Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander1991 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 19:09:
Zie Hier heel veel filmpjes van mensen die een creature gemaakt hebben. De sporepedia is trouwens ook al online! en de spore site heeft een overhaul gekregen :) Check de sporepedia hier al 186 creaties!
Hmm, bij echt zowat de helft van al die dingen denk ik "Hoe moet DAT in vrédesnaam een beschaving opbouwen??" Geinig hoor, een schaap met slagtanden maar moet dat de kunde hebben om uiteindelijk een ruimteschip te maken? I don't think so, het slaat misschien een béétje door. As in, soms lijkt het gewoon niet te passen: dat soort dingen in tanks, vliegtuigen, etc. Het ziet er, van wat ik gezien heb, ook niet naar uit dat je echt kan zien wat voor soort wezen een voertuig nou zou moeten besturen. Het zijn maar koddige dingetjes, maar lijkt niet afkomstig te zijn van de soort, het moet imo wel lijken alsof ze het zélf ontworpen en gemaakt hebben en niet dat ik het er maar random heb ingegooid.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2008 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 01:59:
[...]

Hmm, bij echt zowat de helft van al die dingen denk ik "Hoe moet DAT in vrédesnaam een beschaving opbouwen??" Geinig hoor, een schaap met slagtanden maar moet dat de kunde hebben om uiteindelijk een ruimteschip te maken? I don't think so, het slaat misschien een béétje door. As in, soms lijkt het gewoon niet te passen: dat soort dingen in tanks, vliegtuigen, etc. Het ziet er, van wat ik gezien heb, ook niet naar uit dat je echt kan zien wat voor soort wezen een voertuig nou zou moeten besturen. Het zijn maar koddige dingetjes, maar lijkt niet afkomstig te zijn van de soort, het moet imo wel lijken alsof ze het zélf ontworpen en gemaakt hebben en niet dat ik het er maar random heb ingegooid.
Onthoud dat niet alle wezens een beschaving opbouwen. Sommige wezens dienen als dieren om de wereld op te vullen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Creature Editor schijnt al gedownload te kunnen worden. Aangezien het een demo is lijkt het me wel OK om hier een link te posten niet? De link staat in deze thread op gamefaqs (link)

edit: Ziet er allemaal schoon en fris uit ... op de Nederlandse taal na :X

Eerste creature ff snel gemaakt ... ziet er dus niet uit :+
Afbeeldingslocatie: http://community.spore.com/static/thumb/500/000/029/500000029218.png

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2008 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Werk wel goed en intuitief die creature editor. Het is alleen wel overduidelijk een demo, er zijn wel erg veel lege opties, waardoor een beperkt aantal wezens mogelijk is.

[ Voor 28% gewijzigd door SandaX op 14-06-2008 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SandaX schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 13:49:
Werk wel goed en intuitief die creature editor. Het is alleen wel overduidelijk een demo, er zijn wel erg veel lege opties, waardoor een beperkt aantal wezens mogelijk is.
Daarom is er ook de betaalde versie waarin je alle creature delen kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:27

Raphaelo

boeiend!!

Ik moet zeggen dat je nog best aardig wat kan maken met die editor! :D

http://i26.tinypic.com/2qvbaf4.jpg

Zou deze ook een "Reproductive Bonus" ofzo kunnen krijgen?

[ Voor 76% gewijzigd door Raphaelo op 14-06-2008 19:08 ]

originele signatures zijn top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er geen officiele download van die editor?

Nee dus, pas op de 17e.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58
Raphaelo schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 15:15:
Ik moet zeggen dat je nog best aardig wat kan maken met die editor! :D

http://i26.tinypic.com/2qvbaf4.jpg

Zou deze ook een "Reproductive Bonus" ofzo kunnen krijgen?
Je weet dat dergelijke ontwerpen geflagt kunnen worden en je een Sporepedia ban op kunnen leveren? Iets met 8-jarigen die het spel ook moeten kunnen spelen. ;)

Trouwens, misschien is het leuk als we bij het maken van een creature allemaal dezelfde tag toevoegen. Ik stel voor dat wel allemaal de tag "gatheringoftweakers" toevoegen aan onze creaties zodat we makkelijk met elkaars creatures kunnen spelen. :)
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 15:36:
Is er geen officiele download van die editor?

Nee dus, pas op de 17e.
Ik heb met TheZerooreZ overlegd en die vindt het prima dat dit gedeeld wordt, aangezien het toch een demo betreft. Verder: als EA er problemen mee zou hebben, dan zouden ze de toegang tot Sporepedia wel blokkeren. :)

[ Voor 22% gewijzigd door NMe op 14-06-2008 19:18 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm geen activiteiten om andere dieren op te eten. Zeer jammer :/ Was toch wel leuk om te zien hoe dat gebeurt zou je denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
Gewoon afwachten op het echte spel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sporecreature Creator trial Demo staat online!!

Mijn creatie. 8)

Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/3062/sporepi2.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2008 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

mmmmhhh die hele SporePedia zit vol met creaties dus die demo is al een tijdje uit zie ik....

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg een security error bij die installer, volgens mij is het geen officiele package anders zou de publisher wel gewoon goed zijn.

