Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Darth Malak schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 07:55:
[...]

Volgens mij is dit tweakers.net toch? Meer opties, meer fun.... En de PC versie IS zo te spelen zonder iets in te stellen. De PC versie biedt juist de mogelijkheden om hem volledig naar je smaak in te richten!!! :)
Helemaal mee eens :Y)
Anoniem: 116363 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 07:55:
Ohk, leuk maar betekend dit dat jij hem hebt? Dat hoeft helemaal niet... maar mss bedoelde je dat niet eens en wou gewoon nieuwe screens posten :P Maar op welke instellingen zijn deze screens genomen? Vind het er wel mooi, maar niet super prachtig uit zien :+
Nee, helaas nog niet ;( Ik vond deze screenshots, en had ze nog niet gezien. Geen idee welke hardware er achter zat, maar wel een 6800GT.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

Zo te zien kan je scrollen in de opties, das toch al een hele verbetering tov andere spellen. Verder super dat je zoveel drawing distances kan instellen, kan je helemaal tunen naar je eigen smaak.

* Anoniem: 154012 vraagt zich af wanneer de eerste .ini tweaks gaan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 154012 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 08:03:
[...]

Zo te zien kan je scrollen in de opties, das toch al een hele verbetering tov andere spellen. Verder super dat je zoveel drawing distances kan instellen, kan je helemaal tunen naar je eigen smaak.

* Anoniem: 154012 vraagt zich af wanneer de eerste .ini tweaks gaan komen
Je kan inderdaad erg veel instellen, meer dan ik had gedacht. De ini tweaks, ik denk niet dat je die echt nodig hebt, met zo veel settings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Hopelijk schrijft er snel iemand even een GUI front end om de opties te veranderen ala de doom engine tweaks enzo!!! :)

Anders gaan we gewoon lekker handmatig hacken!!! ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Darth Malak op 21-03-2006 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 22:15

Vuurvoske

Nunquam cede!

Nice FnF, jouw pc of gewoon gevonden op internet? :P

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-04 10:28

PcManiaxx

ondertitel duh

Christus! Wat een verscheidenheid aan grafische opties :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122319

Vette video, welke videokaart is ervoor gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131394

Vuurvoske schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 09:10:
Gevonden op het internet, FnF zit vaak op isonews en nforce. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-04 11:47
gwystyl schreef op maandag 20 maart 2006 @ 23:27:
[...]

Bij beide is hij 24.99 britse pond (€36.10). Dat maakt dus niet uit. Bij cd-wow.nl is hij €36.99. Ik weet niet wat de verzendkosten overal zijn, maar ik heb nu geen zin om dat uit te zoeken. Eerst maar 's de stad in als ik tijd heb... de gewone winkels afstruinen.
zowel play als cd-wow zijn prijzen verzending inclusief. ik denk dat cd-wow.nl de goedkoopste is, maar er bestaat ergens een site die alle prijzen van alle cd-wow sites vergelijkt. kan enkele euro's schelen.

ik kan alvast zeggen dat ik met play en cd-wow enkel goeie ervaringen heb. sturen op als gift. bij amazon heb ik meermaals moeten dokken voor douanetaxen allerhande. zodat het nog duurder uitviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-04 16:07

Rexomnium

Vincam aut moriar

Hier een linkje naar de Oblivion Marathon die momenteel op Gamespot wordt gespeeld. Helaas is het allemaal niet zo snel en mijn mediaplayer moest heel vaak bufferen, maar het verzacht het wachten een beetje :)

mms://a812.l1165445721.c1...654/v0001/reflector:45721

[ Voor 6% gewijzigd door Rexomnium op 21-03-2006 10:27 ]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 15:42

bAdmuTs

mAzE

Darth Malak schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 07:55:
[...]

