Om eerlijk te zijn vind ik 20-30 nog goed speelbaar, be happy. Het is een RPG, je hebt geen 60 fps nodig
.

[ DeviantArt ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ DeviantArt ]
Anoniem: 113541
Anoniem: 171524
Deze fix heb ik uit een ander forum gehaaldAnoniem: 113541 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 22:45:
Ik vindt Oblivion voorlopig nog helemaal niks. Konstant crashed het spel naar mn desktop met de volgende melding: Vastgelopen toepassing: oblivion.exe, versie: 0.1.0.228, vastgelopen module: oblivion.exe, versie: 0.1.0.228, vastgelopen op: 0x00130057.
Ben niet de enigste met dit probleem heb ik al gezien, maar tot nu toe nog geen oplossing. Iemand?
[Voor 3% gewijzigd door Potame op 23-03-2006 23:11]
Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram
Anoniem: 169058
Jij ook al?Pandemic schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 22:08:
Dus, lvl 6 rogeu nu. Ik pown de jsit. Ben al redelijk ver met mainquestspoiler:moet nu een of andere cave in om 6 vampieren te killen voor een of andere god en ben eliminator bij de dark brotherhood
Wel vet spel iig, en verslavend.
[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 169058 op 23-03-2006 23:35]
En ook ik zal maar voedsel inslaan, want ik kreeg eenzelfde berichtje van bolAnoniem: 35113 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 21:44:
[...]
Hier ook. This is gonna be an awesome weekend!
Here i am
Anoniem: 33358
Het lukt mij niet want ik krijg geen questupdates.. zie spoiler:aapenootjes schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 22:34:
Voor de mensen die vast zitten met de quest van de countess van chorol:
spoiler:Eerst moet je met de hulpjes van haar praten (chanel en een oude man, allebei in private quarters) en je moet nog praten met een of andere guard captain, (ze heefd alle namen genoemd toen ze de quest gaf). Als je met die 3 personen heb gepraat moet je naar de westelijke toren (ingang vanuit private quarters), daar is een luikje naar beneden. Achter alle dozen daar staat een schilderij, je krijgt een quest update. Hierna ga je naar de dining room, deze is vanuit de main hall te bereiken. Op het tapijt liggen ergens verfvlekken, weer een questupdate als je die vind. Volgens mij moet je hierna eens gaan kijken in de kamer van chanel, ze heeft daar wat verfspullen verstopt in een kistje.
Als je dit hebt gedaan moet je chanel acusen, je krijgt hierna 2 keuzes.
1 je geeft haar aan bij de countess en krijgt wat goud
2 je geeft haar niet aan en verteld de countess dat ze het allebei niet waren, als je hierna met channel praat zal ze in 3 weken tijd een portret van je schilderen.
zoiets was het iig.
Er zijn trouwens altijd mogelijkheden om te achterhalen hoe een quest verder moet als de oplossing nergens op het internet te vinden is. * Aapenootjes mompeld iets over de CS
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB |
Anoniem: 130938
euh, waarom heb je je armbandjes nog om?Catscratch schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 23:11:
Mmmmz AA gebruiken op een x1900xtx is blijkbaar een no-go
Iemand die nog dit probleem heeft met water-fouten?
http://users.skynet.be/catscratch/obwatererror.JPG
(screenshotje snel in paint omgezet, niet op de kwaliteit letten)
Anoniem: 33358 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 23:37:
[...]
Het lukt mij niet want ik krijg geen questupdates.. zie spoiler:
spoiler:Als ik naar dat schilderij ga, dan krijg ik wel een handje en er staat, unusual painting, maar verder gebeurd er niets, daarnaast als ik ga naar die verfvlekken idem, krijg wel en 'speciale handje' maar geen questupdate, en dat kistje in haar kamer kan ik niet openen omdat er een stoel tegen aan staat...
Een bug of doe ik iets verkeerd?
Please help me..
[Voor 6% gewijzigd door Aapenootjes op 23-03-2006 23:53]
kan ik die ergens neerhalen? heb er namelijk wel interesse in, ben namelijk zelf ook zon persoonaapenootjes schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 23:49:
[...]
spoiler:je krijgt pas de updates na dat je met al die NPC's gepraat hebt. Heb je er ook voor gezorgd dat ze wel wat vertellen (als ze je niet vertrouwens helpen ze niet zo goed). Verder zou ik nog proberen met iedereen te praten in die private quarters.
