Dit is mijn eerste echte RPG spel. Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van het genre, maar door de hype het spel toch maar geprobeerd. Ik moet zeggen dat ik het erg indrukwekkend vind tot nu toe, en ik heb nog bijna niks gedaan. Toch een paar vraagjes.
- Ik heb gekozen voor scout omdat die guard zei dat dat een geschikte class was voor mij (zegt hij natuurlijk bij iedereen, maaar dit is dan zeker de standaard class?) Dit leek me goed genoeg aangezien ik een echte beginner ben en eigenlijk toch alleen wilde kijken of het me een beetje beviel. Als birthmark heb ik assasin gekozen. ras = wood elf. Nou heb ik een uurtje of 2 á 3 gespeeld, en nu vraag ik me af of ik niet beter opnieuw kan beginnen en me eerst is verdiepen in alle verschillende opties. Denken jullie dat ik spijt krijg van deze keuze als ik verder ga? Of kan je toch vanzelf wel de kant op die je op wil?
- Als jullie niet met de hoofdquest bezig zijn, doen jullie dan alleen die kleinere quests of ook andere dingen. Ik vind het wel leuk om gewoon een beetje rond te rijden en te jagen bijvoorbeeld

Ik heb ook al gelezen dat mensen in Morrowind hun eigen huis in gingen richten enz. Zijn er veel van dit soort activiteiten? Wat vinden jullie leuk?
- Ik heb tot nu toe nog niks gedaan met spells of sowieso met magie. Wat is de beste manier om hier een beetje over te leren? Ik heb niet echt veel zin om te gaan lezen, dus als het ook anders (spelenderwijs

) kan graag.
Alvast bedankt, er zullen vast nog wel meer vragen volgen, maar dit is het wel voor nu.
[Voor 4% gewijzigd door SaN op 23-03-2006 15:33]