Volgens mij is dit tweakers.net toch? Meer opties, meer fun.... En de PC versie IS zo te spelen zonder iets in te stellen. De PC versie biedt juist de mogelijkheden om hem volledig naar je smaak in te richten!!! :)
Heb je helemaal gelijk in alleen mijn pc is niet een van de snelste en ik wil het wel kunnen spelen met acceptabele graphics en een redelijk framerate zonder alle opties laag te moeten zetten. En op de Xbox weet ik cker dat ik het spel op ze mooist kan spelen met een goeie framerate :)

Mijn pc trekt mijn smaak niet :(

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:03
Rexomnium schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:26:
Hier een linkje naar de Oblivion Marathon die momenteel op Gamespot wordt gespeeld. Helaas is het allemaal niet zo snel en mijn mediaplayer moest heel vaak bufferen, maar het verzacht het wachten een beetje :)

mms://a812.l1165445721.c1...654/v0001/reflector:45721
Hmm, volgens mij is die stream redelijk dood, ik zit nu naar een slideshow te kijken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57485

Ik voorspel dat over ...laten we zeggen een uurtje of 6.... heel wat tweakertjes op mysterieuze wijze Oblivion aan het spelen zijn :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

SysRq schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:32:
Hmm, volgens mij is die stream redelijk dood, ik zit nu naar een slideshow te kijken.
De stream doet het perfect vloeiend hier. Dus hij is in ieder geval niet dood. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169058

_the_crow_ schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:38:
[...]
De stream doet het perfect vloeiend hier. Dus hij is in ieder geval niet dood. :)
Hmm, beetje jammer, bij mij geeft ie aan dat de server het begeven heeft :/
Misschien gewoon mn firewall op werk, kan ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Anoniem: 57485 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:38:
Ik voorspel dat over ...laten we zeggen een uurtje of 6.... heel wat tweakertjes op mysterieuze wijze Oblivion aan het spelen zijn :>
Laten we zeggen dat ze al aan het spelen zijn. Er is nog niks gereleased op nforce maar de CE editie zwerft hier en daar al op het internet.

Ik wacht gewoon lekker tot ie morgen uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 12-04 10:56
PcManiaxx schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:43:
[...]

Laten we zeggen dat ze al aan het spelen zijn. Er is nog niks gereleased op nforce maar de CE editie zwerft hier en daar al op het internet.

Ik wacht gewoon lekker tot ie morgen uit is.
wat valt er nou aan de collectors editie op internet te staan? alles wat je extra krijgt is tastbaar en de software is bij beiden het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110235

wat een kutspel, voor elke kamer dat je binnengaat moet ie 20 seconden laden. je ziet meer loading op je scherm dan wat anders :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ehm, zoals al eerder gezegd. De bovengenoemde stream werkt 'Perfect' heb nu in 5 min tijd niet moeten bufferen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-01 10:39
Koop een nieuwe computer :z ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

denk dat mijn AMD 64 X2 4200+ met 2048 Ram wel voldoende is, ik ben gewoon de stream aant volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Anoniem: 57485 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:38:
helaas ik had bijna de eer maar moest werken :(
gelukkig heb ik 2uurtjes van me werkdag eraf kunnen halen bij me baas :D

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141099

De stream werkt prima hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
_the_crow_ schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:38:
[...]
Dan ligt het ws aan de firewall hier. Is er nog iets bijzonders te zien op die stream?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Anoniem: 110235 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:59:
wat een kutspel, voor elke kamer dat je binnengaat moet ie 20 seconden laden. je ziet meer loading op je scherm dan wat anders :s
Ik weet niet of het uitmaakt, maar je zit wel de XBOX360-versie te kijken he?! Mocht dit ook bij de PC-versie zo zijn, dan is dat opzich jammer, maar geen man overboord imho. :)
SysRq schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:08:
Dan ligt het ws aan de firewall hier. Is er nog iets bijzonders te zien op die stream?
Nou ja, ze zijn gewoon aan het spelen. Heb net wel even een korte battle met een of ander wezen gezien. Dat ging niet al te soepel voor de speler in kwestie. Kan misschien komen doordat je bij de XBOX360 een controller hebt ipv een muis. Er kwam wel bloed af van de tegenstander, dat is wel weer geinig om te zien. Verder werd er nog een hert op brute wijze neergeslagen. :P

[ Voor 42% gewijzigd door _the_crow_ op 21-03-2006 11:13 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben wel overtuigd door de stream. wat een heerlijk sfeertje. toen ie daar buiten kwam en het werd net ochtend, die paarse gloed over de bergen. nice ...

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 110235 op 21-03-2006 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-04 14:01
Inderdaad, de stream is heerlijk. Zit al half uurtje te kijken, en alles loopt vloeiend. Wel natuurlijk wat spoilers hier en daar, stel je gaat straks als je speelt iets herkennen weet je ook wat de komende quests inhouden. Wel jammer dat hij Orc speelt, had Mage oid toch interessanter gevonden :P Hij zit nu op 8 van de 12 uur, helaas kan ik niet de laatste 4 uur ook nog zien, school enzo :(

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-04 08:06

H3llSiNG

Meh.

