vroeger zo reden, dat ze met 1 hand het zadel vast hielden en de andere vrij waarmee ze de manen konden grijpen om te sturen of een wapen te pakken e.d.
Het is een bepaalde rijstijl.

Tsja, je moet het maar weten he :P
Aah k hehe ja idd hoe je het nu zegt Mongolen stonden ook bekend als beste ruiters en volgens mij reden die ook zonder teugels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FlasH_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 14:29
Ik vind dit filmpje nogal tegenvallen.
Inderdaad plukjes gras op een glad oppervlak geplakt. En boompjes netjes verspreid op de heuvels. Not very realistic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Nou Nou Nou wat een negatief gedrag weer zeg.
Enig idee hoe moeilijk dat is om alles realistisch te laten lijken :P
Moet wel opgebouwd worden uit scratch heh..
Zijn weinig games die dit caliber betreft realistische shots heeft hoor.
Geloof dat dit spel er gewoon fantastisch uit gaat zien.

Een van de weinige games waar je echt een mooi bos ziet in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_FlasH_ schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 22:40:
Inderdaad plukjes gras op een glad oppervlak geplakt. En boompjes netjes verspreid op de heuvels. Not very realistic.
Boom! Headshot!

Oblivion is gewoon op dit moment een grafisch meesterwerk.
Tuurlijk kan het beter en mooier kijk maar naar de Cryengine 2 of Offset Engine maar daar zullen we nog tot eind dit jaar op moeten wachten. (offset engine 2007)
Daar komt bij dat deze engines gebruik maken van DirectX10 en kaarten die dit volledig ondersteunen pas eind dit jaar op de markt komen. Om nog maar niet te spreken over de aanbevolen multicore processor van tenminste 2,5 GHz.

Ik weet zeker dat ik mij geen moment druk maak over een plukje gras, en jij vast ook niet als je Oblivion eindelijk kan spelen toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
_FlasH_ schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 22:40:
Je moet Oblivion dan ook beoordelen naar het type spel dat het is. Tuurlijk waarschijnlijk ziet bijvoorbeeld doom 3 of andere dergelijke shooters er beter uit qua details, maar dat speelt zich dan ook af op een veel kleiner gebied. De makers van oblivion zijn prima instaat het allemaal nog gedetailleerder te maken, maar geen pc die dat trekt. Fight Night 3 ziet er bijvoorbeeld mooier uit qua details maar dat speelt zich dan ook af op een hele kleine ruimte het is daarom niet rechtvaardig een vergelijking te maken met dergelijke spellen.
Ik denk werkelijk dat geen gamemaker het mooier had kunnen maken dan bethesda kijkende naar het type spel dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 11:41

krouwen

Hardware Enthusiast

Yonix schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 20:02:

Same here, ik sluit me volledig bij dit verhaal aan.

Het grafische verhaal:

Sommige mensen verwachten volgens mij dat bladeren ook uit polygonen zijn opgebouwd (dus 3d-objects zijn). Lijkt me zelf ook wel heel vet hoor, maar dit is nog wel eventjes onmogelijk. Vergelijk dit spel met andere shooters waarbij je grote levels hebt en dit is echt wel "the best a men can get" op dit moment.

[ Voor 19% gewijzigd door krouwen op 18-03-2006 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waaaaah, wat een bagger filmpje. Laat is wat actie zien, daar doe je veel beter aan.

Het stadsleven hebben wel al genoeg gezien op de screeniers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Laatst online: 17-09 11:41

krouwen

Hardware Enthusiast

Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 01:24:
Waaaaah, wat een bagger filmpje. Laat is wat actie zien, daar doe je veel beter aan.

Ik vind de actie tot nu toe nog het meest tegenvallen, want zeg nou zelf, soms ziet het er leuk uit, andere keren denk je echt van "eeuhm ok.. ja", en ik denk ook niet dat het spel het hiervan moet hebben, het zal denk ik meer het rgp element/gevoel zijn wat de spelers aantrekt en niet de actie, wel weer het adventure achtige.

