@Ruud: I know, maar jij laat je nooit ff gaan zeker? Als bij iedereen dit nou het uiterste was... Sommigen vinden het de normaalste zaak om tenminste een persoon neer te hoeken per uitgaansavond. Ik wil niet goed praten dat ik deze actie af en toe uitvoer, maar zoals je hierboven leest kan het ook anders. Bovendien was dat op het fietspad, een plek waar die wandelaars (jaja...en ik ook niet
) niet horen, zeker niet omdat er een goed begaanbaar zandpad langsloopt. En als ze me niet horen, moeten ze of wat aan hun gehoor doen of meer "awareness" kweken (weten waar je bent en wat er om je heen gebeurd. Sowieso met een groep het hele fietspad blokkeren toont weinig inzicht imho.
Ook zijn de meeste wandelaars geen eikels, dat zeg jij. En ik heb niets met bonden te maken. Hier in de omgeving waar ik zelf opgegroeit ben, is er voldoende ruimte voor mij en de wandelaars (nee, paardrijders nog steeds niet
Dat doe je maar op de manege). Het is alleen een kwestie van wederzijds begrip, en vandaag ging dat supergoed.
Even voor de goede orde; ik fiets tegenwoordig alleen waar ik ook mag fietsen. Al 2x een boete gehad voor het fietsen waar addertjes liggen (nooit 1 gezien
), maar gelukkig kan ik er vlak langs aan de andere kant van het hek. Daar komen die lieve diertjes niet schijnbaar.
Maar goed, nu is mn fietsje even kaput
Ach, beide paasdagen toch aan het werk. Horeca, en daar komen heel veel wandelaars
Ook zijn de meeste wandelaars geen eikels, dat zeg jij. En ik heb niets met bonden te maken. Hier in de omgeving waar ik zelf opgegroeit ben, is er voldoende ruimte voor mij en de wandelaars (nee, paardrijders nog steeds niet
Even voor de goede orde; ik fiets tegenwoordig alleen waar ik ook mag fietsen. Al 2x een boete gehad voor het fietsen waar addertjes liggen (nooit 1 gezien
Maar goed, nu is mn fietsje even kaput