@ Stream : Weten we dat ook weer.. Dont eat the dust!! lol >:)

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en er ook niet op meppen denk ik :D
op die manier gaan we niet veel van het spel zien lol

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 110235 op 21-03-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91635

De laadtijden van 20 seconden zijn erg overdreven. Schat zo'n 7 a 8 seconden maximum.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 91635 op 21-03-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Hahaha grappige gast, you know what screw this

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hij weet niet dat ie het aan de voet moet leggen, bel iemand hem es op aub

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 110235 op 21-03-2006 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:26

Ulti23

Quality Time

Is deze game ook een beetje toegangkelijk voor mensen die nog nooit een Elder Scrolls game hebben gespeeld? Het ziet er allemaal wel fraai uit enzo en lijkt me wel een mooie game, maar ik vraag me toch af hoe bijvoorbeeld de learning curve is voor mensen die nog nooit zo'n type game hebben gespeeld.

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Ulti23 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:36:
Is deze game ook een beetje toegangkelijk voor mensen die nog nooit een Elder Scrolls game hebben gespeeld? Het ziet er allemaal wel fraai uit enzo en lijkt me wel een mooie game, maar ik vraag me toch af hoe bijvoorbeeld de learning curve is voor mensen die nog nooit zo'n type game hebben gespeeld.
Ik denk als je een beetje bekend ben met RPGs dat het sowieso best snel onder de knie te krijgen is. Zelf ben ik een maand of 4 geleden begonnen aan Morrowind zonder daarvoor ooit een 'Elder Scrolls'-game gespeeld te hebben. Ik moet zeggen dat ik er redelijk snel bekend mee was. :)

[ Voor 4% gewijzigd door _the_crow_ op 21-03-2006 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik volg hem hier ook perfect, dacht dat dit voor paying member was?

Anyways... hoop jullie vanmiddag (laat) een verslagje te doen over dit spel.... :D

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fiddle schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:41:
Ik volg hem hier ook perfect, dacht dat dit voor paying member was?

Anyways... hoop jullie vanmiddag (laat) een verslagje te doen over dit spel.... :D
Hij zou idd voor premium members zijn. Maar blijkbaar niet goed afgeschermd oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Anoniem: 154012 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:52:
[...]

Hij zou idd voor premium members zijn. Maar blijkbaar niet goed afgeschermd oid.
Daar staat gamespot al wat langer bekend voor volgens mij :)
Je ken vaak die premium shit gewoon zien :)
was toen ook met de E3 live...

EN GVD iK WIL OBLIVION!!
Die nieuwe movies zagen er weer goed uit. Hoewel 1 day to go movie beetje wat minder was..
maar ben benieuwd :)
nog even wachten

-edit-

IGN First Impressions: http://xbox360.ign.com/articles/697/697211p1.html

[ Voor 8% gewijzigd door MrCaleb op 21-03-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91635

@ Stream: Lol een vastloper.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 91635 op 21-03-2006 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Laatst online: 21-04 07:37

krouwen

Hardware Enthusiast

Ja inderdaad, ben hem ook aan het kijken. Handig zo'n XBox, nooit gekloot, zoals bij een pc dat die steeds vastloopt :9 . Dat zijn toch altijd de uberargumenten van de xbox fans. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-04 11:47
Anoniem: 110235 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:59:
of zoals mijn kameraad zei toen ie HL2 aan het werk zag, met de vele laadmomenten aldaar (ook heel onregelmatig: soms na twee gangen, soms na een volledige buitenlvl)

Half Life Loading

mja, als er iets irritant is aan een spel, zijn het laadtijden. echte dooddoeners van opgebouwde sfeer. zelfs met de beste beelden, de beste muziek, het beste verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
krouwen schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:12:
[...]

Ja inderdaad, ben hem ook aan het kijken. Handig zo'n XBox, nooit gekloot, zoals bij een pc dat die steeds vastloopt :9 . Dat zijn toch altijd de uberargumenten van de xbox fans. Haha.
mijn xbox crashed anders vaker dan me pc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FlasH_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-04 12:27
krouwen schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:12:
[...]

Hmm volgens mij gebruiken ze juist een xbox... De besturing bij het converseren met een NPC ging via gekleurde knopjes en niet via het point and click systeem op die 4-zijdige joke/taunt/admire dinges.