[ Voor 9% gewijzigd door krouwen op 18-03-2006 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 19:46:
[...]

ja als je de game door en door kent omdat jezelf hebt meegedaan met ontwerpen ervan :Z
sarcasme gaat jou niet goed af O+ :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat is wat actie zien, daar doe je veel beter aan.
offtopic:
Laat is wat actie zien? :?
Leer Nederlands, daar doe je veel beter aan ;)
Overigens was ik ook een beetje teleugesteld door de 'plukjes', maarja, can't blame them. 41km2 :/ :o

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 18-03-2006 03:29 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
Als het goed is zijn er 6 "mega battles".. ik denk hierbij gelijk aan lord of the rings maar weet zeker dat ze dat nooit voor elkaar kunnen krijgen met zulk detail. Waarschijnlijk zal zo'n "epic" battle dus iets worden in de trend van 32 vs 32 ofzo ipv duizenden units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

krouwen schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 01:09:
Vergelijk dit spel met andere shooters waarbij je grote levels hebt en dit is echt wel "the best a men can get" op dit moment.
offtopic:
Gilette :7 (zo die reclame blijft ook hangen zeg)

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

Hmmm misschien zijn die filmpjes bedoeld om je lekker te maken voor het spel, naar iets wat je niet ziet ga je speculeren he ;)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
killingdjef schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 03:40:
Als het goed is zijn er 6 "mega battles".. ik denk hierbij gelijk aan lord of the rings maar weet zeker dat ze dat nooit voor elkaar kunnen krijgen met zulk detail. Waarschijnlijk zal zo'n "epic" battle dus iets worden in de trend van 32 vs 32 ofzo ipv duizenden units.
Dat zie je ook in 1 van die filmpjes ja. Dan zie je van die soldaatjes in iron armor allemaal dearda afmaken.. lijk me heel vet om te zien, en helemaal om er aan mee te doen.

Ook schijnt dat dat soms hulp krijgt van een soldier als je een gate ingaat. Vind dan ook weer tof, dat doet het "poor-lonesome-cowboy" gevoel iets af :). En het geeft gewoon een lekker gevoel dat je een backup hebt :)

Tevens zou ik niet weten wat er mis is met de combat, dit is juist hetgeen waar ik in dit spel naar uitkijk. Juist omdat het gebruik van magic er zo goed vbij is geimplementeerd. En het geluid als je vol op iemands armor bashed, de taunts van je tegenstander... etc etc. Ik ken in geen ander spel zulke goede melee combat....

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:19
Het lijkt me ook dat Bethesda niet gelijk de meest intense momenten uit de game gelijk al als filmpje laat zien. Er moeten natuurlijk wel een aantal (grote) verrassingen overblijven die je pas ontdekt als je Oblivion echt speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 14-09 19:57
Is dit spel ook goed te spelen als je niet bekent bent met de overige Elder Scrolls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Lijkt me wel, morrowind was ook goed te doen zonder de vorige delen gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:27
Rutger Mulder schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 12:11:
Lijkt me wel, morrowind was ook goed te doen zonder de vorige delen gespeeld te hebben.
Ik mag het hopen, want als je Arena, Daggerfall en Morrowind alledrie uit wil spelen dan ben je wel een jaartje verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Coca-Cola schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 12:34:
[...]