Het lijkt me verstandiger gewoon te wachten op de officiele download via de Spore website (het linkje staat er al maar werkt nog niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:56
RamO schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 22:55:
mmmmhhh die hele SporePedia zit vol met creaties dus die demo is al een tijdje uit zie ik....
Valt wel mee, vanochtend was Sporepedia nog bijna leeg. Er worden nu echt constant wezens toegevoegd, even refreshen en er staan er weer een paar bij.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien weet iemand hier iets op, sommige of alle mensen hebben er last van dat als ze het spel opnieuw opstarten alle eigen creaties weg zijn (staat bij mij bijv wel dat ik er 7 heb, maar ik zie er 0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Refragmental schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 13:05:
[...]

Onthoud dat niet alle wezens een beschaving opbouwen. Sommige wezens dienen als dieren om de wereld op te vullen enzo.
Alleen, wat bepaald dan of ze wél of niet een beschaving kunnen opbouwen? (Ik gok op 2 handen/grijpers vrij, en een bepaalde vorm/stand/inhoud van het hoofd). Wat ik ook hoop, is dat je aan je wezen kan zíen dat hij niet zomaar een "beest" is, maar ook écht een beschaving heeft; kleren, wapens dragen, bepaalde animaties, snap je wat ik bedoel?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2008 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Net gedownload, en het draait ok, alleen ik krijg veel gekraak en geruis in de editor. Vreemd genoeg is het weg als ik naar de tester ga en een zwarte achtergrond selecteer; zet ik het bos weer terug dan is het geluid weer messed up.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Volgens mij is de demo gebant van de server, ik kan niet meer inloggen, meer mensen dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demo smaakt naar meer!
Moeten we misschien een apart topic openen voor al onze creaties? Hier de paar wezentjes die ik tot nu toe heb gemaakt (als iemand goede namen weet voor deze beesten, laat het maar weten, want daar ben ik zeer slecht in):

Nog geen naam:
Afbeeldingslocatie: http://img291.imageshack.us/img291/6803/crespecies5467067f2d43swj8.jpg

Deze is losjes gebaseerd op Squiggs (de Squagg):
Afbeeldingslocatie: http://img73.imageshack.us/img73/9558/cresquagg067f300bsmlbj5.jpg

Dit was mijn eerste creatie (Cycolopo Longarmo...):
Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/381/crecyclopolongarmo067f3wd9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img382.imageshack.us/img382/3650/crecyclopolongarmo067f3sy3.jpg

En als laatste de drastisch ge-evolueerde kip (de Chucken):
Afbeeldingslocatie: http://img393.imageshack.us/img393/1584/crechucken067f3009smllh2.jpg

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2008 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
SandaX schreef op zondag 15 juni 2008 @ 14:35:
Volgens mij is de demo gebant van de server, ik kan niet meer inloggen, meer mensen dit ervaren?
Klopt. :)

Viel te verwachten overigens. Ik vind het niet eens erg, ik mis teveel opties om de creator lang leuk te maken. Dinsdag krijg ik de full version (ik heb hem toch maar besteld :X ), dan ga ik wel los. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:19
Hier ook een van mijn kant

Een Dutch power Cow

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/Diverse/SporeCreatureCreator2008-06-1515-25.jpg

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Heh, lijkt een beetje op een 'paard' dat ik gemaakt heb :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:02
Mijn eerste creatie... Ga morgen eens verder, is best leuk om te doen :P

Afbeeldingslocatie: http://i169.photobucket.com/albums/u231/FMIjan/Spore/CRE_Pattie-067f7495_sml.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Hoe verander je eigenlijk de vorm van het lichaam waar de spine aan zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Geen idee, ik moet het ook maar doen met dat kleine klompje en voor de rest dunne lange slierten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door naar een wervel te wijzen en te scrollen met je scrollknop op je muis zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:11

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 01:43:
[...]

Alleen, wat bepaald dan of ze wél of niet een beschaving kunnen opbouwen? (Ik gok op 2 handen/grijpers vrij, en een bepaalde vorm/stand/inhoud van het hoofd). Wat ik ook hoop, is dat je aan je wezen kan zíen dat hij niet zomaar een "beest" is, maar ook écht een beschaving heeft; kleren, wapens dragen, bepaalde animaties, snap je wat ik bedoel?
JIJ bepaalt of ze wel of geen beschaving kunnen opbouwen. In principe kan elk wezen geupgrade worden naar 'intelligent'. Je moet een x aantal evolutiepunten scoren daarvoor.

Maar goed, het zou zomaar kunnen dat minstens 1 arm vereist is ofzo.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

is de Creature Creator demo ook voor de mac? Op de site kan ik er niks over vinden :?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het hele beestje maken maar oersaai eigenlijk. Er zou toch ook een mogelijkheid komen om iets van een soort en met DNA strings in elkaar te zetten en zo je beest te zien opgroeien? Dat lijkt mij veel leuker en interessanter.