Maarja xbox of pc, er zullen ongetwijfeld nog een paar nare bugs inzitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:25
_FlasH_ schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:19:
[...]
Hmm volgens mij gebruiken ze juist een xbox... De besturing bij het converseren met een NPC ging via gekleurde knopjes en niet via het point and click systeem op die 4-zijdige joke/taunt/admire dinges.

Dat idee kreeg ik ook, zeker door de houterige manier van bewegen en het compleet ontbreken van een muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Laatst online: 21-04 07:37

krouwen

Hardware Enthusiast

Ja duh, ze gebruiken een xbox. Mijn bericht was dan ook sarcastisch bedoelt. Ik vind dat toch wel te gek hoor, dat die vastslaat, maargoed een enkele keer mag dit voorkomen.
evilpin0 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:16:

mijn xbox crashed anders vaker dan me pc :+
De 360? Serieus?

Even over die laadtijden, die zijn minder lang bij de PC (gewoon een normale s-ata schijf bedoel ik dan, geen dual raptors in RAID 0 o.i.d.), hoop ik toch?

[ Voor 50% gewijzigd door krouwen op 21-03-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-04 12:46

delorean7

Let's take the Aston toni

_FlasH_ schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:19:
[...]

Ja Xbox, of die kerel is wel zo onwaarschijnlijk slecht na 9 uur+ spelen ;)

I rest my case, net dat fighters guild gebeuren - Noob at work! En zie daar precies de reden dat ik dit spel niet op een Xbox wil spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door delorean7 op 21-03-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
krouwen schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:36:
Even over die laadtijden, die zijn minder lang bij de PC (gewoon een normale s-ata schijf bedoel ik dan, geen dual raptors in RAID 0 o.i.d.), hoop ik toch?
Volgens deze review is de pc toch een stuk sneller dan de 360 met laden. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Vuurvoske schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 09:10:
De laatste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
krouwen schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:36:
Ja duh, ze gebruiken een xbox. Mijn bericht was dan ook sarcastisch bedoelt. Ik vind dat toch wel te gek hoor, dat die vastslaat, maargoed een enkele keer mag dit voorkomen.

[...]

De 360? Serieus?

nee de orginele :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Dit valt zo een beetje onder patsen. Post liever gelijk je ervaringen ipv ze aan te kondigen

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 21-03-2006 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Van wat ik allemaal zo leest , is deze game op een krachtige pc totaal niet minder dan op een 360. (zkr als reso nog hoger kan)
Dat snap ik niet, de 360 is een zeer krachtige console die pas sinds december aanwezig is?! Zeker aan het begin van een console leven hoort een console poep in de ogen van een pc blazen.
Of geeft dit gewoon weer duidelijk aan, dat de kracht/pracht van een game afhangt van de kracht van het "slapste" platform waarop hij gerealeased wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:18
Het spel wordt sowieso tegelijkertijd voor zowel de PC als de 360 ontwikkeld, misschien dat het op de 360 mooier was geweest als hij puur daarvoor ontwikkeld was zoals inderdaad vaak het geval is met multi-platform games. Al denk ik zelf dat er weinig grafisch verschil zal zitten tussen de versies en lijkt het erop dat het voordeel van de PC gewoon de iets kortere laadtijden zijn en de enorme hoeveelheid plugins die er gaan komen, daarentegen kan je via je 360 weer lekker op de bank op een grote (HD)tv spelen wat ook heerlijk is natuurlijk....
Wordt er trouwens gebruik gemaakt van alle 3 de cores die een 360 heeft?
Overigens waren de eerste PS2 games ook niet veel mooier dan games die je op dat moment op de PC kon spelen volgens mij hoor.

[ Voor 6% gewijzigd door Wekko306 op 21-03-2006 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

denk dat ie beter gaat slapen. Hij suckt wel heel erg in de combats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat je nu nog niet echt goede vergelijkingen kan maken. En zit er ook niet verschil tussen de X360 core en premium? Zit toch iets van een HD in wat eventueel laden ook kan versnellen?
* Anoniem: 154012 is geen consolefan

Maar je ziet nu dat ie dus op de X360 niet zo heel flex loopt, alleen van de PC weet je eigenlijk niet genoeg aangezien er nog niet zulke lange speelsessies te downen zijn.