Ik mag het hopen, want als je Arena, Daggerfall en Morrowind alledrie uit wil spelen dan ben je wel een jaartje verder ;)
Ik ben nog steeds met morrowind bezig, altijd weer een side quest/exploren die me van de main quest af houdt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Op IGN Staan ook nog wat filmpjes die ik nog niet had gezieN (jullie waarschijnlijk wel)

Moet je maar ff checken op http://www.ign.com

Damn dit spel gaat kont schoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
MrCaleb schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 13:00:
Op IGN Staan ook nog wat filmpjes die ik nog niet had gezieN (jullie waarschijnlijk wel)

Moet je maar ff checken op http://www.ign.com

Damn dit spel gaat kont schoppen
Je bent wat laat want daar waren wij die-hards al zo'n kleine 70 pagina's terug al achter.. ;)

Je ziet dat er naarmate der release er bijna is, dat er ineens een hoop nieuwe mensen bij dit topic komen. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Fiddle op 18-03-2006 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of dat mensen nu pas reageren nu het er echt op aan komt. Ik volg dit topic ook als vanaf eind 2004. Maar ik heb pas 3 dingen gezegd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Laatst online: 20:19
Ik zie op verschillende websites al polls staan met bijvoorbeeld "Welk figuur ga jij spelen in Oblivion"en dan kun je uit een paar mensen kiezen. De meeste mensen kiezen voor Dark Elf of imperial.Aangezien ik nog nooit een elder scrolls spel gespeelt heb zegt mij dit dus totaal niets. Weet iemand een goede site met veel informatie (tutorials ofzo) die ik door kan lezen zodat ik een beetje weet wat het allemaal voor stelt enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Iemand enig idee waarom de officiele site plat ligt?
Nieuwe content weer ofzo??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiddle schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 13:19:
[...]

Je ziet dat er naarmate der release er bijna is, dat er ineens een hoop nieuwe mensen bij dit topic komen. :)
Niet alleen op dit forum :) Forum van Bethesda wordt op dit moment overspoeld:

Sorry, the server is too busy to handle your request, please try again in a moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Bart1983 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 14:13:
Ik zie op verschillende websites al polls staan met bijvoorbeeld "Welk figuur ga jij spelen in Oblivion"en dan kun je uit een paar mensen kiezen. De meeste mensen kiezen voor Dark Elf of imperial.Aangezien ik nog nooit een elder scrolls spel gespeelt heb zegt mij dit dus totaal niets. Weet iemand een goede site met veel informatie (tutorials ofzo) die ik door kan lezen zodat ik een beetje weet wat het allemaal voor stelt enzo?
Een goeie rpg loodst je daar bij de start van een game wel doorheen (en het hoort ook weinig uit te maken qua sterkte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Nou daar zeg je wat. Bij morrowind ben ik niet verder gekomen als uit die boot en het eerste huis waar ik dingen moest kiezen en toen zag ik door de bomen het bos al niet meer. Uiteindelijk ben ik dan toch uit het huis gekozen door vanalles te kiezen (maar snapte niet echt wat ik gedaan had) en toen heb ik in de buurt nog wat rond gelopen. Tijdens dat rondlopen werd ik aangevallen door een of ander vreemd springend beest (leek wel een kikker) en die bleef mij maar achtervolgen en ik wist niet hoe ik hem kon doden. Toen had ik het wel weer gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Verdiep je in het spel zou ik zeggen :/

[ Voor 95% gewijzigd door PcManiaxx op 18-03-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Doe ik heb een mooie guide gevonden op om me voor te bereiden:

http://www.stratosgroup.c...l/200206mwes/?cat=default

Als iemand nog ene Nederlandse Walktrough kan vinden zeg het dan even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Das van Morrowind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:15

jpiwf

licenced pepernootaddict

Bart1983 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 14:13:
kijk eens op de officieele site, daar staat onderaan een vakje races, met afbeelding, herkomst en korte samenvatting van wat ze allemaal kunnen. helaas staan de race specifieke voordelen er nog niet bij, maar die staan waarschijnlijk zeer duidelijk uitgelegt in het boekje dat bij elke versie zit. dat was bij morrowind iig zo, 1 pagina per race. zelfde geld voor birthsigns en skills, daar staat ook over allen een korte beschijving en de dingen die je ervan krijgt.