Ik heb ook best lang vast gezeten tot ik met die guard gast praate (weet z'n naam niet meer). Ook al geprobeert om eerst het kistje op de tafel in chanel's kamer te openen?
Ik heb trouwens gisteren al een mod gemaakt waarmee je 10x zoveel kan dragen. Ik weet het, het is een beetje cheaten, maar ik kan er zo slecht tegen als ik niet alle loot mee kan nemen
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB |
Bij die kant waar er een stal isAnoniem: 77857 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 22:09:
[...]
welke ingang van capital city zit het precies?
TF2: [GoT]Netherlands
Ik heb presies hetzelfde probleem. Die soldaat zegt wel dat je die poort moet sluiten. Dus ik ben door de poort gegaan en daar kom je weer iemand tegen en daar moet je weer wat voor doen maar dat lukt dus niet want die mensen daar zijn veel ste sterkvosss schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 23:58:
ff een vraagje......ik zit nog helemaal in het begin bij Find the heir en bij de eerste gate to oblivion.
Buiten staat een of andere loser die niet mee naar binnen wil en binnen die gate bij kvatch staat martin die niet mee naar buiten wil zonder dat de rest mee veilig naar buiten kan zegmaar.
Leuk en aardig allemaal, maar die flikker wat buiten staat durft niet mee naar binnen en die lul van een martin wil niet mee naar buiten?!
Kan iemand ff in een spoilertag zetten wat ik over het hoofd zie aub?
The laat gepre-ordered.... ik neem aan dat de mensen die als eerst hun order hebben geplaatst hem eerder krijgen. Bol.com is ook maar afhankelijk van wat ze toegezonden krijgen van de leverancier. Mij is overigens vandaag verteld dat ie op weg is, dus ik ben benieuwd.Anoniem: 170213 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 18:41:
ik kreeg net een mail van Bol:
Beste klant,
Onlangs heeft u de game ‘Elder Scrolls IV: Oblivion Collectors Edition’ bij ons
besteld met bestelnummer: 6178870590.
De leverancier heeft ons kort geleden laten weten dat
dit artikel niet meer uitgebracht zal worden. Om die reden
zullen wij uw bestelling dan ook moeten annuleren. Onze
excuses voor het ongemak.
We willen u wel graag wijzen op de normale game ‘The Elder Scrolls 4, Oblivion 360’.
Dit artikel met EAN: 5026555245296 is wel verkrijgbaar op onze site.
wat een klote streek! en weer bedankt BOL! pre-orderen heeft dus ook geen zin.
[...]
vosss schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 23:58:
ff een vraagje......ik zit nog helemaal in het begin bij Find the heir en bij de eerste gate to oblivion.
Buiten staat een of andere loser die niet mee naar binnen wil en binnen die gate bij kvatch staat martin die niet mee naar buiten wil zonder dat de rest mee veilig naar buiten kan zegmaar.
Leuk en aardig allemaal, maar die flikker wat buiten staat durft niet mee naar binnen en die lul van een martin wil niet mee naar buiten?!
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick
Chester schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 00:01:
[...]
spoiler:Je moet iemand in de toren in Oblivion redden. Die zegt hoe je de gate kan sluiten. Zodra je dat doet ga je terug naar Kvatch
Als je voor de gate staat moet je op spatie drukkenvosss schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 00:04:
[...]
spoiler:En die toren in oblivion is waar precies? Als we die gate doorgaan was alleen een kerk waar martin stond en volgens mij konden we daar alleen omlaag; 3 deuren, ervan is niks en 2 andere kan ik niet binnen!? Is in dat gebouw waar martin staat nog een omhoog dan ofzo? Of moeten we aan de buitenkant omhoog ofzo?