Paar daagjes wachten en je kan goed een vergelijking maken tussen de X360/uber-PC/medium-PC/crappy-PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wekko schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 13:10:
Het spel wordt sowieso tegelijkertijd voor zowel de PC als de 360 ontwikkeld, misschien dat het op de 360 mooier was geweest als hij puur daarvoor ontwikkeld was zoals inderdaad vaak het geval is met multi-platform games. Al denk ik zelf dat er weinig grafisch verschil zal zitten tussen de versies en lijkt het erop dat het voordeel van de PC gewoon de iets kortere laadtijden zijn en de enorme hoeveelheid plugins die er gaan komen, daarentegen kan je via je 360 weer lekker op de bank op een grote (HD)tv spelen wat ook heerlijk is natuurlijk....
Overigens waren de eerste PS2 games ook niet veel mooier dan games die je op dat moment op de PC kon spelen volgens mij hoor.
Het is op dat gebied idd te begrijpen, maar toch zou de rauwe power wat meer moeten laten zien tov de pc. Toen de PS2 uit kwam had die toch wel wat polygone geweld die indruk maakte, maar nu noem je ook 1 van de slechtste (in mijn ogen) console (release) die er is. ;)

Ik vraag me trouwens af of dat die laad verschillen, van een 360 met of zonder HDD zijn gemeten. Weet iemand dat?
Zou de game vandaag of morgen al in de reguliere shops te krijgen zijn?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 21-03-2006 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 13:15:
[...]

Het is op dat gebied idd te begrijpen, maar toch zou de rauwe power wat meer moeten laten zien tov de pc. Toen de PS2 uit kwam had die toch wel wat polygone geweld die indruk maakte, maar nu noem je ook 1 van de slechtste (in mijn ogen) console (release) die er is. ;)

Ik vraag me trouwens af of dat die laad verschillen, van een 360 met of zonder HDD zijn gemeten. Weet iemand dat?
Zou de game vandaag of morgen al in de reguliere shops te krijgen zijn?
De hardeschijf van de Xbox 360 wordt alleen gebruiker voor savegames, trailers, demos en patches. Retail spellen draaien gewoon van de DVD af, dus die laadtijden zijn 'zonder HDD' gemeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Wekko schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 13:10:
grrrrrrrrrrr door die k**te 360 is dit spel maanden uitgesteld en waarschijnlijk ook verandert kwa gameplay en graphics detail.

* evilpin0 haat het als er weer een console fabrikant is die zieltjes wilt werven door bedrijven die bezig zijn met de pc games om te kopen om voor hun console te maken.

* evilpin0 points @ ms, denkt aan halo en wordt een beetje boos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 13:22:
[...]

grrrrrrrrrrr door die k**te 360 is dit spel maanden uitgesteld en waarschijnlijk ook verandert kwa gameplay en graphics detail.

* evilpin0 haat het als er weer een console fabrikant is die zieltjes wilt werven door bedrijven die bezig zijn met de pc games om te kopen om voor hun console te maken.

* evilpin0 points @ ms, denkt aan halo en wordt een beetje boos
Je mist alleen een punt: het is niet alleen Microsoft die er mee wint, maar ook Bethesda. Niet iedereen heeft namelijk een pc of een pc die goed genoeg is om het spel fatsoenlijk te draaien.

Door Oblivion ook voor de Xbox 360 uit te brengen openen ze voor zichzelf ook een grote markt. Als je hier echt boos om kan worden, dan moet je boos worden op Bethesda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou hij heeft in elk geval veel plezier aan zen game :)
Als reviewer zou ie toch wat vlugger moeten werken lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 13:20:
[...]

De hardeschijf van de Xbox 360 wordt alleen gebruiker voor savegames, trailers, demos en patches. Retail spellen draaien gewoon van de DVD af, dus die laadtijden zijn 'zonder HDD' gemeten.
Ik heb toch echt een aantal keer gelezen dat een HDD voor sneller laden gaat zorgen bij oblivion op de 360.
Klopt dit dus niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Anoniem: 12316 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 13:29:
[...]

Je mist alleen een punt: het is niet alleen Microsoft die er mee wint, maar ook Bethesda. Niet iedereen heeft namelijk een pc of een pc die goed genoeg is om het spel fatsoenlijk te draaien.