het loont dus om bij deze serie het boekje eens goed door te lezen, staat hele nuttige info in.
Bart1983 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 14:30:
Nou daar zeg je wat. Bij morrowind ben ik niet verder gekomen als uit die boot en het eerste huis waar ik dingen moest kiezen en toen zag ik door de bomen het bos al niet meer. Uiteindelijk ben ik dan toch uit het huis gekozen door vanalles te kiezen (maar snapte niet echt wat ik gedaan had) en toen heb ik in de buurt nog wat rond gelopen. Tijdens dat rondlopen werd ik aangevallen door een of ander vreemd springend beest (leek wel een kikker) en die bleef mij maar achtervolgen en ik wist niet hoe ik hem kon doden. Toen had ik het wel weer gezien :)
dat beest leek waarschijnlijk meer op een worm, en was dan dus een kwama forager, 1 of 2 messteken waren meestal genoeg om die beestjes te mollen ;) , al paralysde ze je wel zo af en toe. mesje kon je vinden in dat huis waar je al die keuzes moest maken.

@ hieronder
ROFL, zelfs met dezelfde slogan, zei het vertaalt. jammer dat oblivion officieel 4 dagen eerder als launchdate heeft

[ Voor 35% gewijzigd door jpiwf op 18-03-2006 15:23 ]

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik weet niet of iemand het op is gevallen, maar ook op de mainpage van Tweakers.net (Van een één of andere reclame) zijn ze Oblivion vol aan het promoten:
Afbeeldingslocatie: http://img70.imageshack.us/img70/4959/depoortgaatopen0cq.png
_/-\o_

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:48
Oke, eerste reactie in dit topic:

ROFL!

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
FnF schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 15:16:
Ik weet niet of iemand het op is gevallen, maar ook op de mainpage van Tweakers.net (Van een één of andere reclame) zijn ze Oblivion vol aan het promoten:
[afbeelding]
_/-\o_
Hahahaha!!!

Ook nog eens op de juiste datum... 24 maart :D
Alles aan die ad lijkt wel te kloppen ivm Oblivion :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
killingdjef schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 19:31:
[...]

Niet reageren als je niet weet waar je het over hebt!
Die Vark is één van de ontwikkelaars, dus kent het spel door en door. Tevens heeft hij alleen de achievementpoints getest en de rest heeft ie links laten liggen. En daar komt ook nog eens bij dat hij enkel de fast-travel opties heeft gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Legion schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 15:36:
[...]

Hahahaha!!!

Ook nog eens op de juiste datum... 24 maart :D
Alles aan die ad lijkt wel te kloppen ivm Oblivion :D
Ja, dat viel me ook al op :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Laatst online: 17-09 09:53

Infinchible

Woef!

Even quick & dirty:

Afbeeldingslocatie: http://img131.imageshack.us/img131/894/oblivion9bw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Hmm, net een engelse guide geschreven voor die character design page, geen zin om hem in het engels over te doen, dan ga je maar naar babelfish :P. Mijn engels is nou niet dat je zegt super, maar het is te volgen. Dus snap je niet hoe het character maken werkt, kijk dan hier!

Kunnen dingen niet aan kloppen, correct me if so :) en die presets, zijn natuurlijk maar mijn idee, ook die mag je naar alle wens aan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Whahaha, ik zie dat ik niet de enige ben die zich op de zaterdagmiddag zit te vervelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Laatst online: 17-09 09:53

Infinchible

Woef!

Fiddle schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 16:34:
[...]

Whahaha, ik zie dat ik niet de enige ben die zich op de zaterdagmiddag zit te vervelen :)
Ach ja, ik moest eigenlijk werken, maar ik zit al een paar dagen ziek thuis. Beetje jammer wel, had eigenlijk een anderhalve week later ziek moeten worden ;) .
Maandag weer naar school, en de week nadat Oblivion uitkomt heb ik volgens mij nog wat tentamens :X . Dat gaat niet zo goed komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Afbeeldingslocatie: http://img137.imageshack.us/img137/6900/dscf00055xz.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img137.imageshack.us/img137/463/dscf00042lp.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door DeepSeven op 18-03-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Van wie zijn die?
Staat namelijk "Hallo GSPB" op, klinkt erg Nederlands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

FnF schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 17:13:
[...]