En een groot gemis dat je geen mensachtigen gaan maken. Alsof zulke lompe beesten ooit in staat zullen zijn een ruimteschip te maken :X

Ik denk dat ik maar wacht op de 'demo van de 'scene' aangezien ik absoluut niet op voorhand geld ga geven aan EA (en al helemaal geen geld om een creature demo te mogen spelen). Ik wacht wel een paar maanden om te kijken hoe het met support gaat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De demo van de editor is gratis hoor, zou belachelijk zijn als dat niet het geval zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de volledige functionaliteit van die demo wilt hebben moest je toch betalen of heb ik dat verkeerd begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 21:37:
Als je de volledige functionaliteit van die demo wilt hebben moest je toch betalen of heb ik dat verkeerd begrepen?
Nee, als je de volledige functionalteit wilt hebben van de editor moet je betalen, maar de demo is dus gratis (met beperkte functionaliteiten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/14sdt37.png

mijn eerste poppetje :D
Een schorpioenachtig iets. Jammer dat hoe je ook je best doet, het ziet er allemaal zo schattig uit hehe.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 21:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Gaat het online deel nu echt gewoon gratis worden of toch pay (micropayments?) ?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

En Pinky natuurlijk... roze draakjes horen er gewoon bij :)

Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/91dr9j.jpg

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
http://bsgb.nl/files/spore/mike.png
http://bsgb.nl/files/spore/gecko1.png

Leuk speelgoed :)

[ Voor 7% gewijzigd door een moderator op 16-06-2008 14:46 . Reden: Graag thumbnails maken (of iig converteren naar JPG). Screenshots van 1.2mb/stuk zijn niet grappig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Die eerste ziet er goed uit. Alsof het daadwerkelijk een beschaving zou kunnen opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op zondag 15 juni 2008 @ 20:30:
[...]

JIJ bepaalt of ze wel of geen beschaving kunnen opbouwen. In principe kan elk wezen geupgrade worden naar 'intelligent'. Je moet een x aantal evolutiepunten scoren daarvoor.

Maar goed, het zou zomaar kunnen dat minstens 1 arm vereist is ofzo.
Ok, maar wat ik dan bedoel is dat ze er dan wel intelligent uitzien, dat je dus echt kan zien als buitenstaander "Goh, die wezens hebben een beschaving." en ook dat je kan zien bij welke soorten beschavingen horen. Wat ik daarmee bedoel, is dat je bijv daadwerkelijk kan zien dat een tank of vliegtuig gemaakt is om bestuurd en gemaakt te worden door die-en-die soort, niet dat alles maar een beetje door elkaar gegooid wordt. Dan heeft het spel geen structuur, dat vind ik erg belangrijk. Neem bijv jouw schorpioen, cool gemaakt, maar als ik naar zijn beschaving kijk wil ik wel zien dat dat echt zíjn beschaving is, van de schorpioen is. Het moet voor mij lijken alsof die schorpioen die beschaving, en de daarbij behorende voertuigen en steden etc etc, echt zélf ontwikkeld hebben, ook al heb jij het gedaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2008 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 21:17:
Ik vind het hele beestje maken maar oersaai eigenlijk. Er zou toch ook een mogelijkheid komen om iets van een soort en met DNA strings in elkaar te zetten en zo je beest te zien opgroeien? Dat lijkt mij veel leuker en interessanter.
Je weet dat je voor het uiteindelijke spel je creatures langzaam laat evolueren en dat hetgeen iedereen nu aan het doen is alleen bedoeld is om alvast planeten te kunnen bevolken met beesten? ;)
En een groot gemis dat je geen mensachtigen gaan maken. Alsof zulke lompe beesten ooit in staat zullen zijn een ruimteschip te maken :X
Waarom zou dat niet kunnen? Ik kan best iets maken wat er aardig op lijkt.
Ik denk dat ik maar wacht op de 'demo van de 'scene' aangezien ik absoluut niet op voorhand geld ga geven aan EA (en al helemaal geen geld om een creature demo te mogen spelen). Ik wacht wel een paar maanden om te kijken hoe het met support gaat zitten.
Je kan toch gewoon de gratis variant downloaden?
edit:
Overigens:
Bedankt voor je bestelling bij Electronic Arts BV. De releasedatum van het product dat je vooraf hebt besteld, is gewijzigd. De nieuwe releasedatum van het hieronder vermelde product is 22 juni 2008

Bestelnummer: *snip* Product-id: 96890600 Productnaam: SPORE CREATURE CREATOR
Leuk, vlak voor de eerste mijlpaal nog even de releasedatum met 5 dagen doorschuiven. Dat schept hoop voor de échte release in september. :/

[ Voor 17% gewijzigd door NMe op 16-06-2008 04:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:53

hayate666

zwaardfetisjist

Leuk probeerdingetje. Heb er net even mee gespeeld en dit is mijn eerste creatie: de stekelsaurus.

Afbeeldingslocatie: http://img5.glowfoto.com/images/2008/06/15-2353221764T.png

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Refragmental schreef op maandag 16 juni 2008 @ 00:17:
[...]