Door Oblivion ook voor de Xbox 360 uit te brengen openen ze voor zichzelf ook een grote markt. Als je hier echt boos om kan worden, dan moet je boos worden op Bethesda.
ik mag nog blij zijn dat ze het aanbod van ms om hem xbox exclusief te maken (ms kennende zou zon aanbod wel zijn langsgekomen) hebben afgeslagen, ik ben nu niet boos want hij als ik thuis kom zo kan ik meteen spelen maar anders was ik wel boos ja. Toen halo werd aangekondigt zat ik helemaal te geilen erop en dan is die ineens alleen op de xbox en wordt retelang uitgesteld, nu werd tes4 ook uitgesteld door de xbox360, dat wekt toch wel zekere irritatie kan ik je bevestigen maar aan de andere kant heeft het weer goed uitgepakt met de nieuwe vga kaarten die ook zijn uitgekomen. heb ik iig betere kwaliteit dan de 360 :) en mensen die denken dat niet zo is, dream on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 13:31:
[...]

Ik heb toch echt een aantal keer gelezen dat een HDD voor sneller laden gaat zorgen bij oblivion op de 360.
Klopt dit dus niet?
Er zullen wel wat dingen gecached worden en het laden zal daardoor wel versneld worden, maar er worden geen delen van het spel van de DVD naar de HD gekopieerd. De HD is ook niet zo enorm groot, waardoor het met een paar spellen al vol zou zitten.

Het zou ook zo kunnen dat die cache in het geheugen gezet wordt ipv de HD. Dan zou de Core versie er ook nog van profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ziet er best indrukwekkend uit de beelden uit die stream, denk dat de hardware waar op dat gespeeld word wel aan de hoge kant. Zal bij mij wel niet zo uit zien.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Lees es? Hij speelt op een xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm het personage zweeft wel erg fel over de grond in 3rd person view. Gelukkig dat ik dat niet vaak ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-04 07:09

jpiwf

licenced pepernootaddict

leuk, die stream, hij is nu in oblivion een portalletje aan het dichten, gaat ie 2 keer dood :+

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 14:43
Heeft niemand m al gekocht, hij moet toch uit zijn vandaag. Ik twijfel zelf nog of dit echt wat voor me is.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb sinds kort een 360 en dit spel lijkt me wel gaaf. Ik heb er veel over gelezen en dit topic gevolgd, maar ik ben toch niet overtuigd dat ik dit spel moet hebben.
Ik kan em op me PC en op de xbox spelen, maar op me xbox lijkt me leuker...
Maar ondertussen speel ik ook WoW en heb ik nog 3 verse 360 spellen liggen die ik zeker ook nog wil spelen...

Ik twijfel nog :'(

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-04 00:35

Stronkie

Where wind is Trouble

ik heb hem gekocht voor 54 euro . Ik heb hem morgen in huis :P (ow voor de 360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7

delorean7

ReCreator schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 14:39:
Ik heb sinds kort een 360 en dit spel lijkt me wel gaaf. Ik heb er veel over gelezen en dit topic gevolgd, maar ik ben toch niet overtuigd dat ik dit spel moet hebben.
Ik kan em op me PC en op de xbox spelen, maar op me xbox lijkt me leuker...
Maar ondertussen speel ik ook WoW en heb ik nog 3 verse 360 spellen liggen die ik zeker ook nog wil spelen...

Ik twijfel nog :'(
Niet twijfelen, gewoon kopen. Zijn echt de meest diepgaande games die men maakt op dit moment en daarvan is dit atm gewoon de mooiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

cardinal808 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:32:
[...]

Dat idee kreeg ik ook, zeker door de houterige manier van bewegen en het compleet ontbreken van een muis.
Ja, want op een Console beweegt alles houterig :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Waarom zou het op de Xbox 360 beter uit moeten zien dan op een krachtige pc, zoals ik hier net ergens lees? Die krachtige pc is toch ook nieuw, net als de xbox. Alleen die kostte waarschijnlijk dan ook 5 keer zo veel (ja core is 300 euro, dus 300 * 5 = 1500) Zelfs de premium met weet ik het wat voor extra's is nog minder. Natuurlijk is pc beter, maar ik heb niet zoveel geld, en vindt de 360 een goede oplossing.

Volgens mij cacht ie wel op de hd van de xbox 360 trouwens, als je die hebt. 2GB is er denk ik gehouden voor caching erop.