Van wie zijn die?
Staat namelijk "Hallo GSPB" op, klinkt erg Nederlands ;)
Of duits ;)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wil ook hebben ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat er een koole onderwater dungeon is. dat je eerst zelf potions moet maken om daar te komen. Weet iemand wat het teken dat op de dvd en handleiding staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Webcam van iemand die aan het spelen is, refresht om de 30 sec ofzo:
http://www.easygamerscore.com/

Afbeeldingslocatie: http://www.easygamerscore.com/webcam.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door DeepSeven op 18-03-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat 16 op. Dus is geen amerikaanse versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
DeepSeven schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 17:19:
Webcam van iemand die aan het spelen is, refresht om de 30 sec ofzo:
http://www.easygamerscore.com/

[afbeelding]
Nice find, alleen zie je er bagger weinig aan.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
In Duitsland is ie vanaf 12 jaar en in Nederland van 16, dus zou allebei wel kunnen ;) is dat trouwens niet een review disc? zo'n plastic doosje, geen manual etc. (gewone versie is een kartonnen doosje dacht ik) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
anandus schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 17:22:
[...]

Heeft-ie vast bij de Dynabyte gehaald :+
:D !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Een geautomatiseerde Java versie ;)

EDIT;

Dan moet ik niet de link vergeten :D

LINK !!

[ Voor 63% gewijzigd door Fiddle op 18-03-2006 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

-Eraser- schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 17:32:
[...]
In Duitsland is ie vanaf 12 jaar en in Nederland van 16, dus zou allebei wel kunnen ;) is dat trouwens niet een review disc? zo'n plastic doosje, geen manual etc. (gewone versie is een kartonnen doosje dacht ik) :?
volgens mij zit de x360 versie wel in zo een doosje. de pc versie is idd in zo een kartonnen doos.

edit, zie nu dat er pc/dvd op staat. hij kan trouwens uit elke van deze landen komen, aangezien de rating door een of andere europeese organisatie (de pegi, staat onder de rating) gegeven wordt.

[ Voor 24% gewijzigd door jpiwf op 18-03-2006 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

jpiwf schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 18:11:
[...]

volgens mij zit de x360 versie wel in zo een doosje. de pc versie is idd in zo een kartonnen doos.

edit, zie nu dat er pc/dvd op staat. hij kan trouwens uit elke van deze landen komen, aangezien de rating door een of andere europeese organisatie (de pegi, staat onder de rating) gegeven wordt.
Dat hangt van het land af, in de EU is er veel vraag naar dozen, en de VS hebben mensen liever CD/DVD boxen, en daar zie je ook bijna alles in CD/DVD plastic boxen zitten. Hier in de EU zijn toch de meeste goede games dozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 16:19:
Hmm, net een engelse guide geschreven voor die character design page, geen zin om hem in het engels over te doen, dan ga je maar naar babelfish :P. Mijn engels is nou niet dat je zegt super, maar het is te volgen. Dus snap je niet hoe het character maken werkt, kijk dan hier!

Kunnen dingen niet aan kloppen, correct me if so :) en die presets, zijn natuurlijk maar mijn idee, ook die mag je naar alle wens aan passen.
FF over de birdsigh The Atronach, het nadeel zou zijn dat je geen magicka refill hebt?
Maar als je een Dunmer kiest of Conjuration als skill dan kun je toch gewoon net zo als in Morrowind een Ghost oproepen, die aanvallen en van de spells die hij dan op je afvuurt absorb jij gewoon weer de helft hoor.

En dank eens aan de voordelen, +150 magicka en de helft damage van spells die op jou worden gecast. En in combinatie met een Dunmer merk je van alle fire spell al helemaal vrij weinig lijkt me zo.