Die eerste ziet er goed uit. Alsof het daadwerkelijk een beschaving zou kunnen opbouwen.
pff, mijn Pinky is beter :P

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 02:06:Wat ik daarmee bedoel, is dat je bijv daadwerkelijk kan zien dat een tank of vliegtuig gemaakt is om bestuurd en gemaakt te worden door die-en-die soort, niet dat alles maar een beetje door elkaar gegooid wordt. Dan heeft het spel geen structuur, dat vind ik erg belangrijk. Neem bijv jouw schorpioen, cool gemaakt, maar als ik naar zijn beschaving kijk wil ik wel zien dat dat echt zíjn beschaving is, van de schorpioen is. Het moet voor mij lijken alsof die schorpioen die beschaving, en de daarbij behorende voertuigen en steden etc etc, echt zélf ontwikkeld hebben, ook al heb jij het gedaan.
Tenzij je dat allemaal zelf gaat doen lijkt me dat niet mogelijk. Zou wel een verdomd goeie AI zijn als het dat kan. En daarentegen hoeft dat niet eens logisch te zijn. Lijkt me heel normaal dat creaties sowieso "gestolen" of "gekopieerd" kunnen worden van andere rassen bijv. Je leert van elkaar en van andere dieren in de natuur. Waren wij ooit aan vliegen toegekomen als er geen dieren (e.g. vogels) bestonden die dat konden? Of proberen te zwemmen als we niet wisten dat er daadwerkelijk wat in het water leeft? En afhankelijk van in welke tijd je het bekijkt, hebben wij totaal niet iets van "he, dat is nou typisch mens". Een tijdje geleden woonden wij in grotten. Woningen kunnen tegenwoordig ook heel erg van elkaar verschillen afhankelijk van in welke stad/ land/ werelddeel je bent.

Als je nu een groep mensen naast een Boeing neerzet, heb je ook niet zoiets van: "Kijk, DAT klopt!". In principe kan je dus alle wezens die zicht hebben, armen/vingers hebben dan zoiets laten bouwen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2008 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Refragmental schreef op maandag 16 juni 2008 @ 00:17:
[...]

Hehe, omdat het iets weg heeft van een mens?

Grappig dat 'wij' ervan uitgaan dat een ras menselijke aspecten dient te hebben om voor ons 'beschavingsvaardig' te kunnen zijn :)

En Pinky is trouwens super! :D

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:45
Het meest menselijke wat mij gelukt is tot nu toe:

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/27ya1ck.png
(die kleintje hebben wel een beetje uitpuilende ogen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:52
Als ik de creature editor ook op mn laptop installeer, kan ik niet inloggen met m'n account van m'n PC. Is dat normaal?

De melding: De code voor deze installatie is ongeldig en is niet bruikbaar op dit product aan uw account te koppelen

[ Voor 40% gewijzigd door Castor385 op 16-06-2008 15:36 ]

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Vergeet ook niet dat je niet alleen de wezens kan ontwerpen. Ook elk gebouw(type) en voertuig kun je helemaal zelf maken. Wat je uiteraard in de stijl van je planeet/wezentje gaat doen.

Stiekem heb ik het vermoeden dat het spel zelf best wel saai zal zijn, maar dat je 90% van de tijd plezier beleeft met de editor enzo :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Stfnlln schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:41:
Het meest menselijke wat mij gelukt is tot nu toe:

[afbeelding]
(die kleintje hebben wel een beetje uitpuilende ogen :P )
Wow dat ziet er vet uit! :D Ik ben benieuwd hoe die zich ingame gaan gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:45
Klein filmpje met springen/slaan enz. Hij loopt wel een beetje raar en bij het "zitten" mist ie alleen nog maar een strandstoel een biertje 8)
http://nl.youtube.com/watch?v=4IkZkYkfABg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
-NMe- schreef op maandag 16 juni 2008 @ 02:44:
edit:
Overigens:

[...]

Leuk, vlak voor de eerste mijlpaal nog even de releasedatum met 5 dagen doorschuiven. Dat schept hoop voor de échte release in september. :/
Ok, ik ben officially confused...
Thank you for ordering on Electronic Arts BV. The date when the product that you Pre-Ordered will be released has been changed.
The product listed below will now be available on 17 June 2008

Order ID: *snip*
Product ID: 96890600
Product Name: SPORE CREATURE CREATOR
Lekker duidelijk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:27

Raphaelo

boeiend!!

Ik vind het echt zo knap hoe ze die animaties hebben gemaakt! Soms is er wel wat clipping, maar toch is het geweldig.

Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/5my847.jpg

Mijn wapenloze goedzak

originele signatures zijn top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:25:
[...]

Tenzij je dat allemaal zelf gaat doen lijkt me dat niet mogelijk. Zou wel een verdomd goeie AI zijn als het dat kan. En daarentegen hoeft dat niet eens logisch te zijn. Lijkt me heel normaal dat creaties sowieso "gestolen" of "gekopieerd" kunnen worden van andere rassen bijv. Je leert van elkaar en van andere dieren in de natuur. Waren wij ooit aan vliegen toegekomen als er geen dieren (e.g. vogels) bestonden die dat konden? Of proberen te zwemmen als we niet wisten dat er daadwerkelijk wat in het water leeft? En afhankelijk van in welke tijd je het bekijkt, hebben wij totaal niet iets van "he, dat is nou typisch mens". Een tijdje geleden woonden wij in grotten. Woningen kunnen tegenwoordig ook heel erg van elkaar verschillen afhankelijk van in welke stad/ land/ werelddeel je bent.