Die stream is vet om te zien. Ik vind de laadtijden trouwens wel meevallen. Heeft ie net een gate geclosed, en nu gaat ie dood door een trollie :P Alweer haha.

Nu is ie buiten, ziet er zeer vet uit _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Muthas op 21-03-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Muthas schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 14:56:
Waarom zou het op de Xbox 360 beter uit moeten zien dan op een krachtige pc, zoals ik hier net ergens lees?
Dat is ook niet zo, het is wel zo dat een nieuwe console in het begin prima meekan met high-end pc's van dat moment en bovendien is zoals jij al zegt een console kopen een stuk goedkoper dan een complete high-end pc aanschaffen. Overigens doet de 360 versie wel AA en HDR tegelijk (geen idee wat je hier nou precies van ziet), wat op de PC niet kan.

Ik ben trouwens nog steeds aan het twijfelen. De vorige en enige echte RPG die ik gespeeld heb was Final Fantasy 10. Die vond ik best leuk (~150 uur gespeeld) maar toen ik hem eenmaal had uitgespeeld had ik wel het idee van 'dit spel wil ik nooit meer spelen'. Ik ben dus niet echt een RPG fan, maar een grote wereld waarin je vrijwel totale vrijheid hebt spreekt me wel weer erg aan.... Ik denk dat ik even wacht met Oblivion tot ik hem bij iemand heb kunnen spelen.

Heeft iemand trouwens een linkje naar die stream? Ik zal wel blind zijn maar ik kan hem niet vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Wekko306 op 21-03-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171278

Wekko schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:05:
[...]

Dat is ook niet zo, het is wel zo dat een nieuwe console in het begin prima meekan met high-end pc's van dat moment en bovendien is zoals jij al zegt een console kopen een stuk goedkoper dan een complete high-end pc aanschaffen. Overigens doet de 360 versie wel AA en HDR tegelijk (geen idee wat je hier nou precies van ziet), wat op de PC niet kan.

Ik ben trouwens nog steeds aan het twijfelen. De vorige en enige echte RPG die ik gespeeld heb was Final Fantasy 10. Die vond ik best leuk (~150 uur gespeeld) maar toen ik hem eenmaal had uitgespeeld had ik wel het idee van 'dit spel wil ik nooit meer spelen'. Ik ben dus niet echt een RPG fan, maar een grote wereld waarin je vrijwel totale vrijheid hebt spreekt me wel weer erg aan.... Ik denk dat ik even wacht met Oblivion tot ik hem bij iemand heb kunnen spelen.

Heeft iemand trouwens een linkje naar die stream? Ik zal wel blind zijn maar ik kan hem niet vinden.
Ik ben ook niet echt een fan van RPG's, KOTOR en dergelijke kunnen mij echt niet boeien, Morrowind heb ik echter belachelijk veel gespeeld. Het is wel een RPG, maar toch een totaal ander type spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linkje naar stream

[ Voor 18% gewijzigd door anandus op 21-03-2006 15:08 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Anoniem: 171278 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:07:
[...]

Ik ben ook niet echt een fan van RPG's, KOTOR en dergelijke kunnen mij echt niet boeien, Morrowind heb ik echter belachelijk veel gespeeld. Het is wel een RPG, maar toch een totaal ander type spel.
Dat idee heb ik dus ook al wel, voordeel is wel dat als het spel me bevalt ik er vast een tijd mee bezig ben (aangezien ik in 3 maanden tijd 7 360 games gekocht heb is dat wel een voordeel :P) maar toch denk ik dat ik nog even wacht.

@anandus, bedankt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Wekko306 op 21-03-2006 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7

delorean7

Fire Alert @ gamespot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104687

Mensen ik ben denk ik dom :o . Ik kan 12 uur gaming stream niet afspelen van gamespot. Ik moet me inloggen en dan moet je zoveel p/m betalen. Kan iemand me ff zeggen hoe et moet? Dank U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PPanic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-03 09:10
Fire @ gamespot!!! :9

INVENTARIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127568

Duidelijk geanimeerd dat brandalarm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Wie gaat er een nieuw draadje aanmaken? Want ze zijn al over de 1000 posts.