Of heb ik het nu mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Muthas schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 16:19:

leuk om te zien dat een nederlander zoiets schijft, alleen is het wel heel duidelijk dat het een nederlander is die het geschreven heeft. voer het voor de grap eens in in word voor de spelling check, en check je grammatica eens. je maakt namelijk een paar klassieke fouten, veel gemaakt door nederlanders. their-> there bijvoorbeeld, of say-> said
NOFI
Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 18:18:
[...]

FF over de birdsigh The Atronach, het nadeel zou zijn dat je geen magicka refill hebt?
Maar als je een Dunmer kiest of Conjuration als skill dan kun je toch gewoon net zo als in Morrowind een Ghost oproepen, die aanvallen en van de spells die hij dan op je afvuurt absorb jij gewoon weer de helft hoor.

En dank eens aan de voordelen, +150 magicka en de helft damage van spells die op jou worden gecast. En in combinatie met een Dunmer merk je van alle fire spell al helemaal vrij weinig lijkt me zo.

Of heb ik het nu mis?
nee, je hebt het niet mis, ik was dan ook een grote fan van the atronarch in morrowind. vooral in het begin van het spel is het een zegen, die 150 magica extra. misschien nu minder omdat magica regenerate, maar to zeer fijn birthsign. het absorbeerde trouwens ook blessings van die shrines in tempels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Ik weet het over mn engels sorry! :)

En dat van die birthsign, tja ik weet het, speelde er op mn pure mage ook mee, maar daar zitten allemaal noobs, die geen morrowind hebben gespeeld :P

Die spelfouten die jij noemt eruit gehaald (denk ik) Ben 15 en ik hoef nog niet alles precies te weten }:O

Grrrr:
Afbeeldingslocatie: http://img212.imageshack.us/img212/141/back7ql.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Muthas op 18-03-2006 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Muthas schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 18:30:
Ik weet het over mn engels sorry! :)

En dat van die birthsign, tja ik weet het, speelde er op mn pure mage ook mee, maar daar zitten allemaal noobs, die geen morrowind hebben gespeeld :P

Die spelfouten die jij noemt eruit gehaald (denk ik) Ben 15 en ik hoef nog niet alles precies te weten }:O

Grrrr:
[afbeelding]
HOE KOMEN DIE MENSEN DAAR NOU AAN!?
:( ik wil ook spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 14-09 19:57
Sommige winkels hebben 'em al, maar mogen eigenlijk pas op een bepaalde datum de doos openmaken en 't in de rekken werpen.

Maar niemand controleert het als je een paar dagen eerder stiekem een doosje openmaakt.
En als je goede banden hebt met zo'n winkelier dan zit je sowieso wel goed denk ik :+

[ Voor 39% gewijzigd door Silent Thunder op 18-03-2006 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Silent Thunder schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 19:05:
Sommige winkels hebben 'em al, maar mogen eigenlijk pas op een bepaalde datum de doos openmaken en 't in de rekken werpen.

Maar niemand controleert het als je een paar dagen eerder stiekem een doosje openmaakt.
En als je goede vriendschappelijke banden hebt met zo'n winkelier dan zit je sowieso wel goed denk ik :+
Maandag maar eens ff die kerel van de Musicstore hier aan zn jas trekken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

MrCaleb schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 18:59:
[...]

HOE KOMEN DIE MENSEN DAAR NOU AAN!?
:( ik wil ook spelen
Das die ene link die net kwam, waar je om de 30 seconden een nieuw plaatje kwam. Ga ik kijken zie ik dit. Even wacht lukt nog wel, als ik screens etc. krijg :9

Zal wel een reviewer zijn trouwens :O

[ Voor 6% gewijzigd door Muthas op 18-03-2006 19:19 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Warez hoort, net als op de rest van GoT, hier niet thuis. Alle posts over het downloaden en vinden van of andere informatie over een warez release geven je -100 op alle stats (en mogelijk iets in je mailbox). Ook enkel posten over jouw systeem en hoe Oblivion erop zal draaien is niet boeiend en dergelijke posts zullen gedelete worden.