Als je nu een groep mensen naast een Boeing neerzet, heb je ook niet zoiets van: "Kijk, DAT klopt!". In principe kan je dus alle wezens die zicht hebben, armen/vingers hebben dan zoiets laten bouwen.
Als je binnen in de Boeing gaat kijken denk je dat wél ;) (stoelen, positie van instrumenten, etc). Maar ik doel niet echt op AI, alleen dat je dat kan zien, alsof het lijkt dat die soort zijn eigen beschaving heeft ontwikkeld, met andere woorden dat de voertuigen en gebouwen etc etc zijn toegepast op die soort. Niet dat het random zooi door elkaar gegooid is, want dan mist het spel structuur. Niet dat een grote Yeti achtige soort in ielige vliegtuigjes vliegt o.i.d, maar dat alles wel past bij die soort. Anders wordt het een janboel, verpest misschien een beetje de feel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teh_Waggel
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-09-2024
Een paar van mijn creaties

Afbeeldingslocatie: http://img117.imageshack.us/img117/2425/cresetebos0680995fsmlve6.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img155.imageshack.us/img155/2934/crescaraptor06809965smlkl5.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img155.imageshack.us/img155/4148/crelillen06809962smlbg9.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img237.imageshack.us/img237/6601/crehongen06809968smlfo0.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img237.imageshack.us/img237/4084/cregoogler06809960smlii3.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img385.imageshack.us/img385/5833/crefernling0680996asmlkt2.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img111.imageshack.us/img111/7727/credemmelpen06809967smlkb1.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img113.imageshack.us/img113/7339/crecerberodon06809964smbp6.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img120.imageshack.us/img120/3941/creanurox06809969smlhh7.th.jpg

edit: thumbnails zijn te klein. Dan maar zo.

[ Voor 65% gewijzigd door Teh_Waggel op 16-06-2008 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Mijn wezen heeft een ingewikkelde ontwikkeling meegemaakt:

http://img106.imageshack....354/cre0680b065fulsm1.png

[ Voor 114% gewijzigd door Paniohitus op 16-06-2008 18:02 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dáárvan zou ik de voertuigen wel van willen zien :D Gigantische Strider/War of the Worlds achtige robo-suits of iets dergelijks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 18:02:
Dáárvan zou ik de voertuigen wel van willen zien :D Gigantische Strider/War of the Worlds achtige robo-suits of iets dergelijks :P
Waarop baseer je dat het voertuig er precies uit moet zien als het wezen zelf of in elk geval vergelijkbaar? Vliegtuigen lijken (met wat fantasie) op vogels. Betekent dat dat vogels beter geschikt zijn om ze te besturen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee je leest verkeerd ;) Ik bedoel, dat het voertuig eruit ziet als iets waar een dergelijk wezen daadwerkelijk gebruik van kan maken. En zo'n soort wezen van Preddie zie ik niet in een tank achtige auto stappen, maar eerder in een soort Strider achtig robot-pak, wegens zijn gigantische lange poten. Snap et vous :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:42:Niet dat een grote Yeti achtige soort in ielige vliegtuigjes vliegt o.i.d, maar dat alles wel past bij die soort. Anders wordt het een janboel, verpest misschien een beetje de feel ;)
Maar dan praten we nu alleen over een kwestie van formaten, en niet zozeer design. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijkt me toch ook wel een onderdeel van het design ;)
Maar die (redelijk) duidelijke link tussen beschavind en soort is voor de feel en de structuur van het spel, voor mij altans, redelijk vitaal om te hebben. Anders wordt het een onsamenhangend zooitje, en ben ik er vrij snel op uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
Met andere woorden: als de auto groter was, dan kon hij er wel in en is er geen reden om het niet te doen. Vormen van voertuigen hebben (onder andere) met aerodynamica te maken en in verminderde mate met het ras dat ze ontwikkelt, lijkt me. Leuk als je een vliegtuig kan maken dat iets weg heeft van het wezen dat hem gebouwd heeft, maar als het niet kan vliegen heb je er niks aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Dat roze blobbeest met tanden is leuk :)
Die schorpioen is 'technisch' het meest verzorgd volgens mij.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op maandag 16 juni 2008 @ 19:38:
Met andere woorden: als de auto groter was, dan kon hij er wel in en is er geen reden om het niet te doen. Vormen van voertuigen hebben (onder andere) met aerodynamica te maken en in verminderde mate met het ras dat ze ontwikkelt, lijkt me. Leuk als je een vliegtuig kan maken dat iets weg heeft van het wezen dat hem gebouwd heeft, maar als het niet kan vliegen heb je er niks aan. :P
Ook dat ja ;) Het enige op zich, wat ik bedoel, is dat het wel moet lijken alsof het wezen het voertuig in kwestie wel zelf ontworpen heeft. Niet dat je dus zo'n random hoop zooi krijgt zonder enige vorm van structuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Het was toch zo dat je ieder ding in het spel zelf kon ontwerpen? Lijkt me geen issue dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, maar naar mijn mening zouden een páár kleine grenzen wel fijn zijn, om een ongeorganiseerde structuurloze chaos/hoop zooi te voorkomen. Maar goed ik zie wel als het uit komt, wacht even af op reviews en ervaringen en kijk dan wel of ik het spel haal. Ik weet nog wel dat ik echt gi-gan-tisch uit keek naar dit spel, maar dat is redelijk afgezwakt door mijn typische doemdenken :P (dat het dus misschien een structuurloze zooi wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/2nqei2x.jpg

Deze is wat groter. How cute can you get :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je daar ook de .png van? Ik had wat moeite om een mooie draak te maken en dat ziet er uit als een mooie basis waarmee ik kan werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:46

MsG

Forumzwerver

Is de png dus wél het echte creature-bestand? Kon hem al nergens vinden, maar de png is dus genoeg?