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Misschien zou je zelf ook een spoiler tag kunnen gebruiken...vosss schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 23:58:
KNIP
[Voor 48% gewijzigd door SaN op 24-03-2006 00:34]
mooi verhaalvosss schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 23:58:
Anoniem: 34043
Anoniem: 71555
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/MSI Radeon RX 6500 XT MECH 2X 4G OC/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
zelfde probleem hierjpiwf schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 00:32:
ik heb hem vanmiddag gehaald bij de dynabyte, en heb sindsdie een uur of 6 gespeeld. ziet er allemaal netjes uit, met ongeveer 20fps buiten en iets meer binnen op een 3500+ en een 6600GT met 1gb ram. dit alles op 1024*768 geen aa of af, grass distance op iets onder vol, boom en character schaduwen aan maar gras schaduwen uit, want die gaven framedrops naar 10 fps als ik van de weg afging. draw distance staat wel op vol.
heb alleen dat als het spel afsluit dat ik een foutmelding krijg, weet allen niet welke, want er staat dan alleen maar dat er een fout is opgetreden in oblivion.exe en dat deze moet worden afgesloten. vervolgens wordt me comp ontzettend traag en duurt het minstens 2 minuten voordat ik me bureaublad fatsoenlijk terug heb. hebben anderen dit ook en weet iemand toevallig wat eraan te doen is?
heeft het verder voordelen om 2gb ram te hebben ipv 1?
Hier komt iets hips te staan
Dat ligt niet aan het spel, dat ligt aan de persoon die er achter zit en zijn dwang om iets te gaan doen.Legion schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 01:09:
Wat een KUT-spel!
Ik merk nu al dat m'n studie eronder gaat lijden.
Tis echt zo'n spel van... "nog 5 minuten!" en dat zeg je dan een uur of 2 lang
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Waar moet dat bestand heen?aapenootjes schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 23:49:
[...]
spoiler:je krijgt pas de updates na dat je met al die NPC's gepraat hebt. Heb je er ook voor gezorgd dat ze wel wat vertellen (als ze je niet vertrouwens helpen ze niet zo goed). Verder zou ik nog proberen met iedereen te praten in die private quarters.
Ik heb ook best lang vast gezeten tot ik met die guard gast praate (weet z'n naam niet meer). Ook al geprobeert om eerst het kistje op de tafel in chanel's kamer te openen?
Ik heb trouwens gisteren al een mod gemaakt waarmee je 10x zoveel kan dragen. Ik weet het, het is een beetje cheaten, maar ik kan er zo slecht tegen als ik niet alle loot mee kan nemen
Even esp op server gezet
[Voor 87% gewijzigd door GG85 op 24-03-2006 07:02]
Ik neem aan dat het sarcastisch word bedoeld, zoniet is ie echt een kneus om daarom het spel af te kraken.FnF schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 06:43:
[...]
Dat ligt niet aan het spel, dat ligt aan de persoon die er achter zit en zijn dwang om iets te gaan doen.
[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 114996 op 24-03-2006 08:19]
Je kunt in de .ini bestanden ook nog een heleboel instellen, onder andere de afstand waarbij gras geladen wordt en dergelijke.Anoniem: 114996 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 08:15:
Ik hoop dat ik bepaalde instellingen nog niet goed heb ingevuld ( heb alleen de graphic settings in de setup meegegeven en nog niet ingame zeg maar ) maar anders is Oblivion wel qua graphics een tegenvaller geworden
PS Mijn kaart werd niet herkend door Oblivionen hij gaf wel de mededeling dat hij alles op medium grahics had gezet. Mischien dat dat het probleem is.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Zelfs bij alt-tab krijg ik geen problemen, even terug naar de desktop om bijvoorbeeld je mail te bekijken is geen enkel probleem.aapenootjes schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 23:01:
Enigste wat je niet te veel moet doen is Alt-tabben, kan oblivion duidelijk niet tegen. Verder is het spel volledig stabiel bij mij.
-
Anoniem: 137281
Zet alles maar eens vol open dan, dat trekt je kaart makkelijk en dan ziet het er een stuk beter uit buiten. Enige minpuntje vind ik dat wanneer je ver weg kunt kijken de textures vrij snel beginnen te blurren (zelfs met alle settings op max) en dan vind ik er niet uit zien.Anoniem: 114996 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 08:15:
PS Mijn kaart werd niet herkend door Oblivionen hij gaf wel de mededeling dat hij alles op medium grahics had gezet. Mischien dat dat het probleem is.
