Bart1983 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 14:13:
Ik zie op verschillende websites al polls staan met bijvoorbeeld "Welk figuur ga jij spelen in Oblivion"en dan kun je uit een paar mensen kiezen. De meeste mensen kiezen voor Dark Elf of imperial.Aangezien ik nog nooit een elder scrolls spel gespeelt heb zegt mij dit dus totaal niets. Weet iemand een goede site met veel informatie (tutorials ofzo) die ik door kan lezen zodat ik een beetje weet wat het allemaal voor stelt enzo?
kijk eens op de officieele site, daar staat onderaan een vakje races, met afbeelding, herkomst en korte samenvatting van wat ze allemaal kunnen. helaas staan de race specifieke voordelen er nog niet bij, maar die staan waarschijnlijk zeer duidelijk uitgelegt in het boekje dat bij elke versie zit. dat was bij morrowind iig zo, 1 pagina per race. zelfde geld voor birthsigns en skills, daar staat ook over allen een korte beschijving en de dingen die je ervan krijgt.
het loont dus om bij deze serie het boekje eens goed door te lezen, staat hele nuttige info in.
Bart1983 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 14:30:
Nou daar zeg je wat. Bij morrowind ben ik niet verder gekomen als uit die boot en het eerste huis waar ik dingen moest kiezen en toen zag ik door de bomen het bos al niet meer. Uiteindelijk ben ik dan toch uit het huis gekozen door vanalles te kiezen (maar snapte niet echt wat ik gedaan had) en toen heb ik in de buurt nog wat rond gelopen. Tijdens dat rondlopen werd ik aangevallen door een of ander vreemd springend beest (leek wel een kikker) en die bleef mij maar achtervolgen en ik wist niet hoe ik hem kon doden. Toen had ik het wel weer gezien

dat beest leek waarschijnlijk meer op een worm, en was dan dus een kwama forager, 1 of 2 messteken waren meestal genoeg om die beestjes te mollen

, al paralysde ze je wel zo af en toe. mesje kon je vinden in dat huis waar je al die keuzes moest maken.
@ hieronder
ROFL, zelfs met dezelfde slogan, zei het vertaalt. jammer dat oblivion officieel 4 dagen eerder als launchdate heeft
[
Voor 35% gewijzigd door
jpiwf op 18-03-2006 15:23
]