Paar dingen die me opvallen:

- in de demo filmpjes van een jaar geleden e.d. zie je ook wezens met poten op poten, iets wat ik niet voor mekaar krijg in de editor.

- Ik vind de karakters wat statisch soms, zo kan je niet echt een goede bungelige staart maken, omdat hier echt een ruggegraat in zit en volgens mij is de gewichtsverdeling ook niet altijd even goed, als ik een lange stok maak met aan het eind een dikke bol en aan het begin poten, loopt hij gewoon helemaal rechtop. Vind ik ergens wel een beetje jammer.

Toch wel erg vet gedaan met die procedurele dingen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het .png moet denk ik genoeg zijn, alleen werkt de import nog niet helemaal naar behoren (of ik doe iets verkeerd). Ik krijg iig niet de creatures met een .png in spore als ik ze sleep op de spore icon of in mijn creature directory stop.
Maar als ik de .png uit mijn creature dir weghaal, verdwijnt hij ook uit spore (echter toen ik hem weer terugzette kwam hij vreemd genoeg wel onder 'all' te staan, maar niet onder de filter 'my creatures', waar hij eerst wel stond).

Misschien morgen meer duidelijkheid, maar ik denk, ik sla alvast wat .png's op just in case :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Het saven werkt sowieso niet goed. Ik heb een aantal creatures gemaakt die wel in het 'aantal gemaakte wezens' worden genoemd, maar in het menu niet terug te zien zijn en dus niet in te laden. Niet dat het veel uitmaakt, zolang ze het in de definitieve versie maar goed op orde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-06 15:04
MsG schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:19:
Is de png dus wél het echte creature-bestand? Kon hem al nergens vinden, maar de png is dus genoeg?

Paar dingen die me opvallen:

- in de demo filmpjes van een jaar geleden e.d. zie je ook wezens met poten op poten, iets wat ik niet voor mekaar krijg in de editor.

- Ik vind de karakters wat statisch soms, zo kan je niet echt een goede bungelige staart maken, omdat hier echt een ruggegraat in zit en volgens mij is de gewichtsverdeling ook niet altijd even goed, als ik een lange stok maak met aan het eind een dikke bol en aan het begin poten, loopt hij gewoon helemaal rechtop. Vind ik ergens wel een beetje jammer.

Toch wel erg vet gedaan met die procedurele dingen.
Als je CTRL indrukt en dan het lichaamsdeel er op sleept kan het wel. Alleen weet ik niet hoe je ze dan weer van elkaar af krijgt...

Zelf had ik graag wat meer, kortere rugwervels gewild zodat je betere slang achtige kan maken. Nu is de animatie wat houterig. Maar misschien komt dat nog... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P4p3Rc1iP schreef op maandag 16 juni 2008 @ 23:55:
[...]
Als je CTRL indrukt en dan het lichaamsdeel er op sleept kan het wel. Alleen weet ik niet hoe je ze dan weer van elkaar af krijgt...

Zelf had ik graag wat meer, kortere rugwervels gewild zodat je betere slang achtige kan maken. Nu is de animatie wat houterig. Maar misschien komt dat nog... :)
Cool, wist ik niet, thanks. Met CTRL op een lichaamsdeel (en dan niet op de "gewrichten") kan je ze er weer vanaf halen. Je kan blijkbaar met ALT klik ook delen kopieren. Handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Baby Whagarbl:
Afbeeldingslocatie: http://i148.photobucket.com/albums/s11/ChesterLM/th_CRE_Whagarbl-0680f001_ful.png

Whagarbl:
Afbeeldingslocatie: http://i148.photobucket.com/albums/s11/ChesterLM/th_CRE_Whagarbl-0680effd_ful.png

De creature editor is best leuk :D

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de Creature Creator wil pre-orderen kan ik alleen US of Canada kiezen? Ik zag dat andere mensen wel gewoon hadden ge-preordered, hoe? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Het nadeel vind ik wel dat je links en rechts gelijk moet hebben, of maar 1 poot bijv, maar niet rechts iets heel anders dan links, maar ach het is wel behoorlijk vet.