Anoniem: 154012
Iemand? Ik word helemaal gekwoutertje schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:36:
hmm ik zit vast in dagon shrine:
spoiler:Ik moet escapen met dat boek maar ik heb een key nodig voor een deur, je raad het al
die key heb ik niet, kan iemand mij vertellen waar ik die kan vinden?
[Voor 5% gewijzigd door woutertje op 24-03-2006 09:17]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Ja dat werkt.Anoniem: 154012 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 08:55:
Ik weet niet of iemand het al getest heeft, maar lees net in het forum dat je voor FPS de console moet openen en dan 'tdt' ingeven.
Console = ` btw.
Ik speel ze gewoon allebei tegelijkReCreator schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:22:
Ik heb er wel zin in... Maar WoW blijft voorrang krijgen
Anoniem: 83846
Neej, helemaal geen last van gehad. Vreemd dat dit bij jou wel het geval is! Ik vind hem op de xbox toch een stuk beter spelen tov de pc (met mn schamele x800 en xp 3200+), loopt lekker soepel en ziet er goed uit. Ook het spel zelf is gewoon geweldig! Heb gister 5 uur achter elkaar gespeeld, wat voor mijn doen erg veel te noemen is. Ik vind het een stuk relaxter gamen vanuit mijn relax bank, echt ultiem!Dyoma schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 08:51:
Ik heb gisteren de X360 versie gekocht alleen hebben meer mensen er last van dat in het filmpje in het begin (na het starten van een nieuw game) het geluid om de paar seconden stil blijft hangen?
verder is het een geweldig spel
[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 83846 op 24-03-2006 09:38]
Jep, je skill level is gewoon laag. Ik heb zelf een zielige 19 a 20 nu en krijg easy locks soms nog moeilijk open en average locks zijn gewoon een probleem.cardinal808 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:30:
Kan iemand me vertellen hoe je precies een lock moet open krijgenIk heb hier namelijk veel moeite mee. Als ik een "very easy" lock open moet krijgen is dat niet zo'n probleem gewoon de eerste pin omhoog drukken en dan gauw nog een keer klikken.
Maar als ik een "easy" heb moet je twee van die pinnen omhoog werken. Ik heb een level 9 skill, maar als ik er twee heb, is die eerste pin allang weer naar beneden voordat ik bij de tweede ben. Ook het boekje maakt mij niet echt duidelijk hoe het nou precies moet.
Iemand een idee wat ik over het hoofd zie
Je moet ze een-voor-een klikken, niet allemaal tegelijkcardinal808 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:30:
Kan iemand me vertellen hoe je precies een lock moet open krijgenIk heb hier namelijk veel moeite mee. Als ik een "very easy" lock open moet krijgen is dat niet zo'n probleem gewoon de eerste pin omhoog drukken en dan gauw nog een keer klikken.
Maar als ik een "easy" heb moet je twee van die pinnen omhoog werken. Ik heb een level 9 skill, maar als ik er twee heb, is die eerste pin allang weer naar beneden voordat ik bij de tweede ben. Ook het boekje maakt mij niet echt duidelijk hoe het nou precies moet.
Iemand een idee wat ik over het hoofd zie
Ik snap niet helemaal wat je bedoeldAnoniem: 154012 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:37:
[...]
Je moet ze een-voor-een klikken, niet allemaal tegelijk
I had similar issues, but now that I read this, it'll help. I always "Clicked" when I first pushed it up, thinking it was a race to get all the pins up (though not locked) all at once.
[Voor 44% gewijzigd door Cardinal op 24-03-2006 09:43]
Anoniem: 114195
Hmm net gisteren gekocht samen met een collega (snel even de stad in tijdens de pauzeAnoniem: 83846 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:30:
[...]
Neej, helemaal geen last van gehad. Vreemd dat dit bij jou wel het geval is! Ik vind hem op de xbox toch een stuk beter spelen tov de pc (met mn schamele x800 en xp 3200+), loopt lekker soepel en ziet er goed uit. Ook het spel zelf is gewoon geweldig! Heb gister 5 uur achter elkaar gespeeld, wat voor mijn doen erg veel te noemen is. Ik vind het een stuk relaxter gamen vanuit mijn relax bank, echt ultiem!