[ Voor 4% gewijzigd door Phyxion op 21-03-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-04 14:01
Pf, net uit school, wil weer verder stream kijken, gaat er net een belachelijk brand alarm af :| Heeft iemand de stream opgenomen? :D dat zou wel grappig zijn, 12 uur oblivion gameplay...

geduld geduld geduld... that's all we need :(

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:01
FnF schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:15:
GG85 waarschijnlijk? hij heeft in ieder geval elk oblivion topic gestart ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FnF schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:15:
Wat is er eigenlijk met die 1000 posts, dat er een nw topic geopend wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Laatst online: 24-04 14:16
Anoniem: 154012 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:23:
[...]

Wat is er eigenlijk met die 1000 posts, dat er een nw topic geopend wordt?
Waarschijnlijk hetzelfde slap gezeik als dat gemekker over slowchat; niks van aan trekken :* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

-Eraser- schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:23:
[...]
GG85 waarschijnlijk? hij heeft in ieder geval elk oblivion topic gestart ...
Tsja, 1000 is het maximale, en CG85 is er niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Laatst online: 21-09-2021
vosss schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:25:
[...]

Waarschijnlijk hetzelfde slap gezeik als dat gemekker over slowchat; niks van aan trekken :* ;)
Omdat je mooi in de topic start kan samenvatten water de 1000 posts is voorbij gekomen. het word er gewoon weer een stuk overzichtelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-04 08:08
FnF schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:27:
[...]

Tsja, 1000 is het maximale, en CG85 is er niet ;(
Met de nieuwe forumsoftware is het volgens mij goed mogelijk om ook ver boven de 1000 te gaan.
En de huidige TS kan toch gewoon ge-update worden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171524

Ik hoop dat iemand die marathon stream heeft opgeslagen :P wil em nog wel graag zien ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171278

Silent Thunder schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:29:
[...]

Met de nieuwe forumsoftware is het volgens mij goed mogelijk om ook ver boven de 1000 te gaan.
En de huidige TS kan toch gewoon ge-update worden? :)
Het is wel mogelijk om topics van meer dan 1000 posts te maken (we zitten daar nu ruim over, het huidige deel van het "How to become a DJ" topic zit op 3000 ofzo, maar het is gewoon zo gegroeid in de meeste subfora. Tevens is het maximale aantal posts dat op één pagina kan worden weergegeven volgens mij nog steeds 1000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
lightstyle schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:28:
[...]

Omdat je mooi in de topic start kan samenvatten water de 1000 posts is voorbij gekomen. het word er gewoon weer een stuk overzichtelijker
Ja, laten we een nieuwe OP maken en daarin een stream vermelden die afgelopen is!
En als we er dan meteen even bij zetten dat Oblivion bij play.com maar liefst 4 euro goedkoper is dan is ook iedereen weer op de hoogte.

En dan vergeet ik nog bijna dat je met een X800 hetzelfde beeld hebt als met een 9800pro alleen wat meer FPS omdat de X800 net als de 9800 alleen SM2 ondersteunt en niet SM3.0 :)

Bovenstaande tekst mag wmb gewoon gekopieerd worden naar de nieuwe OP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 23:00

GG85

.......

Topicstarter
K dan, ik ben al bezig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
offtopic:
@ vosss: Als er niet zoveel geslowchat was, dan zaten we niet zo snel aan de 1000 posts ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 13:20:
[...]

De hardeschijf van de Xbox 360 wordt alleen gebruiker voor savegames, trailers, demos en patches. .....
Anoniem: 12316 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 13:57:
[...]

Er zullen wel wat dingen gecached worden en het laden zal daardoor wel versneld worden, maar er worden geen delen van het spel van de DVD naar de HD gekopieerd. ......
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
anandus schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:49:
offtopic:
@ vosss: Als er niet zoveel geslowchat was, dan zaten we niet zo snel aan de 1000 posts ;)
We moeten die laatste paar uurtjes toch wat of niet soms? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-04 11:39

Mathizsias

Drizzt

Welke winkel heeft em nou ook echt al op voorraad, want ik heb wat rondgezocht en gebeld maar ik zie hem nog nergens, 20maart, not really :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165911

Sucks dat we altijd moeten wachten...iemand al een kopietje bemachtigd voor de xbox 360? hoor dat ze in europa al uit beginnen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-04 22:53

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Warez hoort, net als op de rest van GoT, hier niet thuis. Alle posts over het downloaden en vinden van of andere informatie over een warez release geven je -100 op alle stats (en mogelijk iets in je mailbox). Ook enkel posten over jouw systeem en hoe Oblivion erop zal draaien is niet boeiend en dergelijke posts zullen gedelete worden.