Hier wat mens probeersels van een vriend en ik:

De zijne: http://www.youtube.com/watch?v=bIurqkKsGV0

De mijne: http://www.youtube.com/watch?v=-ArUg8ViL7Y

[ Voor 5% gewijzigd door MsG op 17-06-2008 00:45 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09 15:58

Yotta

0110101001111010

Dudes, ik ben ook even bezig geweest.
'Dutch pride' is, heel toepasselijk, de naam van het beestje. :D

Afbeeldingslocatie: http://www.jzuydgeest.nl/Tweakers/Spore_Dutc_pride.png

Voor een You Tube filmpje: http://nl.youtube.com/watch?v=YOdbHCICG9Q

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 00:19:
Als ik de Creature Creator wil pre-orderen kan ik alleen US of Canada kiezen? Ik zag dat andere mensen wel gewoon hadden ge-preordered, hoe? :P
Sander1991 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:33:
Jep in Nederland is dat ook zo. het kost 7 euro (6,99) voor de editor, en dan krijg je een coupon met een code die je kan invullen om 7 euro van de prijs van het echte spel af te halen. Nou weet ik niet of ik dit wel wil doen, omdat de actie alleen bij de EA winkel is. Dan heb je EN geen box, EN is het misschien wel duurder dan bij een retailer. Check Hier de editor pre-order
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Maar ach, die 7 euro...boeie

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:52
De spore editor is vanaf nu ook van de EA site te downloaden: http://eu.spore.com/whatisspore/creaturecreator.cfm

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:02
Heb hem gister ook besteld en bericht gekregen dat ie de 17de beschikbaar is als download. Vraag me af wanneer ik e-mail krijg van EA over hoe nu verder...

Kan niet inloggen in de EA Store :X Krijg constant melding fout wachtwoord, ook na wijzigen van het wachtwoord :?

[ Voor 27% gewijzigd door JanW op 17-06-2008 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
ik heb die EA download manager gedownload en geinstalleerd, maar krijg in dat ding verder gewoon een wit scherm, geen downloads dus. Klopt dit? Dacht dat vandaar de release van de editor was.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik snap het ook niet helemaal. Ook dat hele account gebeuren bij EA is een beetje vaag. Met screennames aanmaken enzo. T's niet erg handig allemaal.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Over dat account ben ik met je eens.

Ik dacht dat ik een Spore account aanmaakte, maar nu heb ik blijkbaar een EA account waar ik
(in de trial versie in ieder geval) niet mee kan inloggen. Met de volledige creature editor nog maar eens proberen. :)

Over de volledige creature editor gesproken, volgens mij is hij uitgesteld met een paar (5) dagen. De mensen met een pre-order van de editor, hebben een mailtje gehad. Ik wacht zelf maar op het moment dat in de shop het woord "pre-order" verdwijnt. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar is geprobeers een mens na te maken ...
Afbeeldingslocatie: http://i307.photobucket.com/albums/nn320/Krshnik01/CRE_Human-Thingie-0681abf5_sml.jpg

Hopelijk zitten er in de voleldige versie betere monden in die je zou kunnen gebruiken.

p.s. iemand al de galaxy in het startscherm snel laten draaien? _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Snapt iemand dat PNG systeem? Er zal vast verborgen informatie in het bestand nog zitten voor Spore.

Ik heb aldoor dat ik verkeerd om begin, dan zet ik de poten en zie ik dat ze verkeerd om staan. Is er een mogelijkheid je model in eens te draaien? Of alleen de poten?

Met de poot-op-poot truc wordt het wel ff wat toffer :). Iemand nog mogelijkheden voor assymetrie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:23

The_Worst

Unox

Zal me niks verbazen als ze gewoon werken met de bestandsnaam.

Alleen raakt het spel mijn gemaakte wezens kwijt. Hij geeft wel aan dat ik er 4 heb maar het spel laat er maar 1 zien.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teh_Waggel
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-09-2024
Dat roze blobbeest met tanden is leuk :)
Geinspireerd door Setebos uit The Tempest van Shakespear. Het moet een reusachtig stelhersens voorstellen dat op menselijke handen loopt en bezaait is met monden en ogen. Zodra ik de volledige versie heb ga ik eens kijken of ie nog beter kan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

MsG schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:03:
Snapt iemand dat PNG systeem? Er zal vast verborgen informatie in het bestand nog zitten voor Spore.

Ik heb aldoor dat ik verkeerd om begin, dan zet ik de poten en zie ik dat ze verkeerd om staan. Is er een mogelijkheid je model in eens te draaien? Of alleen de poten?

Met de poot-op-poot truc wordt het wel ff wat toffer :). Iemand nog mogelijkheden voor assymetrie? :P
Het is idd slim om als aller allereerste eventjes poten aan je blob te bevestigen zodat je ziet wat de voorkant is. Ik dacht eerst dat hij aan de hand van de hoofdpositie zelf zou 'weten' hoe de gewrichten initieel moeten zitten, maar blijkbaar niet.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De voorkant van je creature wordt ook aangeduid door de punt op het platform. Maar inderdaad het is niet zo duidelijk in het begin. Ik had ook heel mijn ruggegraat afgemaakt en dan zag ik dat de poten er omgekeerd aan stonden tja ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:02:
Ook maar is geprobeers een mens na te maken ...
[afbeelding]

Hopelijk zitten er in de voleldige versie betere monden in die je zou kunnen gebruiken.