Als je er eentje omhoog tikt en het goed timed "zet" je hem vast en kun je de volgende omhoog tikken en vastzetten. Totdat je het slot open hebt
[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 24-03-2006 09:42]
Anoniem: 114195
Volgens mij was er zo'n zelfde systeem al bij Thief 3 te vindenAnoniem: 114996 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:42:
het grappige aan dat hele lockpicken is dat het ook nog eens klopt met de werkelijkheid,
een slot zit zo in het echt ook in elkaar.
Ik denk dat er binnekort wel weer rechtzaken te vinden zijn die claimen dat het Oblivion verantwoordelijk is voor de opleiding van dieven![]()
Maar erg goede feature vind ik nog een paar jaar en dan word alles zo realistisch dat je echt even naar een andere wereld kan stappen en ook kan voelen/ruiken/horen/ zien. ( Ik bedoel Elder Scrolls V die hopelijk VR achtige functionaliteit krijgt )
Als je een krachtige PC hebt, de PC.Anoniem: 91397 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:42:
Welke heeft beste graphics in deze game?
Xbox360 of de "normale" PC.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick
[Voor 17% gewijzigd door Nyarlathotep op 24-03-2006 09:57]
Anders doe je voor de grap even een search in dit topique op "dual" ofzo? Het is maar een suggestie, hoorNyarlathotep schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:45:
Ik heb even een kleine vraag. Weet iemand of dit spel gebruik maakt van Dual core processoren? Ben n.l. van plan een nieuw systeempje bij elkaar te scharrelen met een AMD X2 cpu. Ik twijfel aangezien ik lees dat mensen met SLI videokaarten niet echt een merkbare prestatiewinst halen...
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Goed ideeGimbooze schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:30:
[...]
Ik speel ze gewoon allebei tegelijk
AQ40 raiden op het ene scherm, oblivion op de andere. Ik hoor op ventrilo wel wanneer er gepulled wordt
Splinter cell geloof ik ook zoiets...Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:43:
[...]
Volgens mij was er zo'n zelfde systeem al bij Thief 3 te vindenIk herkende het in ieder geval al ergens anders van. Wellicht hebben die het weer van Morrowind hoor, dat heb ik nooit gespeeld.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Ik wil geen geur in TES4, al die stinkende goblins/orcs/sewers enzoAnoniem: 114996 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:47:
<Geur verhaaltje>
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
[Voor 5% gewijzigd door Arunia op 24-03-2006 10:05]
Je vergeet de geur van vers gemaait grasAnoniem: 114996 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:02:
ik doelde meer op de geur van bloed/open haard en van het bos etc
Je vergeet de geur van vers gemaait grasAnoniem: 114996 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:02:
ik doelde meer op de geur van bloed/open haard en van het bos etc
[Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 114996 op 24-03-2006 10:10]
Kan je niet lezen? Hij zegt NORMALE pc.
Bij mij maakte dat dus geen drol uitReconhell schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:24:
Ik heb trouwens een goede tweak gevonden weet niet of het al eerder gepost is, en heb zelf nog niet kunnen proberen want moet de game nog ontvangen. Als je een Nvidia kaart heb gaat het zo:
Installeer coolbits dat is te vinden op guru3d.com en gaat naar additional direct3d tweaks in je control panel. En verander Max frames to render ahead van 3 naar 0.
Voor Ati gebruikers schijnt dezelfde optie flip queue Size te heten zet deze ook naar 0 (standaard Undefined)Ik heb gelezen dat sommige mensen een boost krijgen van 10 a 15 fps!! en sommige zelfs 30 fps! (hangt van je syteem config af hoeveel effect het heeft) Alhoewel 30 mij zelf beetje stug lijkt in iedergeval niet in open gebieden waar je veel view distance hebt. Misschien in een huisje wel ofzo.
[Voor 7% gewijzigd door Redje op 24-03-2006 10:33]
Zoek eens op coolbits in het topicReconhell schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:24:
Ik heb trouwens een goede tweak gevonden weet niet of het al eerder gepost is...
Voor de meeste mensen schijnt het te werken de meeste zeggen thank you fps increase blahblahRedje schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:29:
[...]
Bij mij maakte dat dus geen drol uit
Ik had graag gehad dat je een soort fog kon instellen voor de minder bedeelde
/edit
Mensen deze tweak al getest:
http://www.elderscrolls.c...99&showtopic=285612&st=20
Buitenlocaties hebben voornamelijk veel tijd nodig voor gras. Gras zorgt zeker voor drops, zeker te merken als je door de wildernis loopt. Onderstaande tweak zorgt ervoor dat de hoeveelheid gras verminderd, maar niet weghaalt.Voor mensen met een nVidia kaart, installeer Coolbits (Als je het nog niet had gedaan), en zet Max frames to render ahead op 0. Schijnt soms zo maar 10-15 fps winst te geven
install CoolBits, then go into your display settings under Advanced. Open the nVidia settings tab, and then look for a section called "Additional Direct3D Settings". Change the "Max frames to render ahead:" value to 0 and save the settings. Huge improvement for me. I didn't overclock my card beyond the factory settings
The same setting can be found in "rivatuner" in Direct Draw / direct3d settings under "vsync " and im also curious as to if this isnt just another way to disable vsync.
Onderstaande moet ik nog testen. Is voor oorspronkelijk bedoeld voor Dual/HT, maar single core is ook beverstigd dat het werkt. Zelf moet ik het nog testen[Grass]
iMinGrassSize=80
fGrassEndDistance=4000.0000
fGrassStartFadeDistance=3000.0000
iThreads=20
iOpenMPLevel=20
iPreloadSizeLimit=2000000000
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Anoniem: 19476
Werkt hier ook, zag een leuk verschil, en dat met Single CoreReconhell schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:42:
[...]
Voor de meeste mensen schijnt het te werken de meeste zeggen thank you fps increase blahblah
[Voor 57% gewijzigd door krouwen op 24-03-2006 11:21]
Anoniem: 110235
[Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 110235 op 24-03-2006 11:25]
dualcore tweak werkt waarschijnlijk wel, oblivion gebruikt wel beide procs maar niet voor 100% ze hangen beide rond de 60-80%, met deze tweak laat je ze meer werk doen als ik het goed leescardinal808 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:01:
Onderstaande moet ik nog testen. Is voor oorspronkelijk bedoeld voor Dual/HT, maar single core is ook beverstigd dat het werkt. Zelf moet ik het nog testen
[...]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/25436060krouwen schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:20:
Yeeesss! Mijn vriendin kan vanavond niet komen!![]()
Ik ga dat vanavond ook eens proberen.
BTW, hoe spelen jullie? HDR of Bloom? En hebben jullie dan met Bloom, AA aan ofniet?
Ik wil ook wel even weten wat screenshot maken is, dan kan ik het verschil tussen bloom en HDR eens goed bekijken. Of zijn daar al screens van?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Screenshot maken kan met printscreen als ik het goed hebIk wil ook wel even weten wat screenshot maken is, dan kan ik het verschil tussen bloom en HDR eens goed bekijken. Of zijn daar al screens van?
Zo te zien is Chaoss wel door de portal gegaan via de hotkey, aangezien hij het over een toren heeft.NG schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:11:
Veel mensen denken dat je gewoon door een poort van oblivion moet lopen, maar dat heeft geen zi, je moet het echt als een deur beschouwen die je met je hotkey opent.
Anoniem: 62696
Ik begin ook opnieuw en dan ook iets met zwaarden en hacken en slashen.Anoniem: 62696 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:44:
Ben maar weer opnieuw begonnen, was begonnen als thief maar kwam erachter dat ik toch meer van armor en zwaarden hou.
Anoniem: 130680
Dat was ook een van mijn punten, je kan binnen een seconde dwars door het land crossen, geef dan een vorm van vervoer, dan heeft het nog enige vorm van realisme, zoals silt-striders/Boten uit Morrowind.Fasttravellen is ook wel erg handig, scheelt je enorme reistijden. Maar dit is ook weer jammer juist.. In Morrowind kwam je zo ontzettend veel dingen tegen als je lekker ging wandelen enzo.. en nu kies je natuurlijk uit gemak voor Fasttravel.. Het is ook niet bijster realistisch ivm met de rest van het spel. Als ze er nu nog een leuk verhaaltje en wat spells aan gekoppeld hadden
Anoniem: 169058
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details