p.s. iemand al de galaxy in het startscherm snel laten draaien? _/-\o_
Leuke poging, maar jakiebah :P Wat mij opvalt, is dat je lichaamsdelen kennelijk niet echt soepel in elkaar kan over laten gaan, zoals bij echte wezens. De lichaamsdelen van de wezens die je in die Editor kan maken zien er uit alsof ze los op een homp klei zijn geplakt. Het is wel jammer dat je niet wat meer "realistischer" uitziende wezens (qua bouw natuurlijk, er is niets mis met dat leuke cartoony stijltje) kan maken. Ik denk trouwens dat ik die Editor voor een euro of 7 ook wel ga halen, da's 1 week zakgeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
StarWolf schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:48:
Over de volledige creature editor gesproken, volgens mij is hij uitgesteld met een paar (5) dagen. De mensen met een pre-order van de editor, hebben een mailtje gehad. Ik wacht zelf maar op het moment dat in de shop het woord "pre-order" verdwijnt. :O
-NMe- in "[Multiplatform] Spore: Will Wright's new..."
Ik heb daarna dus nóg een mailtje gehad dat de editor weer vervroegd was naar de "normale" datum. Ik heb echter geen idee hoe ik hem nu moet downloaden en óf dat nu zelfs al mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een mailtje gestuurd naar de EA Nderland helpdesk met de vraag waarom de demo wel maar de pre-order niet gereleased is... hoop beetje snel antwoord te krijgen aangezien ze wel op de site melden dat ook de volledige versie beschikbaar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb ff een vraagje M.B.T. het vergroten van onderdelen.
Ik heb namelijk geen scrollwiel hoe los ik dit op?
Ik zie geen menu waar ik de keybindings kan veranderen.
alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiked
  • Laatst online: 17-09 15:30
-NMe- schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:41:
[...]

-NMe- in "[Multiplatform] Spore: Will Wright's new..."
Ik heb daarna dus nóg een mailtje gehad dat de editor weer vervroegd was naar de "normale" datum. Ik heb echter geen idee hoe ik hem nu moet downloaden en óf dat nu zelfs al mogelijk is.
Je moet alle online EA aankopen downloaden via de EA Download Manager (EADM), een soort van Steam van EA.
(Zie https://eastore.ea.com/store/ea/DisplayHelpPage kopje "Download Information -> How do I download")

Je krijgt als het goed is een email confirmatie wanneer hij beschikbaar is, en dan komt hij ook in je EADM download lijst.

Iets anders; Ik heb met de demo creatures gemaakt, maar ze staan niet meer in mijn Sporepedia, alleen wel in de "count" van de categorie. (Mijn creaties (7), 4 weergegeven creaties). Geen sort, filter, gewoon niet aanwezig. Iemand hier ook last van?

offtopic:
Ik kan niet wachten op de download! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat nog steeds geen linkje in mijn EADM, klopt zeker wel he? In alle communicatie die ik heb gehad staat nog steeds de 17e als releasedatum... Hoeveel uur lopen ze in de VS ook alweer achter, 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:43:
[...]

Het is wel jammer dat je niet wat meer "realistischer" uitziende wezens (qua bouw natuurlijk, er is niets mis met dat leuke cartoony stijltje) kan maken
zucht..
Het spel is nog niet eens uit (alleen een uitgeklede versie van de creature editor) en mensen beginnen al te zeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:40:
[...]

zucht..
Het spel is nog niet eens uit (alleen een uitgeklede versie van de creature editor) en mensen beginnen al te zeuren..
Er is niets irritanter dan iemand die whine posts gaat quoten.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:35:
Er staat nog steeds geen linkje in mijn EADM, klopt zeker wel he? In alle communicatie die ik heb gehad staat nog steeds de 17e als releasedatum... Hoeveel uur lopen ze in de VS ook alweer achter, 7?
Status: Pre-Release Wed Jun 18 12:00:00 CDT 2008;

;) CDT? Wanneer is dat op Nederlandse tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiked
  • Laatst online: 17-09 15:30
CDT uit mn hoofd is GMT-5, wij zijn GMT+2 op dit moment, dus om 19:00 onze tijd is hij beschikbaar? About time! ._.

EDIT: -5. niet -6

[ Voor 10% gewijzigd door Spiked op 17-06-2008 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:07:
Hey ik heb ff een vraagje M.B.T. het vergroten van onderdelen.
Ik heb namelijk geen scrollwiel hoe los ik dit op?
Ik zie geen menu waar ik de keybindings kan veranderen.
alvast bedankt.
Tijd om een muis met scrollwiel te kopen? Lijkt me wel extreem ouderwets en RSI gevoelig tegenwoordig; een muis zonder scrollwiel. Kost hooguit een tientje denk ik.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Iemand een idee hoe je de taal veranderd naar engels? Ik heb weinig zin om in het nederlands te spelen en zelfs als ik hem download via de engelse site gaat hij in het nederlands. Dat moet ik gewoon niet, ik heb een engelse install en ik wil gewoon een engelse versie kunnen spelen.. ;(

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Spiked schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:54:
CDT uit mn hoofd is GMT-5, wij zijn GMT+2 op dit moment, dus om 19:00 onze tijd is hij beschikbaar? About time! ._.

EDIT: -5. niet -6
Exact tegelijk met FireFox 3. :P Zal wel lekker snel gaan hier in Nederland.
Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste